Turku :)

kohta 30 :)

Juuri muuttanut Turkuun ja tahtoisin hiukan neuvoja minne kannattaa suunnistaa jos/kun tahtoo ympärille uusia tuttavuuksia..

36

2878

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noidel

      Suxesiin yliopistonkadulla ja setan bileisiin silloin kun niitä järjestetään (noin kerran parissa kuukaudessa) ... tulepa ensi lauantaina siis setan bileisiin niin aikalailla näet Turun "piirit" ja pari vierailevaa staraa ;)

      • 13

        Suxes oli ainakin itselle pettymys, kun olin Turussa ja siellä käväisin...juoppoja näytti kaikki olevan ja vain kuorallinen porukkaa...tiedä sitten eksyinkö vääränä päivänä? Millon siellä on menoa?:) perjantai vai lauantai?


    • mal87

      Täälläkin uusi turkulainen ja olisi tosiaan kiva löytää täält uusia tuttavuuksia. :)

    • adfgafegrd

      Täällä suunilleen kaikki tuntee toisensa, ainakin ulkonäöllisesti.. ja niin no tosiaa täällä ei kyl muuta oo ku noi edellä mainitut paikat. Fortessa käy jonkin verran lepakoita ainakin viikonloppusin, suxesista jatkoilla.. mut sielläkin aina ne samat naamat...

    • gjerlkg

      Suxesissa on ainakin ensi sunnuntaina (5.12.) tajunnan räjäyttävää menoa kun suurimmalla osalla itsenäisyyspäivä lienee vapaa ;) I'm so exciting!

      • dkdkdkdkd

        Taitaa silloin olla jopa paikan pikkujoulut.. kannattaa käydä suxesin nettisivuilla.


      • Burla
        dkdkdkdkd kirjoitti:

        Taitaa silloin olla jopa paikan pikkujoulut.. kannattaa käydä suxesin nettisivuilla.

        Ei turus kannata "piirien" kautta tutustua,silloin pääset vaan ympyrään joka sulkeutuu jälkees. Hanki mielummin elämä :)


      • 9+16
        Burla kirjoitti:

        Ei turus kannata "piirien" kautta tutustua,silloin pääset vaan ympyrään joka sulkeutuu jälkees. Hanki mielummin elämä :)

        Samaa mieltä. Toteutan ite samaa, vältän kyllä viimeiseen asti tämän pienen piirin ihmisiä. Uudet ystävät ja ehkä se joku suurempikin on tervetullut ihan jostain muualta.


    • tervetuloajoukkoon

      Tuossa näkyy nuo Turun sateenkaariväen mestat olevan kerrottu, kuten myös piiristä varoitukset. Piirit pitää niin paikkansa; selvinny mullekin omakohtaisen kokemuksen kautta. Mutta jos yhden naisen mukaan pääset, saatat päästä tutustumaan myös siihen piiriin; kaikki tuntee toisensa jotenkuten ja kuka-tehny-mitäkin-kenenkin-kanssa, mutta kummasti siinä porukassa ollaan silti ystäviä exienkin kanssa, eivätkä kaikki ole läpeensä mätiä; sekin on mulle selvinnyt.

      Tervetuloa porukkaan! "Uusi veri" on aina tervetullutta!

      • Burla

        ^ toisin sanoen uutta lihaa kehiin kun vanhat on käyty jo läpi ? ;)


      • Piiristä pois päässy
        Burla kirjoitti:

        ^ toisin sanoen uutta lihaa kehiin kun vanhat on käyty jo läpi ? ;)

        Tähän ois niiiin herkullista listata parit tyypit, joista ei seuraa mitään hyvää! Vois muut olla sillain etukäteen viisaampia :D


      • Burla
        Piiristä pois päässy kirjoitti:

        Tähän ois niiiin herkullista listata parit tyypit, joista ei seuraa mitään hyvää! Vois muut olla sillain etukäteen viisaampia :D

        ^ X)
        Jos ei ole sokea lepakko, kait tyrkyt osaa kuitenkin erottaa joukosta? karkeasti ilmaistuna, kun suxes kuitenkin on sinkuille pokauspaikka, uutta tulokasta lähestyvä supliikkidaikki tuskin haluaa vain jutella...
        Ehkä uuden kannattais löyttäytyä jonkun pariskunnan seuraan ennemmin? Toki pariskunnasta riippuen siinä on vaara että saa käsilaukusta jos juttelet toisen muijalle.


      • tervetuloajoukkoon
        Burla kirjoitti:

        ^ toisin sanoen uutta lihaa kehiin kun vanhat on käyty jo läpi ? ;)

        Arvasin, että joku vääntää sanani väärin.. Sen verran Burla on oikeassa, että omakohtaista kokemusta Turun piireistä on, peräti kahdesta ja se riittää mulle. Eivätkä ne tapaukset tainneet edes olla joukon "pahimmasta" päästä, kun vertaan niihin juttuihin, mitä olen kuullut.. "Uudella verellä" tarkoitin nyt tietysti sitä "ojassa olevaa omaa lehmääni", että toivoisin löytäväni naisen, joka kykenisi pidempiaikaiseen suhteeseen, eikä vain hetken leikkiin..


      • Burla
        tervetuloajoukkoon kirjoitti:

        Arvasin, että joku vääntää sanani väärin.. Sen verran Burla on oikeassa, että omakohtaista kokemusta Turun piireistä on, peräti kahdesta ja se riittää mulle. Eivätkä ne tapaukset tainneet edes olla joukon "pahimmasta" päästä, kun vertaan niihin juttuihin, mitä olen kuullut.. "Uudella verellä" tarkoitin nyt tietysti sitä "ojassa olevaa omaa lehmääni", että toivoisin löytäväni naisen, joka kykenisi pidempiaikaiseen suhteeseen, eikä vain hetken leikkiin..

        ...vai mikä se nyt oli jossa oli ainakin syksyllä parit bileet.Siis ei Setan järjestämä,vaan käsittääkseni joidenkin fiksujen nuorten vapaaehtoistoiminnan pohjalta...en ole käynyt,mutta mietin vain oisko porukka siellä toisenlaista kuin suxeessa(nuorempaa ja sivistyneempää?),musiikkikin saattaisi olla klubimaisempaa.
        Tästä sikisi ajatus josko nuorempi vähemmistösukupolvi olisi muutenkin aivan toisentyyppistä kuin n.30v -> ? Mene ja tiedä, en nuorten lesbojen maailmaa tunne. Kun taas vanhemmilla lesboilla on nuoruudessaan ollut ehkä rankempaan tulla kaapista ulos ja olla vedenjakajana vähemmistöjen hyväksyttävyydelle. Siitä on saattanut tulla ehkä (yleistäen) pätemisentarvetta,mikä on synnyttänyt negatiivista käyttäytymismallia,jota jotkut on sitten apinoinut??
        Joo,siten uusi veri on tervetullutta ylipäänsä Turkuun,kyllä,ettei tarvitsisi tyttöystäviä metsästää yöpiireistä. Ihmettelen suuresti kyllä miksei Turussa ole mitään Setan aktiviteetti-kerhoja!
        Pitäisikö sellaisia alkaa sitten organisoimaan ilman Setaa?


      • tervetuloajoukkoon
        Burla kirjoitti:

        ...vai mikä se nyt oli jossa oli ainakin syksyllä parit bileet.Siis ei Setan järjestämä,vaan käsittääkseni joidenkin fiksujen nuorten vapaaehtoistoiminnan pohjalta...en ole käynyt,mutta mietin vain oisko porukka siellä toisenlaista kuin suxeessa(nuorempaa ja sivistyneempää?),musiikkikin saattaisi olla klubimaisempaa.
        Tästä sikisi ajatus josko nuorempi vähemmistösukupolvi olisi muutenkin aivan toisentyyppistä kuin n.30v -> ? Mene ja tiedä, en nuorten lesbojen maailmaa tunne. Kun taas vanhemmilla lesboilla on nuoruudessaan ollut ehkä rankempaan tulla kaapista ulos ja olla vedenjakajana vähemmistöjen hyväksyttävyydelle. Siitä on saattanut tulla ehkä (yleistäen) pätemisentarvetta,mikä on synnyttänyt negatiivista käyttäytymismallia,jota jotkut on sitten apinoinut??
        Joo,siten uusi veri on tervetullutta ylipäänsä Turkuun,kyllä,ettei tarvitsisi tyttöystäviä metsästää yöpiireistä. Ihmettelen suuresti kyllä miksei Turussa ole mitään Setan aktiviteetti-kerhoja!
        Pitäisikö sellaisia alkaa sitten organisoimaan ilman Setaa?

        Siis kyllähän Tuseta (eli Turun alueen Seta) järkkää pesäpalloa, sählyä, peli-iltoja yms. aktiviteettia, joissa voi tavata muita vähemmistöihmisiä yöelämän ulkopuolella.. Itse en ole kyseisissä harrastuksissa ollut, mutta niissä kuuluu pyörivän lepakkoja laidasta laitaan. Minulla siis on ystäviä "piireissä", joilta olen näitä juttuja kuullut, kun he ovat kyseisiin aktiviteetteihin osallistuneet.

        Ja mitä näihin ns. "vanhempiin" lepakoihin tulee, niin pakko myöntää (posket punehtuen), että itse kuulun tuohon ryhmään; 31-vee tuli mittariin kesällä. Enkä minä näe kumppanin pettämisessä, taikka "kukasta kukkaan lentelyssä" mitään järkeä.. Samaten tiedän ikäisiäni taikka vanhempia naisia, jotka ovat laillani "yhden naisen lepakoita". Että ei pidä yleistää tässäkään asiassa. Minä en ole kokenut kaapista tuloa vaikeaksi muuten kuin itselleni; löysin sen puolen itsestäni vasta parikymppisenä ja meni vuosia, ennenkuin todella tajusin mistä oli kyse. Perheeni ei ymmärrä "elämäntapaani", mutta hyväksyy sen (toivoen tietysti hiljaa mielessään, että löytäisin sen oikean MIEHEN).

        Mutta.. taidanpa tästä "levittää nahkasiipeni" tänäiltana ja mennä "roikkumaan" Suxeen; harvaa tulee rakkaus kotoa hakemaan.


      • Burla
        tervetuloajoukkoon kirjoitti:

        Siis kyllähän Tuseta (eli Turun alueen Seta) järkkää pesäpalloa, sählyä, peli-iltoja yms. aktiviteettia, joissa voi tavata muita vähemmistöihmisiä yöelämän ulkopuolella.. Itse en ole kyseisissä harrastuksissa ollut, mutta niissä kuuluu pyörivän lepakkoja laidasta laitaan. Minulla siis on ystäviä "piireissä", joilta olen näitä juttuja kuullut, kun he ovat kyseisiin aktiviteetteihin osallistuneet.

        Ja mitä näihin ns. "vanhempiin" lepakoihin tulee, niin pakko myöntää (posket punehtuen), että itse kuulun tuohon ryhmään; 31-vee tuli mittariin kesällä. Enkä minä näe kumppanin pettämisessä, taikka "kukasta kukkaan lentelyssä" mitään järkeä.. Samaten tiedän ikäisiäni taikka vanhempia naisia, jotka ovat laillani "yhden naisen lepakoita". Että ei pidä yleistää tässäkään asiassa. Minä en ole kokenut kaapista tuloa vaikeaksi muuten kuin itselleni; löysin sen puolen itsestäni vasta parikymppisenä ja meni vuosia, ennenkuin todella tajusin mistä oli kyse. Perheeni ei ymmärrä "elämäntapaani", mutta hyväksyy sen (toivoen tietysti hiljaa mielessään, että löytäisin sen oikean MIEHEN).

        Mutta.. taidanpa tästä "levittää nahkasiipeni" tänäiltana ja mennä "roikkumaan" Suxeen; harvaa tulee rakkaus kotoa hakemaan.

        Ihan sen takia yleistin että nimenomaan en ole mikään sanomaan kenekään yksilön puolesta,pohdin vain suuressa mittakaavassa,tarkoitus oli hahmottaa että on varmaankin erilaista olla lesbo-nuori -70-80-luvulla kuin 2010. Maailman ja suvaitsevaisuuden (hahah) kehitys väistämättäkin näkyy aikansa lasten käyttäytymisessä,kuului vähemmistöön tai ei.

        Kyselin joskus Setan urheilu-kerhoista,vastaus oli että jos ITSE järjestän sen ko järjestö on nimellisesti mukana mutta ihan keskenäni saan hoitaa koko kerhonpitämisen... Kuvittelin kyllä että sellainen ryhmä on jo olemassa,mutta ei tuntunut olevan. Jänskää :)


      • tervetuloajoukkoon kirjoitti:

        Arvasin, että joku vääntää sanani väärin.. Sen verran Burla on oikeassa, että omakohtaista kokemusta Turun piireistä on, peräti kahdesta ja se riittää mulle. Eivätkä ne tapaukset tainneet edes olla joukon "pahimmasta" päästä, kun vertaan niihin juttuihin, mitä olen kuullut.. "Uudella verellä" tarkoitin nyt tietysti sitä "ojassa olevaa omaa lehmääni", että toivoisin löytäväni naisen, joka kykenisi pidempiaikaiseen suhteeseen, eikä vain hetken leikkiin..

        Ilman mitään pahaa tarkoittamatta... Toivoisin todella saavani täältä ihanan Naisen joka jaksaa kanssani vaiķka läpi tulevan kesän.... ??

        TERV, SOFI


    • Demi10

      Vastaukset kuulosti aika masentavilta, itse olen myös muuttanut lähiaikoina Turkuun ja olis ollut kiva tutustua...

    • very silent

      Onhan täällä hyviä ihmisiä, ei noi muutamat yllä olevat kommentit edusta kuin pientä väestöä. Ja ilmeisesti katkeraa sellaista. Mut ei anneta niille valtaa. Eihän.

      Itse oon rakastunut ja rakastanut täällä.
      Lenkkipoluilta en naista ole tähän mennessä löytänyt.
      Baareista, suxesista ja fortesta juu. Eikä se ole niden paikkojen tai piirien syy jos ei natsaa tai on samoja tyyppejä liikenteessä. Mitä siitä? Jos haluat "tilata" joka viikonloppu uudet tyypit baareihin ei taida suomi riittää...ja onkohan silloin hakijassa se vika?
      Ja ei, tämä(-kään) ei ollut provo.
      Jonkun pitää nyt vaan sanoa jtn hyvääkin Turun puolesta :) Tääl on kauniita naisia. Mä tiedän, oon nähnyt niitä :) paljon.

    • yep, i'm single

      olen asunut Turussa melkein 3,5 vuotta, ja olen nähnyt ehkä yhteensä kolme lesboa, koska en käy ikinä missään. :-D

      en haluaisi liittyä "piireihin". ajatus porukasta, jossa kaikki ovat naineet keskenään on aika etova. mieluummin olen yksin.

      • ergöe

        Tule huomenna Klubille. Kyllä, siellä on Setan bileet, mutta so what? Jos vietät yhden lauantai-illan jossain muualla kuin kotosalla niin riski tavata joku on kasvanut jo 50%.

        En ole itsekään koskaan piireissä pyörinyt, mutta olen todennut suht vaarattomaksi käydä silloin tällöin myös gayscenessä.

        Mistä tunnistan sut? ;)


      • Löytyykö

        Itsellä sama juttu,asunut Turussa jo neljä vuotta ja kertaakaan en ole käynyt
        missään noissa paikoissa,enkä piireihin liittyä!

        Mukavaan aikuiseen naiseen olisi mukava tutustua ja saada vaikka ystävä
        lenkkipoluille tai muuten vain vaihtaa ajatuksia!


    • Löytyy

      Se on kyllä totta, että piireihin helposti liittyy. Ainakin näyttää sellaiselta, että kyseessä on piiri joka pyörii ja kaikki ovat osallisena siinä. Itse tunnen kaverini kautta lesboja ja kun näiden kanssa menen baariin, näyttää siltä olisin jossain piirissä. Mutta kun en ole.

      Se tässä ongelmana onkin, että meikäläistä kiinnostavat potentiaaliset tyypit jäävät baareista pois. En nyt kehoittaisi baareissa käymään, mutta helpompi sieltä on löytää kaltaisiamme kuin lenkkipolulta.

    • Turus

      Minä löysin juuri paikan jossa on naisia.

    • 2013

      Kumma juttu.Nää viestit alkaa olla niin äijämaailmaa.Etsitään Naista ja Pannaan.Voisko vähän syventää ihmiskuvaa?

    • ponton

      onko Turussa vieläkään mitään muita paikkoja tavata naisia (syvällisessäkin mielessä), kuin tuo SuXes ja Setan kerran-kuussa-bileet... (-.-')?
      Katselin Setan sivuilta että aika hiljaselta vaikuttaa.
      Pitäiskö sitä sitten liittyä johonku yliopiston vastaaviin järjestöihin? Kun en haluaisi koko elämääni opiskeluihin ujuttaa. :/

    • åbo

      ponton, oletko yrittänyt tutustua suxesissa lähemmin kehenkään?

    • ponton

      juu, jokusen kerran, mut tuntuu jotenkin aika pienet piirit olevan. Turussa ei vissiin sit ole muuta kuin se suxes, jossa ei nyt kauhean usein pääse käymään

    • ewwwrrr

      Ois tosiaan vaihteeks kiva tavata muitakin kuin pelkkii viinanjuojia.

      • ponton

        totta!


    • jaba-daba

      Minkäikäisiä mahdatte olla (though age is just a number)...? Itse asun Hgissä, mutta tunnen Turusta porukkaa joka ei myöskään (homo)baareissa eikä -piireissä viihdy. Täytyy organisoida Turku-tapaaminen! :D

      • åbos

        no yksi vähän päält parikymppinen täällä ainakin on :)


      • ewwwrrr

        parikymppinen oon kanssa :)


    • Dörf

      Tääl ois eräs yksinäinen turkulainen myös. 30 v. ja Turkuun muutin keväällä 2013.

    • Voisin auttaa Sua helposti !! Mitä haluut etsiä??

      • Haluaisin bi- tai lesbonaista.....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4934
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3237
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1385
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1216
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      64
      897
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      868
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      847
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      718
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe