Farkkuja naiselle jolla on iso peppu?

buutei

Auttakaa neitoa hädässä! Eli ongelma on seuraavanlainen; minulla on ns. booty. Ja hiton iso semmoinen. :D
Tai varsinaisestihan tämä ei ole ongelma, vaan lähinnä se, että se on yhdistetty melko pieneen vyötäröön. Tämä onkin sen sortin kombinaatio että farkkuja ei tahdo löytyä, tai siis ainakaan semmoisia jotka istuisi kuin hanska. Nyt kuitenkin tämä neiti kyllästyi ikuiseen kaventeluun ja strecheihin ja farkkuleggingseihin sun muihin jotka sallivat hiukan paremmin bootyn yhdistettynä pieneen masuun. Kertokaa jooko että mistä saa hyviä farkkuja isomalla pepulla ja mielellään kohtuu hintaan? En voi olla ainoa suomalainen tän ongelman kanssa. :D Ja jotain XL-mallistoa on varmaan aika turha ehdottaa kun niissä ne vyötäröt alkaa olla aika hervottomia. Ulkomaalaiset nettiputiikitkin voin ottaa harkintaan jos ne on 1) luotettavia 2) kohtuuhintaisia. :D Little in the middle-kauppaa olen harkinnut mutta siellä(kin) vyötärö jäisi (joskin normaalia vähemmän) löydäksi, eli jos löytyisi vielä parempia? Jostain latinot ja tummat naiset löytävät farkut joten jostain ne on minunkin löydettävä! :D

Vastaukset tyyliin "laihduta läskI", "mee leikkaa persees pois", "hyi saatana miten iso perse", "älä multa kysy, mulla on pieni perse" yms. ei oo koskaan auttanu ketään eikä mua ei varsinaisesti kiinnosta mitä mieltä herrasväki on meikän takapuolesta. :D

22

5649

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • buutei

      vastauksia kaivataan yhä.. :)

      • BlondiDonna

        Eikai muu auta kun hiukan treenata peppua ja syödä vähemmän..itse en osaa antaa neuvoa koska farkut löytyy helposti, omaan (kuulemma)virolaisen vartalotyypin,pitkät sääret ja kapea lantio.
        Varmaan vaatekaupoista löytyy farkut kun et vaan ota mitään takaläppätaskuisia housuja


      • buutei
        BlondiDonna kirjoitti:

        Eikai muu auta kun hiukan treenata peppua ja syödä vähemmän..itse en osaa antaa neuvoa koska farkut löytyy helposti, omaan (kuulemma)virolaisen vartalotyypin,pitkät sääret ja kapea lantio.
        Varmaan vaatekaupoista löytyy farkut kun et vaan ota mitään takaläppätaskuisia housuja

        Se on kiva juttu jos sulla on pitkät koivet ja virolainen vartalonmalli. Se on myös kiva juttu että mulla on sitten semmonen brasilais-kolumbialainen vartalonmalli eli normaalit jalat ja iso, pyöteä peppu. :D Laiharia tässä ei tarvita koska painoni on ihanteellinen pituuteeni nähden. Toisekseen treenaan kyllä peppua, mun en kutistaakseni sitä vaan ylläpitääkseni sen tämän hetkistä kuosia. :) Läppätaskuisia en kyllä ottaisi missään nimessä, ne ovat rumia, tykkään enemmmän tavallisista taskuista. Pointti onkin se, että tarvitsen farkut jotka sopivat kapealle vyötärölle ja siihen suhteessa isolle pepulle, ei se mitä minun pitäisi takalistolleni tehdä.


      • megabeba
        buutei kirjoitti:

        Se on kiva juttu jos sulla on pitkät koivet ja virolainen vartalonmalli. Se on myös kiva juttu että mulla on sitten semmonen brasilais-kolumbialainen vartalonmalli eli normaalit jalat ja iso, pyöteä peppu. :D Laiharia tässä ei tarvita koska painoni on ihanteellinen pituuteeni nähden. Toisekseen treenaan kyllä peppua, mun en kutistaakseni sitä vaan ylläpitääkseni sen tämän hetkistä kuosia. :) Läppätaskuisia en kyllä ottaisi missään nimessä, ne ovat rumia, tykkään enemmmän tavallisista taskuista. Pointti onkin se, että tarvitsen farkut jotka sopivat kapealle vyötärölle ja siihen suhteessa isolle pepulle, ei se mitä minun pitäisi takalistolleni tehdä.

        oii mäkin tarttisin semmoset. :D kertokaa oi suomi 24 käyttäjät että mistä me löydetään täydelliset farkut!


      • brasilialainen blond
        megabeba kirjoitti:

        oii mäkin tarttisin semmoset. :D kertokaa oi suomi 24 käyttäjät että mistä me löydetään täydelliset farkut!

        Vai että brasiliais kolumbialainen malli,suomalainen perusvartalo taitaa olla sitä tyyppiä mitä kaupungilla katselee,no vitsivitsi...Sun pitää mennä nyt vaikka helsingin stocmannille,takuulla löytyy,he varmaan ovat varautuneet tämmösiin eksoottisiin vartalotyyppeihin :)


      • buutei
        brasilialainen blond kirjoitti:

        Vai että brasiliais kolumbialainen malli,suomalainen perusvartalo taitaa olla sitä tyyppiä mitä kaupungilla katselee,no vitsivitsi...Sun pitää mennä nyt vaikka helsingin stocmannille,takuulla löytyy,he varmaan ovat varautuneet tämmösiin eksoottisiin vartalotyyppeihin :)

        Oho, enpä ookkaan Stokalta mokomia löytänyt. :D Omat kokemukset on näyttänyt päinvastasta, lähinnä sitä "suomalaista" ja "virolaista" (nyt kun näihin päästiin) mallia näkyy. Ja siis pääkaupunkiseudun Stockmanneilla oon nimenomaan asioinut, tosin voisin kyllä käydä vielä kurkkaamassa. Jos joillain olisi varmoja nakkeja niin yhä kaipaan, haluan istuvat farkut! :)


      • Ampiaisvyötärö :)
        buutei kirjoitti:

        Oho, enpä ookkaan Stokalta mokomia löytänyt. :D Omat kokemukset on näyttänyt päinvastasta, lähinnä sitä "suomalaista" ja "virolaista" (nyt kun näihin päästiin) mallia näkyy. Ja siis pääkaupunkiseudun Stockmanneilla oon nimenomaan asioinut, tosin voisin kyllä käydä vielä kurkkaamassa. Jos joillain olisi varmoja nakkeja niin yhä kaipaan, haluan istuvat farkut! :)

        Mulla on aivan sama ongelma, vyötärö kokoa 36-38, takapuoli nyt 40 (oli 42 ennenku aloin treenaamaan). Tosi iso ongelma on se, että vyötärö jää AINA karmeen isoksi housista ja hameista, ei kiva :( Ja kaikkea ei pysty vyölläkään nätiksi kuromaan...

        Mä olen löytänyt jonkinsortin väliratkaisun siitä, että ostan melkoisen kireet farkut/hameen, joissa on paljon stretsiominaisuutta. Silloin pöksyt venyy vähitellen istuviksi ja vyötärö on ees hivenen kapeampi. Toinen tapa on se, että olen ostanut farkkuja, joissa se vyötärö on himpun verran alempana kuin basicfarkuissa. Silloin koossa 40 ei ole ollenkaan niin jättivyötärö. ja sen saa aseteltua siihen leveämmälle kohdalle :)


      • buutei
        Ampiaisvyötärö :) kirjoitti:

        Mulla on aivan sama ongelma, vyötärö kokoa 36-38, takapuoli nyt 40 (oli 42 ennenku aloin treenaamaan). Tosi iso ongelma on se, että vyötärö jää AINA karmeen isoksi housista ja hameista, ei kiva :( Ja kaikkea ei pysty vyölläkään nätiksi kuromaan...

        Mä olen löytänyt jonkinsortin väliratkaisun siitä, että ostan melkoisen kireet farkut/hameen, joissa on paljon stretsiominaisuutta. Silloin pöksyt venyy vähitellen istuviksi ja vyötärö on ees hivenen kapeampi. Toinen tapa on se, että olen ostanut farkkuja, joissa se vyötärö on himpun verran alempana kuin basicfarkuissa. Silloin koossa 40 ei ole ollenkaan niin jättivyötärö. ja sen saa aseteltua siihen leveämmälle kohdalle :)

        Toi kuulostaa niin tutulta.. :D Mulla on vyötärö noin 64cm ja peppu noin 45 cm enemmän. Mä yritin joskus ettiä semmosta kynähametta ja oli ihan naurettavaa kun pepun kohalta tiukka/sopiva mutta vyötäröltä tosi löysä. :D Tosin sain siitä kauniin sitten vähän kaventelemalla. Mäkin oon aika usein tehny just noin että otan tosi joustavia tai matalia, mutta matalissa tuntuu että kokoajan vilkkuu vako takaa. :D Siks yritänkin parhaani mukaan ettiä semmosta merkkiä mistä löytää kivat farkut jotka imartelee leveää lantiota ja isoa, pyöreetä peppua olematta kuitenkaan vyötäröltä löysä. :D Kuulin jostain Colombian jeans-jutusta mutta niiden nettisivut oli kyllä niin epäilyttävät että en taida uskaltaa tilata. :/ Little in the middle on varmaan luotettava mutta se mittataulukko on sekin vähän onneton. Sitten olis toki kanssa se Indi-niminen palvelu jossa saa omilla mitoilla ja toivomuksilla farkut, mutta koska palvelu sijaitsee Jenkeissä niin postien lisäksi tulee tullit ja kun alkuhinta on farkuilla dollareissa 155, niin tullien ja postien kanssa taitaa tulla yli 200 euron keikka. :/ Tietysti sitä mielellään laadusta maksaa mutta silti, opiskelijalla ei koskaan ole liikaa rahaa. :D


      • pulluk-_ka

      • jeltenre

    • neinei

      muaki kiinnostaa!

    • <Rudeboy>

      Kyllähän naisille löytyy riveittäin kauppoja joissa myydään nimenomaan naisten vaatteita. On kaiken sortin muotoisia ja -värisiä farkkuja missä mitä hienoimpia kuvioita. Miehille ei ole mitään. Karmeaa tämä nykyajan pillifarkku muoti varsinkin; on aivan homon ja pellen näköinen mielestäni jos sellaisia pitää. Pitää olla leveet tai edes levenevät lahkeet. Käsittämätöntä että noiden myynti lakkautettiin joskus 2005. Tuolla näin tosin naisen, jolla myös kokoon nähden suhteellisen leveä lantio, ja farkut mitkä puki hyvin http://tissit.livesexcam.fi/tissit.php mutta voisko joku kertoa mistä niitä leveälahkeisia vanhoja kunnon 70-80-luvun sankarifarkkuja saa?

      • buutei

        Vihdoin jotain elämää täällä. :) Tiedän kyllä että naisille on ihan hirveesti vaatekauppoja, ongelma onkin se, että ne eivät istu naisille joilla on kapea vyötärö yhdistettynä isoon peppuun. En aio tsekata sun tissicamIä, koska tissejä ei pueta farkkuihin, sankarifarkut eti vaikka kirpparilta.


    • ryytis

      Kai miehetkin saa kommentoida, jos on kehuja ja ihastusta moiseen takamukseen.
      Pöyhin tuossa kuvien toiveissa googlea löytääkseni hyivä esimerkkejä siitä kuinka kaunis muodokas farkkutakamus on ja voi olla, kun löytää hyvät farkut.

      Kuvailemasi hiton iso booty, antaa vaikutelman että kropassasi on jotain kuuluisaa latinomaisuutta. Olisi jännä tietää että miksi latinoilla on juurikin hiton iso booty? Kai siihen joku perustelu on.

      Sehän tiedetään että muodokas lantio on hyvä geeniperimältään ja muodokaslantioinen nainen on hedelmällinen.

      Kyllä iso osa miehistä arvostaa muodokasta lantiota kun se tuodaan oikealla tavalla esiin ja hyvällä itsetunnolla.

      uskoisin että bootyjä on maailmassa enemmän kuin niukkalantioisia naisia, mut asiaa en tiedä...
      mut bootyjä on niin paljon, että puhutaan merkittävästä osasta naisia? Ehkä suomessa vähän kummoksuttua, mut mennäpäs sinne brasiliaan, argentiinaan yms.

      Latino lantio on kyllä mykistävä, sopusuhtaisuudellaan, kiinteydellään ja sillä faktalla että hiton iso booty on, mutta myös hiton kaunis ja luonnollinen

      http://dl.dropbox.com/u/1671782/latino takaa.jpg

      http://dl.dropbox.com/u/1671782/latino edestä.jpg

      Hän ei näytä ollenkaan ylipainoiselta tai muutenkaan erikoiselta negatiivisessa mielessä. Ihan normi nainen, jopa siro, mutta hitonmoinen booty

      Mutta onhan se tiedossa että bootyjä on myös valkoihoisilla ja ihan suomalaisilla.
      tämä kuva on aiemminkin saanut kiitosta. Hän on löytänyt hyvin istuvat fakrut jä näyttää muhkeassa takamuksessaan erittäin hyvältä ja luonnollisen naiselliselta, hänellä nyt on vaan tuota perää totuttua enemmän, mut se ei millään muotoa ole epäkohta päinvastoin, hän taskuttomilla farkuillaan vain korostaa kurvikkuuttaan

      http://dl.dropbox.com/u/1671782/72 Nicely Shaped Ass in Jeans[1].jpg

      Vaikka tuo booty tuntuu noiden kuvien perusteella aika etäiseltä? ja kasvoista on nähtävissä ulkomaalaista verta, niin tässäpä sitten kuva, jonka voisi väittää olevan suomalaisesta naisesta ja lähes yhtä booty löytyy (vaikka pakko myöntää että harvenemaan alkaa kuvat kun suomea kohti tullaan ja yksinkertaisesti ei pohjoismaisille naisille muodostu niin bootyä bootyy kuin mitä latinoille?)
      Tässä suomalainen google booty

      http://dl.dropbox.com/u/1671782/l.jpg

      tässä miettimiänne farkkumalleja?

      http://dl.dropbox.com/u/1671782/bigbootymannequins.jpg

      Miten minun mielestäni bootyä voi korostaa ja kuvastaa että naisena itse hyväksyy ja nauttii bootyilystä ja siitä että omaa tuollaisen totuttua muodokkaamman perän. Näkemykseni on miehisen seksihulluja.

      Mut kiva piristävä yksityiskohta farkuissa on metallirengas takana roikkumassa. Farkkujen kuuluu olla kireän napakat ja persse viruttelee farkkuja, mut metallirengas on vapaa ja irrallinen, se tuo mukavasti kontrastia. Voi myös kuvitella että metallirenkaasta naisen voisi kytkeä talutushihnaan? Olipa miten hyvänsä niin metallirengas sopii farkkuihin joilla haluaa hieman kääntää katseita

      http://dl.dropbox.com/u/1671782/kuva204me0.jpg

      jos teillä on erittäin mukavasti muodostunut takamus ja on jopa salaa ylpeä hyvistä muodoistaan ni mielestäni hyviä tyylittely ja huomionherätys keinoja on myös pakaroiden paljastavuus enemmän tai vähemmän, siis leggarit tai jotain tämmöistä rohkeaa.

      http://dl.dropbox.com/u/1671782/vida-guerra-ass16.jpg

      Minä arvostan hyvin rohkeita naisia joilla on lähes järkkymätön itsetunto ja rokeus ulkonäköasioissa tai ainakin käyttävät omaa lupaa omaan pukeutumiseensa. jos on hyvin ylpeä takamuksestaan ja haluaa tehdä selväksi että booty on paras peppumalli...ja toisaalta on rohkeutta keventää asua ja antaa lantiolinjastaan notkean vaikutelman ni kyllä tämä ainakin saisi minut hyvälle tuulelle nähdessäni. bootypower

      http://dl.dropbox.com/u/1671782/peeping-butts (1)[10].jpg

      muodissa voi kulkea edellä tai jäljessä, ollakseen muodissa. Rohkean naisen tärkein tehtävä on herättää ajatuksia ja myös paheksuntaa. Raivata oma tilansa. :)

      • big ass

        Noi kuvan peput edes oo mitään isoja!


    • kokemussekin

      kannattaa käyttää pitkiä tunikoita tai mekkoja ne peittää ison pepun, kireissä farkuissa vaan korostuu ja miehet tuijottaa

    • ?????

      Mikä teitä ihmisiä vaivaa? Toinen kysyy, mistä löytää tietyn mallisia farkkuja, ja te annatte laihdutus- ja takapuolenpiilotusvinkkejä.

    • 14. painotyttö

      Hei :D No mä en ainakaan löydä mtn farkkuja ittelleni. Oon aina ollu '' Vähän pyöreempi'' Tyttö ja se vaivaa muo oon n. 170 pitkä ja painan semmosseet 95kg onko se liikaa? Haluaisin löytyää kivat housut mutta eikai auta muu kun alkaa laihduttaa

    • hyvä peppu

      Kyllä se pepun muoto on aika paljon perinnöllistä. Minulla oli suhteellisen iso peppu myös silloin, kun mahdyin 34 ja 36 kokoisiin vaatteisiin, nyt olen numeron tai pari isompi ja mittasuhteet ovat samat.

      Sinänsä toisarvoista, minkä muotoinen peppuni on, pikkuasia. Vain vaatekaupassa harmittaa, kun vyörätöstä jää 20 senttiä tyhjää. ei tämä koske erityisesti farkkuja, vaan muitakin housuja.

    • Isoperse23

      Facebook columbian jeans suomi. Sieltä löytyy housut joka kropalle

    • Pyöreät

      https://www.google.fi/search?q=miss farkku&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi1la-E3cnTAhWEHpoKHcbvDSsQ_AUICigB&biw=1022&bih=766#tbm=isch&q=farkkupeppu kilpailu&imgrc=jfu80bvHTH_HkM:

      Kuva Peppuperjantai Tummahiuksinen nainen, vaalea pusero, pinkit stringit - voisi olla kuva minusta. Olen hoikka, jopa rimppakinttu, mutta pakarat ovat lähes samanlaiset.

      En sitten löydä itselleni millään sopivia farkkuja, Jos ovat pakaroista sopivat, niin edestä pussittaa. Jos ovat niin tiukat, ettei eteen jäisi löysää, niin eivät menisi edes päälle kunnolla.

      Please, kerrottehan, minkä merkkisiä farkkuja te muuta tuollaisen pepun omaavat pidätte?

    • Räyh

      Se on PERSE!! Ja niitä kakarapaskoille tarkoitettuja kiltimpiä lällymuotoja (joita tässäkin ketjussa on pilvin pimein) ette enää tästä lähin käytä!! Jaa miksi? Koska minä sanon!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2861
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2031
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe