kuulapurkista ei kannata ostaa YHTÄÄN mitään.

kokemuspuhuu

Eli ostin kesällä tuolta kuulapurkki.fi:stä hyvälaatuisen ak:n joka sitten meni ihan normaali pelitilanteessa rikki. Akku loppui, laitoin vara-akun kiinni, ei toiminut. painoin liipasinta kuulu pienimuotoinen nasahdus, ja sen jälkeen rattaat alkoivatkin pyöriä tyhjää.
Eihän se silloin niin paljoa harmittanut, koska LUULIN että aseessa on takuuta jäljellä.
Tilanteen "vakavuus" alkoi selvetä kun laiton sähköpostiviestin kyseiselle kapalle, jossa ehdotin ilmaista korjausta tai uutta samanlaista tuotetta.
Ihan suht nopeasti vastaus tulikin, mutta mieleinen se ei ollut.
Viestissä luki että he eivät myönnä takuuta tuotteelle joka menee rikki muutaman kuukauden sisään, koska takuuta ei ole. Eli selko Suomen kielellä: älkää ostako yhtikäs mitään kuulapurkista jos haluatte sille edes jonkinlaista takuuta!!

134

7551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Snakedoctor-

      Kuluttajalain mukainen puolen vuoden tuotevirhe vastuu on vaikka eivät tuossa kaupassa erillistä takuuta myönnäkään. Nopeasti tuollaset tippuu markkinoilta pois jos eivät hoida hommiaan lain mukaisesti. Kyllä myyjän tulee tutkia tuote ja selvittää mikä vika on kyseessä.

      • tilutnau

        voi ollakin...


    • Aredon pakana

      Ilman muuta otat nyt uudestaan myyjään yhteyttä että korjaavat virheen tuotteessa. Mikäli eivät suostu korjaamaan katsot koska otit ensimmäisen kerran yhteyttä myyjään, ja yksinkertaisesti otat yhteyttä kuluttajavirastoon. Siellä kyllä neuvotaan paremmin. http://www.kuluttajavirasto.fi/

    • bants

      No kaikki myyjäthän tuota yrittää aina ensin ...

    • WiriTane

      No ite en voi kuin kehua kuularia vaikka ei ne tuolla laskea osaa. Tilasin 20 kpl co2:ia ja sainkin ne todella nopeasti. Laskettuani ne niin niitä oli 23 kpl :DD Kaverill hajos sieltä ostettu M14 mutta hyvin hoisivat ainakin sen pyssyn kuntoon.

    • puffon.43

      no jos tarkkoi ollaan niin ei aseellas mitään takuuta oo ja siin myyjä onki oikeessa. mutta tuo tuotevirhevastuu onki sitt eri juttu. ihan kiinatsäbää nuo näyttävät myyvän joten se siitä hyvä laatuisest akst. kandeeks tänne tulla itkeen jos kiina pyssy hajoo etkä osaa neuvotella myyjän kanss. mist näitä sikii

      • kokemuspuhuu

        Ihan on laatu pyssy... samaa myyvät meinaan muovisotilaassa 260 €...
        Koska olen käyttänyt tuotetta täysin ohjeiden mukaan, en ole käyttänyt minkään näköisiä nk. viriakkuja tai heitellyt asetta, niin kyllähän siinä on pakko olla jonkin näköinen valmistusvirhe.
        Ei ole meinaan joka viikonloppu ollut käytössä niin mahdollisuus tähän tuotevirheeseen on suuri.


      • BanZZer^^
        kokemuspuhuu kirjoitti:

        Ihan on laatu pyssy... samaa myyvät meinaan muovisotilaassa 260 €...
        Koska olen käyttänyt tuotetta täysin ohjeiden mukaan, en ole käyttänyt minkään näköisiä nk. viriakkuja tai heitellyt asetta, niin kyllähän siinä on pakko olla jonkin näköinen valmistusvirhe.
        Ei ole meinaan joka viikonloppu ollut käytössä niin mahdollisuus tähän tuotevirheeseen on suuri.

        Meidän tiimi on ostanut kuulapurkista kuulat tetsarit & maastopuvut kimpassa hyvällä alella. Ei voi kuin kehua, mukava kauppias, tuo tavarat jopa kotiovelle kun niin sovitaan. Aika provolta kuulostaa..

        No seuraavan pyssyn sit voit ostaa muovarista.. siellähän toimii tunnetusti kaikki :D


      • kokemuspuhuu
        BanZZer^^ kirjoitti:

        Meidän tiimi on ostanut kuulapurkista kuulat tetsarit & maastopuvut kimpassa hyvällä alella. Ei voi kuin kehua, mukava kauppias, tuo tavarat jopa kotiovelle kun niin sovitaan. Aika provolta kuulostaa..

        No seuraavan pyssyn sit voit ostaa muovarista.. siellähän toimii tunnetusti kaikki :D

        Kauppiaan kanssa olen ollut yhteydessä ja ihan mukava heppu kyseessä. En ole sanonut että myyjät olisivät ns"kusipäitä". Niitähän nämä eivät todellakaan ole. Mukava kauppias tosiaan. Mutta harmittaahan se kun kauppa ei suostu takuuta antamaan. Mutta uskon että sopuun vielä päästään (::


      • puffon.43
        kokemuspuhuu kirjoitti:

        Ihan on laatu pyssy... samaa myyvät meinaan muovisotilaassa 260 €...
        Koska olen käyttänyt tuotetta täysin ohjeiden mukaan, en ole käyttänyt minkään näköisiä nk. viriakkuja tai heitellyt asetta, niin kyllähän siinä on pakko olla jonkin näköinen valmistusvirhe.
        Ei ole meinaan joka viikonloppu ollut käytössä niin mahdollisuus tähän tuotevirheeseen on suuri.

        >>>samaa myyvät meinaan muovisotilaassa 260 €...

        No vitsisotilaalla o tunnetusti omat hinnat eikä se ole laadun tae että se siellä maksaa maltaita


      • NinjaPRO
        puffon.43 kirjoitti:

        >>>samaa myyvät meinaan muovisotilaassa 260 €...

        No vitsisotilaalla o tunnetusti omat hinnat eikä se ole laadun tae että se siellä maksaa maltaita

        Yhdellä kaverilla,jonka ase oli kuulapurkissa.Tuli nopeasti,mutta pieni osa oli rikki.No kaverini soitti sinne ja sanoi,että jos liima sen osan paikoille,niin saa 2 ylimääräistä purkkia kuulia.Ja sai 2 purkkia kuulia.


      • kokemuspuhuu

        Tälläisia kommentoijia/kommentteja ei muuten sitten tänne kaivata...


      • kokemuspuhuu
        kokemuspuhuu kirjoitti:

        Tälläisia kommentoijia/kommentteja ei muuten sitten tänne kaivata...

        "Puffon.43":in kaltaisia kommentoijia siis... eli asiattomia ja "minäpä olen 3 metrinen metrimake. tulempas komentoimaan poiken keskustelua vaikka en edes tiedä mistä puhutaan."


      • Puffon.43
        kokemuspuhuu kirjoitti:

        "Puffon.43":in kaltaisia kommentoijia siis... eli asiattomia ja "minäpä olen 3 metrinen metrimake. tulempas komentoimaan poiken keskustelua vaikka en edes tiedä mistä puhutaan."

        Sanoit ostaneesi laadukkaan aseen, joka maksaa muovarissa 260e. Miksi kerrot mitä se maksaa muovarissa, mikset sen sijaan kerro minkä hintainen se oli uutena? Tuohon rahaan et sieltä muovarista saa muuta kuin kiinapyssyn (ja muualta puoleenhintaan). Kuulapurkki taitaa myydä pääasiassa kinuskeja joten ?

        Totean vain että ostamasi ase ei ole laadukas koska
        a) se meni rikki, voivoi, toivotaan että saat sen ennen juhannusta korjattua
        b) se o kiinalainen kopio
        c) alle 300e ei saa laadukasta asetta


      • kokemuspuhuu
        Puffon.43 kirjoitti:

        Sanoit ostaneesi laadukkaan aseen, joka maksaa muovarissa 260e. Miksi kerrot mitä se maksaa muovarissa, mikset sen sijaan kerro minkä hintainen se oli uutena? Tuohon rahaan et sieltä muovarista saa muuta kuin kiinapyssyn (ja muualta puoleenhintaan). Kuulapurkki taitaa myydä pääasiassa kinuskeja joten ?

        Totean vain että ostamasi ase ei ole laadukas koska
        a) se meni rikki, voivoi, toivotaan että saat sen ennen juhannusta korjattua
        b) se o kiinalainen kopio
        c) alle 300e ei saa laadukasta asetta

        Kiitos noista asiattomista ja turhista neuvoistasi ja tiedoksesi; sopimukseen kauppiaan kanssa on päästy ja asia loppuun käsitelty


      • Kokenut softaaja
        kokemuspuhuu kirjoitti:

        Ihan on laatu pyssy... samaa myyvät meinaan muovisotilaassa 260 €...
        Koska olen käyttänyt tuotetta täysin ohjeiden mukaan, en ole käyttänyt minkään näköisiä nk. viriakkuja tai heitellyt asetta, niin kyllähän siinä on pakko olla jonkin näköinen valmistusvirhe.
        Ei ole meinaan joka viikonloppu ollut käytössä niin mahdollisuus tähän tuotevirheeseen on suuri.

        Näistä mikään ei ole tuote virhe. Koneiston täytyi olla muovia tai valurautaa. Maskaa aina aseestanne paljon jotta ase toimisi, se on aivan sama mistä aseen ostat se ei koskaan tarpeeksi kestä. Itsellä kokemusta asiasta omassa kiina pska M4A1 rynkyssäni on sähkövirhe jonka havaitsin liian myöhään ja se tuhosi 200e tietokone näytön. Nyt aseesta katkesi piippu kun kaaduin jäällä. Mitä sitten sellaisia ne lelut on ei ne kestä. Ei niitä oikean aseen kuoriin voi lyödä hinta olisi muuten yli 1000 euroa. Joten älkää mainostako mielipiteenne perustella mitään. Ja hinta ei kerro yhtään aseen laadusta, hinnat ovat niin laajalti erillaiset jokaisessa liikkeessä. Joten pitäskö vähän miettiä asiaa ennen kuin alat myyjälle tai valmistajalle vaahtoamaan.
        Aseet täytyy aina tarkistaa, kun ostaa sellaisen. Ei ole mitää väliä kuka sitä jälleenmyy ja kuka tuottaa tai on suunnitellut.


      • Kokenut softaaja
        kokemuspuhuu kirjoitti:

        Tälläisia kommentoijia/kommentteja ei muuten sitten tänne kaivata...

        Hei en tätä pahalla tarkoittanu. Itse kun aseelleni tapahtui mitä tapahtu niin lyön budjettini suurempaan ja ostan deaktivoidun aseen ja nikkaroin siihen kaasukoneiston ja niin edelleen. Voit titenkin asiaa yrittää viellä mutta asia ei mene kovin helposti eteenpäin. Ainut mitä itse suosittelen niin ostaa hinta/ laatu suhteen perusteella uuden niin sen pitäisi toimia. Ja suosittelen että älä osta tämän valmistaja tuotteita enään.


      • Ggdealer
        Kokenut softaaja kirjoitti:

        Hei en tätä pahalla tarkoittanu. Itse kun aseelleni tapahtui mitä tapahtu niin lyön budjettini suurempaan ja ostan deaktivoidun aseen ja nikkaroin siihen kaasukoneiston ja niin edelleen. Voit titenkin asiaa yrittää viellä mutta asia ei mene kovin helposti eteenpäin. Ainut mitä itse suosittelen niin ostaa hinta/ laatu suhteen perusteella uuden niin sen pitäisi toimia. Ja suosittelen että älä osta tämän valmistaja tuotteita enään.

        En oo kyllä vastaamassa mutta kysyisin sulta onko jg g36k hyvä ase


      • Anonyymi
        Kokenut softaaja kirjoitti:

        Näistä mikään ei ole tuote virhe. Koneiston täytyi olla muovia tai valurautaa. Maskaa aina aseestanne paljon jotta ase toimisi, se on aivan sama mistä aseen ostat se ei koskaan tarpeeksi kestä. Itsellä kokemusta asiasta omassa kiina pska M4A1 rynkyssäni on sähkövirhe jonka havaitsin liian myöhään ja se tuhosi 200e tietokone näytön. Nyt aseesta katkesi piippu kun kaaduin jäällä. Mitä sitten sellaisia ne lelut on ei ne kestä. Ei niitä oikean aseen kuoriin voi lyödä hinta olisi muuten yli 1000 euroa. Joten älkää mainostako mielipiteenne perustella mitään. Ja hinta ei kerro yhtään aseen laadusta, hinnat ovat niin laajalti erillaiset jokaisessa liikkeessä. Joten pitäskö vähän miettiä asiaa ennen kuin alat myyjälle tai valmistajalle vaahtoamaan.
        Aseet täytyy aina tarkistaa, kun ostaa sellaisen. Ei ole mitää väliä kuka sitä jälleenmyy ja kuka tuottaa tai on suunnitellut.

        En ois varmaan paremmin voinu sanoo. Itellä on Krytac (ostettu Tradesta) eli maksaa semmosen 500-600 euroo, riippuu mallist. Se EI tee siitä millään muotoo huonompaa tai parempaa et sattuu oleen vähän kallis. On mul myös semmone vanha Specna Arms johon ei oo mitään vaihdettu paitsi sisäpiippu ku alkuperäsen kaa oli ongelmia. Se toimii ihan hyvin ja ei oo huonompi ku se Krytac. Se mistä kalliimissa yleensä maksaa on vaan jotku erityisherkut joilla ei välttämät oo välii.
        Ps. Se Specna makso alle satasen.


    • kkanninen

      Itse olen ostanut tuolta 2 asetta meidän perheeseen. Kuulat ja kaasut saamme "asiakashintaan" tosin vähän jouduin neuvottelemaan, mutta kannatti. Palvelu on loistavaa ja toimitukset todella nopeat. Klo 15 tilasin, klo 19 pakattu ja aamulla oli jo postissa.

      • kokemuspuhuu

        Tämä asia saatiin sovittua ilmaisella korjauksella ja homma hoituikin nopeasti ja hyvin :)


      • Snakedoctor-
        kokemuspuhuu kirjoitti:

        Tämä asia saatiin sovittua ilmaisella korjauksella ja homma hoituikin nopeasti ja hyvin :)

        Näyttää halpamyyntisilmälasiliikkeistä tuttu toimintaperiaate tullut kuulapurkinkin toimintaan mukaan - eli ennakkomyynti. Rahat ennakkoon pois ja toimitus sitten keväällä kun "tavaraa saapuu". Haisee pahasti siltä ettei talous ole kovin hyvällä pohjalla kun asiakkailta pitää rahaa ottaa ilman suoraa vastinetta...

        Kannattaa muistaa ennakkomaksuja on turha odotella takaisin jos konkka iskee. Päätellen lisäksi siitä että kyseisen firman "tuleva", "saapuva" valikoima on vaihdellut koko ajan, en olisi niinkään varma että asiakkaat edes saavat sitä mitä tilaavat. Jokainen tietenkin pistää rahansa sinne minne haluavat, itse ostan kuitenkin sieltä mistä saan tuotteen varmasti - ja heti maksaessani.


      • kokemuspuhuu
        Snakedoctor- kirjoitti:

        Näyttää halpamyyntisilmälasiliikkeistä tuttu toimintaperiaate tullut kuulapurkinkin toimintaan mukaan - eli ennakkomyynti. Rahat ennakkoon pois ja toimitus sitten keväällä kun "tavaraa saapuu". Haisee pahasti siltä ettei talous ole kovin hyvällä pohjalla kun asiakkailta pitää rahaa ottaa ilman suoraa vastinetta...

        Kannattaa muistaa ennakkomaksuja on turha odotella takaisin jos konkka iskee. Päätellen lisäksi siitä että kyseisen firman "tuleva", "saapuva" valikoima on vaihdellut koko ajan, en olisi niinkään varma että asiakkaat edes saavat sitä mitä tilaavat. Jokainen tietenkin pistää rahansa sinne minne haluavat, itse ostan kuitenkin sieltä mistä saan tuotteen varmasti - ja heti maksaessani.

        Silloin aseen toimitus kyllä kävi nopeasti, eikä siinä mitään ongelmaa ollut. Mutta itselläni nämä sivut eivät edes toimi :O toimiiko muilla?


      • paffex
        Snakedoctor- kirjoitti:

        Näyttää halpamyyntisilmälasiliikkeistä tuttu toimintaperiaate tullut kuulapurkinkin toimintaan mukaan - eli ennakkomyynti. Rahat ennakkoon pois ja toimitus sitten keväällä kun "tavaraa saapuu". Haisee pahasti siltä ettei talous ole kovin hyvällä pohjalla kun asiakkailta pitää rahaa ottaa ilman suoraa vastinetta...

        Kannattaa muistaa ennakkomaksuja on turha odotella takaisin jos konkka iskee. Päätellen lisäksi siitä että kyseisen firman "tuleva", "saapuva" valikoima on vaihdellut koko ajan, en olisi niinkään varma että asiakkaat edes saavat sitä mitä tilaavat. Jokainen tietenkin pistää rahansa sinne minne haluavat, itse ostan kuitenkin sieltä mistä saan tuotteen varmasti - ja heti maksaessani.

        jaah, no noin hirmuinen läjä on piipuja maksettu etukäteen niin tuskin o persaukinen pulju. huhujen mukaan ihan käsittämätön iso lasti tulossa ..


      • kekex78
        Snakedoctor- kirjoitti:

        Näyttää halpamyyntisilmälasiliikkeistä tuttu toimintaperiaate tullut kuulapurkinkin toimintaan mukaan - eli ennakkomyynti. Rahat ennakkoon pois ja toimitus sitten keväällä kun "tavaraa saapuu". Haisee pahasti siltä ettei talous ole kovin hyvällä pohjalla kun asiakkailta pitää rahaa ottaa ilman suoraa vastinetta...

        Kannattaa muistaa ennakkomaksuja on turha odotella takaisin jos konkka iskee. Päätellen lisäksi siitä että kyseisen firman "tuleva", "saapuva" valikoima on vaihdellut koko ajan, en olisi niinkään varma että asiakkaat edes saavat sitä mitä tilaavat. Jokainen tietenkin pistää rahansa sinne minne haluavat, itse ostan kuitenkin sieltä mistä saan tuotteen varmasti - ja heti maksaessani.

        Minä varasin snow wolffin M99 ja pyysin toimituksen postiennakolla. Ei mitään ongelmaa, lisäksi vastaavat todella nopeasti sähköpostiin ( ). Mahtavaa että noita snow wolffeja edes joku myy, juuri tuli meili että aseet ovat kuulemma jo merellä ja saapuvat etuajassa.


      • hanttipentti
        Snakedoctor- kirjoitti:

        Näyttää halpamyyntisilmälasiliikkeistä tuttu toimintaperiaate tullut kuulapurkinkin toimintaan mukaan - eli ennakkomyynti. Rahat ennakkoon pois ja toimitus sitten keväällä kun "tavaraa saapuu". Haisee pahasti siltä ettei talous ole kovin hyvällä pohjalla kun asiakkailta pitää rahaa ottaa ilman suoraa vastinetta...

        Kannattaa muistaa ennakkomaksuja on turha odotella takaisin jos konkka iskee. Päätellen lisäksi siitä että kyseisen firman "tuleva", "saapuva" valikoima on vaihdellut koko ajan, en olisi niinkään varma että asiakkaat edes saavat sitä mitä tilaavat. Jokainen tietenkin pistää rahansa sinne minne haluavat, itse ostan kuitenkin sieltä mistä saan tuotteen varmasti - ja heti maksaessani.

        kuulapurkista bongattua:

        Tuotteet maksetaan palvelussa annetulla maksuvaihtoehdolla eli Checkout-maksu verkkopankkitunnuksilla. Tämä nopein ja turvallisin tapa maksaa ostokset. Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Checkout tarjoaa asiakkaille ilmaisen ostoturvan. Mikäli et saa tilaamasi tuottetta ja yhteydenotto kauppiaaseen ei onnistu, Checkout palauttaa tuotteen summan kokonaisuudessaan.

        muutenki silmälasien vertaaminen sarjatuotantokiinapyssyyn ontuu kyl aika pahasti ku eiks rillit tehä reseptin mukaan?

        taitaa snakedoctor- olla joku ton kilpailija.. :D


      • Snakedoctor-
        hanttipentti kirjoitti:

        kuulapurkista bongattua:

        Tuotteet maksetaan palvelussa annetulla maksuvaihtoehdolla eli Checkout-maksu verkkopankkitunnuksilla. Tämä nopein ja turvallisin tapa maksaa ostokset. Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Checkout tarjoaa asiakkaille ilmaisen ostoturvan. Mikäli et saa tilaamasi tuottetta ja yhteydenotto kauppiaaseen ei onnistu, Checkout palauttaa tuotteen summan kokonaisuudessaan.

        muutenki silmälasien vertaaminen sarjatuotantokiinapyssyyn ontuu kyl aika pahasti ku eiks rillit tehä reseptin mukaan?

        taitaa snakedoctor- olla joku ton kilpailija.. :D

        Jepjep, ja itse taidat edustaa purkin miehiä. Kerääpä faktas kohilleen ennenkuin alat heitteleen mitään. On tullut tässä maassa pelattua sen verran pitkään ja nähtyä jos jonkinlaista alan yrittäjää, että on ainakin mun mielestä aika tärkeää että harrastajat miettii mihin rahansa laittavat. Kannattaa selvitellä esimerkiksi erään Mikion heittämät aivan vastaavat kuviot ja muut ja miettiä sen jälkeen miksi minäkin tähän ennakkomaksuun puutun.

        Ennakkomaksua ei tarvi ottaa jos talous on kunnossa. Varauksia voi tehdä ihan ilman rahan ottoakin.


      • hanttipentti
        Snakedoctor- kirjoitti:

        Jepjep, ja itse taidat edustaa purkin miehiä. Kerääpä faktas kohilleen ennenkuin alat heitteleen mitään. On tullut tässä maassa pelattua sen verran pitkään ja nähtyä jos jonkinlaista alan yrittäjää, että on ainakin mun mielestä aika tärkeää että harrastajat miettii mihin rahansa laittavat. Kannattaa selvitellä esimerkiksi erään Mikion heittämät aivan vastaavat kuviot ja muut ja miettiä sen jälkeen miksi minäkin tähän ennakkomaksuun puutun.

        Ennakkomaksua ei tarvi ottaa jos talous on kunnossa. Varauksia voi tehdä ihan ilman rahan ottoakin.

        no en ole ite Purkki mutta eiks tuoss ylempänä just joku varannu aseen ilman etumaksuu..
        mutt ok myönnetään että on oikein olla varovainen näiden uusien kanssa siinä olet kyll oikeessa


      • Snakedoctor-
        hanttipentti kirjoitti:

        no en ole ite Purkki mutta eiks tuoss ylempänä just joku varannu aseen ilman etumaksuu..
        mutt ok myönnetään että on oikein olla varovainen näiden uusien kanssa siinä olet kyll oikeessa

        Mustakin on tosi hyvä että markkinoille tulee hyvin tarjolle mutkia, ja jos vanhat merkit pitää kutinsa niin niitä tulee tarjolle muillekin toimijoille reippaasti kevään aikana. Kiinavehkeistä on ollu puute pitkään ja nyt niitä näyttää jälleen olevan tarjolla, aika moneen liikkeeseen niin Suomessa kuin ulkomaillakin on niitä tullu nyt viime viikkoina tarjolle.

        Ennakkovaraamisessakaan ei ole mitään vikaa, mutta ei siitä pitäisi rahaa ottaa ennakkoon kuitenkaan. Vierastan ainakin itse kovasti sitä että pitäis laittaa rahaa kiinni ilman vastiketta - kun oikeasti sellaseen ei pitäisi olla tarvetta vaan raha liikkuu kun tavara liikkuu. Niinhän se normaali kauppa käy..

        Postiennakolla tavaran ostaminen tai tässä tapauksessa varaaminen maksaa kympin enemmän tuolla Purkissa jostain syystä, toimituskulut on siellä postiennakolla 20 euroa. Postiennakkomaksu itsessään on mun tietääkseni vain reipas kolme euroa, joten en tajua tuota roimaa hinta eroa.


      • ShaMD
        Snakedoctor- kirjoitti:

        Mustakin on tosi hyvä että markkinoille tulee hyvin tarjolle mutkia, ja jos vanhat merkit pitää kutinsa niin niitä tulee tarjolle muillekin toimijoille reippaasti kevään aikana. Kiinavehkeistä on ollu puute pitkään ja nyt niitä näyttää jälleen olevan tarjolla, aika moneen liikkeeseen niin Suomessa kuin ulkomaillakin on niitä tullu nyt viime viikkoina tarjolle.

        Ennakkovaraamisessakaan ei ole mitään vikaa, mutta ei siitä pitäisi rahaa ottaa ennakkoon kuitenkaan. Vierastan ainakin itse kovasti sitä että pitäis laittaa rahaa kiinni ilman vastiketta - kun oikeasti sellaseen ei pitäisi olla tarvetta vaan raha liikkuu kun tavara liikkuu. Niinhän se normaali kauppa käy..

        Postiennakolla tavaran ostaminen tai tässä tapauksessa varaaminen maksaa kympin enemmän tuolla Purkissa jostain syystä, toimituskulut on siellä postiennakolla 20 euroa. Postiennakkomaksu itsessään on mun tietääkseni vain reipas kolme euroa, joten en tajua tuota roimaa hinta eroa.

        no levitäs ny arvon Snakedoctor- viel lisää negaa vaa mut must toi on todellakin terve tullut tapaus


      • Snakedoctor-
        ShaMD kirjoitti:

        no levitäs ny arvon Snakedoctor- viel lisää negaa vaa mut must toi on todellakin terve tullut tapaus

        ShaMD: pidähän mölyt mahassas jos et osaa keskustella asioista rakentavasti. Faktaahan tässä vain on tuotu porukalle, siinä ei varmaan ole mitään vikaa?

        Ainakin oman peliporukan kanssa puhutaan aika avoimesti mitä markkimnoilla tapahtuu sillä näitä yrittäjiä riittää, pari vuotta sitten nähtiin ihan samanlainen halpaliike Jamatik, joka katosi kuin pieru saharaan reippaan vuoden toiminnan jälkeen. Anteeksi vain jos asioiden kyseenalaistaminen on mielestäsi "negan levittämistä".


      • kokemuspuhuu
        Snakedoctor- kirjoitti:

        ShaMD: pidähän mölyt mahassas jos et osaa keskustella asioista rakentavasti. Faktaahan tässä vain on tuotu porukalle, siinä ei varmaan ole mitään vikaa?

        Ainakin oman peliporukan kanssa puhutaan aika avoimesti mitä markkimnoilla tapahtuu sillä näitä yrittäjiä riittää, pari vuotta sitten nähtiin ihan samanlainen halpaliike Jamatik, joka katosi kuin pieru saharaan reippaan vuoden toiminnan jälkeen. Anteeksi vain jos asioiden kyseenalaistaminen on mielestäsi "negan levittämistä".

        Todellakin alkaa muistuttaa jamatikkia kun nuo sivut ei (ainakaan minulla) toimi...
        Valikoima oli kuulapurkissa todella hyvö ja hinnatkin erittäin halvat mutta tuntuu sitä jokaiselta kaupalta se varjopuoli löytyvän...


      • smakinen
        Snakedoctor- kirjoitti:

        ShaMD: pidähän mölyt mahassas jos et osaa keskustella asioista rakentavasti. Faktaahan tässä vain on tuotu porukalle, siinä ei varmaan ole mitään vikaa?

        Ainakin oman peliporukan kanssa puhutaan aika avoimesti mitä markkimnoilla tapahtuu sillä näitä yrittäjiä riittää, pari vuotta sitten nähtiin ihan samanlainen halpaliike Jamatik, joka katosi kuin pieru saharaan reippaan vuoden toiminnan jälkeen. Anteeksi vain jos asioiden kyseenalaistaminen on mielestäsi "negan levittämistä".

        aikahan vain tuon näyttää mitä tuon touhuista tulee. Suurimpana erona jamatikkiin näyttäisi olevan yhtiömuoto eli jamatikhan oli OY kun tuo taas näyttäisi toimivan toiminimellä. Sen verran on kokemusta tuosta yrittäjyydestä, että tippaakaan en olisi huolissani toiminemellä toimivista yrittäjistä.


      • kekex78 kirjoitti:

        Minä varasin snow wolffin M99 ja pyysin toimituksen postiennakolla. Ei mitään ongelmaa, lisäksi vastaavat todella nopeasti sähköpostiin ( ). Mahtavaa että noita snow wolffeja edes joku myy, juuri tuli meili että aseet ovat kuulemma jo merellä ja saapuvat etuajassa.

        Tiedätkö miksi niitä ei lähes kukaan myy?
        Minäpä kerron...

        Ne ovat p*skoja!=)
        Mechaan saat uudet osat, muun saatkin itse väsätä...^^
        Ai niin, tuo kuulapurkin versio onkin vemppu...Siihen ei taida saada paljoa mitään...
        Ainakaan suomesta...x))


      • Kokenut softaaja
        kokemuspuhuu kirjoitti:

        Tämä asia saatiin sovittua ilmaisella korjauksella ja homma hoituikin nopeasti ja hyvin :)

        No sehän on hyvä juttu. Älkää kukaan, koskaa sitten kolhiko näitä leluja ne eivät kestä!!!!


      • mr.
        kokemuspuhuu kirjoitti:

        Silloin aseen toimitus kyllä kävi nopeasti, eikä siinä mitään ongelmaa ollut. Mutta itselläni nämä sivut eivät edes toimi :O toimiiko muilla?

        sivut ei oo ennää www.munkauppa... yms vaan www.kuulapurkki.fi


    • GBB miehiä

      Kuulapurkissa myydään aika halvalla näköjään green gassia. kannattaako tilata vai ovatko purkit vajaita tai joku muu jekku??

      • .............

        Jos ne kerta ovat halpoja, niin miksi et testaa itse? Kerro sitten kokemuksia.


    • kakapylly

      mi oo 1vuotsias mina ostoin kula purksista 900euroin asenn j ampuain käveroi persieseien

    • kova ukko

      sinä senki kakka pylly si amppaua miua persiuseen miä kosta siulle taasan a ittu perkele sin kuolet koht

    • Kovis hemmo

      Tuuvat kii ykki vuotiaat mina olen 3 vuota minulla on minnikan minä anpuu teiltä paat irti

    • kokemuspuhuu

      No menipäs keskustelu asialliseksi

    • roska botti

      ostakaa kuula purkista halvat hinnat kovat lähdöt .
      aseet lahtien 12 euro kipale

    • Kokenut-sotija

      Suosittelen ostamaan aseita kuulapurkista! Kuulat taas honkkarista(saa halvemmalla).
      Kuljetus on todella nopea ja aseet laadukkaita ellei niissä ole valmistuis virheitä(harvoissa on)

    • kokemuspuhuu

      kiitos kokenut-sotija! toisaalta omaa kauppaa ei kannata tula mainostamaan tällaisiin keskusteluihin (:

      • Kokenut-sotija

        Jos olisin Kuulapurkin omistaja niin miksi mainostaisin omaa kauppaani täällä? Suosiota kaupalleni tietenkin.Jos siis olisin kuulapurkin osakkeiden omistaja.On harmi että syyllistät minua tuolllaisesta.Mutta ei Kuulapurkki paras kauppa ole mitä tiedän.Airssofth net on esimerkiksi paljon parempi.


    • Softaajan isä

      Kuulapurkki-"pomo" jos omistat kuulapurkin osakkeet niin miksi kommentoit siitä tänne noin 12 vuotiaiden keskusteluun? Toisekseen voisit opetella kirjoittamaan. ja vielä viimeiseksi miksi minusta tuntuu että "Kokenut-sotija" ja Kuulapurkki-"pomo" ovat todellisuudessa sama henkilö, ja koska "Kokenut-sotija" hankki itsensä, no sanotaanko vaikka "vähän" epämiellyttävään tilanteeseen niin hän päätti tulla puolustamaan itseään toisella nimellä.
      Epäilykseni johtuu monesta syystä, mutta yksi niistä on se, että kumpikin käyttää liian vähän välejä.

      Ja tähän loppuun minä henkilökohtaisesti en pidä kuulapurkista. Ostin sieltä pojalleni jonkun pienen kivan kuula-pyssyn, mutta ilmeni, että sen lippassa ei ollut paikkaa johon "ammukset" eli kuulat olisi laitettu.

    • Kuulapurkki-Pomo

      Olen ¨pahoillani jos aseessa ei ole ollut paikkaa kuulille. Olisitte ottaneet minuun yhteyttä niin olisin voinut korjata vian. Mutta nyt ette voi todistaa enää että ostitte asetta koskaan nimittäin tilauksennne on jo vanhentunut eikä laki enää sitä pakota korjaamaan sen vuoksi.

      • Kokenut softaaja

        Riitaa en halua aiheuttaa, mutta kuullostaa muuten pikkuisen koomiselta kun kuulee ettei liippaasta löydy paikkaa johon kullat laitetaa. Kyllä se vielä sieltä löytyy tai liike myy muuten muovi roskaa.


    • kuulapurrkkionrandom

      Ei se välttämättä tämän kaupan vika ole! Jos kuulapurkki tilaa aseita jostain esim. Redwolfairsoftista ni voit mennä sitä syyttää. Onhan tämä kuulapurkki huono koska siellä on tuntemattomia aseita ja kauppakin hieman epäilyttävä

    • pikkuinenrölli

      minä olen pikkuinenrölli! pahakuin perseen reikä.haisen paskalta siltä myös maistun! vittu olen jo 1 vuotias eli painukaa vittuun te muutaman kuukauden ikäset pukkipaskat!

    • DDAS

      Minä taas ostin kuulapurkista 109€ maksavan tarkkuuskiväärin annettiin 2 vuotta takuuta ja hyvin toimii ei minulla ainakaan mitään valittamista!

    • pikkuinenrölli

      olen taas täällä! pikkuinen rölli! nyt laulan teille ainoa laulun josta pidän. paska haisee ja maistuu ihanalta! vittuilen pikkusille lapsille muutamankuukauden ikäisille! ottakaa musta penskat esimerkkiä!

    • pikkuröllintappaja

      hei pikkurölli haista vittu!

    • HOP

      Itse olen kaksi kertaa kuulapurkista tilannut ja aina on tavarat tulleet nopeasti ja olleet kunnossa, tietty joku halvempi kiinapyssy hajoaa mutta se ei ole kaupan vika.

    • HIMOSOFTAAJA

      Kauanko kestää tilaus kuulapurkista etelä-suomeen ? :D

    • Rutkowski67

      Hieman vanhempana konkarina näyttäää tääkin saitti olevan lasten leikkikenttä.Sellaista paskaa täällä heitetään.Ei muutakuin turpiin vaan ja onnea.Pitäkää tunkkinne.Hyvin pärjätään ilman sivareita.Terveisin Kroatia-94.

    • ++++

      on ko well hyvä merkki

    • ei....

      Ei.

    • erkkivenäläinen

      ostiin kuulapurkista a&k svd- tarkkuuskiväärin. ja hyvin toimii, hyvä hinta, mutta kisko oli kryptinen sen takii koska siin ei ollu ohjeita

    • hönöääää

      se on just himo paikka

    • ä

      ostakaa kaikki aseet kuula purkista

      • kuula purkki vittuun

        vittu mitä paskaa kuula purkki on pikkujonnejen kauppa ostakaa mielummin erittäin suositusta ProAirsoftista....kiitos


    • kuulapurkin vihaaja

      totta. kaveri osti kans ak:n josta meni seuraavana päivänä lipas rikki. lipas ei enää syöttäny kuulia. TÄYTTÄ paskaa!!!!!

      • vihaajan vihaaja

        joo älkää ostako mistään mitää ku voi mennä rikki


    • XDDDDDD

      Vitu isältäs ei kannata ostaa mitää :D aloituspostaaja on homo :D

    • sakusamako

      mun iskä osti mulle jonkun kinaaseen ja sit se hajos ku kaivoin persetä lian kovaa mut iha sma meen sit rautatehtale takasi

    • oonsoftannu5v

      HIMOSOFTAAJA tilasin kuulapurkista thompson aloituspaketin ja meni n. viikko. Asun itekkin Etelä-Suomessa. Ase on nyt vuoden kestänyt ja tulee varmasti kestämään ainakin 3 vuotta :)

    • manneeeeeee

      ou jee kommentoin jee jee nulikat ostaa kuulapyssyi jee jee he hehehehehehhe lololololololoolollololololoo nolooo kuulapurkki on paras ei oo parempaa hehehehehehhehehheheeheh hahah lol xd loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool miltä nulikat kuulostaa kommentoin kaikkee eikä kukaan vastaa lollllllllllllllllllllooolollollololololololo manneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    • Es-NaSu

      Mitä sä kuulapurkkii syystät mulla on kuule VSR-10 Snipu toimii hyvin ei se oo kaupan vika kun ei osaa käyttää asetta oikein! joten mieti ensin kanttiiko spämmiä tälläisiä kaupoista! jotka on tarpeeksi hyviä!

    • E.M.P.P.U

      ei oo kaupan vika jos ase on sökö voi olla valmistus virhe ei välttämättä kaikissa aseissa

    • pervo koira

      hyvä pikku rölli olet todella asiallinen ostin kuula purkista vitun hieno karva lakin se on pillun silmä koska se on vemppu takuuta on jäljellä 5000000000441025332sekunnin sadas osaa että repikää siitä mursun kerta käyttöiset muna karvat

    • aks-74u

      Itse ostin kalashin rk-01 noin vuosi sitten ja toiminut ihan moitteettomasti. Epäilen että vika on käyttäjässä, kuten aina.

    • kokenut softaajaXD

      minä ostin kuulapurkista hyvän ak-47 aseen ja on todella tehokas kaveritkin kehui todella paljon ajattelin ostaa nytkin jon kun aseen

    • luulee

      Mielestäni kuula purkista ei kannata tilata YHTÄÄN MITÄÄN ostin sieltä aakoo 47 takticalin joka hajos suurin piirtein ekoissa peleissä!Ei ollut aseessa yhtään ruuvi lukitetta ja akku simahti ekoissa peleissä ja runko oli jumalattoman heikko!No he suostuivat lisäämään siihen ruuvi lukitetta.tämän jälkeen myin aseen pois ja uusi ostaja ilmoitti moottori viasta se oli ilmeisesti sillä tavalla koottu että sillä pystyisi vielä parit pelit pelaamaan ennen kuin se olisi hajonnut lopullisesti.

    • naskit...

      Johan on taas laatu kommentteja tämä ketju täynnä. Kauppa on syytön aseen hajoamiseen/valmistus vikaan. Tuotevirhe vastuu pitää tietenkin lain mukaan antaa.

    • Joku Airsoftaaja

      Huono kauppa, en muuta nyt tässä ala kirjoittelemaan. ÄLKÄÄ OSTAKO KUULAPURKISTA MITÄÄN PLZZZ!!

    • kukemuspuhuu

      Lukekeaahan koko keskustelu ennen kuin kommentoitte.
      En ole haukkunut ensinnäkään koko kauppaa, tietääkseni pelkkää takuusysteemiä.
      Valikoimat ovat hyvät ja toimitus nopeaa.
      Kauppiaskin on mukava.
      Ja edelleen, asia on saatu sovittua aikapäiviä sitten, reklamaation teon seurauksena.

      • Kokenut softjaa

        Ymmärrätkö mitä tarkoita vaahtoamisella!!! TARKOITAN ETTÄ ÄLKÄÄ LUULKO ETTÄ NE KESTÄÄ, NE EIVÄT OLE OIKEITA!!!!!!!


    • K. Havumäki

      Eikö nyt ole itsestäänselvää ettei halvan näköiselta sivulta kannata ostaa mitään.

    • anskka

      mun kaverilla on myös menny heti ekana päivänä lipas sitte tukki

    • jolku

      onko well m47bi hyvä

    • koske laineen

      mistä kannattaa ostaa sähköase?

    • Yleensä sieltä mistä saa halvimmalla.

    • Toisin ajatttelija

      Ootkos tota mieltä? Et voi yleistää tuolla lailla. Jos yksi ase on huono, et voi sanoa sitä kaikista. Tai sitten olit vain täysi tohelo ja rikoit sen ite.

    • kunnon softaaja

      kuulapurkki on paras. no ei... aika shaiwa

      • kunnon softaaja

        no ei. oli asiaton viesti. kuulapurkki on kunnon paikka


    • ???

      Kannattaisiko ostaa DBoys / Kalash BI-3281 aseen?

    • o7

      Ei kannata. Tuota asetta ei saa järkevästi auki virityksiä tms. varten. Osta metallirunkoinen.

      • KissaNaamaXD

        Sajärkevästi auki. Aseen saa purettua samanlain kuten lähes jokaisen airsoft aeg coltin,mutta suosin metallirunkoista enemmän.


    • gyftf

      Kuulapurkki on surkee kauppa! Mut proairsoft on hyvä kauppa. jos ostatte softin jostakin ostakaa ihmeessä proairsftista!!

    • pasila

      kuulapurkissa on kyll ihan jees palvelu.. mikäs siellä surkeet o?

    • juxter

      Suurimmassa osassa suomalaisia firmoja on hyvä palvelu. Harvasta on huonoa sanottavaa sillä saralla.

    • kikulikakuli

      kannattaisiko ostaa ACM kranaatti, muovia
      ACM kranaatti, muovia
      ABS-muovista valmistettu uudelleenladattava ja monitoiminen kaasukäyttöinen kranaatti. Paino: 200 g Säädettävä sytytysaika.. Toimii kaikilla meillä my…
      €19.90

      • soft1

        EI


      • egtfwf
        soft1 kirjoitti:

        EI

        On se ainakin halpa.


    • sdfgh1

      proairsoft on huono kauppa

      • airsoftboy99

        Niin on. Pcb on hyvä airsoft kauppa


      • kuulapurkin vihaaja

        HAISTA VITTU SAATANAN HELARI PROAIRSOFT ON PARAS...


      • läski murau
        kuulapurkin vihaaja kirjoitti:

        HAISTA VITTU SAATANAN HELARI PROAIRSOFT ON PARAS...

        Miten kuulit hänen äänen?


      • 50cal ja vähän päälle
        läski murau kirjoitti:

        Miten kuulit hänen äänen?

        Proairsoftin asiakkaat saa ensimmäisen oston yhteydessä telepaattiset kyvyt FGT!


    • assorikalii

      Kysymys kumpi minun kannattaisi ostaa M58B vai M47B2

    • Muhahahaa

      m47b2

    • airsoftbrou
    • Ajklmm

      Kuulapurkista ei kantti ostaa mitään ite ostin pumpparin saatana pumppu ei liikkunu mihinkään en ehtiny ees ampuu kertaakaan

      • Kuluttajavirasto...?


    • airsoft.fani

      mite nii ei kannata sain p90 3 päivässä ja toimii kuin unelma

    • airsoftt

      Ehdotan että tilaatte www.taiwangun.com ettekä kuulapurkista koska taiwangun on halvempi yleensä aseisa on 6 kuukauden takuu ellei sitten 12kuukauden takuu

      • airsoftt

        Taiwangun tuo aseen ovelle


      • airsoftt kirjoitti:

        Taiwangun tuo aseen ovelle

        Taiwangunissa ei ole takuuta, ainakaan virallista.


    • true softaajaaqa

      kantsisko ostaa kuulapurkista double eagle l96 m95a hinta 109e

      • Ei.


    • GladaPus

      Onko jollain kokemusta kuulapurkin jousiviritteisistä revolvereistä?
      Ajattelin ostaa koska näyttää kivalta aseelta :DD
      Merkki on UHC lähtee 55km/h 0.20 gramman kuulalla eli 0.12 gramman kuulalla noin 70
      Uskon että ese on hyvä ja kestävä jos sitä ei pudottele :DD

    • pete7

      toimivatko jousitoimiset aseet kun ostan m10 mis on valo,punapistetähtäin ja äänen vaimennin kun epäilen et meneeks ne jousitoimiset aseet heti romuks

      • fwafwfwafgawgwaar<af

        Ei se ihan heti mee mutta yhen päivän käytön jälkeen se menee ellei 1-10 tunnin.


    • papalaveripau

      kuula purkki on hyvä kauppa ostin mp5a5 aseen se on ollut mulla jo kaks vuotta ja ei mitään vikaa niin et revi siitä!!!!!!!!!!!!!!!!

      • EBINSERVATTU

        EBIN SERVATTU PROAIRSOFTJONNET


      • lautakulttuurin ylläpitä
        EBINSERVATTU kirjoitti:

        EBIN SERVATTU PROAIRSOFTJONNET

        Proairsoftista on tullu lähes kaikki hommattua, ja on pelittäny hyvin ja ollu halpaa. Että menetkös homppelipaska takas muovisotilaaseen ruikuttaan.


    • vastaaja2

      ei ole kuulapurkin vika vaan tuotteen tekijän

    • ARMEIJA

      kuinka kauvan kestää sieltä tilaus suunilleen

    • kinost

      ase on voinut mennä möys rikki HOUNON akun takia

      • totta kuin vesi

        Oletko edes huolehtinut siitä ja jos akkua ei lataa kokonaa se voi hajottaa koko aseen


    • pensasryssä

      Hei! Ostin k-purkista tarkkuuskiväärin, kiikarin ja pi-podin. Pojan kanssa sitä
      tarkkuutettiin ja eripainoisia kuulia testattiin. 40 m matkalta ei osunut millään
      40x40 cm tauluun. Lisäksi aseen mäntä takkuili ikävästi. Otin yhteyttä myyjään
      jolle myös palautin aseen tarkastettavaksi. Mitään vikaa aseesta ei kuulemma
      löytynyt! Myyjä palauttaa aseen ja lisää mukaan 30e laskun aiheettomasta
      palautuksesta! Jumankauta , siltä matkalta pojan cyma spetsnatzilla osuu
      jokainen laukaus! Ja sama jousiviritteisellä 27e pistoolilla!
      Taitaa kuulapurkin "tarkkuuskiväärit" olla myynnissä väärällä osastolla.
      Ps. myyjä laittoi lisäksi viestin että ei sillä osu ilman tarkkuuspiippua! Huh huh!

    • Ghjjf

      No se Kuulapurkin vika ole, että vakio kiväärit on yleensä aikamoista ripulia hopin osalta joka puolestaan mahdollistaa osumisen tauluun...

    • Autisti ankka

      Onko tuo joku ihme varsinkin jos on maanantai kappale kyseessä.. tuskin se spetnazikaan ampuu kaikkia laakeja samasta reiästä?

      • Tuure.T

        Kauppa ei ole huono koska esim well tai g&g tekee aseita vaikka 40 kappaletta sitten ne lähettää toiset proairsoftiin jatoiset 20 kuulapurkkii


      • Tuure.T
        Tuure.T kirjoitti:

        Kauppa ei ole huono koska esim well tai g&g tekee aseita vaikka 40 kappaletta sitten ne lähettää toiset proairsoftiin jatoiset 20 kuulapurkkii

        Proairsoft ei ole halpa se on ihan sama ku joku gunfire ei siel oo mitään erikoist muu
        te oon yheksän ja sitte kannattaa tilata eu
        oopasta koska puolet halvempaa esim gunfirest
        Se on puolas ja sieltä saa ostettuu ihan euroil


    • XxAlexsomlgxx

      Sun ratas laatikko on tippunut alas ni sun pitää avata se kahva ja ruuvata se paikoilleen se ei ole rikki sellaista sattuu ak kanssa

    • 118auttaaaaa

      Ei ne ainakaan reklamaatioon mitään vastaa. Niiden sivuilla on palautelomake, joka lähettää viestit mustaan aukkoon. YTJ:n sivuilta löytyy [email protected] ja sinne olen myös lähettänyt...ei mitään reaktiota.

      P.S. Munkauppa Oy on varsinainen firma ja Kangasala on paikkakunta. Arminen Janne ja Birgit näyttäisivät olevan firmasta vastuussa.

    • sutariiiii

      Uskon että ostit 50€ ak:n ja se oli muovia

    • Simpanssi420

      Itse en edes harkitsisi uuden aseen ostamista paikasta jossa sillä ei ole takuuta

    • taneli69____

      kaisen aseen voi korjata

    • Kullapurkkionpaska.fi

      Joo sama ostin hyvä laatuisen thompsonin oli hyvä 1kk ajan ja sitten yhtäkkiä akku loppu no laitoin vara akun kuului niikuin aseessa olisi ollut virtaa mutta ei ampunut vaikka lipas oli täynnä menin kotiin avasin aseen niin oli kaksi rikkinäistä hammasratasta. Kiva Eli ei kannata ostaa KUULAPURKISTA Yhtään Mitään Kusetus paska koko sivu täynnä!!!

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      374
      3351
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      163
      1371
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1198
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1072
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      774
    7. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      747
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      742
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      719
    Aihe