Liimattavat tekokynnet

8-)

Kantsiiko sellaiset ostaa?
Miten kauan ne yleensä pysyvät, ja voiko ne liimata uudelleen?

Onko vinkkejä?

183

70321

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta on

      Aivan perseestä!!!
      Älä vaan osta! Ostin ihan kosmetologilta kynsiliimaa kun kynsipakkauksen oma liima ei pysynyt, mutta ei pysynyt kosmetologin liimakaan. Eli kynnet ei todellakaan pysy. Et voi käydä vessassa, et voi pestä käsiä, et voi pukea, et voi avata/sulkea vetoketjua, et voi tehdä käsilläsi mitään.

      • ...........

        Et siis osaa käyttää tekokynsiä. Mulla pysy yhdet tietyt halpis tekokynnet (ja vielä hyvännäköset) viikon, ja se on ihme sillä omat kynteni olisi katkenneet sen pituisina heti sillä työssäni kynnet joutuu todella kovalle rasitukselle. Et sillai.


      • tinjami

        Mulla on ollu monta kertaa sellaset ja voin sanoa että huonosti pysyy... Kaupasta ostetut tekokynnet pysyi n.2 viikkoo, tietysti riippuu mitä tekee... omat kynnet kyllä kasvoi "tekojen" alla mutta aika heiveröiset oli. Mutta kynsien pureskelusta pääsin eroon=)


      • Sini17

        Ei ole totta!Se riippuu omien kynsien mallista ja tekokynsien mallista.Jos ne eivät sovi yhteen kynnet eivät pysy.Ei ihan normaalia mutta itselläni on juuri nyt paperi liimalla laitetut kynnet ja ovat olleet viimeiset 3,5 viikkoa.


      • chico
        Sini17 kirjoitti:

        Ei ole totta!Se riippuu omien kynsien mallista ja tekokynsien mallista.Jos ne eivät sovi yhteen kynnet eivät pysy.Ei ihan normaalia mutta itselläni on juuri nyt paperi liimalla laitetut kynnet ja ovat olleet viimeiset 3,5 viikkoa.

        mites tuon paperiliiman kanssa, laittaako omat kynnet huonoon kuosiin?
        pelottavalta yhdistelmältä kuulostaa, mutta kyllähän sekin kynsipaketin liima on aika myrkky! :) Omat kynnet on kyllä todella heikot kynsiliiman jälkeen, aika usein olen noita kaupan kynsiä pitänyt.
        Lyhyeksi melkein saa sen n. viikon jälkeen omat kynnet viilata..kerro ihmeessä oma kokemus :)


      • vaarallista(ko)
        chico kirjoitti:

        mites tuon paperiliiman kanssa, laittaako omat kynnet huonoon kuosiin?
        pelottavalta yhdistelmältä kuulostaa, mutta kyllähän sekin kynsipaketin liima on aika myrkky! :) Omat kynnet on kyllä todella heikot kynsiliiman jälkeen, aika usein olen noita kaupan kynsiä pitänyt.
        Lyhyeksi melkein saa sen n. viikon jälkeen omat kynnet viilata..kerro ihmeessä oma kokemus :)

        oon viel 13v. ja tosi kiinnostunu täst aiheest...
        ostin ihanat tekokynnet, jotka on pinkit ja niis on valmiiks rankalainen manikyyri... ei eriksee liimaa,
        vaa niis oli valmiiks semmonen liimanen pinta, jolla se kyns pysyis kii. tänää päätin sit käyttää niit ja laitoin ohjeitten mukasesti kaikki kynnet. aluks ne tuntu iha kestävilt ja olin tosi varovaine, mut sit yks irtos. laitoin sen takas ja kohta se taas irtos. otin kaikki kynnet repäsemäl pois. bestikseni oli laittanu ittellee pari muovist tekokynttä jollai rautakaupan tippaliimal. kannattaisko munkii?


      • Nimetön
        vaarallista(ko) kirjoitti:

        oon viel 13v. ja tosi kiinnostunu täst aiheest...
        ostin ihanat tekokynnet, jotka on pinkit ja niis on valmiiks rankalainen manikyyri... ei eriksee liimaa,
        vaa niis oli valmiiks semmonen liimanen pinta, jolla se kyns pysyis kii. tänää päätin sit käyttää niit ja laitoin ohjeitten mukasesti kaikki kynnet. aluks ne tuntu iha kestävilt ja olin tosi varovaine, mut sit yks irtos. laitoin sen takas ja kohta se taas irtos. otin kaikki kynnet repäsemäl pois. bestikseni oli laittanu ittellee pari muovist tekokynttä jollai rautakaupan tippaliimal. kannattaisko munkii?

        älä nyt vittu edes kokeile


      • LADY-M

        Ei pijä paikkaansa. Tässä on oikea henkilö puolesta puhumaan. Olen käyttänyt jo useamman vuojen.Käyttääkseni nuorison termiä; IHAN SIGA-MAGEET...iKÄÄNI VOIT VAIN ARVAILLA


      • essi**********

        kyllä tekokynnet pysyy sormissa kun laittaa teippiä tekokynsiin!ainaki pitäisi pysyy.riippuu mitä teippiä on.


      • c_______
        vaarallista(ko) kirjoitti:

        oon viel 13v. ja tosi kiinnostunu täst aiheest...
        ostin ihanat tekokynnet, jotka on pinkit ja niis on valmiiks rankalainen manikyyri... ei eriksee liimaa,
        vaa niis oli valmiiks semmonen liimanen pinta, jolla se kyns pysyis kii. tänää päätin sit käyttää niit ja laitoin ohjeitten mukasesti kaikki kynnet. aluks ne tuntu iha kestävilt ja olin tosi varovaine, mut sit yks irtos. laitoin sen takas ja kohta se taas irtos. otin kaikki kynnet repäsemäl pois. bestikseni oli laittanu ittellee pari muovist tekokynttä jollai rautakaupan tippaliimal. kannattaisko munkii?

        kyl mä ehdotan et sun kantsii kokeilla edes yhtee kyntee : ) (mä oon 11 :D kamui ?)


      • cehedeman
        vaarallista(ko) kirjoitti:

        oon viel 13v. ja tosi kiinnostunu täst aiheest...
        ostin ihanat tekokynnet, jotka on pinkit ja niis on valmiiks rankalainen manikyyri... ei eriksee liimaa,
        vaa niis oli valmiiks semmonen liimanen pinta, jolla se kyns pysyis kii. tänää päätin sit käyttää niit ja laitoin ohjeitten mukasesti kaikki kynnet. aluks ne tuntu iha kestävilt ja olin tosi varovaine, mut sit yks irtos. laitoin sen takas ja kohta se taas irtos. otin kaikki kynnet repäsemäl pois. bestikseni oli laittanu ittellee pari muovist tekokynttä jollai rautakaupan tippaliimal. kannattaisko munkii?

        tottakaiii !! oikeesti, kyl kantsii ! :) mutt.. mee seppälää, ja osta sielt yhet tekokynnet, mitkä maksaa vaa 3,95 siin on liima mukana ja aika pätevä liima ohjeen mukaa :D (Y)


      • Roustiksu2903
        cehedeman kirjoitti:

        tottakaiii !! oikeesti, kyl kantsii ! :) mutt.. mee seppälää, ja osta sielt yhet tekokynnet, mitkä maksaa vaa 3,95 siin on liima mukana ja aika pätevä liima ohjeen mukaa :D (Y)

        Ostin tekkarit Seppäläst 3,95snt Ja siin tuli mukan liimaa ja laitoin se on tosi kestävää mun äiti sano mutta kuinka kauan se kestää ja kestääkö se suihkun???


      • Winku
        Roustiksu2903 kirjoitti:

        Ostin tekkarit Seppäläst 3,95snt Ja siin tuli mukan liimaa ja laitoin se on tosi kestävää mun äiti sano mutta kuinka kauan se kestää ja kestääkö se suihkun???

        Itellä kans jotku halppiskynnet osa putos heti kun laittoi tyyliin hanskat käteen mutta loput ovat kestäneet saunat, suihkut, koirienkanssa leikkimisen ja säbäpelit :D Tosin melkein jokaiseen kynteen jäänyt pieniä ilmakuplia keskelle. Omat kynteni eivät niin kaarevat ku nää tekokynnetja paljon kapeammat mutta pienellä fiksailulla sain suuriniirtein sopivankokoisiksi


      • :D
        Roustiksu2903 kirjoitti:

        Ostin tekkarit Seppäläst 3,95snt Ja siin tuli mukan liimaa ja laitoin se on tosi kestävää mun äiti sano mutta kuinka kauan se kestää ja kestääkö se suihkun???

        ei kestä suihkussa 8--( se liima, mikä tuli mukan se on suoraa sanottuna perseest! siin luki, et "ärsyttää silmiä, hengityselimiä ja ihoa" eikä mulle tullu mitään siit!! :D kantsii pikaliimal, meinaa sit pysyy 8--) mut kantsii olla mukan pikaliima, koska ei se silläkää pysy nii hyvi 8--(


      • on ja pysyy
        vaarallista(ko) kirjoitti:

        oon viel 13v. ja tosi kiinnostunu täst aiheest...
        ostin ihanat tekokynnet, jotka on pinkit ja niis on valmiiks rankalainen manikyyri... ei eriksee liimaa,
        vaa niis oli valmiiks semmonen liimanen pinta, jolla se kyns pysyis kii. tänää päätin sit käyttää niit ja laitoin ohjeitten mukasesti kaikki kynnet. aluks ne tuntu iha kestävilt ja olin tosi varovaine, mut sit yks irtos. laitoin sen takas ja kohta se taas irtos. otin kaikki kynnet repäsemäl pois. bestikseni oli laittanu ittellee pari muovist tekokynttä jollai rautakaupan tippaliimal. kannattaisko munkii?

        Itse ostin myös K-Raudasta kunnon liimaa ja pysynyt on! Mutta jos sulla on herkkä iho tai mitään kynsinauhatulehduksia niin sitten ei.


      • on ja pysyy
        on ja pysyy kirjoitti:

        Itse ostin myös K-Raudasta kunnon liimaa ja pysynyt on! Mutta jos sulla on herkkä iho tai mitään kynsinauhatulehduksia niin sitten ei.

        Niin ja ei ole tullut mitään haittoja piste.


      • OMG.
        vaarallista(ko) kirjoitti:

        oon viel 13v. ja tosi kiinnostunu täst aiheest...
        ostin ihanat tekokynnet, jotka on pinkit ja niis on valmiiks rankalainen manikyyri... ei eriksee liimaa,
        vaa niis oli valmiiks semmonen liimanen pinta, jolla se kyns pysyis kii. tänää päätin sit käyttää niit ja laitoin ohjeitten mukasesti kaikki kynnet. aluks ne tuntu iha kestävilt ja olin tosi varovaine, mut sit yks irtos. laitoin sen takas ja kohta se taas irtos. otin kaikki kynnet repäsemäl pois. bestikseni oli laittanu ittellee pari muovist tekokynttä jollai rautakaupan tippaliimal. kannattaisko munkii?

        Oon käyttänyt n. viis kertaa tekokynsiä ja olen pitänyt niistä. Tosin olen vielä 12.v että vanhempani eivät oiken pidä siitä, että pidän niitä. Käytän tippaliimaa ja pari kertaa sitä liimaa on tullut vähän liikaa ja ongelmia on ollut kynsien poistamisessa. Mutta pidän kynsistä ja aijon ostaa piakkoin uudet!!! XDXDXD


      • Tekokynsitietäjä

        Tekokynsiä saa käyttää putkeen vain 2-4 päivää, muuten oma kynsi alkaa pehmetä. 4 päivääkin on maksimi, omat kynnet oikesti kärsivät liikaa jos ovat kauemmin.


      • Anonyymi
        LADY-M kirjoitti:

        Ei pijä paikkaansa. Tässä on oikea henkilö puolesta puhumaan. Olen käyttänyt jo useamman vuojen.Käyttääkseni nuorison termiä; IHAN SIGA-MAGEET...iKÄÄNI VOIT VAIN ARVAILLA

        Pysyykö essencen tekokynnet??


      • Anonyymi

        liiman pitää antaa vaib kuivua rauhassa


      • Anonyymi
        vaarallista(ko) kirjoitti:

        oon viel 13v. ja tosi kiinnostunu täst aiheest...
        ostin ihanat tekokynnet, jotka on pinkit ja niis on valmiiks rankalainen manikyyri... ei eriksee liimaa,
        vaa niis oli valmiiks semmonen liimanen pinta, jolla se kyns pysyis kii. tänää päätin sit käyttää niit ja laitoin ohjeitten mukasesti kaikki kynnet. aluks ne tuntu iha kestävilt ja olin tosi varovaine, mut sit yks irtos. laitoin sen takas ja kohta se taas irtos. otin kaikki kynnet repäsemäl pois. bestikseni oli laittanu ittellee pari muovist tekokynttä jollai rautakaupan tippaliimal. kannattaisko munkii?

        Mulla ei pysy ainakaa kauheen kauaa sellaset missä siinä itse kynnessä on liimapinta


      • Anonyymi

        Jos puhdistat oma kyntesi huolellisesti ennen liimaamista, niin pitäisi kyllä pysyä. Käytännössä kynnen pinta tulisi pyyhkiä isopropanolilla tai asetonilla huolellisesti ja antaa sen kuivua täysin kuivaksi ennen liiman käyttämistä. Jos tämän vaiheen jättää tekemättä ja kynnen pinnassa on pölyä tai rasvaa (tai molempia!) niin voi olla varma, että liimaus ei kestä.

        Ja tietenkin myös liimattavan osan pitää olla täysin puhdas. Jos olet koskenut liimattavaan pintaan paljaalla sormella, niin myös se tulee puhdistaa vastaavasti, koska sormen pinnassa on hieman rasvaa käytännössä aina.


      • Anonyymi
        vaarallista(ko) kirjoitti:

        oon viel 13v. ja tosi kiinnostunu täst aiheest...
        ostin ihanat tekokynnet, jotka on pinkit ja niis on valmiiks rankalainen manikyyri... ei eriksee liimaa,
        vaa niis oli valmiiks semmonen liimanen pinta, jolla se kyns pysyis kii. tänää päätin sit käyttää niit ja laitoin ohjeitten mukasesti kaikki kynnet. aluks ne tuntu iha kestävilt ja olin tosi varovaine, mut sit yks irtos. laitoin sen takas ja kohta se taas irtos. otin kaikki kynnet repäsemäl pois. bestikseni oli laittanu ittellee pari muovist tekokynttä jollai rautakaupan tippaliimal. kannattaisko munkii?

        Älä ihmees tekee huonoo


    • tyttå

      o mulla oli h&m kynnet ne pilas mun omat kynnet täysin!!!mut nyt ostin jotku koriste kynnet kaupast..saa nähä mitn käy:D

      • MG84

        Mulla on H&M kynnet (as we speak) ja tosi hyvät on. Kannattaa lukea tuoteselosteet tosi tarkkaan. Neljättä päivää tässä mennään näillä samaisilla kynsillä. Voi tosin olla, et joillakin ei pysy irtokynnet.. voisko johtua omien kynsien mallista? Enpä tiedä.


      • kkkkk
        MG84 kirjoitti:

        Mulla on H&M kynnet (as we speak) ja tosi hyvät on. Kannattaa lukea tuoteselosteet tosi tarkkaan. Neljättä päivää tässä mennään näillä samaisilla kynsillä. Voi tosin olla, et joillakin ei pysy irtokynnet.. voisko johtua omien kynsien mallista? Enpä tiedä.

        kannattaa koittaa sitä, et ensin kynsiviilalla viilaa vähän oman kynnen pintaa jolloin liima tarttuu paremmin ja pitää olla tarkka että kynnen ja tekokynnen väliin ei jää ilmaa..kiinnittyy paremmin viilattuun kynteen kun sileeseen pintaan :)


      • htrt

        mulla on tekokynnet pysyneet paikallaan kolme viikkoa. helppokäyttöiset, ei lähde irti, tarpeeksi pitkät

        pitää osata vain katsoa oikea liima. hinta kertoo aika paljon. kympillä sain nämä ja todella hyvin pysyvät. ja voi luíimata uudestaan, jos lähtee irti.


      • Piilaavat

        niin juuri h&m kynnet piilavat oman kynnen pinnan,mutta olen nähnyt tuolla citymarketissa hienoja kynsiä.Onko kellään ollut niitä?
        aijon ostaa sellaiset,jos jollain on ollut haluasin tietää onko hyvä?:D


      • cehedeman
        MG84 kirjoitti:

        Mulla on H&M kynnet (as we speak) ja tosi hyvät on. Kannattaa lukea tuoteselosteet tosi tarkkaan. Neljättä päivää tässä mennään näillä samaisilla kynsillä. Voi tosin olla, et joillakin ei pysy irtokynnet.. voisko johtua omien kynsien mallista? Enpä tiedä.

        se riippuu oikei hyvin minkä laiset kynnet on.. jos on esim. karkeet, nii se pysyy huomattavasti paremmin (:


      • Barbie ♥
        htrt kirjoitti:

        mulla on tekokynnet pysyneet paikallaan kolme viikkoa. helppokäyttöiset, ei lähde irti, tarpeeksi pitkät

        pitää osata vain katsoa oikea liima. hinta kertoo aika paljon. kympillä sain nämä ja todella hyvin pysyvät. ja voi luíimata uudestaan, jos lähtee irti.

        eli kaikkien tekokynsien pakkauksesta tuleva liima voi tai ei voi käydä ? pikainen vastaus ♥


      • Anonyymi
        Barbie ♥ kirjoitti:

        eli kaikkien tekokynsien pakkauksesta tuleva liima voi tai ei voi käydä ? pikainen vastaus ♥

        Toimiiko essencen kynnet, joissa ei ole erillistä liimaa?


    • chico

      Paljon olen kaupan kynsiä käyttänyt, ja oma kynsi menee kyllä aika heikkoon kuntoon, mutta ei todellakaan pilalle tai vaurioidu kokonaan.
      Viikon verran on yleensä kestänyt, ja sitten jo oma kynsi alkaa työntää tekokynttä irti kynsinauhasta.
      Hyvä konsti on juuri viilata omaa kynttä vähän karheksi, liima pitää :)

      • Teko-kynnet

        Moi kaikki!
        Mulla on todella paljon teko kynsiä erin värisiä ja ne voiski olla ihan kivat, mut mulla ei oo pikaliimaa millä voisin ne liimata.. :( Että pystyykö niitä millään muulla liimaamaan..? Ja tehoaako se jos viilaa kynnet vähän karheaksi..? Meneekö omat kynnet siitä pilalle? No toivottavasi joku vois vastata siihen pystyiskö niitä kynsiä liimaamaan muulla kuin pikaliimalla.. :D


      • Vastaus...
        Teko-kynnet kirjoitti:

        Moi kaikki!
        Mulla on todella paljon teko kynsiä erin värisiä ja ne voiski olla ihan kivat, mut mulla ei oo pikaliimaa millä voisin ne liimata.. :( Että pystyykö niitä millään muulla liimaamaan..? Ja tehoaako se jos viilaa kynnet vähän karheaksi..? Meneekö omat kynnet siitä pilalle? No toivottavasi joku vois vastata siihen pystyiskö niitä kynsiä liimaamaan muulla kuin pikaliimalla.. :D

        MOI!
        Mullakin oli kerran tekokynnet, mutta ne lähti varmaan seuraavana tai sen jälkeisenä päivänä, koska esimerkiksi farkkujen vetoketjua ei saanut kiinni, ja kun laittoi farkkuja, kynnet jäi väliin ja katkesivat tai lähtivät irti. Ne olivat todella kalliit ja hyvältä näyttivätkin. Niitä kynsiliimoja saa ihan tavallisista kaupoista. Esimerkiksi minä ostin anttilasta liiman.


      • valmatar
        Teko-kynnet kirjoitti:

        Moi kaikki!
        Mulla on todella paljon teko kynsiä erin värisiä ja ne voiski olla ihan kivat, mut mulla ei oo pikaliimaa millä voisin ne liimata.. :( Että pystyykö niitä millään muulla liimaamaan..? Ja tehoaako se jos viilaa kynnet vähän karheaksi..? Meneekö omat kynnet siitä pilalle? No toivottavasi joku vois vastata siihen pystyiskö niitä kynsiä liimaamaan muulla kuin pikaliimalla.. :D

        älä missään nimessä käytä pikaliimaa niitä ei saa ikinä pois


      • Teko-kynnet
        valmatar kirjoitti:

        älä missään nimessä käytä pikaliimaa niitä ei saa ikinä pois

        Okeii.. Kyll ne varmaan kulumalla lähtis.. :D


      • heididaahh
        Vastaus... kirjoitti:

        MOI!
        Mullakin oli kerran tekokynnet, mutta ne lähti varmaan seuraavana tai sen jälkeisenä päivänä, koska esimerkiksi farkkujen vetoketjua ei saanut kiinni, ja kun laittoi farkkuja, kynnet jäi väliin ja katkesivat tai lähtivät irti. Ne olivat todella kalliit ja hyvältä näyttivätkin. Niitä kynsiliimoja saa ihan tavallisista kaupoista. Esimerkiksi minä ostin anttilasta liiman.

        Saakos?


      • c____
        valmatar kirjoitti:

        älä missään nimessä käytä pikaliimaa niitä ei saa ikinä pois

        jos haluu pikaliimal, ni kantsii kokeil! mut sit ne on ikuisesti.. jos haluu, et ne pysyy ikuisesti (ehk) pysyypähä paremmi pikaliimal:D


      • syöpä..
        heididaahh kirjoitti:

        Saakos?

        dubai
        007
        mätä palmu


    • positiivinen käyttäjä

      itse ostin anttilasta broadway - nimisiä tekokynsiä, 10€, ja ovat pysyneet pian kuukauden kynsissä kiinni ilman minkäänlaisi ongelmia :>

      • Lloora

        Ostin tekokynnet mintkä hohti pimeessa :) En saanu niitä vaan pysyy millään kiinni, ees pikaliimalla ;< Ei ne ollukkaa kyll ku 3e Hong Kongista ;DD


      • ...
        Lloora kirjoitti:

        Ostin tekokynnet mintkä hohti pimeessa :) En saanu niitä vaan pysyy millään kiinni, ees pikaliimalla ;< Ei ne ollukkaa kyll ku 3e Hong Kongista ;DD

        miks ette osta kaupasta sellasta liimaa joka on tarkotettu rakennekynsille??? ei voi olla niin vaikeeta


      • minävaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
        ... kirjoitti:

        miks ette osta kaupasta sellasta liimaa joka on tarkotettu rakennekynsille??? ei voi olla niin vaikeeta

        noniin, TEKOKYNSILIIMAA voi ostaa esimerkiksi stockmannilta, sokokselta, city marketeista YMS!!! Jos ette ite osaa sieltä ettiä, kysykää myyjältä olisiko heillä TAKOKYNSILIIMAA!!
        ei voi olla niin vitun vaikeeta
        :)


      • Jopo&lt;3
        minävaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan kirjoitti:

        noniin, TEKOKYNSILIIMAA voi ostaa esimerkiksi stockmannilta, sokokselta, city marketeista YMS!!! Jos ette ite osaa sieltä ettiä, kysykää myyjältä olisiko heillä TAKOKYNSILIIMAA!!
        ei voi olla niin vitun vaikeeta
        :)

        Ööööö kantsis ehk kuiteski kysyy et onks niil teko kynsiliimaa eikä takokynsiliimaa..... sori toi pilkun viilaus......


      • tekokynnen käyttäjä?
        Jopo&lt;3 kirjoitti:

        Ööööö kantsis ehk kuiteski kysyy et onks niil teko kynsiliimaa eikä takokynsiliimaa..... sori toi pilkun viilaus......

        itse ostin muutama päivä h&m tekokynnet... nätit ovat ja ei ole tullut viellä mitään ongelmia.. aika kestävät ovat. itselläni ei ole viellä irronnut ensimmäistäkään kynttä... toivon näiden kestävän vähän pitempää koska ovet miellyttävät :)


      • tyytyväinen käyttäjä!

        Itse myös ostin anttilasta broadway merkkiset kynnet (real short) eli kynnet ovat aika lyhyet, mutta silti ihan hyvän pituiset, ovat nyt pysyneet jo muutaman viikon ja olen siivonnut ja tiskannut jne.
        tietty tekokynsien kanssa tulee olla hieman varovaisempi, koska esim. geelikynnet ovat niin paljon paksummat.
        mutta olen itse käyttänyt monia eri kaupan kynsi merkkejä, ja kyllä nämä ovat olleet ehdottomasti ykköset! (:


      • juttujopo
        Jopo&lt;3 kirjoitti:

        Ööööö kantsis ehk kuiteski kysyy et onks niil teko kynsiliimaa eikä takokynsiliimaa..... sori toi pilkun viilaus......

        osta maksista mulla pysyy


      • kuwtsi
        Jopo&lt;3 kirjoitti:

        Ööööö kantsis ehk kuiteski kysyy et onks niil teko kynsiliimaa eikä takokynsiliimaa..... sori toi pilkun viilaus......

        NIII tai ehkä kantsiski kysyy että onko niillä TEKOKYNSILIIMAA eikä teko kynsiliimaa tai takokynsiliimaa =)=)=)=) hehe, oon yhdys_sana_poliisi


      • Öööö....
        Jopo&lt;3 kirjoitti:

        Ööööö kantsis ehk kuiteski kysyy et onks niil teko kynsiliimaa eikä takokynsiliimaa..... sori toi pilkun viilaus......

        No niimpä! :))


    • kynsityttö

      ostin itte pari päivää sitte et kyl on pysyny ja irtos yks ni liimasin sen vaivatta takas (= kivatha ne n mut jos et haluu arki hommien vaikeutuvan suosittelen ostamaan hieman lyhyempiä kynsii... ja yleensä ne kestää 5-10 päivää ainaki mulla :D

      • kynsiteknikko

        Irtokynnet on tarkoitettu vain tilapäiseen käyttöön.
        Jos käyttää pidempään oma kynsi vaurioituu, joillain jopa syöpyy kummallisesti.
        Näitä syöpyneitä kynsiä olen ihan liikaa nähnyt.

        Myös kynsistudioissa laitetaan näitä tilapäiskäyttöön tarkoitettuja, ns. Party Nailseja, joiden idea on juurikin tuo, eli tarkoitettu pysymään jossain juhlissa, muutaman päivän. Pysyvät kyllä kauemmin miltei poikkeuksetta, 2-3 vkoa keskimäärin. Kynsistudiossa myös irtokynnet istutetaan sopimaan asiakkaan kynsiin täydellisesti.

        Kynsistudiossa pohjatyöt näihin kynsiin tehdään samoin kuin rakennekynsiinkin, suosittelen siis kunnollista kynsilevyn puhdistamista myös kotona laittaville.

        Liimat hylkivät kaikkea öljyistä, sekä tietysti irtokuonaa, jota siistin näköisistäkin, mutta valmistelemattomista kynsistä löytyy ihmeellisiä määriä!
        Preppaamattomassa kynnessä ei mikään pysy hyvin, ei irto- tai rakennekynnet,
        ei kynsilakkakaan.

        Voidaan myös sanoa, että kaikki kynsiliimat haurastuvat vedestä, joten turha läträäminen pitäisi jättää. Eniten kynsiä kuitenkin irrottaa tottumattomuus niiden käyttöön; kun kynnessä on yhtäkkiä pituutta, ei aivot sitä heti käsitä, joten tulee tölvittyä niitä sitten huomaamatta.

        Ylempänä joku sanoi liimanneensa paperiliimalla kynnet - noh, taisi olla vitsi!
        Pikaliimojen ainesosat taasen ovat yllättävän lähellä kynsiliimoja :)

        Kun kynnet irtoavat ja laitatte uudestaan muistakaa putsata kaikki vanha liima pois, viilaus auttaa.

        Ja opiskelkaa vaikka netistä miten kunnollinen preppaus kynsille tehdään ennen rakennekynsien laittoa; auttaa kummasti myös irtokynsien pysymisessä. Pelkkä vesipesu ei riitä.


    • useastikkin

      tekokynsiä, niitä löytyy niin monia erillaisia joten on varaa valita mieleiset. Tälläkin hetkellä käytössä. Mulla ne pysyy jonkun reilu pari viikkoa, havaittu hyviksi siis :)

      • vierailija

        moi.. olen 15 v ja mulla o ollu 3 kertaa tekokynnet ja kaikki on pysyny.. ekalla kerralla otin ne pois työntämällä peukalon tekokunnen toisen käden tekokynnen alle ja hyvin lähti irti mutta en suosittele sitä.. mutta kaikki tekokynnet o kestäny ku tapeeks liimaa laittaa.. tekokynsipaketissa tulevalla liimalla olen myös liimannut veljeni sormet yhteen eikä helposti lähtenyt irti.. varmaan 2 tunti liotti kynsilakanpoistiaineessa ja raaputti sitä pois :D että kyllä se kynsiliima joka paketin mukana tulee nii on tehokas :D


    • eizku

      Juu, mää oon ostanu ensimmäiset tekokynnet tuolt seppälästä. Mulla maksoi 11.95e mutta halvemmallakin saa. Esim 3.95e muistaakseni. Mutta niissä tuleva liima on pikaliimaa. Niin varo se liimaa sormet aina nopeesti yhteen. Mutta se liima kuule pysyy. Minä laitan ne näin:

      1. Valitse kaikkiin kynsiin sopivat tekokynnet.

      2. Laita liimaa oikealle-/tekokynnelle.

      3. Levitä liimaa esim. hammastikulla joka paikkaan kyntä. Jos laitat tekokynteen liimaa niin silloin EI saa laittaa joka paikkaan, että se pitää vähän katsoa. Eli kannatan että laitat omaan kynteen liimaa.

      4. paina kynttä sormella kiinni omaan kynteen n. 20 sekkaa?

      5. Nosta sormi pois ja kynsi on kiinni.

      Juu ohjeista ei nii paljoo varmaan apua, mutta kuitenkin =)))

      Täs jotain varotuksii xDD


      - Ei aina voi tyeskennellä hyvin.

      - Jos sinulla on pöytä kone niin silloinhan täytyy vähän painaa niin sinun täytee painaa se sormella etkä kynnellä eli kirjoittaminen ON joskus vaikeaa.

      - Kirjoittaminen kynällä ei mene loistavasti ei saa oikeen hyvin piettyä kynästä kiinni [Riippuu sit kynsien pituudesta]

      - Jos sinulla on vaikka enää 1 kynsi jäljellä niin se on ärsyttävä irroittaa ja voi vahingoittaa kynttä.

      - Kun tekokynsiä on ottanut pois niin omassa kynnesttä saattaa olla patteja liimasta.Eli pilaa oman kynnen.

      -Sitten kun on käyttänyt samoja kynsiä montakertaa ja ei ole pessyt sitä liima möykkyä poissa niin se ei saata enää tarttua.

      - Jos menee hiekkaa kynsien sinne väliin niin et saa niitä helpolla pois.

      En jaksa kirjottaa ja miettii lisää mut kai nää riittää..



      Mut määpä sain lauantaina uudet tekokynnet jotka on Italiasta, saatan tänää laittaa

      • cehedeman

        mä tos just ostinki tnää tekikset seppäläst, jotka makso just 3,95 :DD


    • heididaahh

      Mun mielestä ne siis on ihan hyvät. Kaikki ei oo samanlaiset. Tuli vaan pikkupurkki liimaa ja loppui tänään kesken, mistä saisin lisää halvalla?

      • heididaahh

        JJuu.. Ostin itse K-supermarketista maksoivay 6.90€ ja ovat pysyneet 2 päivää eikä mtn. ongelmaa!


      • 13vee tyttönen
        heididaahh kirjoitti:

        JJuu.. Ostin itse K-supermarketista maksoivay 6.90€ ja ovat pysyneet 2 päivää eikä mtn. ongelmaa!

        Mulla on ollu kerran tekokynnet, ei pysyny kauheen hyvin :((
        Mutta mulla onkin sellaset oudot kynnet joissa on joitain kuhmuja, tai mitä lienee...
        Parin tunnin jälkeen irtos eka, sitten liimattiin takaisin, ja sitten tippu lisää
        niin että parin päivän kuluttua oli 5 kynttä tippunu. Otin ne lopulta pois liuuttamalla
        kynsiä kynsilakassa.
        Suosittelen kyllä mielummin kynsilakkaa :))


      • juttujopo
        13vee tyttönen kirjoitti:

        Mulla on ollu kerran tekokynnet, ei pysyny kauheen hyvin :((
        Mutta mulla onkin sellaset oudot kynnet joissa on joitain kuhmuja, tai mitä lienee...
        Parin tunnin jälkeen irtos eka, sitten liimattiin takaisin, ja sitten tippu lisää
        niin että parin päivän kuluttua oli 5 kynttä tippunu. Otin ne lopulta pois liuuttamalla
        kynsiä kynsilakassa.
        Suosittelen kyllä mielummin kynsilakkaa :))

        ostin sielt nätit tekokynnet ja on pysyny jo 1 kk! kokeile


      • Elyshaa
        juttujopo kirjoitti:

        ostin sielt nätit tekokynnet ja on pysyny jo 1 kk! kokeile

        Itsellä käsissä Broadwayn Geelikynet. Niihin tulee päälle kolmea tököttiä, joten eivät se vuoksi lohkeile, ja käsissäkin pysyvät hyvin. Paketissa 40 kynttä, eli ihan voi laittaa uudelleen ja uudelleen.

        Hinta ainakin Seppälässä 17,95 € eli halvat näin hyviksi kynsiksi.


      • flhdf
        Elyshaa kirjoitti:

        Itsellä käsissä Broadwayn Geelikynet. Niihin tulee päälle kolmea tököttiä, joten eivät se vuoksi lohkeile, ja käsissäkin pysyvät hyvin. Paketissa 40 kynttä, eli ihan voi laittaa uudelleen ja uudelleen.

        Hinta ainakin Seppälässä 17,95 € eli halvat näin hyviksi kynsiksi.

        HÖPÖnlöpön! Riippuu ihan vaan siitä että jos ei oisaa käyttää niin ei silloin pysykkään itselläni melkein aina kädessä!


      • Kynnet
        juttujopo kirjoitti:

        ostin sielt nätit tekokynnet ja on pysyny jo 1 kk! kokeile

        Ostin ihan sairaan kalliit ja hienot tekokynnet, mulla on niihin liimaa mutta se jätti sellasen limalöntin sinne tekokynteen ja jos ne otti pois niitä ei voinu laittaa takasi. Se liimasta tullu löntti pilaa samalla omat kynnet. Vähän ärsyttää kun ne oli niin kalliit! :((
        MIKÄ NEUVOKSI?!?!??!!??


      • Wondertar
        Kynnet kirjoitti:

        Ostin ihan sairaan kalliit ja hienot tekokynnet, mulla on niihin liimaa mutta se jätti sellasen limalöntin sinne tekokynteen ja jos ne otti pois niitä ei voinu laittaa takasi. Se liimasta tullu löntti pilaa samalla omat kynnet. Vähän ärsyttää kun ne oli niin kalliit! :((
        MIKÄ NEUVOKSI?!?!??!!??

        Miten liiman saa pois, varmaan ei auta kuin heti putsata jos ottaa tekokynnet pois..


      • jynsifani

        m,ä löysin seppälästä' kynsiliimaa maksaa 2-3 euroo


    • eryreyrtu

      välillä ostelen muuten vaan kaupasta sellasia peruskynnen näkösiä tekokynsiä jotka liimataan:D itellä pysyny jopa viikon...ja hiuka on liimastaki riippunu, yks tietty pitää mulla ainaki pidempää...mut eihä niistä tiedä. jos jaksaa liimailla uudestaan ni mikäs siinä...ite olin tottunu aivan lyhkäsiin kynsiin, ku pureskelin ni ostin ja pidin niin kauan että omatki kasvo :D

      • kynsifriikki

        Mulla on nyt tekokynnet jo kolmatta kertaa ja olen ihan hullaantunut näihin! Ekan kerran tein heräteostoksen Sokoksen emotion myymälässä, josta ostin muistaakseni täälläkin jo mainitun broadwayn kynnet (13,90e). Ihan semmoset lyhyet kokeilun vuoksi vaan, koska olin lopen kyllästynyt omien kynsien katkeiluun ja liuskottumiseen. Putsasin kynnet huolella ja viilasin vähän päältä, laitoin mukana tullutta liimaa (jossa teksti oli koreaksi...) sekä tekokynnen päälle että omaan kynteen ja painoin kiinni. Olen kassalla töissä, joten en odottanut kysnien pysyvän edes ensimmäistä työpäivää, mutta hämmästyksekseni eka irronnut kysni oli vasta kolmantena päivänä. Laukusta kaivoin liiman ja putsasin saksilla ja viilalla vanhat liimat pois ja eikun sama kynsi paikalleen! Kynnet pysy pienellä fiksailulla kolme viikkoa, kunnes ajattelin omia kynsiäni mätänemässä.. Olin hämmästynyt kuinka hyvässä kunnossa omat kynnet olivat. Annoin omien kynsien levähtää noin kuukauden kunnes löysin uudet ihanat kynnet Anttilasta. Nyt on sitten kolmannet menossa, jotka tilasin CesarsShopista. Oli aika kalliit mutta 3D kukka kynnet on sen arvoset ja on tosi jämäkän ja hyvän tuntuset. En usko että ekalla viikolla tulee yksikään tippumaan..
        Ne, jotka sanovat, että kynnet tippuu heti kun yrittää laittaa housuja kiinni. Hei haloo kai te tajuatte, että ne on kuitenkin vaan liimalla kiinni, sillon on keksittävä muita keinoja laittaa ne pöksyt jalkaan! Olin itekin pari ekaa päivää vähän ihmeissäni, mutta pian sitä jo tottuu ja oppii varomaan tiettyjä askareita, kuten nappien kiinni laittoa tai koiran kanssa vetoleikkien leikkimistä :D Kyllä noita silti voi tehdä, mutta niitä kynisä varoen. Muuten on ihan turha syyttää, että kynnet oli paskoja! Käyttäjässä se vika usein miten on...


      • Tekarihullu!
        kynsifriikki kirjoitti:

        Mulla on nyt tekokynnet jo kolmatta kertaa ja olen ihan hullaantunut näihin! Ekan kerran tein heräteostoksen Sokoksen emotion myymälässä, josta ostin muistaakseni täälläkin jo mainitun broadwayn kynnet (13,90e). Ihan semmoset lyhyet kokeilun vuoksi vaan, koska olin lopen kyllästynyt omien kynsien katkeiluun ja liuskottumiseen. Putsasin kynnet huolella ja viilasin vähän päältä, laitoin mukana tullutta liimaa (jossa teksti oli koreaksi...) sekä tekokynnen päälle että omaan kynteen ja painoin kiinni. Olen kassalla töissä, joten en odottanut kysnien pysyvän edes ensimmäistä työpäivää, mutta hämmästyksekseni eka irronnut kysni oli vasta kolmantena päivänä. Laukusta kaivoin liiman ja putsasin saksilla ja viilalla vanhat liimat pois ja eikun sama kynsi paikalleen! Kynnet pysy pienellä fiksailulla kolme viikkoa, kunnes ajattelin omia kynsiäni mätänemässä.. Olin hämmästynyt kuinka hyvässä kunnossa omat kynnet olivat. Annoin omien kynsien levähtää noin kuukauden kunnes löysin uudet ihanat kynnet Anttilasta. Nyt on sitten kolmannet menossa, jotka tilasin CesarsShopista. Oli aika kalliit mutta 3D kukka kynnet on sen arvoset ja on tosi jämäkän ja hyvän tuntuset. En usko että ekalla viikolla tulee yksikään tippumaan..
        Ne, jotka sanovat, että kynnet tippuu heti kun yrittää laittaa housuja kiinni. Hei haloo kai te tajuatte, että ne on kuitenkin vaan liimalla kiinni, sillon on keksittävä muita keinoja laittaa ne pöksyt jalkaan! Olin itekin pari ekaa päivää vähän ihmeissäni, mutta pian sitä jo tottuu ja oppii varomaan tiettyjä askareita, kuten nappien kiinni laittoa tai koiran kanssa vetoleikkien leikkimistä :D Kyllä noita silti voi tehdä, mutta niitä kynisä varoen. Muuten on ihan turha syyttää, että kynnet oli paskoja! Käyttäjässä se vika usein miten on...

        Mä oon käyttäny tekokynsä jo vaikka kuinka paljon ja ihastuin niihin!xD =) :--))


      • zekki

        Meinasin tänään Citarista ostaa paketin tekokynsiä, mitkä sisältää sen liiman jo itessään. Oli myös niitä, missä oli mukana se liimaputkilo. Mut sit aloin kattomaan omia kynsiäni, ja nehän onkin suht hyvässä kunnossa ja melkoisen pitkät (pidemmät, kuin mitä ne kaupan olis ollut), että päätin kokeilla kynsilakalla marmorointia, tai jotain muuta kivaa lakkausta.


      • Saksisankarit
        zekki kirjoitti:

        Meinasin tänään Citarista ostaa paketin tekokynsiä, mitkä sisältää sen liiman jo itessään. Oli myös niitä, missä oli mukana se liimaputkilo. Mut sit aloin kattomaan omia kynsiäni, ja nehän onkin suht hyvässä kunnossa ja melkoisen pitkät (pidemmät, kuin mitä ne kaupan olis ollut), että päätin kokeilla kynsilakalla marmorointia, tai jotain muuta kivaa lakkausta.

        yks oli meillä ja päätettiin kokeilla tekokynsiä. Ja leikattiin saksilla kynsiliiman pää auki. Sitt seuraavan päivänä huomattiin että ne sakset oli liimautunu kiinni! Me sitten panikissa yritettiin kaikkee tapoja saaha ne aukeemaan kun ne oli mun siskon sakset. Loppujen lopuks katotiin palstalta et vesihaurastuttaa. Ei sekään auttanu. mutta sitten iskettiin ne sakset tulikuumaan veteen 5 min. sitten ne irtos! :DDDDD


    • Beepa

      Mulla on itsellä pitkät kynnet, mutta käytän tekokynsiä aina. tekokynnet kannattaa valita sillai et ne on omien kynsiesi kanssa sopivat. pakkaustahan ei saa avata kaupassa. Itse katon aina sen peukalon kynnen muodon, mikä yleensä näkyy paketista läpi. Jos muistuttaa vähänkin omaa peukanlonkynttä, niin kynsien pitäisi olla sopivat. KATSO että kynsinauhasi ovat tasaiset ja nätit. muuten näyttää rumalta. Ainakin itselläni toimii se, jos ei ole varma että onko kynnet sopivan muotoiset. Itse ostan seppälästä tai H&M;ltä tekokynnet, joskus muualtakin. Kynnet pysyvät iteselläni yleensä sellaiset mukavat 2-4 viikkoa.
      Itse toimin näin.
      1. Rasvaan kynnet.
      2. Työnnän ja muotoilen kynsi nauhat jos tarvitsee esim. hammastikulla.
      3. Viilaan kynsiviilalla kynnen pinnan kunnolla.
      4. Laitan liiman omaan kynteeni en tekokynteen.
      5. työnnän samalla kun laitan kynttäpaikailleen sen oman kynsinauhan "alle". Ei saa painaa niin lujaa että tulee verta.
      Ja kyllä, kynnet voi liimata uudestaan jos ne ovat hyvän kunotoiset ja näköiset! 8 )

      • Beepa

        Käytän itse pakkauksessa mukana tulevan liiman. Voi ostaa myös jotain muuta pikaliimaa, mutta katso että se ei polta sun omia kynsiäsi ihan pilalle.!!!


      • tipsuutin
        Beepa kirjoitti:

        Käytän itse pakkauksessa mukana tulevan liiman. Voi ostaa myös jotain muuta pikaliimaa, mutta katso että se ei polta sun omia kynsiäsi ihan pilalle.!!!

        mä ostin eile seppäläst sellaset 2,50 euron kynnet missä ei oo mitää koristeita tai lakkaa ja eilen sit yritin laittaa mut meni vähä vinoon ja yritin saada pois x-tran kynsilakan poistoaineella mutta penmensi vain niitä, ohjeitaa? ((;


      • :>
        tipsuutin kirjoitti:

        mä ostin eile seppäläst sellaset 2,50 euron kynnet missä ei oo mitää koristeita tai lakkaa ja eilen sit yritin laittaa mut meni vähä vinoon ja yritin saada pois x-tran kynsilakan poistoaineella mutta penmensi vain niitä, ohjeitaa? ((;

        niihin ei kannata käyttää kynsilakan poistoainetta. olen yhdet kynnet sillä pilannut.

        mulla pysyy yleensä tekokynnet n. viikon tai pari, muutama saattaa tippua jos oon liimannut huonosti.


    • edrrert

      tekokynnet - jotain niin säälittävää

      • halooooo??

        Ihan vastaisin nyt kysymykseen, että mistä saa kynsiliimaa jos se pieni purkki, joka YLEENSÄ tulee tekokynsien mukana ei riitä: Menet vain kauppaan mistä ostit kynnet ja kysyt myyjältä kynsiliimiaa.

        Miten vaikeeta voi olla?


    • cehedeman

      joo... kyll kantsii, jos sä haluut :) ite ostin just tnä..ja siin ohjees ainaki oli pätevät jutut..:D

    • cehedeman

      voi liimata uudellee , ja kantsii ostaa!! seppäläs on sellaset yhet, mis ei oo mitää värii (yms.) ja ne maksaa vaa 3,95 ja mulla pysyy!:D kokeile

    • Bansku 11.v.

      Tekokynnet on helpot laittaa ja ottaa pois mul on seppäläst ostetut tekokynnet ja nää on pysyny jo kolme viikkoo. Mut siis ne on helppo laittaa ja ottaa pois.Tekokynnet kestää suihkun uimisen jopa lakkaamisen! Itse rakastan uimista ja kynsien lakkaamista. minulla on normaalisti pureskeltuja kynsiä sormissa mut kun näitä en oo kertaakaa purru. otin ne tänää pois kuitenki, niin oon kyl ainaki päässy siit pureskelust eroo. Jos on ongelmia ottaaa ne pois niin täs on mun neuvo: ota kulho pistä kulhoon niin lämmintä vettä kuin vain siedät. pistä kynnet likoomaan avita kynsiä irtoomaan puutikulla joka on tullut paketissa. niin ne ovat poissa. jos liimaa jää niinkuin yleensä, niin liiman saa kynsien poisto aineel pois. @___@ T:Bansku 11.v.

    • Tekaritkunniaan

      Miten tekokynnen saa helposti pois?? Ajattelin mennä 7 päivää kestävälle leirille tekarit sormis mut entä jos irtoo? eiks se oo aik fail jos on yks irti??
      PS. Tekokynnet ei oo säälittävii ne on vaa helpompi tapa saada kauniit kynnet!!!!!!

      • Rokoo-kynnet

        Itseasiassa ei ole. Saat lopputulokseksi kauheat kynnet, mutta onhan ne aika vieviä. Tää dataaminen käy khyl voimille. ;D;D


    • suosittelija!

      Suosittelen! Pysyvät itselläni n.2 vko, eivätkä maksa kuin jonkun 10e.

      • emppinj

        vesannolla maksaa s-kaupassa 8,80 euroo.


    • muk1

      mut teille jotka ootte laittamas pikaliimalla kynnet kii nii en kyllä todellakaan suosittele.... se ei lähe sitte koskaa pois ja jos vahingossa johonki kovaa repäset käden nii kynsiki voi lähtee (ittelle käyny näin, joten en todellakaan suosittele) ja se ei tunnu kovin mukavalta kun kynsi lähtee....

    • Rokoo-kynsi

      Älä ostaa, koska irrottaminen on yhtä tuskaa. Täälä nytkin itken, kun niitä irttottelen ja omat kynnet ihan paskana! Voi käyttää uusiksi, mutta ei niitä, jotka on ollu jo kynsis. ;)

      • Ärsyyntynyt irrottaj

        Mul ois tohon irrottamiseen yks "raaka" vinkki. :)
        Kantsii laittaa jos on ni haka- tai nuppineula siihen teko- ja oman kynnen väliin ja sit vaan kammeta irti. Huonoon kuntoonhan ne kynnet menee, mut et ainakaan oo koko loppuelämääs tekokynnet kynsissä. ;)


    • Tyttö 11.v

      olen 11.v tyttö kannattaako minun laittaa tässä iässä teko kynsiä ?

    • kokeiltu on =)

      Toinen helppo tapa saada kynnet pois on laittamalla niihin kynsilakanpoisto ainetta tai jos mahtuu purkin suusta sinään niin liottamalla siellä hetken. Olen itse koikeillut ja lähti ilman kipuu. mut yksi huono puoli on se että tekokynsien muovi voi halkeilla =)

    • tekokynsi

      Tekokynnet kannattaa ostaa! ne voi liimata uudelleen ja ne pysyvät sen aikaa kun pidät niistä huota.

    • !#5247/80=(&

      Ostin Seppälästä Brodwayn tekokynnet leikkasin niitä lyhemmäks ja viilasin Sallittua? ja ne raksahtelee ja se sattuu!!!

    • apuaa

      haluisin lailttaa sellaset tekokynnet,mutta vahingoittaaks se liima jotenkin omia kynsiä ja onks ne kauheen epäkäytännölliset? ja kuinka ne saa irti sit?

    • Tiiaonparas-,-

      Mulla on tekokynnet kestänyt 4kuukautta ,vaikka ne oli niitä h&m halppiksia. Mulla tippu siinä ajassa vaan yhen kerran se kynsi. Olen itse 12v. ja opekin kysy miten voit kirjottaa noilla kun ne kynnet oli todella pitkät:) Kantsii kokeilla, mutta annan vinkin! Ei heti ekana päivänä eikä tokalla niin mitään painavaa tai tollasta sillon ne lähtee heti;)

    • magia7

      kannattaaa ostaa ne pysyy ja on ihanii....itsellä on pysyny 2 viikkoa!

    • apuaa

      kiitos tiedosta :D entäs, tuleeko omat kynnet kamalan näkösiks ,kun tekokynnet ottaa pois? :D vaurioittaaks ne kynsiä jotenkin?

    • viistoistvee

      mulla on ollut vaikka kuinka kauan tekokynnet : ) nämä viimeiset ovat olleet jotain 2 kuukautta jo ja mulla on varalla toisia tekokynsiä kunnes nää kaikki lähtee :) mulla on ollu 3 vuotta tekokynnet (melkein koko ajan) oon nyt 15.v
      Ostan kirpputorilta kynteni (; maksavat n.3,90€ mutta ostan vielä sitten toisesta kaupasta kynsiliimaa siihen lisäksi =)

    • apuaa

      okkk.mutta tuleeko ne omat kynnet huonoon kuntoon????

      • tekokynsi

        Ne saattavat ohentua ja heikentyä, ja niihin saattaa jäädä kynsiliima-kökkäreitä. Mutta mulla ainakin on monien tekokynsien jälkeen vahvat ja pitkät kynnet. Se riippuu myös iästä, ekat tekokynteni mulla oli 11-vuotiaana, ja kyllä ne vähän vahingoittuivat, mutta ei toki pysyvästi, vaan tulivat taas "normaaleiksi" parissa päivässä.


    • tyytyväinen!

      Itse olen käyttänyt tekokynsiä, ja olen niihin todella tyytyväinen. Kestävät yli viikon tai toisenkin, jos ei tee mitään hurjaa. Omat kynnet menevät kyllä huonoon kuntoon, kun tekokynnet ottaa pois, mutta itselläni ainakin ''normalisoituvat'' max. 2 päivässä.
      Itselläni tekokynnet kyllä kestävät kaiken, suihkun, kirjoittamisen, skootterilla ajon, housujen laitot ym. mutta jos ei osaa käyttää pitkiä kynsiä, niin suosittelen että silloin ei osta tekokynsiä? :D

    • tekokynsi

      Mulla on jonkun halpismerkin tekokynnet 3,50€ jostain Prismast tai jostai tällasest. Nää siis oli sellaset mantelin näköset korpinkynnet. Mutta pienen viilaamisen ja leikkaamisen jälkeen nää on ihanat, ja todella oikeen näköiset. Ne tarvii todellakin vaan kunnon lakkauksen, ittelläni on neon-pinkit ja päällä keltanen graffiti-lakka ja strassei ja sellasta.

      Kaksi kynttä on irronnu kun sorruin repimään niitä. Mutta nää on kestänyt ihan täydellisesti saunan, suihkun, pukemisen, kirjottamisen, dataamisen, hiusten pesun, ja sekään ei haittaa jos kynnen tökkää johonkin. [ellei se ole ylipitkä] Kynsiliima oli tosi pieni puteli jossa luki "Professional Nailglue" Kynsiä oli paketissa kevyesti yli kymmenen, ja todella montaa eri kokoakin löytyi.

      Muuten näille jotka miettii pikaliiman jne. laittamista kynsiin, niin _älkää_ todellakaan laittako, se vaurioittaa kynttä todella pahasti ja paljon, enemmän kuin nämä tekokynsien liimat. Alle 11-vuotiaille en suosittelisi edes muovisia tekokynsiä.

      Nää kynnet pysyy n. 2vk. Eroon pureskelusta näillä kyllä pääsee. Ja kyllä, kynnet kasvaa siellä alla. Ja jos ne haluaa pois ilman [joillekkin] kivuliasta repimistä, ne saa pois normaalilla kynsilakanpoisto-aineella. Nää kynnet ainakin "murtu" ja lohkes kun sillä veti, ja myös lähti niin irti. Ainiin, näiden kynsien mukana tulee 5-7 kpl. mikrohelmiä ja hileitä ja strasseja ja muita kivoja koristeita, jotka saa kiinni kynsilakalla.

      Geelikynsien laittaminen taas sattuu, koska kynnen pintaa viilataan rikki [ei kaikilla kosmentologeilla] Ja ne revitään yleensä kivuliaasti pois.

    • Kynsimaalaaja

      Lakkaan kavereilta monesti kynsiä ja ihan jees tulee.... haluaisin itse kokeilla tekokynsiä ja ajattelin laittaa ensin kirkkaan lakan alle ja siihen päälle liiman ja tekokynnen.....mietin vaan että vahingoittaako se liima omaakyttä vaikka olisikin kirkas lakka alla???

    • ;tr w'r '

      Eiko kannattaisi ihan kasvattaa omat kynnet? Lookfantastic.com myy Nailtiques-lakkoja. Formula 2 on kynsien kovettamista varten, ja formula 1 taas hiukan pehmentamaan, koska 2:lla kynsi muuttuu lasimaiseksi ja murtuu helposti. Formula 2 on niille, joita 2 ei ole auttanut.

      Nailla saa todella lujat omat kynnet.

    • jjjj4

      ostin seppälästä 3.95 maksavat kynnet ja mukana tuli myös tuo sama liima ! ohjeessa luki että yksi tippa riittää, mutta itse olen aina levittänyt pienen kerroksen liima kokokynnelle, niin että on pysynyt vaikka kuinka kauan. Eikä meinaa millään lähteä. Telinevoimisteluakin harrastan 5 kertaa viikossa ja hyvin on sielläkin pysynyt ! ;) mielestäni ne ovat ihan hyvät ja hintakin on halpa :) kannattaa kokeilla ;),

    • kl

      Olen ajattelut ostaa juuri tuollaiset tekokynnet seppälästä, mutta ei niitä kyllä ole löytynyt alle 10:llä eurolla.

    • jouh!

      hihi !

      oon käyttäny tekokynsii tosi paljon, koska en osaa oikee tehä mun kynsille mitää ite.. oon kyl käyny myös manigyyreissä ja sellasissa, mut eihän ne montaa kuukautta kestä ! :) mut käytän tekokynsii, ja nyt huomasin et taas vois ostaa uuet ::) ideoit minkälaiset ostais? ja mistä? jaja.... ite tykkään tosi paljon tekokynsistä :) kokeile ihmees, mut jos on herkät silmät, tai muuutenki ni älä viitti hieroo silmii paljoo ! :D ettei siis liima mee sinne silmää (;

    • jglkhl

      Älkää nyt helkkari ostako mitään tekokynsiä. Liima tuhoaa oman kynnen aivan kokonaan ja harva muistaa pitää huolta hygieniasta kynsiä liimatessaan. Tuloksena tulehduksia ja sieniä.

      Jos haluatte pitkät kynnet, hankkikaa rakennekynnet, paljon kynsiystävällisemmät. Paitsi jos haluatte vain yksien juhlien ajaksi.

      • MINÄÄÄÄÄ!

        Etkö oo kuullu mitä rakennekynnet tekee oikeille kynsille? Sen jälkeen kynnet on ihan oikeasti PILALLA. Menee päälle vuosi ennen kuin ne palaa normaaleiksi.


    • tytsy-.-

      Haluisin tekokynnet mut oon miettiny et pysyyks ne jos pelaa esim. lentopalloo

    • MINÄ!!

      Moikka!
      ... Mun pikkusiskolla (13-vuotta) & samanikäsellä serkulla on kummallaki tosi huonot omat kynnet. Katkeilee, lohkeilee, halkeilee ihan kokoajan. Niinpä me käytii tänää ettimässä niille tekokynnet;-) Ostettiin seppälästä toiselle, - makso 10,50 ja tuli liimaki mukana. Pikkusisko päätti ettiä vielä halvempia, muttei kuitenkaa halunnu niitä seppälän 3,95 maksavia halppiskynsiä... Mentiinpä sitte Kicksiin ja sieltähän ne löyty, hintaan 9,60. Peruskynnet mutta ranskalaisella manikyyrilla. Tultii kotiin ja ruvettii liimailemaan, - aluksi lioteltiin omia kynsiä kuumassa vedessä että kynsinauhat pehmitty. Työnsin kummaltakin kynsinauha 'tikulla' kynsinauhoja sen verran taaksepäin, että oikee kynsi oli vähän isompi kun normaalisti.
      Mukana tullutta liimaa käytettiin, liimasin vuorotellen kummallekkin. Ohjeessa luki että liiman ja kynnen väliin jäänyt ilmakupla saattaa aiheuttaa tulehduksia, - kellään kokemusta sellasista...?

      Nyt on kuitenkin kynnet paikoillaan, tarkotus olis että sitte ku on omat kynnet tarpeeks kasvanu nii poistetaan tekokynnet. Mahollisesti ostetaan kymmenen päivän päästä uudetkin ja pidetään päivä laittamatta 'tekareita' jotta kynnet saa hengittää.
      Ihan hyviltä ja käytännöllisiltä nuo vaikuttaa, - ei oo liian pitkät kun viilattiin vähän poies.

      Serkulla kuulemma kipeytyy kynsinauhat hyvää vauhtia, - enteileekö se jotain tulehdusta tai muuta ongelmaa... ? Millä kannattaa kynnet sitten poistaa? Ihan asetonisssa liottaen(ko)?

    • JÄRKI KÄTEEN HEI!!!!

      älkää jumalauta ny PIKALIIMALLA!!! SIIS KUN MINÄ KOKEILIN JOSKUS PIKALIIMALLA SIT MUN ÄITI SANO ET VOI HELVETTI SUN KANSSAS NYT!!
      ETTEKAI HALUU JOUTUU KYNSILEIKKAUKSEEN MIS KYNSI LEIKATAAN IRTI!!!!
      PIKALIIMASTA SE TULEE KUN PIKALIIMALLA LAITTAA SAATANA KYNNET KIINNI TOISIINSA!!!!!!!!! EI VITTU TEITÄ URPOJA!!!!!!! ELI TE JOUDUTTE SIIS KYNSILEIKKAUKSEEN!!! NO IHAN SAMA VITTU MULLE!!!!!!!!

    • voikakka

      Kyllä ne kynnet pysyy kun laittaa oikeen kokoset ja tarpeeks kynsiliimaa. Älkää helvetissä repikö. menee tuplasti huonoon kuntoon. Lioattakaa lämpimässä vedessä ja viilatkaa kynnet. Sitte pistäkää väritöntä kynsilakkaa! Voi kokeilla kans kynsilakanpoistoaineella ottaa vähän pois jos lähtee. Emotionista myydään hyviä tekokynsiä. Kannattaa kokeilla aluks short kynsiä , tai jos tykkää pidemmistä, niin sitten medium kynnet. Myös kannattaa viilata hiema!

    • HERÄTKÄÄ!

      Mitä iloa on tekokyynelistä kysyn vaan.

      SE ON RAHANTUHLAUSTA JA JÄRJETÖNTÄ!!

      HERÄTKÄÄ OIKEASTI!!!!!!!!!!!!!

    • kokemustaonpaljon

      Ite oon käyttänyt tekokynsiä monta vuotta, käytin välissä myös rakennekynsiä mut tulin siihe tuloksee et tekokynnet on monta kertaa paremmat, rakennekynnet pilaa enemmän mia kynsiä kun nämä.. ja saa aina vaihella useesti myös erilaisia eikä maksa paljoa! Itelläni on desing nails kynnet mitkä on täältä amsterdamista ostettu ja nää on kaikista parhaimmat kynnet mitä oot ikinä käyttäny, kestää todella pitkään ja pakkauksessa tuleva liima on mahtavaa! :--) kynsitippejä oon myös käyttänyt ja niitä koristellu kivasti! mutta satsatkaa kerralla kunnon kynsii eikä seppälän halpiskynsiin, se liima ei oo yhtä tehokasta ku useimmissa muissa.. eikä ikinä kynsiin mitään pikaliimaa!

    • amsterdamlove

      Ny joku fiksu aattelee et noi sun kyntes sisältää hamppuu ku amsterdamist ostettu:DD mut ei taida sisältää.mäku olin amsdis pari viiikkoo nii ostin sielt tekokynnet ja mahtilaatuu,siit yhest pikkuliikkeest mis on käsityönä tehtyi kynsiiki :-)parhaita! mut jouvui sit irrottelee ne ku noustii koneesee... mut coool kerra asut siäl!

    • tekokynnet!!

      Ostin tos pari päivää sitten Seppälästä halvat tekokynnet (3,95€). En oo vielä kokeillut mut aattelin tosa viikonloppuna laittaa. Pysyykö ne hyvin, montako päivää? kun haluisin vain viikonlopuksi:) ja miten se liima tulee siihen laittaa?

    • kynsimaakari

      Pakko vastata vaikka on vanha keskustelu, että mulla kynnet ollu nyt 5 viikkoa, ja tietysti välillä oon niitä takas liimaillu, mutta yhteensä on vaan 4 kynttä irronnu :) Hion ihan vähä kynnen pintaa ennen liimaamista. Ja myös lyhensin vähä ettei töki ni pysyy paremmin ;)

    • pastelbitch

      kannattaa ostaa esim sittarist semmone liima joka niinku sivellään siihe kynnen päälle pysyy niiiiiiin paljon paremmin!!! eikä tarvii pelkää et liima ei mee kaikkialle ku saa sen sil siveltimel levittyy tasasesti

    • kynsilläuimaan

      Ite ostin justiinsa tekokynnet ja mietin just että voiko niillä tekareilla mennä klooriveteen uimaan? :)

    • papupata

      Tuota kysäisin, että tuosta kynsiliimasta... Otin korkin pois siitä eikä sieltä tule tipan tippaa mitään kynsiliimaa vaikka puristan enkä uskalla kokeilla pikaliimaa.. Jelp?

    • Perse kutinaa

      mun persees on yks tekokynsi ku liimasin sen ja kaivoin persettä ni se jäi sinne enkä saanu pois mikä avuks ku tätä persettä rupes kutittaa

      • Sala_poliisi

        Huijaat... huijaat .... huijaat!

        JA MUUTENKIN IDIOOTIT KÄYTTÄÄ TEKOKYNSIÄ!


        sorry mutta toi oli mun mielipide!


      • SURULLINEN ONGELMA
        Sala_poliisi kirjoitti:

        Huijaat... huijaat .... huijaat!

        JA MUUTENKIN IDIOOTIT KÄYTTÄÄ TEKOKYNSIÄ!


        sorry mutta toi oli mun mielipide!

        älä oo tosissas....:(


    • piksu <3

      mistä sai värittömiä tekokynsiä ja et niit pystyis maalaa lakal kja koristelee
      ? :) olisko ehdotuksii
      Ps. valkoset käy kans jos niit pystyy maalaa :P

      • Nailsss

        Seppälästa saa "värittömiä" kynsiä ja mulla on seppälästä ostetut kynnet tais olla 12 e sekä sokoksesta ostettu erilline kynsi liima 9,90e ja on hyvin pysyny !! Ja siitä ku täällä on puhuttu siitä miten nää pysyy niin kannattaa työntää kynnet kynsinauhan alle sekä laittaa liimaa omaan kynteen sekä tekokynteen , oon ite ainaki ollu tyytyväine toivottavasti täst oli teille apuu (:


      • Anonyymi

        Esim citymarketeista saa sellaasii mis on vrm 30-50kpl
        En tiiä saako tokmanneilta mutta epäilen että saa


    • 11v

      No.. Ite täs just laitan tekokynsiii ja yritän ettii nevvoi. laitoin vaa sitä paketissa tullutta liimaa ja tuntuu hassulta. Pelottaa, että ne irtoo ;(

      • ERITTÄIN KOVA ROBIN FANI

        Mulla on tekokynnet jo kolmatta viikko jo aika kiva liima


      • ERITTÄIN KOVA ROBIN FANI

        Mulla on tekokynnet jo kolmatta viikko jo aika kiva liima


      • ERITTÄIN KOVA ROBIN FANI

        Mulla on tekokynnet jo kolmatta viikko jo aika kiva liima


    • höplöp

      kyllä ne halpiskynnet pysyy jos niitä osaa käyttää. Vaatii totuttelua käyttää käsiä pitkillä kynsillä. Aluksi jos on lyhyet kynnet, ja laittaa äkkiseltään pitkät, niin eihän niitä kukaan osaa heti käyttää. Mutta kun tottuu, tulee automaattisesti se, että varoo kynsiä ja vetoketjut ja napit laittaa sille toisel tavalla, piilarien ottaminen toisella tavalla, tms. Sama juttu niinkin, kun kasvatin kerrat sellaset 1,5 cm sormen päästä (en tajua miten ne kasvoi), mutta kun leikkasi se, niin jotenkin piti taas tottua käyttämään käsiä normisti:D

      Ajamaan oppii vaan ajamalla
      Tekokynsiä oppii käyttämään vaan käyttämällä
      Kaiken oppii vaan harjoittelemalla

    • uutta

      Nyt on olemassa uusi tuote, ne ovat esiliimatut tekokynnet mutta kynsiliima aktivoituu kehon lämmön vaikutuksesta. Siitä kerrotaan lisää http://www.tekokynnet.com sivulla. Minä ajon ainakin koitta niitä.

      • FUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

        just tommosen paketin ostin emotionista ja yhen suihkun jälkee puolet irtos.
        älä osta.


    • suosittelen

      Minä pisti pikaliimallla ! pysypähän :D KANNATTAA !! .. Et kyllä saa niitä ennää pois xD

    • Suihkuun?

      Nii et ostin Seppälästä 8€ Tekokynnet nii ja pysyny on koko päivän (yks irtos ku se oli huonosti liimattu) nii et voiko näil mennä suihkuu? Irtookone vai sit heti?

    • opiskelija
      • Kynsitietäjä

        Mä laitan näin tekokynnet.Liotan kynnet ja kynsi nauhat kuumassa vedessä pidän niitä siel 5-10 minaa.Sitte töin kynsinauhat.JOS ON LAITA KYNSI NAUHA VOIDETTA KYNSINAUHOILLE!Otan vanhat kynsilakat pois ja pesen kädet.Kuivaan ne.Ja sitte laitan 1 tai 2 kerrosta alus tai päälys lakkaa kynnelle se suojaa pikkusen omaa kynttä.Sit sovitan tekokynsiä ja etin sopivan kokoset joka kynteen.Leikkaan omat kynnet aika lyhkäsiksi.Sitte laitan omalle ja tekokynnelle liimaa.Sitten painan sitä omaan kynteeni.Sen jälkeen leikkaan ja viila kynsistä semmoset kun haluan.


    • M inttu

      oon käyttänyt jo 2,5 viikkoa halppis kynsiä pitää laittaa vaan kunnolla liimaa...

    • Vuosia halppiskynsiä käyttäneenä en ole joutunut pettymään vielä kertaakaan ! Liima on ollut TODELLA jämäkkää jokaisessa paketissa jonka olen ostanut, viimeksi taisi olla Naturel -merkkiä Tokmannista. Kynnet on upeat, pysyy parikin viikkoa ellei tee jotain joka erityisen paljon kynsiä rasittaisi, pienellä fiksauksella pidempäänkin. Kestää suihkut ja saunat ja käsienpesut täysin ongelmitta. Kynsiä on usein luultu ammattilaisen laittamiksi ja kehuja on tullut paljon, suosittelen siis lämpimästi kokeilemaan jos haaveissa on näyttävät kynnet pienellä vaivalla ! :)

    • FUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

      13e OSTIN EMOTIONISTA JA YHEN SUIHKUN JÄLKEEN PUOLET IRTOS
      perkele sanon minä:)

    • hello6

      voiko kirpparilta ostaa tekokynnet

    • asddssda34

      Prom Dresses Prom Dresses www.millybride.co.uk offer 2013 Wedding Dresses, Bridesmaid

      Dresses, Evening Dresses ,2013

      Prom Dresses ,Flower Girl Dresses And Mother Of The Bridal Dresses. www.millybride.co.uk

      girl's 2013 spring wedding dresses at www.millybride.co.uk offer 2013 Wedding Dresses,

      Bridesmaid Dresses, Evening Dresses,2013 Prom Dresses ,Flower Girl Dresses And Mother Of

      The Bridal Dresses. www.millybride.co.uk Prom Dresses Prom Dresses

      • Surkeet...

        Tekokynnet on surkeita! Oon 11 ja mulla on jokanen kynsi 2cm pitkä... Ja innokkaasti niita lakkailen. Ja ylpeydellä sanon että itse olen kynnet koristellu ku muut painelee "halpis" tekokynsissään;) En muutenkaan suosittele ostamaan. Se liima meinaa pilaa omat kynnet. Suosittelen on kauniin luonnonkynnet itse koristelua!:)


      • :))) lolololol
        Surkeet... kirjoitti:

        Tekokynnet on surkeita! Oon 11 ja mulla on jokanen kynsi 2cm pitkä... Ja innokkaasti niita lakkailen. Ja ylpeydellä sanon että itse olen kynnet koristellu ku muut painelee "halpis" tekokynsissään;) En muutenkaan suosittele ostamaan. Se liima meinaa pilaa omat kynnet. Suosittelen on kauniin luonnonkynnet itse koristelua!:)

        Ei aina auta kasvattaa pitkiä kynsiä :D Kaikilla ei ensinnäkään kynnet ole tarpeeksi vahvat, vaan katkeilevat pitkinä. Itsellä ei sitä ongelmaa ole mutta opiskelen elintarvikealaa joten siellä ei pitkiä kynsiä saa pitää.. Paras vaihtoehto ainakin minulle on siis tekokynnet ja niitäkinhän voi lakkailla niin paljon kuin haluaa ja pysyy ainakin minulla hyvin kiinni kun viilaa kynnen pinnan hyvin karheaksi :)


    • miten:(

      miten pystyy ottamaan tekokynnet pois , ettei satu ?

    • moikkelis6

      Moi!
      Jos ostat tekokynnet nii halppis kynnet ki on ihan laadukkaat.. Ja suosittelen ostamaan Anttilasta kiss nimisen liima sillä ainaki pysyy! Se on ihanku jotai pikaliimaa!!

      • KISS sormissa

        KISS pysyy - liiankin hyvin. Millä ne irtoo?


    • aNNasUU

      Heissan!
      Itse ostin Tokmannilta halvat Diva? merkkiset tekokynnet. Taisi maksaa jotain kympin jos en väärin muista.. Kynnet pysyivät tosi hyvin jotain kaksi ja puoli viikkoa, kunnes itse sitten revin ne pois. Suosittelen! Revin kynnet siis siitä syystä koska työt jatkui ja siellä ei saa olla mitään tekokynsiä tai vastaavia. Pari kertaa tippui jotkin kynnet mutta kun uudelleen liimasi niin hyvin pysyi! Ja tosiaan se liima kuului siihen pakettiin ja sitä käytin :--) Toivottavasti tästä oli jollekkin apua!

    • julkkis2

      mulla on teko kynnet ja osaan käyttää niitä mut te ette osaa ja oon muuten kin julkkis ja te ette osaa ees liimata pikku kakarat paski aiset !!

      • #fennekki

        Varmasti osaatkin käyttää tekokynsiä kun sinulle kirjoittaminenkin tuntuu olevan vähän liian haastavaa. :D:D


      • Tekokynsifriikki
        #fennekki kirjoitti:

        Varmasti osaatkin käyttää tekokynsiä kun sinulle kirjoittaminenkin tuntuu olevan vähän liian haastavaa. :D:D

        Hommaan huomenna tekokynnet kun omat kynnet leikkasin vahingossa liian lyhyiksi ja mulla on ollu jo 7 kertaa tekokynnet ja osaan kirjottaa niill toisin kuin tuo "osaan käyttää tekokynsiä" :D


    • Jennixd

      Jos ei sillä valmiilla liimapinnalla tai pakkauksen kynsiliimalla pysy niin voi ihan hyvin käyttää niitä vahvempia liimoja. Kunhan muistaa laittaa aluslakan niin omat kynnet ei vaurioidu tekokynsistä.

    • jee4

      käytän itse tekokynsiä 24/7 olen jo käyttänyt vuoden verran ja ei kynteni eivät ole yhtään vaurioituneet tai muuta vastaavaa,koska osaan poistaa ne nätisti ja hoidan kynsiäni.itse käytän kynsiä nimeltä depend ja niitä ostan kicksistä.ne on sellasia läpinäkyviä tosi pitkiä kynsi "tippejä"mitkä liimataan oman kynnen puoleenväliin ja leikataan ja lakataan haluamalla tavalla.voin ehdottomasti suositella muillekkin,jotka tykkää itse tehdä omat kynnet niin kuin haluaa ja paketin mukana tulee liima mikä on tosi hyvää ja pysyy ainakin viikon.hintaakin näillä kynsillä on vain 11 euroa,mikä on mielestäni halpa kun paketissa on 100 kynttä ja itse saan siitä viidet eri kynnet ja yhet kestää noin viikon.eli 11 euroa kuukaudessa kynsiin JES!kannatta koittaa,jos vain on kiinnostusta tehdä.omistan noin 30 eri kynsilakkaa niin tykkään itse tehdä ja vaihdella värejä.
      1.leikkaa omat kynnet lyhyiksi ja etsi sopivat kynnet joka sormeen.
      2.liimaa kynnet kyntesi puoleenväliin ja leikkaa haluamallasi tavalla.
      3.viilaa kynnet tasaiseksi muista viilaa myös oman ja tekokynnen raja pois.
      4.lakkaa ja koristele. hope you enjoy! :)

    • se raitapaketti

      Ostin tekokynnet seppälästä viimeviikolla ja kävin uimassa, kylvyssä, ratsastamassa ja nukuin niiden kanssa. Nyt ne on mulla vieläkin kädessä että kyl hyvin pysyy.

    • Eieieiei

      Ihan ihan superhätätilanteessa joo, mutta muuten ei kyllä kannata! Oman kynnen pinta lähtee mukana kun irrottaa tai irtoaa. En suosittele.

    • elluski

      mulla on tällä hetellä tekokynnet ja edelliset ei kestänyt päivääkään, iin saapa nähä miten kauan kestää

    • Kazumi 88

      Mun halpiskynnet (2,95) ei kestäny puolta tuntia kauempaa. Muuten tekokynsistä myönteisiä kokemuksia: on ollu muutaman kerran tekokynnet (vähän kalliimmat 12,95) kesti n. 3 vko.

    • :)))

      No se tietty riippuu mallist, ja tälleen, mut ittelläni on akryylikynnet jotka pysyy hyvin & tällee hintaaki kyl on, mut nää on kyl paremmat, et rahan arvoset :) (n. 40 e)

    • Kannanotto

      Heips!

      Älkää hyvät ihmiset pilatko omia kynsiä kaupan liimattavilla tekokynsillä. Tekokynnet pilaavat oman kynnen täysin, ja saattaa aiheuttaa pahoja vaurioita. Lisäksi tekokynnet ovat erittäin paha hygieniariski. Luonnonkynsilläkin on " tunteet " ja kynnet loukkaantuvat, jos eivät saa happea ja ne " kuolevat ". Se on sama, jos hukkuisit -> kuolisit. Toivottavati ymmärrätte, mitä tarkoitan.

      On muitakin tapoja saada kauniit kynnet. Ihmisen luonnonkynsi on kaunis, jos sitä hoitaa. Myös geelikynnet voivat olla vaihtoehto. Geelauksessakin on omat riskit, mutta paremmat ne ovat kuin tekokynnet. Oma kynsi kasvaa paljon geelauksen alla. Minulla on geelikynnet ( teen itse ) ja ovat kasvaneet hirveästi geelin alla. En olisi ikinä uskonut, että minulla olisi niin pitkät kynnet. Se, kannattaako geelikynsiä ottaa on aina oma valinta. Joidenkin kynnet kestävät sen hyvin, joidenkin huonommin, joidenkin kynnet eivät kestä sitä ollenkaan. :)

      Mukavaa kevään odotusta kaikille!

    • Excellent beat
    • tekokynnetonkätevät

      Kannattaa kokeilla;3 Ostin tlläset liila-pinkki hileiset tekokynnet Seppälästä, ja juuri laitettiin. Vähän aikaa painavat tooodella oudosti. Osaisko joku kertoo mistä se johtuu? Viilattiin mun kynnet just ennen liimaamista, ja normaalikokoisetkin ovat, eli sopivat mun kynsiin. Sivuista kuitenkin painaa oudosti .... Nää makso sitte 7,95 euroo

      • TTT9325..2.2.3.4o40

        Liian isot tekokynnet ollu omaan kynteen jos painaa kynsinauhoja. Niitä kynsinauhoja kuuluu myös työntää sivummalle ennen laittoa, sillä tekokynsi ei saa peittää niitä.


    • jellymelly

      minun mielestä tekokynnet ovat ihan hyviä ja ne pysyvät jos niitä osaa käyttää. mutta huonona puolena on se että se liima on ihan surkeeta mu siis aina voi laittaa esim teipil mu siis jos on läpinäkyvät kynnet nii saa aika tarkkaa kattoo et se teippi ei näy mut jos on sellaset mist ei näy läpi nii voi vaa laittaa jesarii sitte :DD mä oon kerran ku piti saada nopeesti kynnet ja liima oli kuivunu nii laitoin jesarii ja pysy ihan hiton hyvin. ja jos ei halua laittaa teippiä niin voi aina laittaa esim paperiliimaa tai sitten tilata netistä niinku ulkomailta liimaa koska esim mulla on ollu espanjasta ostettua liimaa ja se oli ihan sairaan hyvää! joten ne on vaa suurimmaks osaks sitä et suomalaiset liimat on perseest! mut siis KANNATTAA ostaa tekokynnet jos haluu pitkät kynnet koska ne on edulliasia ja vie vähän aikaa kun laittaa ja ei tarvitse erikseen maksaa etää kynnet lakataan tai sitten että alkaisia iteselleen tekemään kynsiänsä! :) (ja oon pahoillani jos oli jtn kirjotusvirhritä)

    • mmoii

      ostin seppälästä tekokynnet. mutta osa on ihan väärän kokoisia, joten voiko niitä viilata jo ennen kun ne laittaa? ja kauanko ne suunnilleen kestää? ostin kiksistä eriksee kynsiliimapurkin?

    • vampyyriddd

      Tekisin halloweeniksi liimattavista tekokynsistä vampyyrin hampaat. Millä Voisin liimata ne? Käykö kynsiliima tai ripsiliima?

      • Rakastantekokynsiä

        Ripsi- tai kynsiliimaa ei kannata laittaa suuhun koska siinä on aineita joitten ei pitäisi mennä suuhun


    • Rakastantekokynsiä

      Riippuu mistä ostat liiman itse ostan saiturinpörssistä sillä liimalla kaverini kynnet pysyi kuukauden ja jos viilaat kynttäsi karheammaksi kynnet pysyvät paremmin

    • juustoperuna

      Ostin kerra seppäläst sellaset ihanat tekonynnet ja alkuun ei pysyny yhtää mut sit ku se liima kuivu kunnol nii ei meinannu lähtee sitten millää.

    • Anonyymi

      Miten saa vanhaa kynsiliimaa tekokynsistä irti??

    • Anonyymi

      jep, haluisin ite kokeilla aidosti kunnon liimalla tekokynsiä mutta miten sitten onnistuuko miten niiden kanssa eläminen? Onko kokemusta kannattaako kokeilla?

    • Anonyymi

      Hei mie ostin tos pari päivää sit tekokynnet ja niis ei ollut liimaa mukana niin oisko jollain mitään keinoa saada niitä pysymään

      • Anonyymi

        Cittsrista.. Valkoinen kynsiliima. Kyllä pysyy. Myydään ihan erikseen.


    • Anonyymi

      Kauanko essence tekokynnet pysyy kynsissä?

    • Anonyymi

      Tarvitsen äkkiä apua! Ostin essence tekokynnet ja ne on siis sellaiset joihin ei laiteta erikseen liimaa. Kysymys on, kauanko ne pysyy kynsissä tai haittaako jos omat kynnet on vähän katkennut alhaalta?:( (mulla oli entero rokko ja kynnet vähän katkes alhaalta.) Olisi kiva jos vastaisitte nopeasti!<3 T:entero rokosta kärsinyt…❤️❤️

      • Anonyymi

        Ne ei pysy ainakaan mulla kun väh 12h


    • Anonyymi

      Voi liimata uudestaan

    • Anonyymi

      Hinta-laatusuhteeltaan parhaimmat tekokynnet on nämä Kiss:n kynnet: https://adtr.co/DYgGuJ. Pakkauksessa myös mukana liimapullo. Huom! Kun olet avannut pullon, varmista ettei se kaadu!! Jos kaatuu, korkki liimaantuu kiinni etkä saa liimapulloa enää auki.
      Olen käyttänyt näitä itse jo vuosien ajan ja olen ollut tyytyväinen. Myös muita muotoja löytyy (esim. Stiletto), mutta mielestäni tämä short square on nätti ja käytännöllinen.

    • Anonyymi

      Haluisin tietää, että pysyykö tekikynnet kloorivedessä, nimittäin ite oon menossa ylihuomenna flamingoon uimaan?

    • Anonyymi

      Mknju

    • Anonyymi

      Voiko liimattavilla tekokynsillä nukkua

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ostin glitzadora nimisestä verkkokaupasta tekokynnet. Olivat todella kestävät ja hyvät. Kynnet kiinnitettiin paketin mukana tulleilla ns. tarroilla. Jos jostain ostat niin ehdottomasti sieltä. Jos olet uusi tilaaja voit käyttää koodia NEW ja saat ilmaisen toimituksen.

        Kaupan tekokynnet ostin ja eivät pysyneet edes päivää. En ole expertti kynsien laittamisessa joten en tiedä menikö jotain pieleen. Yritin parhaani mukaan seurata ohjeita.


    • Anonyymi

      Tein vuosia tämän jutun ihan väärin, jos laitoin tekokynnet viikonlopuksi niin jo seuraavana päivänä ne irtoitli! Kynnet pitää pohjustaa, hioa oman kynnen kiilto pois ja jotta kynsiliimalla on tarttumapintaa. Tämän jälkeen kynsi pitää puhdistaa öljystä ja pölystä alkoholilla. Itse puhdistan vanulla ja kynsilakan poistoaineella. Kynsinauhat olis kans hyvä työntää taakse. Kannattaa tehdä nämä vaiheet huolella ja kynnet voivat kestää viikosta toiseen. Lisäksi välttää saippuan, puhdistusaineiden ja veden joutumista kynsille. Kannattaa käyttää suihkussa hanskoja ja muissa kotitöissä käsineitä.

      Vaikka kynnet näillä vinkeillä pysyy paremmin, älä käytä niitä työkaluna! Aiheesta löytyy paljon Youtube -videoita aiheella "press on nails". Välillä voi olla että yksittäisen kynnen joutuu liimaamaan takaisin. Eli ihan normaalia..tee tässäkin tapauksessa silti kuten edellä.

      Öljy irrottaa tekokynsiä ja saippua, joten siksi kynsien valmistelu on oleellista. Näillä vinkeillä on kiva tehdä kotona manikyyri, jos ei malta varata aikaa kynsille. Olen usein saanut kommenttia, että ihan kuin olisi ottanut rakennekynnet, jopa ripsiteknikoltani😊!

      Jos jaksaa, irtokynnet voi käyttää uudelleen ne puhdistettua liimajäämistä. En kyllä käyttäisi missään nimessä rautakaupan liimoja kynsille, sillä ne eivät ole kosmeettisia liimoja. Kissin liima on saanut kehuja, mutta oma suosikkini on W7 quick dry nail glue,joka on lisäksi edullinen..alle 2 €!

      Yksi vinkki vielä: laita liimaa irtokynnelle ja sitten vielä omalle kynnelle, näin liima tarraa toiseen puoleen paremmin (tämä puhdistuksen ja hiomisen jälkeen!).

    • Anonyymi

      Tekokynnet pysyvät n.3-4viikkoa ja saa liimattua uudelleen ja uudelleen👍🏼

    • Anonyymi

      Ostin Kynsiliimaa normaliasta ja niissä on todella paljon haittoja iholle ja minulla on todella herkkä iho joten onko vinkkejä

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5917
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3744
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2033
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1239
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe