Mikä lääke ahdistukseen?

tietoa haluan

Hei.
Ongelmani on välillä kovakin henkinen ahdistus, onko siihen olemasssa mitään toimivaa lääkettä?

Olisiko teillä antaa vinkkejä, että mikä lääke voisi olla paras ahdistuslääke.
SSRI-lääkkeistä en ole saanut apua.
Diapam ei tehoa, tai sitä täytyisi syödä niin paljon, että menee ihan tokkuraan, eikä siinä ole järkeä.

Olen miettinyt ehdottaa lääkärilleni Serquel lääkettä, olisiko se hyvä vaihtoehto, kun ongelmana on ahdistus, ei masennus.

Entä onko xanor hyvä?

Eli, mikä olisi paras lääke nimenomaan ahdistuksen hoitoon?

Kiitos jos on kokemuksia.

56

31675

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse lääkkeistä en tiedä, mutta voin kertoa parhaan luonnollisen lääkkeen masennukseen ja ahdistukseen: urheilu, ja terveellinen ruoka. Olo paranee heti roimasti. Uimaan, salille, vähän huitomaan jujutsuun niin jo on epämääräiset ahdingot tipotiessään.

      • agaegsrgr

        Vanha kommentti mutta jos tuollaisia ehdottelee ei ole oikeaa ahdistusta koskaan kokenutkaan.


      • Anonyymi
        agaegsrgr kirjoitti:

        Vanha kommentti mutta jos tuollaisia ehdottelee ei ole oikeaa ahdistusta koskaan kokenutkaan.

        Neuroleptit eivät ainakaan minulla poista ahdistusta.

        Bentsot auttavat minulla ahdistukseen.

        Alprox eli Xanor on ollut minulle hyvä lääke.

        Paha ahdistus ei poistu millään ruokavalion muutoksella tai liikunnan lisäämisellä.

        Tietenkin jos löytää jotain kiinnostavaa tekemistä ja siihen uppoutuu, niin ei huomaa ahdistusta.

        Neuroleptit uusia läääkeitä joiden pitkäaikaisesta käytöstä ei tietoa.

        Bentsot olleet pitkään käytössä ja niiden haittavaikutukset tiedetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neuroleptit eivät ainakaan minulla poista ahdistusta.

        Bentsot auttavat minulla ahdistukseen.

        Alprox eli Xanor on ollut minulle hyvä lääke.

        Paha ahdistus ei poistu millään ruokavalion muutoksella tai liikunnan lisäämisellä.

        Tietenkin jos löytää jotain kiinnostavaa tekemistä ja siihen uppoutuu, niin ei huomaa ahdistusta.

        Neuroleptit uusia läääkeitä joiden pitkäaikaisesta käytöstä ei tietoa.

        Bentsot olleet pitkään käytössä ja niiden haittavaikutukset tiedetään.

        Bentsodiatsepiinit aivan ylivertaisia kaikenlaisten ahdistushäiriöiden hoidossa !
        Lääkärit vastustavat bentsojen määräämistä koska narkkarit ja muut väärinkäyttäjät pilanneet erittäin hyvän lääkkeen maineen !
        Ei toleranssi bentsoihin nouse ,se on täysin omissa käsissä,täytyy käyttää vain ja ainoastaan lääkärin määräämä
        annos/vrk !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bentsodiatsepiinit aivan ylivertaisia kaikenlaisten ahdistushäiriöiden hoidossa !
        Lääkärit vastustavat bentsojen määräämistä koska narkkarit ja muut väärinkäyttäjät pilanneet erittäin hyvän lääkkeen maineen !
        Ei toleranssi bentsoihin nouse ,se on täysin omissa käsissä,täytyy käyttää vain ja ainoastaan lääkärin määräämä
        annos/vrk !

        Siinä yksi esimerkki joka on vetänyt kaksin käsin xanoreita ja sitten itkee "huonoja lääkkeitä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bentsodiatsepiinit aivan ylivertaisia kaikenlaisten ahdistushäiriöiden hoidossa !
        Lääkärit vastustavat bentsojen määräämistä koska narkkarit ja muut väärinkäyttäjät pilanneet erittäin hyvän lääkkeen maineen !
        Ei toleranssi bentsoihin nouse ,se on täysin omissa käsissä,täytyy käyttää vain ja ainoastaan lääkärin määräämä
        annos/vrk !

        Niin taikka käyttää ennemmin järkeä itse sen lääkkeen kanssa ja ottaa vain silloin kun tarve on, lääkäri ei voi ennustaa koska ahdistaa ja koska ei....... Ei ole kovin vaikea asia mutta silti niin moni on koukussa bentsoihin kun ei osaa käyttää hyvää lääkettä oikein


      • Anonyymi

        olet yksinkertainen !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neuroleptit eivät ainakaan minulla poista ahdistusta.

        Bentsot auttavat minulla ahdistukseen.

        Alprox eli Xanor on ollut minulle hyvä lääke.

        Paha ahdistus ei poistu millään ruokavalion muutoksella tai liikunnan lisäämisellä.

        Tietenkin jos löytää jotain kiinnostavaa tekemistä ja siihen uppoutuu, niin ei huomaa ahdistusta.

        Neuroleptit uusia läääkeitä joiden pitkäaikaisesta käytöstä ei tietoa.

        Bentsot olleet pitkään käytössä ja niiden haittavaikutukset tiedetään.

        Bentsot ylivoimaisesti pahaita OIKEIN KÄYTETTYNÄ,eli lääkärin määräyksen mukaan!
        Toleranssin nousun estäminen on täysin omissa käsissä !


      • Anonyymi

        Loistava idea. Ei oikeastaan ole loistava idea. Mulla todettiin 5 vuotta sitten laaja ahdistuneisuushäiriö, johon lääkkeet eivät pahemmin auta, kun niistä lääkkeistä tulee vit*ttavia sivuvaikutuksia( Kusin perseestä 4 kuukautta putkeen) , ja sen lisäksi mulla on keliakia todettuna, ja sitten on myös ihmisluottamis ongelmia.


      • Anonyymi

        Luonnon masennuslääke - https://nplink.net/bjahj033
        Olen ollut uniongelmainen ja ajoittain masentunut jo esiteinistä asti. Ystäväni suosituksesta päätin kokeilla Restilen-valmistetta ja olen ollut todella tyytyväinen. Unenlaatu on parantunut enkä ahdistu enää yhtä herkästi. Käytän tuotetta ensisijaisesti masennuksen ennaltaehkäisyyn.


    • kurasukka

      Unohda se xanor heti!! vaikka joku sitä kehuukin ett mahti täsmälääke ni ne on liki jokainen koukussa siihen ja irti et pääse ku laitoksessa!! mulle määrättiin xanor joka teki vaan haittaa, aivan tokkurassa ja muisti ei pelannu ja sai jopa hermot menemään rikki enemmän, tavan diapamin ja muun pamin tapaisen aineen tark. on väsyttää ja rauhottaa mutta esim. rivatri on vitun hyvä lääke ahdistukseen, eikä väsytä vaan piristää! ainaki mulla toimi TODELLA hyvin! jos mahd. ni mene suoraan yks. psykiatrille tai sit jos ei ni tk:n kautta lähete tai sit kerrot asian ja pyydät rivaa, yks. lekuri määrää vaikka hasaa jos pyytää mutta älä sekaannu santtuun!!
      Seroguel eli ketiapinor on sellanen myrkky että huhuhuhu, se väsyttää aivan vitusti ja lihottaa huomattavasti, ruokahalu kasvaa valtavaksi ja sitä käytetään unilääkkeenä, olet aamullakin aivan tokkurassa etkä meinaa herää millään. en ole lekuri mutta suosittelen rivatrilliä, halpa ja toimiva lääke josta ainakaa mulla ei tullu mitään haittoja, pelkkiä hyviä. ei ahdista ja pystyn tekeen niitä juttuja joita en voinut ku ahdisti niin paljo. MUN MIELIPIDE!!!

      • Itse käytän ketipinoria..Ja se auttaa kyllä jonkun verran.
        saan esim ainakin nukahdettua


    • help70

      lääke akuuttiin ahdistukseen. Jos ahdistus on kroonistunut, niin ssri eli serotoniinivaikutteinen lääke on ihan hyvä. Vaikutuksen alkaminen alkaa vasta n. kuukauden kuluttua.

      • Anonyymi

        SSRI lääke todella auttaa ahdistushäiriöön. Mutta pitää alussa ehdottomasti tueksi ainakin 2 viikoksi esim Opamoxia tai siihen asti että auttaa
        Ei kannate missään nimessä tukilääkettä lopettaa
        Kärsivällisyys kannattaa..menee oma aikansa että varsinainen lääke puree.
        Suodittelen..


    • EräsNainen1963

      Hei. Paras lääke ahdistukseen on ehdottomasti Lyrica. Sen yksi indikaatio on GAD eli yleistynyt ahdistuneisuus, mutta auttaa myös kovempaan ns. paniikkiahdistukseen. Lisäksi illalla otettuna se lisää syvää unta ja vähentää heräilyjä (unilääkärin mukaan). Se vaikuttaa aivojen GABA-järjestelmään, lisää sitä. GABAn puute aiheuttaa ahdistuneisuutta. Annostus aloitetaan pienellä 25 mg:n kapselilla, sitten 4 päivän välein nostot 25 mg:lla, kunnes tulee hyvä teho. Itselleni auttoi jo 75 mg aikoinaan uneen, nyt on 175 mg ja se poistaa GADin kokonaan. Elämä on vihdoin ihanaa!!!!

      • kokenut kaiken

        Tarvitsette voimaa mutta paras lääke on kova kävely ja syvä hengittäminen.

        Itse kärsin kummastakin ja lääkkeisiin juuttuu kiinni eikä koskaan parene.


      • Ajattelen?

        "Hei. Paras lääke ahdistukseen on ehdottomasti Lyrica."

        Ettet vaan ole Lyrican valmistajan palkkalistoilla?

        EU on liikaa Nazi-lääkefirmojen otteessa.

        http://www.eu-facts.org/en/whoiswho/architects.html

        Kansakin on niin aivopestyä että eivät osaa etsiä ratkaisua muualta kuin pilleripurkista. Tärkeämpää olisi etsiä masennuksen syyt ja poistaa ne syyt sen sijaan että heittää elämänsä pilleritehtaan alttarille, veronmaksajien varoilla. Joskus syy on että on syönyt liian köyhää ruokaa, esim. geenimuunneltua, tai jossa on kemikaaleja tai vääränlaista rasvaa.

        http://www.rebuild-from-depression.com/blog/2010/01/omega_3_and_depression.html

        Joskus syy on ihan metafyysinen, henkisielu on kertakaikkiaan väsynyt pinnalliseen, materialistiseen hömppäelämään, ja kaipaa onnellisuutta ja rakkautta syvälle sisimpäänsä.

        http://www.harekrishnatemple.com/chapter27.html


      • sgfgdgfdgd

        Olen kuullut, että Lyrica on todella pahamaineinen lääke, niin paljon ns. sivuvaikutuksia sillä on.

        Tosin, kaikki lääkkeethän ovat myrkkyjä, siksi lääkärit eivät niitä itse juuri syökään.


      • luonto hoitaa.
        kokenut kaiken kirjoitti:

        Tarvitsette voimaa mutta paras lääke on kova kävely ja syvä hengittäminen.

        Itse kärsin kummastakin ja lääkkeisiin juuttuu kiinni eikä koskaan parene.

        mieltä. Liikkuminen ulkona ja aivan käveleminen ulkoilmassa, luonnossa on parasta ahdistuksen poistoon. Kova kävely, jossa tulee hiki ja hengästyy. Tekee itselleen säännöllisen aikataulun ja pakottaa itsensä ulos.
        Häipyy masennus ja ahdistus. Eikä tarvita lääkkeitä - nehän ovat keinotekoista apua. Jää lääkekoukkuun ja pitkällä tähtäimellä ei ole terveellistä. Sitten voi varata ajan vaikka paikallisen MTT:n jos tuntuu, että keskustelu voisi olla avuksi tai lisätukena. Luonto hoitaa parhaiten.


      • hgksghjgh
        sgfgdgfdgd kirjoitti:

        Olen kuullut, että Lyrica on todella pahamaineinen lääke, niin paljon ns. sivuvaikutuksia sillä on.

        Tosin, kaikki lääkkeethän ovat myrkkyjä, siksi lääkärit eivät niitä itse juuri syökään.

        Taitaapi se johtua enempi siitä ettei niiden tartte syödä koska pääkoppa toimii.


      • Anonyymi

        Lyrica teki minulle aivan kaamean olon, en pystynyt mihinkään lähtemään sängystä, olin niin sairas lääkkeestä, se kokeilu jäi siihen, ei enää koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lyrica teki minulle aivan kaamean olon, en pystynyt mihinkään lähtemään sängystä, olin niin sairas lääkkeestä, se kokeilu jäi siihen, ei enää koskaan.

        Väärä lääke.
        Näin ainakin itse tuon ymmärrän, jos se tekee vain pahan olon.

        Pyydä lääkäriltäsi oikeaa lääkettä eikä mitään vähän sinnepäin.


      • Anonyymi
        sgfgdgfdgd kirjoitti:

        Olen kuullut, että Lyrica on todella pahamaineinen lääke, niin paljon ns. sivuvaikutuksia sillä on.

        Tosin, kaikki lääkkeethän ovat myrkkyjä, siksi lääkärit eivät niitä itse juuri syökään.

        Älä höpötä,lääkärit nimittäin käyttävät
        näitä lääkkeitä joita eivät itse halua määrätä potilailleen !
        Panacodit,lyricat,bentsot kuuluvat useiden lääkärien omaan repertuaariin !
        Kirjoitan tiedosta en luulosta !


      • Anonyymi
        kokenut kaiken kirjoitti:

        Tarvitsette voimaa mutta paras lääke on kova kävely ja syvä hengittäminen.

        Itse kärsin kummastakin ja lääkkeisiin juuttuu kiinni eikä koskaan parene.

        Montako tuntia päivässä tai montako askelta? Et varmasti viitsi vitsailla millään 20 000 askeleen mittaisilla lyhyillä kävelyillä.


      • Anonyymi

        Lyrica on kaikkien myrkkyjen isoäiti ja isä,älkää
        sekaantuko,koukku on pahimmasta päästä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä höpötä,lääkärit nimittäin käyttävät
        näitä lääkkeitä joita eivät itse halua määrätä potilailleen !
        Panacodit,lyricat,bentsot kuuluvat useiden lääkärien omaan repertuaariin !
        Kirjoitan tiedosta en luulosta !

        Totta kirjoitat,minulla myös lähipiirissä erilaisia
        rauhoittavia ym käyttäviä lääkäreitäeikä ole luuloa vaan on nähtyä ja koettua !


    • joaro

      Temesta on hyvä eikä väsytä. Seroquel on kaksisuuntaiseen tarkoitettu psyykelääke ja xanor tosiaan koukuttaa pahasti ja sitä harvemmin edes kirjoitetaan. Tuskin pystyt itse määräämään mihin lääkkeeseen reseptin saat.

      • q

        abilify.


      • ???
        q kirjoitti:

        abilify.

        Jaa siis psykoosilääke joka alkuun lisää rajusti ahdistusta? Haloo!


    • ...

      Kaikenlaista pilleriä on tullut syötyä, Temesta toimii mielestäni parhaiten kovaan ahdistukseen. Ei väsytä eikä tule tokkuraista oloa. Toleranssi kasvaa päivittäisessä käytössä :( ainoa huono puoli.

      • häh?

        Temesta kuuluu bentsoihin ja väsyttää. Ei ehkä heillä joilla on kova toleranssi ja varsinkin huumetaustaa, silloin vaikutus on vastakkainen..


      • ???
        häh? kirjoitti:

        Temesta kuuluu bentsoihin ja väsyttää. Ei ehkä heillä joilla on kova toleranssi ja varsinkin huumetaustaa, silloin vaikutus on vastakkainen..

        Ei kaikki bentsot väsytä vaikkei tolea olekaan. Temesta kuuluu just niihin.


      • puoli las.
        ??? kirjoitti:

        Ei kaikki bentsot väsytä vaikkei tolea olekaan. Temesta kuuluu just niihin.

        punajuuri mehu porkkana.


    • muinemaine

      Truxal on tehokas.

    • lekuri-masa

      xanor koukuttaa helvetisti, ite olin laitoksessa vierotuksessa ja se oli helvettiä, triptyl sedatoi ja vie ahdistusta pieninäkin annoksina

      • kontrollissa

        Mitä väliä koukuttaako joku vai ei, kuhan saa pahan olon pois tai edes taka-alalle? Itse käytän xanoria, pameja ja opamoxia silloin tällöin, vasta todelliseen ahdistukseen muutaman nappulan kerralla. En usko, että ole koukussa, mutta on hyvä olla arsenaali ahdistuksen varalle. Onneksi pystyn itse kontrolloimaan lääkkeiden ottoa, ettei mene popsimiseksi. Silloin kun ahdistaa niin, että rintaa puristaa, kuten infraktissa, silloin on bentson aika. "Tavalliseen" vitutukseen hoitokeinoni on ulkoilu ja/tai viinanjuonti.


      • polilta
        kontrollissa kirjoitti:

        Mitä väliä koukuttaako joku vai ei, kuhan saa pahan olon pois tai edes taka-alalle? Itse käytän xanoria, pameja ja opamoxia silloin tällöin, vasta todelliseen ahdistukseen muutaman nappulan kerralla. En usko, että ole koukussa, mutta on hyvä olla arsenaali ahdistuksen varalle. Onneksi pystyn itse kontrolloimaan lääkkeiden ottoa, ettei mene popsimiseksi. Silloin kun ahdistaa niin, että rintaa puristaa, kuten infraktissa, silloin on bentson aika. "Tavalliseen" vitutukseen hoitokeinoni on ulkoilu ja/tai viinanjuonti.

        Ja ihan vaan muistutuksena: aika moni ahdistukseen, paniikkiin ja masennukseen käytettävä lääke ei sovi alkoholinkäytön kanssa yhteen.
        Tulee aikas pahoja seurauksia, jopa huomaamatta.

        Alkuperäisen kysyjän pitää ilman muuta mennä psyatriaan erikoistuneen lääkärin luo. Ahdistusta on aika moneen lähtöön. Oikean lääkkeen ja annostuksen löytäminen on toisinaan kiven takana. Mutta nykyisin on kyllä melko hyviä esim. laaja-alaisen ahdistuksen poistajia, jotka silti pitävät työkykyisenä eivätkä koukuta.


    • tku-tre

      Eipä ole ahdistanut enää mikään sen jälkeen, kun paroxetin alkoi toimia parin kuukauden käytön jälkeen...

      Liikuntaa usein suositellaan lääkkeeksi ahdistukseen, mutta minulle siitä ei ollut mitään hyötyä. Harmitti vain helvetisti, kun olin fyysisesti huippukunnossa, mutta henkisesti täysin toimintakyvytön.

    • Jyrkivaan

      Hei. Ensiksi kysyn, alkoholin käytöstäsi, jos sitä menee, edes jokin verran kyse on todennäköisesti siitä. Jos alkoholia ei mene ja vieläkin ahdistaa, on liikunnan määrän lisäys täsmälääke. Aluksi lisää liikuntaa 100 %, jos ei auta niin saman verran lisää.

      Olen ollut alkoholin suurkäyttäjä ja olen alkoholisti. Tällä hetkellä raitis alkoholisti ja tiedän mitä kuuluu alkoholin haittoihin, vitutukseen ja ahdistuksiin. Lääkäriltä saatavat myydä sulle lääkettä, on virhe ruveta niitä käyttämään. He myyvät lääkkeitä.

      Liikunnan lisääminen on parasta lääkettä vitutuksiin. Jos jollakin määrällä ei ahdistukset poistu on liikuntaa lisättävä 100 %. 100% heti jos ei tee sitä yhtään ja kohta määrä on tuplattava.

      Jos käytät alkoholia on suhde siihen katsottava rehellisesti, siinä kohdin voi itselleen valehdella hyvinkin helposti. (mun alkoholinkäyttöni on ihan mun hallissani. Pystyn lopettamaan milloin vain jne.) Pienikin määrä alkoholia vaikuttaa unen lepovaikutuksiin, eikä ole siten oikea aine.

      Olen tällä hetkellä ollut kaksi ja puoli vuotta erossa alkoholista. Minulla menee hyvin eikä minua vituta säännöllisesti. Liikun varmasti kaiken minkä voin palautuakseni niistä.

      Ensin sun on tarkistettava suhde liikuntaan, ja sitten virvokkeisiin. Jos et käytä akloholia on syytä katsoa limsapullon kylkeen. Aspartaami on helevetillinen myrkky, ja masennusten alkukoti. Lue aspartaamista, niin tiedät vähän enemmän.

      Onnea matkaan. Toivottaa Jyrki ja järjestö on AA.

      • EipäOiotaMutkia

        Eipä se ihan noin helppo asia ole. Ahdistusta esiintyy kyllä sellaisillakin, jotka eivät käytä alkoholia ja liikkuvat. Sinulla syy oli ehkä alkoholi ja riittämätön liikunta, mutta eipä sitä kaikkiin voi yleistää.

        Ihan hyvä ehdotus silti, että miettii onko noissa korjaamisen varaa.


    • Anonyymi

      Liiku luonnossa! Liike ja luonto ovat luomulääkkeitä moneen. Ei haitallisia sivuvaikutuksia.

      Opettele kääntämään huonot tunteet positiivisiksi ajatuksiksi. Kun sen oppii, homma toimii automaattisesti.

      Pahinta on jäädä yhteen paikkaan huonon olonsa vuoksi. Voi myös karkottaa huono olo kuuntelemalla rauhottavaa musiikkia tai lukemalla iloiaiheista kirjaa..

      Ei kannata jäädä yhteen kohti vaikertamaan vaan tehdä jotakin mikä tuntuu hyvältä.

      • Anonyymi

        Liikkuminen ja luonto on hyvä ehdotus ja uskoisin, että ahdistusta lieventävä. Joskus tilanne voi kuitenkin olla se, että ahdistus on niin kovaa että vaatii paljon ponnistusta päästä ylipäätään ovesta ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikkuminen ja luonto on hyvä ehdotus ja uskoisin, että ahdistusta lieventävä. Joskus tilanne voi kuitenkin olla se, että ahdistus on niin kovaa että vaatii paljon ponnistusta päästä ylipäätään ovesta ulos.

        Mulla oli järkyttäviä ahdistuskohtauksia ja niihin auttoi Xanor 0.25. Nyt jos tuntuu pahalta voi sellaisen joskus ottaa eikä siihen jää koukkuun kun ei ota joka päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla oli järkyttäviä ahdistuskohtauksia ja niihin auttoi Xanor 0.25. Nyt jos tuntuu pahalta voi sellaisen joskus ottaa eikä siihen jää koukkuun kun ei ota joka päivä.

        Olet täysin oikeassa. Ahdistukseen auttaa vain ahdistukseen tarkoitetut lääkkeet. Kaikki muu (liikunta yms.) on humpuukia eli täysin turhaa ajan haaskausta. Jotka muuta esittää, eivät tiedä asiasta yhtään mitään.


    • Anonyymi

      Kyllä nuo bentsot (Xanor, Diapam ym..) poistavat ahdistukset. Ei ole oma syy, jos niitä joutuu syömään pitkäänkin.
      Se johtuu vain siitä, että muita keinoja (esim. psykoterapiaa) taikka mitään muutakaan auttava hoitoa ei ole ollut saatavissa.

      • Anonyymi

        Juuri näin se todella on. Mitään humpuukia ei kannata edes kokeilla.

        Ahdistukseen auttaa vain ahdistukseen tarkoitetut lääkkeet. Lääkärin määrääminä, tietenkin.


    • Anonyymi

      Miksi ihminen ahdistuu onko otettu perimäistä syytä selville ja kysytty henkilöltä.
      milloin tunsit ensikerran ?
      montako on syntymästä asti sairas vaan se on tullut matkanvarrella.
      on aukaistava omat silmät mitä minä olen tehnyt itselle tai toiselle vääryyttä
      koska hyvyys ei tuota tuskaa.
      onko sinun lapsuus ja nuoruus ajanet omasta tahdosta väärälle tielle
      tuliko rapaa tupaan .
      tehtyä ei saa tekemättömäksi nyt on tilinteon aika .
      kirjoita paperille kaikki alusta alkaen ja anna itse oma tuomio tunnusta tein väärin.
      kaikki pitää tunnustaa ja pyytää anteeksi .
      ihminen on kulkenut maailman leveää tietä ja saanut surun ja tuskan kannettavaksi
      jota sinä et jaksa kantaa loppupelissä on nöyryttävä Kaikkivaltiaan Jumalan edessä
      ja tunnustaa olen tehnyt syntiä ja pyytää Jeesuksen Kristuksen nimessä anteeksi.

    • Anonyymi

      Tää tulee vähä viiveellä, mut itellä Ketipinor pienellä annostuksella auttaa, eikä ees väsytä. Loratsepaamia ehotettiin joskus, mutta en suostu sitä syömään, kun ei oo pitkäaikaiseen käyttöön hyvä.

    • Anonyymi

      Mitä ette missään nimessä söisi ja miksi ?

      • Anonyymi

        Neuroleptejä koska niiden haitat ovat omaa luokkaansa. Eikä niistä pääse helposti eroon!


    • Anonyymi

      onko "vastaamo"jokin, laistos toiminta joka auttaa ihmisiä saamaan helpoiten huumelääkkkeitä tai pääsemään ennenaikaiselle eläkkeelle,minun pääkoppelo parani kun rupesin käyttämään cannabista valvotussa seurassa"!

    • Anonyymi

      ihmiset haluavat bentsoja jo yksi tapletti saa sinut riippuvaiseksi koska siitä tulee niin hyvä olo.lisää lisää lisää koukussa olet ja jos lääkäri ei niitä sinulle kirjoita niin hakeudut kadulle etsiin lisää mömmöjä.uskokaa tämä tarina pääsin mömmö riippuvuudesta eroon cannabiksen voimalla"

    • Anonyymi

      Te haluatte vain päästä HÖG trippiin jonkin mömmön avulla

    • Anonyymi

      Onko Anksilon/Buspiron hyvä ahdistukseen?

    • Anonyymi

      Kunpa olisikin joku nopeatehoinen lääke kauheaan ahdistukseen,
      joka välillä hyökkää päälle.

      • Anonyymi

        Diapam toimii.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe