SUNFOOD/PUHDISTAMO MACA EDULLISESTI

macahead

niin että tietääkö kukaan mistä sitä saisi siedettävään hintaan tilattua/ostettua? sunfood.com:issa on hyvä hinta mut 40e postikulut jos tilaa yhden pussin.

ruohiksesta en tahtois ostaa sillä niillä ryöstöhinnat. kaikki täytyy aina olla puolta kalliimpaa ku jos tilais netistä. tätä sunfood/puhdistamo macaa mä en vaan löydä mistään.

15

1603

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Emppu#
      • jessss

        olen nähny puhdistamon kamoja muuallakin yhä enemmän kun ruohiksessa. täytyy kyllä sanoa että sunfoodit ovat parhaimpia mitä saa tällä hetkellä laadun puolesta..


    • Macamura

      Itse laitan macani jogurtin sekaan ja hyvää on. Joskus sekotan myös sekaan kaakaonibsejä/gojia.
      Tilaan macani suoraan www.iherb.com edullisempi ja nopea. Siel löytyy kaikki maholliset lisäravinteet.

      Laita alennuskoodi kohtaan PEK241 niin saat ensimmäisestä tilauksesta 5 Dollarin alennuksen. Paketti toimitetaan kotiin. Hyvin on toiminu jo useamman kerran. Mun kannalta viel postiivista että voi maksaa VISA Electronilla

    • ...

      Mä kanssa en osta enää ruohiksesta mitään, ellei siellä satu olemaan joku hyvä tarjous tai joku sellainen tuote jota ei mistään muualta saa. Olen huomannut että jos jonkun tuotteen saa mistä tahansa muualta kuin Ruohonjuuresta niin se on halvempi muualta ostettuna.

      Helsingissä Naturazone on halvin superfoodien osalta, siellä on ainakin Puhdistamon ja Cocovin tuotteita ja monia muita. En nyt yhtäkkiä osaa sanoa että löytyyko sieltä tuota Puhdistamon macaa. Yksi erittäin hyvä tuote siellä on Puhdistamon Rakkauspakkaus, joka sisältää myös Macaa, lisäksi kaakaojauhetta, riisinlesejauhetta, soijalesitiiniä, kardemummaa, vaniljaa ja merisuolaa.

      Hyvänmakuista sekoitettuna vaikkapa luomumaitoon tai smoothieen tai sitten siitä saa helposti raakasuklaata, pohjaksi vaan kookosöljyä ja kaakaovoita ja maun mukaan makeutusta, muuta ei tarvita ja tulee erittäin herkullinen, itse myös tehnyt niin kun ei kaakaovoita ole ollut niin laittanut blenderissä jauhettuja kaakaopapuja sen tilalle.

      Ja tuntuu että toimii miehisen kunnon lisääjänä ;)

      • ...

        Niin se jäi mainitsematta että se Rakkauspakkauksen hinta muistaakseni oli Naturazonessa 23,90€ tai jotain kun Ruohonjuuressa oli ainakin kolmekymppiä tai oliko ylikin. Iso hintaero kuitenkin jokatapauksessa oli.


    • cocovi

      Voin suositella cocovin macajauhetta. Itsellä ko. merkki oli huomattavasti miellyttävämpi / vatsaystävällisempi. Ostin omani sellon lifesta.

      • Ei Cocovi

        Ei kannata ostaa cocovin macaa. Puhdistamolla kolmea eri macaa tuotteessa ja se on esipilkottu, eli imeytyy paljon paremmin ja näin paljon vatsa ystävällisempi!


      • Pönttö ei riitä.
        Ei Cocovi kirjoitti:

        Ei kannata ostaa cocovin macaa. Puhdistamolla kolmea eri macaa tuotteessa ja se on esipilkottu, eli imeytyy paljon paremmin ja näin paljon vatsa ystävällisempi!

        Maca on varmaan tosi terveellistä, pas kakin tulee kun tykinsuusta.


    • Mulbrick

      Minusta Macan käytössä on erittäin tärkeää aloittaa hyvin pienillä annoksilla. Lusikankärjellinen eka viikolla, ja siitä pikku hiljaa enemmän. Monen asiaa tuntevan mielestä suositellut maksimiannokset ovat ylipäänsäkin aivan liian isoja eli aineen ja rahan tuhlausta.
      Vaikka Puhdistamon maca on hyvälaatuista, miksi ei käyttää cocovin-macaa, jos siitä tykkää. Kannattaa luottaa vain omaan kokemukseensa.

      • Yöks.

        -- jos siitä tykkää.--

        Voiko siitä oikeasti tykätä, tuskin.


    • makaa
    • Kasviproteiini
      • Patsas

        No toi on AINOA lafka joka pystyy heittään sulle eräkohtaiset labrat siitä sun pussistas.. ni en tajua mitä selität rajusti vaihtelevasta laadusta???? Ite en vaan tykkää tosta suklaanmakusesta, maustamaton menee paremmin. Kaikki noi on enemmän tai vähemmän sahanpurua IMO, mut jos on pakko vetää kasviproteiinia niin ostaisin kyllä Puhdistamoo toistamiseenkin. Ite nykyään heralinjalla..


      • Petoonirti84

        Siellä nyt selkeästi saman alan firman trolli yrittää mustamaalata tuota merkkiä vailla minkäänlaista faktaa :D

        Jäit kiinni!


    • Myrkyllistä

      Macasta saa vatsanväänteitä ja ruikuli lentää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      62
      5992
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3774
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      232
      2076
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1830
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1269
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe