Halloween-juhliin sopiva elokuva!!!

:)

Haluaisin halloween juhliin hyvän elokuvan. Juhlat järjestetään 12-vuotiaille. Elokuva saa olla myös K-13. Vinkit on myös tervetulleita!

14

2726

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saxxa

      Saksikäsi-Edward, Corpse Bride, Nightmare before Christmas, Lemony Snicketin Surkeiden sattumusten sarja, Beetlejuice tai The Addams Family :)

    • Justiinsa!

      Vähän liian myöhään tulee mun viesti mutt pari hyvää olis Gremlins 2, Van Helsing.

    • Hello!...ween /\oo/\

      "Noitapiiri" K14

    • No Halloweeniin..

      Tässä olisi leffa: "Orpokoti" On aika jännä ja Halloweeniin sopiva! Tai jos ihan KAUHU LEFFA niin siihen käy "Kauna"

      • :D

        Olen itsekin katsonut Orpokodin 3 kertaa ja meinaan ottaa sen juhliini. Se sopii 12-13 vuotiaille. Ensimmäistä kertaa katsoin sen 6 vuotiaana. Silloin pelkäsin hieman, mutta suosittelen sitä kuitenkin 12-13 vuotiaille. (Sori myöhäsXD)


    • Vampyyri <3

      Moikka! En oo hirvee kauhuleffojen ystävä,mut jotai suhtjännää K13 leffaa pitäs halloween juhliin saada. Kukaan juhlijoista ei varsinaisestipidä kauhuleffoista, joten ei mitään liian jännää =)

    • EmilyL-M

      Orpokoti on kauhuleffa:) Se on jännempi kuin kauna, vaikken voi sitäkään pelottavaksi kokemukseksi kutsua. Jos ette pidä kauhuelokuvista, älkää katsoko orpokotia. Siinä tapauksessa nuo corpse bride, nightmare before christmas ja the addams family toimivat hyvin. Tottakai voitte aina mennä klassikkokauhun puolelle, bela lugosin draculaan tai boris karloffin frankensteiniin 30-luvulta mutta en aio tuputtaa niitä kun tiedän että kaikki eivät ole samanlaisia 12 vuotiaita kun minä olin pari vuotta sitten:)

    • bööhöö

      Coraline tai lähes mikä tahansa Tim Burtonin elokuva

    • haamu(:

      Hei millainen tuo Addams Family on? Ja mikä sen ikäraja on? :D Olen sokea tai en jaksanut etsiä kunnolla, mutta en löytänyt siitä netistä paljoa tieta... Olisiko jotain muita "komedioita" mitä voisi halloweeninä katsoa? Ollaan aikaisempina vuosina katsottu Van Helsing, joku Halloween-Scoopy Doo ja Red Riding Hoodin katsoin muuten vaan... Corpse Bride ja Dark Shadows:kin on jo katsottu... Juhlissa siis 13-vuotiaita tyttöjä, jotka eivät pidä kauhuelokuvista ja muutama 13-vuotias poika, joille elokuvalla ei ole paljon väliä :D

    • eve

      Ite oon joskus lapsena kattonu sen the haunted mansion (kummituskartano) ja se oli muistaakseni hyvä!:) eddie murphy pääosassa ja disneyn lapsille tarkotettu leffa, joka sisältää komediaa, ja ikärajana on 12. Vois olla meinaan just passeli leffa tähän tarkotukseen kun ei tarvi liikaa pelätä sen komediagenren takia! Tai sitten joku scooby-doo leffa? Nehän on kuitenki lastenleffoja ja just sopivan pelottavia:) ainakin se näytelty leffa oli tosi hyvä joskus pentuna, ku ne muuthan on piirrettyjä(?). Sen nimi oli joku kauhujen saari tjms :D

    • vcxvxcxxvcx

      Kyllä Halloweenina pitää olla jotain jännää katsottavaa. Turhaa liikaa piitata ikärajoista. Toki riippuu myös siitä millaista porukkaa juhliin on tulossa. Itse olin 12 niin ei sellaista elokuvaa ollutkaan, jota en voisi katsoa, jotkut toki herkempiä.

    • Entiiänimeäni

      Saw. Sopii kaikenikäisille :)

    • kauhuaarkadianmäjeltä

      eduskunnan kyselytunti.. hrrrr..

    • Anonyymi

      Kyllä noita jännittäviä elokuvia riittää esm nightmare on elm street on hyvä 80s elokuva ja childs play!
      Halloween 1 ja 2 on myös ihan viihdyttäviä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1445
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1235
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1175
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1073
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe