Monta kaljaa illassa

juoppoko????

Laskin huvikseni että paljonko vedän kaljaa kun olen viihteellä.

Eilen tuli juotua 17 kpl illassa. Eihän tuo ole läheskään enkka on mennyt joskus kalja pakkikin 24 kpl. Nyt hitonmoinen päänsärky mutta sillä se lähtee millä tullukkin. Vedin kaks buranaa ja kaljaa naamaan.

Viinaa en yleensä juo kun alan riehumaan silloin, joten pysyn mietojen juomisessa. Olen viikonloppu juoppo vedän total 38-40 keski kaljaa sinä aikana.

Kerran autokoulussa pisti mut päihe neuvojalle kun audit testissä sanoin että vedän 12 kpl perjantaisin ja launataisin. Vähättelin vielä oikeaa tulosta mutta perkele pisti verikokeisiin ja terapiaan. Muut arvot oli kunnossa mutta tuli selväs että olen liika alkoholin käyttäjä. Minä vielä nauroin ja nauran vieläkin näille vitun pelleille. Eivät kestäneet minua enempää kun kaksi kertaa päihe neuvojalla kun nauroin ja haukuin heidän ammattia. Kukkamekko tätejä helvetti.

Juopoksi en kuitenkaan itseäni tituleeraa. Arkisin en vedä kun korkeintaan 2 treeni kaljaa. Urheilen säänöllisesti käyn salilla joka viikonpäivä ja pyöräilen pitkiä lenkkejä (5-7km).


Sattuu vaan olemaan pirullisen hyvä "viinapää"

Miten hitossa juoppo määritellään? Mun eno oli juoppo se pissi housuun joka päivä joi kaksi kossu pulloa päivässä ja istu paikalla. Ei se edes syönyt oikein mitään eikä käynyt pesulla ja itki monta kertaa päivässä masennuksen takia. Hän kuoli sitten viina myrkytykseen alle 50 v.

Meitsi on 22 vuotias. En ole kun enoni mutta hyvän viina pään oon perinyt. Muistan kun 13 v vedin kaljaa niin olin hirveässä kännissä jo 8 kpl jälkeen. Nykyään pitää laittaa kymmenen lisää että edes tuntuu jossain.

25

3357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ------>>

      Valinta on vapaa, kun näemmä olet päättänyt seurata enosi jalanjälkiä, vai luuletko, että juuri sinusta ei koskaan tule juoppoa?
      Kaikki juopot ovat aikanaan luulleet niin.

    • 1Isaskar

      Hyvä viinapää tulee vain juomalla, ei perimällä. Ja se hyvä viinapää myös menetetään juomalla, ja palataan lähtöpisteeseen, eli känniin parista kaljasta.
      Nuoruuden voimissasi et oikein sisäistä sitä, että viina on aina miestä väkevämpää.

      "Minä vielä nauroin ja nauran vieläkin näille vitun pelleille. Eivät kestäneet minua enempää kun kaksi kertaa päihe neuvojalla kun nauroin ja haukuin heidän ammattia. Kukkamekko tätejä helvetti."

      Ylpeällä "ei koske minua"-asenteella tullaankin juopoksi.
      Kaveri kiersi katkot ja Kalliolat "minun päätä ei käännetä"-asenteella.
      Ei käännetty, ja viina vei ennenaikaiseen hautaan.

    • asenteella pääset

      vielä enosi tilaan ja tulee se itkun paikka sullekin.

    • Ehdottomasti????????

      Surullista, ettei sun elämässäs ole mitään muuta sisältöä. :(

      • että näin...

        Et lukenut mun aloitus viestiä kunnolla.


    • ex-tissuttaja

      Kuules nyt baby. Kirjoitat nimimerkillä juoppoko???? ja yllätyksekseni odotin asiallista tekstiä enkä tuollaista lapsellista kehumista paljon voi juoda.
      Olet nuori vielä joten voisitko kirjoittaa asiallista tekstiä seuraavaksi että mitä oikein haluat.
      Painotan että tämä ei ollut vittuilu.

      • että näin......

        Valtio pitää mua juoppona mutta itse en. Sain juopon paperit ja minä ja meiän porukat naurettiin sille pari päivää.

        Nyt mun lääkärin tiedoissa lukee että mulla on joku vitun ongelma alkoholin kanssa.

        En pidä tätä minään vitun ongelmana vaan minä pidän bilettämisestä ja joskus biletän yksinään.


      • ex-tissuttaja
        että näin...... kirjoitti:

        Valtio pitää mua juoppona mutta itse en. Sain juopon paperit ja minä ja meiän porukat naurettiin sille pari päivää.

        Nyt mun lääkärin tiedoissa lukee että mulla on joku vitun ongelma alkoholin kanssa.

        En pidä tätä minään vitun ongelmana vaan minä pidän bilettämisestä ja joskus biletän yksinään.

        No niin no nyt tajuaa vähän paremmin.
        Aina ei kannata olla kovin rehellinen lekurille kun tietoihisi voidaan merkata ihan mitä vain.
        Tekemäsi audit-testi uusitaan yleensä määräajoin ja potilasasiakirjoihin voi myös hakea oikaisua.

        Ehkä valtio on oikeassa suhteesi mutta voithan yrittää korjata tilanteen.
        En käsitä miten voit mokata audit-testin ja ymmärrän että kyllä se kalja maistuu nuorena muttei siitä kannata kehua.
        Voi olla että teen sinulle karhunpalveluksen mutta uskon että olet nuori ja et vielä tajua asioita.
        Otappa yhteyttä tänne:
        http://www.valvira.fi/ohjaus_ja_valvonta/terveydenhuolto/kantelu/potilasasiamies
        Löytyy myös paikkakuntasi tk:sta.

        Annan tämän vinkin vaan sen vuoksi koska olet nuori ja sinulla on vielä mahdollisuuksia parantaa tapasi.
        Tosin, ehkä on hyvä että lekurit tietää tilanteesi.

        "Sain juopon paperit ja minä ja meiän porukat naurettiin sille pari päivää."
        Et naura sitten kun vuosia tulee lisää.


    • lölölölöl

      määrillä maksa ja haima sanoo kohta poks,eikä siinä paljon väyköttelyt auta.

    • 13w

      Ite oon 13vuotias ja omala kohala alkoholin käyttö on aika pientä pari kertaa kuukaudessa noin 6kaljaa

      • Lopeta ajoissa

        Ei se ole millään tavalla pientä. 13-vuotiaan ei pitäisi käyttää alkoholia lainkaan. Edessäsi on alkoholisoituminen nuorella iällä.


    • Lääkärin ohje

      Voitte kaikki lisätä reilusti kulutusta.

    • Jerzzay

      Voi jumalauta että tänne eksyi näitä "absolutisti" juntteja. Viikonloppuna kun juot ja arkisin et niin siitä ei mitään tun alkoholistia tule.. T. 58v

    • Joodik

      5-7 km ei ole kummoinenkaan pyörälenkki. Muut juttusi taitavat olla samaa juurta.

    • nuori_lääkäri__

      Eikö nuo juopporetkut häädetty jo ajat sitten alkoholistipalstalle?

    • asdfh3431

      5-7 km, en voi olla alkkis kun on noin kova kunto ... hih hih... itse vedän 11 km joka ikinen arkipäivä ja sen lisäksi vielä muut urheilut, kuten punttisalit. Ja olen lihavahko 40 v äijä. Kova lihaskunto on kyllä testien mukaan mutta ihan normi jamppa olen. 5 km pyörällä ei ole vielä kuntoilua eikä mitään, ellet sitten satu asumaan jossain Savonlinnan geografialla siunatulla paikalla.

      • Houhouhoumou

        Taidat olla homo, kun pyöräilet noin paljon.


    • EiSeOoEesPaha

      Ite oon 14 ja menee 14-16 kaljaa pari kertaa kuukaudessa.

    • kova12

      Oon 12 ja juon joka viikonloppu viinapullon ja 10 kaljaa.
      oon kovin kundi.

      • keim_overi

        Et kauaa! Kun maksa ja haima sanoo poks, olet pois pelistä.


    • Tankoholisti

      Kun join ajoin 100-250km pyörälenkkejä.. välillä join ajaessa. Alkoholistilla voi olla kovakin kunto.

      • Homooot

        Paskapuhetta


    • kebard

      Olen juonut 58 keppanaa yhdessä päivässä. Ja kusta tuli.

      • viinankestäjä

        ihan amatööri määrä ei tule edes känniin juo sitä kiljuasi saat edes ruikuntaa


    • asdfh3344

      aivan valtavaa olla homo ja polkea. Liimasin orthexin varren lisäksi pyörän satulaan, tekee gutaa mukulakivillä.
      <3

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4040
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3912
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      607
      3814
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      18
      2548
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      77
      2401
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      334
      2036
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      124
      2015
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      188
      1859
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1539
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1392
    Aihe