Turkkilaisten/kurdien kebabmestat

Say No4Kebab

Kebabin paistaminen onkin varsin arvokasta työtä.

Etenkin kun valtio maksaa työntekijöiden palkat, yritystoiminnan juoksevat kulut, yrittäjän palkan, valtio maksaa ylipäänsä melkein kaiken.maahanmuuttajayrittäjän alv:ia ei tarvitse maksaa "muutaman ensimmäisen vuoden ajalla"

Mitä helvetin työtä on tehä 4-6 hengen miehityksellä muutama kebabbi ja pitsa päivässä.
Ei suomalaiset ravintolayrittäjät pysty yksinkertaisesti pitään 10 kaveriaan lorvimassa ravintolan takahuoneessa ja maksamaan niille siitä niinhyvin että jokaisella on uus bemari, mersu tai audi, uudet kalliit vaatteet, siisti kämppä jossa uudet kalusteet. asia kun on niin ettei valtio tue suomalaista yrittäjää Ja tämä on fakta joka tulee yrittäjän näppiksestä ja monen muun kollegan suusta. kusetusta koko maahanmuuttajien yrittäminen. pitsaa ja kebabbia myydään halvimmillaan alle 3 eurolla. alle 8 eurolla ei jää verojen, aineksien ja yritystoiminnan juoksevien kulujen jälkeen penniäkään yrittäjälle per annos.

Ahkerat kaverit on teknisillä aloilla töissä. ei näy näitä karvakäsiä eikä mustaihoisia koskaan rakennustyömailla eikä halleilla oikeissa töissä. Pizzerian takahuoneessa istuskelu on ainoa "työ" mitä osaavat ja viitsivät tehdä.

Kaikenlisäksi kun maahanmuuttaja yrittäjän ei tarvi veroja maksaa ja maahanmuuttajayrittäjän liiketoiminta on valtiolle tappiollista, on ne rahat pois suomalaiselta yrittäjältä joka maksaa verot liiketoiminnastaan ja Joutuu tekemään kaikkensa että liiketoiminta pysyy kannattavana, kun ei ole valtio makselemassa konkurssia, vaan suomalainen yrittäjä vastaa koko omaisuudellaan yrityksensä kustannuksista ja veloista jotka mahdollinen konkurssi tuo tullessaan.

25

1794

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikö vaan ?

      Minusta on oikeih hienoa että joku viitsii vääntää sen kebabin vitosella kun suomalaiset ei sitä siihen hintaan myy.

      Jos ruuastani JOSSAKIN kohtaa vältän maksamasta valtiolle alvia ihan laillisella tavalla niin se on minulle aivan uusi ja todella tervetullut syy syödä turkkilaisten paikoissa.

      Jos nyt pitää tuntemiani mamuja verrata niin kyllä terkkilaiset ovat ihan kärkipäästä, niin ihmisinä, ystävinä kuin myös jos pitää ajatella vaikkapa raiskaustilastoja.

      • turkkilaiset on

        yleensä ok. Tekevät työtä, hyvää ruokaa, ovat sosiaalisia ja sopeutuvat. Eivät ole uskontohulluja. Turkista etelämmästä tulleet ovat eri asia ja varsinainen ongelma, kuin myös somalit, jotka mm. harjoittavat tyttöjen ympärileikkaamista. Hyi helvetti. Sellaiset ihmiset pitäisi hirttää jotka kieltää pieneltä lapselta eli tulevalta aikuiselta seksinautinnot!!!!!!! Sekä somali miehiltä että aivopessyiltä naisilta, jotka suorittaa leikkauksen, PORTTIKIELTO TÄNNE! Vain ympärileikkaamattomat tyttölapset tänne ja vauvapojat, jotka voi kasvattaa hiukan eri tavalla, kiitos.


    • ..............

      on yleensä 4-5 turkkilaista arviolta kaksvitosta jätkää tietokoneen ympärillä chattailemassa ja usein kuuluu paskainen röhönauru.Mahtaisiko olla suominainen keskustelukumppanina?

      Mestan (ainut) hyvä puoli on pizza mukaan kahdella täytteellä 4€....

      • eikö vaan ?

        Ja kun ajattelee että myyvät 200 pitsaa päivässä 30 päivää, niin ovat säästäneet suomalaisilta veronmaksajilta rahaa laskutavasta riippuen tuhansia euroja kun ei tarvitse maksaa ylikovaa hintaa lounaasta tai iltapalasta...

        Joten ei syytä valittaa.

        Oikein hyvä juttu nuo turkkilaiset.


      • 13
        eikö vaan ? kirjoitti:

        Ja kun ajattelee että myyvät 200 pitsaa päivässä 30 päivää, niin ovat säästäneet suomalaisilta veronmaksajilta rahaa laskutavasta riippuen tuhansia euroja kun ei tarvitse maksaa ylikovaa hintaa lounaasta tai iltapalasta...

        Joten ei syytä valittaa.

        Oikein hyvä juttu nuo turkkilaiset.

        tuossa on?En kantaisi centtiäkään joillekin vitun murjaaneille vaikka sapuska olisi tuostakin 99% halvempaa.Syön pitsani mieluummin mestassa jossa ei tarvitse pelätä etteikö täytteenä olisi räkää,sylkeä,karvoitusta,spermaa tai ulosteperäisiä bakteereja.


      • söpöläinen
        13 kirjoitti:

        tuossa on?En kantaisi centtiäkään joillekin vitun murjaaneille vaikka sapuska olisi tuostakin 99% halvempaa.Syön pitsani mieluummin mestassa jossa ei tarvitse pelätä etteikö täytteenä olisi räkää,sylkeä,karvoitusta,spermaa tai ulosteperäisiä bakteereja.

        Toi oli aikamoinen veto, että niissä paikoissa olisi kaikenlaisia ulosteita pizzan päällä. Olen kuullut samaa aiemminkin ja välttänyt menemästä turkkilaisten pizza-kebab-paikkoihin. Mutta ei millään pahalla; ainoan kiharaisen karvan olen pizzastani löytänyt suomalaisten pitämässä paikassa. Pizza jäi kesken ja siihen paikkaan en sen koommin ole astunut. Eli ei voi koskaan olla varma missä ruoka-annoksessa olisi mitäkin ulostetta ja kinkkipaikat ovat minun boikottilistalla myös. Koskaan et tiedä mitä paskaa saat syötäväksi ennenkuin maistat.


      • 13
        söpöläinen kirjoitti:

        Toi oli aikamoinen veto, että niissä paikoissa olisi kaikenlaisia ulosteita pizzan päällä. Olen kuullut samaa aiemminkin ja välttänyt menemästä turkkilaisten pizza-kebab-paikkoihin. Mutta ei millään pahalla; ainoan kiharaisen karvan olen pizzastani löytänyt suomalaisten pitämässä paikassa. Pizza jäi kesken ja siihen paikkaan en sen koommin ole astunut. Eli ei voi koskaan olla varma missä ruoka-annoksessa olisi mitäkin ulostetta ja kinkkipaikat ovat minun boikottilistalla myös. Koskaan et tiedä mitä paskaa saat syötäväksi ennenkuin maistat.

        ja mainitsen paikan nimenkin..sivukaide itäkeskus..paksuus sisältäen täytteet ja pohjan 3mm...maussa ei valittamista mutta 7€ lätty josta ei lähde edes nälkä.Näin ohutta pitsaa en ole koskaan nähnyt aikaisemmin ja toivottavasti oli viimeinen kertan.


      • 13
        13 kirjoitti:

        ja mainitsen paikan nimenkin..sivukaide itäkeskus..paksuus sisältäen täytteet ja pohjan 3mm...maussa ei valittamista mutta 7€ lätty josta ei lähde edes nälkä.Näin ohutta pitsaa en ole koskaan nähnyt aikaisemmin ja toivottavasti oli viimeinen kertan.

        2,5mm


    • 111111,,,

      faktaa pöytää, eipä taida olla mistä tuoda. Taas yks luulosairas siellä vuodattaa harhojaan.

      • edes jotakin

        tekevät.Laku Pekat ja mustalaiset ei yritäkään tehdä mitään.


      • sopii yrittää

        kans haluan vähän faktaa noihin väittämiin, tunnen monia ulkomaalaisia joilla on oma ravintola ja saavat oikeesti painaa töitä hiki hatussa et saavat katettua edes menot! eräskin tuttavani painaa 20h/vrk 6pvä/vko töitä oman ravintolansa eteen ja eikä hänellä siltikään ole varaa pitää kun yhtä työntekijää töissä itsensä lisäksi, jonka palkan maksaa ihan itse! enpä ole vielä tähän päivään mennessä nähnyt yhdenkään suomalaisen tekevän noin kovasti töitä! ja tämä tarina on täysin totta!


      • Sir Baraka
        sopii yrittää kirjoitti:

        kans haluan vähän faktaa noihin väittämiin, tunnen monia ulkomaalaisia joilla on oma ravintola ja saavat oikeesti painaa töitä hiki hatussa et saavat katettua edes menot! eräskin tuttavani painaa 20h/vrk 6pvä/vko töitä oman ravintolansa eteen ja eikä hänellä siltikään ole varaa pitää kun yhtä työntekijää töissä itsensä lisäksi, jonka palkan maksaa ihan itse! enpä ole vielä tähän päivään mennessä nähnyt yhdenkään suomalaisen tekevän noin kovasti töitä! ja tämä tarina on täysin totta!

        ilmeisen pyhässä suuttumuksessa kirjoitetuista väitteistä syö pohjaa aina sanat "tunnen monia" kun puhutaan harvinaisista tapauksista tai joskus jopa valheista.Moni täälläkin väittänyt kultamussukkansa painavan kahta jopa kolmea duunia.
        Minä satun TIETÄMÄÄN kaikki turkkilaiset pizzamestarit eivät ole keskenään hyvissä väleissä ollenkaan.Kilpailun kovuudesta kertoo se ettei pizzamestojen tarvitse välttämättä olla edes kovin lähellä toisiaan niin on pelko asiakas menee toisen mestaan.Omat lisäjännitteet tietenkin tuovat turkkilaisten ja turkin kurdien vihanpidot mutta sinä tunnet suoranaisen ryppään sulassa solussa pikku rahalla ahertavia pizzayrittäjiä?
        Alkuperäisen tukiväitteisiin en ota kantaa,minulla ei ole tietoa mahdollisista verohelpotuksista tai tuista mutta kummaksuttaa asia todella monessa keskiolutkuppilassa on tiskin takana etninen,ei suomalainen.
        Vaikea uskoa suomalaista yrittäminen ei kiinnosta tässä holistien maassa.


      • sopii yrittää
        Sir Baraka kirjoitti:

        ilmeisen pyhässä suuttumuksessa kirjoitetuista väitteistä syö pohjaa aina sanat "tunnen monia" kun puhutaan harvinaisista tapauksista tai joskus jopa valheista.Moni täälläkin väittänyt kultamussukkansa painavan kahta jopa kolmea duunia.
        Minä satun TIETÄMÄÄN kaikki turkkilaiset pizzamestarit eivät ole keskenään hyvissä väleissä ollenkaan.Kilpailun kovuudesta kertoo se ettei pizzamestojen tarvitse välttämättä olla edes kovin lähellä toisiaan niin on pelko asiakas menee toisen mestaan.Omat lisäjännitteet tietenkin tuovat turkkilaisten ja turkin kurdien vihanpidot mutta sinä tunnet suoranaisen ryppään sulassa solussa pikku rahalla ahertavia pizzayrittäjiä?
        Alkuperäisen tukiväitteisiin en ota kantaa,minulla ei ole tietoa mahdollisista verohelpotuksista tai tuista mutta kummaksuttaa asia todella monessa keskiolutkuppilassa on tiskin takana etninen,ei suomalainen.
        Vaikea uskoa suomalaista yrittäminen ei kiinnosta tässä holistien maassa.

        helpottaako se olotilaasi jos korjaan monia=joitakin, itse miellän sen moneksi koska lähes kaikki tuntemani ravintolan omistajat tekevät todella ahkerasti töitä ravintolansa eteen.
        ne eivät ole mikään "suoranaisen ryppään sulassa solussa pikku rahalla ahertavia pizzayrittäjiä?" vaan ympäri pääkaupunki seutua ympäristössä olevia yrittäjiä. osa on jo monen vuoden kokemuksella ja osa juuri alottaneita, osalla olisi varaa palkata työntekijöitä avuksi ja osalla ei,nämä yrittäjät eivät ole pelkästään turkkilaisia vaan joukkoon kuuluu myös arabeja mutta kaikkia kuitenki yhdistää se piirre että he tosiaan painavat hiki hatussa töitä ja tämä työ on heille koko elämä. he viettävät kaiken aikansa ravintolassaan, kotona käydään vain nukkumassa(tosin tämä yksi tapaus ei edes mene kotiinsa nukkumaan, vaan nukkuu liikenevät 4tuntia ravintolan toimistotiloissa).
        ja ihan lisä informaatioksi, ei, yksikään heistä ei satu olemaan minun "kultamussukkani".


      • entinen duunari
        sopii yrittää kirjoitti:

        kans haluan vähän faktaa noihin väittämiin, tunnen monia ulkomaalaisia joilla on oma ravintola ja saavat oikeesti painaa töitä hiki hatussa et saavat katettua edes menot! eräskin tuttavani painaa 20h/vrk 6pvä/vko töitä oman ravintolansa eteen ja eikä hänellä siltikään ole varaa pitää kun yhtä työntekijää töissä itsensä lisäksi, jonka palkan maksaa ihan itse! enpä ole vielä tähän päivään mennessä nähnyt yhdenkään suomalaisen tekevän noin kovasti töitä! ja tämä tarina on täysin totta!

        Faktaa ei ole se, että suomalainen ei paiskisi hiki hatussa töitä varsinkaan yrittäjät. Ilmeisesti et tiedä yrittämisestä juurikaan mitään. Ei jaksa uskoa, että paivavat jatkuvasti 20 t/vrk ja kuusi päivää viikossa ja melko ihmeellistä on, jos nukutaan vielä työpaikalla. Etköhän nyt liioittele tyttö parka. Sen tiedän, että rehellinen yrittäjä joutuu painamaan todella kovaa, että saisi menot katettua ja onhan sekin osaamista, että pystyy liikoja menoja karsimaan, oikea hinnoittelu, hyvääkin parempi varastonkierto jne. Kukas muu sen palkan työntekijälle maksaa kuin itse yrittäjä, höh? Mutta minäpä tunnen suomalaisen yrittäjän, joka painaa ns. hiki hatussa oman yrityksensä eteen ja on toki niitä enemmänkin kuin vaan saattaa odottaa.


      • Uskoisko?
        sopii yrittää kirjoitti:

        kans haluan vähän faktaa noihin väittämiin, tunnen monia ulkomaalaisia joilla on oma ravintola ja saavat oikeesti painaa töitä hiki hatussa et saavat katettua edes menot! eräskin tuttavani painaa 20h/vrk 6pvä/vko töitä oman ravintolansa eteen ja eikä hänellä siltikään ole varaa pitää kun yhtä työntekijää töissä itsensä lisäksi, jonka palkan maksaa ihan itse! enpä ole vielä tähän päivään mennessä nähnyt yhdenkään suomalaisen tekevän noin kovasti töitä! ja tämä tarina on täysin totta!

        "eräskin tuttavani painaa 20h/vrk 6pvä/vko töitä oman ravintolansa eteen ja eikä hänellä siltikään ole varaa pitää kun yhtä työntekijää töissä itsensä lisäksi, jonka palkan maksaa ihan itse!"

        Älä hyvä tyttö usko tuollaisia satuja. Jonkin aikaa kyllä pystyy tekemään 20-tuntisia päiviä, mutta ei kovin pitkään. Ei se ole ahkeruudesta, vaan ihan fysiologiasta kiinni. Riippuu tietysti siitäkin mikä lasketaan työn tekemiseksi.

        Jos taas joutuu jatkuvasti painamaan noin pitkää päivää, eikä ole edes varaa palkata työntekijöitä, niin sehän kertoo siitä että kyseinen toiminta ei ole kannattavaa. Ehkä hänen kannattaisi suosiolla lopettaa ja yrittää jotain muuta? Tyhmä polttaa itsensä loppuun työllä, joka ei kannata.


      • sopii yrittää
        Uskoisko? kirjoitti:

        "eräskin tuttavani painaa 20h/vrk 6pvä/vko töitä oman ravintolansa eteen ja eikä hänellä siltikään ole varaa pitää kun yhtä työntekijää töissä itsensä lisäksi, jonka palkan maksaa ihan itse!"

        Älä hyvä tyttö usko tuollaisia satuja. Jonkin aikaa kyllä pystyy tekemään 20-tuntisia päiviä, mutta ei kovin pitkään. Ei se ole ahkeruudesta, vaan ihan fysiologiasta kiinni. Riippuu tietysti siitäkin mikä lasketaan työn tekemiseksi.

        Jos taas joutuu jatkuvasti painamaan noin pitkää päivää, eikä ole edes varaa palkata työntekijöitä, niin sehän kertoo siitä että kyseinen toiminta ei ole kannattavaa. Ehkä hänen kannattaisi suosiolla lopettaa ja yrittää jotain muuta? Tyhmä polttaa itsensä loppuun työllä, joka ei kannata.

        tytötellä, ikää minulla todennäköisesti on paljon enemmän kuin sinulla, luuletteko tosiaan etten tiedä että tuollainen työ tahti tulee kostautumaan tekijälle ja pian?
        hän tulee perheestä/kulttuurista jossa työ on ollut koko elämä, työtä varten on synnytty, joten kokeileppa itse mennä häntä varottelemaan työtahdistaan!

        ok, myönnän valinneeni väärän muodon "eikä hänellä siltikään ole varaa pitää kun yhtä työntekijää töissä itsensä lisäksi", korjaus siihen, hänellä olisi varaa palkata työntekijöitä mutta kun edelleen, perheen arvot painavat sen verran niskassa ettei ylpeys anna periksi ottaa vähän iisimmin ja palkata lisä apua... ja ravintola tosiaan tuottaa hyvin, hyvän laadun ja hyvien aukiolojen ansiosta, joten ehkä siinäkin syy miksei lisä apua halua ottaa, jää enemmän omaan taskuun! mutta tiedättehän sanonnan että ahneella on paskainen loppu, ehkä tämäkin koituu ko. yrittäjän kohtaloksi hyvinkin pian, jos ei tajua hidastaa tahtiaan! onhan hän jo kohta 5 vuotta vetänyt tällä tahdilla....


    • Kumpi onkaan parempi

      Eli jos turkkilainen/kurdi nostaisi sossusta rahaa kuten eräät hyvin edustetut kansanryhmät täällä Suomessa, olisi selkeä syy vihata heitäkin.

      Mutta sitten kun ovat työteliäitä ja tekevät edes jotakin, sitten tullaan haukkumaan kun valtio tukee heidän yrityksiään.

      Jos luulet että turkkilaisen tai kurdin on helppo saada Suomesta muuta työtä, niin ole ihmeessä ystävällinen ja tarjoa sinäkin heille työtä!! Tunnen monta turkkilaista jotka olisivat iloisia työpaikasta raksalla tai halleilla. Mutta ne työpaikat on edelleen varattu suomalaisille sukulaisille ja muille kermaper*eille. Koska nehän ovat edelleen miesvaltaisia aloja, ja tuntitaksat sen mukaiset...

      Vai oikein pelasivat koneella? Voi voi. Ehkä siinä 12-14 tuntisen viikonloppuvuoron ohessa voi tehdä muutakin kuin hiki hatussa paistaa pitsaa vaikka ravintola on tyhjä asiakkaista. Suomalainen työntekijähän on oikein kuulu lorvimisestaan, juostaan tupakilla, pelataan tietsikalla ja lörpötellään kännykässä työaikana.

      • Kyllä mä

        olen ostanut turkkilaisilta sapuskaa.Ne sentään tekee töitä,toisin kuin mannet.Ja vaikka en rasisti olekaan,niin
        sellaiset keskimääräistä tummempi ihoiset mua vituttaa,jotka vieroksuu työtä ja on meidän töissä
        käyvien elätettävänä.


      • pommipizzalla
        Kyllä mä kirjoitti:

        olen ostanut turkkilaisilta sapuskaa.Ne sentään tekee töitä,toisin kuin mannet.Ja vaikka en rasisti olekaan,niin
        sellaiset keskimääräistä tummempi ihoiset mua vituttaa,jotka vieroksuu työtä ja on meidän töissä
        käyvien elätettävänä.

        Saan ruokaa kotonakin ja töissä. Jos yleensä käyn jossakin syömässä, niin huoltiksella pitkillä matkoilla.


    • ei pidä paikkaansa

      Valtio ei maksa minkään yrittäjän työntekijöiden palkkoja, oli kyse sitten ulkomaalaisesta taikka suomalaisesta yrittäjästä.
      Aloittava yrittäjä voi hakea starttirahaa, starttiraha muodostuu kahdesta osasta, perustuesta ja lisäosasta. Vuonna 2010 perustuen suuruus on 25,63 euroa/päivä. Lisäosan suuruus vaihtelee tapauksittain työ- ja elinkeinotoimiston harkinnan mukaan. Lisäosan suuruus on enintään 60 % perustuen määrästä.
      Starttirahaa maksetaan enintään 18 kuukauden ajan.
      Se että maahanmuuttajayrittäjän ei tarvitse maksaa alvia on ihan puppua. Kaikki yrittäjät saavat ns. alv vapauden kun liiketoiminta on vähäistä; myyjä ei ole verovelvollinen, jos arvonlisäverolaissa tarkoitettu tilikauden liikevaihto on enintään 8 500 euroa.
      Että näin.

      • Siinä vähän

        faktoja teille saatanan kateellisille,jotka ette tiedä mitään,luulette vain,saatanan reppanat!


      • N.N.
        Siinä vähän kirjoitti:

        faktoja teille saatanan kateellisille,jotka ette tiedä mitään,luulette vain,saatanan reppanat!

        myös palkkatukea jos muuten ei olisi nimellisesti varaa palkata pizzankääntäjää pizzankääntäjälle.

        Sen verran pitää duunissa että serkkupoika pääsee ansiosidonnaiselle niin a vot.

        Tokihan siinä tulee alussa pari euroa takkiin mutta 500 sijoituksella maksaa itsensä takaisin korkojen kanssa.


      • totuustuleetässä
        N.N. kirjoitti:

        myös palkkatukea jos muuten ei olisi nimellisesti varaa palkata pizzankääntäjää pizzankääntäjälle.

        Sen verran pitää duunissa että serkkupoika pääsee ansiosidonnaiselle niin a vot.

        Tokihan siinä tulee alussa pari euroa takkiin mutta 500 sijoituksella maksaa itsensä takaisin korkojen kanssa.

        "10 kaveriaan lorvimassa ravintolan takahuoneessa ja maksamaan niille siitä niinhyvin että jokaisella on uus bemari, mersu tai audi, uudet kalliit vaatteet, siisti kämppä jossa uudet kalusteet. asia kun on niin ettei valtio tue suomalaista yrittäjää Ja tämä on fakta joka tulee yrittäjän näppiksestä ja monen muun kollegan suusta. kusetusta koko maahanmuuttajien yrittäminen. pitsaa "

        itse olen seurustellut/tapaillut useampaakin pitseriatyöntekijää ja voin kyllä rehellisestä sanoa etteivät he niissä pitserioissa lorvi, usein ei ole aikaa puhelimeen vastata eli ei ole aikaa lorvia takahuoneessakaan. Mitään bemaria, mersua saati audia tai kalliita vaatteita en ole pitseriamiehillä koskaan nähnyt, okei muutama on saattanut ottaa kuvan jonkun kaverin kalliin auton vieressä mutta se nyt on tyypillistä noille etelänmiehille että kuvissa halutaan olla edustavia ja näyttää ehkä vähän rikkaammalta mitä oikeasti on.. eli jos itse muka tunnet pitseriassa töissä olevia mersumiehiä niin jollain muulla rahalla se mersu on sitten hankittu tai olet tullut huijatuksi, ellei ole kaverin kaverilta lainassa se auto heh!

        kämpistä en oikeen osaa mitään muuta sanoa kun että aika usein on niin köyhää että kavereilla majaillaan kun ei ole omaan kämppään varaa saati merkkivaatteisiin, eri asia tietysti miehet jotka vuosikausia painaneet duunia pitseriassa ja laittavata rahat mieluummin merkkikamaan ja autoon kuin että lähettäisivät ne rahat köyhälle perheelle kotimaahan....


        itse kyllä halveksun enemmän ostarihengareita ja vuosikausia sossupummeina tahalteen olevia kuin pitseriatyöntekijöitä, he sentään painavat duunia eivätkä heilu ostareilla aineissa..


      • totuustuleetässä
        totuustuleetässä kirjoitti:

        "10 kaveriaan lorvimassa ravintolan takahuoneessa ja maksamaan niille siitä niinhyvin että jokaisella on uus bemari, mersu tai audi, uudet kalliit vaatteet, siisti kämppä jossa uudet kalusteet. asia kun on niin ettei valtio tue suomalaista yrittäjää Ja tämä on fakta joka tulee yrittäjän näppiksestä ja monen muun kollegan suusta. kusetusta koko maahanmuuttajien yrittäminen. pitsaa "

        itse olen seurustellut/tapaillut useampaakin pitseriatyöntekijää ja voin kyllä rehellisestä sanoa etteivät he niissä pitserioissa lorvi, usein ei ole aikaa puhelimeen vastata eli ei ole aikaa lorvia takahuoneessakaan. Mitään bemaria, mersua saati audia tai kalliita vaatteita en ole pitseriamiehillä koskaan nähnyt, okei muutama on saattanut ottaa kuvan jonkun kaverin kalliin auton vieressä mutta se nyt on tyypillistä noille etelänmiehille että kuvissa halutaan olla edustavia ja näyttää ehkä vähän rikkaammalta mitä oikeasti on.. eli jos itse muka tunnet pitseriassa töissä olevia mersumiehiä niin jollain muulla rahalla se mersu on sitten hankittu tai olet tullut huijatuksi, ellei ole kaverin kaverilta lainassa se auto heh!

        kämpistä en oikeen osaa mitään muuta sanoa kun että aika usein on niin köyhää että kavereilla majaillaan kun ei ole omaan kämppään varaa saati merkkivaatteisiin, eri asia tietysti miehet jotka vuosikausia painaneet duunia pitseriassa ja laittavata rahat mieluummin merkkikamaan ja autoon kuin että lähettäisivät ne rahat köyhälle perheelle kotimaahan....


        itse kyllä halveksun enemmän ostarihengareita ja vuosikausia sossupummeina tahalteen olevia kuin pitseriatyöntekijöitä, he sentään painavat duunia eivätkä heilu ostareilla aineissa..

        "Ahkerat kaverit on teknisillä aloilla töissä. ei näy näitä karvakäsiä eikä mustaihoisia koskaan rakennustyömailla eikä halleilla oikeissa töissä"

        tämäkin täyttä roskaa itse tiedän useitakin afrikkalaisia jotka on rakennuksilla tai satamissa töissä, tosin ovat afrikkalaisia eikä kurdeja mutta kumminkin. Mistähän hatusta olet tietosi vetäissyt et varmaan itse ole ollut ainakaan pitseriassa tai raksalla töissä jos luulet ettei niissä mamuja ollenkaan näy:)


      • hgfhfghfghf
        totuustuleetässä kirjoitti:

        "Ahkerat kaverit on teknisillä aloilla töissä. ei näy näitä karvakäsiä eikä mustaihoisia koskaan rakennustyömailla eikä halleilla oikeissa töissä"

        tämäkin täyttä roskaa itse tiedän useitakin afrikkalaisia jotka on rakennuksilla tai satamissa töissä, tosin ovat afrikkalaisia eikä kurdeja mutta kumminkin. Mistähän hatusta olet tietosi vetäissyt et varmaan itse ole ollut ainakaan pitseriassa tai raksalla töissä jos luulet ettei niissä mamuja ollenkaan näy:)

        "Ahkerat kaverit on teknisillä aloilla töissä. ei näy näitä karvakäsiä eikä mustaihoisia koskaan rakennustyömailla eikä halleilla oikeissa töissä"

        tämäkin täyttä roskaa itse tiedän useitakin afrikkalaisia jotka on rakennuksilla tai satamissa töissä, tosin ovat afrikkalaisia eikä kurdeja mutta kumminkin.

        ^Aika sekavalta kuulostaa.Ja lopeta noiden typerien hymistelyjen käyttö, teini.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      89
      4194
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      4102
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      609
      3914
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      20
      2725
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2475
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2074
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      127
      2072
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      190
      1950
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1609
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1422
    Aihe