Miehillä ei mitään tasovaatimuksia

***********

Mikä siinä on, että miehet ei vaadi mitään tasoa naisilta nykyään? Olin viime viikonloppuna baarissa poikaystäväni kaveriporukan kanssa. Seurueeseen liittyi muutama vieras nainen, joita nämä kaveriporukan miehet yrittivät sitten kilpaa "iskeä". Naiset olivat aivan kamalia, (myös näiden miesten mielestä), mutta se ei tuntunut menoa haittaavan. Juomaa tarjoiltiin avokätisesti ja yritettiin päästä saatille. Naiset olivat ulkonäöltään ihan nättejä (no siis paljon meikkiä, trendikkäitä, toinen oli huomattavasti ylipainoinen mutta ihan kaunis kasvoista), mutta naisten käytös oli tosi karmaisevaa. Hirveän ylimielisiä, ilkeitä, ivallisia, itsekeskeisiä jne. Joo ymmärrän, että eipä olleet nämä tuntemani miehet todellakaan kiinnostuneita naisista muuta kuin yksi asia mielessä. Mutta kelpaako siihen kuka tahansa? Vaikka olisi kuinka tyhmä muija ei mitään väliä jos vaan saa? Niinkö? Eniten ärsyttää että kun miehet pyörii näiden naisten ympärillä se vaan kasvattaa niiden paskamaista käytöstä.

28

1999

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m30.

      Onhan se nyt sanottu tuhat kertaa aiemminkin täällä, että te naiset ette ymmärrä mitä on olla mies (siis at- tai kt-mies, ei mikään ytm peluri). Mies joko tyytyy niihin karmeimpiin naisiin mitä löytyy, tai sitten mies on kokonaan ilman.

      • *********

        No kyseiset miehet eivät ole mitään alemmantason miehiä, vaan erittäin supliikkeja, sosiaalisia, iso kaveripiiri, hyvännäköisiä ja ovat monesti iskeneet myös erittäin fiksuja ja kauniita naisia. Eli parempaakin varmasti saisivat, mutta tyytyvät atm naisiin.


      • wetewrewr
        ********* kirjoitti:

        No kyseiset miehet eivät ole mitään alemmantason miehiä, vaan erittäin supliikkeja, sosiaalisia, iso kaveripiiri, hyvännäköisiä ja ovat monesti iskeneet myös erittäin fiksuja ja kauniita naisia. Eli parempaakin varmasti saisivat, mutta tyytyvät atm naisiin.

        naisiin? Mitä ne sellaiset ovat?


      • ************
        wetewrewr kirjoitti:

        naisiin? Mitä ne sellaiset ovat?

        siis alemman tason naisiin tarkoitin, kai nämä kategoriat on toisinkin päin?


      • m30.
        ********* kirjoitti:

        No kyseiset miehet eivät ole mitään alemmantason miehiä, vaan erittäin supliikkeja, sosiaalisia, iso kaveripiiri, hyvännäköisiä ja ovat monesti iskeneet myös erittäin fiksuja ja kauniita naisia. Eli parempaakin varmasti saisivat, mutta tyytyvät atm naisiin.

        No tyytyvät siksi, kun eivät jaksa katsella suosittujen naisten ylimielisyyttä ja ylpeyttä ja itsetietoisuutta, vaan haluavat pillua äkkiä. Kirjoitin tämän jo tuonne motto-ketjuun, mutta kirjoitetaan se tähänkin: sama limainen suolenpätkä niillä kaikilla on.


      • ************
        m30. kirjoitti:

        No tyytyvät siksi, kun eivät jaksa katsella suosittujen naisten ylimielisyyttä ja ylpeyttä ja itsetietoisuutta, vaan haluavat pillua äkkiä. Kirjoitin tämän jo tuonne motto-ketjuun, mutta kirjoitetaan se tähänkin: sama limainen suolenpätkä niillä kaikilla on.

        No myös nämä karmeat kanat ovat todella ylimielisiä ja ylpeitä. Juuri niistä se paistaa, ei suosituista ja mukavista naisista. No ehkä se on sitten se että oikeasti suositut naiset eivät ehkä anna heti ja miehet ei jaksa odottaa.


      • uikk
        ********* kirjoitti:

        No kyseiset miehet eivät ole mitään alemmantason miehiä, vaan erittäin supliikkeja, sosiaalisia, iso kaveripiiri, hyvännäköisiä ja ovat monesti iskeneet myös erittäin fiksuja ja kauniita naisia. Eli parempaakin varmasti saisivat, mutta tyytyvät atm naisiin.

        Tuollaisille miehille ei ole millään muulla väliä kuin numerolla. Nimittäin seksipartnereiden määrällä.


      • ............
        ********* kirjoitti:

        No kyseiset miehet eivät ole mitään alemmantason miehiä, vaan erittäin supliikkeja, sosiaalisia, iso kaveripiiri, hyvännäköisiä ja ovat monesti iskeneet myös erittäin fiksuja ja kauniita naisia. Eli parempaakin varmasti saisivat, mutta tyytyvät atm naisiin.

        "mutta tyytyvät atm naisiin. "

        Ei sellaista ole olemassakaan kuin ATM-nainen. ATM-miehiä taas on paljon.


      • ..
        ............ kirjoitti:

        "mutta tyytyvät atm naisiin. "

        Ei sellaista ole olemassakaan kuin ATM-nainen. ATM-miehiä taas on paljon.

        Kyllä on olemassa alemman tason naisiakin (ATN). He kelpaavat usein seksisuhteeseen, mutta eivät parisuhteeseen, siinä ero.
        Itse olen mies ja voin omilla kokemuksilla allekirjoittaa ja vahvistaa tämän asian.


      • paskaa tarjolla
        ********* kirjoitti:

        No kyseiset miehet eivät ole mitään alemmantason miehiä, vaan erittäin supliikkeja, sosiaalisia, iso kaveripiiri, hyvännäköisiä ja ovat monesti iskeneet myös erittäin fiksuja ja kauniita naisia. Eli parempaakin varmasti saisivat, mutta tyytyvät atm naisiin.

        suomalaisen miehen arki.


      • tiikeri!!!!!!
        ********* kirjoitti:

        No kyseiset miehet eivät ole mitään alemmantason miehiä, vaan erittäin supliikkeja, sosiaalisia, iso kaveripiiri, hyvännäköisiä ja ovat monesti iskeneet myös erittäin fiksuja ja kauniita naisia. Eli parempaakin varmasti saisivat, mutta tyytyvät atm naisiin.

        kirjoitat että naiset olivat nättejä ja trenditietoisia. se lihavuus oli kyllä pitkäm miinus, mutta sitäkin paikkasi kauniit kasvot.

        nätit naiset eivät todellakaan ole alempaa tasoa, ihan hyvin voisit väittää että tiger woods on alempaa tasoa kun on niin ilkeä naisille pyöritellessään niitä vielä paljon pahemmin.


    • oisko

      Jos mies ei yritä iskeä ketä tahansa, eli on niitä tasovaatimuksia niin helposti napsahtaa homon leima otsaan ja sitä kautta saanti vaikenee entisestään...

    • Njännännnää

      Sinua taitaa vaan vituttaa että miehesi kaverit eivät keskittyneet ihailemaan sinua ja flirttailleet kanssasi? Pidät itseäsi muita naisia parempana ja sinun täytyisi saada kaikki huomio.

      • iituliina_27

        Joo mulla tuli toi ihan sama asia mieleen. Heti meni hermo, ku muita naisia liitty porukkaan ja sä et olluka enää kaiken keskipiste. Voi elämä.


      • ap
        iituliina_27 kirjoitti:

        Joo mulla tuli toi ihan sama asia mieleen. Heti meni hermo, ku muita naisia liitty porukkaan ja sä et olluka enää kaiken keskipiste. Voi elämä.

        öhöm, no en oo kyllä samaa mieltä. mä itse liityin porukkaan myöhemmin ja nämä naiset olivat jo silloin siinä. Naiset nyrpistivät nokkaansa, toinen lähti ensin suuttuneena pois ja osotti mieltään, mutta tuli sitten takaisin. Mä tein alotteen esittelemällä ystävällisesti itseni näille naisille, jonka jälkeen ne jotenkin hyväksyivät mut porukkaan, mutta katseet olivat kyllä aika pitkiä. Ja ennemminkin naisia otti päähän koska poikaystäväni ei tämän jälkeen enää osoittanut huomiota näille naisille vaan minulle.


    • Juuh voih

      Onneksi sinulla sentään on kaunis mieli.

      • ?poikamies

        Tilanne huononee entisestään mitä useammat naiset tottuvat tälläisten taitavasti naisia käsittelevien miesten show'hun baarissa. Ehkä nämä naisetkin ovat sisäistäneet "diivailun" yt-piireistä, joissa taso toki antaa mahkut heille, muilla (alemmilla) se käytös on vain v*ttumaista feikkaamista.

        Kertakäyttöiseen panokulttuuriin tämä sopiikin hyvin, ei sillä luonteella ole enää väliä kun naama ja "jännitys" ratkaisee kuka saa ja kenelle annetaan markkinoilla. Tälläinen kertakäyttö seksi on täysin hyväksytty, mutta yleinen käsitys laadukkaista bordelleista tyrmätään, eikä tasa-arvolla ole sijaa tällä saralla. Okei, sohaisen ampiaispesää tässä, mutta eikö ajatus kiehtoisi että voisikin harrastaa seksiä aivan mallin näköisen naisen kanssa vaikka edes kerran. Ilman tasoja tai vaatimuksia. Reilu kauppa.

        Lopuksi, voinet Ap arvata miten pian ko. naiset olisivat vaihtaneet pöytää mikäli tavallisempia tavisjannuja olisi ollut siinä.


      • vaikea uskoa
        ?poikamies kirjoitti:

        Tilanne huononee entisestään mitä useammat naiset tottuvat tälläisten taitavasti naisia käsittelevien miesten show'hun baarissa. Ehkä nämä naisetkin ovat sisäistäneet "diivailun" yt-piireistä, joissa taso toki antaa mahkut heille, muilla (alemmilla) se käytös on vain v*ttumaista feikkaamista.

        Kertakäyttöiseen panokulttuuriin tämä sopiikin hyvin, ei sillä luonteella ole enää väliä kun naama ja "jännitys" ratkaisee kuka saa ja kenelle annetaan markkinoilla. Tälläinen kertakäyttö seksi on täysin hyväksytty, mutta yleinen käsitys laadukkaista bordelleista tyrmätään, eikä tasa-arvolla ole sijaa tällä saralla. Okei, sohaisen ampiaispesää tässä, mutta eikö ajatus kiehtoisi että voisikin harrastaa seksiä aivan mallin näköisen naisen kanssa vaikka edes kerran. Ilman tasoja tai vaatimuksia. Reilu kauppa.

        Lopuksi, voinet Ap arvata miten pian ko. naiset olisivat vaihtaneet pöytää mikäli tavallisempia tavisjannuja olisi ollut siinä.

        Mitä vähemmän mies on naisesta kiinnostunut sitä helpompi naista on lähestyä ja heittää läppää. Toinen asia on se että miesten oletetaan käyttäytyvän kuten poikaystäväsi kaverit teki. Siis olla vauhti päällä ja esittää sitä naisten naurattajaa, yrittää iskeä. Asia olisi ollut ihan sama jos siinä olisi ollut kakasi tupakkakaupan puuintiaaninaista. Tästä oli kyse ei mistään muusta.

        Otappa joskus mukaasi pari tosi hyvän näköistä ystävääsi niin huomaat kuinka kavereiden käytös muuttuu.


    • aikuistumista peliin

      toisia . Kiva olisi nähdä ja kuulla millainen sitten itse olet ?
      Ettet vaan ollut kateellinen kun ne toiset naiset kiinnostikin enemmän mies seuruetta , kenties sun pikkasen kutkutti sun poikakaveriakin?

      Neuvon sulle anna kaikkien kukkien kukkia vaan!

      Katso sinä sinne peiliin ja mieti mitä ne miehet näkee susta tai ajattelee.

      • ap

        No ihan miten vaan. Täällä ei näköjään saa mitään puhua kun aina vika on itsessä. En tosiaan ole kateellinen näille naisille, mielestäni ne olivat nättejä, mutta ylpeys ja käyteys pilasi sen. Ja myös nämä seurueen miehet olivat samaa mieltä. Kysyivät nimittäin naisilta suoraan että saadaanko pillua molemmilta, jos ei teidän varmaan kannattaa lähteä menee. Eli mun pointti oli se, että miks miehille kelpaa siihen sitten kuka vaan, vaikka muuten ne ei yhtään jaksanut näitä naisia??

        En yleensä ole kateellinen naisille, joita kaikki yleisesti pitää kamalina kanoina.


      • "!"
        ap kirjoitti:

        No ihan miten vaan. Täällä ei näköjään saa mitään puhua kun aina vika on itsessä. En tosiaan ole kateellinen näille naisille, mielestäni ne olivat nättejä, mutta ylpeys ja käyteys pilasi sen. Ja myös nämä seurueen miehet olivat samaa mieltä. Kysyivät nimittäin naisilta suoraan että saadaanko pillua molemmilta, jos ei teidän varmaan kannattaa lähteä menee. Eli mun pointti oli se, että miks miehille kelpaa siihen sitten kuka vaan, vaikka muuten ne ei yhtään jaksanut näitä naisia??

        En yleensä ole kateellinen naisille, joita kaikki yleisesti pitää kamalina kanoina.

        Ei sillä ole niin väliä mihin työmies tarpeensa tekee, vaikka aidan rakoon.


      • optinen harha
        ap kirjoitti:

        No ihan miten vaan. Täällä ei näköjään saa mitään puhua kun aina vika on itsessä. En tosiaan ole kateellinen näille naisille, mielestäni ne olivat nättejä, mutta ylpeys ja käyteys pilasi sen. Ja myös nämä seurueen miehet olivat samaa mieltä. Kysyivät nimittäin naisilta suoraan että saadaanko pillua molemmilta, jos ei teidän varmaan kannattaa lähteä menee. Eli mun pointti oli se, että miks miehille kelpaa siihen sitten kuka vaan, vaikka muuten ne ei yhtään jaksanut näitä naisia??

        En yleensä ole kateellinen naisille, joita kaikki yleisesti pitää kamalina kanoina.

        "Eli mun pointti oli se, että miks miehille kelpaa siihen sitten kuka vaan, vaikka muuten ne ei yhtään jaksanut näitä naisia??"

        No esimerkiksi minulle ei todellakaan kelpaa kuka vaan, kun ei edes kiinnosta kännihuuruiset yhden illan panot. Kyllä naisen pitää viehättää kaikin puolin ja olla sellainen, että sitä tekee mieli myös pussailla ja hyväillä eroottisesti. Mutta jos joku mies panee kaikkea mikä liikkuu, niin mitä se sua liikuttaa, mitä sä siinä häviät, kun sulla poikaystäväkin on?


    • happy:)

      Siis mä olen huomannut saman asian jo yläasteella! Poikia kiinnosti vaan ne ylimieliset, itsekeskeiset ja huomionhakuiset tytöt, plussaa oli tietenkin jos tyttö vielä poltti tupakkaa ja ryyppäsi joka vkloppu ja harrasti yhen illan juttuja.. ja mitä typerämpiä juttuja nää tytöt keksi, sitä enemmän pojat hullaantuivat..

      Ja sama pätee näköjään vielä aikuisiälläkin.. Itselläni kävi tuuri ja löysin itseni kaltaisen, "kiltin" miehen rinnalleni :) Hän oli taas kokenut nuorempana, että tyttöjä kiinnosti vain ne rentut pojat. Niin, meitä on moneen junaan.

    • nöösi_poika

      "Mutta kelpaako siihen kuka tahansa?"

      Olen 31-vuotias, enkä eläissäni ole ollut naisen kanssa. En edes suudellut. Voi kai sanoa, että EI TODELLAKAAN kelpaa kuka tahansa!

    • nainen kuin mies

      että olet itse kovin paljon erilainen?

      Suomalaiset naiset on kaikki samanlaisia viinaan meneviä läskejä.

    • Kari Hurtta
      • 40 pillun mies

        puhuu jälleen kerran täyttä asiaa.

        Naisessa pitää olla laatua, että mies kiinnostaa muukin kuin seksi (tasokas nainen: nuori ja kaunis neitsyt)


    • George Clooneyn veli

      Minulla on tasovaatimuksia! Vaadin, että nainen on neitsyt, hyvä sängyssä, kaunis, antaa römpsää silloin kun haluan, suostuu sängyssä kaikkeen, tekee kotityöt ja on 16-19 vuotias.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1829
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe