Mini Pullip/Pullip

???Kyselijä???

Mistä saa (miel.) mini pullippeja ja paljonko maksaa... niin ja taipuvatko mini pullipit/onko niillä "niveliä"?

18

1591

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nukkemestari

      Senpä minäkin haluaisin tietää 8)

    • Söpöliitti
    • Apua tulossa

      Niitä saa mollamanian nettisivuilta ja hinta riippuu nukesta:))

    • PuLLipFAN

      Niveliä on HUOMATTAVASTI vähemmän kuin normi pullipeilla.. Onko Mollamania luotettava?

      • Pohjantuuli

        On mollamania luotettava kun olen sieltä tilannut ja hyvin tuli, ei ongelmia :D


      • Mullaonpullippei2

        Mun kaveri tilas viime vuonna mollamaniasta pullipin,
        Ja sai sen sillein että pullipilla oli mustia pilkkuja naamassa eikä niitä pilkkuja saanu millään pois ja sai peruukin joka oli aika huono, ja vinkuu TOSI paljon siis hyi! Mikä ääni siitä tulee, joten mollamaniasta voi tulla jotain huonoja mutta joo :)


    • jossuxxo

      Mini Pullipin vartalot eivät ole suurten pullippien veroisia :] Ei taivu vartalo samalla tavalla kuin suurissa pullipeissa.

    • Minä

      Olen just tällä hetkellä ostamassa Viviä ;DD
      Mietin: Kuinka korkea se on?!

      • Minä

        N. 12 cm


      • ViviPullippi

        Mul on Vivi , se on noin 12cm pitkä :)


    • eioosemmostamulla

      apua, mikä on pullip?

    • fcrdfdesfds

      pullip on nukke

    • ...:)

      minäkin haluisin tietää,kun kuulin että kamullani on pullip ja hän osti,tai siis tilasi sen nyyjorkista!

    • Minipullipisti

      Ominaisuuksia:
      -Sekä uusilla että vanhemmilla on irroitettavat chipit, Carol-minillä ainakin on ja uudemmilla, eli varmaankin myös kaikilla siitä välistä on. Ne itseasiassa napsahtaa paljon helpommin irti paikaltaan kuin isommilla (kumiset). Itse chipit ovat kovaa muovia.
      -Kaikilla mineillä pitäisi myös olla peruukki, eli ei rooted hiuksia niin kuin blythellä tai barbilla tai vanhoilla pullipeilla.
      -Jalat taipuu noin 45 asteen kulmaan, ei täyteen istuma-asentoon.
      -Kädet taipuvat myös mutta eivät jää taivutettuun asentoon.
      -Jos lantio hajoaa nukke on hankala korjata.
      -Silmät eivät liiku sivulta toiselle eivätkä sulkeudu. Ne ovat siis samanlaiset kuin bjdllä. Nukella ei myöskään ole erillisiä silmäluomia.
      -Mekanismi hajoaa herkästi jos haluaa silmät kokonaan irti ja ripset jotta nuken voi meikata. Hyvänä juttuna että se on helppo kiinnittää takaisin liimalla tai sinitarralla eikä hajoaminen haittaa käyttöä.
      -Eläinpukuisilla nukeilla ei yleensä tule muita vaatteita.
      -Kengät ja sukat on usein maalattu nuken kehoon eli eivät ole vaihdettavissa. Eläinpukuisilla näitä ei usein ole, vaan heillä on maalattu vain alushousut.
      -Vanhojen little pullippien päät liikkuvat vain sivulta toiselle, uudempia saa myös liikutettua hiukan ylös ja alas.
      -Nuken takaosa on kasvoissa kiinni ruuvilla (vanhemmat) tai ruuveilla? (uudemmat). Kasvot ei välttämättä irtoa heti ruuvin irroitettuasi vaan se pitää vetää, napsauttaa jollain littanalla terällä auki saumasta.

      Kustomointia/vaihtamista:

      Chipit:
      Mini Pullip sekä uusi että vanha:
      En tiedä saako mistään oikeankokoisia, mutta chipin koko on pullipilla 7mm. (vanha)
      Kokeilin omalleni 10mm BJDille tarkoitettuja silmiä, ja ne ovat hyvän kokoiset, iris on vähän pienempi kuin pullipin omassa vanhassa, uudessa taitaa olla samaa kokoa.
      11mm silmä olisi ehkä optimi mutten tiedä onko sellaisia. 12mm silmät menee kanssa nätisti, niissä on samankokoinen iiriskin suunnileen. Huom! Osa 12mm silmistä on liian suuria.

      Mini Dal:
      10mm silmät, huomaa että osa on liian suuria, eikä mahdu dalin päähän! Kokeilemani lasisilmät oli ainakin liian suuret, akryylit ok.
      8mm silmät, joissakin voi näkyä silmän reunasta tyhjää ts. valkuainen loppuu kesken. Eli niistäkään kaikki ei mene (makuasia).


      Peruukki:
      Päänympärys pullipilla on 12cm eli 4,75'inches (tuumaa). 5-6' tuumainen peruukki on minille liian suuri. Mieluummin kannattaa hankkia siis 4-5' tuumainen peruukki.

      Vartalo:
      11m obitsu tai muun vastaavan pienen nuken vartalo (esim. Shelly)
      21m obitsu (nukke on pidempi silloin, dalin pituinen pienemmällä päällä)

      Meikkaus ja puhdistus:
      Naamaan samat säännöt kuin isoilla pullipeilla. Vartaloon samat säännöt kuin pehmeällä obitsulla tai pehmeällä pullipin vartalolla.
      http://www.pullipsuomi.net/foorumi/index.php?topic=42.0

      Hinta:
      Nykyään suunnilleen 25-40e on hintahaarukka näillä uudemmilla/nykyään. Joissain kaupoissa myös vanhat minit myydään uusilla hinnoilla.
      Hyvällä tuurilla tai vanhoja voi saada edullisemmin, kannattaa tutkailla esim. ebaytä.

      Pituus:
      Mini Pullip: 12-13cm (maasta noin puoliväliin reittä 3-type kehossa)


      Vinkkejä:
      -Peruukkia irroittaessa voi käyttää apuna mm. sukkapuikkoa, voiveitseä, ruuvimeisseliä tai pinsettejä.

      -Myös minien stock-vaatteet voivat värjätä ja värjäymiä on hankala saada kehosta irti. Pese tai liottele siis tummat vaatteet ennen kuin jätät ne minille päälle.

      Obitsuja mineille saa mm:
      Mollamania
      Plastic Pop
      Mimiwoo
      Junky Spot
      Ebay


      -----

    • Entiiänoitamitää

      Anteeksi et tää on tyhmä kysymys mut miten Blythe ja Pullip eroaa?

    • SELLERIIIIIIII

      Mini pullipeilla EI ole nivelii....

    • Pullip myynissä

      Olen myymässä omaa nukkeani joka on hyvässä kunossa :) hinnankin voin pitää aika halpana (85€) nukelle on nimittäin vaihdettu obitsu,peruukki ka chipit.
      Jos kiinostuit ota yhteyttä osoitteeseen: [email protected]

    • phkel

      Itse haluaisin tietää mini pullipista sen verran että tuleeko sen Peruukki irti ? Itse olen ostamassa Mini Pullip Miku Hatsunea jos joku tietää siitä jotain niin antaa tulla 😃

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      304
      3381
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      1361
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1250
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1161
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      158
      1053
    Aihe