kuopion akvaarioliike

ENTINEN asiakas

uskomatonta! pyysin infopakettia ja muut tuet ja neuvot ennen kuin perustin pienen akvaarion,- liikkeen ohjeiden mukaan, viikon päästä kokonainen lajike oli kuollut ja sitten ostettiin lisää erillaisia aineita, koska ukko väitti että kyllä hän tietää kun se on harrastanu sitä 45 vuotta, sitte kuoli taistelukala vaikka hapetus ok, nitraatit ok , kovuus ok, lämpötila ok, tai ainakin heidän antamien lukemien mukaan.!! kyllä tässä vaiheessa olo on niin huijattu! (ottaen huomioon miten paljon rahaa meni) ja se koska moneen otteeseen korostin sitä että "tarvitsisiko minun tietää vielä jotain koska olen vasta aloittelija" ja aina annettiin jotain uutta ostettavaa mutta näköjään vaan kalat kuolee..koska olen ihan aikuinen ihminen ei ole kyse myöskään holtittomasta ruokinnasta... kyllä sapettaa!!

12

2748

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kongo81

      Mitä olen kuullut niin kyseinen liike on aika surullisen kuuluisa toiminnastaan. Tyyliin mitä vain kalaa mihin vain altaaseen. Varmaankin omistaja on ollut alalla Aatamin ajoista lähtien, mutta tieto-taito on myöskin sieltä aikakaudelta, valitettavasti.

    • kalastelija90

      Kyseinen liike ei ole luotettava. Käänny lemmikkiaseman puoleen, sieltä saa nykypäiväiset ohjeet altan pitoon!
      Lemmikkiasemalla ei ehkä ole kaikista lajeista vuosien kokemusta, mutta perustiedot on paikallaan.
      Kuopion akvaarioliikkeessä on ITSE tiedettävä mitä voi hankkia, muuten saa vääränlaisia kaloja 100% varmuudella. myyvät mm. kultakaloja pieniin altaisiin, aasianmutakaloja pieniin altaisiin, plekoja pieniin altaisiin, leväbarbeja pieniin altaisiin jne. Eikä tosiaankaan ole väliksi menevätkö oikeisiin vesiin.

      Käänny sivuston www.aqua-web.fi puoleen, saat apua heti!

    • eväkäs