Klovin varikon ajomestarit

20+20=

Millaiset ajomestarit Nobinalla Klovin varikolla?

48

3027

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valto Nygren

      Jos vaan voi olla menemättä koko Nobinalle ja erityisesti Klovin varikolle, niin hyvä on. Olin siellä hetken aikaa ja toiminta muistutti lähestulkoon pölhölän tapoja. Onkohan se Klovi saanut nimensä klowneista kenties? Vähän sellainen kuva siitä sirkuksesta minulle jäi.Ne h.vetin pitkät päivät ja jos kieltäydyit ylitöistä niin pitkiä ja epämukavia työvuoroja oli tiedossa jatkossakin. Lähtiessäni ulos sinne tuli samalla ovenavauksella sisään puukengissä joku kaveri kehuen pystyvänsä tekemään pitkiä päiviä mutta ne pomot ei huolineet siitäkään huolimatta vaan sanoivat täällä ei puukengissä ajeta. Olisivat nyt ottaneet kun kerrankin tulossa ois ollut työmyyrä.
      Mutta yhteenvetona koko puljusta se johtopäätös että mikäli haluaa omasta elämästä luopua, niin ei kun sinne vaan klownien joukkoon Kloville.-Siellä joutuu koville.

      • klowi2010

        klovin mestareista Pekka on ehdottomasti paras,no onhan Anttikin joskus hauska.Seposta en pidä


      • Valto Nygren
        klowi2010 kirjoitti:

        klovin mestareista Pekka on ehdottomasti paras,no onhan Anttikin joskus hauska.Seposta en pidä

        Kerroppa sitten selvennykseksi ne parhaudet. Parastako kussakin se miten pitkiä päiviä suinkin pystyy järkkäämään ja miten vähiten vapaa-aikaa.?


      • mene ja viillä
        Valto Nygren kirjoitti:

        Kerroppa sitten selvennykseksi ne parhaudet. Parastako kussakin se miten pitkiä päiviä suinkin pystyy järkkäämään ja miten vähiten vapaa-aikaa.?

        ranteesi auki, niin saat rauhan levottomalle sielullesi, sillä noin typerää trollaajaa ei ole palstalla toista.
        Sä olet niitä "sputnikkeja" jotka lempataan joka talosta pois ja kierroksen aloitat aina uudestaan. Mihinkään susta ei ole, mutta naama venyy.


      • erastus risteeniläin

        Onko siellä klovin varikolla vielä sitä uuno turhapuroa, joka juoksee hallia ympäri risaisessa verkkopaidassa tukka takussa, ja huutelee VAIMO VAIMO. Tää meni nyt vähän offtopiikiksi, mutta tuli vain klovin varikosta mieleen, että joskus näin on ollut. Onko siellä nykyään keskipäivän luppoaikaa?


      • Espoonauto-nobina
        erastus risteeniläin kirjoitti:

        Onko siellä klovin varikolla vielä sitä uuno turhapuroa, joka juoksee hallia ympäri risaisessa verkkopaidassa tukka takussa, ja huutelee VAIMO VAIMO. Tää meni nyt vähän offtopiikiksi, mutta tuli vain klovin varikosta mieleen, että joskus näin on ollut. Onko siellä nykyään keskipäivän luppoaikaa?

        mutta se turhapurohan oli ja on kuski, ei mesu. Vieläkin tuo sekoilee milloin missäkin ja onkin ihme että ko. henkilöä pidetään joukkoliikenteen työssä. RT-montussakin tuo aiheuttaa jota Chapnilaista hilpeyttä sekä olemukseltaan, että jutuillaan.


    • A. Kyhara

      Hyviä ovat mesut, kun kuljettajalla oikea asenne. Miinusta tulee jos ei aja ylitöitä ja kuuluu ammattiliittoon, itse olen aina pärjännyt kun olen valmis ajamaaan muidenkin ajamatta jättämiset ja en nipota joka tunnin päälle. Minä kuulun Loimaan kassaan ja kun vie pomolle, joskus tuoreen rieskan ei se ainakaan haitaksi ole.
      Kyllä se vittumainen pomo on kuljettajien korvien välissä.

      • viihdyn töissä

        Mulla sama. Pärjään hyvin ja saan parhaat ajosarjat, ihan vaan sen takia, että en ole kusipää joka vinkuu työnjohtoon joka asiasta.
        Ja koitan myös pysyä väleissä johdon kanssa.
        Eipä ole paha uhraus vielä pomolle 3€ pullapaketti, kun sillä saan yli 1200€ ylityöt kuukausittain! Eli kyseessä siis win-win tilanne.
        Liittoon en myös kuulu. Osuuspankin Hippo-Klubissakin paremmat edut kun kommunistijärjestöissä!


    • Co-Pelle

      Joo, jos kuuluu Ykt:n eli yksityiseen Loimaan kassaan ja omistaa vielä kokoomuksen jäsenkirjan ja pullapussi silloin tällöin niin kaikki hyvin, näin yksinkertaisesti saadaan kuljettajan asiat kuntoon ja muistakaa , aina valmiina ylitöihin.

      • ari.kahara

        Ei tarvitse pullapusseja tai muitakaan eväitä, kun muutoin asennoituu oikein. Lainaan partiolaisia. Ole valmis! Kun sinulla on motivaatiota ja asiaan kuuluvaa asennoitumista työhösi, niin et tarvitse pullapusseja. Ei ole mikään virhe (paitsi liitonmiesten mielestä) jos osaa ottaa ja antaa. Poliittinen vakaumuskaan ei tarvitse bussikuskilla olla punaisen jäsenkirjan varassa, sillä se on kuten yleisesti jo tiedetään hyvin ohut lanka, jonka varaan ripustautuu.

        Vihjailuista huolimatta en ole 32 vuoteen toimittanut yhtään pullapussia saati muutakaan "voitelua" työnjohdolle, saadakseni jotain etua. Periaatteinani on rehti asennoituminen niin kolleegoihin, kuin myös työnjohtoon. Mahdollisista epäkohdistakin olen tehnyt selkeitä mutta asiallisia reklamointeja, ilman että niihin on ympätty asiaan liittymättömiä tunnetason liitteitä.(lue tarpeetonta vittuilua)

        Asennetta pojat, asennetta!


      • 13+3
        ari.kahara kirjoitti:

        Ei tarvitse pullapusseja tai muitakaan eväitä, kun muutoin asennoituu oikein. Lainaan partiolaisia. Ole valmis! Kun sinulla on motivaatiota ja asiaan kuuluvaa asennoitumista työhösi, niin et tarvitse pullapusseja. Ei ole mikään virhe (paitsi liitonmiesten mielestä) jos osaa ottaa ja antaa. Poliittinen vakaumuskaan ei tarvitse bussikuskilla olla punaisen jäsenkirjan varassa, sillä se on kuten yleisesti jo tiedetään hyvin ohut lanka, jonka varaan ripustautuu.

        Vihjailuista huolimatta en ole 32 vuoteen toimittanut yhtään pullapussia saati muutakaan "voitelua" työnjohdolle, saadakseni jotain etua. Periaatteinani on rehti asennoituminen niin kolleegoihin, kuin myös työnjohtoon. Mahdollisista epäkohdistakin olen tehnyt selkeitä mutta asiallisia reklamointeja, ilman että niihin on ympätty asiaan liittymättömiä tunnetason liitteitä.(lue tarpeetonta vittuilua)

        Asennetta pojat, asennetta!

        oikein. pätee muissakin firmoissa useimmiten.


      • Ay-Linja-autonkulj.
        13+3 kirjoitti:

        oikein. pätee muissakin firmoissa useimmiten.

        Vai olet sää Ari K reilu. Olin samassa työpaikassa kanssasi ajamassa ja toisenlainen kuva susta jäi, erosit liitosta ja liityit Loimaan loikkareihin, samaa teit puoluehommissa, , oma etu sulle oli tärkein, aina haukuit ay-liikettä ja puolustit suurpääomaa ja työnantajaa, jos työntekijä yritti etujaan puolustaa, sun mielestä olisi pitänyt heti antaa lopputili.
        Suomalaiset on alistuvaa kansaa, Ranskassa sut olis kannettu pihalle oitis.
        Olet täysin tyhjä ajatuksiltasi sen jälkeen kun loikkasit kokomukseen olet paasannut vain rahamiesten asiaa ja työntekijää vastaan ja kyllä sinäkin nuolla osaat omalla tavallasi, aina olit sitä mieltä, että kaikki mitä työnantaja sanoo on aina oikein.
        Kuka se aikoinaan neuvotteli pekkaset ja vuosilomalain, jos silloin olisi ollut Kokoomuslaisten Loimaan kassa, niin tehtäisiin 24 tuntia päivässä töitä ilman vuosilomaa, sehän olisi sinun mielestäsi oiken vai mitä?

        Kyllä minulla on punainen jäsenkirja ja olen luottamusmies ja sinut toimintasi olen nähnyt ja sinut köykäiseksi ajattelultasi havainnut.


      • rrrtttyy
        Ay-Linja-autonkulj. kirjoitti:

        Vai olet sää Ari K reilu. Olin samassa työpaikassa kanssasi ajamassa ja toisenlainen kuva susta jäi, erosit liitosta ja liityit Loimaan loikkareihin, samaa teit puoluehommissa, , oma etu sulle oli tärkein, aina haukuit ay-liikettä ja puolustit suurpääomaa ja työnantajaa, jos työntekijä yritti etujaan puolustaa, sun mielestä olisi pitänyt heti antaa lopputili.
        Suomalaiset on alistuvaa kansaa, Ranskassa sut olis kannettu pihalle oitis.
        Olet täysin tyhjä ajatuksiltasi sen jälkeen kun loikkasit kokomukseen olet paasannut vain rahamiesten asiaa ja työntekijää vastaan ja kyllä sinäkin nuolla osaat omalla tavallasi, aina olit sitä mieltä, että kaikki mitä työnantaja sanoo on aina oikein.
        Kuka se aikoinaan neuvotteli pekkaset ja vuosilomalain, jos silloin olisi ollut Kokoomuslaisten Loimaan kassa, niin tehtäisiin 24 tuntia päivässä töitä ilman vuosilomaa, sehän olisi sinun mielestäsi oiken vai mitä?

        Kyllä minulla on punainen jäsenkirja ja olen luottamusmies ja sinut toimintasi olen nähnyt ja sinut köykäiseksi ajattelultasi havainnut.

        Ei edes natsi-Saksan keskitysleirillä tehty 24/7 työtä, joten vähän rajaa tuohon ay-liturgiaan.
        Useimmilla tuntuu olevan jo vaikeuksia selvitä 2-4 tunnin työpäivistä...


      • Ååland Bokker
        rrrtttyy kirjoitti:

        Ei edes natsi-Saksan keskitysleirillä tehty 24/7 työtä, joten vähän rajaa tuohon ay-liturgiaan.
        Useimmilla tuntuu olevan jo vaikeuksia selvitä 2-4 tunnin työpäivistä...

        Mitä sinäkin tiedät natsi-Saksan keskitysleireistä, joten älä puhu paskaa.
        Klovin varikon pomoissakaan mitään kehumista ollut, mutta Pölhölän pomot edusti sitä natsi-Saksan mallia, oikein ihanteellisesti.
        Mikäli ei ammattiliitoa olisi niin kyllä natsit hyppis silmille nykyistäkin pahemmin ja pikku kaharaiset myöntelis kaiken hyvääkin hyvemmäksi, kun Pölhölän natsit teetti nyt 12 tuntia keskustan ajoissa, niin ilaman liittoa ja työaikalakia olisi päivän pituus 20 tuntia ainakin ja aikatauluahan voi aina kiristää eiks niin? LOL Loimaan kassa!


    • 1+2

      Kyllä siellä Klovissakin on hyvät mestarit, ainakin jos vertaa Pölhölän liikenteen pomoihin.

      • Valto Nygren

        Tietysti on muurahaispesässäkin mukavampi istua kuin käärmeenpesässä, mutta en nyt menisi ylistämään lievempääkään vaihtoehtoa. Siellä joku kehui kun vie pullapaketteja niin saa oikein ylitöitä. Ylityöt pitäisi lailla kieltää ja vielä kun niihinkin riittää vielä halukkaita ihan että pitää oiken pomoille lahjoja kantaa saadakseen niitä. Jo on aikoihin eletty, sanon minä vanha kunnon SKDL-aikainen pelätty AY-pamppu.


    • heikki 66

      Heip
      Työskentelin vuonna 2000 hakkilan varikolla..ja siellä oli huippu työnjohto
      harri, teemu(missähän lienee nykyään) mahtava persoona!!

      ::)

    • 615

      Huippuja olivat ja Teemu kuulemma pohjanmaalla..

    • mest-ari

      mestari on mestari ja parhaat on yliajomestareita.

    • 623

      :)

    • Heikki Hella

      Kokemusta Klovin ja Myllypuron varikon mesuista ja ihmetellä täytyy, riittääkö pelkkä paskamaha ja puukengät perusteeksi pomon hommaan?
      Minäkin jouduin kuljettajana näitä neuvomaan, asiaa ei osattu sanoa, vittuilla osattiin.
      Mistä niitä tulee ja onko se joku nautinto, kun kuljettajalle laaditaan kusisen pitkät ajovuorot, kun käyt vessassa ja myöhästyt lähdöstä onko se kuskin vika? Näiden mielestä on kun laativat niin kireät sarjat, että kusipullo mukana monella aremmalla kuskilla.
      Helkkari minä en alistunut ihan kaikkeen ja siksi oli huonot listat aina.
      Mikä saamarin nautinto on ihmistä polkea, luottamusmiehet eivät välitä. akt hymisee ja osa kuljettajista on paskamahaisia Loimaan kassalaisia, jotka makaavat pomojen tiskillä, ajujen toivossa. Saakeli minä kun pyysin ylitöitä ei ollut, mutta muuten päivä venytettiin aina 12 tuntia pitkäksi ja ei mitään lisiä kun päivä 6-18 välillä. Paskalakit sanon minä.

    • Martti Mela

      Onkos siellä se yksi hieman vatsakas pilottitakkinen puukenkähemmo päässyt ylenemään jo pomoksikin?
      Voi siinä ainesta olla. On sen käytös ainakin vittuilutsolla maailmanmestaruusluokkaa.

    • A. Kaha

      Mikäli eräääs viestissä jossa mainittiin Loimaan kassa, tarkoitettiin minua, niin ei keskustelu ole kovin relevanttia.
      Mitä helvattia se kuuluu kenellekään kuka mun vävyni on ja mistä se on kotoisin? Vaikka mun vävyni olis Bahrainin sulttaani tai kengänkiilloittaja ei asia kuulu muille kuin mulle.
      Klovin ja Myllypuron ajomestarit tunnen ja reilua porukkaa, kun hoitaa hommansa oikein, mäkin ajan tarvittaessa muidenkin ajot, kun näitä lusmuja ei huvita töihin tulla.
      Mä ole itse elättänyt itseni linja-autonkuljettajana jo 34 vuotta ja pysytyn elättämään myöskin sukulaiseni.
      Mä olen kuulunut useampaankin puolueeseen, iän myötä ajatusmaailma muuttuu ja jos astuu paskakasaan ei sinne tarvitse jäädä makaamaan.

      • kelokalle

        Ei tarvitse Kahharan jäädä paskakasaan eikä puolueeseen makaamaan ,mutta se on kummallista kun haluaa rypeä niissä molemmissa edelleen ja vetää samaan lokaan vielä vävynsäkin jolla ei ole osaa eikä arpaa.


    • Spedet vauhdissa!

      Taidatte pojat olla hieman eksyksissä ! Onko teillä omaa elämä ollenkaan, kun koetatte elää toisten elämää. Jokseenkinsurkea touhua ja osittaa teiltä ns. osaamattomuutta reaalitason toiminoihin. No kaiit teillekki joku paikka on oemassa, mutta ei se mitenkään kuniakas ole.

    • KELO isolla K.lla

      kelokalle voisi ihan hyvin ruveta elämään omaa elämää, sikäli jos sitä on (ilman akan määräyksiä) ja jättää typeryytensä osoittamatta. Sun henkilökohtaiset antipatiasi , tekevät susta pelkästään naurettavan.

      • kelokalle

        No onkos se naurettavaa että joku junantuoma leikkii paljasjalkaista stadilaista ja on ruohonjuuritason työntekijä ja leikkii johtajaa sekä vielä sokerina pohjalla asuu kaupungin vuokra-asunnossa vaatien kaikkea kaupungin omaisuutta kilpailutuksien ja yksityistämisen armoille. ???
        Typeryyttä tai ei mutta aina muistettava kenen joukoissa seisot ja kenen lippua kannat , mikä lienee häneltä unohtunut vaikka kovasti yrittää persujen puolesta puhua nyt kun kokoomuksestakin tuli lähtö.
        Kyllä se vävykin varmasti ihmettelee kun puoluetta vaihtaa alvariinsa , mutta minkäs sille voi. Tuuliviiri mikä tuuliviiri. Pian varmaan kunnon kommunistikin.


      • Partajugi

        Sitähän se nykyään onkin. Nyt kyllä Juhanan tossun alla eikä pääse kavereittensa kanssa kaljoillekaan.


    • Rockabillysika

      www.kainuunsanomat.fi/kainuun-sanomat/kotimaa/mies-paritteli-sian-kanssa/

      Pääsi pakoon tossun alta ja on nyt tehnyt edellä mainittua.
      Käde on Käde sikalasakin.

      • Partajugi

        Se pitää todellakin paikkansa, kunnes todistaa miehisyytensä tulemalla Helmigrilliin kanssamme sovintoa lyömään. Lupaamme ettemme naura korvakotulle. t. Hanurilan Hymyveikot / Parta-Jugi


      • Talkoo-Taavetti

        No nyt sen saattaa uskoa ettei siankusesta paljoa ollut moksiskaan ekalla kerralla saatuaan rikkurikasteen lakon aikana Käde.
        Onhan se aina ollut vähän omituinen ja meriittiähän se on tuoparittelukin sian kanssa kokoomuslaiselle.
        Mitenkäs ne kaljat Helmessä ? Suut napsais jo varmasti suurella joukolla seuraajia.


    • AlanVaihto

      Alkuperäiseen viestiin ni homma alkaa olla melkosta pelleilyä.
      Jos ei kaikkeen suostu ni ajosarjat sen mukasia vaik miten hoidat hommas hyvin. Jonkunasteinen narsisti tää suunnittelja. Asiaan kuuluu että suosikeilla aina hyvät vuorot.

      • simmutaukihei

        Niillä on omat sisäpiirit. Joku pääsee mestariksi ja sen jälkeen aloittavat omat kuviot keskenään.
        Taustalla on joku purjevene ja sen miehistö tms. järjestely. Jos et kuulu mihinkään tällaiseen olet vain harmaata tylsää massaa.


      • Talkoo-Taavetti

        Siellä yksi yritti erään lakon aikana omia kuvioitaan, tuloksena sianlietteellä kuorrutus.
        Varmaan tiedätte tyypin.
        Oli silloin lihava, mutta nyt laiha kastraatti.


      • Partajugi

        Kastraattikäde pyyteli sinne Tampereelle, vaan kunhan nyt tulisi ensin tänne Helmigrilliinkin. Olisi lähempänä asuinpaikkaansa Ostostietäkin.


      • suomenkielenlehtoriihan

        Eikös kastraattikäde kirjoiteta g;llä


      • Partajugi

        Ei kirjoteta. Kastraatti on kastroitu, ei gastroitu.
        Kunhan nyt sinne Helmigrilliin sopisi hänen saapua ennenkuin lomani loppuu.
        Sitten ei kaljoitella.


      • Talkoo-Taavetti

        Eipä näkynyt kastroitua lakkoportilla tänään. Mikäli olisinäkynyt, olisi tullut kastroitu myöskin marinoiduksi sianlietteellä.
        Hänhän harrastaa sikojen kanssa...


      • Talkoo-Taavetti

        Henkilökohtaisesti en itse nähnyt tänäänkään, sillä johdin toimintaa toisaalta, mutta tietooni tuli kaksi ruuttaustapausta.
        En usko että Kastraattikäde olisi toinen heistä ollut, mutta harrastuksen vuoksi saattaa pyrkiä ruiskun eteen, vaikkakaan ei rikkurimielessä.


    • sikamaista

      Helmigrilli ei ole nimensä veroinen. Luulisi paikan annosten olevan tyyliin "helmiä sioille" mutta meni toisinpäin asiakkaat olivat "helmiä sioille". Ilmankos ei ravintolaa mainittu parhaiden listalla.

    • Juukylläkaijohdit

      Talkoo-Taavetti: "sillä johdin toimintaa toisaalta,"
      Totta on se että olit muualla. Kotonasi sängyn alla piilossa.
      Mutta mitään et johtanut kyllä sieltä käsin.

      • Partajugi

        Helmigrillissä kalja hyvää. Lakkokaljoillahan siellä oltiin. LuuseriKähärää ei näkynyt. Tekstiviestiä vain lähetteli ettei muka pääse kun pitää olla kuin hiiri kellarissa sillävälin kun miehensä Juhana paskaa puhumassa torilla lakkokansalle.
        Taavetti hoiti homman kiitettävästi. Ihan sama mistä johti, mutta johti kumminkin ja se johti siihen että kaksi sai rikkurikasteen.


    • Talkoo-Taavetti

      Kyllä johdin toimintaa useilla porteilla.
      Valitettavasti en henkilökohtaisesti itse ennättänyt joka portille yhtäaikaa, mutta viestejä tuli että rikkureita ei ole, niin emme kai turhaan lähetä kusiruuttapartioitammeporteille, missä ei tarvetta ole !
      Käytämme resurssit sinne missä rikkurien todennäköisyys suurempi, sekä varma tieto rikkurihalukkaiden läsnäolosta.
      Meillä kaksi säiliöautoa varustettuina täysin tankein siankusta, sekä kaksi entistä paloautoa joissa moottoriruiskut. Sankoruiskuja pienempiin rikkuri tarpeisiin.

    • Anonyymi

      Onkohan sama porsaannäköinen mikä notkuilee siellä Varhan portilla, kun tuossa aiemmin linkki Mies Paritteli Sian kanssa... ?
      Onko sillä possunnäköisellä kenties ollut treffit koirannäköisen kanssa ?

    • Anonyymi

      Kohta tulee yleislakko ja silloin erityisesti kuljetusala ja koko Suomi seisoo !!!

      Taavetti ryhmineen porteille !!!
      Rikkureille kuraa kintuille JESS !!!

    • Anonyymi

      Se aika on pian käsillä ja nykyään kokoonnumme Pub Parisiin sattuneesta syystä, mutta aiheesta enemmän tulevana perjantaina alk. klo 18-
      Olemme paikalla Hanurilan Hymyweikot sekä Taavetinkin lakkovahtiavustusryhmäporukkaa joilta saa lisätietoja liittyäkseen kusiruuttapartioihin lakkoporteille nyt kun lakot jatkunevat kesään asti ainakin.
      Jugin piikki auki myös, mutta fillaristeille ei , koska Heinolastakin aito automies, eläkeläinen, duunarin asialla, on paikalla !!!

      Parta-Jugi

    • Anonyymi

      Naurettavaa touhua esim. bussialalla, tauko alkaa ja loppuu parkkipaikalla! Johan tuolle nauraa aidanseipäätkin, että kukaan voi tehdä/sopia moisia naurettavuuksia. Kato käy liitosta ja sille on syynsä, ei kukaan järkevä ihminen voi ymmärtää käytännön tason hampaattomuutta!

    • Anonyymi

      Aiheesta lisää tänää Pub Parisissa Kontulassa klo 18 alk.
      Mutta Jugia ei parane ärsyttää. Sillä kun on ne nopeat kädet.

      Helbheikki

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1635
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1285
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1190
    4. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1126
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      140
      1121
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1049
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      1001
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      942
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      927
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      804
    Aihe