Pieni pylly

vetoaa miehiin

49

11057

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • makuasia

      Makuja on monia. Mulla on pieni ja pyöreä pylly, ja kyllä olen saanut paljon positiivista huomiota miehiltä nimenomaan se takia. Ja mieheni jaksaa edelleen vuosien jälkeen innostua yhtä paljon siitä. Pikku pyllistys ja sen on siinä...

      Mutta joku sitten tykkää muhkeasta perästä eikä muhun päin vilkaisekaan, arvaan sen. Vähän niinkuin tisseissä, yksi tykkää isoista ja toinen pienistä, eikä ole toinen toistaan parempi!

    • muoto ratkaisee?

      Ei se koko vaan muoto :) Aivan kuten tisseissäkin. Oma pyllyni on isohko ja hyvän muotoinen ja miehet ovat hulluina siihen. Tissini taasen eivät ole niinkään hyvän muotoiset...

      • napakkaa kaipaa

        Tisseissä ja pepuissa sama juttu, pieni ja kiinteä on paras.


      • läskipersekö?

        yks mies sanoi ett mulla on mahtava perse, en tiedä tarkoittiko ett se on helvetin iso tai hänen mielestä hyvännäkönen ;) Mutt yks asia on varma ett jokainen itse perseensä kantaa


    • ....................
      • hyvätpeputharvassa

        Ei tosta sää käsitystä kun se pyllistää, ei välttämättä olisi pyöreä tai minkäänmuotoinen suoraan seistessä. Ja on myös aika kookas muuhun kroppaan verrattuna. Ihan ok, mutta ei mikään ihanne.


    • possse

      Masennus iskee ku lukee näitä, oma perseeni ei sovi vartalooni. Koon 38 takamus yhdistettynä pieniin rintoihin, alavatsapömppikseen ja hoikkiin pitkiin jalkoihin. Oon sitte friikki rumilus koko loppu elämäni.

      • on on on

        jokainen on kaunis jonkun silmään, ei ole mitään syytä masentua! :)


      • pyllypyllyävasten

        Olen nainen, mutta minusta pitkät hoikat jalat ja isohko takamus on upean näköistä! Kadehdin aina kun tällaisen naisen näen (edellyttäen, että nainen on hoikka ja omaa vyötärön :). Pienet rinnat sopivat siihen harvinaiseen vartalomalliin erittäin hyvin. Kauniimpaa mielestäni on pitkät hoikat jalat ja muodokas naisellinen takamus kuin pitkät hoikat jalat ja pikkupojan pylly.


      • ghj-öä
        pyllypyllyävasten kirjoitti:

        Olen nainen, mutta minusta pitkät hoikat jalat ja isohko takamus on upean näköistä! Kadehdin aina kun tällaisen naisen näen (edellyttäen, että nainen on hoikka ja omaa vyötärön :). Pienet rinnat sopivat siihen harvinaiseen vartalomalliin erittäin hyvin. Kauniimpaa mielestäni on pitkät hoikat jalat ja muodokas naisellinen takamus kuin pitkät hoikat jalat ja pikkupojan pylly.

        Kateellisten läskiperseiden rutinoita noi pikkupojan pylly-jutut. Sellainen Kylie Minoque-nuorena tyyppinen pieni ja pyöreä pylly ei ole poikaa nähnytkään, ei se naiseus isossa perseessä asu.


      • itse perseeni kannan
        ghj-öä kirjoitti:

        Kateellisten läskiperseiden rutinoita noi pikkupojan pylly-jutut. Sellainen Kylie Minoque-nuorena tyyppinen pieni ja pyöreä pylly ei ole poikaa nähnytkään, ei se naiseus isossa perseessä asu.

        välitä meidän läskiperseiden jutuista, keskity vaan huolehtimaan pieniperseisten hyvinvoinnista. Ei se naiseus tosiaan perseessä asu vaan nainen on kokonaisuus, päästä varpaisiin asti. Kyllä on jo tullut selväksi ett me läskit olemme vastenmielisiä sun ja monen muunkin mielestä, mutt mitä sitten. Pitäiskö meidän tappaa itsemme sun takia, että olisit tyytyväinen, HÄH??!!


      • tarkoita pojan pylly
        pyllypyllyävasten kirjoitti:

        Olen nainen, mutta minusta pitkät hoikat jalat ja isohko takamus on upean näköistä! Kadehdin aina kun tällaisen naisen näen (edellyttäen, että nainen on hoikka ja omaa vyötärön :). Pienet rinnat sopivat siihen harvinaiseen vartalomalliin erittäin hyvin. Kauniimpaa mielestäni on pitkät hoikat jalat ja muodokas naisellinen takamus kuin pitkät hoikat jalat ja pikkupojan pylly.

        No eihän pieni pylly välttämättä tarkoita pikkupojan mallia joka on yleensä lattana tai nelisikanttinen ja vyötärö-lantio suhde tasapaksu. Naisen pieni pylly voi olla todella naisellisen mallinen ja täyteläinen, vaikka pinessä koossa onkin ja mitä hoikempi vötärö suhteessa lantioon sitä seksikkäämpi.


      • anttipekka75
        tarkoita pojan pylly kirjoitti:

        No eihän pieni pylly välttämättä tarkoita pikkupojan mallia joka on yleensä lattana tai nelisikanttinen ja vyötärö-lantio suhde tasapaksu. Naisen pieni pylly voi olla todella naisellisen mallinen ja täyteläinen, vaikka pinessä koossa onkin ja mitä hoikempi vötärö suhteessa lantioon sitä seksikkäämpi.

        Just näin. Mun vaimolla on täydellinen perä: kiinteä ja pieni, pyöreä kuin kaksi omenaa, erittäin naisellinen ja haluttava.
        Ei todellakaan koko tee pepusta naisellista vaikka liian monella naisella onkin liian iso ja uskoisin että suuri osa heistä haluaisi mieluummin timmin ja kiinteän omppupepun.


      • pyllypyllyävasten
        ghj-öä kirjoitti:

        Kateellisten läskiperseiden rutinoita noi pikkupojan pylly-jutut. Sellainen Kylie Minoque-nuorena tyyppinen pieni ja pyöreä pylly ei ole poikaa nähnytkään, ei se naiseus isossa perseessä asu.

        Hehei, kuka sanoi, että minulla olisi iso perse?? Viestissäni toin esille sitä, että ihailen ja kadehdin kaunista, sopivasti erottuvaa ja muodokasta peppua naisilla. Jos minulla itselläni iso perse olisi, niin tuskin kanssasisariani enää silloin kadehtisin.


    • 15

      1. Yksi kommentti keskustelupalstalla siis kertoo kaikkien miesten mielipiteet.
      2. Jos joku on eri mieltä, hän on miestä esittävä nainen.

      Kaikki miehet pitävät valkosipulista. Jos joku väittää pitävänsä punasipulista, hän on nainen, joka esittää miestä.

      • elrek

        Kyllä kun lukee näitä miesten ihannenaisia niin tulee sellainen fiilis, että eihän tässä enää ilkeä alasti kenenkään edessä näyttäytyä. Onneksi on kuitenkin ikää jo sen verran, että mietin jos ei "kelpaa" niin sitten ei. Itselleni kutakuinkin kelpaan. On isohko perse, ei ole kiinteä, paksut reidet, rinnatkin luupollaan , mutta vatsamakkaroita eikä pömppövatsaa ei ole. Jees, sentään jotain positiivista. Tässä sitä vasta ihannetta on:D Paskat ei jaksa enää. Onneksi en ole tänä päivänä teini tai nuori. Hurjalta kuulostavat nämä ulkonäköpaineet ja tuntuu naisillakin olevan näitä vaatimuksia miehien suuntaan, että hohhoijakkaa. Olipahan klisee tai mikä tahansa, niin kutakuinkin kroppa kondiksesssa ja ulkonäöstänsä huolehtiva ja jos pääkopastakin löytyy vielä ajatusta muutakin kuin pelkkää diipadaapaa, niin se riitää mulle.


    • .....

      Nimenomaan, pieni pylly on kaunis, jos se on pyöreä ja kantaja on siro ja hoikka ja vyötärö erottuu selvästi.
      Iso pylly taasen sopii isommalle kantajalle.

    • 8

      Minulla on pyöreä, iso ja ulkoneva takamus. Miehiä olis tulossa ovista ja ikkunoista. Ovatko miehet siis vain niin epätoivoisia, että ovat valmiita hyväksymään vaikka omenpyllyn?

      • --->

        Ehkä kyse ei ole pelkästä perseestä kuitenkaan. Mutta kyllä monet latinotyyppisistä perseistä pitävät. Koko aloitus on oikeastaan aika naurettava, aivan kuin kaikilla olisi sama maku tässä asiasssa.


    • Mies22vkl

      Pieni pylly kuuluu siroon naiseen. Pienellä pyllyllä tarkoitan silti kohtalaisen muodokasta pyllyä vyötärö/lantio -suhteeltaan, mutta ei välttämättä kovin paksua pyllyä. Eli en pidä niin paljon brassityylisestä erittäin muodokkaasta pyllystä.

      Kyllä naiset ovat vaan ihania!

    • Mise<--kirjoittaa

      Hoikalla naisella muodokas ja iso takapuoli, siihen riittää kolme kirjainta ja kaikki isolla. VAU!

      Yhdistettäessä pieniin tai keskikokoisiin rintoihin saadaan lottovoitto, paitsi että rahalla ei sellaista naista saa (luonnollista siis).

      • watyfi

        Isoissa perissä on vähän sama juttu kuin isoissa rinnoissa: nuorena voi vielä pysyä jotenkin kasassa, mutta vähänkään kun ikääntyy niin alkaa näyttää huonolta. Kun ei naisen muhkea perä ole pelkkää lihasta, ja rasva alkaa heti nuoruuden jälkeen viimeistään riipahtaa ja tulee selluliittia. Pieni pyöreä hyvänmuotoinen voi pysyä sellaisena hyvinkin viisikymppiseksi.


      • Mies22vkl
        watyfi kirjoitti:

        Isoissa perissä on vähän sama juttu kuin isoissa rinnoissa: nuorena voi vielä pysyä jotenkin kasassa, mutta vähänkään kun ikääntyy niin alkaa näyttää huonolta. Kun ei naisen muhkea perä ole pelkkää lihasta, ja rasva alkaa heti nuoruuden jälkeen viimeistään riipahtaa ja tulee selluliittia. Pieni pyöreä hyvänmuotoinen voi pysyä sellaisena hyvinkin viisikymppiseksi.

        Totta. Minun tyttökaverini äiti on lähes 50 vuotias ja mielestäni hänellä on ainakin vaatteet päällä parempi pylly kuin monella minun ikäiselläni naisella.


    • pieni tai isopylly

      Minkä koon pylly sitten on pieni? Koon 32 ja 34? Vai vielä noitakin pienempi? Itse käytän 36 koon vaatteita, joskus 34:kin, joten onko minulla nyt sitten iso vai pieni pylly? Vai meneeko "ison" raja jossain koon 40 tienoilla? On tämäkin älytöntä, ihmisillä on takuulla niin eri käsitykset pienistä ja isoista pyllyistä :D

    • Tim the timmi

      Jos ei ihan olemattomaksi mennä niin pienempi on parempi. Kaikkein tärkeintä on kuitenkin kiinteys.

      Roikkuva ahteri tai sellainen "tämä perse voisi olla melkein sohvakaluste" ei kyllä herätä himoja vaan sammuttaa ne tehokkaasti.

    • wsegthjuygf

      Entäs jos on hyvä perä mutta siinä on pieniä mutta näkyviä arpia, ei tunnu miltään mutta näkyy.. Mietin vain että onkohan kauhea pettymys miehelle jos muuten on hyvä perä :)

      • Retkuilija

        kanssa juttelee perimmäisistä kysymyksistä.


      • Olenhanhumannut

        Todentotta.
        Hahah.


    • ......
      • ......

        Ja etsin nimenomaan ei-muokattuja peppukuvia.


    • isot onkelmat

      Nainen ja mies ovat lähdössä tanssein, nainen peilaa, mies tokaisee: perse on ku seittemän leivän uuni. Tansseista tultua miestä haluttaa nusasta, niin nainen: eipä yhen pienen nakin vuoksi kannate seittemän leivän uunia lämmittää.

    • Terzska

      Kun löysin oman emäntäni EI ollu mitään merkitystä miltä näytti etupuolelta tai takapuolelta,luonne ja ulosanti oli se tärkein ja luottamus.
      Juu on masua ja lantio leveä,pakarat tiukat mutta kauniit on kasvotkin,että ulkonäkö ei aina kaikkea sano!

    • 1918

      Ei se runko vaan se elämänilo...

    • Luutjanahka

      Moi kaikille. Totta tiettykai on se selvää ettei kaikki tykkää kaikista, toinen totuus on se et ihminen "hurmaa" yleisellä olemuksellaan, sen mitä sit hurmaakin, ei ropallaan. Itse kuulun siihen kastiin joka on aina tykännyt hoikahkoista naisista, siis jos nimenomaan aatellaan sexuaalisesti. Ihmisistä yleens, siis naisista on löytyny paljon muutakin matkan varrella ja kestään/mistään ei juuri oo pahaa sanottavaa. Mutta nykyinen totuus kohdallani on, taas pelkästään fyysisesti ajateltuna... "sairaan laiha". Ja ne jotka nyt tähän puuttuvat kriittisesti, sama ku sanot bnarkkarille et toi o väärin tms. Hän voi ymmärtää et on väärin, mä en ymmärrä et miks mä oisin tekemässä jotain väärää jos joku jollaa taval kiihottaa?

      • Peba

        Jokaisella on oma mieltymys.

        Mua viehättää pienehkörintainen pyöreäpeppuinen neinen jolla on oikeasti vartalossa muotoja, on vyötärö ja sopivasti mehevä peppu.
        Isoista rinnoista en pidä yhtää, kamalan näköiset riippuvat lötköt.


    • pienijapyöreä_

      Äänestän pienen ja pyöreän pyllyn puolesta, nykyään isopyllyiset enemmistössä :D

    • IsoParas
    • Isoperse

      Pienet pyllyt on pikkupojilla ei seksikkäillä naisilla. Pieni ja pyöreä... Mikä se on?!?!

    • Anonyymi

      miksi pieni näyttää hyvält

    • Sopivasti muhkee on näyttävin. Ei haittaa yhtään, jos pöksyt on kokoa L/XL.

    • Anonyymi

      Siinähän unelmoit. Pikkupojat tykkää pikkupyllyistä. Jokainen tietää että isompi pylly naisella on klassisesti aina ollut ehkä se kaikkein olennaisin naiseuteen liitettävä asia. Se kertoo naisen terveydestä ja hedelmällisyydestä, on naisellisen pehmeä ja vetoaa siksi miehiin. Siksi luonnonvalintakin on aina suosinut isompipyllyisiä naisia, aivan samoin kuin luonnonvalinta suosii myös lihaksikkaampia miehiä. En nyt tarkoita mitään järjettömän isoja pyllyjä, mutta kuitenkin sellaisia että selvästi on "kunnon takamus".

    • Anonyymi

      Mun pylly ei todella ole mikään pieni. Ilmeisesti mies ohimennessä kokeilee ja läpsyttelee useita kertoja päivässä vain todetakseen kuin kuinka suunnaton se onkaan. 🥸

      • Anonyymi

        Juu. Inhosta varmaan 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu. Inhosta varmaan 😆

        Ei kukaan pakota. Mutta voi mies parkaa. Tää toki vapaamaa että jos pienempi pylly kiinnostaa niin ihan vapaasti voi lähteä sellaisen perään sitten. Minun perää ei ole kenenkään pakko katsella ja koskea.


    • Jos muistatte sellaista elokuvaa kuin Hohto (1978), oli siinä huoneessa 237 nainen kylpemässä. Hän oli kaikin puolin kaunis ja hyvän näköinen nainen, siis myös takapuolensa osalta. Katsojien edessä tämä kaikin puolin kaunis ja nuori nainen kuitenkin muuttui vähemmän viehättävämmän näköiseksi päätyen suoraan sanottuna kamalaksi harpuksi, jonka keho oli kaikilta osin luovuttanut kamppailun gravitaatiota vastaan.

      Uskoakseni kaikkia miellyttävä takamus sijoittuu jonnekin yllämainitun skaalan sisälle ja mitä lähempänä ollaan kyseisen elokuvan lähtökohtaa eli naisvartaloa ennen kauhistuttavaa (ikääntymisen tuomaa) muutosta, sitä tyytyväisempiä ovat niin takamuksen katsojat kuin sen päällä istujakin.

      • Anonyymi

        Teinipenskana pitää kaiken olal täydellistä,sitten kun alkaa lapset tulla kuvioihin ja ikää sen 40v ja yli ei millään ulkomuodolla enää ole mitään merkitystä.
        Ei vanhat ukot ole enää pikkulikkojen suosiossa vaikka niitä palvoiskin tai vanhat naisetkaan ole nuorten poikien päiväunia,se että joskus niitä panevat ei muuta sitä että samanikäset sopivat aina paremmin keskenään.
        Ei kukaan tahdo isää tai äitiään parikseen iän puoleen,huvitella toki jokainen tahtoisi mutta ei siinä järjellä ole tekemistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teinipenskana pitää kaiken olal täydellistä,sitten kun alkaa lapset tulla kuvioihin ja ikää sen 40v ja yli ei millään ulkomuodolla enää ole mitään merkitystä.
        Ei vanhat ukot ole enää pikkulikkojen suosiossa vaikka niitä palvoiskin tai vanhat naisetkaan ole nuorten poikien päiväunia,se että joskus niitä panevat ei muuta sitä että samanikäset sopivat aina paremmin keskenään.
        Ei kukaan tahdo isää tai äitiään parikseen iän puoleen,huvitella toki jokainen tahtoisi mutta ei siinä järjellä ole tekemistä.

        Totta, kun on tuntenut jonkun vuosikymmenien ajan läheisesti, ei tämän takapuolen koko ole millään tavalla merkitsevä tekijä, mikäli se nyt tavatessa olikin.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Oli se kerran mullakin siro nainen perse kun pikkupojalla,ei meinannu hameet pysyä lantiolla,mutta alkoholisti oli se eikä suhteesta tullu mitään.
        Ulkoisesti oli haluttava ja moni sitä painamassa olikin käyny,aina käytti hamettaja korkokenkiä oli kesä tai talvi,sellasia herkkuja ne on monen jo käyttämiä.
        Nyt jo kuollutkin tuo nainen,sitä ennne joutui vielä vankilaan kun tappoi sen aikasen miesystävänbsä.
        Että kaikkeaei voi saada ja kannattaa kattoa kenen kanssa on!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5369
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3457
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1582
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      195
      1503
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1013
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe