miten kertoa tunteet pojalle?

ihastunut100%

olen 14vuotias tyttö. miten voisi kertoa tunteet ihastukselle? olen jutellut pari kertaa facebookissa ja se toimi ihan hyvin mutta miten voisin edes vihjaista. sen tiedän etten voi puhua hänelle suoraan. kokemuksia?

143

17971

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qwerty4

      Kannattaisi pyytää häntä johonkin kahden kesken, sanomatta kuitenkaan suoraan että olet ihastunut. Tämän voi heittää myös tyyliin "by the way", jolloin kiinnostus herää pojissa ehkä enemmänkin. Edes kukaan poika ei voi olla näin tyhmä ettei tajuaisi tuollaista "vihjettä!" =D

      • ihastunut100%

        kiitos vastauksesta mutta en millään pysty sanomaan kasvotusten tunteista... miten voisin sanoa sen facebookissa niin tyhmältä kun kuullostaakin:D


      • fohf
        ihastunut100% kirjoitti:

        kiitos vastauksesta mutta en millään pysty sanomaan kasvotusten tunteista... miten voisin sanoa sen facebookissa niin tyhmältä kun kuullostaakin:D

        Voisit toki ensin odottaa ja tutustua kunnolla ja sitten muutaman viikon päästä kysyä jotain että mitä mieltä se on susta, sehän saattas sinä aikana vaikka tykästyykin suhun jos vaikutat sen mielestä mukavalta... Itellä kävi exän kanssa näin. Mut jos haluut että se saa jo ennemmin tietää niin sano vaikka että se on kiva tai jotain... :D


      • qwerty4
        ihastunut100% kirjoitti:

        kiitos vastauksesta mutta en millään pysty sanomaan kasvotusten tunteista... miten voisin sanoa sen facebookissa niin tyhmältä kun kuullostaakin:D

        Ei sun tartte heti tuntteista kertoo, pyydä vaan johonkin. Näin poika tajuaa kiinnostuksesi ilman että sanot. Toisaalta voi olla noloa jos poika ei suostukaan, mutta tämä riski on aina kun sanoo ihastukselle tykkäävänsä tai pyytää häntä jonnekkin. Onnea vaan, uskon että kaikki menee hyvin :=)


      • minävaan :D
        qwerty4 kirjoitti:

        Ei sun tartte heti tuntteista kertoo, pyydä vaan johonkin. Näin poika tajuaa kiinnostuksesi ilman että sanot. Toisaalta voi olla noloa jos poika ei suostukaan, mutta tämä riski on aina kun sanoo ihastukselle tykkäävänsä tai pyytää häntä jonnekkin. Onnea vaan, uskon että kaikki menee hyvin :=)

        Mulla on kauheen kinkkinen tilanne ku ihastus tietää et tykkään siit , mut se ei (kai) tykkää must .. :( miten saisin lämmitettyy sitä ? :D


      • jotenki tollai
        ihastunut100% kirjoitti:

        kiitos vastauksesta mutta en millään pysty sanomaan kasvotusten tunteista... miten voisin sanoa sen facebookissa niin tyhmältä kun kuullostaakin:D

        Mäkin kerroin facessa ja ihan hyvin se meni. Me ollaan nyt yhessä. Sä voit sanoa sen sillai et vaiks:" Mä oon kattonu sua nytte pikkusen ja haluun sanoo sulle yhen jutun. Mä tykkään sust tosi paljon ja toivon et säki musta"


      • Ihastumista

        Minä itse laittaisin tälle viestin esim. "Moi haluun sanoo että mä tykkään susta ja haluisin tietää Tykkäätkö musta"


      • problemos14
        ihastunut100% kirjoitti:

        kiitos vastauksesta mutta en millään pysty sanomaan kasvotusten tunteista... miten voisin sanoa sen facebookissa niin tyhmältä kun kuullostaakin:D

        Mäki oon muute 14v tyttö ja aattelin kertoo mun ihastukselle kasvotusten lauantaina todistuksen haun jälkeen että tykkään siit mut miten sanon sen sille? xD sillee "Mä muuten tykkään susta" :D vai sillee "En halunnu et noi muut kuulee mut tykkään susta" en tiiä yhtään miten sanoisin sen


      • ihastunutapina
        problemos14 kirjoitti:

        Mäki oon muute 14v tyttö ja aattelin kertoo mun ihastukselle kasvotusten lauantaina todistuksen haun jälkeen että tykkään siit mut miten sanon sen sille? xD sillee "Mä muuten tykkään susta" :D vai sillee "En halunnu et noi muut kuulee mut tykkään susta" en tiiä yhtään miten sanoisin sen

        mul on sama aijon lauantain todistuksen jaos kertoo et tykkään siitä mut oonjo sanonu sille et mul on sille asiaa lauantaina ja tiiän et seki tykkää musta mut mua pelottaa et jos se sanoo ettei se tykkääkkää XD ja oon 13v


      • ihastunut100% kirjoitti:

        kiitos vastauksesta mutta en millään pysty sanomaan kasvotusten tunteista... miten voisin sanoa sen facebookissa niin tyhmältä kun kuullostaakin:D

        Laita sille viestiä että Tykkään susta, mutta silleen että tämä saattaa tulla yllätyksenä


      • Anonyymi
        ihastunutapina kirjoitti:

        mul on sama aijon lauantain todistuksen jaos kertoo et tykkään siitä mut oonjo sanonu sille et mul on sille asiaa lauantaina ja tiiän et seki tykkää musta mut mua pelottaa et jos se sanoo ettei se tykkääkkää XD ja oon 13v

        Voi Eii! Meillä on pian nelostien tanssit ja oon mun ihastuksen pari niissä!!!! 😫😫😫😫😫


      • Anonyymi

        Mun ihastus on niin tyhmä et se ei ees tiiä mun vihjettä😖


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi Eii! Meillä on pian nelostien tanssit ja oon mun ihastuksen pari niissä!!!! 😫😫😫😫😫

        Se hän on hyvä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se hän on hyvä

        Nii on
        !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi Eii! Meillä on pian nelostien tanssit ja oon mun ihastuksen pari niissä!!!! 😫😫😫😫😫

        ehkä onnekas!! mä taas istun aina mun ihastuksen edes tai takana melki joka luokas, oon 13v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ehkä onnekas!! mä taas istun aina mun ihastuksen edes tai takana melki joka luokas, oon 13v

        Mä istun luokassa sen vieressä ja onko teidän mielestä sopivaa kysyä suoraan vaikka alax? En ite tiiä mutta ainakin exä sano et tykkää musta mutta en vastannut mitään paitsi noin tyyliin kuukaudenjälkeen.


      • Anonyymi
        jotenki tollai kirjoitti:

        Mäkin kerroin facessa ja ihan hyvin se meni. Me ollaan nyt yhessä. Sä voit sanoa sen sillai et vaiks:" Mä oon kattonu sua nytte pikkusen ja haluun sanoo sulle yhen jutun. Mä tykkään sust tosi paljon ja toivon et säki musta"

        Mitä tekisin ku oon 11v ja muhun on (ehk) yks VI tos luokkalainen ihastunu ja mä siihen enkä uskalla kysyy alax?


    • i_m

      Sä et mitenkään voi kasvotusten sanomalla nolata itteäs pahemmin kuin sanomalla sen facebookin välityksellä miten tahansa

      • 12a12

        Sanot vaan suoraan. mikäs sen helmpomapaa ja varmasti mukava yllätys toiselle.


    • gaga12

      Mäki oon tyttö. Niin se oli mullaki et facessa tutustuttiin ja lifessä rakastuttiin. :) Juttelin sen kans aika pitkän keskustelun kaikesta mahollisesta ja loppuun laitoin: "Moikka!

      • Öääh

        Mä kyllä tekisin ton omalle ihastukselleni, mut ku se ei oo faces
        :


    • jos ei muu auta

      Itse viettänyt 3 vuotta yhden pojan perässä kaverina, johon sitten ihastuin ja lopulta rakastuin tämän tunteiden myötä. Suutelimme ja nukuimme sylikkäin, muttemme seurustelleet... En ollut edes varma, rakastiko kyseinen henkilö minua vai tyydyttikö vaan halunsa minuun, joten kun tämä soitti minulle intissä ollessaan, sanoin suoraan, että rakastan tätä ja yritin saada tämänkin kertomaan omat ajatuksensa. Kysyin suoraan, alkaako hän nyt vältellä minua, suhtautuuko hän tähän myönteisesti, muttei rakasta minua, vai rakastaako hänkin minua. Omaksi ihanaksi onnekseni sain kuulla, että hänkin rakastaa minua. Koska minulla ei ollut mahdollisuutta kertoa kasvotusten koskaan, kysyin puhelimessa, kun kumpikin pystyi puhumaan.

    • ihankusessa!

      Voi mulla on samankaltaisia ongelmia! Olen ihastunut rinnakkaisluokkalaiseen poikaan, pystyn jutella hänelle, mesessä, fasebookissa, tekstailla, hän on soittanutkin minulle. Puhuminen onnistuu, mutta kun minun pitäisi kertoa että 'tykkään susta' meen ihan lukkoon! Ja olen syksyllä menossa yläasteelle, haluaisin sanoa ennen yläastetta. Enkä ole mitenkään ujo, mutta tässä asiassa menee kyllä pupu pöksyyn!

      • kokemusta on

        Tiedän.. Mä oon 6 luokalla ja on ollut sama ongelma mäkin oon menny lukkoon mutta niin hänkin. Nyt on maailman ihanin poikaystävä. Eli lyhyesti SANO SE SUORAAN!!!


      • Kuutosluokkalainen

        Vedä vaan itseäs tukasta ja sano.


    • IhastunutPoika

      No. Jos Facebookissa aiot kysäistä niin kannattaa kysyä mitä se on mieltä susta :) jos poika on ihastunut sinuun ja rohkea, niin saattaa laittaa jotain aivan ihanaa :D ja tiedät että hän on ihastunut. Mutta jos poika ei ole kiinnostunut sinusta niin hän ottaa (jos on viisas) sen ihan ystävä kysymyksenä, ei oo facebookissa mikään iso juttu. Kannatan kokeilemaan.

    • apua<3

      mul on noi kaikki samat ongelmat. Yläaste ens syksynä, ja haluisin kertoa ihastukselle ennen sitä. Mutta miten? Ollaan nähty niin että kavereita mukana, mutta 2ei kertaakaan. Auttakaa joku mua!!!!!!!!!. Oon niin ihastunun et en voi ajatella muuta...

      • 6lk

        Mul on TÄSMÄLLEEN sama tilanne


      • 6lk

        Paitsi et poika on meidän luokalla.


      • Nimilove

        SAMA 🙀


      • ysiluokkalainen

        No siiis,, mulla in se ongelma että mulla on VIIMEINEN VUOSI peruskoulua sit ku koulu alkaa ja oon jo vähän 8.luokalla tykänny yhdestä meidän luokkalaisesta pojasta... Ja Tiiän että seki (kai ehkä) tykkää musta mutku oon nii ujo et rn viiti sanoo sille että "joo tota, mä tykkään susta!" || mitä mä teeen? Ps. Sekin on ujo jotensdkään ei oo sanonu mitään :D


      • ysiluokkalainen
        ysiluokkalainen kirjoitti:

        No siiis,, mulla in se ongelma että mulla on VIIMEINEN VUOSI peruskoulua sit ku koulu alkaa ja oon jo vähän 8.luokalla tykänny yhdestä meidän luokkalaisesta pojasta... Ja Tiiän että seki (kai ehkä) tykkää musta mutku oon nii ujo et rn viiti sanoo sille että "joo tota, mä tykkään susta!" || mitä mä teeen? Ps. Sekin on ujo jotensdkään ei oo sanonu mitään :D

        *ei
        *sekään ei oo sanonu mitään!


      • ongelmiariittää
        ysiluokkalainen kirjoitti:

        No siiis,, mulla in se ongelma että mulla on VIIMEINEN VUOSI peruskoulua sit ku koulu alkaa ja oon jo vähän 8.luokalla tykänny yhdestä meidän luokkalaisesta pojasta... Ja Tiiän että seki (kai ehkä) tykkää musta mutku oon nii ujo et rn viiti sanoo sille että "joo tota, mä tykkään susta!" || mitä mä teeen? Ps. Sekin on ujo jotensdkään ei oo sanonu mitään :D

        Mä olen tismalleen samassa tilanteessa!tuntuu kuin lukisi omaa tekstiä..tunteet on tosi vaikea aihe, mutta itse ajattelin alkaa hieman vihjailemaan;) kuten"sun laisia tyyppejä on harvassa.." tai tms. Harmittaa kun meillä on vain pari samaa ainetta..nään sitä vaan 2 kertaa viikossa kunnolla ja se jos joku harmittaa..tahtoisin vaan olla sen kanssa pidempään<3


      • Anonyymi

        Mul on sama tilanne ja viel ku mun kaveri kin tykkää samasta tyypistä ja nyt mul on ongelmia


    • jokurandommmmmm

      Mulla on sellanen ongelma etten osaa päättää kummasta tykkään enemmä, en haluu mitään säätöö kahen pojan kaa samaa aikaa, mut mua pelottaa, että jos se toinen saa kuulla etten haluu sen kaa mitään niin mitä se sit aattelee. Molemmat on tosi kivoja toinen on vaa aktiivisempi juttelee, mutta se asuu kauvempana ku se toinen, toisaalta menisin sen 20 km bussilla sinne vaikka jokapäivä sen takii, mutta kuitenkin mietityttää se toinen poika, ku yritän miettiä oikein tarkaa kumpi, niin en saa vastausta. Arpaako täs pitäs heittää ? -.-

      • kebabeläin97

        se on jännä ku mun koulu on 20 km mun himast,samanlainen tilanne tai...


    • Need help!

      Tuttuni yks poika on ns.paremmassa porukassa kuin minä ja oon ihastunu siihen miten voisin kertoa tunteistani niin ettei se sitten naurais kaveriporukkansa kanssa? Uskon että sekin on vähän ihastunu?! Merkkejä siitä?:olitiin helsingissä luokkaretkellä ja se halus esim. Istuu linnanmäellä laitteissa mun vieressä ja muutekii ilveilee tunnilla sillee leikkimielisesti. Oisko mahiksia vaikka kysyy facebookissa?

      • Heheheo

        Aivan varmasti on ainakin jonkun tasoista kiinnostusta sua kohtaan, onnea :3


    • Auta!!!help!!!

      Tykkään yhestä pojasta mutta en uskalla kertoo tunteistani sille.kyllä yhellä retki päivänä se kyy linkassa että tykkäänkö siitä?en vastannu.ois oluu noloa vasta kaikkien kuullen!voisitteko auttaa että miten kertosin tun teistani sille!!!!pliiis!!!!

      • so saad D:

        Sano suoraan, että tykkäät siitä. Ite aaattelen ihastusta all the time, mutta en viittii kertoo kellekkään koska se on mun "exän" paras kaveri ja mun entisen parhaan kaverin exä. Ei oo ketää jota pyytäis että vihjailisi sille ees vähän ku ei oo paljo kavereita. :(


    • Girl..

      Mulla on kans yks ongelma, ku mun ihastus sai tietää puol vuotta sitte et tykkään siitä ja seki ehkä tykkää musta, mut en oo varma et tietääkö se et tykkään siitä vielä. Miten saisin kerrottuu sille et tykkään siitä tai ees vihjastuu siitä, mut en kehtaa/uskalla sanoo sitä suoraa...???

    • rakastunut1

      mul on mun yks luokkalainen poika johon taian olla jo ihan rakastunu..
      mut se tykkäs must alkuvuodest mut ei se enää mua ees moikkaa
      pyysin sitä just eilen fb kaveriks, ku poistin sen yks kerta ku se alko vittuileen.
      just nytki sanoin sille "mooi (:" nii se sanoo vaan "mo" haluisin ees jotenki kertoo sille.. mut en oikeesti tiiä miten! joko se kuolee nauruu tai ei haluu olla mun kaa missää tekemisis !!! tää on iha hirveetä. :( !

    • Rakastunut<3

      Mulla semmone tilanne et oon rakastunut mejä luokkalaiseen poikaan, ja oon kertonu sille et tykkään siitä facessa. Se sano et voidaan olla kamui eikä kumminkaa juteltu enää yhtään sen jälkeen.. Sit aloin taas jutskaan sille faces ja alettiin tekstaileenkin. Pari kk:tta mulla oli pieni usko et se ois voinu tykätä musta mut sitte taas tapahtu niin, et ei juteltu ollenkaan. Mitäs mun pitäs tehdä et meistä tulis enemmän kamui ku oon ihan sairaan ujo enkä uskalla jutella face to face?

    • ihastunut!

      oon 12v..oon kutos luokalla ja ihastukseni 5 ja oon tyttö... kaikki alko kun sain kuulla että tämä poika pyytää mua diskossa tanssimaan...mutta ei kuitenkaa pyytäny...diskon jälkeen alettiin jutelleen facebookissa ja kuulin kaverilta että hän on ihastunut minuun...muutama viikko juteltiin ja juteltiin vaan mut mä en ollu kiinnostunu siitä pojasta...se pyys mua alkaanki ehkä kolme kertaa mutten alkanut....nyt mäki oon alkanu ihastuu siihen ja en pysty ajattelemaan muuta kun tätä kyseistä poikaa..mutta kuitenki mä oon aika varma siitä että se ei enää tykkää musta): mitä siis teen että saisin keskustelumme heräämään taas eloon?? ja pojan kiinnostumaan minusta

      • Vinkki:)

        Laita facebookkiin vaikka viesti hänelle moi! :)) Mitäs sää?

        Ja etenet hitaasti! ;)

        Kui kauan tosta on? Onks siitä enemän kuin viikko? :) Onks siit enemmä kui puol vuotta?

        Sitte voit pyytää jossain vaiheessa sitä sun kaa ulos? :)


    • Ei-enää-niin UljasmKotka

      Olen tulenpalavasti ihastunut, mutten osaa sanoa sitä Hänelle. Hän on minua pitempi ja urheilullisempi... Olemme hyvää kaveria ja sillee, vaikka olen vähän hermostunut ja sählä hänen seurassaam..Olen huomannut Hänen(Mielestäni mailman söpöin ja ihanin poika♥♥♥) katsovan minua sillai pitkään, sillee kiinnostuneesti

      • ddddddd

        Tunnistan itseni tuona poikana, mut en tiiä ajatteleeko se tyttö musta niinku sä :P


      • 😂😂👍🏻


    • lifemocker

      ei mitkään vihjailut toimi. suoraan se pitää kertoa että toinenkin ymmärtää!

    • ...

      Kannattaa kertoo suoraan tunteista,koska haluan itekki sanoo pojalle tunteistani ja kaikki sanoo et kannattaa sanoo suoraa.

    • Love

      Mullakin on ihastus!

    • lovem02

      Oon ihastunu tulenpalavasti yhteen luokkalaiseen poikaan.. Sillä on kaksossisko ja aattelin et voisin kertoo ihastumisestani ekaksi sille ja se vois kertoo veljelleen...? Tai sitten ajattelin kun se istuu takanani, voisin myös lähettää sille lapun. Tai voisin pyytää extrarohkeaa bestostäni kertoon...? Mikä on teidän mielestä paras noista kolmesta? Pliis help me!

      • love1

        Laita lappu :33


    • kokemusta on

      Minä joskus kerroin ihastukselleni facebookissa että tykkään siitä. Se oli yllättyny että miks just siitä, mutta ei se ottanu sitä pahasti, alko vaa juttelee facessa pitempään vaikkei musta tykkääkkään :)

    • Monta ihastunutta!?

      Mä pelasin vaan yhtä peliä, siellä oli yks poika tyyppi, se ihastu yhteen toiseen tyttöön, mut sitte se vihas sitä, sitte umpi pähkää se jotenki alko vihjailee mulle t se on ihastunu muhun ja siinä se onki! Ny me ollaa 'yhessä' muttei vielä kunnolla. Vaan netissä silleen jonku verra :DD ja pari muutakin poikaa on vihjaillu mulle siitä et ne tykkää musta mä oon vaa aina sillee ok, en ilkeesti mutten niin 'flirttailevasti' ne jotku luulee et rakastan niitä XD

      • minä ja help

        jos pyytää fb kaveriksi ja hän ei vastaakaaan ja pyytää uudestaan. Eli siis näin olen 7lk ja pyydän kaveriksi fbssä 9lk. Mutta lähetin sen pe ja ei ole vieläkään vastannut... jos poistan pyynnön ja laitan uuden menemään niin... no kannattaisiko? Olen siis tyttö. Ja ihan hetero


      • Kannattaa! Jos se katsoa ei ole vielä huomannut niin sitten hänelle tulee ilmoitus että 'tämä henkilö pyytää sinua kaveriksi FaceBookissa.'

        Ja alat vaik juttelee jotai mukavii sille 👍🏻


      • Jokuuuu1243 kirjoitti:

        Kannattaa! Jos se katsoa ei ole vielä huomannut niin sitten hänelle tulee ilmoitus että 'tämä henkilö pyytää sinua kaveriksi FaceBookissa.'

        Ja alat vaik juttelee jotai mukavii sille 👍🏻

        Ei ole vielä huomannut*


    • kokeile tätä

      No lähettäkää vain lappu I

      • Ihastunut 99%

        Olen 5 lk ja olen ihastunut poikaan joka on 6lk... istun hänen edessään luokassa... paras kaverini sanoi että hän katsoo minua aina jotenkin "tunteella". Musta tuntuu joskus että hän tykkää musta mutta ajattelen että miks musta kun oon muutenkin tällänen ärsyttävä... olen tykännyt tästä kyseisestä pojasta 5v saakka.. en vain tiedä miten kertoisin hänelle... hän on ujoin poika meidän luokalta ja muutenkin tosi rauhallinen. Minä taas olen tosi villi ja aivan erinlainen kuin hän... aina kun parhaan kaverini kanssa puhun hänestä tykkään hänestä enemmän ja enemmän... autakkaa!!!!! En pysty sanomaan hänelle:(


      • ihastunut 100%
        Ihastunut 99% kirjoitti:

        Olen 5 lk ja olen ihastunut poikaan joka on 6lk... istun hänen edessään luokassa... paras kaverini sanoi että hän katsoo minua aina jotenkin "tunteella". Musta tuntuu joskus että hän tykkää musta mutta ajattelen että miks musta kun oon muutenkin tällänen ärsyttävä... olen tykännyt tästä kyseisestä pojasta 5v saakka.. en vain tiedä miten kertoisin hänelle... hän on ujoin poika meidän luokalta ja muutenkin tosi rauhallinen. Minä taas olen tosi villi ja aivan erinlainen kuin hän... aina kun parhaan kaverini kanssa puhun hänestä tykkään hänestä enemmän ja enemmän... autakkaa!!!!! En pysty sanomaan hänelle:(

        Moi! Kuule mikset vaan sano sille?


      • ihastunut99%
        ihastunut 100% kirjoitti:

        Moi! Kuule mikset vaan sano sille?

        En uskalla sanoa face to face;(


      • ihastunut 100%
        ihastunut 100% kirjoitti:

        Moi! Kuule mikset vaan sano sille?

        Oon ihastunut yhteen poikaan joka on samalla luokalla kuin minä. Mutta hän on niin erilainen verrattuna minuun enkä tiedä miten hän suhtautuisi jos kertoisin. Ystäväni sanoi hänelle että hän on minun mielestäni kiva mutta hän ei reagoinut siihen mitenkään. Haluaisin sanoa hänelle mutta kun en vain pysty ja hän varmaan muuttaa pois!


      • Ihastunut99%
        ihastunut 100% kirjoitti:

        Oon ihastunut yhteen poikaan joka on samalla luokalla kuin minä. Mutta hän on niin erilainen verrattuna minuun enkä tiedä miten hän suhtautuisi jos kertoisin. Ystäväni sanoi hänelle että hän on minun mielestäni kiva mutta hän ei reagoinut siihen mitenkään. Haluaisin sanoa hänelle mutta kun en vain pysty ja hän varmaan muuttaa pois!

        Vihjaisinko vai en?? Huomenna kuvis tunnilla voisin vihjaista sen pojan kaverille että tykkään siitä mutta miten??


      • ihastunut99%
        Ihastunut99% kirjoitti:

        Vihjaisinko vai en?? Huomenna kuvis tunnilla voisin vihjaista sen pojan kaverille että tykkään siitä mutta miten??

        Aluksi se oli pelkkä ihastus mutta yhtäkkiä tahdoin hänet jo omakseni tosin en tiedä mitä hän ajattelee....


    • kokemusta on

      Sen voi sanoa vaan suoraan niin mäkin tein kun oon 6 luokalla. Se otti sen hyvin. Se oli kamalaa.... mutta nyt hän on mun oma muwu...

    • sekasin♥♥

      Mä oon ihan 10v tyttö ja oon ihastunu 5lk ja ite oon 4LK.
      Ja en tiiä tykkääkö se musta...

      • sekasin♥♥

        Ja aion sanoo sille et oot kiva poika ja sillee...
        Kuuntelen musiikkia jossa lauletaan rakkaudesta♥♥♥


      • Anonyymi

        Sama oon 10 ja 4 lk ja oon ihastunu tulenpalavasti mutta en vain tiedä miten kertoa siitä 😞


    • surullineipana

      Menin rohkeesti puhuu mun ihastukselle, mut sit se vastas mun yhtee kysymyksee "tapa ittes" :(

      • Anonyymi

        Voi ei


    • 13vuotias tyttö01

      Minä olen 01. Olen siis seiskalla. Olen ihastunut yhteen rinnakkaia luokkalaiseen. Se katselee mua joka päivä ja kun katon takas nii se siirtää päänsä. Sain tietää sen kavereilta että se tykkää musta. En tiedä tietääkö hän sillä kaverini sanoin hänelle että"käske niitten sunnkavereittes lopettaa sannia ei kiinnosta! Ja se kai sai sellasen päähänsä etten ny tykkää siitä. Hän välttelee koulussa. Ja huomaan että hän tykkää minusta. Tosiaan kaikki sen kaverit nauraa sille ja mä haluisin kertoo sille et tykkään siitä mutta sitten jos se kysyy jtn alax tai jtn nii käy hullusti. Sillä en tiedä pystynkö siihen. En meinaan kestä niitä juttuja esim. Mites ----? Ja esim. Yrittää tunkee mua eetuun kii

      • nimmi

        ei siinä mitään käy:) kysyt vaan mäki kysyin ja mul on ihana poikaystävä eetu myöskin nimeltää, mikä sun poitsus sukunimi? Mutta siis nyt haluaisin lähettää sille viestillä tyylii rakastan sua, mutta milkai sen voi sanoo viisaasti?


      • nimmi

        ei siinä mitään käy:) kysyt vaan mäki kysyin ja mul on ihana poikaystävä eetu myöskin nimeltää, mikä sun poitsus sukunimi? Mutta siis nyt haluaisin lähettää sille viestillä tyylii rakastan sua, mutta milkai sen voi sanoo viisaasti?


      • auttaja123

        Voit sanoa sille vaikka et "Hei kuule,tiiätkö et mä rakastan sua?",ja katsoa miten hän reagoi.


    • epätoivoinen

      Joo oon 12vuotias poika ja tykkään yhest tytöst enemmä ku mistää puhutaa sen kaa melkei joka päivä wapis ja ollaa semmoil hyvii kavereit koulus ja ky sekii niiku o et saattais tykätä must mut silti en uskalla kertoo sille oon yrittäny kysellä silt wapis et kenest se tykkää mut ei se oo suostunu kertoo

      • Ertzuu

        Oon ihastunu mua vuotta vanhempaan poikaan mut en tiiä tykkääköse musta ollaan iha kavereita tai silleen et kyllä jutellaan välillä välkillä tai jossai facessa mut en tiiä viittinkö sanoa sille et tykkään siitä vai pitäskö mun vaan olla sen kaa kaveri?


      • tarviin kipeesti apua!
        Ertzuu kirjoitti:

        Oon ihastunu mua vuotta vanhempaan poikaan mut en tiiä tykkääköse musta ollaan iha kavereita tai silleen et kyllä jutellaan välillä välkillä tai jossai facessa mut en tiiä viittinkö sanoa sille et tykkään siitä vai pitäskö mun vaan olla sen kaa kaveri?

        (Laitoin tähän kun en muuten osannut)
        Mulla olis pari ongelmaa. Yks meijän luokkalainen poika (oon 8:lla) tykkää musta ja koittaa ihan selvästi pokata mua, mut mä en tykkää siitä. Olisko jtn neuvoo et miten kertoa se sille?
        Ja sit se toinen juttu: Tykkään yhest pojast aika paljon ja oon jutellu senkaa facessa ja skypessä, mut en oo viel koulussa uskaltanu mennä sanomaan sille mitään. Sil on aika kiva kaveriporukka et ei sielt varmaa rupeis tulee mitää palautet tai tommost. Mun oma porukka vaan on semne et siel kaikki muut tukee mua täs jutus mut yks vaa sanoo et: Toi on tosi säälittävää et sä tykkäät siitä. Se ärsyttää tosi paljon niit mun muita kavereita myös. Jtn vinkkii näihin?


      • toivot. on apua

        En mäkää ensi uskaltanu sanoo mun ihastukselle, mut sit ku mä puhuin ja puhuin kaikkee tyhmää sille facessa, ni mulle tuli semmonen fiilis et kyl mun täytyy kertoo sille. Sit ku mä olin kertonu, se oli pari minuuttia ihan hiljaa ja sit se laitto et seki on katton sillä silmällä muaki. Nyt me ollaan yhessä ja oon onnellinen et tein aloitteen vaiks se on yleensä poika joka alottaa


    • moiq

      No esim mä oon tosi ujo joten en kunnol uskalla sanoo siitä et oon ihastunu siihen, mutta jos sulla on ees vähä rohkeutta nii sano se sille niiku iha suoraan jossai paikassa jossa ei tyyppei muitakun te kahestaan esim jossai koulun käytävällä tai no vaik jossai luokassa jonkun lapun avulla. Vaik viesteis sillai hitaasti edeten et alotat vaik sillai "moi" "mitä sä teet" vaik parina päivänä ja niiku sillai ja sitku teil alkaa menee hyvin nii sit sillai varovasti et "mul ois yks juttu mut en oo varma et viitisinkö sanoo" nii sit jos se on sillai mielenkiintoisesti et sano vaa nii sit voit sanoo et sä tykkäät siit

    • Altalent

      Minusta jos et halua kertoa kasvotusten niin käytä vaiika viestiä. Niinkuin minätein ja olemme nyt yhdessä

    • ihastunut_tyttö03

      Olen 6 luokalla oleva tyttö ja mun luokalla on yks poika kenee olisin vähä pihkassa mut en osaa kertoo sitä sille, ku se on ollu muhun pihakassa ja mä siihen (ennenkin). Ja musta tuntuu et se ois vieläki vähä ihastunu muhu, mut mää oon nii ujo et en uskalla kertoo sitä sille! Ja jos kerron nii sit se kertoo sen sen parhaalle kaverilleen ja sit mulle nauretaa meijä luokassa...! Mitä pitäs tehä?!

    • Ihastunuttyttö

      Oon kutosella ja oon ihastunu samanikäseen poikaan joka on samal luokal. Oon tosi ujo joten en uskalla lertoa sille siitä. Se on mua kohtaan tosi kiltti ja jotenkin anteeksipyytävä. Haluaisin kertoa sille lähiaikoina et tykkään siitä koska kohta on joululoma. Voisko joku kertoo miten kerron sen sille. Ja siis luokas se istuu mun vieres

    • poikaongelma

      Moi
      Mä oon 5luokalla ja oon ihastunut yhteen mun luokkalaiseen ja se ei tykkää musta ja jos sanon sille jotain yritän vihjailla niin se vaan dissaa oikeesti mä tykkään siitä niin paljon miten voi saada pojan tykkää itsestäs mä tarviin apuu oon umpi pihkassa nään suitä joka pv unta

    • Ihastunuttyttö

      Oo vaa oma ittes jos se ei nyt tykkää niin ehkä joskus toiste. Oon ollu itekkin ihan vastaavassa tilaanteessa niin kuin nytkin. Jos opoika ei oo kiinnostunu ni unoha se

    • Liianihatunut8lk

      Mä oon ihastunut yhteen mun rinnakkaisluokkalais poikaan. Oon aivan hulluna siihen ja kattelen koko ajan vaan sen kuvii ja vilkuilen sitä koulussa ja hymyilen sille. Auttakkaa mua en tiiä mitä mun pitäs tehä? Mä menetän yöunenikin se ihanan pojan takia.<3

      • jokutyybvaa

        kannattaa kertoa vaan suoraan tunteistaan ja kysyä hänen mielipidettä susta niin eipähän tarvii katuu et jäi kertomatta;)


    • Liianrakastunut

      Mieki oon ihastunu yhtee poikaa enkä voi ajatella yhtää mitään muuta kun häntä. Mut miu parhailkavereil on ollu sen pojan kaa aika huono historia nii en uskalla sanoo sille pojalle et tykkään siitä koska miu kaverit saattas suuttuu ja ne ei varmaa ymmärtäs. Se on sillee vihjaillu et se tykkäis miusta (koulussa aina tulee juttelee ja sit kattoo sillee kiinnostuneesti ja nauraa miu jutuille ja sit kerra se tuli puristaa minuu perseest). Mut oon vaa nii rakastunu siihe että on vaa pakko sanoo se sille kun halkeen muuten kohta. Mie mietin et teen sillee et sanon miun kavereille et en oo varma mut miulla saattaa olla tunteita sitä kohtaa ja sit sanon sille pojalle viestil et tykkään siitä ja pyyän sitä ulos miun kaa. Mie oon ollu sen pojan kaa joskus yhes niiku toooosi vähä aikaa yhe viikonlopun ja sit se jätti miut ja myöhemmi kun sil oli tyttö ystävä nii se jätti sen sen takii kun se tykkäs miusta ja se sano sit et se tykkää musta mut en uskaltanu sanoo sitä takas koska miu kaverit ja en oo enää varma et tykkääks se musta mut haluun kuollskseni olla sen pojan kaa

      • Tyyppi77

        Purista palleista sitä ja kuiskaa sille heti sen jälkeen et oot ihana
        Ps. Mie oon neuvonu tän 20 tyypille ja kaikilla on toiminu. Kokeile


    • mitäpitäisitehdä

      tää koskee kaikkia että älä pelkää kertoa tunteistasi nii vältyt myös turhalta toiveajattelulta. oon 13-vuotias tyttö ja olin keväällä ihastunut yhteen samanikäiseen poikaan. oltiin puoli vuotta samalla luokalla ja kun sitte alko kesäloma nii muo harmitti ihan sairaasti etten ehtiny kertoo mun tunteista tälle pojalle ku luulin ettei koskaan enään nähtäis (mentiin eri kouluihin). löysin sitte paripäivää sitte hänen instagraminsa ja menin juttelemaan tälle instagramin directissä (en muista miten se kirjotetaa) ja ajattelin jo etten saa vastausta kunnes toissapäivänä hän sitte vastas ja alettiin jutella vaihdettiin siinä numerotkin ja juteltiin whatsappissa. en tiiä et haluunko kertoa mun tunteista kun en haluis menettää tätä ihmistä mun elämästä enkä koe olevani vielä valmis seurusteluun kun olen vasta 13v. sen mä ainakin tiiän et tää ihminen välittää musta paljon (ainakin kaverina) kun hän on näyttänyt sen myös päälle päin.

    • Autan

      Kannattaa alkaa totuutta ja tehtävää sen pojan/tytön kaa ja kysyy totuudes et : Kenestä tykkäät. En kerro kellekkää.😋 Kannattaa

    • jortikka_p3nis

      pyydä joskus koulussa sivuun ja vilauta tissit 100 varma

    • Eerikahh

      Tiiän et vanha. Oon 5 lk ja rakastunut yhteen poikaan tänään hän arvasi, että pidän hänestä ajattelinkin huomenna kertoa totuuden :) onko fiksua?

    • Epätoivoinen6lk

      Tiiän et tä on vsnha mut oon ihastunu yhteen meidän luokan poikaan ja en tiiä miten kertoisin ja oon ollu ihastunu siihen noin 2,5 vuotta. Auttakaa pliis joku

    • Onnettomastirakastunut

      Mulla on sama ongelma :( Oon 13.v ja oon ollu ihastunu yhteen poikaa jo 5 vuotta ja yhessä välissä se vähän lämpeski mulle mut sitten se taas lopahti, mutta siis tää poika on mua vuoden vanhempi. Mä oon pari kertaa kertonu sille et mä tykkään siitä, mut aina se vaan löytää jonku mua paremman jonka kanssa seurustella. Vaikka mä kuinka yritän unohtaa bsen niin aina se vaan tulee mun mieleen. Mä nään koko ajan siitä unia ja se ei vaan ikinä välitä musta. Vaikka kuinka mä yrittäisin lähentyä sitä :( :( :( :( :(

    • Gjgkg

      Oon kolmetoista vuotias tyttö ja mulla on vähä saman tapanen ongelma kun oon ihastunut yhteen vuotta nuorempaan poikaan ja ollaan ihan hyviä kavereita mutta en uskalla kertoa sille ettö tykkään siitä sen veli kyllä tietää että tykkään siitä mutta mun ihastus ei miten voin kertoo sille ja kysyä onko sillä mua kohtaan mitää

    • hdjhdgkgkrneb

      mulla semmonen tilanne et taidan vähä tykätä yhestä pojasta johon tutustuin netissä. ollaa jutelu monta yötä putkeen. ja meil menee tosi hyvin, välillä se vaikuttaa siltä et seki vois tykkää must ,mut välillä se vastaa vaan tosi oudosti esim jos laitan sille moii:) se laittaa vaa terve ja jos kerron jonku jutun ni laittaa vaa ok välillä taas laittelee sydämmii... en oo ikinö nähny kyseistä poikaa koska se asuu n.100km päässä:(
      nyt voi kertoo miten sanoisin sille et tykkään siitä ja et mitä se tarkottaa jos se laittaaa vaa tosi oudon vastauksen :)

    • Qilli

      Mulla melkeen sama tilanne mutta ollaan pojan kanssa samassa koulussa ja ei olla koskaa juteltu ja jos meen juttelee niin pelkään et se kertoo sen kavereille ja ne nautais mulle yhdessä mitä pitäis tehä?

      • Axs05

        Jos haluut kertoo jollekin ihmiselle et sä tykkäät siitä etkä haluu et se kertoo kellekään nii pyydä sitä olla kertomatta


    • Söpöleipä

      Ite 11v tyttö ja ollu 3lk alusta asti ihastunu yhtee poikaa ja kutsun häntä nyt pentiksi ni en oo varma tykkääks pentti musta ja jos ei tykkäis en haluis nolata itteeni kertomalla sille et tykkään ku kuitenki se on vähän semmonen et huonossa seurassa mut en voi ajatella muuta kuin penttiä ja mun yks kaveri möläytti vähän aikaa sit puolelle luokassa vahingossa et tykkään siitä onneks ehkä kolme kuuli(luokallamme 27 oppilasta) ja tuntuu et kaks poikaa on ihastunu muhun ja toinen niistä(ne kummatkin on jtn 140cm pitkii ja mä oon 160cm)oli tosi kylmä mulle kun kuuli et tykkään pentistä ja yleensä mulle tosi kiva, haluaisin olla vaan kaveri tän tyypin kanssa ja toinen läpsii mua välillä perseelle en tykkää siitä tyypistä kun muutenki vähän typerys😁 ja tää typerys pyys mua tanssimaan discossa ja olin sille et joo et omg joku pyys mua tanssii ja se taitaa kuvitella et tykkään siitä joten haluaisin vihjata sille et en tykkää ja en oo muuten sanomassa kellekkään mitään someissa palaan vielä ”penttiin” kaikki jotka tietää vihjailee kokoaja et mites pentti mua ei haittaa koska suunnilleen neljä-viis tietää. Ja se tuli joskus koulussa jonkun tyypin kaa jota en ees tuntenu ni se tyyppi vaa oli sillee et pentti tarvii tyttöystävän ja et haluisiks sää olla sen tyttöystävä ja en vastannu ku oli aika paljo porukkaa ympärillä. Mutta jos joku tajusi niin AUTTAKAA!!

    • Söpöleipä

      Ja tää pentti on paljon suositumpi kuin mä

      • Anonyymi

        Mä oon ihastunu yhteen severiin en tiiä miks kerroin sen nimen mut joo tiiän et oon aika pieni ja nii kosk oon nelosella se on aika kiva ja se on tosi herttanen ja söpö se hellii mua mut en tiiä tykkääks se must oikeesti severi pelaa forttii niinku mäki me yleensä pelataan yhessä ku vahingossa tapoin sen fortissa se heitti kuulokkeet seinään ja anto mulle kunnon raget ja se ei enää ees moikkaa mulle tai ees vastaa en uskalla sanoo sille mitään tai pyytää anteeks koska mua pelottaa et se vaan ragee uudestaan apua voiko joku auttaa 😭😭😭


    • Ihanaelämäon

      Mun ihastus teki kyllä itse aloitteen ja oltiin jo noin puoli vuotta tunnettu kunnes meidän välit alkoi lämmetä ja se oli söpöä aikaa ;) koulussa se heitteli mulle hymyjä ja piti kädestä kiinni... sit jossain vaiheessa se kerto sen tunteista mulle niin et koulupäivän lopussa se otti mua lantiosta sillee ihan sika söpösti kiinni ja pussas mun kaulaa ja sano et se tykkää musta hirveesti ja samalla sen sormet kutitteli mua kyljistä ja olin sulaa siinä tilanteessa <3<3<3 sit ekaa kertaa kun se oli meil yötä me aamulla kun me herättiin niin maattiin vierekkäin ja sit se hiveli mua vatsasta ja mä sitä😍 se sano et se kutittaa kun mulla on niin hellä kosketus 😭❤️ Se teki mulle sinä päivänä ihanan brunssin ja sit me mentiin takas köllöttelemään sänkyyn. Mä makasin puoliks sen päällä ja suutelin sitä. Joskus illalla kun käytiin nukkumaan se aina tarvitsi paljon hyvän yön pusuja ja se sai niitä vatsaan,kylkiin,napaan,kainanloihin,kaulaan,naamaan ja vikana tietenki huulille:)) se aina halus vatsaan ja kylkiin eniten pusuja koska se kutisi sieltä hirveesti 😭👌🏻❤️ Tiiän et tää ei ollu mikään story time keskustelupalsta mut kerroinpahan söpön tarinan

      • Ihastunu

        Pystytkö antamaan vinkkejä melkeen kolmetoista vuotiaalle tytölle ku oon ihastunu kuuteen meiän luokalla olevaan poikaan ja yhteen kaksvuotta nuorempaan poikaan


      • Apuamitäteen

        Olen ihastunut yhteen poikaan, jonka tunnen vaan snäpin kautta. Snäppäilemme toisillemme all the time. Poika on laittanut minulle tosi monta kertaa sydämiä ja minä myös hänelle. Olemme myös jutellut paljon ja poika on SELVÄSTI kiinnostunut minusta. Ja hän on kommentoinut ig kuviinkin. Olen sanonut hänelle jo että olen ihastunut ja hän vaikutti siltä että on samaa mieltä, mutta haluaisin kysyä poikaa seurustelemaan kanssani. Mutta en tiedä MITEN? Ja kun tämä poika asuu vielä aika kaukana ( En ole ikinä nähnyt face2face) MUTTA NIIN MITÄ TEEN PITÄISIKÖ MINUN VAIN SANOA ETTÄ HALUAISIN SEURUSTELLA VAI MITÄ???!! AUTTAKAA!!


    • Anonyymi

      Mul on taas sillee ku oon ihastunu yhteen vitun kuumaan ja söpöön jätkään, mikä on saman ikäne ku mä ja samana päivänä synttäritki:D. Mut mun ongelma on se et oln rakastunu siihen kuolaan sen perään minkä kerkeen ja tuhotan sitä aina koulus, mut ei olla samal luokal mut ollaa samas kotsan ryhmäs<3 mut oon kuvitellu siit kaikkee ja stalkannukki vähä xd mut en oo kyl yhtää oikee tutustunu, mut ollaa ig kaverei ja juteltii iha pari sanaa sen ig lives. Mut en vaa uskalla mennä puhuu sil mitää vaik ehk pitäis mut en vaa pysty, ku voin vaik luvata et sil ei oo samoi tunteit muo kohtaa:( ka en myöskää tiiä onks se varattu mut ei vissii oo mut must tuntuu et koht on ku joku muu vie sen mun nenä edest ku en vaa uskalla ja jos meen sanoo ja se sanoo et en tykkää sust ni noloo ois kyl:/ eikä mul oo hirveest poika puolisii frendei mut sit taas mun luokal on iha kiva poika (kaverina) mut huomaan sit taas siit mun luokkalaisest et se taas on iha ihastunu muhu ku hakee huomioo ja kokoaja haluu olla ryhmätöis pari ja koittaa tulla lähel ja sillee tajusitte ehkä jo xd mut jos meijäluokkalaine poika tulee sanol sen tunteist mul ni ku mul ei oikeest oo sitä kohtaa yhtää tunteit paitai vaa mun ihastust kohtaa on ja en myöskää tiiä et ku en haluu sit taas pahottaa mun luokkalaisen mielt jos sil on tunteit muo kohtaa mitä teen? Oon iha lovena siihe jätkää ja myös seki tuijottaa muo aina välil mut mä kokoaja xd.

      • Anonyymi

        Mä oon ollu yhessä ihan sika söpön pojan kaa se alko siitä ku oli liikkaa se pyysi mua vessaan juomaan mul oli kova jano joten menin juomaan sit se otti mua lantiosta ja sano mulla et oltaisko yhes menin ihan shokkiin ja sanoin etta todellakin menin sille yök nukuin patjalla ja se mun vieressä ei saatu unta ja sit se alko runkkaan mua täysii se oli ihan sika outoo aamulla herättiin päällekkain ja pantiin peitto heilumaan katottiin pornoa pantiin toisiamme sitte se puristi mua tissistä ja tajusin mitä olli tapahtunu havahduin ja mun oli pakko päästä sieltä pois


    • Anonyymi

      Olen ollut ihastunut kohta meidän luokan yhteen poikaan 7vuotta. En uskalla sanoa en halua että se leviää kenellekkään. Mitä teeen? Miten saisin sille vihjattua sen?

    • Anonyymi

      Mie kerroin miun ihastukselle vaan niin että "Moi! Haluun vaan sanoo et mul on tunteita sua kohtaan mut ei se haittaa vaik sul ei ois mtn mua kohtaan"

    • Anonyymi

      itellä on nii että voisin f2f sanoa mutta viestillä en niinkää, mutta kai se o hyvä juttu😂

    • Anonyymi

      HELOU

    • Anonyymi

      mulla on semmonen ongelma itelläni, että kun yritän puhua mun ihastukselle niin sitä ei saata kiinostaa hirveästi ja saattaa laittaa mulle vaan "aha" tai "jaa". Kyseessä on siis 13w poika ja tykkään siitä oikeesti! Ajattelen häntä koko ajan ja näen siitä vähän untakin. Mutta en oo siis nähnyt tätä poikaa kertaakaan, mutta ollaan tutustuttu snapchatin kautta ja se asuu 30km kaukana minusta. En tiiä mitä tehdä ja miten kertoa että tykkään hänestä:D Enkä edes uskaltaisi nähdä häntä välttämättä😂 Mitä mun pitäs tehdä?

    • Anonyymi

      Auttakkaa! Oon toosi ihastunu mun luokkalaiseen poikaan, kuljetaan samalla bussilla ja joskus harvoin jutellaa jotai. Mut jos ollaan jossai joskus kahestaa ni se on aika akwordii. Ja jos meiän katseet kohtaa ni molemmat vaa kääntää äkkiä katseen pois. Haluisin kertoo sille mut en tiiä tykkääkö se musta.

      • Anonyymi

        Kannattaa kerto ihastukselle suoraan vaikka se olis tosi vaikeeta. Ite oon kertonu ja sitten alettiin viestittelee sen pojan kans joka ilta. Vähän ajan päästä se kerto että sekin on ihastunu muhun, sen jälkeen yritettiin vältellä toisiamme. Mutta ei oikeen onnistunu kun meillä on samoja harrastuksii (Jalkapallo ja sähly). Nii siinä on aika vaikeeta vältellä toista nii ollaan nyt molemmat yritetty olla normaaleita. Ja ennen kesälomaa koulussa monta viikko kaikki siirteli meijän tavaroita esim kenkiä toisen kenkien päälle tai ristikkäin meinattiin kertoo opettajalle, mutta ei haluttu että kaikki tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa kerto ihastukselle suoraan vaikka se olis tosi vaikeeta. Ite oon kertonu ja sitten alettiin viestittelee sen pojan kans joka ilta. Vähän ajan päästä se kerto että sekin on ihastunu muhun, sen jälkeen yritettiin vältellä toisiamme. Mutta ei oikeen onnistunu kun meillä on samoja harrastuksii (Jalkapallo ja sähly). Nii siinä on aika vaikeeta vältellä toista nii ollaan nyt molemmat yritetty olla normaaleita. Ja ennen kesälomaa koulussa monta viikko kaikki siirteli meijän tavaroita esim kenkiä toisen kenkien päälle tai ristikkäin meinattiin kertoo opettajalle, mutta ei haluttu että kaikki tietää.

        Haluisin kysyy mun ihastukselta että voisko se ollu munkaa yhessä ja tää kyseinen poika on ihastunu muhun ja hän on myös lestadiolainen ollaan paristi vahingossa törmätty ja muuta... En tiiä miten pitäs kysyy ja kattaako AUTTAKAA PLIIS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluisin kysyy mun ihastukselta että voisko se ollu munkaa yhessä ja tää kyseinen poika on ihastunu muhun ja hän on myös lestadiolainen ollaan paristi vahingossa törmätty ja muuta... En tiiä miten pitäs kysyy ja kattaako AUTTAKAA PLIIS

        Noi kaks vikaa saman ihmisen


    • Anonyymi

      Oon gagal

    • Anonyymi

      moii! hehe näin 11 vuotta myöhemmin tulin kyselemään olisko kukaan täällä linjoilla enää? mut siis osaisko kukaan auttaa : oob 13 menin 7lk nyt tänä syksynä, oikeestaan eka koulu pv oli tänään :D oon ihan jäätävästi ihastunu mun luokkalaiseen poikaan... sai sen snp ja oon jutellut sille aika paljon sitä sun tätä, haluaisin kyllä ekana tutustua ja olla vain kaveri mut kun en pysty aattelren ketää muuta ku sitä,? Koska, miten ja missä kertoisin sille mun tunteista, missä tilanteessa, viestillä vai face to face? ää auttakaa mua :o

      • Anonyymi

        Minä en itse tiedä itelläkin on sama ongelma


      • Anonyymi

        Kerro sille snpissä tai face to face en siis oo mikään asiantuntija ....


    • Anonyymi

      Moi! Olen 12 vuotta ja tulin kysymään että miten voisin kertoa mun ihastukselle että tykkään siitä (olen tykännyt hänestä yli 5 vuotta) ja nii en uskalla kertoa sitä koska jos se ei tykkää minusta tai jos se kertoo jollekin ja olen tosi ujo joten sekin on yksi syy.

    • Anonyymi

      Mä oon kertonut mun ihastuksesta mun bff:alle joka on siis tyttö j se sit otti mua kädestä kiinni ja tönäisi mua sitä mun ihastusta päin sellai että mä vahingossa halasin sitä ja se mun bff sanoi sille pojalle että se on ihastunut suhun .

      • Anonyymi

        Onko pettämistä jos on suhteessa ja on samaan aikaan ihastunut toiseen ihmiseen


    • Anonyymi

      Laita sille "Mitä mun pitäs laittaa mun ihastukselle et laittasinko moi vai hei" sit se laittaa esim "moi" Ja sitten sä laitat sille "moi"

    • Anonyymi

      APUA AUTTAKAA MINUA!!!
      Olen ihastunut tähän yhteen poikaan kaikki meidän luokalla shippaa meitä ja sanoo että ollaan CC... Mutta! Huomenna haetaan todistukset ja kesäloma alkaa..! Tuskin tapaamme enää ja emme laita viestiä pelkään että jos hän on kiinnostunut minusta niin kiinnostus vähenee tai katoaa kokonaan!! Ole kumminkin liian ujo kertomaan hänelle tunteistani mutta pelkään menettäväni hänet. Btw menen kesäloman jälkeen yläkouluun eli jos emme mene samalle luokalle/tunneille tuskin tulemme juttelemaan enää ikinä :(

      • Anonyymi

        Tunnen useita kymmeniä koulussa ihastumisia. Tiedän myös kuinka niissä on käynyt. Sinun iässäsi pitäisi vaan opiskella ja olla sosiaalinen ja kaikkien kanssa. SE oikea tulee sitten ihan eri tavalla, kun osataan puhua järkeviä asioita, talous, lapset, asumismuoto ja paikkakunta.

        Koulussa alkaneesta rakkaustarinasta jää toiselle usein ikäviä muistoja ja pelkoa uuteen suhteeseen.

        Opiskele ja hanki yli 10 hyvää kaveria.
        Kavereita tarvitaan silloinkin, vaikka johonkin ihastuu, silloin ei saa unohtaa niitä 10 kaveria. Jos unohtaa, se on tuhon tie. (iso-isäs ikäinen)


    • Anonyymi

      Moi mä oon 10v ja kerroin mun ihastukselle että tykkään siitä ja se sano että se tykkää musta myös todella paljon ja siis ennen oltiin iha sillee et oltii aik paljon mä,mun bff,se ja sen bff ja oltii esim sillal ja hengailtii mut nyt ei olla hengailtu? Johtuuks se siitä että nolostuttaa liikaa vai mistä?

    • Anonyymi

      Kehu sitä toimii aina. Älä kuitenkaan joka asiasta et alkaa käydä oudoks. Mut kans jos tykkäätte jiostai samasta jutusta tai voitte hankkia saman harrastuksen. Tai jos ootte samal luokal voit vaikka kysellä läksyjä jutella muutenki perusjutista liikkatunnil sama ajoukkueesee ruokailussa samaan pöytään yms

    • Anonyymi

      Kokeile tulla kavereiksi ja saada puhelin numero sitä kautta ja ole oma itsesi

    • Anonyymi

      Mul on Nelos luokan tanssit tulossa entä jos hän on mun pari

    • Anonyymi

      Itellä on se tilanne, että oon ollu kakkosluokalta asti ihastunu yhteen poikaan (ollaan molemmat aika urheilullisia). Mutta siinä vaan on se ongelma että oon sitä paljon pidempi. (Oon aina ollu tosi pitkä mun ikäseks mut oon luokan 3. tai 4. pisin. Ja se poika on ihan normaalipituinen) Ja se kyllä välillä kattoo mua, mutta kyllähän se saattaa kattoo myös vaa niinku jotai random luokkalaista!

      Eli... mitä pitäis tehä? En oo kertonu kellekkää kamulle enkä aiokkaan! Ja en TOD uskalla sanoo sille! Ku ei se kuitenkaa sit tykkää musta!

      KERTOKAA WHAT TO DO!

      (Btw oon siis 12v. tyttö 6. lk)

    • Anonyymi

      Entä minä miten minä toimisin? Minulla on saman ikäinen ihastus kuin minä mutta olen todella ujo ja en uskalla kysyä mitään tai pyytää numeroa . Sitä paitsi se on sellanen kiusaaja ka mun kaikki ihastukset on ollu jonku takia jtn kiusaajia mut Kimi on tosi söpö ! Ps se heitti mua eilen pallolla päähän et joo.

      • Anonyymi

        Xd, mulla on sama juttu et ihastus on kiusaaja, tykkään jotenki vaan pahoista pojista, ja mä en kyl oo ujo, mut en silti uskalla kertoo love mun ihastukselle❤️🫶🏼ps: oon 12v


    • Anonyymi

      Minun mielestä pitäisi sanoa haluatko harrastaa seksiä

      • Anonyymi

        Sus


    • Anonyymi

      Sano sille välkälle että rakastan sua mulla toimii mulla on nykyään poikkis ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    • Anonyymi

      Kiva kuulla että voit puhua hänelle suoraan minulla taas on vaikeuksia oman ihastukseni kanssa todella paljon koska ihastukseni on 5-vuotta minua vanhempi ja varattu koska hän on homo ja minä olen tyttö😔

    • Anonyymi

      Kiitos ehdotuksesta mutta en pysty tai uskalla sanoa ihastukselleni että tykkään hänestä mitenkään

    • Anonyymi

      Miten pyytää poika poikaystäväksi(Alax)
      Hän tietää että tykkään sitä

    • Anonyymi

      Olen ihastunut yhteen luokallamme olevaan poikaan. hän juttelee minulle välillä kun istumme vierekkäin ja olemme tehneet koulujuttuja yhdessä (ei vapaaehtoisesti) .hän kertoo paljon itsestään ja olen huomannut kun hän tuijottaa katsoo tai kuuntelee mitä kerron kavereilleni ja jopa hymyilee minua myös häiritsee se että yksi luokkalaisemme on myös ihastunut häneen varmaan koska hän koko ajan puhuu miten kiltti hän on sille tyypille joka vähän tuntuu pahalta koska sit musta ei tunnukaan enää et siinä olisi jotain erityistä vaan varmaan se on joku tommonen tyyppi joka vaan käyttäytyy kaikille kivasti. En tiedä mitä tehdä?

    • Anonyymi

      kiva lukea näitä keskusteluja täällä.

    • Anonyymi

      Oon 12v ja tykkään ihan sairaasti yhestä mun luokkalaisesta pojasta mut en uskalla kertoo tunteistani sille. Oon sillee aika ujo. Tietääkö kukaa mistä voi saada selville tykkääkö hän minusta?

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      2339
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1928
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe