inky.fi huijari

halleluujaaa

Ollaan ostettu pari kertaa musteita tuolta ja joka kerta ne ovat ruvenneet menemään rikki, vaikka mustettakin on yli puolet, eivätkä vastaa millaisiinkaan viesteihin. Saman laisia tapauksi lähipiirissä tiedän ainakin 14 . EN suosittele kenellekkään kyseistä kauppaa.

21

15139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varokaa

      Tilasin itse 2 patruunaa väriä hintaan 20 euroa ink112 ! rahat lähti tililtä,ei sähköpostiini tullut mitään tilausvahvistusta! lähetin monta sähköpostia,ei mitään vastausta,sitten laitoin viestiin ,että otin kuluttaasiamieheen yhteyttä,heti vastasivat sähköpostiini! Sain tällaisen vastauksen.

      .Kiitos viestistäsi.

      Kuulostaapa oudolta. En todellakaan löydä tilaustasi!
      Voisitko ystävällisesti lähettää kuitin tuosta maksusta niin voin selvittää mitä tässä olisi voinut käydä.

      Voisitko myös ilmoittaa täyden tilaaja nimen ja osoitteen että voin niiden perusteella myös etsiä tilausta?

      Meillä ei tällä hetkellä ole puhelinpalvelua mutta vastaus tulee sähköpostitse arkipäivisin vuorokauden sisällä.



      Ystävällisin terveisin,
      Johanna
      inkClub - Mustetta ja väriainetta tulostimeesi

      Ink112 ja inky.fi ja inkglub kaikki ovat samaa firmaa !

      • varokaa

        KAIKKI FIRMAT OVAT UPPSALASTA KATSOKAA!!


        inkClub
        Box 23027
        SE-750 23
        UPPSALA, RUOTSI
        [email protected] FI2110704-2 inkClub AB on liiketoiminnasta alv-velvollinen.


        Inky, Box 1644, SE-75853 Uppsala, Ruotsi
        VAT: SE-556664496801


        112Ink Oy
        Y-tunnus: SE556664496801
        Osoite: Box 1644, SE-75853 Uppsala, Ruotsi
        Sähköposti: [email protected]


    • onko ilmotettu?

      Oliko vastausviestissä tosiaan "inkClub" allekirjotuksessa, kun lähetit viestin ink112:lle? Jos niin silloin kyseessä täytyy olla huijaus. Asiasta pitäisi ilmoittaa kuluttajasuojaviranomaisille ja poliisille. Jos on Firefox käyttäjä, niin leimaa vielä sivusto huijaussivustoksi, niin ehkä se suojaa muita joutumasta sinne.

      ink112 ja inky.fi antavat sanasta sanaan saman kuvauksen itsestään: "tietoa meistä" osiossa. IncClubin osallisuuteen en jaksa uskoa, meille on ostettu IncClubista ilman mitään ongelmia ja mm siksi edellämainittu viestin allekirjotus huolettaa. Yrittänevät hämätä, ja johdattaa väärän firman kimppuun. IncClubin sivuilla on VeriSign leima, jonka pitäisi todistaa sen rehellisyys:
      https://trustsealinfo.verisign.com/splash?form_file=fdf/splash.fdf&dn=www.inkclub.com&lang=en

    • variaine.fi on hyvä

      variaine.fi en tiedä onko ihan suomalainen, osoite ainakin suomessa. tilasin tällä viikolla laseiin kasetin. tänään tuli ilmoitus, ja lähetyskoodin mukaan paketti olisi ollut jo noudettavissa, mutta enpä vielä viitsinyt hakea.

      kaiken kaikkiaan aivan tyydyttävää palvelua ja nopeaa toimintaa.

      SUOSITTELEN VILPITTÖMÄSTI variaine.fi

      • Liisi

        Mulla on tästä samasta erittäin huonoja kokemuksia. Lähettävät vääriä tuotteita ja ei minkäänlaista joustoa. Ylimielistä asiakaspalvelua.

        EN SUOSITTELE: variaine.fi! TÄTÄ KANNATTAA VAROA!


    • Alphonse Donatien

      Erikoista kyseisessä Inky-firmassa on se, että pitää antaa sosiaaliturvatunnus. Olisin hyvin varovainen sellaisen firman kanssa. En ymmärrä mihin tätä tietoa tarvitaan.

    • paska5

      inky huijari firma vei 51,50e ei vastausta kyselyyn

    • pettynyt7

      Inky:lle tarvitsee antaa sosiaaliturvatunnus, mikäli haluat tilata laskulla! Itse tilasin laskulla enkä ole vielä maksanut sitä enkä kyllä haluaisikaan maksaa viallisesta tuotteesta. Ostimme sieltä jonkun halvemman kasetin, jonka pitäisi käydä meidän tulostimeemme. Tulostin kuitenkin herjaa, että mustekasetti on rikki tai viallinen. Laitoin firmalle sähköpostia - saa nähdä vastaavatko, ja jos vastaavat, niin mitä!
      Pyysin voinko palauttaa tuotteen, koska en todellakaan aio viallisesta tuotteesta maksaa!

    • ei-pettynyt

      Mä olen tilannut sekä 112inkiltä että inkyltä musteita ja aina toiminut kaikki hyvin. Jos on viallisia, niin ne on lähettäneet uuden patruunan tilalle eivätkä ees pyytäneet sitä rikkinöistä takasin. inkclubista en oo koskaan tilannut mitään joten siihen en osaa ottaa kantaa. Mä oon myös vastauksen saanut aina tyyliin vuorokauden sisällä. Mun ensimmäisen tilauksen kanssa oli joku ongelma rekisteröitymisen kanssa, olisko ollut 112ink, niin lähetin heille kuitin ja sen jälkeen sain tilaukseni aikas nopeesti.

      Erilaisia kokemuksia erilaisilla ihmisillä. Toiset on vaan niin liipasinherkkiä :D

    • Kyrsii

      "Mustekasetti on rikki tai viallinen". Just joo. Oli tasan toinen kerta (ensimmäinen ja viimeinen) kun inky.fi:stä tilaan yhtikäs mitään. Reklamaatioon sentään vastasivat. En todellakaan maksa laskua, ennen kuin saan toimivat mustekasetit tulostimeeni.

    • inkykusetus

      Sama vika! Tuli musteeton kasetti, eivätkä vastaa s-posteihini. Todella kusetusta!

    • onononon

      Miks ette tilaa suoraan Saksasta Ebayn kautta. On tosi halpaa ja jos äärettömän harvoin tulee jotain ongelmaa, niin varmasti selviää heti.

    • tulostaja

      Nämä suomalaiset mustekasettien myyjät ovat kaikki täysiä ahnehtijoita ainakin hinnan suhteen. Tulostimeni on Canon Pixma IP7250. Siihen mustekasetti näillä firmoilla maksaa 9,05 -12,95 euroa/kpl, siis tarvikekasetti postikulut päälle. Jo pitkään olen saanut Saksasta tarvikesasetteja erinomaisella laadulla. Nyt 40 kpl:n paketti, siis 5x8kpl, tulee kohtuullisella hinnalla, Ebay. Yhden kastin hinnaksi tulee 0,62€/kpl postikuluineen. Sitä voisi arvella, että katteet on kohdilalan täällä Suomessa, kun hinta on lähes 20 kertainen. Mutta eihän se ole tyhmä joka paljon pyytää, vaan se joka maksaa.

    • Anonyymi

      Väripatruuna vuoti tulostimen patruuna koteloon. Nyt ei tee etes mustaa.. Maksoin yli 57.00. € Miettikää mistä tilaatte musteet... .en ikinä

    • Anonyymi

      Jos tarvitset pikaisesti mustetta, niin älä ainakaan tästä puulaakista tilaa! Tilauksesta nyt liki kymmenen päivää, eikä postilaatikko kolise...

    • Anonyymi

      Tilasin mustekasetin. Oli spimaton. Yritykseen ei saa yhteyttä. Epäilyttävää!

      • Anonyymi

        Kyllä minulle aina ovat vastanneet sähköpostiin. Heidän sähköpostiosoite on [email protected]


    • Anonyymi

      Itse tilannut jo vuosia Inky.fi sivulta tarvikekasetteja ja aina ovat olleet ehjiä ja toimineet hyvin. Tilaan jatkossakin heidän kautta.

      Laskulle otan myös, joka tulee sähköpostiin ja aina maksan ajallaan ja tarvittaessa pyydän lisää maksuaikaa.

    • Anonyymi

      Brother kirjoittimeeni tilaamani kasetti ei sopinut. Eikä mitään selitystä sopimattumuuten ei kuulunut. En suosittele kyseistä firmaa.

    • Anonyymi

      ON olemassa kasi inky.fi sivustoa ainakin bingillä.toinen on oikea sivusto ,joka alkaa https:llä ja toisessa on pelkkä inky.fi,joka on huijaussivusto!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      3228
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2141
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1915
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe