pvc-housut

Tinde89

Voisko joku ystävällinen ihminen kertoo, että mikkä ihmeet on pvc-housut??? Ja miten ne ny vaix eroo farkuista? Oon kyl niistä kuullu, että on ny muotii ja kuulemma kivat. Joten mistä voi ostaa?

26

18433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leila

      Pvc on muovia. Pvc ei ole muotia. Pvc on epäkäytännöllinen materiaali helteellä, en suosittele!

      • tjj

        Hieman tarkennettuna, PVC on yleensä joko nk. nahkajäljitelmää tai sitten todella kiiltäväpintaista muovikangasta. Kummallakaan ei ole juuri mitään tekemistä käytännöllisyyden kanssa, toisin kuin esim. nahalla. Kyse on näyttävyydestä ja erottuvuudesta, ei missään tapauksessa muodista. Nahkajäljitelmän ongelma on lisäksi se, että se yrittää näyttää muulta kuin mitä se oikeasti on. Muovin pitää näyttää muoville ja nahan nahalle, ei koskaan ristiin. Siksi tarkoitan PVC:llä nimenomaan kiiltävää muovikangasta, en nahkajäljitelmää, joka ei ole missään mielessä mitään.

        PVC-housut kuuluvat sellaisiin asioihin, jotka suorastaan vaativat muissa ihmisissä mielipidettä. Mielipiteet ovat muista vaatteista poiketen yleensä ääripäistä. Negatiiviset kommentit tulevat yleensä niiltä, jotka edustavat harmautta ja yhdenmukaisuutta. Jos muiden hyväksyntä ja mielipide on kuitenkin tärkeää ja pelkäät negatiivisia kommentteja (positiivisista kommenteista huolimatta), unohda koko juttu. On kuitenkin niin, että negatiiviset kommentit sanotaan helpommin ääneen kuin positiiviset kommentit, joka vääristää omaa käsitystä ympäristön mielipiteestä. Siksi muiden kommentteja ei voi eikä pidä kuunnella.

        Jos haluat hieman kapinoida muiden harmautta, yhdenmukaisuutta ja ahdasmielisyyttä vastaan, niin olet varsin oikeilla jäljillä. PVC:n käyttäminen vaatii jonkin verran asennetta. Mielikuvat, kulissit, epävarmuus ja anteeksipyytely eivät kuulu siihen maailmaan.


      • hmm
        tjj kirjoitti:

        Hieman tarkennettuna, PVC on yleensä joko nk. nahkajäljitelmää tai sitten todella kiiltäväpintaista muovikangasta. Kummallakaan ei ole juuri mitään tekemistä käytännöllisyyden kanssa, toisin kuin esim. nahalla. Kyse on näyttävyydestä ja erottuvuudesta, ei missään tapauksessa muodista. Nahkajäljitelmän ongelma on lisäksi se, että se yrittää näyttää muulta kuin mitä se oikeasti on. Muovin pitää näyttää muoville ja nahan nahalle, ei koskaan ristiin. Siksi tarkoitan PVC:llä nimenomaan kiiltävää muovikangasta, en nahkajäljitelmää, joka ei ole missään mielessä mitään.

        PVC-housut kuuluvat sellaisiin asioihin, jotka suorastaan vaativat muissa ihmisissä mielipidettä. Mielipiteet ovat muista vaatteista poiketen yleensä ääripäistä. Negatiiviset kommentit tulevat yleensä niiltä, jotka edustavat harmautta ja yhdenmukaisuutta. Jos muiden hyväksyntä ja mielipide on kuitenkin tärkeää ja pelkäät negatiivisia kommentteja (positiivisista kommenteista huolimatta), unohda koko juttu. On kuitenkin niin, että negatiiviset kommentit sanotaan helpommin ääneen kuin positiiviset kommentit, joka vääristää omaa käsitystä ympäristön mielipiteestä. Siksi muiden kommentteja ei voi eikä pidä kuunnella.

        Jos haluat hieman kapinoida muiden harmautta, yhdenmukaisuutta ja ahdasmielisyyttä vastaan, niin olet varsin oikeilla jäljillä. PVC:n käyttäminen vaatii jonkin verran asennetta. Mielikuvat, kulissit, epävarmuus ja anteeksipyytely eivät kuulu siihen maailmaan.

        No minä en ole mikään yhdenmukainen harmaahiirulainen, vaikka edellisen kommentti hieman yleistikin, vaan muodin seuraaja, voin kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoa sinulle kysymyksen esittäjä, että nämä ko. pvc-housut ovat out ja epämiellyttävät varsinkin kesällä, koska iho ei pääse hengittämään housujen läpi niin pakkaa hiki kertymään vasten kangasta ja ihoa. Olo on aika epämukava, mutta tottakai housuissa on asennetta. Mulle tärkeää on aina, että vaatteissa on mukava olla.


      • Leila
        hmm kirjoitti:

        No minä en ole mikään yhdenmukainen harmaahiirulainen, vaikka edellisen kommentti hieman yleistikin, vaan muodin seuraaja, voin kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoa sinulle kysymyksen esittäjä, että nämä ko. pvc-housut ovat out ja epämiellyttävät varsinkin kesällä, koska iho ei pääse hengittämään housujen läpi niin pakkaa hiki kertymään vasten kangasta ja ihoa. Olo on aika epämukava, mutta tottakai housuissa on asennetta. Mulle tärkeää on aina, että vaatteissa on mukava olla.

        Juu, mulla on kanssa omakohtaisia kokemuksia kyseisistä housuista enkä siksi suosittele. Kaikkein kamalinta oli kesällä kerran kun oltiin jossain kapakassa, ja kuinkas ollakaan vessassa en saanut housuja enää jalasta! Lämmintä oli jotain 30 astetta,hillitön vessahätä ja housut ei vaan lähde jalasta, ei hjuva (kyllä ne lähemmäspuolen tunnin yrityksen jälkeen sitten lähti, mutta kuitenkin..);)


      • ******
        Leila kirjoitti:

        Juu, mulla on kanssa omakohtaisia kokemuksia kyseisistä housuista enkä siksi suosittele. Kaikkein kamalinta oli kesällä kerran kun oltiin jossain kapakassa, ja kuinkas ollakaan vessassa en saanut housuja enää jalasta! Lämmintä oli jotain 30 astetta,hillitön vessahätä ja housut ei vaan lähde jalasta, ei hjuva (kyllä ne lähemmäspuolen tunnin yrityksen jälkeen sitten lähti, mutta kuitenkin..);)

        PVC-pöksyt kerran raveissa päällä, ei mikään niin mukava tunne vetää housuja pois päältä viiden tunnin tanssimisen jälkeen :D


      • Sicaela
        Leila kirjoitti:

        Juu, mulla on kanssa omakohtaisia kokemuksia kyseisistä housuista enkä siksi suosittele. Kaikkein kamalinta oli kesällä kerran kun oltiin jossain kapakassa, ja kuinkas ollakaan vessassa en saanut housuja enää jalasta! Lämmintä oli jotain 30 astetta,hillitön vessahätä ja housut ei vaan lähde jalasta, ei hjuva (kyllä ne lähemmäspuolen tunnin yrityksen jälkeen sitten lähti, mutta kuitenkin..);)

        Kerran sovitin kosteana ja lämpöisenä myöhäiskesän päivänä halvennuksessa olleita PVC-housuja. Niitähän ei alle puolen minuutin mallailun jälkeen meinannut saada millään kiskomisella lähtemään jalasta! Ne housut jäi ostamatta. :P


      • minttu
        ****** kirjoitti:

        PVC-pöksyt kerran raveissa päällä, ei mikään niin mukava tunne vetää housuja pois päältä viiden tunnin tanssimisen jälkeen :D

        Joo sitä samaa,
        olin kerran (ja se oli elämäni ainoa kerta) ne housut jalassa bilettämässä. Meinasi itku ihan päästä kun piti mennä vessaan ja housuja ei millään jalasta. Meni aikaa, että ne vielä sai takas ja iho oli iiiihan märkä. Hyi hyi. Never again!


      • ttj
        minttu kirjoitti:

        Joo sitä samaa,
        olin kerran (ja se oli elämäni ainoa kerta) ne housut jalassa bilettämässä. Meinasi itku ihan päästä kun piti mennä vessaan ja housuja ei millään jalasta. Meni aikaa, että ne vielä sai takas ja iho oli iiiihan märkä. Hyi hyi. Never again!

        ...näin ajateltuna mikään vaate ei kelpaa, kun aina voidaan löytää jokin sopivasti valittu tilanne, mihin vaate ei sovi ollenkaan. PVC-housut eivät taatusti ole jokapäiväinen käyttövaate tai jumppa-asu. Se nyt on päivän selvää, ettei kuumiin tai muuten hikeä pukkaaviin olosuhteisiin voi vetää hengittämätöntä materiaalia päälle. PVC:t ovat mielestäni vain lisämauste satunnaista "näyttäytymistä" varten aina silloin tällöin ilman sen suurempaa funktiota tai tarkoitusta. Käyttövaatteet ovat ihan erikseen, tilanteen mukaan.


      • ...
        minttu kirjoitti:

        Joo sitä samaa,
        olin kerran (ja se oli elämäni ainoa kerta) ne housut jalassa bilettämässä. Meinasi itku ihan päästä kun piti mennä vessaan ja housuja ei millään jalasta. Meni aikaa, että ne vielä sai takas ja iho oli iiiihan märkä. Hyi hyi. Never again!

        eikös ne semmoset kurahousut oo tarkotettu ihan vauvoille ja pienille lapsille, korjatkaa jos olen väärässä..


      • tui
        ****** kirjoitti:

        PVC-pöksyt kerran raveissa päällä, ei mikään niin mukava tunne vetää housuja pois päältä viiden tunnin tanssimisen jälkeen :D

        mistä pvc-housut saa ostaa


    • ZIC

      Polyvinyylicloridia, muovisekoitetta.
      Hengittämätöntä kangasta.
      Sekoite tulee tutuksi kemian tunnilla koulussa.

    • ketjun lukenut

      Luin koko ketjun ja lopputulokseksi jäi, että ko. housut muistuttavat lähinnä "vaippahousuja". Sellaisilta, joita pikkupenkoilla käytetiin joskus muinoin.

      • Yks vaan

        Entäs jos laittais alle sukkahousut


      • joopajoo
        Yks vaan kirjoitti:

        Entäs jos laittais alle sukkahousut

        Sanokaa ja halventakaa miten haluatte, mutta miehen silmälle ei mitään seksikkäämpää ole kuin hyväkroppainen nainen tiukoissa pvc-pököissä. Jos niin pukeudut saat varmasti huomiota kuppilassa. Ja monet teistä sitä huomiota haluatte vaikka toisin sanoisitte.


      • pvc
        joopajoo kirjoitti:

        Sanokaa ja halventakaa miten haluatte, mutta miehen silmälle ei mitään seksikkäämpää ole kuin hyväkroppainen nainen tiukoissa pvc-pököissä. Jos niin pukeudut saat varmasti huomiota kuppilassa. Ja monet teistä sitä huomiota haluatte vaikka toisin sanoisitte.

        miehen silmälle seksikkäämpää ole kuin hyväkrppainen nainen tiukoissa pvc-pököissä


      • tiu
        joopajoo kirjoitti:

        Sanokaa ja halventakaa miten haluatte, mutta miehen silmälle ei mitään seksikkäämpää ole kuin hyväkroppainen nainen tiukoissa pvc-pököissä. Jos niin pukeudut saat varmasti huomiota kuppilassa. Ja monet teistä sitä huomiota haluatte vaikka toisin sanoisitte.

        miehen silmälle seksikkäämpää ole kun hyväkroppainen nainen tiukoissa pvc-pököissä.


      • pwc
        tiu kirjoitti:

        miehen silmälle seksikkäämpää ole kun hyväkroppainen nainen tiukoissa pvc-pököissä.

        kyllä myös tiukat pvc farkut pukee myös miestä,en usko ettei naisien päät myös kääntyy


      • transu vai ei
        pwc kirjoitti:

        kyllä myös tiukat pvc farkut pukee myös miestä,en usko ettei naisien päät myös kääntyy

        Onko se homoa jos mies liikkuu mustissa pvc housuissa kaupungilla ja ne on tehty mittatilaustyönä ja ne on ihonmyötäiset vyötärön ja polvien välillä?


      • rubberbullets
        pvc kirjoitti:

        miehen silmälle seksikkäämpää ole kuin hyväkrppainen nainen tiukoissa pvc-pököissä

        Mielestäni vastaavanlainen nainen mutta kumiasussa on vielä seksikkäämmän näköinen


    • äääääää

      PVC pöksyt muodissa? :,D kuka älypää on sanonu niin? voi että nauroin..

      se olisi liian pelottavaa pissiksille

      • heehhihh

        olen kunnon rokkimuja enkä IKINÄ laittaisi päälle PVC housuja, ei voi olla mitään pahempaa. Osta sitten 200 euron nahkahousut.

        Mulla on mies kavereita jolla on nahkahousuja eikä ne mitään homoja ole, saavat vähitään 15 naista perässä joka kerta ku menevät ulos.


      • tv-teija
        heehhihh kirjoitti:

        olen kunnon rokkimuja enkä IKINÄ laittaisi päälle PVC housuja, ei voi olla mitään pahempaa. Osta sitten 200 euron nahkahousut.

        Mulla on mies kavereita jolla on nahkahousuja eikä ne mitään homoja ole, saavat vähitään 15 naista perässä joka kerta ku menevät ulos.

        Tiukat pvc-housut ovat sexyt niin Naisilla kuin miehilläkin!
        Itsekin fiilistelen toisinaan tiukoissa kiiltävissä pvc-housuissa...
        Upea tunne "peilailla" kävellessä kiiltäviä housuja kauppojen ikkunoista ja
        seurata vastaantulijoiden reaktioita!!!

        tv-teija


    • intruder-girl

      Joskus on kiva "järkyttää" ympäristöä liikkumalla ulkona tiukoissa
      pvc-housuissa. (eivät muuten ole lainkaan niin hiostavat kun pukee
      alle vaikkapa puuvillaiset "pitkikset")
      Itse olen nahkahousujen vankkumaton kannattaja, mutta joskus on
      kiva pukea päälle jotain räväkämpää!

    • PVC-woman

      no ei PVC-housut todellakaan ole mitkään urheiluvetimet. Ei ole tarkoituskaan. Mutta kyllä ne on joissakin tilanteissa aivan ehdottoman toimivat ;) Taatusti päät kääntyy, niin miehillä kuin naisilla. Mistä muuten saa mielestänne hankittua parhaita pvc-vaatteita? tää kysymys teille, jotka niistä jotain muutakin tietää, kuin että eivät ole urheiluvaatteita.

      • pvc rocks

        Ainakin suomalaisesta Magicfrogista saa todella hyviä pvc-vaatteita. Käytätkö pvc-housuja paljonkin?


    • ihanat

      Pvc ja latex asut ovat tosi kiihottavia . Naisen yllä, reisiin saakka ylettyvät kiiltävät pvc sukat, tai latex sukat, ja pitkät latex hanskat, ja yläasu jossa tissit paljaana, sekä pikkarit jotka haaroista avoimet. Minua ainakin kiihottaa tällainen nainen, ja jos saisin rakastella tällaista naista niin olisin todella tyytyväinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      2819
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2021
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1825
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe