Raahen automyynti

jklöäzxcvbnmk

Minkälaisia kokemuksia kyseisestä autoliikkeestä ? Annetaanko autoista realistiset kuvat ja kerrotaanko, jos on jotain vikaa ? Vastataanko autoista, jos onkin ilmentynyt, jotain isompaa melkein heti auton oston jälkeen (3kk sisällä ?) Kiitos... Olisi tarkoitus käydä kattelee autoa sieltä...

92

13920

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onneakuiten

      höhlä - eihän kukkaan kauppias kerro jos sen tuotteessa on vika. Eikä kukan vastaa mistään - jokainenhan meistä häipyy kuin pieru saharaan jos tulee ongelmia. kauppias kehuu aina sitä mikä ei mee muutoin kaupaksi. Jokainenhan laittaa paskan autonsa kiertoon eli myyntiin - eihän sitä hyvää autoansa meistä kukaan myy.

      • urppa

        tuli kerran erhryttyä tähän liikkeeseen niin kuin yleensä ei kaikkea huomaa siellä oli peitelty auton ruostevikoja sain kuvan myyjät on sutkeja en erhry enää koskaan.


    • Veseli

      En suosittele paikkaa...! Meillä on juuri yksi juttu menossa kuluttaja-asiamiehelle kyseisetä firmasta!!!

      • se luuseri

        Onks siellä myyjänä


    • Mantsuni

      Kettuilee, jos käyt koeajolla ja ei kaooja tule..

      • Harrytar

        Huippu firma! Edulliset Skoda hinnat. Hyvä palvelu.


    • ijgfygc

      Ihme apinoita siellä myyjinä.

      • jukkaSE

        olen kerran tehnyt auto kaupat kyseisessä liikessä tapanin kanssa ja yllätyin positiivisesti asialisesta ja ystävälisestä palvelusta suosittelen kyllä muillekin
        tv jukka


      • Huijareita
        jukkaSE kirjoitti:

        olen kerran tehnyt auto kaupat kyseisessä liikessä tapanin kanssa ja yllätyin positiivisesti asialisesta ja ystävälisestä palvelusta suosittelen kyllä muillekin
        tv jukka

        Ei voi suositella paikkaa todellakaan. Mintzubiili :ltä erehdyin ostamaan auton. Tämä siis myy saman katon alla autoja kuin pari muutakin. Eli Raahen Automyynti. Vastauksia saa odottaa pitkään, kysellä perään ja vastaa ehkä joskus jopa siihen mitä kysytään. Välttelee vastuutaan koko ajan.
        Auto oli maalautettu myyjän toimesta juuri ennen myyntiä ja 2kk ruoste läpi. Ei suostu korjaamaan virhettä tei maksamaan korjausta kuluttajasuojalakien mukaan. 6kk mennyt ja ei ole päästy viasta sopuun. Ensimmäisen pienen vian suostui osittain korvata, muttei rahoja siitäkään ole tullut.
        Kiertäkää kaukaa tämä paikka.


      • Harri 13
        jukkaSE kirjoitti:

        olen kerran tehnyt auto kaupat kyseisessä liikessä tapanin kanssa ja yllätyin positiivisesti asialisesta ja ystävälisestä palvelusta suosittelen kyllä muillekin
        tv jukka

        Hyvää palvelua. Ei voi moittia useamman auton olen sieltä ostanut. Nainen hyvä myyjä.


      • Harri 13
        Huijareita kirjoitti:

        Ei voi suositella paikkaa todellakaan. Mintzubiili :ltä erehdyin ostamaan auton. Tämä siis myy saman katon alla autoja kuin pari muutakin. Eli Raahen Automyynti. Vastauksia saa odottaa pitkään, kysellä perään ja vastaa ehkä joskus jopa siihen mitä kysytään. Välttelee vastuutaan koko ajan.
        Auto oli maalautettu myyjän toimesta juuri ennen myyntiä ja 2kk ruoste läpi. Ei suostu korjaamaan virhettä tei maksamaan korjausta kuluttajasuojalakien mukaan. 6kk mennyt ja ei ole päästy viasta sopuun. Ensimmäisen pienen vian suostui osittain korvata, muttei rahoja siitäkään ole tullut.
        Kiertäkää kaukaa tämä paikka.

        Eihän se myyjän vika ole jos ruoste tulee läpi.. Ei myyjä niitä maalaa ...HALOO... osta uusi auto..


    • pestark70

      Siis paskaa monessa paketissa! Eipä pidä sotkeutua. Parempi käydä merkkiliikessä heilä kun jonki lainen vastuu tekemisistään! Toisin kuin kaiken maaliman huijareilla!

    • Tapanin kanssa homma toimii! Ainoa rehellinen autokauppias ja ei ole ahne mies.

    • Todella tylyä

      Täyttä ptä tuntuu olevan, tämä Tapani varsinkin. Ei oo ikinä ku autoliikkeeseen soittnu ja porissu vaihtoautoista nii lyöty luuria korvaan kesken puhelun, uudestaan yrittää soittaa niin luuria lyödään korvaan. Täysin asiallista asiaa oli niin saa luurin korvaan? En todellakaan suosittele tätä liikettä, karttakaa kaukaa. Jos tällaisella alalla ollaan niin silloin pitäisi osata kuunnella asiakkaita, varsinkin jos puhelu on asiallinen ja kestänyt alle 2 min... Jotku ne vaan ovat tylyjä ja epäkohteliaita, minkäs teet, vaihtais alaa. Vai olikohan se aika kuusta?

    • Autokuume1

      Kas vain, minähän meinasin tuolta käydä autoa katsastelemassa, mutta taitavat sitten taas perusveijareita olla nämäkin jobbarit? Eli ei voi sanaan luottaa ja tavara on priimaa vaikka olisi läpimätää?

      • auton ostaja

        kaljupäinen myyjä se myy ihan täyttä pas.. eikä maksa remontteja


    • Autokuume1

      Kävinpä kuitenkin.
      Ei vakuuttanut millään tasolla tuo paikka. Nuhjuinen halli jossain kylän perällä, jossa kolme puhumatonta jobbaria kyräilee keskenään.
      Kysyttäessä että sopiiko autoa tutkia sisältä, tuli tämä Minna sitten antamaan avaimet että käykäähän tuosta lenkki ajamassa.

      Ei tiennyt autosta mitään, ei puhunut oma-aloitteisesti sanaakaan. Kaikkiin kysymyksiin vastasi vaan "emmää ny tiiä" tai "emmää tiiä".

      Vaihdossa tarjottua autoa katsoi vain päältä; tätä jobbaria kiinnostaa myydä autoja vain kiillotetun ja vahatun kuoren perusteella, tekniikka saa ja voi olla mitä vaan.

      "Emmää tiiä".
      Ja auton historia.
      "Emmää ny tiiä".

      Kohdeauto oli fiksailtu miten sattuu purkalla ja liimalla, mutta sitä myydään nättinä ja kauniina. Kyllähän se sitä varmasti on, mutta eri asia montako metriä sillä pääsee.

      Vaihdosta kysyttäessä "emmää ny tiiä". Tuumailtiin sitten että jos hää ei ny tiiä niin ehkä me tiedetään ja poistuttiin kiireesti takavasemmalle.

      Päällimmäiseksi jäi tunne että jos nämä ei vedätä niin ei sitten kukaan.

    • something2

      Koko liike mahtaa olla konkurssissa / lopetettu? Ihme palvelua kys. liikkeessä, asiakkaan ilmeisesti valikoidaan.

    • näin

      Itse olen sieltä pari autoa ostanut, ja ei ole valittamista. Hyvää asiakaspalvelua ja mukavia myyjiä. Ehkä asiakkaan olemuskin vaikuttaa myyjiin..

      • Tyytyväinen asiakas

        Naapurikylältä kun olen, niin ainakin mulle oli palvelu hyvää ja kun kertoilin millaista autoa haen, niin tarjosivat vastaavanlaista.

        Koeajon jälkeen kun kerroin puutteet, niin Minna otti hinnasta pikkusen pois.
        En voi ainakaan valittaa, suhteellisen edullisesti sain kuitenkin auton useammaksi vuodeksi.

        Vai onko joku ostamassa jobbarilta käytettyä vuosikymmeniksi?


    • Viimeisen ostin

      Ei paras, mutta ei varmaan huonoinkaan... käytettyjen kanssa häviö on lähtökohta. Rahaa palaa noihin paskoihin osti mistä hyvänsä ja aina jää pieni kusetuksen maku kaupoista.

    • Ranta Lessu

      Joo oma valinta mistä ostaa, eise maailmanloppuun kottero kestä.

    • Puttaalta

      Hyvää palvelua ja hyvän auton saimme.

    • useita ostanut

      Hyvä liike. Ei moitteita.

      • uudenveroinen?

        Hyvä ja asiallinen liike.Ei sitä voi uutta ja virheetöntä autoa vaatiakkaan,jos hinta on enää neljänneksen uuden hinnasta.


    • no problems

      Aivan normi autoliike. Yhden auton olen sieltä ostanut. Luvatut talvirenkaat tulivat jälkitoimituksena niin kuin suullisesti sovittiin.

    • nojoon

      Kahdesti on koeajulla käyty. Ekalla kerralla autossa ei ollut akkua ja toisella kerralla auton varashälytin piippaili koko matkan...

    • riesana

      Kyl ne aika skeidaa myy siel. Ja palvelu vähä outoo.

    • ei raahesta autoa

      Tuonne olin menossa katsomaan osto tarkoituksessa Volvo s80 -10 mallia. Menin myyjän luo, vissiin tuo"mintsu", että haluan ehkä ostaa tuon Volvon. "mintzu" tuli ulos odottamisen jälkeen ja kysyin häneltä, että mikä on auton huoltohistoria. "Mintsu" siihen: kato tuolta huoltokirjasta. No minähän kahtoin ja totesin, että käynpä koeajamassa. Kerroin kiinnostukseni autoa kohtaan, mutta koeajoa ei hän ehdottanut. Menin sitte Kärkisen autoliikkeeseen naapurikuntaan ja tuli kaupat autosta. "mintsu" esittää tyhmää kysyttäessä autosta asiaa. On todella "viisas" olevinaan vaihdossa tulevan auton kanssa ja hyvittää puolet ensitarjouksessa, ja kokeilee. Uskomattoman ärsyttävä nainen!

      • volvoilijako

        Samoja kokemuksia tästä rouvasta. Ja hänestä saa hyvän tappelukaverin jos perää asiakkaan oikeuksia virheestä autossa.


    • Pettynyt..

      En tiedä muista myyjistä mutta Minna valehtelee päin namaa. Ostin vasta Volvon kyseistä liikkestä ja kyseiseltä naiselta. Autossa oli takavalon muovi rikki. Kysyin että voiko hän tilata uutta, sanoi kyllä voi, auton ostosta kulunut 2kk en ole saanut vieläkään en varmana tule saamaakaan.

      • ehkä, ehkä ei

        En itse ostaisi ko. paikasta autoa huonon kokemuksen vuoksi, mutta oletko kysynyt ja muistuttanut jälkeenpäin? Joskus asioita voi myös unohtua. Tiedä vaikka takavalo odottaisi kokoajan liikkeessä.


    • Autoton.

      Onneksi Kamux tuli Raaheen ja pistää autojen hinnat kohdalleen. Heillä on sentään tarjolla koko valtakunnan autot yhdestä toimipisteestä helposti.

      Jääpähän kiskurihintaiset vaihtoautot muilla myymättä.

      • höpöx

        Mitä Kamuxin hintoja olen tässä seurannut, niin pikkasen on yläkanttiin hinnoteltuja autoja. Eli tuskin pistää autojen hintoja kohdalleen.


    • Tyytytetty

      Eei poojjaat, ostin omalle pojalle auton just siitä liikkeestä ja mielestäni sopuhintaan.
      Tataap olla nyt tinkoojassa vikkoo?

    • muluukeri

      autoja ostetaan ja autoja myydään

    • pate6

      paska pulju yhden kaupan olen tehnyt se riitti kieroa porukkaa petetään sen minkä keretään.

    • Tietävä!!

      Tiedän kaikki kyseisen liikkeen myyjät todella hyvin ja todellakin.., älkää Minnalta autoa ostako!! Tuli autoliikkeeseen ensin "sihteerinä" ja alkoi itse kaupitella autoja eikä ole autokauppias todellakaan!!

      Sitten "kaljupää" Jari..., hmm.. palvelu on vähän niin ja näin... Asiakkaat katsoo varmasti tarkkaan ja palvelee vain jos ostaja näyttää "varakkaalta" tai yleensäkkään tulee liikkeeseen paremmalla autolla.. "sivubisneksenä" autoja pyörittelee.., on rahaa, valmentaa jääkiekkoilijoita, yms...

      Sitten Tapani!! Paras tuntemani autokauppias ikinä!! Luotettava, ottaa vastuun, ja jos autoon jotain tulee pistää omaan piikkiin kyllä! Tietää autoista todella paljon!! Koulun rehtori oikea ammatti ja varmasti myöskin asiakaspalvelu toimii kenelle tahansa.. Jos joku Tapanilta on saanut huonoa palvelua mielestään, niin se on silloin asiakkaan omassa "päässä vika"... :-)

      Huom!! Tapani ei ole enään liikkeessä myyjänä, koska itsekin on nämä toiset myyjät "nähnyt"... :-))))

    • ,,,,,,,

      ,,,,,,,,,,,,,,,

    • tullista tullut

      Kirjottiko tapani tai tapanin tuttu tuon toiseks viimesen tekstin? :D
      Kyl Kluukerilta saa hyviiki birssei. Mut iha niinku muuallaki ni vaihtoauton hyvitys on minimaalinen.

    • takasaarikarpsarkmar

      Kaks tonttua jäi joilt ei kyl autoa osta kukaan täyspäinen.

    • Hai Auto

      Juu yhden auton olen ko.kaupasta ostanut ja täysi paska oli. Onneksi sain menemään vielä paskemman vaihdossa. Taisi laskea öljytkin liikkeen sisälle eikä sille tainnut oikein olla kysyntää,liekkö vieläkin nurkissa ja kymppitonnin hyvitti:). Esitin itse yhtä tietämätöntä kuin minzukin. Takaa oli tukivarsi poikki ja rengas hieman vinksallaan. Parkkiin piti ajaa kovaa ja kun jarrutti kovasti ja veti ratin linkkuun niin jäi suht ryhdikkäästi rengas. Siinä sitä sitten mintsun kanssa ihmeteltiin mutta kun sanoin että sehän on tuo gampperivika näissä kaikissa ja ei siihen katsastusmiehet puutu niin hyvä tuli. Koe ajon sain estettyä kun sanoin että tankki on melkein tyhjä. ja saattaisi löpö loppua.heh. no käyntiin se piti kuitenkin saada. Liekkö ollut hehkuissa vikaa kun piti hehkuttaa 3 minuuttia ennenkuin pärähti. niimpä kävin hakemassa tupakki askin autosta ja väänsin avaimesta hehkun päälle. Polttelin rauhassa malporon ja kysyin että haluaisko kuulla miten kone käy sievästi ja lähtee hyvin käyntiin. Hetken sitä kuunneltiin kunnes lähettiin kaupantekoon. Taisi jännittää että möi mulle paskan niin ei huomannut että otti vielä paskemman vaihdossa..:))

    • Peltilootia

      Ompa pöljää porukkaa täällä Suomi24 palstoila... :O
      Se on aivan sama minkä autoliikkeen ottaa arvostelun kohteeksi niin tulos on sama!

      Googlettakaapas mikä vaan autoliike, ni johan on taas paskaa sakkia myymässä... :-)))) Mikään ei kelpaa täällä kenellekkään... ??

      Tosin on fiksujakin ihmisiä jotka tietävät ostaessaan auton, että se on aina RISKI!!! Autot on autoja................... :-)))))))))))))))

    • HevosLuukerMintsi

      Kaks buliveivarijobbaria samassa liikkeessä, mitään suurta on turha odottaa kyseiseltä liikkeeltä..

    • Köyhä

      Kävin kysymässä autolleni ostohintaa Automyynnistä ja Kamuxilta. Automyynnissä tuli vain hapanta naamaa ja lopulta kovin vaivalloisesti sai aikaan tarjouksen 7500 €. Kamuxilla oli reipas myyjä ja auto käytiin läpi asiallisesti ja tarjosivat lopulta 9500 €.

    • Trokari Luuseri

      Jobbari= osta halvalla, myy kalliilla..

    • timppoo

      tehtaalla on huonossa maineessa

    • hulbagat

      Aivan paska liike. Myyjä oli tekemässä kauppoja jonkun pukumiehen kanssa, niin kun minä, nuori ja opiskelijalta näyttävä menin kyselemään autosta tietoa, niin myyjä vain tiuskaisi "EI nyt kerkeä täsä tehään just oikeita kauppoja!"
      Olin hetken monttu auki, että mitä helvettiä. Minä kuitenkin olin aikeissa ostaa auton ihan suoraan tilisiirtona, ilman osamaksuvenkoiluja, mutta minkäs tekee jos ei raha kelpaa.

      • tör-keää

        Kumpi näistä myyjistä kyseessä? Mies vai nainen?


    • Jäbä95

      Ostin alle kuukausi sitten auton kyseisedtä liikkestä ja se hajosi viikonloppuna. Onko firma vastuussa auton korjauksesta?

    • ehkäehkäeiole

      Onko kyseessä autoliike vai jokin jobbareiden yhteenliittymä?

      "Jos käytetty auto on ostettu autoliikkeestä tai muulta yritykseltä, ostajalla on kuluttajansuojalain mukainen suoja. Ostajan on aina ensin tehtävä virheestä valitus myyjälle, mutta kiistatilanteessa hän voi turvautua kuluttajaneuvonnan apuun."

      Yksityiseltä ostettaessa kauppa on usein arpapeliä, mutta kyllä liikkeillä on jokin vastuu. Joskus joutuu hiukan "tappelemaan".

    • Enpäoonytostanuthihhii

      Oikeuteen vaan tappeleen euroista!!!

    • ei-voi-olla-todellista

      Moniko teistä on itse autoa myydessänne on kertonut auton todellisen kunnon? Montako autoa "äkkikorjataan" ennen myyntiä? Montako teistä tekee myyntimaalauksen autoon ennen myyntiä? Maalaus vaan ruosteen päälle tai huonoille pohjille. Kuinka usein kerrot ostajalle, että myymäsi auto onkin ihan toista? Sitten kun tää "huoltamanne" auto myydään autoliikkeessä ja viat paljastuu, niin se onkin autoliikkeen vika?!
      Kaistapäistä sakkia ootte!
      Omat virheenne ja typeryytenne pistätte toisen osapuolen syyksi?
      Käytetyn auton yksityinen myyjä tekee aivan varmasti monenlaista vilppiä saadakseen romunkin auton näyttämään hyvälle. Sitten kun tää auto myydään liikkessä, niin teidän itse keittämänne soppa tuodaan lautasella eteenne ja valitatte saatana omista tekemisistänne!!!
      Ihan turhaa on valittaa "siitä ja siitä" liikkeestä. Käsittämätöntä, että mainitsette ihmisiä nimeltä. Oisko reilua, jos teidän nimenne kiertäisi täällä, kun olet(tte) tehneet tän mainitsemani äkkikorjauksen romuunne ja sitä täällä nyt vatkattaisiin?

      • nojohapomppas

        Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Liike ei ole yksityinen myyjä.


    • Mersukuski

      Hyviä kokemuksia. Hienoa on se, että tässä maassa vielä löytyy rohkeita yrittäjiä.

    • Mersukuski

      Hyviä kokemuksia pelkästään.

    • eikylläi

      En mene kyseiseen liikkeeseen. Puunattuja ja paklattuja pommeja

    • kouluarvosana4

      Huonoa palvelua.

    • paskan-möivät

      Empä ostais tuolta toista kertaa. Palvelu oli kyllä ihan hyvää, mutta paskan möivät ja paskan ostin. Auto jonka ostin, on remontit tullu maksamaan kohta puolet auton osto hinnasta ja auto ollu vasta 2 vuotta mulla, ostohetkellä ajettu 150 000 ja nyt 170 000.

    • 12900ekee

      Olinpa kerran menossa Raahen automyyntiin autoa ostamaan. Soitin ensin, jolloin miesmyyjä keskeytti minut ja käski - siis käski - soittaa Minnalle. Soitin ja hänkin oli niin töks, niin alkoi mietityttää....

      Tilasin sen minua kiinnostavan auton historiatiedot ja huomasin, että Raahen automyynti tai paremminkin Mintsuliini ky ei omistanutkaan autoa. Soitin auton viralliselle omistajalle, joka kertoi, että auto oli ihan virallisesti myyty Mintsuliini ky:lle joitain kuukausia sitten, mutta he eivät tiedä, miksi Minna ei ole rekisteröinyt autoa itselleen/firmalleen.

      Miksiköhän ei???? Kertokaahan, kiitos, mitä hän hyötyy siitä?

      Ostan auton vain sen virallisesti rekisteröidyltä omistajalta, kuten kaikkien pitäisi tehdä, joten kävin tekemässä autokaupat toisessa liikkeessä. Kaikkea sitä pitää ostajan muistaa tarkistaa, kun ei voi luottaa automyyjään yhtään.

      Muistakaa aina tarkistaa auton omistajatiedot ennen kaupantekoa!

    • RehtiMyyjä

      Jotkut autojobbarit toimivat myös epärehellisesti. He eivät koskaan rekisteröi ostamaansa ajoneuvoa itselleen, vaan saattavat myydä ajoneuvon eteenpäin edellisen omistajan tiedoilla. Tällä tavalla on mahdollisuus siirrättää vastuuta uudelle omistajalle. Ostajan kannalta tämä on vaarallista. Koskaan ei pidä ostaa ajoneuvoa muulta kuin ajoneuvorekisteriin merkityltä omistajalta!

      Koko juttu ja hyvät neuvot täällä: http://oikeusjakohtuus.blogspot.fi/2007/01/oletko-myynyt-autosi.html

    • RehtiMyyjä

      "... ostajan tahallisen tai tahattoman rekisteröinnin laiminlyönnin seurauksena myyjälle voi jäädä ajoneuvosta muita velvoitteita. Pahimmasta päästä ovat tietysti maksamattomat ajoneuvoverot, jotka viranomainen perii vaikka ulosmittaamalla rekisteriin merkityltä omistajalta.

      Muita vastuita ovat pysäköintivirhemaksut sekä mm. ParkCom:n ja ParkPatrolin harrastamat yksityisoikeudelliset pysäköintimaksut. Kyseiset yhtiöt tarkistavat tietonsa ajoneuvorekisteristä ja yrittävät saada aiheettomat maksunsa perittyä rekisteriin merkityltä omistajalta tai haltijalta.

      Kuinka moni autonsa myynyt henkilö muistaa tarkistaa viikon tai kuukauden päästä onko uusi omistaja rekisteröinyt ajoneuvon itselleen?

      Tiedän tapauksia, jossa puolen vuoden jälkeen on huomattu ajoneuvon olevan edelleen myyjän nimissä. Uusi omistaja on kerännyt roiman kasan pysäköintivirhemaksuja, jotka kaikki lankeavat myyjän vastuulle. Siinä ei auta viranomaisille tai pysäköintiyhtiöille selittää ajoneuvon myynnistä yhtään mitään, koska ainoa asia johon he luottavat on tiedot, jotka löytyvät ajoneuvorekisteristä. ParkCom:n tai ParkPatrolin suhteen ongelmaa ei tietenkään ole koska kyseisisä maksuja ei tarvitse muutoinkaan maksaa."

      Lähde edelleen tuo sama: http://oikeusjakohtuus.blogspot.fi/2007/01/oletko-myynyt-autosi.html

    • Tyytymä7ön

      Ehdottomasti maailman paskin autoliike mitä on olemassa. Ei kannata rahoja laittaa tuohon puljuun.

    • voortinen

      Kerran yritin tehdä vaihtokauppaa liikkeessä. Ei onnistunut. Myyjä neuvoi myymään auton ja tulemaan sitten rahojen kanssa takaisin. Kerroin, että olet ymmärtänyt väärin: sinä myyt autoja en minä. Tein vaihtokaupan muualla.

    • Kluuppa

      Rehellinen työ ei kannata, siksi on automyyjän ammatti..

    • Rahatolimukana

      Tuli käytyä ko.putiikissa kaksi kertaa.......ensimmäisen ja viimeisen kerran. Uutta autoa en ollut menossa ostamaan.......mutta edes perusasiat pitäisi olla kunnossa. Eikä ne viat korjaannu "ajamalla" tai selittelemällä asioista joista ei ihan ole perillä......

    • Omatuntoa

      Tuuria on monenlaista. Huonoa ja hel....huonoa. Itse olen ostanut merkkiliikkeestä uuden auton ja takuuajan umpeuduttua kone omalla rahalla uusiksi jo 90 000 kohdalla. Sitten ko.liikkeestä 200000 km ajetun sillä reilu 100 000 ilman suurempia huolia....eli ei ole automyyjä karvoihin katsomista! Mehän sinne niitä pommeja viemme. Katsotaan ensin reilusti peiliin, ettei malka olisikin omassa silmässä eikä rikka automyyjä silmässä?

    • Markkupo

      Laiskaa palvelua.paikkamaalailtuja autoja.Perävalotakuu

      • Autonostaja

        Perus jobbareita ovat, lähes kaikki vaihdokit 200tkm ajettuja. Halvalla fiksailevat myyntikuntoon. Vaihdokista annetaan mahdollisimman pieni hyvitys.


    • mattkl

      eivät vastaa viosta vaikka 3kk palautusoikeus

    • hultomies

      Loppuun ajettuja toyota diesel autoja noin 200tkm jolloin moottori laukeaa.
      Skoda samoisa km laukeaa vaihteisto manual automaatti jo aiemmin. Saastelaitteistot ohjelmoitu pois käytöstä kun eivät toimi.

    • Svokoda

      Samat romut saa etelästä-Suomesta 2-3tonnii halvemmalla..

    • Volgav70

      Koskaan en enään kuluta kyseisen liikkeen saranoita. Ostin auton tuolta Minnalta ja hetken kuluttua vaihteisto poksahti. Laatikko uusiksi ja kustannusarvio n. 3000€. Otin yhteyttä myyjään joka aikoi tulla kustannuksissa vastaan. Pitkän väännön päätteeksi lupasi tulla 30% vastaan remontista. Myyjä kysyi maksaako heti 900€ tilille jolloin käytännössä olisi pessyt kädet tilanteesta. En hyväksynyt, vaan sanoin että maksaa sitten kun auto on kunnossa ja tarkka hinta remontista tiedossa. Voihan se tulla hyvällä tuurilla halvemmaksikin kuin tuo arvio. Pitkin hampain myyjä tähän suostui ja aikoi olla paikalliseen korjaamoon yhteydessä varmistaakseen etten puhu paskaa ja aiko sopia myös maksuista. Muutaman viikon päästä tuli ilmoitus korjaamolta että auto olisi valmis. Sain laskun joka oli joitain satasia yli arvion. Maksoin oman osuuteni 70% laskusta ja sanoin että lopun laskusta voi lähettää Raahen automyyntiin. Kassan täti ihmetteli että miksi näin ja minä tietysti pidin asiaa selvänä, kun auton myyjän oli pitänyt käydä asia näin sopimassa. Eipä ollu käynyt.... Soitin samantien Raahen automyyntiin ja myyjä alkoi pyörtämään sopimaamme asiaa ja vielä tinkaamaan hinnasta! Onneksi kun asiaa sovittiin mukanani oli ulkopuolinen todistaja, että näin sovittiin kustannuksista. Puhuin jo hieman suuremmilla kirjaimilla, että lasku tulee teidän osoitteeseen ja sillä selvä. Sen verran vi tutti, että löin luurin korvaan. Korjaamon laskuttaja tuumaili, että en todellakaan ole ainoa joka kyseisen henkilön kanssa on napit vastakkain, kun maksun aika tulee. Käytetty auto on aina riski ja sen ymmärrän, MUTTA jos jotakin sovitaan siitä pidetään kyllä kiinni.

    • Raaahenaut

      Monet autot on ostettu nettiautosta ja huutokaupoista. Luuseri ja Minzuli ei tiedä niistä mitään..vastuu ostajalla.

    • ostaja

      Ok kiitos tiedoista tämä riittää meinasin just yhtä autoa kysyä mutta nämä jutut täällä ei kaikki voi valehdella enpä menenkään tähän liikkeeseen.

    • kootteri

      juu itekkin kyseisestä liikkestä oisin voinu käydä autoa koeajamassa vaan näiden viestien perusteella taitaa jäädä käymättä.

    • Phyihyi

      Eiköhän se niin oo että automyyjät on kaikki vähän semmosia ketkuja. Katotaan nokkavartta pitikin asiakasta ja jos lärvi ei miellytä nii koitetaan myydä p*****.

    • keleenkatiskat

      Ite ostin 80tkm ajetun 2015 skoda octavian pikkuhiljaa autoon vuoden sisällä uusittu: kytkin, vaihteiston stefat, turbo vauhtipyörä, hiukkassuodatin, ohjaustehostin, alipainepumppu, jarrupääsylinteri ym muuta pienempää.
      Kyllähän se oli tiedossa että kun skodan ostaa niin remppaa riittää, mutta kyllä tuommonen määrä remonttia yllätti. Eikä ole skodan osat mitenkään halpoja!

    • Ese

      Tarkkana saa olla jos näiltä "automyjiltä" meinaat auton ostaa.

    • Erkki2

      Näyttävät nyt jobbailevan autojansa omissa liikkeissään uusilla nimillä.

    • vainparasta

      Jauhiaisen Risto ainoa jolta autoni ostan. Hyvin toiminut auto ja antaa 6 kk takuun autoon. Jarrupalat meni 2 kk aikana ja takuusen meni. Suosittelen! Hyvä kuntoisia autoja myynnissä. Nyt tämä auto ollut minulla melkein 2 vuotta eikä koneremontista tietoakaan. Öljyä ei vie juuri ollenkaan. Tekee myös paperi työt hyvin.

      • Anonyymi

        Helvetti, minäkin haluan semmoisen auton, joka tekee paperityötkin!


    • autojenkuningas

      No ainakin Juhan autosta paska kokemukset. Se Salmelan Pertsa ihan läskipaska pullan mussuttaja, en ikinä ostais enää autoa siltä...samanlainen koijjooni se sen kahajo velipoika, ei taija olla muumit silläkään kotosalla, linnaan tuommoset huijarit..

      • Hän_ei_ole

        Automyyjä vaan varaosamyyjä.


    • Automyynnistä ostin auton, vanha toki, toiminut mitään moiteetta 3 vuotta, hintaansa nähden hyvä ostos.

    • Jukka-aho-mankila

      Ei kerta kaikkiaan mitään moitittavaa.
      Autoissa on näkemyseroja ja näin pitkään autoja rassanneena jouduin kaupan perumaan.
      Auto sinänsä oli kyllä käteen sopiva mutta kun on tottunut vaihtamaan autoja miljoonan kilometrin paikkeilla, niin odotus 400tkm ajetusta crv:stä saattoi olla liian korkealla.
      Palvelu oli täysin moitteetonta, olisivat korjanneet ilmenneet viat, mutta päädyin kaupan purkuun.
      Kaupan purkukin oli täysin kuluton.
      Liikkeenä minusta kyllä ihan täys kymppi, vaikka alkuun keskustelun luominen oli vähän kiireen sekaista.

    • Anonyymi

      Erittäin vastuullista toimintaa Raahen Autokulmassa. Ostin pojalle käytetyn Skodan. Vuosi ja kolme kuukautta kaupanteon jälkeen autosta jumittui vesipumppu. Onneksi jakopää ei aiheuttanut lisäongelmia. Liike suostui maksamaan remontista osan, vaikka näin pitkä aika ostosta.

      Hienoa toimintaa !!!

    • Anonyymi

      Nosto

    • Anonyymi

      Luuseriko, sen poikakaveri käy siel kahvilla juoruamassa päivittäin..

      Etelästä ostaa halvalla ja kuorii kermat itelleensä, näin jopparit toiminee..perävalo takuu..

      • Anonyymi

        Ja ihmiset ostaa, kun halvalla saa. Tajuamatta yhä, että hyvää ja halpaa ei ole!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3377
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1945
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1261
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe