Hyvä askartelu verkkokauppa? Ja huono

korttihai

Mistä löytyy se paras suomalainen ja selkeä askartelutarvikkeiden verkkokauppa?
Huonoja esimerkkejä mm "Villakeiju" joka jotenkin sekava, toimivuudesta ei kokemuksia.

37

7201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näpris

      Sinisiipi aikas hyvä. Craftica myös hieman sekava.

    • Raakkeli

      Huonosti toimivat verkkokaupan sivut ei ole kyllä mikään kiva juttu, kun päivitys tökkii, kun kuvat ei suurene, kun tuotteita saatavissa 0 kappaletta tai kun sivut kokonaisuudessaan on sekavat. Eli nostan tätä: missä hyvä askartelu verkkokauppa, missä huono! Laittakaas linkkejä ja kokemuksia

    • sandramari

      Onko kellään kokemuksia villakeijusta?

    • ifjuus

      Paperinauha on selkeä. Tykkään :)

    • Vink vink

      No ainakin yksi selkeä ja suuri valikoima kaikenlaista on lumikellot.fi, siellä putiikin puolella on kaikkea mahdollista. Itse olen tilannut muutaman kerran ja aina nopea toimitus. Lisäksi kuoressa on aina ollut joku ylläri-kaupanpäällinen, kuten joku koristekartonki tai paperi :)

      • Ifjuus

        Juu, lumikello on selkeä. On todella raivostuttavaa epäselvä verkkokauppa. Eli vink vink, panostakaa ihmeessä sivuihinne! Mä ainakin suljen "oven" heti jos esim tekstit on päällekkäin, varastossa suurin osa 0 kappaletta, sivut päivittämättä... huh huh


    • Krista Skräppääjä

      En tiedä lasketaanko tätä nyt varsinaiseksi askartelutarvikekaupaksi, mutta kortteihin ja skräppäyksiin olen tilannut tarroja ja kudottuja "merkkejä" omilla teksteillä merkitse.fi -kaupasta. Saa sieltä jotain tusseja tms. mutta niitä en ole kokeillut. Puhtaasti askartelukaupoista tykkään Creative -kaupasta, mutta se ei kyllä taida olla suomalainen...?? Tilasin viimeksi yli vuosi sitten, ja vielä on savea ja maaleja jäljellä.

    • servetti

      Olen tykännyt tilata servetti ja decoupageaskarteluihini tarvikkeita Ilona Decosta.
      Siellä on paljon erilaisia papereita, riisipapereita ym. Sieltä löytyy skräppäykseenkin koristeita. Sivut ovat mielestäni aika selkeät.
      http://www.ilonadeco.fi

    • penniajatuksista

      Annan kymmenen pistettä ja papukaijamerkin liikkeelle nimeltä Heinikka! Hyvät nettisivut, hyvä valikoima korttiaskarteluun ja skräppäykseen, ja ennenkaikkea hyvä palvelu. www.heinikka.fi

      Seuraavaksi suosittelen myös paperikeijua, paperinauhaa, purppurataivasta, paperellaa ja minä kyllä suosittelen myös crafticaa.
      ulkomaisista suosin eniten the glitterpotia.

      En nyt jaksa kaikkia linkittää, googleta :)

      • penniajatuksista

        Ja unohdin sanoa liikkeet joiden sivuista, palvelusta tai valikoimasta en pidä: kirjokas ja lumikellot.


    • Kortin tekijä

      Hobbyhouse Rita on myös hyvä.

    • Huijattu tilaaja

      Merkitse.fi:stä ei kannata tilata mitään!

      Tuotteita on jäänyt tulematta usealle tilaajalle, rahoja ei palauteta eikä yhteydenottoihin saa vastauksia. Juttu on viety nyt kuluttajavirastoon.

      ÄLKÄÄ SIIS MISSÄÄN NIMESSÄ TILATKO MERKITSE.FI:STÄ!!

    • TKU..
    • pitaya

      aika uusi askartelutarvikkeita myyvä nettikauppa näyttäisi löytyvän osoitteesta www.dekorette.fi

    • Korttiaskartelija

      Paprus ja Paperella on hyviä kauppoja :)

    • simpukka55

      Itse oon tykännyt Onnenpuusta www.onnenpuu.fi kun postikulut on edulliset

    • skräppääjä

      www.belles.fi on yks, jolla myös Tampereella uusi liike.

    • sisustaja_sissi

      tää oli hyvä suomalainen kun tilasin seinätarroja, www.designskins.fi Sai tehdä millaisen halusi siis. 100% rahat takaisin etc..

      • kiitollistna_aina

        Kiitti vinkist!


    • kesäkassi

      Tämä ei nyt varsinaisesti ole askartelukauppa, mutta tykkään älyttömästi näistä kassinkahvoista: http://www.kaskummaa.fi/puukahvapari-p-281.html Muutakin käyttökelpoista löytyy ja toimitus on nopeaa.
      Vielä kun jostain löytyis niitä pyöreitä bambukahvoja eri kokoisina. Sinooperissa on ainakin joskus ollut sellaisia aika isoja, mutta kaipaisin hieman pienempää kokoa. Kellään tietoa??

      • miniamania

        Olen muutamat pyöreät bambukahvat ostanu täältä Hesasta Hobby Pointista. Heillä ei ole verkkokauppaa, mutta valikoima on todella laaja.


      • miniamania
        miniamania kirjoitti:

        Olen muutamat pyöreät bambukahvat ostanu täältä Hesasta Hobby Pointista. Heillä ei ole verkkokauppaa, mutta valikoima on todella laaja.

        Pitipä käydä tarkistamas asia. Ne on pyöreitä rottinkikahvoja, ei siis bambua. Enpä mene enää takuuseen, etteikö sieltä voisi tilatakin. Ei tarvii noit ajatella, ku voi käydä fyysisesti liikkeessä.

        http://www.hobbypoint.fi/ ja siitä > askartelu>käsityö>laukunkehykset ja -osat


      • Nösnös
        miniamania kirjoitti:

        Olen muutamat pyöreät bambukahvat ostanu täältä Hesasta Hobby Pointista. Heillä ei ole verkkokauppaa, mutta valikoima on todella laaja.

        Ei palautusoikeutta, eli kannattaa ostaa varmasti oikeita tuotteita...


    • Askareet

      Klemmarikellari, = askartelutarvikkeiden verkkokauppa myöskin

    • miniamania

      Helmikaupat joista olen tilannu Villihelmi ja Helmikauppa.com nopeita tilauksen toimittajia. Hyvä asiakaspalvelu.

      Moitteita saa http://idees.fi/ ja sen luotsaama verkkokauppa NetIdees.

      Hidas palvelu, tiedusteluihin ei vastata, eikä tilauksia kuulu. Automaattinen tilauksen vahvistus tulee heti, mutta s-postilla tehtyihin asiallisiin kyselyihin ei vastata.

      Ehkä jollain on parempaakin kokemusta tästä verkkokaupasta?

      Tilaus luvataan toimittaa 7-14 vrk kuluttua tilauksesta. Olen 4 viikkoa odottanut ja 3 kyselyä (ensimmäinen kesäkuun alussa) itse tuotteesta olen s-postilla lähettänyt - vailla tulosta. EN SUOSITTELE.

      • vierailija9

        Ideesistä on sama kokemus. Tilasin verkkokaupasta ompelukoneen neuloja, koska olin ostanut ompelukoneen Turusta liikkeestä, joka kuului tähän ketjuun ja kehuivat sen takia tuota nettikauppaa. Mitään ei ikinä saapunut, tosin en ollut onneksi tuotteita maksanutkaan.


    • väkertäjä

      Sinisiivessä on kivasti kaikkea ja ystävällinen asiakaspalvelu. www.sinisiipi.fi

    • helmeilijä

      Varokaa Taitajan tukku nimistä nettikauppaa!!! Raha kyllä kelpasi mutta tavaraa ei näy, ketään ei tavoita meilillä tai puhelimitse. Asia menossa parhaillaan kuluttajariitalautakuntaan.

      • Nappikauppaa

        Rahat otti, ei kuulu vastausta meileihin eikä ole näkynyt tavaroitakaan.


      • Raikuli-52

        Minäkin tilasi kyseisestä liikkeestä 3D korttitarvikkeita,mutta en niitä ole saanut,Rahat kyllä olen menettänyt.
        Mitähän asialle voisi tehdä.Yhteydenottopyyntöihin ei vastata.


      • Anxu1
        Raikuli-52 kirjoitti:

        Minäkin tilasi kyseisestä liikkeestä 3D korttitarvikkeita,mutta en niitä ole saanut,Rahat kyllä olen menettänyt.
        Mitähän asialle voisi tehdä.Yhteydenottopyyntöihin ei vastata.

        Sama täällä en ole saanut tilaamiani ja maksamiani tuotteita eikä yhtydenottopyyntöihin vastata!
        Taitajan tukun osoite on Ristiniementie 83100 Liperi ja puh 0404838163


      • helmeilijä
        Raikuli-52 kirjoitti:

        Minäkin tilasi kyseisestä liikkeestä 3D korttitarvikkeita,mutta en niitä ole saanut,Rahat kyllä olen menettänyt.
        Mitähän asialle voisi tehdä.Yhteydenottopyyntöihin ei vastata.

        Asia kannattaa viedä kuluttajaneuvojalle ja siitä tarvittaessa eteenpäin kuluttajariitalautakuntaan. Itse sain tätä kautta rahat takaisin kuluineen kaikkineen.


    • Vierailija123456
    • Sutija

      Manner on alottanut myynnin myös yksityisille. Verkkokauppa löytyy osoitteesta: www.netmanner.fi

      Valikoimista löytyy jonkun verran askarteluatarvikkeitakin, vaikka pääpaino onkin taidetarvikkeiden puolella. Kauppa on mielestäni selkee, tuotekuvaukset oikeasti kertovatkin jotain tuotteesta ja toimitukset nopeet.. Lisäksi rekisteröityneille käyttäjille tarjolla vielä ideoita/työohjeita, siis suosittelen :)

    • Askartelija2

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5066
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe