Millanen on hyvä perse (TYTÖILLÄ)?

Niin siinä se taisi jo otsikossa tullakin. Eli mitenkäs te pojat määrittelette hyvän perseen? :O
Ilmianna
Jaa

67 Vastausta

jaa ettäkö hyvä takapuoli. enpä osaa sanoa, mutta ei mikään laiha. sellanen jossa on muotoa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
eli..?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Pyöreä ja muodokas, ei liian iso eikä liian lättänä :)
Ilmianna
Jaa
Lihaksikas. Urheilijoilla on parhaat perseet. Ei saa olla liian laiha koska silloin perse jää laudaksi. Ei saa olla liian läski koska silloin perse roikkuu. Siis normaalipainoinen niin on sopivasti rasvaa ja siihen lisäksi liikuntaharrastuksella saatu timmiys ja muodokkuus niin meillä on täydellinen perse. Esimerkkinä yleisurheilija Lotta Harala: http://www.youtube.com/watch?v=NIb25VKIDYs
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
5 VASTAUSTA:
No joo, onhan tuo ihan ok... Mun puolesta vois olla aika paljon isompikin, isot perseet on kivoja ;D Omaan makuun semmonen keskikokonen-iso ois paras, mut ei kuitenkaan liian iso =) Mut enemmän mä kuitenkin luonnetta katon jos vaikka tyttökaveria ettisin :D Mut onhan hyviä perseitä toki aina kiva katella ;)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
gampo kirjoitti:
No joo, onhan tuo ihan ok... Mun puolesta vois olla aika paljon isompikin, isot perseet on kivoja ;D Omaan makuun semmonen keskikokonen-iso ois paras, mut ei kuitenkaan liian iso =) Mut enemmän mä kuitenkin luonnetta katon jos vaikka tyttökaveria ettisin :D Mut onhan hyviä perseitä toki aina kiva katella ;)
Jos tol Lotta Haralal on hyvä perse, ni mul on sit varmaa täydellinen! Mun itsetunto on noussut huimasti, kiitos.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
WTF?! Youtube on sensuroinut Lotan perseen. No onneksi kyseinen kulttuuriteos löytyy muualta netistä: http://www.sportpost.com/video/view/Lotta Harala Hot Athlete
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
ääzmään kirjoitti:
WTF?! Youtube on sensuroinut Lotan perseen. No onneksi kyseinen kulttuuriteos löytyy muualta netistä: http://www.sportpost.com/video/view/Lotta Harala Hot Athlete
Voii että tuolla Lotalla on ihana pylly. aaH!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
hahahahassd kirjoitti:
Jos tol Lotta Haralal on hyvä perse, ni mul on sit varmaa täydellinen! Mun itsetunto on noussut huimasti, kiitos.
: D hihi.. sama tunne.. ;) Vihdoin tuntuu et ois muka liian pieni perse ; D hihi..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
no voi kristus sentään. eiköhän sitä ite kukin tykätä erilaisista perseistä. eli tohon ei oo yhtä ainoota oikeeta vastausta, sillä kaikilla on oma mielipiteensä tohon. mut jos ny ihan sitä kaikkein parasta persettä etitään kaikki perseet on hyvyä anorektikoiden perseitä kukuunottamatta.
Ilmianna
Jaa
Jotenkin päärynänmuotoinen,näin sellaisen Su ja tänään Hgissä.
Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
Hyvä perse on muodokas olematta liian läski. Siis niin kuin kaikessa muussakin, hyvä perse on sopusuhtainen ja normaali. Hyvä perse on sellainen, jossa se pakaran alle tuleva taite ei mene koko jalan leveydeltä, vaan jää vähän vajaaksi. Farkkujen mallilla pystyy vaikuttamaan todella paljon siihen miltä perse näyttää. Aina ei kannata välttämättä valita niitä uusimpia strech-mallisia, vaikka ne muotia olisikin...
Ilmianna
Jaa
on monenlaisia ihmisiä,niin on myös monenlaisia perse makuja.jotku tykkää isoista johon tarrautua,jotku pienistä ja jotkut keskikokoosta jotka on timmit.niin mitä siitä tehä numeroo millainen on se täydellisin perse,jokaisella on se oma mielitietty.esim mää pidän keskikooosta,mutta kuitenkin luonne ratkaisee koko asian ei ulkumuoto.
Ilmianna
Jaa
Pieni perse kaunein tytöillä/naisilla,ja sitten vielä pienet tissit niin aaahhhh,sellanen saa minut kiimaan..Monesti kaupassa ja muualla edelläni ollut pikku perseinen,farkut jalassa oleva tyttö niin kuola melkein valunut suustani kun tekis mieli sillä hetkellä ottaa perseestä kiinni ja nussiakin,kyrpäni ruvennut seisoo silloin.
Ilmianna
Jaa
Kiinteä
Ilmianna
Jaa
ko tossa selitettiin siitä pakaran alle tulevasta taitteesta ni onks se sit teijän mielestä kamalaa jos ei tuu sellasta taitetta ollenkaa ?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Aina se taite tulee kävellessä. Ei sellaista tikkujalkaa olekaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
mitä te pojat tyttöjen perseitä tuijottelette YouTubesta? :D
meidän koulus pojat tuijottelee koko ajan persettä! se on himo ärsyttävää xDD
ja häiritsee yli paljon ku huomaa et joku kundi tuijottaa persettä!!
Ilmianna
Jaa
sori oon tyttö mutta oli pakko kirjottaa.. Monet on sanonu että mulla on ihan helvetin hyvä perse ja näin ja ymmärrän sen itekki ku harrastin taitoluistelua 8vuotta nii siinä oli aika muokata sitä :D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
hee!
mäki oon tyttö :)
joo niin asiaan!
heh..siis miten te jotkut voitte tietää et minkälainen teidän perse on ku eihän silleen voi katsoo ite et näkee sen perseen silleen, miten muut sen näkee jne.. no toivottavasti joku tajusi tän mun asian :DD
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ja viestin pointti oli?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
dsffsdfsfdf kirjoitti:
Ja viestin pointti oli?
Mun mielestä se on kaksnaamanen ***** takinkääntäjä-lesbo ja vainoharhanen v.i.ttunaama.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
19+15 kirjoitti:
Mun mielestä se on kaksnaamanen ***** takinkääntäjä-lesbo ja vainoharhanen v.i.ttunaama.
Eli sun sanoja lainatakseni SUT ON YLITETTY.
Taitaa taas yksinäinen uusi vuosi ahdistaa kun pitää tuota skeidaa tänne syytää enemmän kun laki sallii.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Huono perse on sellainen littana. Hyvä perse taas pallomainen, mutta älkää loukkantuko jos teillä oon littana sitä voi treenata paremmaks!
Ilmianna
Jaa
pieni (farkku)peppu sen olla pitää, ainakin mun suosikki.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Minustakin kuten jäbätsystäkin pieni farkkuperse kaikista seksikkäin!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Semmone vähääkään littanaa muodokkaampi peppu esim. tiukkojen farkkujen tai leggingsien yhteydessä on kyl jotain niin kuumaaa ! :DD
Ilmianna
Jaa
Ei nämä pienokaiset tiedä mitään mistään pepun muodosta. matkivat vain
aikuisilta kuulemiaan tokaisuja, eli ihan samantekevää mitä kysyt.
Ilmianna
Jaa
Perseen ympärysmitan täytyy olla suurempi kuin metrin, se mahdollistaa siitä kiinni pitämisen.
Ilmianna
Jaa
Mun mielestä paras on hoikka tyttö koska koko alapää pillu/anus tulee tosi kiihottavasti esille varsinkin takaapäin asennoissa ja läskit pakarat eivät rajoita.Se on rajattoman hienoo ja kiihottavaa jos tietää että nai sitä oikeesti napaan asti(No mittasin joo)Ja onhan siinä kyllä sekin että jos tyttö on pieni niin mies jaksaa sitä kannatella jos haluaa semmosia asentoja.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Tykkääkö joku muka joistain läskiperseistä? Makkararankuori läskit pursuaa ulos ,Tuksu ,ja yleensä kaikki.Hyvin kauniita naisia on harvassa eikä se oo sun kylän paras perse jolla on idiootin asenne ja vittumainen naama.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Henttonen pesee kirjoitti:
Tykkääkö joku muka joistain läskiperseistä? Makkararankuori läskit pursuaa ulos ,Tuksu ,ja yleensä kaikki.Hyvin kauniita naisia on harvassa eikä se oo sun kylän paras perse jolla on idiootin asenne ja vittumainen naama.
Naamalla ja asenteella ei ole tämän asian kanssa mitään tekemistä. Nainen saattaa olla takaa päin kun Marinyn Monroe, mutta edestä kun Esa Pakarinen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mahdollisimman iso perse, ei haittaa läskikään, kunhan ei ole muuten läski.
Leggingseihin käärittynä, niin että alushousut erottuu
Ilmianna
Jaa
Hyvä, urheilijan perse, ei todellakaan liian pieni. Iso perse saa olla kunhan se on vaan seksikkään muodokas. Ja jos käytät legginsejä ja alushousut erottuu, niin kannattaa käyttää stringejä. Se on paljon seksikkäämpää.
Ilmianna
Jaa
Täyteliäs mutta kiinteä.
Ilmianna
Jaa
Kiinteä, muulla ei väliä.
Ilmianna
Jaa
Tytöllä pitää olla OIKEIN muheva perse, että kädet upoutuvat helposti ihraan. Kiinteät perseet on HIRVEITÄ! Ne ovat kovia.
Ilmianna
Jaa
Pehmeän kiinteähkö muodokas peppu, jonka katsominen saa kikkelin kovettumaan!
Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
MINÄ NÄIN ESPANIASSA RAVINTOLASSA
NAISTARJOILIAN SILLÄ OLI LEGGINSSIT
JALASSA JA TOSI HYVÄ PYLLY
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Semmoinen kiinteä, ei liian litteä eikä liian iso, semmoinen seksikäs.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
SEURAAVAN KERRAN KUN
MINUN NAISKAVERILLA ON LEGGINSIT JALASSA
MINÄ LÄPSÄSEN SITÄ PYLLYLLE JA SANON
ETTÄ SILLÄ ON HYVÄ PYLLY
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
nokivajuttu.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ilmianna
Jaa
kaikki omien kiintymyksien mukaan.. mutta mies joka kommentoi yleisurheilijasta, mikä on sun käsitys normaalipainosta? Huomaa kyllä että miehen kirjottama kommentti, jotenkin sitten kaikki tota kokoo painavemmat naiset ja jotka ei oo langanlaihoja nii on jotenkin lihavia?
Ilmianna
Jaa
minä tein sen läpsäsin sitä naista pyllylle sillä oli tuulihousut
jalassa se suuttui minulle
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
en ymmärrä, miten joku tyttö voi suuttua siitä että mies läpsäsee perseelle! itse olen tyttö ja minusta on ihanaa kun pojat vähän läpsii, koska me tytöt emme oikein voi läpsiä poikia :D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
tyttötäältäjostain kirjoitti:
en ymmärrä, miten joku tyttö voi suuttua siitä että mies läpsäsee perseelle! itse olen tyttö ja minusta on ihanaa kun pojat vähän läpsii, koska me tytöt emme oikein voi läpsiä poikia :D
Tosiaanki minä voisin suuttua läpsimisestä, oon tainnu suuttuakki just siitä joskus.
Se riippuu kyllä vähän ihmisestä, kenelle suuttuu.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
tyttötäältäjostain kirjoitti:
Höpö höpö, penikseen voi läpsästä, ja poskeen....ottaa sen jälkeen
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
sen takia se nainen suuttui minulle koska
minä olen sille vain kaveri en minä ole sen
poika kaveri
Ilmianna
Jaa
Ilmianna
Jaa
Hyvä perse tytöllä on sellainen mitä pojan on hyvä nussia. Kokeilemalla asia selviää.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
0 VASTAUS:

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Juuri nuo on parhainta mitä olla voi. täyteläisiä. Kiitos kuvista tyttö.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Voimistelijat,taitoluistelijat sun muut urheilijat heillä kroppa kunnossa,normi ihmisillä kauhea paineettä täytyy ollalaiha tai sitten ovat jo läskistyneet
Ilmianna
Jaa
Tälläinen perse http://aijaa.com/JQDHZi
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Todella hyvä ja haluttava. 10 pist.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Sellainen joka on 2kertaa oman lantionkokoinen.Ja takaapäin pannessa pitää näkyä pillunhuulet.
Ilmianna
Jaa
Minulla Suomenruotsalaisten isoin pylly. Tervetuloa PerusSuomalaiset kokeilemaan. Teuvolle etuajo-oikeus.
Ilmianna
Jaa
Ite tälleen 10 vuotta taitoluistelua harrastaneena ja nykyään valmentajana niin on se huvittava näky kun mun ikäiset pojat (15-17v) jää siihen laidan reunalle katteleen ja saattaa mainita että hyvä perse ja sitten samana iltana tulee snäppiin laittaa saisko belfien😂😂 huvittavaa mutta totta!
Ilmianna
Jaa
Hyvä perse on sopivasti liikkuva ja mieluummin iso kuin pieni. Tärkein on, että se aiheuttaa viboja kun sitä katselee. Rintojen koolla taas ei ole niinkään väliä.
Ilmianna
Jaa
Johanna Halkoaholla oli ainakin aktiiviaikoinaan lyömättömän hyvänmuotoinen perse, en tiedä millainen se tänäpäivänä on.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Todellakin !
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Johannan peppu on tosiaan yksi harvoja suomalaisia täydellisiä peppuja. Gambialaisella sveduhyppääjä Khaddi Sagnialla on yksi nykyajan kuvatuimmista ja ihailluimmista takamuksista.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
semmonen "bubble butt" igs hyvä esimerkki @ampollo

kikis voi lähettää nudei
kiimanepoika14vuotta
Ilmianna
Jaa
Kaikki ovat sitä mieltä että hyvä perse on tärkeä, mutta kukaan ei ole koskaan kyennyt määrittelemään millainen on hyvä perse.
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Asiallinen pyklypylly.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Millanen on hyvä perse (TYTÖILLÄ)?

Niin siinä se taisi jo otsikossa tullakin. Eli mitenkäs te pojat määrittelette hyvän perseen? :O

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta