Asos tai river island,onko kokemuksia?

maalaisneitonen

Ootteko tilailleet kyseisistä nettikaupoista mitään : Asos tai river island ?? Osaatteko kertoa miten sinne onnistuu palauttaminen jos ei koko oo hyvä tai muuten tyytymätön..?! Juu kyl mä jotenkin englantia osaan,mutta en niin hyvin että tajuaisin lukea sieltä lähinnä nyt Asoksen sivuilta miten palautus toimii:)!
Auttakaa... nii ja jos ootte tilannu jotain ni onko koot täsmänny?

Kiiiitos vastauksista jo etukäteen:)!

7

4063

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asossince2007

      asokselta oon tilannut jo useamman vuoden vaatteita ja muuta rompetta. ite olen sitä mieltä, että toiminta on niillä mennyt huonompaan suuntaan. olen viime kertojen aikana saanut paljon väärää kokoa olevia vaatteita, tai kokonaan eri vaatteita. asos EI hyvitä väärin lähetettyjä vaattei, vain jos palauttaa vialliset ensin heille, jonka tietenkin sinä joudut maksamaan. postitus takaisin on melko kallista, että kenkiä en sieltä lähtisi ihan tilaamaan, jos omistaa hankalan jalkakoon, sillä sen palautuksen lähettäminen tulisi maksamaan jotain 25e paketin koon ja painon takia.
      suosittelen lukemaan koko taulukkoja selvästi ja tuntemaan merkit. käy kokeilemassa vaikka "lipsyn" mekkoja stokkalta niin tiedät mikä on niiden suhteutus koissa.
      toinen vaihtoehto on mennä suoraa esimerkiksi mekon valmistajan sivuille ja etsiä mekko ja valmistajan antamat mitat, jolloin mekko on "oikein" mitattu.
      itse siis olen joutunut palauttamaan tuotteita vain kun ne ovat olleet täysin vääriä. koot on ollu aina oikeita.
      kannattaa myös katto tuoteselostuksesta materiaalit. niiden tunteminen helpottii niin tietää, että onko kangas kuinka joustavaa. voin vielä sanoa, että niita basic toppeja ei sieltä halvalla kannata ostaa, ne menee heti muodottomiksi ja löysiksi ! ihan näin btw.
      mukavaa nettishoppailua!

    • i_ida

      river island on yks mun suosikki kaupoista ja ite kun asin briteissä, niin niitä on helppo tilata, en tiiä miten tuo suomeen tilaaminen menee.. Mutta ihania vaatteita, laukkuja ja kenkiä niilla ainakin on!!

    • bilebilebile

      Mekko saa täältä edullisesti ja kaiken lisäksi paljon vaihtoehtoja!

    • kiliiiiiii

      Asoskselta olen nyt kanssa tilannut monta monta kertaa vaatteita kenkiä koruja ym... Hyvin toiminut! Nopeasti tullut ihan kotiinkuljetettuna! En tiennyt että ilmaiseen postitukseen kuuluu kotiinkuljetus niin tuli mukavasti yllätyksenä ekalla kerralla kun tilasin, satuin juuri olemaankotona ja UPS:n mies toi ison asoksen pahvilaatikon. Mutta niin eivät tosiaasn ilmoita että milloin tulevat, mutta aika täsmällisesti tulee kamat niinkuin nettisivuilla mainitaan.
      Palautin taannoin yhden paidan kun luulin että se on rikki vaikka siinä olikin sellaiset "desing" leikkaukset ja juuri kun postiin paidan heitin (en jaksanut asiakaspalvelun vastausta odotella kun kysyin että hyvittävätkö postimaksut) niin oli samaan aikaan tullut viesti että ei tarvitse palauttaa että he lähettävät uuden ilman kustannuksia (kyseessä oli 15euron paita tosin asoksen omaa merkkiä). Ja sain hyvitykseksi 10% alennuskoodin seuraavaan ostoon (tosin koodi oli voimassa huimat 3päivää, mutta silti ele oli kiva).
      Asiakas palvelu on melko nopeaa ja erittäin avuliasata! Toinen hyvä esimerkki oli kun heillä oli hullut talvi alet viimevuonna ja yhtenä päivänä kaikki asosken omat tuotteet olivat -20% yritin tilata, tilata, tilata mutta kauppa ei hyväksynyt visa electroniani ja ihmettelin sitä kunnes tajusin että Aktian korteilla ei pysty ulkomaan maksuja sitten tekemäänkään -.- Niin meni sitten alet sivusuun. Otin yhteyttä asiakas palveluun ja he valittelivat tilannetta ja antoivat minulle mukavasti uuden koodin jolla sain sitten 20% alennuskoodin joka oli voimassa kuukauden ja koski ihan kaikkia tuotteita ei vain asoksen omaa merkkiä. Aivan mahtavaa tämmöstä asiakas palvelun pitääkin olla...

    • katoi

      Moi,

      Minulla jäi river islandin paketti kiinni tulliin. Onko muilla vastaavia kokemuksia?

      • Krispis

        Minullakin jäi! Väittivät, että paketti tulee Jerseyn saarilta, vaikka ihan Englannista on paketti lähetetty:/


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      297
      3276
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1619
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1331
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1240
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1220
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1151
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      157
      1034
    Aihe