siivoojan palkka /kk

kumpi parempi

paljonko on siivoojan kuukausipalkka esim lassila ja tikan ojalla tai iss:llä

6

2454

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex siistijä?

      riippuu minkä verran teet työtunteja. Ite olin L&T:llä muutaman vuoden ja lähin pois, alko pikku hiljaa ärsyttämään se kun pompoteltiin, luvattiin lisää työtunteja ja sainkin mutta olipa hyvä sitten lähtee 3 kertaa päivässä töihin, monesti tunnin varoitus ajalla piti mennä. Ja ei voinut sanoa ei, muuten tuli huudot ja haukut. Palkka oli perseestä ja aina maksettu väärin. Mutta toisin voi olla toisella paikkakunnalla.

      • entinen L&T työnteki

        sain potkut, koska en suostunut heidän pompoteltavaksi. Tein työni moitteettomasti, mutta kun jouduin sairaslomalle ja päätin lähteä täältä Tampereelta Kotkaan. perille päästyäni työnantaja soitti että haluamme iltaan mennessä avaimet paikkaan jota olin siivonnut sairaslomaan asti ja kun en lähtenyt siltä istumalta avaimia viemään kotkasta asti sain potkut! Mieheni oli samaan aikaan monta kuukautta myös heillä "kirjallisesti" hommissa ja työntekijä pula oli suuri työkkärin sivuilla vapaana olevien työpaikkojen perusteella, mutta käytännössä töitä ei vaan ollut. Ystäviltä olen kuullut paljon kuinka palkkojen perään saa kysellä ja lisät saa hakea ammattiliiton kautta..


      • exx siistijä?
        entinen L&T työnteki kirjoitti:

        sain potkut, koska en suostunut heidän pompoteltavaksi. Tein työni moitteettomasti, mutta kun jouduin sairaslomalle ja päätin lähteä täältä Tampereelta Kotkaan. perille päästyäni työnantaja soitti että haluamme iltaan mennessä avaimet paikkaan jota olin siivonnut sairaslomaan asti ja kun en lähtenyt siltä istumalta avaimia viemään kotkasta asti sain potkut! Mieheni oli samaan aikaan monta kuukautta myös heillä "kirjallisesti" hommissa ja työntekijä pula oli suuri työkkärin sivuilla vapaana olevien työpaikkojen perusteella, mutta käytännössä töitä ei vaan ollut. Ystäviltä olen kuullut paljon kuinka palkkojen perään saa kysellä ja lisät saa hakea ammattiliiton kautta..

        eli muillakin paikkakunnilla L&T on samanlainen. Ite en kyllä ikinä erehdy siihen firmaan, ei oo järkevää nimittäin lähtee 3 kertaa päivässä töihin. Ja jso lähti tuuraamaan jotain toista työntekijää, sai iltakaudet ootella että pomo soittaa mistä ja milloin avaimet voi samana iltana hakee..


    • extra tyytyväinen

      Yksityisten palkoista en tiedä,mutta kuntapuolella maksetaan vähintään n.1600 €/kk,jos olet laitoshuoltajan ammattitutkinnon suorittanut ,jos tutkinto puuttuu tulee epäpätevyysvähennys - 5 %.Tämän lisäksi jos sinulla on työkokemusta saat 5-10 % kokemuslisää.Työtahti on sielläkin kiristynyt ,mutta on vielä inhimillistä ja taukojakin on riittävästi eli kolme (2 kahvi ja 1 ruokatauko).Ja jos sinun täytyy siirtyä kohteesta toiseen maksetaan siirtymäajalta ihan sitä normaalia palkkaa ja vielä jos matkat on pitkät niin saat bussilipun tai jos käytät omaa autoa siirtymään maksetaan kilometrikorvaus.Meistä pidetään muutenkin hyvää huolta .Siis miksette haen kuntapuolelle ???

    • L&T on kokeneiden ja suurien siivousfirmojen orjana olleiden suussa lähinnä vitsi.. :D eka lupaa pomo niin imelänä että töitä kyllä löytyy joka pv! tod. oot vaan tuuraajana..työsopimuks. on laitettu että vakituisena..teet epämääräisiä tuurauksia, ja peruspesuja ymm silloin kun kukaan muu ei jouda..joka toinen palkka on laskettu väärin! töitä saat kysellä..eipä oo..joo jossain 100km päässä ois..mee sinne joka pv linkalla.. :/ ei kiitos..lupaa tarjota toinenkin alue pomo töitä, noh nepä onkin täytetty ihmeen nopeaa..eipä oo töitä kun kerjäämällä, jotain paskahommia..!!!!! että sellanen on tämä sirkus.. :(

      • Anonyymi

        Ja HYMIÖIDEN KERA AIKUINEN IHMINEN KOMMENTOIT HYIH
        Siivoa suusi ja päääsi nellittäjä neiti nellö

        t. avaaja


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4395
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      241
      2171
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1600
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1411
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      266
      1190
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1097
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1054
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1045
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      54
      959
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      943
    Aihe