Sulkuturva = mySafety ?????????

anin asiamies

Onko surullisen kuuluisa Sulkuturva vaihtanut nimensä mySafetyksi?
Tuliko vanhalla nimellä liikaa kuraa niskaan vai mistä on kyse?
No, Ninahan tähän varmaan vastaa, jos on vielä hommissa :)

108

26427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sulkuturva

      Hei,

      Ymmärrettävästi mySafety-nimi saattaa aiheuttaa hämmenystä ja haluankin kertoa Securia Systems AB-konsernin nimenvaihdoksesta. Uusi nimi mySafety Ab Oy astuu virallisesti voimaan marraskuun loppupuolella, mutta nimenvaihdos on teoriassa jo valmis. Nimenvaihdos johtuu menestyksekkäästä kansainvälisestä laajentumisesta. Jatkossa panostamme myös entistä enemmän uusiin aluevaltauksiin ja tahdomme näin ollen yhtenäistää konsernimme tominnan saman tavaramerkin alle.
      Tämä merkitsee muun muassa että Sulkuturvan tavaramerkki ja yritysnimi vaihtuu ja uusi yritysnimi on mySafety Oy.
      Y-tunnus ja yhteystiedot pysyvät ennallaan.
      Jos teillä ilmenee kysyttävää, ottakaa yhteys asiakaspalveluun numeroon 0800-159 159.

      Ystävällisin terveisin,

      Nina Mäkinen
      Asiakasasiamies Sulkuturva Oy
      Sähköposti: [email protected]


      Palvelumme jatkuu siis täysin ennallaan ja kotisivullemme tulee piakkoin lisätietoa.

      • Fanisi

        Occe, Kiitti Nina, suhun voi aina luottaa.


      • kinalollorikita

        LOL :)


      • Anonyymi
        kinalollorikita kirjoitti:

        LOL :)

        Samaa mieltä olen että lol. Nyt saa vuodeksi ilmaiseksi. Tuohon ei usko kukaan


    • msp

      Olsiko tässä paikka jakaa kokemuksia mysafetysta. Ensinnäkin en itse koe tarvitsevani tällaisia palveluksia. Mutta heikkona hetkenä (kiire, hankala tilanne) yli-innokas ja aggressiivisesti myyvä puhelinmarkkinoija sai minut kiikkiin ja harkitsemaan sopimusta. Minulle tulikin sitten kotiin sopimuspaperit ja lomake joka pyydettiin palauttamaan . En sitä tehnyt koska olin jo päättänyt että palvelu on aivan turhaa ja pelkkä kustannus. Jonkin ajan kuluttua alkoi tippumaan laskuja joita en tietenkään maksanut. Tämä firma katsoi asiakseen laittaa maksut ulosottoon. Siinä vaiheessa otin yhteyttä asiakaspalveluun. Siellä vastasi henkilö jolla ei olluut mitään annettavaa. No, hän lupasi 'takuuvarmasti' soittaa minulle seuraavana päivänä. En ollut yllättynyt kun soittoa ei kuulunut. Enpä suosittele mysafetyä kenellekään.

      tv. mysafety markkinoinnista ärsyyntynyt

      • Anonyymi

        Allekirjoitan!


    • ??? Mitenkähän se on

      Mulle tuli tässä tällä viikolla lasku Mysafetylta. Pitäskhän tuo maksaa vaiko jättää maksamatta. Jotenki alkaa tosissaan kalskahtaan kusetukselta koko homma. Täytynee soittaa huomenna tuonne firmaan ja kysellä vähän tarkemmin.

      • Laskun saanut

        Mullekin tuli MySafety:ltä karhulasku. Ihmettelin asiaa, koska olen ihan varma siitä, että kiivaasta mainonnasta huolimatta en ole ko. palvelua tilannut. Soitin äkäisen puhelun asiakaspalveluun, jonne pääsin vasta pitkän jonotuksen jälkeen läpi. Puheluun vastasi nuorehko naisääni, joka tarkisti asian tietokoneelta ja kertoi, että järjestelmä on ilmeisesti lähettänyt ko. laskun ja tietenkin se poistetaan. Jäi sellainen mielikuva, että tämä oli jonkinlainen markkinointikikka: lähetetään karhulasku, jossa on jo lisäkustannuksiakin. Jos vaikka joku maksaisi ja samalla tilaisi palvelun vuodeksi eteenpäin...epähuomiossa. Jatkossakin pysyn kaukana ko. firmasta ja suosittelen samaa muillekin...


      • Kusetusta

        On kusetusta. Minulta hävisi kortit tänään ja yritin turhaan soittaa numeroon kahden tunnin ajan 0800159159. Kukaan ei vastannut.


      • rievssat

        Minä sain erittäin hyvää palvelua MySafetyltä. Puheluuni vastattiin ja sain peruutukseni hoidettua asiallisesti.


      • Anonyymi
        Laskun saanut kirjoitti:

        Mullekin tuli MySafety:ltä karhulasku. Ihmettelin asiaa, koska olen ihan varma siitä, että kiivaasta mainonnasta huolimatta en ole ko. palvelua tilannut. Soitin äkäisen puhelun asiakaspalveluun, jonne pääsin vasta pitkän jonotuksen jälkeen läpi. Puheluun vastasi nuorehko naisääni, joka tarkisti asian tietokoneelta ja kertoi, että järjestelmä on ilmeisesti lähettänyt ko. laskun ja tietenkin se poistetaan. Jäi sellainen mielikuva, että tämä oli jonkinlainen markkinointikikka: lähetetään karhulasku, jossa on jo lisäkustannuksiakin. Jos vaikka joku maksaisi ja samalla tilaisi palvelun vuodeksi eteenpäin...epähuomiossa. Jatkossakin pysyn kaukana ko. firmasta ja suosittelen samaa muillekin...

        Varokaa vievät oikeuteen. Mulle oli lähetetty mun tietämättä vanhaan osoitteeseen laskuja, karhuja ja lopulta sain kuulla kun oli tehneet maksuhäiriömerkinnästä vaikka olin maksanut laskun. Varokaa!
        Nyt taistelen asiasta ja turhasta merkinnästä !


      • Anonyymi

        Juuri noin, soitimme myssfetyyn kysyäksemme miten saa tuon vakuutuksen irtisanottua ja sanottiin että siihen laskuun täytyy kirjoittaa että irtisanoo vakuutuksen ja allekirjoitta sekä lähettää takaisin mutta uutta laskua pukkaa ja sille 74€ olisi hyvä kohde ruokakaupassa !


    • MiesMekkonen

      Oma kokemukseni mySafetysta on, että palautin heille jo useampi kuukausi sitten löytämäni avaimet ja soitin vielä avaimenperässä olevaan numeroon. Sain soittaa useamman kerran, ennen kuin kukaan vastasi. Tämän jälkeen kysyttiin tilinumeroa palkkion maksamiseen. Lienee jotain ongelmia maksuliikesopimuksissa, kun ei tähän päivään ole palkkio vielä saapunut perille. Kaiken huippuna tänään vielä tarjosivat puhelinmyyntinä kyseistä palvelua. Voin kertoa, etten ollut kiinnostunut.

    • Peace

      Noista laskuista joita tulee sen avaimenperän perässä kannattaa ihan SILMÄT AVATA ja lukea myös koko paperin, jolloin voi huomata ettei mitää laskuja pidä maksaa. Jos ootte sitten lähteny tilaamaan jotain, nii eiköhän se ole teijän oma ongelma ku joutuu siitä ongelmiin, jättää laskut maksamatta? Jos teitä ei oikeesti kiinnosta, ei myöskään kannata suostua:)

      • eiköeikö

        eikös puhelintilaukset pysty perumaan 14 päivän sisällä


      • alleti
        eiköeikö kirjoitti:

        eikös puhelintilaukset pysty perumaan 14 päivän sisällä

        Kuluttajamyynnissä kyllä kuluttajasuojalaine mukaan. Yrityksille tehtävässä myynnissä ei ellei sellaista oikeutta erikseen myyjän puolelta ole annettu.


    • raiperaksataa

      hei, uusinta uutta, kysyvät puhelimitse sosiaaliturvatunnusta- ÄLKÄÄ antako!!
      muka tilausvahvistuksen nimissä.. itse löin luurin korvaan.

    • hajgkhasjkghe

      " hei, uusinta uutta, kysyvät puhelimitse sosiaaliturvatunnusta- ÄLKÄÄ antako !! muka tilausvahvistuksen nimissä.. itse löin luurin korvaan. "

      - Henkilötunnusta tarvitaan palvelun toimivuuteen. Kuten varmasti jokainen ymmärtää, mitään kortteja tai muita asiakirjoja ei pysty sulkemaan toisen nimissä ilman henkilötunnusta.

      • haha2

        - Henkilötunnusta tarvitaan palvelun toimivuuteen. Kuten varmasti jokainen ymmärtää, mitään kortteja tai muita asiakirjoja ei pysty sulkemaan toisen nimissä ilman henkilötunnusta.

        Ihanko totta? Olet varsinainen Sherlock Holmes.


    • Sanna2050

      No, minäkin tyhmä annoin sotun puhelimessa ja maksoin laskunkin, mutta luottokortti yms tietoja en ole toimittanut. Harmittaa koko juttu....

    • Mysafety:))

      Mulle tuli tuo kyseinen avaimenperä postissa 2 viikon sisällä niinku lupasivatkin ja sit tuli soitto ystävälliseltä myyjältä että onko saapunu avaimenperä ja yritti samal myydä mulle sulkuturva-palvelua no sitten sanoin, että avaimenperä on tullu ja en koe tarvitsevani sulkuturvaa ja myyjä toivotteli hyvät päivän jatkot. Puolen vuoden päästä tuli vapaaehtoinen jatkotarjouskirje mihin en sitte vastannu mitään ja niinku lupasivatkin niin ei se siitä jatkunu mitenkään et siihen se sitten loppu :) hyvät fiilikset jäi, vaikka en tarvinnukkaan juuri sillon mitään, mutta nyt tilasin sit jatkoa avaimenperälle, kun oli avaimet hukkuneet jo pari kertaa ja piti alkaa uusimaan kaikki avaimet ja lukot. Oli muute kallisuusimisreissu, kun makso peräti sata euroa!

      • MalePale

        No halvallapa sait lukot ja avaimet uusittua..... Mä olen nähny todella monella ihmisellä noita mysafetun turva-avaimenperiä avainnipussa, kun olen kysynyt että oletko maksanut jatkolaskun, niin eivät ole, silti on turvallinen tunne kun avainnipussa on palautusperä. Jos lasku on maksamatta, eivät takuulla palauta avainnippua.

        Vai mitä sanoo Nina? Palautuuko maksamattomalla turva-avaimenperällä varustetut avaimet asiakkaalle? Tiedothan teillä varmaan rekistereissä niistäkin on.


      • ziisuskraist sentään

        Ninako se näitä positiivisia kokemuksia kirjoittelee ?


    • mySafety

      Hei,

      Nina tietää kertoa että jos asiakaspalveluumme palautuu avaimia, joissa on kiinnitettynä mySafetyn turva- avaimenperä, asiakaspalvelijamme hakevat järjestelmästä omistajan tiedot ja otamme puhelimitse yhteyttä omistajaan jos hänellä on aktiivinen tilaus, eli jos hän on edelleen mySafetyn asiakas. Jos henkilö ei enää ole asiakas, mySafetyn asiakaspalvelu säilyttää palautuneita avaimia n. 3 kuukautta, jona aikana omistaja voi itse soittaa maksuttomaan asiakaspalvelunumeroomme 0800-159 159 ja kysellä kadonneiden avaimien perään. Jos omistaja haluaa avaimensa takaisin, teemme hänelle uuden tilauksen ja palautamme avaimet kirjattuna kirjeenä asiakkaalle.

      Avainturvan hinta on 8 € / vuosi tai 15 € / 2 vuotta.

      Kannattaa siis uudistaa turva-avaimenperän jatkotarjous, joka on verrattain edullinen ja helppo keino varmistaa että avaimet ovat turvassa. Noin 90 % kaikista kadonneista avaimista palautuu Sulkuturvan avaimenperän avulla, joten palvelu on helppo ja tehokas tapa suojata avaimet.

      Jokainen turva-avaimenperä on yksilöity anutlaatuisella tunnistenumerolla joka on rekisteröity asiakkaan nimiin. Kukaan ulkopuolinen ei voi koskaan jäljittää avainten omistajaa, ainoastaan mySafetyn asiakapalvelijoilla on pääsy asiakasrekisteriin ja he voivat näin ollen etsiä tunnistenumeron avulla omistajan.

      Avaimenperässä on selkeä ohjeistus löytäjälle, ja löytyneet avaimet voidaan pudottaa ihan sellaisenaan lähimpään postilaatikkoon, jolloin ne palautuvat mysafetyn tai poliisin kautta takaisin omistajalle.

      Maksamme aina löytöpalkkion avainten löytäjälle, jos hän soittaa avaimenperästä löytyvään numeoon 0800-159 159. Kysymme puhelun yhteydessä tunnistenumeron ja kirjaamme löytäjän nimen ja tilinumeron muistiin. Heti kun avaimet saapuvat meille, laitamme löytöpalkkion maksuun.

      Katso lisätietoa kotisivultamme: www.mysafety.fi

      Turvallista joulun odotusta!


      Ystävällisin terveisin/Med vänlig hälsning

      Nina Mäkinen
      mySafety Asiakasasiamies
      ---------------------------------------------------------------------
      Puh: 358(0)800-159 159
      Faksi: 358(0)9-751 543 84
      S-posti: [email protected]
      Internet: www.mysafety.fi
      ---------------------------------------------------------------------

      • Wtf9

        Minkähän takia sain 69e Laskun?


      • Anonyymi

        Tehkää firmasta suoraan rikosilmoitus! Yksi tehty ja huomenna lähtee uusi.


      • Anonyymi

        Nina Mäkinen. Mikä oli sitten 29€ lasku jota multa peritään vaikka 2019 ilmoitin etten tarvitse palvelua? Mulla oli 2018 asti palvelu mutta poikani täytettyä lopetin. En ole koskaan saanut/ kadottanut avaimia ja en tiedä mistä laskutetaan! Asiakaspalvelu ei vastaa ollenkaan!


    • Tunnin olet yrittänyt soitta kahteen numeroon sulkuturvaan ei taitaa olla huijarifirma.
      poliisille olisi soittanut 100 kertaa. Jatkan soittamista Älkää eryhtykö tähän puljuun.
      sillä ei vastata puhelimeen. Mulle luvattin lasku kehdessa erässä,mutta tuli vaan yksi lasku tämäkin oli huijausta.

      • keskiviikkokeppana

        Miksi et laita sähköpostia asiasta?


    • minde67

      Minulle tuli kotiin (pyytämättä) jokin aika sitten tarjouskirje ilmaiselle avaimenperäkokeilulle ja tänään soitto perään olenko ollut tyytyväinen - kyllä, en yleensäkään hukkaa avaimiani, turhake siis. Ei, en ole kiinnostunut ostamaan palvelua, ei enkä myöskään maksullista sulkuturvanne. Myyjä vain jatkaa jankkaamista - ei kiitos ja löin luurin korvaan. Jään mielenkiinolla odottamaan tuleeko nyt tämän keskusteluketjun perusteella laskuja...

      • Uunokyllikki

        Samankaltaisia kokemuksia. Noin 2 viikkoa sitten tuli avaimenperä ja nyt soitteli myyjä ja kyseli, että onko avaimenperä saapunut.. Ei meinannu riettaasta päästä eroon joten sanoin, että "Kuten äsken kolmatta kertaa totesin. Ei kiitos" Ja punasta luuria korvaan. Pakko oli tämän johdosta googletella muiden kokemuksia ja huijarifirmaltahan tämä vaikuttaa..


    • työntekijä

      minde, jos oot saanu sen avaimenperän postissa ni puolen vuoden kuluttua tulee ihan vaan jatkotarjouskire, ei laskuu. mysafety jakaa avaimenperiä ilmaiseksi ja niitä voi halutessaan jatkaa puolen vuoden päästä jos on ollut tyytyväinen palveluun.

    • jjk1

      Paljonko maksaa tuo soitto 0800 159159 numeroon????

      • Hau

        se on maksuton numero, päivystää ympäri vuorokauden myös juhlapyhät ja on myös ulkomailta maksuton soittaa 358 800159159 !!!!


    • olenko väärässä?

      Montako vuotta sulkuturva aikoo vetää miljoonien tappiota? Eikös firman tehtävä tapaa olla se, että tehdään voittoa?

    • AsiakasVain

      MySfacety tullu joskus tilattua. Kertaakaan ei oo tullut tarpeeseen, onneksi näin. Mut ihan jees tuote :) Tai niil on vissiin moniaki, mutta ton avaimenperän tilasin. Fiksu idea. Upeaa kun joku jaksaa yrittää Suomessa!

      • Asiakashakuinen

        Samoin. Mielestäni tämä avainturvapalvelu sopii kohderyhmille, jotka asuvat tiheään asutulla palvelualueella ja joutuvat joko esim. liikematkojen tai pitkän lomailun takia olemaan jonkin aikaa pois kotoa. Mistään sellaisesta tietenkään, jonka on ottanut, ei tarvinnut ja on perunut, ei tarvitse maksaa.


    • Ottakaa itse selvää

      Älä luota nettiin, ota itse selvää. Testasin sulkuturvan vastausajan, oli alle 1 minuutti, että tämä itse testattu fakta asettaa tälläkin sivulla "ei vastattu tunnissa ollenkaan..." aika outoon valoon.

    • pettynyt7

      Minulle kaupiteltiin avainturvan jälkeen avaivakuutusta puhelimitse.Otinkin sen.Sitten sattui,että avain nippuni katosi,enkä löytänyt sitä mistään.Otin yhteyttä mySafetyyn korvauksen saamiseksi syksyllä -13.Sieltä sanottiin,että jos avaimet ovat kadonneet henkilöpaperien kanssa,ne korvataan,muuten ei.Sanoin silloin puhelimessa vakuutuksen irti.Kuitenkin marraskuussa -14 tuli vakuutuksesta uusi maksu,jonka laitoin silppuriin.Nyt tammikuussa tuli kahumalasku,ja 5€ muistutus maksu.Maksulappuun oli kirjoitettu,että jos ei halua jatkaa vakuutusta,pitää se irtisanoa kirjallisesti.Miksei puhelimessa tehtyä sopimusta voi purkaa puhelimessa?Avaimet ovat edelleen kateissa.

    • Huoj

      Täää oon jo kaiken huippu suoraan KÄRÄOUKEUDEN TODISTUS VAIKKA EI MITÄÄN OLE TLÄNNUTmiten tämmönen PURETAAN ?? Tosi kova huojaus LAKI HEHE KYL ON KARMEETA HUIJAUSTA my Safety Oy firmalta

      • Anonyymi

        Nyt pitää yhdessä ottaa yhteyttä Käräjäoikeuteen koska minullakin on laskutettu turhasta kun olin maksanut olemattoman 29€ laskun. Karhut meni ikivanhaan osoitteeseen ja lopulta vaativat yksipuolisen tuomion ja maksuhäiriömerkinnän 29€ maksetusta laskusta. Pitääkö tehdä rikosilmoitus. ?!?


    • eläusko

      en tajuu koko touhua mutta tuntuu että joku on keksinyt hyvän tavan saada helppoa rahaa. hohhoijjaa uppoaa kaikki höttö kun on tarpeeksi uskottava nimi ja myyjät. koko puh. myynti pitäs laissa jo kieltää.

    • huijaus2016

      Nyt My Safety kauppaa agressivisesti identiteettivarkausturvaa puhelinmyyntinä. Puheiden mukaan niitä on tapahtunut Suomessa jo 100000. Kova kiire ja hosumisen meininki myyjällä tuntui olevan...nettitilauksena kuulemma kalliimpi. Hänelle ei voi soittaa kuitenkaa,jos haluaa rauhassa tutkia asiaa.??

    • Joppe1

      Harvoin tulee lyötyä luuria kenellekään korvaan, mutta näiden kanssa on turha kuluttaa aikaa puhelimessa. Ei ole ihan puhtaat jauhot pussissa kun väkisin pitää myydä vaikka toinen selvällä Suomenkielellä sanoo EI KIITOS !!

    • IsäntäII

      Muutettiin uuteen kotiin kesällä 2014 ja pian tulikin mysafetyltä kirje jossa avaimenperä. Muistaakseni lupasivat olla yhteydessä vuoden päästä mutta saattoi olla lyhyempikin aika. Joka tapauksessa soittivat tammikuussa 2016, oli kuulemma sopimus loppunut ja tarjottiin uutta. Soittaja kertoi myös, että ovat PARANTANEET palvelua, tämä kalskahti mun korvaan ja tuli mieleen ainoastaan palvelun olleen jotenkin huonoa aikasemmin mutta palvelua olikin laajennettu korvaamaan avainten katoamisesta johtuva lukkojen uusiminen tuhanteen euroon asti. Korvaust tosin tapahtuu vasta sitten, jos avainten mukana on kadonnut jotain mistä meidän osoite selviää.

      Kerroin etten tarvitse kyseistä palvelua, sain heti vastakysymyksen " johtuuko se hinnasta vai?" En tiedä miten tuo nyt pitäisi tulkita, olisko hinta pudonnut jos se olisi ollut ongelma vai olenko mä sitten köyhä kun ei ole varaa?

    • Asiakaspalvelua

      Isälleni (74v) soitettiin juuri My Safety Oy:stä ja yritettiin saada maksamaan avaimenperästä jatkosopimus. Isäni (tai kukaan muukaan perheessä) ei tunnista tällaista avaimenperää olevan. Kun isäni puhelimessa asiasta yritti kysyä, tuli "asiakaspalvelijalta" luuria korvaan. Että sellaista "palvelua" vanhukselle tällä kertaa...

      • Kiukkuinen

        Äsken ihmettelin iäkkään (87 v) äitini pöydällä lojunutta 69 euron laskua, joka oli Mysafety- nimisestä yrityksestä. Äitini oli hämmentynyt, kun ei tiennyt eikä muistanut, mistä sellainen lasku olisi voinut syntyä. Kyselemällä sain selville, että joku aggressiivinen puhelinmyyjähän se oli hänet ympäripuhunut. Mitään avaimenperää ei ollut koskaan tullut. Äidilläni ei ole tietokonetta, pankkikorttia tms, joiden vuoksi ylimääräiselle tietoturvalle olisi tarvetta, eikä hän liiku kodin ulkopuolella ilman saattajaa. Olen laittanut hänen puhelimeensa mainoseston, mutta ei näköjään siitäkään ole hyötyä. Vastaavanlaisia laskuja olen joutunut selvittelemään useita parin vuoden sisällä. Millä ihmeellä nuo puhelinmyyjät sais kuriin huijaamasta muistihäiriöisiä vanhuksia! Useimmat heidän edustamansa yritykset ja tuotteet on pelkkää kusetusta kuitenkin.


    • tyhmäätodella

      Tätä firmaa vastaan kannattaa tehdä yleiskanne. Ja tietysti rikosilmoitus!!!!

      Myyjät ovat taas saaneet ohjeet ylemmältä taholta eli johto on vastuussa!!@@

      • erkkipenttioopo

        Myyjät ovat kokemattomia ja nuoria jotka ovat luultavasti saaneet potkut tämän johdosta jos he myyvät tuotteita henkilöille jotka eivät kykene/tai eivät halua ostaa tuotetta.


    • mySafety

      Hei,

      Haluamme selventää epäselvyyksiä koskien yritystämme ja palveluitamme, jottei väärää tietoa levitetä turhaan.

      mySafety on toiminut Suomessa vuodesta 2008 lähtien ja meidän arjen turvallisuuspalvelut ja –vakuutukset sopivat kaiken ikäisille (tilaajan on kuitenkin oltava vähintään 18 vuotias) riippuen heidän elämäntilanteestaan. Siksi emme syrji ketään iän perusteella. Yhteystiedot potentiaalisille asiakkaille hankimme niitä myyviltä laillisilta tahoilta. Markkinointikampanjoihimme kuuluvat myös maksuttomat kokeilujaksot, jotta asiakkaat pääsevät oikeasti kokeilemaan tuotteitamme – uskomme tämän olevan tehokkain tapa kertoa palvelujemme hyödyllisyydestä. Näissä kampanjoissa kaikki palvelut päättyvät automaattisesti maksuttoman kauden jälkeen eikä asiakas sitoudu yhtään mihinkään. Kauden aikana asiakas saa meiltä vapaaehtoisen tarjouksen, joka ei edelleenkään velvoita asiakasta jatkamaan. Lisätietoa löytyy täältä: https://www.mysafety.fi/asiakaspalvelu/maksuton-turva-avaimenpera

      Myyntitilanteissa nauhoitamme asiakkaan kanssa aina tilausvahvistuksen, jotta voimme taata asiakkaalle ostoturvallisuuden ja välttyä väärinkäsityksiltä. Kaikilla tuotteillamme on aina lainmukainen 14 vuorokauden palautusoikeus. Noudatamme kaikessa toiminnassamme asiakkuusmarkkinointiliiton asettamia sääntöjä ja toimintaamme valvoo Suomen finanssivalvonta.

      Meillä on myös korkeat laatuvaatimukset kaikille myyjillemme ja asiakaspalvelijoillemme, täten agressiivinen myynti tai luurin lyöminen korvaan ei missään nimessä kuulu tapoihimme. Mikäli näin on kuitenkin tapahtunut, pyydämme, että otatte henkilökohtaisesti yhteyttä asiakaspalveluumme (09 4270 4000 ark. 9-17 tai [email protected]), niin voimme selvittää asian kyseessä olevan henkilön kanssa ja hyvittää ikävä asiakaskokemus teille.

      Mikäli teillä syntyy kysymyksiä yrityksestämme tai palveluistamme, otattehan rohkeasti yhteyttä asiakaspalveluumme, kerromme mielellämme lisää ja autamme tarvittaessa, vaikka soittaja ei olisikaan asiakkaamme!

      Mukavaa kevättä toivottaen,
      mySafetyn markkinointi

      • Viisuri

        Sielläpä kehutte mitä kehutte. Täyttä huijausta ja rahastusta. Luvataan ilmainen puoli vuotta ja laskuja tulee. Vaikka annoin "suolaisen" palutteen ja irtisanoiduin kyseisestä rosvopuljusta, niin eiköhän nämä s...tanat ilkeä vieläkin soittaa ja kaupata asiaansa. Vaikka sanoin heti kättelyssä kohteliaasti, että :kiitos ei, kaupustelija jatkoi jankkaamistaan niin, että vaihtoehdoksi jäi pistää puhelu poikki.

        Tuossakin lopussa kehutaan ottamaan yhteyttä - puhelimeen vastataan jos vastataan ja jos yrität olla sitkeä, niin luurissa saat roikkua pitkään. Minua suututtaa ensinnäkin aggressiivinen kauppaaminen ja toiseksi ne katteettomat lupaukset.


    • Huijarifirmaseon

      Kyllä minäkin Sulkuturvan kanssa aikanaan tappelin, tänään tuli soitto että kun olen
      MySafetyn vakioasiakas...puhelu loppui siihen ja numero meni estolistalle.

      • Seppo1w

        Aah tänään maksoin viimeisin erän 24 kk sulkuturvapalvelusta. Sinne meni 7 € x 24 edestä rahaa. Harmittaa kyllä että mielen ollessa heikkona alennuin pari vuotta sitten palvelun tilaamaan. Vihdoin vapaa! Mitään hyötyä ei ole koskaan ollut eikä tällä mitään tee. Älkää enää soittako minulle ikinä, myöskään siitä typerästä id-palvelusta (josta tullut semmoset 5 puhelua). Kielloilla ei ole mitään väliä. Moraalia teillä ei ole.


    • SPpoe2

      Aah tänään viimein pääsin eroon huijauksesta nimeltä "avainturva". Kahden vuoden piina on ohi! Sinne meni 7 € x 24 kk edestä rahaa, mitään hyötyä tästä palvelusta ei ole eikä lisäarvoa tuo. Älkää menkö halpaan. Itse mielen ollessa liian heikko alennuin palvelun puhelinmyyjältä tilaamaan. Nykyään kauppaavat innokkaasti ID-palvelua, 5 puhelua vissiin tullut puolen vuoden sisällä tullut. Ei oo riittänyt sana "Ei" tai se että on myyntikielto. Moraali on kuollut.

      • Anonyymi

        Hei. Minulla on ollut avainturva monta vuotta. Minulta putosi avaimet , ei mennyt viikkoakaan , kun soitettiin, että avaimet on palautettu heille ja voin hakea ne. Olin iloinen että löytyi, olisi tullut kalliiksi uusia kaikki avaimet. En aio lopettaa avainturvaa. Marja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei. Minulla on ollut avainturva monta vuotta. Minulta putosi avaimet , ei mennyt viikkoakaan , kun soitettiin, että avaimet on palautettu heille ja voin hakea ne. Olin iloinen että löytyi, olisi tullut kalliiksi uusia kaikki avaimet. En aio lopettaa avainturvaa. Marja

        Buahahaa juu ihan varmasti


    • SPpoe2

      Aah tänään viimein pääsin eroon huijauksesta nimeltä "avainturva". Kahden vuoden piina on ohi! Sinne meni 7 € x 24 kk edestä rahaa, mitään hyötyä tästä palvelusta ei ole eikä lisäarvoa tuo. Älkää menkö halpaan. Itse mielen ollessa liian heikko alennuin palvelun puhelinmyyjältä tilaamaan. Nykyään kauppaavat innokkaasti ID-palvelua, 5 puhelua vissiin tullut puolen vuoden sisällä tullut. Ei oo riittänyt sana "Ei" tai se että on myyntikielto. Moraali on kuollut.

    • dssss

      Aah tänään viimein pääsin eroon huijauksesta nimeltä "avainturva". Kahden vuoden piina on ohi! Sinne meni 7 € x 24 kk edestä rahaa, mitään hyötyä tästä palvelusta ei ole eikä lisäarvoa tuo. Älkää menkö halpaan. Itse mielen ollessa liian heikko alennuin palvelun puhelinmyyjältä tilaamaan. Nykyään kauppaavat innokkaasti ID-palvelua, 5 puhelua vissiin tullut puolen vuoden sisällä tullut. Ei oo riittänyt sana "Ei" tai se että on myyntikielto. Moraali on kuollut.

    • Ootellaan

      Sanon sopimuksen heti irti, odotan ensin korvauksen, on sopimuksen mukaan korvattava. On kyllä kestänyt luvattua kauemmin. Otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen, mikäli homma ei ratkea toivotulla tavalla, minun kannalta katsottuna. Toivon kaikkien sanoutuvan irti moisesta rahastuksesta.

    • Ei_kiitos

      Pirisi puhelin tässä äsken. En vastanut, kun oli minulle tuntematon numero. Yleensä ovat jotain puhelinmyyjiä, joista en perusta. Jälkeenpäin tarkistin numeron, ja se oli tullut tältä Mysafety Oy:ltä. Muistin tuon postissa tulleen avaimenperän, kun muutin reilu kaksikuukautta sitten.
      Avaimenperän viskasin roskiin. En ole tilannut mitään avaimenperää. Jos jälkikäteen tulee jotain laskuja, teen rikosilmoituksen.

    • mr12345

      MInulle soitettiin juuri äsken ja yritettiin myydä turvaa identiteettivarkauksien varalta. Yritin sanoa, että en ehdi puhua, kun olen nyt töissä. "Niin minäkin", sanoi myyjä ja jatkoi. Lopulta sanoin "kiitos ja hei" ja suljin puhelimen odottamatta vastausta.

    • Essi905

      Paras paikka missä oon ikinä ollu töissä, hyvä pohjapalkka 1950e plus provikat, pääsee helposti yli 4000e bruttoon kuussa. esimiehet vähä idiootteja mut muuten hyvä talo. Tervetuloa tienaamaan

      • Anonyymi

        Lähetätte laskuja vaikka en ole tilannut mitään saatanan korttiturvaa. Mun rahoillani et tienaa pennin jeniä apina


    • Njetmafialle

      Tuo ansaintalogiikka ei kuulu Suomeen, vaan tuonne itärajan taakse.
      Miksi tuommoista sontaa yritetään myydä meille tsuhnille?
      Näiden kauppiaiden tarkoitus on lietsoa epäuskoa ..ja rahastella sillä keinolla.

      Siis käytännössä tilaaja reppana maksaa suojelurahaa itsestään ko. firmalle.

      Meillä on järjestäytynyt yhteiskunta uskottavin lakipykälin ja yhteiskunnan puolesta kaikille yhteinen, luotettava poliisilaitos ja oikeuslaitos.
      Jos todella joku varastaa identiteettini, niin virkakunta asiaa selvittämään, eikä tarvitse maksaa mitään.
      Lisäksi ainoastaan yhteiskunta voi kitkeä laittomuudet.

    • pike46

      Minulta katosi/hävisi/putosi avainnippu jouluaaton aattona. Eilen 29.12. 2016 MySafetysta tuli soitto, että avaimeni on palautunut heille. Nipussa oli vanha sininen Sulkuturva-avaimenperä, joka ei enää ollut aktiivi. Lähetin yritykseen sähköpostilla tiedot avaimista ja kerroin, ettei sulkuturva-avainmenperä ole voimassa. Homma natsasi, avaimeinten löytäjä lähetti avaimet MySafetyyn ja ne palautuivat minulle. Älkää nyt hyvät ihmiset teilatko hyvää systeemiä. Itse ainakin maksan avainten katoamisesta/löytymisestä sensijaan, että maksaisin lukkojen uudelleensarjoituksen :-) Hyvä systeemi, mutta sopimusehtoja pitää skarpata.

    • Sirpa111

      On tämä fiksumpi tapa käyttää rahoja kuin esim. Suomen Nuorisotakuu Ry:n "hyväntekeväisyys".
      Suomen Nuorisotakuu on ollut olemassa vuodesta 2011, mutta Suomen Nuorisotakuu Ry on ollut yhdistyksenä olemassa vuodesta 2016, syksystä.
      Vai pitääkö paikkansa?

    • Kehä3-takaa

      Täältä soitettu ei vastattu soittoon 17.1.2017 päivällä.Mitä lienevät kapustelleet ei kiinnosta asia.Eikä auta Robinson palvelun 060013404 puhelun kaupustelun estopalvelukaan tähän asiaan!
      My Safety Oy
      Teollisuuskatu 21, 00510 Helsinki
      050 313 8468
      Liittymän omistaa: Mysafety Oy
      Operaattori: Elisa Oyj

    • make.85

      oli yritetty soittaa en vastannit puheluun selvitin soittajan kusetusta helppoa rahaa moni ihminen on maksanut ihan trhasta palvelusta pitäis lailla kieltää tämmöiset huijarit firmat ja tehdä rikosilmoitus tästä firmasta

    • Vähäsuopena

      Kaduttaa vietävästi että joskus erehdyin tuon avainturvan ostamaan. Nyt ei ole palvelua ollut moneen vuoteen, mutta silti lähes päivittäin tulee puhelu mysafetyn puhelinmyyjiltä. Onko siellä joku puhelinmyynnin Vesa Keskinen keksinyt että pommittakaa vanhoja asiakkaita niin pirusti että varmasti menee hermo koko lafkaan. Menisitte oikeisiin töihin.

    • Alaraskas

      Voi herraisä. Tyhmät tilaa puhelimitse tuotteita ja sitte valittavat täällä, kun tuote tulee. Enpä ole naurattavampaan törmännyt hetkeen. Jos ei kiinnosta, niin sano 'ei'. Se on lyhyempi sana kuin 'kyllä', ja koostuu pelkästään vokaaleista, joten se on myös helpompi sanoa. Ei mikään ihme, että puhelinmyyjät pommittaa kokoajan, kun suuri osa suomalaisista on noin tyhmiä.

    • Oonamikkola

      Minulle soittelee vähänväliä

    • JOOOO1

      Olen ollut tyytyväinen!

    • TyytyväinenAsiakas2015

      Vähän ihmeissäni luen näitä negatiivisia kommentteja. Olen nimittäin ollut todella tyytyväinen Mysafety -avaimenperään, jonka ansiosta lapsen hukkaama avain löysi takaisin. Tulin tänne etsimään kommentteja firman tarjoamasta auton avainturvasta. Osaako kukaan sanoa siitä mitään?

      Suosittelin tätä firmaa jopa nuorelle miehelle, jonka avaimet löysin ja kuin ihmeen kaupalla löysin niiden omistajakin. Ensi kerralla ei ehkä löydy ilman Mysafety -avaimenperää. Minusta muutama kymppi vuodessa ei ole paha hinta tästä palvelusta.

      • Platsku

        Minäkin luen ihmeissäni näitä negatiivisia kommentteja. Olen ollut asiakkaana lähes kymmenen vuotta sulkuturvan viiden vuoden sopimusjaksoilla. Muutama vuosi sitten Tallinnassa kukkaroni kortteineen ja rahoineen varastettiin. Kaksi tuntia myöhemmin oli kaikki kortit ns. kuoletettu mySafetyn toimesta ja uudet kortit sain tilalle kohtuullisessa ajassa. Rahakorvausta ei kylläkään tullut, kun ei ollut siitä sovittukaan. Itselleni jäi vaivaksi ainoastaan ilmoitussoitto varkaudesta. Ainoa tappio oli menetetty pieni käteinen. Poliisi palautti myöhemmin löytyneen tyhjän kukkaronkin siinä olleen osoitetarran perusteella. Ylimääräisiä laskuja en ole saanut.

        Ainoa negatiivinen asia ovat jatkuvat puhelitarjoukset palvelun laajemmasta turvasta. Nekin olen jokseenkin kohteliaassa sävyssä saanut hoidettua. "Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan".


    • Niimpää
      • Sellastaaaaa

    • Whaaaaaat

      Hmmmm....muutama viikkoa sitten kadotin avaimet ja lompakon. Avaimet löytyi ihan omin voimin löytötavaratoimistosta, kortit kerkesin kuolettaa. Eilen tuli puhelu mysafetyltä, "soitamme, koska olet ilmoittanut kiinnostuksesi palveluamme kohtaa nettikyselyssä " öööö, en muuen ole!!! Kas kuinka sattuikaan ... Uskokoon sattumiin ken haluaa🤤

    • MisterC

      Hm, minulla on joskus vuonna miekka ja kivi tullut se avaimenperä, sulkuturva tiedoilla, ja silloin se juju oli, että se ei maksa mitään se pelkkä avainturva. En ole siis ikinä maksanut siitä mitään.- Se on ollut mulla avaimenperässä nyt varmaan yli 10 vuotta. Tuli mieleen vain tsekata netistä, niin löytyi tämä palsta. Onko siis niin, että se ei toimi se palautus? Jos ei ole jotain maksellut? Sen piti olla elinäinikäinen ilmainen palvelu... Onko tämä avaimenperä nyt turha pitää siinä?

    • mysafetyinmyass

      Kannattaa olla tarkkana tämän yrityksen kanssa. Nostavat hintoja ihan ilman ilmoitusta ja palvelun sulkeminen ei onnistu esim asiakaspalvelun kautta. Pitää lähettää joko nettisivuilta tai postissa kirjallinen irtisanomisilmoitus.. Nuo turvat ovat muutenkin sopimusehtoja kun kattoo aika huonoja. Suosittelen kaikille irtisanomaan ja kysymään vastaavaa turvaa omasta vakuutusyhtiöstä ja monesti kotivakuutuksien ehdot korvaavat jo kyseiset asiat. Minulle myös yritettiin puhelimessa myydä valehtelemalla lisäpalveluita ja annettiin ymmärtää, että minulla on jo käytössä myös sulkupalvelu. Onneksi olin kärryillä asiasta. En suosittele kenellekkään,

    • suosittelenirtisanomaan

      Kannattaa olla tarkkana tämän yrityksen kanssa. Nostavat hintoja ihan ilman ilmoitusta ja palvelun sulkeminen ei onnistu esim asiakaspalvelun kautta. Pitää lähettää joko nettisivuilta tai postissa kirjallinen irtisanomisilmoitus.. Nuo turvat ovat muutenkin sopimusehtoja kun kattoo aika huonoja. Suosittelen kaikille irtisanomaan ja kysymään vastaavaa turvaa omasta vakuutusyhtiöstä ja monesti kotivakuutuksien ehdot korvaavat jo kyseiset asiat. Minulle myös yritettiin puhelimessa myydä valehtelemalla lisäpalveluita ja annettiin ymmärtää, että minulla on jo käytössä myös sulkupalvelu. Onneksi olin kärryillä asiasta. En suosittele kenellekkään, vaan suosittelen irtisanomaan ja käyttämään rahat johonkin järkevään.

    • suosittelenirtisanomaan

      En suosittele kenellekkään, vaan suosittelen irtisanomaan ja käyttämään rahat johonkin järkevään. Siis tällä palvelulla ei ole mitään muuta virkaa kuin rahastaminen.

    • rahaapalaa111

      En suosittele, vaan suosittelen irtisanomaan ja käyttämään rahat johonkin järkevään. Siis tällä palvelulla ei ole mitään muuta virkaa kuin rahastaminen.

    • ÄLKÄÄ-OSTAKO

      Ei missään nimessä voi suositella tätä yritystä! Mummolleni oli myyty puhelimessa varmaan viisi erilaista vakuutusta ja eroon pääsy ei ole yksinkertaista. Soittavat koko ajan uudellen ja uudelleen. Myyvät lisää vanhalle ihmiselle joka ei ymmärrä. Tulee ukaasia kotiin ja laskuja. Myydään vanhoille ihmisille jotain identiteetti vakuutusta mitä hel*ettiä vanha mummo semmoisella tekee kun ei edes käy kotinsa ulkopuolella eikä tiedä netistä sun muista yhtään mitään! joku kodin turvakin oli myyty eikä ole edes mummolla kotivakuutusta kun hoivakodissa asuu!

    • pahvo

      Sain koodin jossa ILMAISEKSI kotivakuutuksen omavastuu korvataan, Kuitenkin lukee näin.
      HINTA Vakuutuksen kuukausihinta on 9 euroa kuukaudessa ja vuosihinta 108 euroa vuodessa. Hinta on voimassa koko vakuutuskauden ajan. Vakuutus laskutetaan kerran kuukaudessa tai kerran vuodessa riippuen vakuutuksenottajan kanssa tehdystä sopimuksesta. Kampanjahinnat voivat olla normaalihintaa edullisempia.

    • Anonyymi

      Anoppi, yli 80 v, on äkillisen tapahtuman vuoksi liikunta- ja puhekyvyttömänä sairaalassa. Papereita selatessa löytyi lähes kaikki vakuutukset, joita tämä firma kauppaa. Mitään eivät mySafessa suostuneet asiasta keskustelemaan, vaikka toimitin lääkärinlausunnon anopin kunnosta. Surullista touhua.

    • Anonyymi

      VAIKKA ALOITUS ON VANHA ÄLKÄÄ IKINÄ OTTAKO TÄLLÄISTÄ KALLISTA PALVELUA.
      JOS PASSI AJOKORTTI LOMPAKKO TMS.KATOAA RIITTÄÄ KUN SOITTAA KORTTIEN SULKUPALVELUUN MENEE KERRALLA KAIKKI KIINNI.
      AJOKORTTI PASSI TMS ILMOITUS LÄHIMPÄÄN LUPAKANSLIAAN NIIN SE ON SIINÄ.

    • Anonyymi

      Kohtuu hintainen tuote, jos avaimet katoaa.

    • Anonyymi

      Aivan hujarifirma. Älkää missään nimessä ottako mitään palveluita. Tuulilasia ei korvaa kiven aiheuttama iskeymä vaan se tulee olla hajoitettu tai vaurioitunut muulla tavalla.

    • Anonyymi

      Huijaavat eritysesti vanhoja ihmisiä ja pelottelevat kaikilla mahdollisilla uhilla. Sopimuksen irtisanomisen jlk ohjeistivat maksamaan kertyneen saldon (73,45, jota ei ole). Ongelmatilanteissa vetoavat tietokoneen tekemään virheeseen. Systemaattista ja puhdasta huijausta.

    • Anonyymi

      Niina on oikeasti Santtu..

      • Anonyymi

        Hei, älkää ottako tätä. Ei ole maksutonta koko touhu. Eihän firma eläisi. Eihä. Mikään yhtiö pystyssä pysy. Älkää laittako tietoja itsestänne. Alkaa mahd maksu rumpa. Äänestys tulosta ei löydy mistään muusta kuin heidän sivuiltaan.


    • Anonyymi

      Onko tuttu asia: tuli "lasku" vissiin uudesta kaudesta ja luin sen tarkkaan ja totesin, että hyvä sytyke hellaan on. Vaa kuinkas kävi, toisen vastaavan "muistutuksen" jälkeen tuli 8 euron lasku. Mistähän siinä on kyse?
      Ja toseksi, kuinkahan moni noista positiivisistä kommenteista on heidän itsensä kirjoittamia, miettikää sitä. Ja voroittakaa ikäihmisiä tästä firmasta!

    • Anonyymi

      Älkää vaan ottako! Ei pääse eroon millään. Irtisanonut vakuutukseni jo ajat sitten ja maksut tulee silti!

    • Anonyymi

      Aivan huijausta. Irtisanoin kaikki vakuutukset. Olen muutaman kerran yrittänyt omavastuunpoistoa, mutta ei koskaan onnistu. Aina kielteinen päätös. Todella turha palvelu

      • Anonyymi

        Miten sait niihin yhteyden. S-postiin ei vastata, asiakaspalvelunumero ei ole käytössä. Tosin nettisivuilla on edelleen sama numero esillä. Ei vaan ole käytössä.


    • Anonyymi

      No niin.
      Meille tuli ensiksi joku kirje My Safetyltä. Heitettiin roskiin, ja eikös seuraavaksi tulekin lasku.

      Homomulkut!

      • Anonyymi

        Mitens tämä vähemmistöihin liittyy


    • Anonyymi

      Minusta kyseinen firma toimii laillisuudfern/laittomuuden rajamailla. Lähettelevät laskuja ihmisille jotka ovat purkaneet sopimuksen joita ei muista edes tehneensä.

      Jonkinlainen pikasopimus puhelimitse tehdään ja siinä saa 1 vuoden maksutonta palvelua jostain mitä siinä yhteydessä "asiakas ei ehdi kunnolla ymmärtämään.

      Vuoden päästä kun jo asia on unohtunut kun ko palvelua ei tarvi rupeaa raksuttamaan maksullinen kuukausivelotus. Joopa joo. Ovelaa ja kieroa.

    • Anonyymi

      Kuulemma turha palvelu

    • Anonyymi

      kyseinen firma mysafety harrastaa pakkovakuutusta lähettää nyt joka kuukausi laskun en ole tilannut heiltä mitään lasku menee heti perintä arvato finance

    • Anonyymi

      mySafety huijaus

      Puolisoni täytti lainahakemus paperin netissä. Lainaa ei otettu, mutta sitten alkoi tulemaan laskuja kyseisestä puulaakista. Eivät aluksi vastanneet sähköposteihin ja laskuja vain tuli, eikä meillä ollut harmainta aavistusta miksi.

      Sitten, siinä vaiheessa, kun uhkasivat laskun viemistä perintään selvittivät. "Olette ottaneet lainan, jonka yhteidessä olette sopineet vakuutuksesta".

      -Pyysin osoittamaan sopimuksen syntyneen, ja jos tätä ei tehdä kiistämme laskun oikeudessa.

      Saimme vastauksen: "Poikkeuksellisesti olemme mitätöineet laskunne".

      -Roistoyritys

    • Anonyymi

      Surkea firma. Peri minulta laskuja ikivanhaan osoitteeseen vaikka olin soittamalla perunut tilauksen, Ei voi luottaa siihen. Eivät päivitä osoitetietoja niin varokaa vanhaan osoitteeseen voi mennä postia tietämättäsi !!!!

      • Anonyymi

        Törkeää rahastusta. Irtisanouduin sähköpostin välityksellä, ei näköjään onnistunut, laskuja tulee edelleen. Soitin ja sain todella huonoa ja ala arvoista asiakaspalvelua. Viimeisessä laskussa uhataan perintätoimistolla. Pysykää kaukana kyseisestä Mysafety firmasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Törkeää rahastusta. Irtisanouduin sähköpostin välityksellä, ei näköjään onnistunut, laskuja tulee edelleen. Soitin ja sain todella huonoa ja ala arvoista asiakaspalvelua. Viimeisessä laskussa uhataan perintätoimistolla. Pysykää kaukana kyseisestä Mysafety firmasta.

        On kokemusta heidän lainvastaisesta toiminnasta. Puhelinmarkkinoinnissa kerrotaan identiteettivarkauksista, jos kiinnostuu, niin kysytään henk.tunnus ja e-mail osoite, sekä kerrotaan jotain palvelusta ja puhelu nauhoitetaan. Tämän jälkeen tulee linkki puhelimeen, jonka kautta "asiakas" voisi rekisteröityä palveluun. Saman tien alkaa laskutus. Tässä vaiheessa "asiakas" ei saa mitään yhteyttä palvelun tarjoajaan idTurva. Jonkun ajan kuluttua tulee ns. "huomautuslasku" postissa, jossa puh.nro ja e-mail osoite. Tosin puhelimessa vain automaatti päällä hetken ja stop. E-mailiin [email protected] voi laittaa viestiä. Näin teinkin ja kerroin, etten tarvitse ko.palvelua...poistaisitteko henk.tiedot rekistereistä. Yksi vastaus tullut..."sopimus"määräaikainen. Laskuttaja Debito Oy jatkaa laskujen lähettelyä, vaikka heille myös ilmoitettu asiasta. Yhteyttä otettu kuluttaja-asiamieheen, joka ei ole saanut vastausta laskutuksen oikeutukseen, monesta yrityksestä huolimatta. Debito Oy: ltä tullut laskuja vieläkin, vaikka kuluttaja-asiamies on heitä informoinut asiasta. Kuulemma Debiton pitää jatkaa laskutusta kun ei ole saanut yhteyttä idTurvaan?? No, asiasta on tehty rikosilmoitus poliisille ja asia viety AVI:lle.
        Vastapuolet idTurva ja Debito Oy. Asia: perintätoiminnan harjoittajan lainvastainen toiminta.
        Lähtökohtaisesti voi ajatella, että puhelinmarkkinoinnissa on huijarit liikkeellä


    • Anonyymi

      Niinpä taitaa olla..samaan systeemiin kuuluu idTurva...joka koittaa laittomin keinoin kalastella asiakkaita puhelinmarkkinoinnissa. Pystyvät soitteleen jopa salaisiin numeroihin. Palveluun kuuluu puhelin monitoring ja e-mailin seuranta. Mitähän pitää sisällään? Voi tilata lisäpalvelua...korttien seuranta...nimittäin jos antaa pankki/luottokorttitiedot heille....eipä tulisi mieleenkään!! Kun heillä on puh.numerosi, voivat sitä jakaa vaikka minne...alkaa tulla soittoja vaikka Alankomaista 31 ...soittaja puhelee jostain rahojen palautuksista ja kehottaa menemään tietokoneelle ja tarkastelemaan tiettyjä asioita. Toiminta vaatii rikospoliisi tutkintaa ja asiasta on jo tehtykin rikosilmoituksia

    • Anonyymi

      Patja puhelut, ääneen luettu varastetut laskut,hävinneet kaksoislaskutus jne

    • Anonyymi

      Tämä my safety on huijari firma. Älkää ikinä erehtykö tähän huijari yritykseen. Yrittää kusettaa teiltä kaiken mitä teillä on. Ja heistä ei pääse ikinä eroon.

    • Anonyymi

      Tuli laitettua sotu ja rekisterinumero autosta. Autoliiton premium jäsenet saavat tuon ajoneuvoturvan. Nyt kun luin näitä niin kaduttaa kun laitoin nuo sinne. Voivoi... Pitäisi olla varovaisempi.. :((

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4456
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1844
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      209
      1369
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1341
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe