mistä hotellit

lalllli

mistä löytyy halvimmat hotellit ( nettisivut siis)

kiitos paljon

42

3663

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • tosi paljon

        Hotelli löytyy tästä:
        www.markatarjoukset.inno-net.com

        Matkatarjouksia, alennuskoodeja...
        Parhaat tarjoukset nopeille!
        Suomen suurin lento- ja hotellihaku.
        :)


      • matkustava
        tosi paljon kirjoitti:

        Hotelli löytyy tästä:
        www.markatarjoukset.inno-net.com

        Matkatarjouksia, alennuskoodeja...
        Parhaat tarjoukset nopeille!
        Suomen suurin lento- ja hotellihaku.
        :)

        Itse käytän nykyisin halpojen hotellihuoneiden löytämiseen sivustoa http://1i.fi/hotelli , josta
        en vuosi sitten ollut kuullutkaan, mutta joka toimii paremmin kuin uskalsin toivoa !
        Sivusto vertailee yli sadan eri varaussivuston hintoja ja näyttää niistä edullisimmat. Ainakin itseäni on helpottanut, kun näkee hinnat yhdeltä sivulta eikä tarvitse käydä monia erikseen läpi.


      • Anonyymi
        matkustava kirjoitti:

        Itse käytän nykyisin halpojen hotellihuoneiden löytämiseen sivustoa http://1i.fi/hotelli , josta
        en vuosi sitten ollut kuullutkaan, mutta joka toimii paremmin kuin uskalsin toivoa !
        Sivusto vertailee yli sadan eri varaussivuston hintoja ja näyttää niistä edullisimmat. Ainakin itseäni on helpottanut, kun näkee hinnat yhdeltä sivulta eikä tarvitse käydä monia erikseen läpi.

        vittu mitä paskaa, ei toimi...


    • Hotellivaraus

      Itse olen paljon varaillut hotelleja ,joko booking.com kautta tai suoraan hotellista varausjärjestelmän/ sähköpostikyselyn kautta.Vertaillessa hintoja usean firman kautta on yleensä jompikumpi näistä osoittautunut halvimmaksi.

    • åpouhyffgju

      vaikka kuinka paljon :) Suomen suurin hotellihaku varmaan.
      Myös ulkomaisia,
      myös hostellejä
      www.matkatarjoukset.inno-net.com/hotellit
      tosi suuri valikoima
      myös lentotoimistoja
      ja muuta

      • durjodana

    • luikki_p
    • matkaaja99

      itse käytän Hotelscombined -sivustoa..sen hakukone hakee parhaimmat hotellit ja alennukset yli 30:n tarjoajan sivulta..mm hotel.com ja booking.com mukaanlukien..

      http://tinyurl.com/6dmsapc

      Suosittelen

    • ytsdfrghhcv

      Tässä tosi iso valikoima
      www.matkatarjoukset.inno-net.com

      vinkiks vaan
      että lento ja hotelli kun tilaat samalla niin tulee huomattavasti halvemmaksi
      :)

    • vastaanottovirkailij

      Halvimmat hinnat löytyvät hotellin OMILTA nettisivuilta - ainakin meillä Suomessa!

      • mo343

        Ei muuten pidä paikkaansa. Korkeintaan erikoistarjokset ovat halvimpia.


      • oiuyhgfc

        Ajankohtaiset tarjoukset hotellien sivuilta työlästä etsiä.
        Tässä tuoreimmat tarjoukset samassa paikassa.
        Paljon helpompaa ;) vinkiks vaan
        www.matkatarjoukset.inno-net.com


    • maissen

      Kirjoitinkin tonne toiseen ketjuun jo samasta aiheesta, mutta minä suosittelisin hotellien vertailusivuja ja nimenomaan www.trivago.fi -sivustoa.

      trivago vertailee yli 50 eri matkatoimiston hintoja eikä silloin tarvitse selata näitä kaikkia erikseen läpi. trivago vertailee myös eri matkatoimistojen sivustoille kirjoitettuja arvioita ja palautteita. Nopeaa, helppoa ja luotettavaa.

      Edellisen kirjoittajan kanssa olen hieman eri mieltä, että hotellin omilta sivuilta saisi aina edullisimman hinnan. Hotelleille on toki paras vaihtoehto, että varaukset tehdään suoraan heille ilman matkatoimistojen komissioita, mutta käyttäjän näkökulmasta on helpompaa ja nopeampaa varata hotellivertailusivuston kautta, ilman aikaavievää surffailua.

    • Herra Kuponki
    • GoogleDeal.com

      matkustan todella paljon ja työmatkojen yhteydessä olen ollut hotelleissa yötä eri puolilla maailmaa. olen käyttänyt hotellin valinnassa ja varauksessa Googledealin palvelut. suosittelen

      http://googledeal.com

    • halpahotelli

      Joku aiemmin väitti, että halvimmat hinnat löytyy hotellien omilta sivuilta, 90% tapauksista tämä ei pidä paikkaansa.

      Aina kannattaa käyttää mun mielest jotain hotellihakua, parhaita on ne, jotka löytää hinnat monista eri varausjärjestelmistä, se takaa yleensä halvimman hinnan. Ite tilaan näiden sivutojen kautta hotellit myös Suomesta ja aina olen saanut halvemmalla, kuin hotellin omilta sivuilta.

      Viime aikoina olen käyttäny http://hotels.momondo.fi

    • respa2

      Huomautus Booking.comiin. Se ei ainakaan ole jokainen kerta se edullisin vaihtoehto kun majoituksen hintoja katselee. Monta kertaa melkeinpä säälittää asiakas, joka etenkin hiljaisempaan aikaan on sitä kautta varannut majoituksensa, yö voi maksaa esim. 100e, kun suoraan hotellista hinta saattaa olla 20-30 euroa halvempi. Mutta mehän emme voi respassa asiaan vaikuttaa mitenkään. Toki sitä kautta saa myös hyviä diilejä (kunhan lukee varausehdot tarkkaan etenkin non-refundable-varauksista), mutta hintavertailuja kannattaa ehdottomasti tehdä.

      • Linssiin lyöty

        Kyllä se hotelli on samanlaisessa sumutuskmpanjassa mukana, kuin Booking.comkin.
        Ainakin Holiday Inn Helsinki Airport.
        Booking.com tekee sivullaan hirvittävän tekokiireen ilmoittamalla huoneiden olevan aivan näillä sekunneilla loppuvan ja popuppia hakkaa koko ajan, että sieltä on nyt varattu juuri taas huone, tai vaikka 5 henkilöä juuri katselee huonetta.
        Tuolla tekokiireellä aiheutetaan se, ettei "ehdi" liian tarkkaan tutkia, mitä huoneen
        hintaan sisältyy, varsinkin, kun ne pitää erikseen klikata auki.
        On vaan edullinen punaisella painittu hinta.
        Sitten, kun varauksen olet pikaisesti tehnyt huoneen saadaksesi, huomaat, että
        hintaan ei kuulukaan aamiaista, kuten yleensä hotelleissa ja hotellista sitä
        kysyttäessä sieltä tympeästi vastataan, että se on erikseen 18 €/ henkilö,
        jolloin normaalivarauksen hinta kahdelta henkilöltö pomppaa tuon 32 €.
        No, ei ole enää halpa, eikä varaus ole ilmaiseksi peruttavissa.
        Lopussa näet vain tulosteen, jossa asia ilmenee, että linssiin on kiireessä vedetty.
        Restelin porukka on aivan samassa vedätyksessä mukana.
        Booking ei julkaissut antamaani palautetta sivuillaan.
        Myöskään hotelli ei ota kantaa siitä, miksi myyvät hotellihuonetta hotellihintaan, eikä hostellihintaan.
        Kenties seuraavan kerran, kun joku vielä varaa Holiday Inn airportista huoneen
        Booking.comin kautta huomaa, että omat petivaatteet tulisi ottaa mukaan ?
        Hotellin mielestä tämä on palvelua, kun aamiainen ei sisälly huoneen hintaan.
        No, sen pitäisi SELVÄSTI näkyä huonetta varatessa, avoimmuuskin olisi
        palvelua, nyt sitä ei ole ollenkaan, päinvastoin.


    • dnyd

      hotel.com ja booking.com on kalliita.

      Halvin on www logitravels.com
      ei piilokuluja ja kaikki toimii aina loistavasti!

      • Ei ikinä enää

        Kerran käynyt siellä. Samalla kaksi kertaa: ensimmäisen ja viimeisen.
        Menin samaan lankaan kiireessä, halvasta tuli kallis ja huono.
        Nyt, kun olen tarkastanut (kun on aikaa) booking sivustolta tarkemmin
        hotellin palautteet, niin en olisi ikipäivänä valinnut Holiday Inn Airport Vantaa-
        hotellia. Ne palautteet, mitä on kehdattu julkaista, jo kertovat kaiken
        hotellista, sen kudelle haisevista huomeista, epäystävällisestä henkilökunnasta
        ja surkeasta kalliista erikseen maksavasta aamiaisesta.
        Ihme, että hotellista vastaavalla henkilöllä on yleensäkään tyopaikka
        tallella. Tai taitaa olla jotenkin Restelin poliittisesti valittu henkilö virkaansa.


    • booking ok

      Minä olen varannut toistakymmentä kertaa booking.com:n kautta eikä mitään ongelmia ole ollut. Ei se ole bookingin vika jos varaaja ei malta lukea kaikkea infoa sivuilta. Monella muulla välittäjällä info on paljon niukempaa. Useimmiten varauksen voi myös perua ilman mitään kustannuksia. Kaikkein halvin hinta voi olla sillä ehdolla että rahojaan ei saa takaisin missään tapauksessa mutta se on aina ko. vaihtoehdon kohdalla selkeästi mainittu. Myös aamiaiset ymv. on aina mainittu ko. hinnan kohdalla. Pienissä hotelleissa nuo "vain yksi jäljellä" ovat totisinta totta, uusia ei huoneita ei pulpahda varattavaksi, tästä on kokemusta useammaltakerralta. Kannattaa myös huomata että vaikka hotellin sivuja katselee 5 henkilöä niin ei ne kaikki aio yöpyä samaan aikaan kuin sinä. Varaukset voi yleensä tehdä noin vuoden etukäteen joten on aika pieni todennäköisyys että hamuamasi huone myytäisiin samalla sekunnilla jollekin toiselle. Palautteisiin kannattaa suhtautua varauksella, moni odottaa 5 tähden hotellia hostellin hinnalla. Lisäksi monet negatiiviset huomiot ovat mainittu vaikkei ne kenenkään lomaa olisi pilanneet. Itse olen antanut niin negatiivista kuin positivistakin palautetta ja kaikki on julkaistu sensuroimattomina. En ole tietenkään syyllistynyt henkilökohtaisuuksiin tai alatyyliseen kirjoitteluun.

    • Linssiin lyöty

      Kyllä se bookingin vika tuo tekokiireen teko on. Siinä annetaan aivan selvästi
      ymmärtää, että ellet pidä kiirettä, et ehdi varata huonetta. Se on täysin selvä juttu.
      Jos huoneita on jäljellä punaisin kirjaimin 5 kpl ja samaan aikaan koko ajan tulee
      popuppia siitä, että huoneet varataan todennäköisesti pian ja samalla tulee
      tasaisin väliajoin ilmoituksia, että henkilö Hollannista varasi juuri huoneen, henkilö Suomesta varasi juuri huoneen ja välillä ilmoitetaan, että 6 henkilöä katselee juuri
      tätä hotellia bookingin sivulta, niin miten selität, ettei se ole painostamista tekemään
      hätäisiä varauksia ja jättää tutkimatta huonevarauksen ehdot, varsinkin, kun ne
      täytyy erikseen klikkailla auki. Niitä EI lue samalla sivulla !!
      Kun katsoin samaa hotellia jälkeenpäin, tuo sama 5 huoneen pikamyynti jatkui joka päivä samalla tavalla ainakin katsomani 4 päivää !!

      Yhteenveto sitten näkyy, kun olet peruuttamattoman varauksen tehnyt ja huomaat,
      mistä jäät hotellihuonetta tilatessasi paitsi.
      Halpa hinta tehdään huijauksella ja siinä huijauksessa on mukana sekä
      Booking.com ja ainakin Restelin hotelli Holiday Inn Vantaa.
      Pitäisikö tästä jonkun tehdä joku tutkimus tai joku TV ohjelma MOTin tai jonkun
      muun tapaan ?
      Kenties joku opiskelija voisi tehdä tästä oppilastyön ?

      Oma palautteeni on annettu kuukausi sitten, eikä siinä ole mitään henkilökohtaista
      ketään henkilöä kohtaan, mutta negatiivinen se on ja siksi sitä ei kai julkaista.

      Kirjoittaja taitaa syyllistää halvimman huoneen varaajaa sillä, että sitä saa, mitä tilaa, eli juuri Hostellitason huoneen, edut ja kohtelun, koska on varannut sen
      Booking.comilta ?

      Asiasta saisi puhua vähän enemmänkin ja julkisesti.

      • Bookhotelstrivagohap

        No ainakin hotelscomin kautta kun varaa. Niin varaa huone ja tutki sen jälkeen. Jos ei miellytä, peruuta, ei mitään kuluja. Ja sitten varaa uusi...
        Tietty edellyttää että on varaseisottaa sitä rahaa viikko hotelscomilla. Yleensä rahat palautuu parissa päivässä, mutta viikko opn luvattu optimiaika.


    • laurahoo

      Mielenkiintoista keskustelua. Booking.com (kuten monet muutkin nettisivut maailmassa) harrastavat nimenomaan noiden pienten, kiirettä lisäävien pop-up -ikkunoiden kanssa pelaamista ja asiakkaan painostamista, vaikka joidenkin sivujen tapauksessa pop-upin sisältö pitääkin paikkansa. On kuitenkin mielestäni AINA asiakkaan vastuulla tällaisessa tapauksessa pitää huolta siitä, että lukee varauksensa tiedot mahdollisimman tarkkaan - silläkin uhalla, että joutuisi hitautensa vuoksi valitsemaan jonkin toisen hotellin. Jos supermarketissa on musta laatikko, jonka sisältö on tuntematon, hirmuisessa tarjouksessa ja lauma ihmisiä hyökkää rajoitetun valikoiman kimppuun ja tiedät vieressä olevan vastaavia tuotteita - kumman valitset ? Itse kääntyisin ehdottomasti niiden tuotteiden puoleen, joista voin tietoisesti valita itselleni parhaan.

      Alkuperäiseen kysymykseen siis vastaus: itse käytän nykyisin halpojen hotellihuoneiden löytämiseen sivustoa http://www.trivago.fi/ , josta en vuosi sitten ollut kuullutkaan, mutta joka toimii paremmin kuin uskalsin toivoa ! Sivusto vertailee yli sadan eri varaussivuston hintoja ja näyttää niistä edullisimmat. Ainakin itseäni on helpottanut, kun näkee hinnat yhdeltä sivulta eikä tarvitse käydä monia erikseen läpi. Selkeästi "lihava mies" -mainos jäi ainakin minun päähäni ja päädyin sivuille.

    • harppa2

      Pankaas ihmeessä booking.com boikottiin ja samalla facebookkeihin ja vastaaviin muutama kymmenetuhatta kaveria boikotoimaan.

      Eiköhän ala hinnat olemaan paremmin ja selkeämmin esillä.

    • C.Carlson ok

      Minä olen lomaillut vuodesta 1975. Kyllä minä nykyisin varaan suoraan hotellien sivuilta. Pystyy helposti muuttamaan varauksia/ saa hyvät huoneet. Kun etsii hotellihuoneita, niin kyllä esim. Booking.comin sivuilla lukee selkeästi, kuuluuko aamiainen hintaan. Olen viime aikoina varannut huoneet Club Carlsonin kautta, varataan luottokortilla, maksetaan hotellissa, helppo peruuttaa/ näistä on mahdollista saada hyvin lentopisteitä esim. Finskille (en kerää C,C :n bonuksia). Käyn kyllä läpi monelta eri hakukoneelta läpi etukäteen, mitä hotellista kirjoitetaan

    • matkaajamaailman

      Halvimman hinnan takuu:

      http://hotellihaku.akkilahto.fi/

      Ja hakutuloksetkin oman kokemuksen mukaan melkeinpä parhaita, lähes joka mestasta mihin voi netistä hotellin löytää, niin antaa tuloksia.

    • Krisse**

      Suosittelen vierailemaan sivustolla galahotels.com.
      Olen käyttänyt paljon ko. sivustoa ja lähes aina sitä kautta saanut edullisen majoituksen. Varaus on helppoa ja selkeää.

      • raakaarska1

        Restel hotellit (Cumulus) ilmoitti, että he eivät hyväksy GalaHotels.com:in varauksia? Heillä tuntuu olevan jotakin kärhämää GalaHotels.com:in myynnin kanssa. Myykö GalaHotels.com heidän mielestään liian halvalla???

        Samoin Hilton Airport ilmoitti, että he eivät aina hyväksy GalaHotels.com:in kautta tulleita varauksia???

        Kyselin tuntemaltani matkasihteeriltä kokemuksia. Hänellä ei ole ollut vaikeuksia, vaikka hän on tehnyt suuren määrän varauksia myös GalaHotels:com:in kautta näihin hotelleihin.

        Voisivatko Restel ja Hilton selittää jotenkin kantojaan tällä palstalla varausten hyväksynnän suhteen?

        GalaHotels.com tarjoaa usein halvimmat hinnat yöpyjille.


    • mualimanmatkamummeli

      Haluatko välttämättä asua hotellihuoneessa? Minä pidän isommasta asunnosta jossa voi oleskella, laittaa itse ruokaa, tarvittaessa pestä vaatteitakin. On myös yhteistä oleskelutilaa seurueelle ettei tarvitse istua hotellihuoneessa sängyn reunalla. Minä olen varannut majoitukset huoneistoja välittäviltä sivuilta (suosikkini on homelidays.com, sivu aukeaa ranskaksi mutta kielen saa vaihdettua englanniksi). Jos seurueessa on pari-kolme henkeä, asunnon vuokraaminen on halvempaa kuin hotellissa asuminen. Hyvä kaksio Roomassa, iso terassi ja hyvä alue, vähän yli 500 viikko ja majoittaa 4 henkeä helposti. Yksiöt ovat tietysti halvempia ja vähän syrjäisemmät.
      Budapestissa kaksio aivan ydinkeskustassa maksoi 280 viikko, sielläkin olisi mahtunut 4 (meitä oli 2).Viikon matkan kustannukset halvoilla lennoilla olivat 300 per henki. Pariisissa kolmio oli 520 viikko... Firenzessä "yksiö" (se oli itse asiassa iso luxusasunto keskellä historiallista keskustaa) maksoi 95 euroa kahdelta yöltä.
      Netistä voi etukäteen myös katsoa asiakkaiden arvioinnit vuokrattavista kämpistä.
      Huoneistojen omistajiin otetaan yhteys sähköpostilla ja sovitaan esim. avaimen toimittamisesta ynnä muusta. Omistajat ovat yleensä hyvin avuliaita ja neuvovat monissa asioissa kuten miten sinne pääsee, mitä kulkuneuvoja kannattaa käyttää ym.. Panttimaksua yleisesti vaaditaan, mutta minulta ei sitä ole koskaan otettu (siisti kielitaitoinen ikäihminen))).En kai näytä siltä että jaksaisin pistää kämpän säpäleiksi ja lisäksi minulla on erittäin kiitettävä asiakasprofiili homelidays-sivustolla. Suosittelen!

    • pihalla on tilaa

      Tietääka kukaan mistä voisi lukea tyhmien ihmisten kysymyksiä ( netissä ) ?Siis niinku hotellivinkkejä.

    • Laatu maksaa?

      HotelsCombined on aivan hyvä hotellinvaraussivusto, mutta niin on Booking.comkin. Siinäkin ollaan oikeassa, että hotellihuoneen voi saada halvimmillaan hotellin omilta kotisivuilta. Valitettavasti hotellien kotisivut ovat monesti tehty hyvin vaikeiksi hintavertailuun nähden. Usein esimerkiksi erilaiset tarjoukset on todella vaikea löytää sivuilta. Kerran löysin Helka-hotellin sivuilta todella hyvään hintaan hotellihuoneen joulunaikoihin, jolloin kysyntä oli pohjilla. Arvosteluihin kannattaa suhtautua tietyllä kriittisyydellä, sillä hotellien henkilökunta ja yhteistyökumppanit voivat vaikuttaa arvosteluihin aina jollain tavoin. Myös mustamaalausta on tehty. Eri hotellivaraussysteemit antavat aina hieman eri tuloksia. Tämä käy ilmi myös tutkimuksesta, joka tehtiin Helsingin parhaista hotelleista: http://helsinki.kohokohdat.fi/helsingin-paras-hotelli-hotellivieraiden-valinnat-helsingissa/

      • Lypsykarjateknikko

        Vai niin


    • on.tutkittu

      Hotellin omilta sivuilta saa harvoin jos koskaan edullisempaa hintaa kuin välittäjiltä.

    • Anonyymi

      Kiinan etsintäkuuluttama ammattirikollinen "Willy" on keksinyt hyvän uuden liikeidean, hän on vuokrannut aivan tavallisen kerrostalohuoneiston Helsingin hämeenkadulta Suomalaisten veronmaksajien kustantamana ja pitää asuntoa nyt hostellina. Levittää lisäksi kämpässään tappavaa tautia mistä jo maailman lehdetkin uutisoi



      https://sweetdream-guesthouse-helsinki.jimdosite.com/

    • Anonyymi

      Himasta.
      Ei tarvitse vinkua jälkikäteen kaikesta huonosta.
      Siis:Kaikesta. Respasta, aamupalaan, vaikka hima sekaisin kuin karvat.
      Tai paremmin sanottuna, respaan tulon jälkeen elämä romahti.
      Oma koira haukkui kun ihmiset käveli huoneisiinsa, voi päivää.
      Kertokaapa hotelli missä ei kuulu ääniä. Aivan, ei missään.
      Paitsi kotona, voi naapurinkanssa aukoo päätään ja kivaa on.....

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Missä maassa?

    • Anonyymi

      Aina kannattaa ainakin kysyä hintaa suoraan hotellista, ilman välikäsiä. Kommunikointikin on kätevämpää, kun ei ole välittäjää välissä sohlaamassa.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4773
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      95
      4572
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      620
      4184
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3147
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2691
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2213
    7. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      221
      2163
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      347
      2163
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1775
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1502
    Aihe