Miesten kiinnostus lopahtaa, kun en halua mennä heti sänkyyn

miehiin pettynyt.

Saan kyllä tosi paljon miesten huomiota osakseni. Miehet tulevat jatkuvasti juttelmaan minulle sekä baarissa että kadulla, vähän missä vaan.

Miesten kiinnostus minua kohtaan kuitenkin lopahtaa siinä vaiheessa, kun sanon että haluan tutustua kunnolla ennen sänkyyn menoa. Miksi miehet häipyvät, jos eivät vähintään toisilla treffeillä saa? Näin toimivat ne kunnollisen oloisetkin miehet, eivät pelkästään "rentut"

Minua on ällöttää, kun mihet kauheasti moralisoivat naisten käytöstä, mutta ovat itse tuollaisia. Itse en kyllä mene sänkyyn miehen kanssa, jota en tunne hyvin, mutta ymmärrän kyllä hyvin, että joku toinen menee. Tilanne tuntuu niin toivottomalta. Ainoa keinoa saada mies, on mennä heti tämän kanssa sänkyyn?
Itse haluaisin poikaystän, jonka kanssa voisi suunnitella loppuelämää yhdessä, eikä miehestä joka ei malta odottaa yhtään ole kyllä mihinkään pitkäjänteiseen,

55

2969

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yxäxä

      Oikeassa oleminen on usein vaan niin työlästä ja turhauttavaa. Kun on noin hyvät ja selkeät periaatteet, niistä kannattaa pitää kiinni. Toivon kaikkea hyvää kumppanin etsinnällesi. Vielä se päiväpaistaa risukasaankin!

    • Leon.

      En minä autoakaan koeajamatta osta.

      Itse haluan panna naista muutaman kerran ennen kuin sitoudun. Seksi on kuitenkin tärkein asia parisuhteessa ja jos se ei toimi, on turha olla kimpassa.

      Pitkään yhdessä roikkuminen ilman seksiä on ajan tuhlausta, jos myöhemmin paljastuu, että seksi ei toimi ollenkaan.

      • Jeanette.

        "Seksi on kuitenkin tärkein asia parisuhteessa"

        Entäs rakkaus, hellyys, välittäminen? Tuntuu, että miehiä ei kiinnosta muu kuin seksi, eikä heiltä mitään muuta saakaan. Hellyys tarkoittaa miehelle anaaliseksiä ja välittäminen kiloista ja karvoista huomauttelua.


      • 5
        Jeanette. kirjoitti:

        "Seksi on kuitenkin tärkein asia parisuhteessa"

        Entäs rakkaus, hellyys, välittäminen? Tuntuu, että miehiä ei kiinnosta muu kuin seksi, eikä heiltä mitään muuta saakaan. Hellyys tarkoittaa miehelle anaaliseksiä ja välittäminen kiloista ja karvoista huomauttelua.

        Kyllä joitakin miehiä kiinnostaa muukin kuin vain seksi. Mutta tällaiset miehet taas eivät kiinnosta naisia.


      • 18/1
        5 kirjoitti:

        Kyllä joitakin miehiä kiinnostaa muukin kuin vain seksi. Mutta tällaiset miehet taas eivät kiinnosta naisia.

        Näitä "joitain" miehiä taitaa asua Korvatunturilla.


      • Virginie23

        Minä en ikinä milloinkaan haluaisi olla miehen kanssa, jolle seksi on tärkein asia parisuhteessa.


    • renkaaton

      Taitaa olla kyse siitä, että tapailet vain niitä miehiä, jotka tekevät aloitteita vähän kaikille. Se, että lähtee jos ei pääse nopeasti sänkyyn, paljastaa miehen todellisen karvan. Sanon näin miehenä.

      Mahdollinen ratkaisu: Nappaa itsellesi mies, joka ei heti ole tulemassa juttelemaan ja iskemässä sua, vaan syttyy itsekin hitaammin. Mutta älä turhaan luovu periaatteistasi, kyllä fiksut, hyvät miehet kunnioittaa tuollaista asennetta. Ja sellaisia miehiä on paljon, ne on vaan vähemmistö noissa juttelemaan tulijoissa jo ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että ne ei iske jokaista vähänkin siedettävän näköistä naista.

    • m83ttt

      Ilman seksiä parisuhde ei voi toimia, joten sen toimivuus kannattaa testata heti alussa. Onneksi nykyinen tapailuni on yhtä koukussa seksiin kuin minäkin. Voin nyt tutustua seksin ohella rauhallisesti siihen henkiseen puoleen.

      Kerran jouduin suhteeseen, jossa seksiä oli alussa vähän. Vähyys tuli milloin milläkin verukkeella ja lupauksella, että työasioiden selviämisen jälkeen alkaa irtoamaan. Ja paskat, pillu muuttui kauppatavaraksi.

      Homma meni pettämiseksi, kunnes löysin uuden ja jätin sen. Oli muijan osalta aika katkera ero, vaikka itse olin jo asennoitunut siihen

      • Juu. Näin on.

        Naiset jotkat pihtaa pillua, on niitä, jotka aikoo tehdä pillusta kauppatavaraa suhteessa. Saat, jos teet sitä tai tätä. Ei kiitos minulle! Pillua pitää suhteessa saada ilman vikinöitä. Jos saaminen alussa on hankalaa, ei se sen helpompaa ole myöhemminkään.


      • -tuomas26-
        Juu. Näin on. kirjoitti:

        Naiset jotkat pihtaa pillua, on niitä, jotka aikoo tehdä pillusta kauppatavaraa suhteessa. Saat, jos teet sitä tai tätä. Ei kiitos minulle! Pillua pitää suhteessa saada ilman vikinöitä. Jos saaminen alussa on hankalaa, ei se sen helpompaa ole myöhemminkään.

        Itse olen 26-vuotias mies ja olen sitä mieltä, että jos nainen on heti sakset auki niin se saa jäädä. Jos oikein hyvä nainen sattuu kohdalle niin mä voin venata vaikka vuoden. Valitettavasti yhtäkään kunnon naista ei ole ainakaan minulle sattunut kohdalle muutamaan vuoteen.


      • Pihtarit hiiteen

        Jeesh. Itsekään en enää aio tapailla naista, joka pihtaa seksiä pitkään. Minulla on samanlaisia kokemuksia kuin sinulla.

        Jos nainen on pihdannut seksiä pitkään, niin on yleensä myös ollut niin, että nainen ei ylipäätään ole pitänyt seksiä tärkeänä juttuna. Kaikkea muuta kyllä ollaan touhuttu yhdessä, mutta seksiä tosi harvoin. Sitten se seksikin on ollut laimeaa ja vaisua.

        Jos taas on päätynyt sänkyyn melko nopeasti, niin yleensä seksikin on toiminut.

        Kyllä heti alusta asti pitää olla jonkinlaista seksuaalista jännitettä, molempien luolelta. En halua enää koskaan sitä helvetin kaverimeininkiä ja pihtaamista. Siitä tulee vain vihaiseksi. Suhde on paljon muutakin kuin seksi, mutta ilman hyvää seksiä ei suhde toimi, ainakaan minulla.


      • *-*--*-*-*---*-*-*
        Pihtarit hiiteen kirjoitti:

        Jeesh. Itsekään en enää aio tapailla naista, joka pihtaa seksiä pitkään. Minulla on samanlaisia kokemuksia kuin sinulla.

        Jos nainen on pihdannut seksiä pitkään, niin on yleensä myös ollut niin, että nainen ei ylipäätään ole pitänyt seksiä tärkeänä juttuna. Kaikkea muuta kyllä ollaan touhuttu yhdessä, mutta seksiä tosi harvoin. Sitten se seksikin on ollut laimeaa ja vaisua.

        Jos taas on päätynyt sänkyyn melko nopeasti, niin yleensä seksikin on toiminut.

        Kyllä heti alusta asti pitää olla jonkinlaista seksuaalista jännitettä, molempien luolelta. En halua enää koskaan sitä helvetin kaverimeininkiä ja pihtaamista. Siitä tulee vain vihaiseksi. Suhde on paljon muutakin kuin seksi, mutta ilman hyvää seksiä ei suhde toimi, ainakaan minulla.

        Siinä pari hyvää esimerkkiä "kunnon miehistä". Näitä kiertokankia kyllä maailmassa piisaa.


    • Tuskin sinäkään

      neitsyt olet? Mitä väliä, sillä pillulla sen jälkeen on kun joku sen on jo saanut korkata. Ihan turhaa on puhkinussitun pihdata.

      • Neitsyeistä

        haaveilevat ovat pedofiilejä


      • Monet teeskentelee

        käytetty nainen joka pihtaa muiden miesten käyttämää reikää on teeskentelijä.


    • voihan-------

      helvetti. Kyllä sinun se asiallisen oloinen ja hyvän näköinenkin mies(jos itsekkin olet säällisen näköinen) pitäisi saada, mutta miten se nykyoloissa voisi sitten onnistua. Toivon mukaan jotenkin onnistut siinä.

    • Ehkä olet sen

      oloinen nainen, että sinusta ei ole muuksi kuin patjaksi.

    • nainen21v_

      Hieman naurattaa että porukka sekoittaa sen että ei halua seksiä ensimmäisellä tai toisella tapaamiskerralla pihtaamiseen, tai siihen että oltaisiin kauan aikaa ilman seksiä. No, eihän miehet osaa ajatella kuin kärjistettynä kaikesta.

      • -.-.-.-.-.

        "No, eihän miehet osaa ajatella kuin kärjistettynä kaikesta."

        Ja sinäkö osaat?


    • yack!

      Juuri tästä johtuen kiinnostukseni miehiin on lopahtanut. Kuka enää viitsii etsiä jossain piileskelevää kunnollista miestä, kun kiimaisia äijiä on kaikkialla ehdottelemassa? Ällöttää koko miessukukunta!

      • Kunnolliset miehet

        eivät tule naiselle ehdottelemaan. Naisen pitää olla itse aktiivinen, jos haluaa kunnon miehen.


      • Kaarlo Karvajalka

        Jälleen kerran, homma ei etene mihinkään, jos mies ei ehdota riittävän nopeasti. Ei samana iltana ehkä kuitenkaan, mutta aika nopeaan.


    • 10

      Minä olen törmännyt siihen, että vaikka baarissa sanoo, että jos haluat tulla yöksi, niin minä haluan pelkästään NUKKUA, niin eiköhän viimeistään aamulla ala räpeltely. Vielä usein sormet suoraan alapäähän, ei kunnon esileikkiä tai edes suutelua, EI NÄIN MIEHET!

      • ooookkkkkk

        Tää "vain nukkumaan" on ihan puppua. Jos nainen sanoo noin, niin lähden siitä, että nainen haluaa että teen jonkun muuvin. Samoin jos itse sanoisin niin naiselle, se olis sanottu vain siksi, ettei naiselle tule olo, että hän on tässä jotenkin liian helppo.


    • Mukavia miehiä ei ol

      Ainoa asia mitä miehet naisesta haluavat löytyy naisen haarovälistä. Aika iso valikoima miehiä testattu. Aina lopputulos sama. Mies ajattelee pelkällä kullillaan.

      • vittuntunut

        Samaa mieltä alkuperäisen kirjottajan kanssa..ihan toivotonta. Seksiä pitäisi saada heti ekalla tai tokalla tapaamiskerralla, ja sitten voi olla että kiinnostus säilyy tai lopahtaa, tai sitten sitä ei ole alunperin ollutkaan muuta kun seksiin


      • -.-.-.--.-.-.-.-.-.-

        "Ainoa asia mitä miehet naisesta haluavat löytyy naisen haarovälistä. Aika iso valikoima miehiä testattu. Aina lopputulos sama. Mies ajattelee pelkällä kullillaan."

        Ainoa asia mikä tässä osoittautuu todeksi on sinun ennakkoluulot ja yksinkertaisuus. Leimaat kaikki miehet joksikin vain omien subjektiivisten kokemusten perusteella, jotka nekin ovat vain pienestä lukumäärästä miehiä vaikka puhut "isosta valikoimasta miehiä". Miten on valittu tämä valikoima? Jos aina valitsee kananmunaa puoli vuotta sitten vanhanneista kananmunista voi olla varma, että aina tulee valituksi mätä muna. Et kai sellaista suuhusi ottaisi? Kannattaisi ehkä vaihtaa valikoiman keräämispaikkaa johonkin toiseen sitten, vai mitä?

        Ja kuinka monta miestä on tämä iso valikoima johon viittaat? 20? 50? 250? 700? 1800? Kuinka paljon miehiä pelkästään Suomessa on? Ja kuka niitä "testattuja miehiä" on valinnut tapailtavaksi jos et sinä? Rivien välistä paistaa läpi se, oletus että sinussa itsessäsi ei tietystikään ole mitään vikaa eikä osaa ja arpaa sille mitä olet kokenut... Just joo.


    • -

      Eivät kaikki miehet halua seksiä ekalla kerralla. Ainakaan minä... Noh, joitakin kertoja asia ovat johtaneet siihen, että ekoilla treffeillä on sekstailtu, mutta se ei ole kynnyskysymys. Jos naisen kanssa on kivaa, on sitä seksiäkin mukavaa odotella ja sen odotushan vain tuo lisää "värinää" tapaamisiin.

      Ymmärrän ehkä, miksi monet haluavat jo ensimmäisillä treffeillä. Monesti on niin, että toista tapaamista ei eri syistä tule... Siksi on kiva saada vähän seksiä vaivan palkaksi, ja kukapa mies ei pitäisi seksistä...

      • Tmp88

        "Miesten kiinnostus minua kohtaan kuitenkin lopahtaa siinä vaiheessa, kun sanon että haluan tutustua kunnolla ennen sänkyyn menoa. Miksi miehet häipyvät, jos eivät vähintään toisilla treffeillä saa?"

        Täytyy sanoa, että näissä miehissä on jotain vialla ja pahasti. Ehkä tapaamasi miehet haluavat seksiä heti kaikilta tapaamiltaan naisilta niin voivat sitten kavereilleen kehua kenen kanssa oli ja mitä teki. Minusta ainakin olisi mukava treffailla ilman, että seksi otettaisiin puheenaiheeksi heti ensimmäisillä kerroilla. Sitten kun on rakkautta ilmassa molmepiin suuntiin niin asiasta voisi ehkä jotain mainita :D

        Mutta tähän kohtaan kyllä sopii hyvin erään kirjoittajan kommentti: "Kyllä joitakin miehiä kiinnostaa muukin kuin vain seksi. Mutta tällaiset miehet taas eivät kiinnosta naisia." Näinhän se asia taitaa valitettavasti olla.

        "Ainoa keinoa saada mies, on mennä heti tämän kanssa sänkyyn? Itse haluaisin poikaystän, jonka kanssa voisi suunnitella loppuelämää yhdessä"

        Ei se ole ainoa keino. Täytyy vain olla kärsivällinen ja toivoa. Niin minäkin teen...


    • Kuunnellaankatsellaa

      Naisellinen nainen ei tee elämän nautinnosta ongelmaa. Jopa asian pähkäileminen tekee suhteen alun niin turhauttavaksi että viehättävyys katoaa. Siis miksi elämän nautinnoista pitää tehdä vaikeaa. Ei naisen tarvitse lähteä miehen kanssa samaan yöpaikkaan jos seksi on ongelma. Olkoon miehen moka jos sänkyyn heti on vikittelemässä.
      Naisen olisi hyvä opetella seksin saloja ja miehen tarpeiden tyydyttämistä niin hän saa niillä eväillä miehen jäämään vierelleen. Usein nainen tekee sen virheen että vaatii enemmän kuin pystyy itse antamaan.
      Jos nainen tekee ongelman seksistä niin hän ei oikeasti ole kiinnostunut miehen onnellisuudesta tai hän on epävarma omasta seksitaoidoistaan. Naiset eivät tyttöporukoissa ole oppineet opettamaan miestä taitavaksi rakastajaksi josta nainen varmasti tykkäisi vaan odottavat miestä joka osaa sen valmiiksi. Kaikille on joskus se ensimmäinen kerta jos ei sitten koskaan saa kokea rakastelun nautintoa toisen ihmisen kanssa. Eli osaako nainen muuta kuin valittaa miehistä ja tehdä tuoreesta leivästä lämpimän p****n.
      On hyvin itsekästä ajatella vaan omaa onnellisuuttaan ja lausua ällöjä ääneen, siksi monen elämä on ikävää.

      • nEEn

        Silloin kun on vain seksiä vailla niin en todellakaan viitsi kuluttaa aikaani naiseen jolta ei sitä saa kun "sitten joskus". Mutta seurustella en halua naisen kanssa joka antaa heti ensimmäisellä kerralla koska sehän on ns helppo jota moni käynyt polkemassa.


      • a.b.c.

        Kukahan nainen huolisi melkein aseksuaalisen miehen? Eli puolen vuoden päästä voisi ensimmäistä kertaa seksiä harjoittaa, kun ollaan tutustuttu. Sen jälkeen n. kerran kuukaudessa


      • hoh hoh

        "Naisen olisi hyvä opetella seksin saloja ja miehen tarpeiden tyydyttämistä niin hän saa niillä eväillä miehen jäämään vierelleen. Usein nainen tekee sen virheen että vaatii enemmän kuin pystyy itse antamaan."

        Onko tuollaisia juntti-Einareita vielä oikeasti olemassa??? Kirjoittaja on varmaan taivaan lahja maailman naisille! Täytyy olla provo!


      • hmmjoooh
        hoh hoh kirjoitti:

        "Naisen olisi hyvä opetella seksin saloja ja miehen tarpeiden tyydyttämistä niin hän saa niillä eväillä miehen jäämään vierelleen. Usein nainen tekee sen virheen että vaatii enemmän kuin pystyy itse antamaan."

        Onko tuollaisia juntti-Einareita vielä oikeasti olemassa??? Kirjoittaja on varmaan taivaan lahja maailman naisille! Täytyy olla provo!

        Monista naisten kirjoituksista tulee täällä vähän sama olo kuin sulle.


      • _naikkonää_
        a.b.c. kirjoitti:

        Kukahan nainen huolisi melkein aseksuaalisen miehen? Eli puolen vuoden päästä voisi ensimmäistä kertaa seksiä harjoittaa, kun ollaan tutustuttu. Sen jälkeen n. kerran kuukaudessa

        Kuulostat ihan fiksulta mieheltä. Toivottavasti synkkaa muutenkin. Onnea laatumiehelle ja sen puoliskolle.


    • vain vääriä miehiä

      Tekisit itsekin vähän noita aloitteita, niin saisit muitakin miehiä kuin vain noita seksin perässä juoksijoita. Miehet jotka ovat seksin perässä ovat juuri niitä jotka tekevät eniten noita aloitteita naisten suuntaan. Seksin vonkaaja voi käydä baari-illan aikana tekemässä varmaan sen sata aloitetta eri naisille toivoen edes jonkin tärppäävän, normi mies joka etsii muutakin kuin vain sitä seksiä tekee ehkä yhden tai kaksi aloitetta illan aikana, jos edes niitäkään.

      • perint. nainen

        Kyllä miehen aloitteen tekeminen on miehen tehtävä. Naisen on sopimatonta tyrkyttää itseään. Olen perinteinen nainen, enkä halua vaikuttaa halvalta.


      • työnnä ne
        perint. nainen kirjoitti:

        Kyllä miehen aloitteen tekeminen on miehen tehtävä. Naisen on sopimatonta tyrkyttää itseään. Olen perinteinen nainen, enkä halua vaikuttaa halvalta.

        perinteesi sinne hienosto pilluusi!


      • Jätkä 25
        perint. nainen kirjoitti:

        Kyllä miehen aloitteen tekeminen on miehen tehtävä. Naisen on sopimatonta tyrkyttää itseään. Olen perinteinen nainen, enkä halua vaikuttaa halvalta.

        Mikä naisesta nyt muka niin halvan tekee jos naine itse tekee aloitteita? Miksi vain meidän miesten on aina tehtävä? Taitaa nuo olla ihan vaan selittelyjä sille miksei itse koskaan uskalla. Jonakin päivänähän sinäkin saatat vielä joutua tekemään, jos ohimennen satut jonkun kiinnostavan näköisen näkemään ohimennen tai jossakin muualla, missä hän ei millään huomaa sinua, ellet itse mene juttelemaan :)


      • Aahah
        perint. nainen kirjoitti:

        Kyllä miehen aloitteen tekeminen on miehen tehtävä. Naisen on sopimatonta tyrkyttää itseään. Olen perinteinen nainen, enkä halua vaikuttaa halvalta.

        Vihaan tuollaisia perinteitä. Voin hyvinkin olla harrastamatta seksiä vaikka kuinka kauan jos vain tapaan sellaisen naisen josta välitän aidosti, ja jota rakastan. Enpä ole tähän päivään mennessä yhtynyt naiseen, sillä en ole vakavasti seurustellutkaan. On turha puhua mistään vakavasta jollei suhteessa ole molemminpuoleista rakkautta, arvostusta ja toisesta välittämistä.

        Mutta vaikka Olisin samassa huoneessa sadan ihanan naisen kanssa en tosiaan ala tekemään mitään aloitteita. T: 89-mies


      • Virginie23
        Aahah kirjoitti:

        Vihaan tuollaisia perinteitä. Voin hyvinkin olla harrastamatta seksiä vaikka kuinka kauan jos vain tapaan sellaisen naisen josta välitän aidosti, ja jota rakastan. Enpä ole tähän päivään mennessä yhtynyt naiseen, sillä en ole vakavasti seurustellutkaan. On turha puhua mistään vakavasta jollei suhteessa ole molemminpuoleista rakkautta, arvostusta ja toisesta välittämistä.

        Mutta vaikka Olisin samassa huoneessa sadan ihanan naisen kanssa en tosiaan ala tekemään mitään aloitteita. T: 89-mies

        Oletko oikeasti olemassa? ..vai oliko tämä Trolli...


      • 27
        perint. nainen kirjoitti:

        Kyllä miehen aloitteen tekeminen on miehen tehtävä. Naisen on sopimatonta tyrkyttää itseään. Olen perinteinen nainen, enkä halua vaikuttaa halvalta.

        No sitten saat kärsiä siitä, että pelimiehet pääasiassa tulevat sinua iskemään. Kyllähän se on silti mahdollista löytää helmi, mutta todennäköisyys ei ole kovin korkea.


      • Jätkä 25
        Virginie23 kirjoitti:

        Oletko oikeasti olemassa? ..vai oliko tämä Trolli...

        Voisinpa itse ainakin allekirjoittaa olevani vastaavanlainen tyyppi juuri, joka malttaa ennen kuin molemmat ovat valmiita. On tunteita jo kehittynyt kunnolla, sillä itse ainakin saan jo seksistä silloin enemmän irti :)

        Vielä meitäkin on jäljellä, vaikka harvenemaan päin nykyisin tunnutaankin olevan ;)


    • mk

      Kuinka kauan pitäisi odottaa ja minkä ikäinen olet. Itse nyt jo 50v miwes ja parisuhteessa 21v saman maisen kanssa ja ennen sitä poikamiehenä kun halusi seksiä eikä seurustelua niin ei sitä viittinyt montaakertaa 30 kymmpisenä paskaa jauhaa kun oli omat asunnot muuta toomoinen 2-4 viikkoa voi seukkailla ilman seksiä mutta ei pidempään ja nainen voi miehen hoidella muutenkin että naimaan pitäsi heti ruveta mutta jos yli 20v odottaa vaikka 3 kuukautta niin siinä ei mielenkiinto riitä monellakaan miehellä.

    • uskova75

      tähän asti tavannut liian pinnallisia miehiä. Pidä vaan oma pääsi tuossa rakasteluun antautumis asiassasi. Jonain päivänä se oikea seisoo ovesi takana. Tsemppiä tuleviin vuosiisi.

    • tuskin ovat väärässä

      olettavat että olet käytetty eivätkä kunnioita sinua.

    • QuickSapphire

      Olispa mukava päästä treffeille ja tuntea sitä jännitystä ja kivoutta mikä siinä on. Se awkwardisuus ja lämmin perhosia vatsassa-tunne. Ainaki se on se millaiseksi mää oon sen kuvitellut...

      Mutta ei seksi olis kyllä mitään sen rinnalla.

    • Jätkä 25

      Minulla nyt herää yksi kysymys tämän keskustelun miehille, joittenka mielestä ei niin ole mitään järkeä odottaa jonkun aikaa sitä sänkyyn menoa, vaan pitää heti mahdollisimman pian edetä sinne! Mitäs te muuten olette siinä vaiheessa kelanneet, jos se muija sattuukin tulemaan vaikka raskaaksi heti ekoilla treffeillä? xD Et hups! Tapahtuikin vahinko! Taidanpa livistää ettei vaan elatusmaksuja joudu maksamaan :D On niin vittu järkeä xD

      • Horon velvollisuus

        on syödä pillereitä. Jos ei syö, vastatkoon itse seurauksista.


      • Jätkä 25
        Horon velvollisuus kirjoitti:

        on syödä pillereitä. Jos ei syö, vastatkoon itse seurauksista.

        että nekin voivat pettää! :D xD


      • Pillerit vai
        Jätkä 25 kirjoitti:

        että nekin voivat pettää! :D xD

        horot?


      • Jätkä 25
        Pillerit vai kirjoitti:

        horot?

        Tietenkin tarkoitin pillereitä :D Mutta mistäs senkin sit tietää että ettei se muijakin saata valehdella pillereitten käytöstä, jos oikein kusipää on että haluaa heti tuosta noin vaan raskaaksi tuntemattomalle miehelle? :D Kyllähän noitakin nykyään vaikuttaa olevan.


    • käytety on käytetty

      taas nähdään miten käytetty nainen koittaa esittää käyttämätöntä saadakseen miehen rakastumaan. No ei onnistu enää niin!

      Olisi kannattanut vähän miettiä ennenkuin nussituttaa itsensä käytetyksi huoraksi.

      • a) Mistä tiedät

        että ap. on "käyttetty" b) mitä välii?


    • Et ole oikeasti

      kaunis vaan juuri keskitasoa. Keskitason naiset kelpaavat YTM:lle juuri panoseuraksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      754
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe