Mistä saa tietää mitä tarkoittaa tatuoitui kuva?

rtew

Näitä sanastojahan on ollut jossain,en tiedä pitävätkö nykyisin paikkansa.Esim. kaverini 40v mies otti enkelin kuvan nänninsä viereen.Ei ole uskonnollinen tyyppi,meidän mielestä kertoo homoudesta ja mietimme miten reagoida tähän tyyppiin nyt,

8

670

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin suhtaudutte

      Kysytte ihan rohkeasti vain: "Alaksä mun kaa?"

    • hteu

      Sillä on tietysti neljä lasta ja ollut naimisissa kolmekymmentä vuotta. Eli varmasti on piilohomo tai tatuointi muutti hänet heterosta homoksi. Näin yksinkertaistahan se on.

    • rtew

      Joten uskomme että on hintti tai joku muuten outo,siis tatuointihan on ok.Mutta kuvana enkeli ja rinnassa nännin vieressä.Se ei ole miehistä ja sen tietää kaikki tälläkin palstalla.

    • Klavier
    • Diidiidii

      "Mietimme miten reagoida tähän tyyppiin nyt"... Itse on voi ymmärtää kaltaisianne tyypejä. Että yksi tatuointi tai seksuaalinen suuntautuminen muuttaisi suhtautumista johonkin ihmiseen. Ei saatana, mutta on ollut tiedossa että on paljon pinnallisia persoonia joukossamme. Mutta taas hyvä esimerkki.

    • jessus sentään

      eli siis jos enkeli on miehen näkönen niin sillon on homo ja jos taas naisen näkönen on lesbo...

      "mietimme miten reagoida tähän tyyppiin nyt"
      mitä jos juoksisitte karkuun ja kaverisi pitäisi nyt kyllä erota miehestään....

      • rtghnortgnbkr

        Miten ois jos kysyisitte henkilöltä itseltään mitä tatuointi hänelle merkitsee. Ei luoja miten typeriä ihmiset ovat.


    • Ladybug78

      En tiedä oletko tosissasi kysymässä, mutta joo...
      No, ehkä enkelitatska ei ole kovin miehekäs, myönnetään. Mutta rohkea veto.
      Yleensä tatskoilla on kantajalleen joku merkitys. Kysy häneltä. Itse en ainakaan loukkaannu jos joku kysyy kuvistani. Heti tuli mieleen, että tämä kaveri on saattanut selvitä jostakin rankasta koettelemuksesta... Tai tarvitsee voimia elämäntilanteeseensa. Kuvalla voi siis olla joku selkeä merkitys tai sitten ei - jotkut vain valitsevat "siistejä" kuvia kehoonsa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1841
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1769
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1721
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1557
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1538
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1436
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1415
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1232
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe