halloween rata:D

katssssssssssu

nonnii elikkä me ollaan bestisten kaa ajateltu tehä tnä vuonna jonkunlainen halloween rata.minkäläinen se vois olla? IDEOITA?! ei oo kellarii eikä ullakkoo eli se ois ihan ulkona, metsä kyllä löytyy vierest jtn. halloween rata ideoita. ite en oo koskaan tehny semmosta kaikki jotka on tehny kertokaa ihmees mitä pelottavaa voi siihen järjestää(;; kaikki ideat otetaan innolla vastaan!

17

5981

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bhg

      Helpointa on tehdä runko. Siitä ei kannata tehdä liian ahdasta, mutta ei myöskään liian avoin (Eteneminen konttaamalla, ei ryömimällä)
      Ensin joko pöytiä peräkkäin, mutta perampi tapa on laittaa tuoleja kahteen riviin (istuinosat toisiaan kohti, niin ne eivät kaadu radassa olevien päälle) Sitten siihän päälle harsoja ja kankaita, suikaleita, koristeita roikkumaan, mitälie siihen kattoon keksiikään. Kun kerran olette ulkona, niin sinne vois viedä ihan kaikenlaisia havunoksia, lehtikasoja maahan, ihan kaikkea mitä vain keksii. :D Sinne sitten kaikenlaisia ällötyksiä ja jos on vapaaehtonen avustaja, nii se voi tarrata jalasta kiinni... Siin oli jotain perusideaa

    • lolkjh

      Tämä teksi on suoraan kopioitu pätkä Halloweenfreakin viestistä: http://keskustelu.suomi24.fi/node/6317952
      ">> Pitkä pöytä (mahdollisesti myös monta pöytää) peräkkäin, ja sen päälle. Tunnelin sisään (eli pöydän alle) Pari jouluvaloa sinne tänne. Ja tässä on kanssa hyvä vinkki: Eli kastele pitkät villalangan pätkät vedellä. Sitten laitat ne pakastimeen niin että ne jäätyy. Sit virität ne jotenkin tunnelin kattoon (eli pöytään) Tekohämähäkkejä voi tietty kans laittaa sellasiin kohtiin mis on hämärä valo.... jotta siis näkee hämärästi että se on hämähäkki. Pelottava musiikki on kanssa hyvä. Tunnelin pimeimmässä kohdassa voi tehdä pienen jekun ryömijälle työntämällä käden tunnelin sisään ja tarttumalla tähän. Varmasti pelästyy! Jätesäkkejä voi laittaa laittaa tunnelin kattoon roikkumaan. Kuivat puunlehdet toimii myös hyvin, koska ne rapsahtelevat liikkuessa. Lopussa voit vaikka ruiskuttaa sumutepullosta vettä ryömijän naamaan."

      • jhkljjkhjl

        kiitos vinkeistä!


    • HALLOWEENHIRMU

      Olisko jollain ideoita ilman pöytää? Mä ja mun kaveri tehdään kanssa ulos rata, mutta laitetaan vaan niin, että pitää seurata köyttä silmät sidottuina. Muutama suunnitelma radalle jo on: Ruiskutetaan vettä sumutepullosta, tarrataan kiinni jalkaan ja lopuksi side avataan ja toinen meistä järjestäjistä hyppää koko valkoisiin pukeutuneena piilosta ja peläyttää. Vielä kaivattaisiin kuitenkin yhtä juttua rataan. Kertokaa jos vaan jotain tulee mieleen.

    • Pätkizzz

      No oon ite kans tykänny tost rata ideast ja käyttänykki sitä kahtena edellisenä vuonna. Side silmillä olevat vieraat johdatetaan yksi kerrallaaan radan läpi. Aluksi heitä kävelytetään vaan pitkin pihaa ja uskotellaan että täs on ny pieni rotko et ota vähä vauhtii ja hyppää ja yms. Sit käveltiin hiekkatien toiselle puolelle laahaten oikein jalkoja maassa: kaikki vieraat myöhemmin sanoivat kävelleensä jossain metässä pientä polkua. (Täs välis kaverini jonka kaa järkkäsin noi bileet lähti saattamaan toista vierasta.) Sit nousimme lyhen mutta erittäin hiekkaisen ja jyrkän mäen ylös kamuni pihaan. Ja silloin edessämme makasi "kroktiili silta" (lautoja peräkkäin nurmikolla. HUOM! eivät saa koskettaa toisiaan) Sen yli käveltäessä laudat keikkuivat ja vähän narisivatkin. Sitten käveltiin mattotelineelle jossa isäni oli vastassa. Käskin vieraan ottaa "vankityrmästä" kiinni, koska muistin juuri erään tärkeän seikan: tekosyy. Siirryin hieman kauemmas katselemaan: isä alkoi ravistella "kaltereita" ja nauraa hullun lailla. Tulin paikalle pelastamaan tilanteen ja otin vieraan matkaani. Istuimme 1,5 m korkealle kivelle josta hyppäsimme alas patjalle. Asetuimme makaamaan ja sanoin että voitais ehkä katsella tähtiä. Olin muka poistamassa sidettä kunnes päällemme rojahti jtn inhottavaa (armeijan huutokaupasta ostettu maasto verkko kasteltuna) ryömittiin alta pois ja käveltiin sisälle taloon josta lähdimme ja vasta sielä otettiin siteet pois!

      • Idisq

        Mahtava idea! Toteutan kyllä tänä vuonna.


    • crarypartygirll

      Mun omist halloweenjuhlist:D
      Sellanen kauhurata et piittettiin taloyhtiön kartta, ja sinne rasteja. Sit piti käydä niillä rasteilla pareittain (yks pari kerrallaan) ja yhel rastil esim oli muka löytyny kuollut tyyppi ja sit piti kokeilla sen silmämunaa, eli puolikas tomaatti ja sormi piti työntää sinne. Sit oli maizena jauhosta tehty semmost paksuu mömmöö jos oli katkottuja kyniä ja se oli mahalaukku jossa oli katkenneita luita. Ne tehtiin siis silmät sidottuna. Sit lopuks oli sellanen iso pahvilaatikko jossa mun sisko oli, ja se laitto sielt sellast noidannaurunauhotusta. Siin pahvilaatikos luki Kurkista jos uskallat, ja sit ne kurkisti nii mun sisko hyppäs sielt sellanen kauhee naamari pääs se oli kiva.

      Sit kerran oli semmonen kauhurata et me laitettiin ensin narua kiertämään pihassa. Sit jokainen yksi kerrallaan meni silmät sidottuna narua pitkin, kunnes naru loppui. Sit piti edelleen silmät sidottuna syödä kuorittu viinirypäle. Sehän oli sellanen limanen ja ällö. Kaikki oli aluks ihan kauhuissaa. Ja sit piti haistaa jotain koiranruokaa tms...

    • tää ei oo Warattu

      Hei toi oli hyvä :)

      Mut tuota noin oon kuullu siitä, että on ¨3 vatia tms. ja sitte yhes on ihmisen pää.Pitäis olla 2 samanlaista pöytäliinaa ja samankokoista pöytää, mulla ei tosin ole..Voisikos mitää siihen vinkkejä ja muutenkin ratoihin :D

    • JUUSTO

      Jollain vielä jotain uusia ja oikeesti pelottavia ehdotuksia tohon rataan? Mä ja mun kaveri tehään silleen et seurataan köyttä ja sit siel radan varrel pitäis olla kaikkee. Onks mitään ideoita?

    • halloween fani

      mäkin oon tehny hallowen radan joten tässä pari vinkkii...

      1. jos radan tekee ulos metsään kannattaa laittaa radalle koko radan kiertävä naru, koska syksyllä on pimeää ja radalla on helpompi pysyä jos on jotain mistä pitää kinni

      2. laittakaa radan varrelle pääkallo(muovinen),käsi tai verinen miekka(yms.) se kuka löytää jonkin näistä esineistä ja tuo sen radan päätös pistelle saa palkinnon esim. karkkia

      3.jos teillä on metsässä joku vanha sauna tai vaja tai kellari käyttäkää sitä hyväksi ja tehkää rataa myös sen sisälle!

      4.pyytäkää joku tyyppi radalle säikäyttelemään ihmisiä

      5. tärkeetä on ettei kaikki mee radalle samaan aikaan vaan yksin tai pareittain lisää pelottavuutta

      6. jos rata menee kallion kohdalta pelästyttäkää ihmiset esim heittelemällä kalliolta puun palikoita

      7. mikäli on mahdollista niin ostakaa joku pelottava ja aidon näköinen naamari esim.punanaamiosta ja pyytäkää joku kuljeskelemaan radalle naamari päässä!!

      8. pistäkää radan varrellee muutamia soihtuja ja kynttilöitä tunnelmaa tuomaan

      9. laittakaa radalle pelottavia esineitä esim muovisia luita , pelottavia nukkejä , verisiä puukkoja

      10. tärkeintä on pyrkiä säikäyttämään jollain tapaa jokainen vieras!!

      p.s. ennen rataa voitte antaa vieraille vampyyrin säikytys ainetta syöteväksi (esim. valko sipulia)

    • dfrklö

      hahah:D no mä aattelin tehä mun kaverinkaa sellasen radan kolmannelle kaverille et ku se tulee, nii me ei olla paikalla vaa ripotellaa sellasii vihjeitä ympäriinsä ja siel on kaikkee pelottavaa niiku et on sellai sanko joka on täynnä kaikkee limaklönttei ja sellasta ja siel on yks vihje yms. ja sitte ku se tulee etupihalle nii se on vaa siel ja me ollaa autotallis ja avataa se ovi sillee pelottavasti ( Scream naamari päässä, pelottavaa musiikkii taustalla ja viikate kädessä) ja pyydetää sitä tulemaa sinne autotallii (sillee kädellä koska puhumine rikkoo tunnelman) ja ruvetaa kävelemää sinnesyvemmälle autotallii ja yhtäkkii käännytää ja Huudetaa PÖÖ!) Toivottavasti joku ymmärs XD

    • tarviin apuu

      kertokaa jotain vinkkkei koska meille se ''rata'' on sisälllä,

    • löllöö

      kakatkaapaskaaan

    • Halloween jatkuu yhä

      Vaikka halloween meni jo niin kirjoit an tämän. Myös pääsiäis radaksi.

      1. Huivi kasvoille, ettei näe
      2. Seurataan lattialla olevaa köyttä kontaten, sivuilla penkkejä ja lakananiiden päälle
      3. Lankoja käytävälle sivuttain ja miten vain peräkkäin, yhä köyttä seuraten ja pujotellen langoista
      4. Kun köysi loppuu siitä pitää kiinni joku, radan kulkija ei saa tietää että ei ole yksin huoneessa
      5. Huivin saa ottaa pois
      6. 3 suurta astiaa ekassa on spagettia, tokassa on jauhoja tai siemeniä joiden seassa on karkkia jossa on paperit esim. Omar ja Dumle, kolmannessa on punaista verta (vettä jossa on punaista väriä) ja sen seassa kiviä

      • ... yhä

        Musiikki soi samassa huoneessa ja kerilla on naamari kunn hän kertoo että saa ottaa huivin kasvoilta.


    • Xsx

      Olisko jotain pienemmille pojille ulko ratoja?

    • Xsx

      Olisko jotain ehdotuksia pienemmille jotain mitä löytyy kotoo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1679
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1554
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1444
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1425
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1343
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1288
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    8. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1140
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    Aihe