Ulkonäkö ratkaisee!

Helpotti tietää

Ok, olen rumahko mies joka on onkinut jo hyvän aikaa naistuttavilta sekä naisilta eri tavoin tietoja mikä on ratkaiseva tekijä miehessä onko toisesta seurusteluun.

Se on töttörööööö! ULKONÄKÖ. Se tekee miehestä sen puoleensa vetävän tai sitten ei.
Miehen luonne, status, käytös yms. voidaan antaa anteeksi, mutta ulkoista olemusta ei. Se on joko tai.
Joko "kyllä, kiitos" tai "ei todellakaan!"

Tämä koskee 95% naisista. Ainoat naiset joille ulkonäkö alustavasti ei ollut ratkaiseva tekijä ovat niitä joille oma ulkonäkö on toissijainen tärkeydessä tai joilla oman ulkonäön suhteen on joku selkeästi näkyvä "ongelma" kuten ylipaino. Myös naisen itsetunnon ollessa alhaalla hän on valmis tyytymään vähemmän puoleensavetävään mieheen.

Erityisen hyvännäköinen tai komea ei tarvitse olla, mutta miehessä pitää olla hieman joko särmää, äijää, ilkikurista poikamaisuutta, "voimakkaan oloisuutta", "pilkettä silmäkulmassa", karheaa komeutta yms.

Täytyy myös huomauttaa että ulkonäkö ei yksinään riitä. Tarvitaan siis jollakin muotoa muutakin, mutta ulkonäkö on se joka ratkaisee. Tätä sitten kutsutaan "kemiaksi".
Koska jos miehen olemus miellyttää niin sitä kautta miehen jututkin uppoaa helpommin ja naisen vastaanotto miehen luonteenpiirteille on positiivisempi.
Nainen on jo valmiiksi syttynyt joten ei tarvitse

Tämä tietysti meille vähemmän sexyille lauhkean näköisille ja hieman rumillekin miehille on kaamea shokkitieto, mutta valitettava totuus.

Hyvää alkutalven jatkoa kaikille!

28

1541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies 35v

      Kuule, ei rumia ihmisiä ole olemassa.
      Itse tiedän pariskuntia, joissa on kaunis nainen ja vähemmän komea mies ja sitten olen ihmetellyt eräitä pariskuntia, että miten noin komea mies on ottanut noin vaatimattoman näköisen naisen.

      En tiedä minkä ikäinen olet, mutta jos olet alle 35 v, niin pidä itsesi fyysisesti ja henkisesti kunnossa.

      Esim. jos olet 25 vuotias, niin markkinat ovat ihan erilaiset muutaman vuoden kuluttua, toiset ihmiset paranee vanhetessaan ja toiset nuorena ns. kauniit, niin monet heistä rupsahtavat yllättävän aikaisin.

      Yksi tärkeä asia vielä, et määritellyt mikä sinussa on ns. rumaa, eli onko omasta mielestäsi korvat rumat, nenä ruma vai mikä on rumaa?

      Ei ihmisestä voi sanoa, että hän on ruma, aina voidaan osoittaa, että tuo ja tuo kohta on ehkä hiukan normista poikkeava, eli mikä sinussa on rumaa jos saa kysyä, eli esim. onko nenäsi ruma vai mikä.

      Asioille voi aina tehdä jotain, sekä kauneus on katoavaista, jos olet muuten terve, niin sinulla on valttikortit käsissäsi, sekä naiset arvostavat älykkyyttä ja rehellisyyttä miehissä aina enemmän, mitä vanhemmiksi tulevat.

      • Helpotti tietää

        Mikä minussa on rumaa?

        Sitä en osaa määritellä, mutta tiedän että naamani on ns. epäseksikäs eli vähemmän nähtävästi miehekkään seksikäs. Tämä on yhtä kuin "rumuus" parinvalintamielessä.

        Itseasiassa tämä on paljon pahempi "virhe" kuin yksi tai kaksi rumaa piirrettä kuten vaikkapa ruma nenä.

        "Asioille voi aina tehdä jotain, sekä kauneus on katoavaista, jos olet muuten terve, niin sinulla on valttikortit käsissäsi, sekä naiset arvostavat älykkyyttä ja rehellisyyttä miehissä aina enemmän, mitä vanhemmiksi tulevat. "

        Jos kysyt minun mielipidettä niin minua ei enää vanhana ukkona kiinnosta naimisissa olleita ja lapsen hankkineita naisia enää havitella. Olen siirtynyt siinä vaiheessa jo etsimään vaimoa esimerkiksi ulkomailta.

        Tässä ketjussa kuitenkaan ei ollut tarkoitus käsitellä nimenomaan minua yksittäisenä henkilönä vaan kerroin mihin tulokseen tulin kun vertailin naisten vastauksia ja siihen miten he partnereja valitsevat.


      • Helpotti tietää

        Olen muuten jo huomannut että kiinnostus on kasvanut koska olen jo kohta 30 vuotias.
        Valitettavasti me kaikki ihmiset katsomme ulkoista olemusta ja omalla kohdalla se keskittyy naisen vartaloon. Lähinnä siihen onko siinä ylimääräistä pyöreyttä.

        Ne naiset jotka ovat pyöristyneet ovatkin valmiita valitsemaan vähemmän puoleensavetävän rehellisen yms. miehen. Muut naiset jotka taas kokevat edelleen olevansa kovinkin hehkeitä haaveilevat edelleen erityisen puoleensavetävästä miehestä myös ulkoisen olemuksen puolesta.

        Pelkkä henkinen ja fyysinen hyvinvointi ei takaa mitään ellei puhuta jostain keski-ikäisistä eli 40-vuotiaista joka tarkoittaisi esimerkiksi kohdallani 10 vuoden odotusta.

        Ehken maininnut tarpeeksi selkeästi että tämä koskee nuoria naisia eli ikäisiäni tai nuorempia.


    • ..............

      Vinkki: ala pitää hygieniastasi huolta. Käy suihkussa useammin kuin kerran viikossa PESE HIUKSET VIIMEISTÄÄN SITTEN, KUN NE ALKAA NÄYTTÄÄ VÄHÄNKIN RASVAISILTA, vaihda sukat ja alusvaatteet joka päivä, käytä siistejä, hyvin istuvia vaatteita; käy leikkauttamassa hiuksesi säännöllisesti, jos pidät lyhyttä tukkaa, aja tai ainakin siisti partaasi, viiksiäsi ja kulmakarvojakin, jos ne ovat yhteen kasvaneet ja rehottavat. Tadaa: olet ihannemies.

      Naisilla on vaikeampaa, koska ihannenainen-palstaa lukiessa miehet puuttuvat niin paljon geneettisiin ominaisuuksiin, joihin ei oikein itse voi vaikuttaa. Monesti naisille riittää hygieenisyys ja siisti ulkoinen olemus, joka taas tuntuu olevan monille miehille käsittämättömän vaikea asia pitää yllä.

      • Helpotti tietää

        Aloituksessani ei suoraan viitattu minuun.

        Pesin edellisen kerran hiukseni puoli tuntia sitten ja sitä edellisen kerran aamulla.
        Sukat yms. vaihdan pari kertaa päivässä kuntoilusuoritusten jälkeen yms.
        Hiukset leikkautan säännöllisesti ja parran ajan päivittäin.

        Olen valkoinen valjunaama joka saa minut näyttämään aika mitäänsanomattomalta joten voidaan sanoa olevani "rumahko".

        Omalla kohdalla helpotti tietää että pelkkä siisti ulkoinen olemus ei riitä vaan tarvitaan juuri noita geneettisiä ominaisuuksia joita mainostetaan täälläkin palstalla.
        Näihin juuri ei voi itse vaikuttaa. Kroppani alkaa olla hoikahko ja urheilullinen, muttei sillä vaikuta olevan väliä koska luonnon määrittämää pärstää ei voi määritellä uudelleen.

        Toki voit olla eri mieltä asiasta, mutta jos kyselen aika pitkän ajan kuluessa useilta kymmeniltä naisilta asialta yleisesti (ei pelkästään oman ulkonäköni suhteen) niin nettideitissä tuntemattomilta, facebookista kavereilta että muuten tuntemiltani naisilta joista osa on varattuja niin vallitsevaksi teemaksi nousi että miehen ulkoisessa olemuksessa oli "se jokin" joka teki vaikutuksen.


      • mies, 30v, sinkku

        Oho, oispa hienoa, jos noilla ominaisuuksilla pääsisi ihannemieheksi tai edes lähelle :o

        Käyn joka aamu suihkussa ja vaihdan puhtaat alusvaatteet, parturissa kerran kuukaudessa, parran trimmaan todella lyhyeksi usean kerran viikossa, kynnet leikkaan aina kun ovat riittävän pitkät että voi leikata... Vaatteita ostaessa kiinnitän huomion myös siihen, että lahkeet/hihat on riittävän pitkät ja hartioiltakin istuu, mutta erityisen trendikkäästi en pukeudu, yleensä siistit, puhtaat perusfarkut, nahkakengät ja neule. Urheillessa tietty verkkarit ja tilaisuuden vaatiessa puku, silloinkin solmio ulottuu vyön solkeen ja puvun takin alanappi on oikeaoppisesti auki :)

        Siisteyden lisäksi löytyy tietysti työpaikka, koulutus (FT), kohteliaat käytöstavat ja romanttinen luonne. Paino normaali, savuton, hyväsydäminen, itsenäinen, perussosiaalinen.

        Mutta onko naisonnea? No ei ole. Kavereita vaan saa. Ainoastaan jotkut ulkomaalaiset tytöt tuntuu kiinnostuvan romanttisessa mielessä, mutta silloin välimatka tulee usein esteeksi.

        Mikä on miehessä vikana? Kuulemma ainakin pituus (vain 173 cm) ja raittius (miksi naista hävettää, jos mies ei juo?).


      • *Nana*

        ..............20.11.2010 22:24 : just noin. Samaa mieltä!

        En ymmärrä mikä tuossa yleensä on niin hankalaa ettei miehet ymmärrä ottaa iloa irti mainitsemistasi keinoista!


      • juomarista huoli en
        mies, 30v, sinkku kirjoitti:

        Oho, oispa hienoa, jos noilla ominaisuuksilla pääsisi ihannemieheksi tai edes lähelle :o

        Käyn joka aamu suihkussa ja vaihdan puhtaat alusvaatteet, parturissa kerran kuukaudessa, parran trimmaan todella lyhyeksi usean kerran viikossa, kynnet leikkaan aina kun ovat riittävän pitkät että voi leikata... Vaatteita ostaessa kiinnitän huomion myös siihen, että lahkeet/hihat on riittävän pitkät ja hartioiltakin istuu, mutta erityisen trendikkäästi en pukeudu, yleensä siistit, puhtaat perusfarkut, nahkakengät ja neule. Urheillessa tietty verkkarit ja tilaisuuden vaatiessa puku, silloinkin solmio ulottuu vyön solkeen ja puvun takin alanappi on oikeaoppisesti auki :)

        Siisteyden lisäksi löytyy tietysti työpaikka, koulutus (FT), kohteliaat käytöstavat ja romanttinen luonne. Paino normaali, savuton, hyväsydäminen, itsenäinen, perussosiaalinen.

        Mutta onko naisonnea? No ei ole. Kavereita vaan saa. Ainoastaan jotkut ulkomaalaiset tytöt tuntuu kiinnostuvan romanttisessa mielessä, mutta silloin välimatka tulee usein esteeksi.

        Mikä on miehessä vikana? Kuulemma ainakin pituus (vain 173 cm) ja raittius (miksi naista hävettää, jos mies ei juo?).

        kyllä minä häpeän, jos mies juo! :0


    • Shocking news

      Onneksi se ulkonäkö ja komeus on usein katsojan silmissä. Täydelliset kaunottaret ja komistukset ovat useimpien mielestä komeita ja kauniita, mutta monta kertaa jonkun ihmisen mielestä komea on toisen mielestä ihan tavis. Makuasioista ei voi kiistellä.

      • Helpotti tietää

        Tämä ei ollut mikään järkyttävä uutinen eikä tulos, mutta minua helpotti tietää koska ei tarvitse miettiä enää omaa käytöstään, iskutekniikoita yms.

        On kehuttu fiksuksi herrasmieheksi sekä ihmetelty että miten tällainen on jäänyt sivu suun, mutta kun se totuudenhetki koittaa niin on ollut vaikea ymmärtää miksei nainen päätä jatkaa esimerkiksi tapailua.

        En vain seksuaalisesti sytytä ulkonäöltäni. Ei siinä rento huumori yms. auta jos nainen kattoo että "en mä tollaisen kalkkilaivan kapteenin kanssa kyllä makaisi". Eikä sen tarvitse naisen puolelta olla tietoinen ajatus, tiedostamaton vietti ja tunne riittää.

        Tuossa sinulta unohtui että mitä se "tavis" tarkoittaa. Uskoisin että nykyiset ulkoiset kriteerit ovat nousseet ja "tavis" ei oikein tahdo riittää. Toki ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä, mutta toisaalta on joitain perustavanlaatuisia odotuksia jota kautta joidenkin vähemmän komeiden/kauniiden on edes sitä "sopivaa" löytää. Tähän kun lisätään se tosiasia että ulkoisesti sopivan kanssa ei välttämättä käy jutut yhteen tai kuten esimerkiksi itse esitin niin liikuntatottumukset yms. elämäntavat (baareilua yms.) myöten ovat tyystin erilaiset.

        Sitä kai on vain tolkutettu koko ikänsä että naiset eivät ole pinnallisia ja tärkeintä on miehen itsevarmuus yms. mutta jossakin vaiheessa tajuaa ettei vain ole se filmaattisin olento jolloin aika herkästi jää kaikista aloitteista se maku suuhun.

        Kun mies ei herätä seksuaalista halua /romanttisia tunteita naisessa ulkoisen olemuksen puolesta esimerkiksi naaman perusteella, niin se on hei-hei.


      • Shocking news
        Helpotti tietää kirjoitti:

        Tämä ei ollut mikään järkyttävä uutinen eikä tulos, mutta minua helpotti tietää koska ei tarvitse miettiä enää omaa käytöstään, iskutekniikoita yms.

        On kehuttu fiksuksi herrasmieheksi sekä ihmetelty että miten tällainen on jäänyt sivu suun, mutta kun se totuudenhetki koittaa niin on ollut vaikea ymmärtää miksei nainen päätä jatkaa esimerkiksi tapailua.

        En vain seksuaalisesti sytytä ulkonäöltäni. Ei siinä rento huumori yms. auta jos nainen kattoo että "en mä tollaisen kalkkilaivan kapteenin kanssa kyllä makaisi". Eikä sen tarvitse naisen puolelta olla tietoinen ajatus, tiedostamaton vietti ja tunne riittää.

        Tuossa sinulta unohtui että mitä se "tavis" tarkoittaa. Uskoisin että nykyiset ulkoiset kriteerit ovat nousseet ja "tavis" ei oikein tahdo riittää. Toki ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä, mutta toisaalta on joitain perustavanlaatuisia odotuksia jota kautta joidenkin vähemmän komeiden/kauniiden on edes sitä "sopivaa" löytää. Tähän kun lisätään se tosiasia että ulkoisesti sopivan kanssa ei välttämättä käy jutut yhteen tai kuten esimerkiksi itse esitin niin liikuntatottumukset yms. elämäntavat (baareilua yms.) myöten ovat tyystin erilaiset.

        Sitä kai on vain tolkutettu koko ikänsä että naiset eivät ole pinnallisia ja tärkeintä on miehen itsevarmuus yms. mutta jossakin vaiheessa tajuaa ettei vain ole se filmaattisin olento jolloin aika herkästi jää kaikista aloitteista se maku suuhun.

        Kun mies ei herätä seksuaalista halua /romanttisia tunteita naisessa ulkoisen olemuksen puolesta esimerkiksi naaman perusteella, niin se on hei-hei.

        En kai osannut selittäää pointtiani tarpeeksi selvästi.

        Joku mies, joka minusta ei ole hyvännäköinen, komea eikä seksikäs, on sitä kaverini mielestä.

        Eli jonkun ruma on toisen komistus.

        Ole kohtelias oma itsesi ja jos naista ei vaan kiinnosta, kokeile seuraavaa. Joku tykkää makeasta kakusta ja joku voileipäkakusta.


      • Helpotti tietää
        Shocking news kirjoitti:

        En kai osannut selittäää pointtiani tarpeeksi selvästi.

        Joku mies, joka minusta ei ole hyvännäköinen, komea eikä seksikäs, on sitä kaverini mielestä.

        Eli jonkun ruma on toisen komistus.

        Ole kohtelias oma itsesi ja jos naista ei vaan kiinnosta, kokeile seuraavaa. Joku tykkää makeasta kakusta ja joku voileipäkakusta.

        Kyllä kyllä. Minä ymmärsin.

        Sinä et vain ymmärtänyt kun minä totesin ihan samaa.
        Asia vain on niin että kaikki miehet eivät välttämättä ole makeita kakkuja eikä toisaalta voileipäkakkuja vaan lähinnä kuivia rinkeleitä. Ulkonäöllisesti.

        Kuinka moni nainen valitsee mieluummin kuivan rinkelin kuin voileipäkakun tai kermakakun?

        Jonkun ruma on toisen komistus voi johtua tietysti sopivuudesta eli tietynlaiset piirteet kiehtovat, mutta toisaalta olen huomannut että omalla kohdalla kiinnostuneita ovat lähinnä naiset jotka ovat pyöreitä. Johtuneeko tämä siitä että kun he eivät välitä omasta kehostaan niin sitten on sama oikeastaan miltä se toinen osapuoli näyttää vai ehken siitä että kun vaikutan ulospäin niin lupsakkaalta että se saa naisen sydämen heltymään?

        Olen liian kohtelias ja olen kokeillut "seuraavia" jo aika monta monituista.
        Ei sillä ole väliä. Kaiken ratkaisee että nainen syttyy ulkonäöstä ja voin odottaa maailman tappiin mutta mahdollisuudet löytää juuri sopiva nainen itselleni joka osaa pitää huolta omasta kehostaan ovat todella pienet.

        Osa katsos on komeita ja kelpaavat monille, osa normaaleja jotka sopivat joillekin ja osa on sitten valjunaamoja/rumia kuten minä ja kelpaavat hädin tuskin kenellekään. En varmasti ainakaan ole kenenkään ihanne tai suosikkivalinta olipa muut ominaisuudet mitä hyvänsä.

        Eipähän tarvitse enää puristella tai kuvitella että tämä treenaamalla paranee. Tai että omaksun jotain iskemistapoja.

        Mutta toin vain tämä esille yleisesti koska olen aika kattavasti kysellyt asiaa. Lopulta ainut yhdistävä tekijä oli että miehessä oli olemuksen puolesta "sitä jotakin". Kaikissa miehissä ei sitä ole tai esimerkiksi Suomen kokoisessa maassa niitä jotka kokevat "sitä jotakin" on todella vähän varsinkaan vapaina.


      • Shocking news
        Helpotti tietää kirjoitti:

        Kyllä kyllä. Minä ymmärsin.

        Sinä et vain ymmärtänyt kun minä totesin ihan samaa.
        Asia vain on niin että kaikki miehet eivät välttämättä ole makeita kakkuja eikä toisaalta voileipäkakkuja vaan lähinnä kuivia rinkeleitä. Ulkonäöllisesti.

        Kuinka moni nainen valitsee mieluummin kuivan rinkelin kuin voileipäkakun tai kermakakun?

        Jonkun ruma on toisen komistus voi johtua tietysti sopivuudesta eli tietynlaiset piirteet kiehtovat, mutta toisaalta olen huomannut että omalla kohdalla kiinnostuneita ovat lähinnä naiset jotka ovat pyöreitä. Johtuneeko tämä siitä että kun he eivät välitä omasta kehostaan niin sitten on sama oikeastaan miltä se toinen osapuoli näyttää vai ehken siitä että kun vaikutan ulospäin niin lupsakkaalta että se saa naisen sydämen heltymään?

        Olen liian kohtelias ja olen kokeillut "seuraavia" jo aika monta monituista.
        Ei sillä ole väliä. Kaiken ratkaisee että nainen syttyy ulkonäöstä ja voin odottaa maailman tappiin mutta mahdollisuudet löytää juuri sopiva nainen itselleni joka osaa pitää huolta omasta kehostaan ovat todella pienet.

        Osa katsos on komeita ja kelpaavat monille, osa normaaleja jotka sopivat joillekin ja osa on sitten valjunaamoja/rumia kuten minä ja kelpaavat hädin tuskin kenellekään. En varmasti ainakaan ole kenenkään ihanne tai suosikkivalinta olipa muut ominaisuudet mitä hyvänsä.

        Eipähän tarvitse enää puristella tai kuvitella että tämä treenaamalla paranee. Tai että omaksun jotain iskemistapoja.

        Mutta toin vain tämä esille yleisesti koska olen aika kattavasti kysellyt asiaa. Lopulta ainut yhdistävä tekijä oli että miehessä oli olemuksen puolesta "sitä jotakin". Kaikissa miehissä ei sitä ole tai esimerkiksi Suomen kokoisessa maassa niitä jotka kokevat "sitä jotakin" on todella vähän varsinkaan vapaina.

        Monilla kuivilla rinkeleilläkin on puoliso. Huono ulkonäkö ei siis ole este puolison saannille. Huono itsetunto ja huono käsitys omasta ulkonäöstä voi kyllä estää puolison saannin, koska omalla käytöksellään tukee jo valmiiksi negatiivista käsitystään ja tekee ratkaisuja ja valintoja siltä pohjalta. -> En pyydä sitä ulos, kun ei se kuitenkaan tällaisen raasun ja rumiluksen kanssa lähtisi.

        Ymm'rr'tkö??


      • Helpotti tietää
        Shocking news kirjoitti:

        Monilla kuivilla rinkeleilläkin on puoliso. Huono ulkonäkö ei siis ole este puolison saannille. Huono itsetunto ja huono käsitys omasta ulkonäöstä voi kyllä estää puolison saannin, koska omalla käytöksellään tukee jo valmiiksi negatiivista käsitystään ja tekee ratkaisuja ja valintoja siltä pohjalta. -> En pyydä sitä ulos, kun ei se kuitenkaan tällaisen raasun ja rumiluksen kanssa lähtisi.

        Ymm'rr'tkö??

        Mulla onkin tosi huono itsetunto ja huono käsitys omasta ulkonäöstä. Itken tässä nyt sitä!!!

        En ole koskaan jättänyt ketään pyytämättä ulos sen takia että uskoisin olevani niin huonon näköinen etten kelpaisi.

        Eipä se ole tähän mennessä auttanut tuo usko itseensä.


    • fkytfjyt

      Siis voi jösses mitäs ihmeellistä tässä nyt on? Tietenkin sen toisen ulkoinen olemus täytyy kokea viehättäväksi jotta mikään suhde voi alkaa. Eihän kukaan rupea sellaisen ihmisen kanssa seurustelemaan joka ei sytytä mitenkään.

      Omasta mielestäni olemukseen kuuluu sen ulkokuoren lisäksi eleet, muu liikehdintä, itsensä esille tuominen, jne. Tietenkin nämä kaikki ovat yhdessä vaikuttamassa siihen koetaanko se toinen puoleensavetäväksi vai ei. Nämä on sellaiset asiat jotka toisssa ihmisessä ensin huomaa.

      Se "kemia" tulee sitten siitä kun molemmat kokevat toisensa viehättäviksi ja juttu luistaa muutenkin.

      Eikai tämä mikään shokkitieto ole kenellekkän, eikai ketään ihan kaikki vastakkaisen sukupuolen edustajat sytytä. Lisäksi se kuka sytyttää kenet on aika vaihtelevaa. Jos ajattelen vaikka ystävättärieni poikaystäviä, ei heissä taida olla ketään kuka sytyttäisi minut. Vain pari heistä on sellaista joita itse pidän kivannäköisenä, mutta olen varma että jokainen ystävistäni pitää miehensä ulkonäöstä. Vastaavasti oma poikaystäväni, joka on tietenkin minun mieleeni, ei välttämättä ole ystävättärieni mielestä kovin erikoinen. Makuja on siis erilaisia.

    • 2099

      Itse naisena en kiinnostuisi sinusta ihan sen perusteella kuinka rumasti tunnut arvioivan omia kavereitasi (tai keitä nyt sitten oletkaan asiasta jututtanut).

      Puhut heistä lihavina ja huonoitsetuntoisina, ihan vain siksi, että he olisivat juuri niitä ihmisiä, jotka voisivat kelpuuttaa sinutkin suhteeseen.

      Toisaalta miksi olet siitä vihainen, ettei joku kaunis nainen halua sinua kun et itsekään tunnu haluavan naista, joka on jollain tavalla epäviehättävä? Olen sitä mieltä, että 95 prosenttia IHMISISTÄ haluaa kauniin kumppanin. Tämä siksi, että me lisäännymme ja haluamme mahdollisimman terveitä ja kauniita lapsia. Ihmiselle kauneus on alitajuinen kiihoke, koska se kertoo meille, että tuo uros/ naaras on terve ja hedelmällinen.

      Useiden tutkimusten mukaan naisille on kuitenkin ulkonäköä tärkeämpää status ja varallisuus. Useimmin epäsuhtaiset parit ovat niin päin, että nainen on kaunis ja mies ruma.

      Todistat kirjoituksessasi lähinnä sen, että sinulle henkilökohtaisesti kelpaa vain kaunis nainen.

      • Helpotti tietää

        Ei vaan hoikka ja liikunnallinen. Normaalivartaloinen kuten minä.
        Loppu tekstistäsi oli sinun kuvitelmaa.

        Kyllä minä olen saanut selkeästi sen käsityksen että kun nainen on lihava tai uskoo olevansa ruma niin sitten ne kriteerit toisen ulkonäölle putoavat. Naisesta tulee hieman epätoivoinen siinä suhteessa.

        Ennen sitä ulkonäkö ratkaisee.


    • Sonja v

      Sä oot vaan ulkoisesti ruma ja sisäisesti huono itsetuntoinen nössö vässykkä.
      mieti kumpaan voit vaikuttaa..miehellä pitää olla munaa ja kyl sen olemuksen pitää viestittää sitä että miehellä on munaa.

    • Irmeli--

      Jos mies on varattu, se "status" lisää kiinnostavuutta naisten silmissä.

      Jos on vähemmän komea sinkku, niin pitää olla ainakin hyvät puhelahjat tai joku muusikko...

      • tyhmät tytöt

        saattaa juosta varattujen perässä. Minulle ei kelpaa muiden akkojen käyttämät miehet!!!!! Phtyi, ei ole kiva tietää, että miehen meisseli on käväissyt toisen naisen veessä just ennen minua. Hyi helvetti!!!! Saatika jos kyseessä on oma kaveri....!!!!!!!! Ihmiset on iljettäviä useimmiten.


    • ghtytfd

      No kuka nyt ruman kanssa olisi?

    • onhan se

      niin että kokonaisuus pitää kolahtaa, että ihastuu. Joku yksityiskohta kasvoissa voi kiehtoa, tai vaikka naama olisi kaunis/komea kokonaan, mutta pisteenä iin päälle on vartalo.
      Huomattavasti ylipainoiset näyttävät ikäistään vanhemmilta. Sen takia se syö viehättävyyttä. Kuin myös liika laihuus tekee vanhan vaikutelman. Vartaloon voi pitkälti itse vaikuttaa.
      Luonne on se, joka lopulta ratkaisee, kelpuuttaako nainen miehen vai ei. Jos mies on valehteleva konna tai nynny potkupussi, kiinnostus lopahtaa, olipa ulkonäkö millainen tahansa.

      • Helpotti tietää

        Varmasti sen kokonaisuuden pitää kolahtaa ja tosiaan silloin se tarkoittaa että ulkonäöstä pitää löytyä se jokin piirre johon ihastua.

        Kaikista miehistä sitä ei vain löydy kovin helpolla eikä naiset jää sitä ettimään ekan, tokan tai varsinkaan kolmannen vilkaisun jälkeen.

        Olen aina se kiva, mukava ja tosi fiksu kaveri joka ei sytytä seksiviettiä.

        Mutta hyvä tietää mikä sen kaiken ratkaisee. Luonne ei ratkaise yhtään mitään. Vain ulkoinen olemus tekee sen valinnan lopulta.


    • Jepnäinon

      Yhdyn aloittajaan. Kaverini on tumma hyvännäköinen pitkä ja lihaksikas. Itse lihaksikas mut 5cm lyhyempi ja ihan normisuomalaisen näköinen. Baareissa ihan vastaantulevien katseista näkee kumpi vetoaa paremmin.

      Naiset kun tuppaa tulemaan sille juttusille ihan itse ja en useimmiten heidän mukana tullutta kaveria kiinnosta. Vähän tympeetä sitten vaan seisoa vieressä kun muijan kaveri katsoo ympäriinsä. Vituttaa saatanasti. En ole koulutukseltani, palkastani tai suustani yhtään huonompi. Mutta sillä ei ole mitään väliä.

      Ei ole mitään väliä tavoilla tai käyttäytymisellä. Sen näkee näiden muijien katseesta. Tuijoittavat tyyppiä ja sanat lentää korvasta sisään ja ulos. Puhelinta ovat valmiit itse työntämään ja pillu tarjolla tokalla tapaamisella.

      Ulkonäkö on mikä nykyään ratkaisee. Ei edes raha tai varakkuus auta naiset kyllä elättää itsensä tai valtio elättää.

    • Jepnäinon2

      Tilanteen ymmärtäminen ja hyväksyminen auttaa selviämään paremmin. Suomessa on sinkkumiehillä tiukkaa. Kun valtaosa naisista on epänaisellisia läskejä jotka eivät osaa pukeutua. Sitten niitä tylsiä lahnoja niin nuoria ja hyvännäköisiä lapsettomoa niistä on niistä huomattavan pieni osuus.
      Ovat nirsoja ja pakit tulee pienestä virheestä. Voit kouluttaa itsesi tai treenaat 10-15kg lihasta kehoon.
      Liikut kuitenkin ylös tai alas siinä lokerossasi. Tummuus pituus ja lihaksikkuus ovat pohjoismaissa eksotiikkaa ja haluttu ominaisuus.

    • römppäiita

      Se kuka jonkun mielestä on ruma voi olla toisen mielestä komea/kaunis, ei näistä makuasioista oikein voi kiistellä. Ainoa ero on, että määrällisesti jotkut saa vähemmän katseita kuin toiset.

      Minuakaan ei kauniiksi voi sanoa millään muotoa, mutta olempa tavannut kerran tai kaksi sellaisen miehen joka väitti että kaunis olisin. Sitähän minä en tiedä oliko tosissaan vai miksi näin sanoi, sen tietää vain he itse.

    • epächarmikasta

      Tämä se on. Toinen asia millä voi hieman kompensoida on hyvät vuorovaikutuskyvyt ja sitä kautta tulevat laajat sosiaaliset kontaktit. Näistä jos ei kumpaakaan ole niin heikoilla jäillä ollaan. Itse kuulun näihin.

    • HepokattiMaantiellä

      "Erityisen hyvännäköinen tai komea ei tarvitse olla, mutta miehessä pitää olla hieman joko särmää, äijää, ilkikurista poikamaisuutta, "voimakkaan oloisuutta", "pilkettä silmäkulmassa", karheaa komeutta yms."
      Minusta tuossa aloituksessa mainittu piirteiden luettelo ei ole ulkoista komeutta, vaan nimenomaan henkisiä ominaisuuksia, jotka sitten näkyvät olemuksessa. Niitä voi kehittää harjoittelemalla erilaisia taitoja, elämällä rohkeasti ja suhtautumalla huumorilla pikku vastoinkäymisiin.
      Tsemppiä kaikille epächarmikkaille, monet pakotetaan lapsina näkymättömiksi tai lytätään koulussa. Mutta toivoa on kun sen oivaltaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2531
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe