buumi.net jakaa Angry Birds peliä ilmaiseksi!

jullikalle

38

11439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nippihiiri

      Nyt siellä on uusi versio siitä pelistä jaossa

    • Essuux

      Siis onko se oikeesti ilmanen?

      • oona

        lol lol lol lol


    • aleksi.lah

      toimiiko s5230 samsung

      • maskotti

        Itselläni on s5230 en tiedä miksi en saanu ladattua siihen.


      • kakkiparfyymi
        maskotti kirjoitti:

        Itselläni on s5230 en tiedä miksi en saanu ladattua siihen.

        sama juttu! Oikeesti se on ihan epäreilua! Sama puhelin on mullakin!


    • miimmoossaa

      haluun agry birts pelin kännykkään

    • ...hmm...

      saako agry birdsin nokia c5-03:een?

      • aapeli

        ei saa nokia c5:03meen mut mä latasin ovi kaupasta ilmasen angry birds pelin ja maksulliset rion ja seasonin nokia 700 puhelimeen


    • h

      mä haluun ilmasen koko pelin koneelle

    • hanimuna

      jep

    • Believe it or not

      Ei toimi Samsung s5230 -puhelimella.

    • NAKIA

      ei varmaan toimi Nokian X3 huono puhelin ei varmasti toimi

      • scarita

        toimii noikian x3:ssa itse latasin nokian sivuilta angry birds pelin


    • its me

      toimisko tosa samsung s5230 star -kännykäs? Koska Angry Birds peliä vajaa puhelin on yksinäinen xd

    • Miemiemiemimeiemieme

      Toimisko Huawei Ideos X1:kkösessä? (U8180)

    • JOKKE231

      MITEN MIE VOIN LADATA ANGRY BIRDSIN GOGEAR ARIAZILLE ILMASEKSI.

    • jokke231

      vastatkaa

    • Angry

      No sitä en osaa sanoa

    • jo epätoivoinen...

      Ilmaiseksi hyvää angry birdsiä ei varmaankaan saa mistään. Olen nimittäin yrittänyt etsiä sitä, mutta tosi halvalla sen saa täältä osoitteesta ei maksa juuri mitään ja toimii hyvin... Itse en ole vielä viitsinyt ostaa mutta ehkä sitten joskus (:

      http://shop.angrybirds.com/products/angry-birds-pc

      • jo epätoivoinen...

        ja muuten minulla on tämä samsung s5230 star eikä siihen saa sitä angry birdsin oikeaa versiota... Mobile9 haen aina puhelimeeni sen 47-tason birdsin... Rasittavaa kyllä aina hakea uusi kun on saanut kaikki kentät läpi mutta oikeana angry birds fanina sen jaksan aina uudestaan hakea ja pelata (I:


      • torztai
        jo epätoivoinen... kirjoitti:

        ja muuten minulla on tämä samsung s5230 star eikä siihen saa sitä angry birdsin oikeaa versiota... Mobile9 haen aina puhelimeeni sen 47-tason birdsin... Rasittavaa kyllä aina hakea uusi kun on saanut kaikki kentät läpi mutta oikeana angry birds fanina sen jaksan aina uudestaan hakea ja pelata (I:

        Mistä löysit ton 47-tason hommelin? Mulla valittaa jopa tästä: Tiedoston kuvaus: Angry BIrds 1.1 for Samsung s5230. Mistään ei tunnu löytyvän toimivaa AB:ä s5230


    • epävarma

      Onks se oikeesti ilmai??

    • jo epätoivoinen...

      Kyllä on ainakin minulla toiminut hyvin ja minulla myöskin ollut ilmainen.

    • wk

      mul on samsung s5230 star niin lataan angrudirds pelin mobile 9 stä mut sitten tulee et muistia ei käytetävissä ??

      • jo epätoivoinen...

        No ehkä sulla on sit muisti täynnä tai jotain?


    • wk

      vastatkaa!!!!

    • pelokas

      mua vaa pelottaa se ku mulle on käynyt usein niin että kun olen tuolla tavalla tilannu t niin se ottaa joka kuukaus tietyn määrän rahaa saldostani niin en uskalla lähettää viestiä tuonne koska en luota että se ei oikeasti maksa mtn, ehkä se ei nyt ottanu teiltä rahaa mutta saattaahan se vaikka seuraavassa kuussa ottaa? ;o

      • jo epätoivoinen...

        On kyllä ehkä jotain 20 centtiä lähteny saldosta kuusssa en oo ihan varma mutta ei ole paha hinta siihen että saa ilmaisia sovelluksia mielin määrin... Maksaahan netinki käyttö puhelimella nykyään ties mitä... Mutta ei maksa ainakaan minulla yli 50 cent.


    • angrybirdsfan
    • :(

      se ei toimi nokian puhelimiin :(

    • Taikku

      Mistä saa tietokoneelle angry birtsin??????

    • m
    • tero nurmi Angry Bir

      mulla on samsung gt s5360 niin siinä toimii kyllä Angry Birds

    • mitä ihmettä ?

      latasin ton nii ei peliä näkynyt missään !?

    • birdien pelaaja

      peli on ilmainen mutta peli tulee tekstiviestillä ja viesti maksaa yli 5€... pöljät google play kaupasta latasin kaikki ILMAISEKSI!

    • t

      Saaks nokia x3?

    • Täällähä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6806
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4420
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2833
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1457
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1134
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe