kuopion akvaarioliike

ENTINEN asiakas

uskomatonta! pyysin infopakettia ja muut tuet ja neuvot ennen kuin perustin pienen akvaarion,- liikkeen ohjeiden mukaan, viikon päästä kokonainen lajike oli kuollut ja sitten ostettiin lisää erillaisia aineita, koska ukko väitti että kyllä hän tietää kun se on harrastanu sitä 45 vuotta, sitte kuoli taistelukala vaikka hapetus ok, nitraatit ok , kovuus ok, lämpötila ok, tai ainakin heidän antamien lukemien mukaan.!! kyllä tässä vaiheessa olo on niin huijattu! (ottaen huomioon miten paljon rahaa meni) ja se koska moneen otteeseen korostin sitä että "tarvitsisiko minun tietää vielä jotain koska olen vasta aloittelija" ja aina annettiin jotain uutta ostettavaa mutta näköjään vaan kalat kuolee..koska olen ihan aikuinen ihminen ei ole kyse myöskään holtittomasta ruokinnasta... kyllä sapettaa!!

12

2748

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kongo81

      Mitä olen kuullut niin kyseinen liike on aika surullisen kuuluisa toiminnastaan. Tyyliin mitä vain kalaa mihin vain altaaseen. Varmaankin omistaja on ollut alalla Aatamin ajoista lähtien, mutta tieto-taito on myöskin sieltä aikakaudelta, valitettavasti.

    • kalastelija90

      Kyseinen liike ei ole luotettava. Käänny lemmikkiaseman puoleen, sieltä saa nykypäiväiset ohjeet altan pitoon!
      Lemmikkiasemalla ei ehkä ole kaikista lajeista vuosien kokemusta, mutta perustiedot on paikallaan.
      Kuopion akvaarioliikkeessä on ITSE tiedettävä mitä voi hankkia, muuten saa vääränlaisia kaloja 100% varmuudella. myyvät mm. kultakaloja pieniin altaisiin, aasianmutakaloja pieniin altaisiin, plekoja pieniin altaisiin, leväbarbeja pieniin altaisiin jne. Eikä tosiaankaan ole väliksi menevätkö oikeisiin vesiin.

      Käänny sivuston www.aqua-web.fi puoleen, saat apua heti!

    • eväkäs

      Täysin eri mieltä ! Olen saanut hyviä neuvoja Kuopion Akvaarioliikkeestä ja asioinut siellä vuosikausia. Varmasti aloittelijalle sattuu virheitä akvaarion perustamisessa ja kaloja kuolee - muita on helppo syyttää muita omista virheistään - olisi peiliin katsomisen paikka itse kullakin.

    • 2004

      Olen ollut asiakas vuodesta 2004. Poikkeuksetta erinomaista palvelua ja asianmukaista opastusta. Aika omituinen oli tämän ketjun ensimmäinen viesti.

    • gerbiili123

      Niin siellä gerbiileilläkin on juoksupyörät vaikka ei saisi olla!

      • Minihamsteri

        Niin on ja myydään hamstereita jotka on villiintyneitä ja vihaisia


      • Banaaaani
        Minihamsteri kirjoitti:

        Niin on ja myydään hamstereita jotka on villiintyneitä ja vihaisia

        En halua alottaa mitään mutta hamstereita akvaariokaupassa?


    • bvkkc99kjic

      Älkää kysykö neuvoa kauppiaalta joka saa elantonsa myymällä asiakkaalle kaikkia mahdollisia tuotteita. Kauppiaan tarkoitus on tehdä voittoa mahdollisimman paljon joten asiakasta neuvotaan niin että siitä hyötyy kauppias itse. Kysykää ohjeita toisilta harrastajilta esim Aqua-Webistä.

    • Juhmeli

      Olen ollut asiakkaana kyseisessä liikkeessä jo 70 luvulta saakka. Ukko Fiskari perusti liikkeen ja sijaitsi silloin Totikadun ja Savonkadun kulmassa. Kyllä sieltä saa asianmukaista tietoa lemmikeistä ja niiden hoidosta.

    • OikeinHyväLiike

      Minäpä ostin kultakalalleni sieltä juoksupyörän ja hyvin on toiminut.

    • luottava-asiakas

      Hei! Oletko ostanut vanhan akvaarion ja vaihtanut siihen uudet silikonit? Nimittäin, jos akvaariossa on vääränlaiset silikonit, niin kalat kuolee takuuvarmasti!! Jos on saniteettitiloihin tarkoitetut silikonit, niin siitä irtoaa myrkyllisiä yhdisteitä ja kalat kuolee. Vaikka oudolta kuulostaakin, niin akvaarioon ei saa laittaa kosteiden tilojen silikonia juuri näiden liukenevien myrkkyjen vuoksi.

    • Noniiin

      Ja nämä kommentithan on jo vanhoja, kauppias vaihtunut ja erittäin asiantunteva ihminen siellä tällähetkellä on. 👍🏻

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe