Zooplus luotettava sivusto?

kysyimpävaan!

Ajattelin tilata kissalleni netistä ruokaa, mutta mietin että onko toi Zooplus ihan luotettava? Näyttää vähän kusetukselta... Kokemuksia kellään?

104

27129

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tilaa pois

      Itse en ole tilannut, mutta tuttu tilaa koiranruoat sieltä, kun saa ilmaisilla postikuilla. Käsittääkseni ihan ok.

      • Itse olen tilannut lukuisia kertoja zooplus.com:n puolelta. Ei mitään valittamista, kaikki on toiminut moiteettomasti. Tiedän myös useita ihmisiä, jotka ko. firmasta tilaavat, sekä englannin että suomenkielisiltä sivuilta, ja kaikki on heilläkin mennyt hyvin. Suosittelen lämpimästi.


    • minävain..

      Sanon heti alkuun ettei minulla ole omakohtaista kokemusta zooplussasta tilaamisesta, koska olen miettinyt itse ihan samaa onko kyseinen sivusto luotettava. Jutellessani sieltä tilanneiden henkilöiden kanssa selvisi, että lähetysten kanssa on joillain ollut ongelmia. Perille on tullut huonosti pakattuja rikkoutuneita paketteja, osa tavaroista puuttunut tai lähetykset myöhästyneet viikoilla. Mutta palautetta laittamalla asiat korjattu ja lähetetty uusi paketti. En tiedä, mutta uskoisin ongelmien johtuvan joko kiireestä tai siitä että lähetykset ovat ilmaisia (eli paketoinnit sen mukaisia). Eiköhän tuo ihan luotettava yritys ole :)

      • zooplus<3

        että kaikki pakkaukset ym lähetys tehdään saksassa. heille tulee useita kymmeniä tilauksia päivässä, et voi olettaa että he pakkaisivat kaikessa rauhassa kaiken?

        Olen tilannut useita kymmeniä kertoja, sadoilla euroilla. Aina on hyvin onnistunut. Pari kertaa tosin luottokortti ei hyväksynyt maksua / jotakin hämmennystä heillä mutta loppujen lopuksi sain tavarani. kolmesti on tullut väärä raksupussi, ovat lähettäneet uuden pussin veloituksetta ja sain pitää väärän.

        Että kyllä luotan zooplussaan, ihan täysillä.


      • ******
        zooplus<3 kirjoitti:

        että kaikki pakkaukset ym lähetys tehdään saksassa. heille tulee useita kymmeniä tilauksia päivässä, et voi olettaa että he pakkaisivat kaikessa rauhassa kaiken?

        Olen tilannut useita kymmeniä kertoja, sadoilla euroilla. Aina on hyvin onnistunut. Pari kertaa tosin luottokortti ei hyväksynyt maksua / jotakin hämmennystä heillä mutta loppujen lopuksi sain tavarani. kolmesti on tullut väärä raksupussi, ovat lähettäneet uuden pussin veloituksetta ja sain pitää väärän.

        Että kyllä luotan zooplussaan, ihan täysillä.

        Kyllä se posti ja matkahuolto niitä paketteja osaa myös hajottaa. En ole itse saanut huonoa palautetta tilaajilta koskaan.


      • Anonyymi

        Lähetys ei tullut perille, järkyttävän huonoa asiakaspalvelua, kun yritin asiaa selvittää. Mitään ei hyvitetty, vaan väitettiin, että olen paketin saanut. 150€ Kankkulan kaivoon. En suosittele!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähetys ei tullut perille, järkyttävän huonoa asiakaspalvelua, kun yritin asiaa selvittää. Mitään ei hyvitetty, vaan väitettiin, että olen paketin saanut. 150€ Kankkulan kaivoon. En suosittele!!

        Anonyymi kirjoittaa joutavia,pelkkä trolli.ilmeisesti suomalainen alan kauppias,


    • kisuliini

      Myös minä tilaan tuolta kissoilleni jatkuvasti ruokaa ja olen tilannut muitakin tuotteita, juuri tänään tuli taas paketti postissa. Olen ollut tosi tyytyväinen pakkauksiin, tuotteisiin ja lähetysaikoihin. Tällä kertaa tein tilauksen viime perjantaina ja tänään tuli perille. Nyt tosin oli ensimmäistä kertaa virheellistä sisältöä pakkauksessa, laitoin kyselyä asiakaspalveluun, saas nähdä mitä vastaavat :) Ei nyt onneksi ollut iso virhe tuossa tilauksen sisällössä, mutta täytyyhän se hoitaa kuitenkin. Ei tule vaikuttamaan tilauksiini jatkossa, vahinkoja sattuu.

    • Oon tilannu kymmeniä kertoja, ja hyvin on palvelu pelannut. Yhden kerran tilauksesta uupui jo laskutettu tuote, mutta sain asian selvitettyä ja rahat takaisin. Hyvin tyytyväinen oon ollu =)

      • shopsss

        varmaan hyvä jos varautuu että paketti tulee päivällä kotiin etkä mahdollisesti ole itse paikalla, joten haet valtavan painavan paketin postista. tosin voithan ostaa postiin tulleelle paketille itse erikseen kotiinkuljetuksen, joka lisää kylläkin kuluja...


    • miiiiiiiiiiiinääääää

      Meillä tilataan aika useinkin just zooplussalta ;D ekalla kerralla tilattiin marsuille häkki ja pellettejä. Pelletti pussi oli menny rikki mutta saatiin siitä kyllä korvausta. Kissan raksui ollaan tilattu ja koiralle valjaat. äskettein tuli törsättyä rahaa koiran kuljetushäkkiin, uusiin valjaisiin (koira on vielä pentu jotenka se kasvaa.), kissan vanukkaaseen, leg leader taluttimenn ja vaikka mihin muuhun.

      Zooplus oikeastikkiin välittää ihmisten mielipiteistä. Meillä kysytään sähköpostilla aina minkälaisena tuotteet saapuivat perille. Itse olen lähettänyt sinne palautetta ja heti seuraavana päivänä siihen oli vastattu

      Suosittelen ehdottomasti kaikille! (meillä postimies on jättänyt aina ne paketit oven eteen jos ei olla oltu paikalla)

      • hello kitty

        Hei, Minkä koiran häkin tilasit? Lähetin asiakaspalvelun kautta kysymyksen Supra-häkistä, että mikä lukitusmekanismi etuovessa on, kun tuotekuvassa se on erilainen kuin asiakkaiden kuvissa. Sain parin viikon odottelun jälkeen vastauksen tyyliin että häkissä on kaksi ovea, jotka aukeavat sivulle.. eli ihan turha vastaus (ja vastausta odotellessa häkki oli jo poistunut tarjouksesta...)

        Eli jos tilasit Supra-häkin niin kertoisitko minkälainen lukitus etuovessa on??


      • paskaluukku

        Zoo plussan mainos? EI TODELLAKAAN TOIMI!!!


    • ERINOMAISTA PALVELUA

      OLEN TILANNUT ZOOPLUSSASTA NIIN KOIRIEN-KUIN KISSOJENKIN TARVIKKEITA JA OLEN OLLUT TYYTYVÄINEN TUOTTEIDEN LAATUUN.TOIMITETTU TODELLA NOPEASTI JA HYVINPAKATTUINA KOTIOVELLE.
      PALVELUSTA JA TUOTTEISTA ARVOSANA 10

    • JussiJ_77

      Tilaan säännöllisesti kerran kuukaudessa zooplussalta. Vuodessa tulee useiden satojen euron säästöt verrattuna härmäläisiin lemmikkikauppojen hintoihin. Palvelu pelaa kaikin puolin erinomaisesti, tilaus toimitetaan kotiovelle noin viikossa.

    • Koirastelija

      Tilasin tuotteita, mutta valitettavasti tilaamani takki ja tossut eivät olleet sopivia koiralleni. Palautussysteemi hieman outo, koska asiakas joutuu maksamaan palautuksen postikulut, jotka kyllä myöhemmin palautetaan asiakkaalle. Ei siis ole normaalia palautussysteemiä.

      Lähetin palautuksen kesäkuun lopussa ja he kirjoittivat "we will arrange an appropriate refund (including postage fee) as soon as we receive the returns". Tänään on 6.8. ja vieläkään ei rahoja ole kuulunut.

      Ruokaa yms. voisin jatkossa tilata, mutta en esim. vaatteita koiralle, jos en tiedä, sopivatko ne varmasti. Sen verran tökkivä tämä palautusoperaatio on.

      • Beau Brummell

        Sehän on suomalainen kummallisuus, että kaiken mitä ostaa, saa palauttaa/vaihtaa myyjän piikkiin. On ihan normaali käytäntö eurooppalaisissa nettikaupoissa, että asiakas maksaa palautuksen.


    • Peppe88

      Tilattiin valjaat koirille, jotka ei sopineetkaan, ihme kokoja käyttävät. Muuten samat valjaat eri kokoisille koirille, mutta säädettävä alahihna oli pitempi, joka ei luonnollisesti lisää muiden osien pituutta. Palautus-systeemi on niin hankala että päätin laittaa kaverin tekemään pari lisäpätkää noihin. Liivejä tai vaatteita ei siis kannata ostaa tuolta.

      Muuten tilaus tuli ajallaan ja sitä pystyi seurata netissä, kaupan päälle saatiin koirannamu-pussi ja se sentään meni hyvin kaupaksi.

    • 19+18

      Eikös nää tosiaan ilmoita milloin on tulossa? Netissä pystyy kyllä seuraamaan paketin kulkua, mut onko mitään tietoa milloin pakettia voi odottaa kun sen on huomannut tulleen Suomeen?? Kuumeisesti odotan pakettia jonka olen tilannut 10.8.

    • Paskaluukku

      Tilattu tavaraa useilla sadoilla euroilla kesäkuussa. Mitään ei kuulu eikä näy. Mainostavat näköjään täällä hyvin, kun tuohon lankaan lankesin.

      • En saa provikkaa

        Oletko ottanut yhteyttä heidän asiakaspalveluunsa??

        Itse olen tilannut Zooplussasta reilun vuoden ajan kaikki ruoat ja hiekat 2 kissalle ja kaikki on toiminut aina moitteettomasti.


      • paskaluukku
        En saa provikkaa kirjoitti:

        Oletko ottanut yhteyttä heidän asiakaspalveluunsa??

        Itse olen tilannut Zooplussasta reilun vuoden ajan kaikki ruoat ja hiekat 2 kissalle ja kaikki on toiminut aina moitteettomasti.

        Asiakaspalveluun oltu yhteydessä. Nyt viimein tavarat ilmeisesti lähetetty? Maksoin välittömästi tilauksen tehtyäni. Ilmoittivat tilauksen peruuntumisen syyksi sen, ettei rahat ollu heidän tilillään 7pv tilauksesta. Rahat kyllä nyt levänneet siellä tilillä jo kuukausia....yrittäjänä tiedän ettei tuollainen voi huomaamaatta olla edes mahdollista. Katotaan alkuviikosta hommaa uusiksi. Huono kuva mulle on hommasta jääny.


      • Anonyymi

        Sulla näyttää olevan tapana kirjoitella valheellisia viestejä yhtenään.menisit hoitoon.
        Zooplus hyvä ja edullinen ostospaikka.


    • miisa345236235

      Olen tilannut kerran tai pari ja on luotettava paikka! Tuohan toimii monessakin maassa. Vaikka onkin iso niin kaipaisin jotain lisätuotteita valikoimaan kaneille. :P

      • huojentunuthuojentunut

        itse tein keskustelun samasta aiheesta eilen tuo "onko tämä nettisivu turvallinen" mutta esim lemmikki lehti mainostaa zooplussan tuotteita joten kai se on luotettava:)


    • nannana

      Itselläni on 5 kissaa, joista 3 on puoli vuotiaita pentuja. Meidän emokissa on allerginen viljatuotteille ja kun niitä nyt sattuu löytymään melkein joka ruuasta niin ruuat on ostettava eläin kaupasta. Haluan muutenkin ruoka-asioissa panostaa laatuun :)
      Ostin zooplussalata kuun alusta Applaws cat chickeniä 7,5kg ja applaws kitteniä 2kg, sain tervetuliaisalennuksen -10% ja ruuille jäi hintaa n.58e, lähi eläinkaupastamme ostettuna sama ruoka määrä(ei myydä kuin 2kg pusseja) olisi maksanut n.118e eli säästin puolet!
      Maksoin ostokseni tilisiirrolla, joka siirtyminen heidän tililleen kestää 4-5 arkipäivää. paketti tuli perille parin viikonpäästä tilauksesta. Ruoka säkit oli pakattu hyvin pahvilaatikkoon ja niiden ympärillä oli jonkin näköistä "kuplatyynymattoa". Mukana paketissa oli ylimääräisenä vielä kaksi leluhiirtä kissoille. Itseäni mietitytti ison ruokasäkin kohdalla etukäteen, kuinka pitkälle päivämäärä riittäisi. Mutta molemmissa säkeissä on päivämääräykset heinäkuuhun 2013 eli käyttöaikaa riittää vaikka yhden kissan taloudessa.

      En voi muuta kuin suositella kaikille! Itse ainakin aijon jatkossakin tilata zooplussasta ainakin ruuat kisuille ja raapimapuun, kun ne tuolla ovat niin halpoja verrattuna muualle.

      • nannana

        Vietinihän kuullostaa näin jälkeenpäin luettuna ihan ostostv mainokselta :D


    • oma kokemus

      Itse tilasin zooplussalta jokin aika sitten häkin sekä ruokaa elukoille. Kävi sitten niin että odottelin häkkiä saapuvaksi (muut tavarat tuli kuten pitikin) lähes kolme viikkoa ennen kuin kyselin perään. Sanoivat etteivät löydä pakettia, enkä sen puoleen löytänyt minäkään annetulla lähetyskoodilla, ja laittoivat uuden tulemaan. Kun uuden lähettämisestä oli mennyt n. 6 päivää niin tiedustelin varmuuden vuoksi pakettia jo siinä vaiheessa, koska taaskaan ei lähetyskoodi toiminut. Vastaus oli, että tilaukseni on jostain teknisestä syystä palautunut heille. Jätin sitten homman sikseen ja otin rahat takaisin.
      Toimittajana tuolla häkillä oli joku DFR, josta en ole koskaan kuullutkaan enkä kyllä löytänyt siitä mitään tietoja netistäkään eikä sitä myöskään ollut missään zooplussan toimittajalistalla...

      Kyllä silti ajattelin tuolta ruoat yms tilata, kun ovat sen verran halvempia kuin muualla ja ne kuitenkin tulivat perille kuten pitikin. Lisäksi asiakaspalvelu (ainakin englannin kielinen) oli ongelmatilanteessakin asiallista ja ripeää. Täysin ei siis luottamus mennyt paikkaa kohtaan, mutta ainahan tällainen enemmän tai vähemmän v*****aa.

      Voisin omasta huonohkosta kokemuksesta huolimatta suositella zooplussaa. Ihan luotettava on ja jos jokin asia ei mene kuten pitää niin ainakin sitten hoidetaan asia tavalla tai toisella kuntoon...

    • ZooPlus palautus

      Palautin tuotteen ZooPlus kauppaan, koska se ollut mitä mainosteksti lupasi.
      Asiakkaan pitää itse maksaa palautuskulut, ja lähettää kuitin kopio heille ja sitten he maksavat palautuskulut asiakkaalle. Siis näin periaatteessa.
      Lähetin heille kuittikopion sähköpostitse, he ilmoittavat että eivät saa auki tiedostoa ? Siis kuva oli jpeg muodossa itse viestisivulla että liitteenä.
      Jouduin lähettämään useita viestejä kolmen päivän ajan kunnes he ilmoittivat saaneensa tiedoston auki. Nyt he ilmoittivat maksaneensa tuotteen hinnan ja palautuskustannukset PayPal tililleni. Tuotteen hinta kyllä oli maksettu takaisin, mutta ei palautuskuluja. Ilmoitin heille että en ole saanut palautusrahoja.
      Viikko meni ja lähetin heille päivittäin viestiä että rahoja ei ole tullut ja ilmoittavat että kyllä on maksettu.
      Nyt he ilmoittavat että voivat maksaa palautusrahoja takaisin PayPalista johtuen vasta 2 kk päästä ?
      Tuntuu että he eivät millään haluaisi maksaa palautuskuluja takaisin,
      ja näin yrittävät "väsyttää" asiakkaan venkoilemalla kaikin tavoin.

      • .de???

        Olen tilannut tuoteita zooplus.fi ja zooplus.com sivujen kautta. Hyvin on toiminut. Zooplus.de sivuilla on paljon laajempi valikoima ja halvemmat hinnat. Oma saksankieleni on vähän huono, mutta onnistuuko tilaaminen Suomeen myös zooplus.de sivujen kautta?


    • Esa_Et

      Itse tilaan kaikki koiran kuivaruoat ja muut koiratarvikkeet zooplus.fi -nettikaupasta. Todella hyvä valikoima. Näköjään tuo .de kauppa ei toimita Suomeen, miksiköhän?

    • päivi

      Moi onko tässä firmassa suomen kielistä palelua kun soittaa sinne...mitä tehdä tilattiin tuotteita ja jostain syystä se tilaus vahvistus tuli tuplana? onko kellään tälläsestä kokemusta...kiitos!

    • Tilannut

      Kyllä .de toimittaa Suomeen.

    • hilppuli

      Suomeen toimittaa ainoastaan .fi ja .com-päätteiset sivustot.

    • Maija34
    • Kylläpäs

      Kyllä .de toimittaa suomeen. juuri tilasin kissan raapimapuun sieltä ja itellan sivujen mukaan se olisi nyt vantaalla tulossa.

    • Aloitusviesti on kylläkin jo vanha mutta vastaan silti.
      Zooplus on oman kokemuksen mukaan tosi luotettava. Kiipeilypuun, linnunhäkin, koiralle tavaraa ymsyms. olen sieltä tilaillut.
      Tuotteet on tosi hyvin pakattu ja omasta mielestä laadukkaita.
      Toimitus on nopeaa! Ja hinnat järkeviä. Monet tilaa sielät kerralla koiralle/kissalle ruokaa kuukausiksi.

    • LeneM.

      Zooplussan kanssa kaikki meni hyvin niin kauan kun ei ollut mitään ongelmia. Jeesus mikä rumba syntyy sitten kun ensin kuormasta puuttui tavaraa tai nyt tokalla kerralla oli hiekkasäkki rikki. Minulta loppui zooplussasta tilaaminen tähän, en muutaman euron säästön takia jaksa tukkaani päästä repiä.

    • Pahvilaatikko

      On se luotettava! Ostimme gerbuillemme 260€ terraarion, se meni postissa rikki ja saimme uuden nopeasti! :'3 Ostimme myös gerbuille ruokaa, mökkejä ja muistaakseni kylpyhiekkaa! Kokeile sieltä, melko edullista sillain?...

    • tyttiss

      Meille tuli just kissoille ruokia sieltä ja oon tyytyväinen. Siellä on isot valikoimat, päästiin halvalla ja tuotteet tuli ehjinä perille, kotiin asti :)

    • leimmikki
      • ostohyvitys

        Hienoa, että olet löytänyt palvelumme ja päässyt kerryttämään bonuksia.

        Laura/Ostohyvitys.fi


    • tjöö

      Sivuilla lukee, että tuotteita rajoitettu erä - ilmoitetaanko tuotteen loppumisesta esim. tilausvaiheessa vai voiko käydä niin, että maksan tuotteen ja sitten vasta ilmoitetaan sen loppuminen??

    • Pettynyt1

      Tilasin zooplussalta koiran märkäruokaa, oli huonosti pakattu ja muutama paketti oli rikki. Paketin avattua tuli kauhea löyhkä ja pilaantunutta ruokaa näkyi laatikossa. Joku rasioista oli mennyt rikki josta johtuen paketissa oli myös ruuan joukossa matoja. Asiakaspalautteeseen laitoin palautetta. Vastausta odotellessa.

    • -kohta ex asikas-

      Noh vastaanpa minäkin kokemuksistani, kun kyllä näitä vielä luetaan... Olen tilannut heiltä tavaraa useiden satojen eurojen edestä. Nyt parina viime kertana on ollut vaikeuksia visakortilla maksetuissa tilauksissa.. pyytävät tarkistamaan annetut tiedot uudelleen ja uudelleen. Edellisen kerran soitin jo pankkiinkin, kun varaus näkyi tililläni,mutta ei mennyt heille perille... vika oli heidän järjestelmässä. Jouduin loppujen lopuksi soittamaan pankkiin ja perumaan rahavarauksen ja maksamaan summan tilisiirtona.. että puhelinkustannuksia tuli. Tuotteet ovat olleet hyviä ja palauttanutkin olen.. mutta maksujen suhteen on ollut näitä ongelmia... katsotaan nyt kauan pysyn heidän asiakkaana.

      • Nin väsynyt

        Se vika on heidän pankissaan ei sinun. Minulle kävi sama homma. Heidän tili eli Nordea ei ottanut Visan maksua vastaan. Sen siirtyminen heidän tilille vei kaiken kaikkiaan lähes 3 viikkoa. Se näkyi minulla heti maksettuna summana, mutta he eivät saaneet siitä omaa vahvistusta ja näin tavara seisoi heidän varastolla. Ikävintä oli, että loppujen lopuksi olivat vielä laskuttaneet myös tuotteista, jotka oli jo loppuneet eli sitten aloitettiin taas hyvitysrumba. Ja sehän kestää.


    • hanna1231

      Tilasin Zooplussan kautta kissanvessan ja lisäksi muuta pientä. Toimitus kotiovelle kesti tilauksesta tasan viikon ja tähän olin todella tyytyväinen.

      Kissanvessa ei kuitenkaan ollut sellainen kun ajattelin ja otin yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostitse. Sieltä sain nyt vastauksen:

      "Harkittuamme asiaa olemme tulleet siihen lopputulokseen, että sinun ei välttämättä tarvitse palauttaa meille väärää tuotetta. Voit halutessasi lahjoittaa sen esimerkiksi paikalliselle eläinsuojelujärjestölle tai löytöeläintalolle."

      Summa luvattiin hyvittää tililleni 5-7 pankkipäivän kuluessa siitä kun olen ilmoittanut heille tilinumeroni. Summa on vain noin 19€, koska sain siitä ison alennuksen.

      Kuulostaa omituiselta? Uskallanko luovuttaa tilinumeroni?

      • Soo+

        Uskallat.


        Itsekin tilaillut linnuille kaikenlaista. Luotettavaa kaupantekoa.


      • Kanaria-kasvattaja
        Soo+ kirjoitti:

        Uskallat.


        Itsekin tilaillut linnuille kaikenlaista. Luotettavaa kaupantekoa.

        Zooplus on täysin luotettava ja edullinen.


      • Ikuinen asiakas
        Soo+ kirjoitti:

        Uskallat.


        Itsekin tilaillut linnuille kaikenlaista. Luotettavaa kaupantekoa.

        Erinomainen firma. Todella hyvää tavaraan edulliseen hintaan. Kaikki kissojen tarvikkeet tilattu sieltä ja niitä on meillä paljon. Hyvät raapispuut, lelut, juoma-automaatit ja ihana kissanhiekkaroskis. Laaja valikoima ja ostan aina näitä 4 tai viiden tähden tuotteita.


    • hamsulaa

      Itse tilasin hamsterille ni puisen juoksupyörän,riippusilla ja wc:n..Toimitus piti kestää noin viikko no odetettiin ja odotettiin no ei tullut pakettia mutta sitten se tuli ja kesti noin 2 viikkoo ellei enemmänkin..tavarat oli ehjiä mut en sit tiiä jos kerta lukee et 4-5 työpäivää ni eipä tullu mun paketti ainaskaa 4-5 pvs mut omal vastuulhan se on et tilaako netist vai ei mut toki ihan hyvä paikka toi zooplus tai siis laaja valikoima eri eläimille :)))

    • marjo18

      Älä tilaa mitään tästä nettikaupasta! huijaavat että tilaus saapuisi muka viikossa - itsellä kesti reilusti yli 2 viikkoa ja paketti oli saapuessaan aivan järkyttävässä kunnossa! palautin koko roskan takaisin Saksaan, mutta eipä ole rahoja saapunut. Suosin vain suomalaisia verkkokauppoja jatkossa.

    • kirsi97

      Suosittelen Petenkoiratarviketta. Löytyy myös kissanruuat Peteltä tosi edullisesti ja toimitus tulee tosi nopeasti.

      • Anonyymi

        Peten koiratarvike on huijari kauppa.en ikinä enää osta sieltä mitään.pitäkööt luukkunsa.
        .


    • kurt2

      Zooplus suosittelen lämpimästi olen sen asiakas.

    • ollakko vai eikö oll

      Täällä ja tähän asti tyytyväinen asiakas.
      Olen tilannut Zooplussalta kaikki kissojen hiekat ja ruuat vuodesta 2010 . Nyt tilasin Amoretta kissatalon Almo Naturen ruokapurkkeja ja koiralleni raksujaoa . Paketti oli hurjassa kunnossa. Yhdessä päädyssä 10 kertaa 10cm. pituinen reikä. Paketointi oli niin kehnoa kun hälläväliä tyylillä kasattu. Kissatalon paino abaut 20 kiloo ja pienet metalliset ruokapurkit ilman minkäänlaista suojaa ei ollut sitten hyvä yhdistelmä..siis koko hemmetin helahoiossa ei ollu sitä suojaavaa kuplamuovia eikä purkit olleet paketeissa. Purkkeja saivat postissa työntekijät noukkia ja olivat sitä mieltä että ehdottomasti ottaa yhteyttä Zooplussaan. Okei otinhan minä yhteyttä kun purkkeja lytyssä ja osa puuttui. MUTTA olisi pitänyt olla valokuvaa ..hei haloo kun en omista kameraa enkä oikeesti osais käyttää koko laitetta niin että saisin kuvat Zooplussalle asti.Tuntuu kurjalta kun parinkympin eestä ruokapurkkeja pas*****. Nyt vaadittas että minä paketoisin vaurioituneet ruokaapurkit ja istuisin kyttäämässä 9-17 joku päivä millon joku firma hakis purkit...no oisinhan minä tietty voinu laittaa ne tohon portaille ja laittaa osotteen niihin,nehän olis voinu kävellä takas sinne saksaan mutta kun ne alko jo haisemaan ni työnsinpä sitten roskiin ne... nyt tuntuu että ainut järkevä teko olisi ollut laittaa paketti HETI takasin sinne mistä se on tullutkin.

      • ollakko vai eikö

        Tuli viesti että korvaavat puuttuvat purkit tililleni. Noh onhan sekin tyhjää parempi. Mutta oikeesti jäi pas... maku suuhun koko kaupanteosta.


    • kissa-jessie

      Olen useasti Zooplussasta tilannut ja olen ollut oikein tyytyväinen, joskus paketti on jopa saapunut kolmen työpäivän jälkeen. Eikä koskaan ole ollut minkäänlaisia ongelmia. Varsinkin kissanruuat ja kiipeilypuut paljon halvempia kuin kaupoissa, suosittelen!

    • kissalle yllätys

      Tässä jo toista viikkoa odotan tilausta saapuvaksi. Mitään vastausta ei tule vaikka kuinka laittaa postia sinne päin. Toimitus viikossa taitaa olla mainospuhetta ja Alkaa hieman haista tämä touhu. Itse en suosittele enkä käytä jatkossa.

    • Vfevegrbhtb

      Kkolme kertaa olen tilannut, kerran tilausta ei tullut ollenkaan, kerran tuli osittain väärää tavaraa ..kusetusta!

    • Zooplus HYVÄ

      Ihan hyvä kauppa zooplus, sieltä on tullut tilattua... Ottakaa huomioon että tulee saksasta! Ja siis te, kenellä mennyt rikki paketti, miettikää myös KULJETUSFIRMAA!!! siellä saa valita parista vaihtoehdosta, valitkaa luotettava!

      EI MITÄÄN MOITITTAVAA MINULLA OLE OLLUT!!! Saahan siitä korvauksia. Ja aika on yleensä n. 4-5 arkipäivää, mutta itse huomannut että jokin niistä zooplussan postituspalveluista kestää kauemmin(en muista mikä) eli riippuu kyllä siitä...

    • En tilaa toiste

      Vaikutti ensin hyvältä, mutta jättivät sitten kertomatta sen, että kun Itella toimittaa tavarat niin mitään ennakko- ilmoitusta ei tule siitä koska pakettia oltaisiin tuomassa sinulle! Minulla odottaa tällä hetkellä 26 kg paketti postissa, koska en ollut kotona kun kuski soitti paketin tuomisesta puolen päivän aikoihin!

      Reklamoin tästä zooplussalle, jolloin kertoivat, ettei Itellalta tule mitään ennakko- ilmoitusta! Koska mainostavat kotiinkuljetusta on tämä mielestäni täyttä kusetusta! Paketti saa lähteä siis takaisin saksaan...

    • En suosittele

      Hei.

      Kerran tilanneena en suosittele kenellekkään tuota nettikauppaa.
      Tilaus reilun viikonmyöhässä, lopultasaapuessaa pakkaus palasina ja toinen ruokasäkki rikki. kaiken lisäksi tuli viellä väärää ruokaa.
      Vaikka lähettivätkin uudet veloituksetta en voi suositella´.

    • Kissamammat

      Ei moitittavaa toistaiseksi. Paketti tuli perille todella nopeasti, hyvin pakattuna ja ehjänä.

    • Niin väsynyt

      Zooplus on siitä hyvä, että se on monipuolinen ja laaja-alainen. Sen huono puoli on se, että se on kasvanut liian nopeasti. Nyt on alkanut suurempiin tilauksiin tulla paljon virheitä ja välillä tavarat on pakattu huonosti. Tarkoittaa, että tavaratoita myös hajoaa matkalla.
      Aluksi se oli todella näppärä ja toimiva. Nyt, kun asiakasmäärät on kasvaneet, on virheet lisääntyneet todella vauhdilla. Sen lisäksi heillä käy usein nykyisin niin, että tilausta tehdessä tilaus menee eteenpäin. Sitten tilaukselle tehdään varmistus ja sähköpostiin tulee summa, joka tulee maksaa. Se on sama, joka on ollut tilauksella. Kun tavarat tulee, puuttuu jotain, Kun asiaa kysyy, ilmoitetaan, että tuote on päässyt valitettavasti loppumaan ja aina on syynä tekninen vika. Ja niitä on riittänyt.
      Sitten he maksavat hyvityksen ja se kestää jopa yli viikon, että raha näkyy tilillä. On käynyt niinkin, että hyvitystä ei kuulu vaikka ovat sen tekemisten vahvistaneet. Kun asiaa kysyy, ilmoittetaan, että maksu on juuri suoritettu. Jos siis asiaa ei olisi kysynyt, ei hyvitystä olisi edes tullut.
      Heillä on myös toisinaan ollut viime aikoina tuotesivuilla eri hinta, kun mitä tilauksessa ja laskulla näkyy. Tuote voi olla vaikka 1,99 tuote sivuilla ja laskulla se on 2,99. Tarkoittaa, että laskulle asti tarjoukset ei kirjaannu.
      Itse en enää uskalla isoja tilauksia tehdä, koska aina puuttuu jotain tai jotain tulee väärin. Joka kerta, kun tilaa enemmän, kun 5-6 tuotetta.

      • Tässä odotellessa

        Maksoin 17.10 tilaamani koiranruokasäkit ja vasta 21.10. oli suoritus heillä näkyvissä nyt sitten vielä odottelen säkkejäni, tämä on eka tilaus, saas nähdä koska ruuat sitten saan......


    • Tyytyväinen asiakas

      Tavarani tulivat 25.10.13 ennen puoltapäivää Itellan kuljettamana suoraan ovelle.
      Laskeskelin että säästin 35 euroa 1 tunti polttoaineet jos olisin itse hakenut koiranruokapussit sieltä mistä ennen ne olen hankkinut.

      Olen tyytyväinen ruokapussit 2x14 kg olivat pahvilaatikossa ja laatikko ehjä ja toimitus OK.

      Meinaan jatkossakin käyttää tätä toimitustapaa.

    • Tyytyväinen

      Olen tilannut useamman kerran. Ei mitään moitittavaa. Ainahan kuljetuksissa voi käydä mitä vain, eikä kaikesta voi kauppaa syyttää. Huono tai ilmava pakkaus voi tietenkin edistää rähjääntymistä ja ruokien ym. leviämistä. Mutta jos pakkaus on hyvä, ei hajonnut laatikko ole kaupan syytä.

    • Petra_83

      Suosin ennemmin kotimaisia kissanruoka ja koiranruokakauppiaita ja maksan muutaman euron enemmän ruokasäkistä, jotta veroeurot pysyvät Suomen sisällä.

    • toi5

      Tilataan nykyään kaikki akvaariotarvikkeet ja kalanruoat ja kissanruoat ja -hiekat sieltä. Ei mitään ongelmia, kaikki toiminut loistavasti, hinnat n. 40% halvemmat kuin Suomen liikkeissä. Nyt täytyisi Suomen erikoistarvikekaupan muuttaa toimintatapaansa tai laittaa likkeet kohta kannattomina kiinni. Aika on ajanut niiden ohi. Missä muussa tarvikkeessa kuin eläinten ruoat/hiekat kulutus on pitkäli ennakoitavissa ja säilyvys pitkä.

    • Costi

      Kertoisko joku kiltti mulle ihan rautalangasta vääntämällä,että miten se rekisteröityminen siellä Zoo plussan sivulle tapahtuu,että saa sitten jatkossakin mennä sinne sisään kirjautumalla ostoksille.Kiitos paljon jo etukäteen neuvoista!!!

    • Satuve

      Olen tilannut ensimmäisen kerran Zooplussasta varmaan 5 vuotta sitten ja sittemmin joitakin kertoja. Tavarat tulee ihan hienosti perille enkä ole koskaan ennen tätä huhtikuun 2016 tilausta kyseenalaistanut tuotteita ja verkkokaupan ilmoittamia tavaramääriä ja mittoja. Kuten paljonko jossain säkissä on litroja jne.

      Nyt sitten tilasin kaneillemme Vitakraftin 10 litran pussin Forest Floor (maakariketta pintakuivikkeeksi). Ihmettelin kevyen oloista pussia ja otinpa mitan ja mittasin litrat - tulos 8,5 l ja mittasin kahteen kertaan.

      Ei siinä kaikki, tilasin samassa tilauksessa myös kolme jyrsijänmökkiä, kaksikerroksinen, jonka mitoiksi ilmoitetaan P 15 x L 15 x K 16 cm. Yllätys, yllätys mikään mitta ei yltänyt tuohon, mutta törkeintä oli leveys, joka mökin ulkoseinästä ulkoseinään on 8 cm (sisätila tietty melkoisen pieni siten :) ) ja katonkin kohdalta eli kattoreunasta reunaan vain 11,5 cm. Kun laitoin kuvaan kaksi mökkiä vierekkäin ja mittasin ne yhdessä, niin kahden mökin leveydeksi tulee oikeammin tuo 15 cm kuin yhden :D Voi kun tänne saisi laitettua kuvan!

      Palautetta sinne tietenkin nyt laitoin ja tavarat lähtee takaisin, vaikka palauttamista on pyritty hankaloittamaan ja itse joutuu ilmeisestikin maksamaan postikulut Saksaan, mutta jotka sitten PITÄISI tavarantoimittajan palauttaa.

      Olisi pitänyt jo aiemmin vuosien saatossa mittailla tuotepakettien määriä, ovatko sitä mitä ilmoitetaan, mutta enpä ole ajatellut ja kyseenalaistanut.

      Minun asiakkuuteni sinne loppui tähän.

    • Ridi

      Hei mulla kävi niin,että kun tilasin viime toukokuussa koiralleni muonaa ensimmäisen kerran zooplussalta,niin silloin meni kaikki kyllä ihan hyvin.Mutta nyt sitten tässä kuussa kun tilasin uuden muonasäkin taas, niin nyt on sitten sellainen ongelma, että tänään tuli sitten tilausvahvistuksviestien jälkeen 6 päivän päästä (viikonloppu mukaan laskien )uusi viesti jossa sanottiin etteivät voi lähettää koska en ole maksanut laskua vielä .Ja minä kyllä maksoin sen laskun verkkopankkiin jo heti samana päivänä heti sen perään,kun olin sen tilaukseni tehnyt,joten maksettu se siis kyllä on,Ja soitin vielä pankkiinkin ja tarkistin sieltäkin että kyllä se maksuni on zooplussalle lähtenyt.

      Ja koitin sitten seuraavaksi mennä laittamaan sinne zooplussan sivustolle sen kyselykaavakkeen että mistä se johtuisi.Sen kun voi tehdä suomenkielellä ja en voi puhelimella soittaa kun en osaa englanninkieltä.Ja kun olin sen kyselykaavakkeen saanut kirjoitetuksi,niin sitten tulikin seuraava ongelma,kun en löytänyt kohtaa mistä se taas matkaan saadaan lähetetyksi ,jotta kysymykseni olisi päässyt menenmään perille.
      Joten voisiko joku ystävällinen ihminen minua nyt sitten oikein rautalangasta vääntäen neuvoa että miten se tehdään että saan sen kyselykaavakkeen lähetettyä ja sillä tavalla sen asian sitten selvitettyä myös etteivät ne maksamani rahani menisi ihan hukkaan sentään.Monet suuret kiitokset jo etukäteen!!!

    • VahvaMielipide11

      Näin monta vuotta putkeen tuolta tilanneena en voi muutakuin suositella,säästöjä tulee vuodessa koiranruuissa huomattavia summia ja palkkiosysteemi antaa ilmaiseksi jotain roinaa tai jopa pikku naposteltavaa lisää koiralle.

      Suomen hintoihin verrattuna on aivan ylivoimainen putiikki.
      Heti rekisteröitymään ja eikun tilaamaan.

      Näitä morkkaajia löytyy kun monella on oma eläintarvikeliike jotka ovat täysin surkeita paikkoja joita voi verrata jo bubeihin, joiden lisäksi syntyi vielä muutama vuosi sitten juurikin näitä eläintarvikemyymälöitä pilvin pimein ja nyt joita on jo liikaa ja roinan hinta älytön.

      Konkkaan vain noi välistävetäjät ja helpon elämän tavoittelijat.

    • mmhhhkmk

      Onko kellään moitittavana ruuan laadusta eli tuoreudesta??
      Olen sitä alkanut kyseenalaistamaan..

    • Paskaapalvelua

      ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ TILATKO MITÄÄN ZOOPLUSSASTA!!!!!!!! Eivät toimita tuotteita enkä ole vieläkään saanut rahojani takaisin!!!!!
      Olen tilannut pariin otteeseen zooplussasta koiranruokaa. 2 edellistä kertaa meni hyvin, maksoin luottokortilla. Kuski soitti kun oli oven takana tuomassa ruokaa. Kolmannen kerran kun maksoin ruuan suoraan verkkopankissa, ruokaa ei ikinä toimitettu perille. Tilasin ruuan 9.5. ja zooplus ilmoitti toimituspäiväksi 15.5. maanantai tai 16.5. tiistai. Ongelmahan zooplussan toimituksissa on se että toimituksista ei pysty sopimaan etukäteen eli sinun vain pitäisi olla kotona juuri silloin.
      Noh jokatapauksessa pakettia ei ollut kuulunut edes vielä 19.5. perjantaina jolloin laitoin sähköpostia asiakaspalveluun englanniksi koska en tajunnut että kyseinen liike toimii suoraan Suomessakin. Minulle vastattiin suomeksi takaisin mitään kysymättä että osaanko edes suomea. Minulle kerrottiin että olin kieltäytynyt vastaanottamasta pakettia perjantaina eikä enempää asiasta tiedetä. Sanoin että ei pidä paikkaansa että pakettia on päivystetty koko viikko eikä kuskit ole edes yrittäneet soittaa että ovat oven takana. Minulle vastattiin että kuskit eivät soita vaikka ovat kaksi aiempaa kertaa soittaneet.
      Tämän jälkeen selvisi että tämä asiakaspalvelija puhuikin edellisen viikon perjantaista vaikka toimituspäiväksi oli sanottu ma tai ti. Hän sanoi ettei minun tarvitse päivystää pakettia koska voin seurata lähetystunnuksesta, kun sinne ilmestyy sinä toimituspäivän aamuna että tämä on toimituspäivä. Aijaa että sitten varaudun jäämään kotiin joka päivä, ihan tuosta noin vaan olla pois töistä? Kun paketti voidaankin toimittaa ihan minä päivänä huvittaa. Ja parastahan tässä on se, että kukaan ei edes yrittänyt tuoda sitä pakettia perjantaina kun ollaan oltu kotona. Muutenkin kerranko sitä yritetään toimittaa jonain random päivänä ja jos ketään ei ole kotona niin paketti lähetetään takaisin. Minulle ei myöskään viikkoon ilmotettu mitään että paketti on lähtenyt takaisin.
      Kysyin että milloin saan rahani takaisin niin sitten kun paketti on kirjautunut takaisin varastolle. Paketti muka löysi kotiini neljässä päivässä mutta vieläkään se ei ole löytänyt takaisin varastolle tässä parissa viikossa. En ole saanut vieläkään rahojani takaisin. Millä oikeudella kyseinen yritys muutenkaan pitää rahojani siellä kolme viikkoa jos ei ole tuotetta ikinä edes toimittanut minulle?! Ihan kuin minä olisin palauttanut tuotteen että saat rahasi takaisin kun tuote on saapunut varastolle vaikka itse eivät ole sitä toimittaneet missään kohtaa. En ymmärrä miten se on minun ongelmani missä heidän tuotteensa pyörii ennen kuin saan rahani takaisin.
      Asiakaspalvelusta ei missään vaiheessa edes pahoiteltu asiaa. Tänään laitoin sähköpostia että mikäli en saa rahojani takaisin lähipäivinä, teen rikosilmoituksen asiasta johon minulle vastattiin että nyt tuote on saapunut varastolle. Kas kummaa lauantaina. Mutta pankista riippuen saattaa mennä 5 päivää että rahat näkyy tilillä. Ainiin ja asiakaspalvelussa ei nähdä edes tilinumeroa miltä tililtä olen maksanut. Asiakaspalvelusta ei myöskään suostuttu antamaan minkäännäköistä osoitetta mihin voisi reklamoida heidän surkeasta palvelun laadusta. Ihan uskomatonta että tälläinen kusetusfirma saa edes toimia Suomessa!! En Suosittele !

      • Anonyymi

        Tyypillinen suomalainen nettitilaaja.vinkua osaa mutta ei muuta.opettele lukemaan ennenkun tilaat.mieluiten ole tilaamatta.


    • Haetokmannistahae

      Älä tilaaa mitään!!!

    • 4viikkoarahassa

      Keskimäärin menee 4 viikkoa kun raha näkyy tilillä.

    • myypaskaa

      paskaaa

      • Eivalittamista

        Olen tilannut Zooplussalta monet kerrat kilpikonnille ruokaa ja välillä vähän muutakin. Kaikki on toiminut hienosti ja toimituskin on ollut suht nopeeta. Ei mitään valittamista. Myös yksi takuuseen menevä juttu hoitui kivuttomasti ilman mitään ongelmia. Itse oon ainakin ollut tyytyväinen sieltä saamaani palveluun ja tuotteisiin.


      • hahahahahahahahahahaa

        omistaja tekemässä "markkinointia" täällä?


    • OnHyväOlla
      • Liulaulou99

        Kallis? Okei nyt on kyl erikoiset perustelut sulla.


      • isotumma

        Miten niin kallis?RC Annallergin 8kg säkki eläinl.asemalla 97 e.
        zooplussalla 125 e 2x8kg. Tilasin,aika näyttää milloin tulee perille tai tuleeko....


    • Isotumma

      Tilasin 2x8kg rc annallegenic ruokaa 2.1-18 ,seurasin lähetyksen kulkua ja näytti aina vaan että on vielä 5.1 Hampurissa,soittelin asiakaspalveluun sieltä ,sanottiin että on merimatkalla,kulunseuranta ei päivittynyt enempää kuin Hampuriin,kerkesin jo ajatella että näinhän tässä tietysti kävi...
      Tulimme tiistaina 9.1 kaupasta kotia ,niin postin auto oli juuri tullut pihaan ja lähetys kyydissä :D Olin ihmeissäni,kun mitään soittoa tai muuta ilmoitusta ei tullut ja seuranta oli jumittunut Saksaan.. No Hyvin kävi ainakin tällä kertaa,sain tosi edullisesti 2 säkkiä,voi olla että tilaan vastakin
      katotaan miten se toisella kerralla kulkee...

    • isotumma

      Olen tilannut toisenkin kerran ja kaikki meni ihan niin kuin oli luvattu,lähetys tuli neljäntenä arkipäivänä kotiin. Tähän asti ei ole vielä ollut mitään ongelmia....

    • Anonyymi

      Ruoan tilaamisesta en tiedä, mutta tilasin koiralleni desingruokakupit. Toimitus päivälleen ilmoitetusta, kupit ja alusta sellaiset kuin esittelyssä, eli kaikki meni niin hyvin kuin vai voi mennä.

    • Anonyymi

      Minä olen tilannut Zooplussasta jo usean vuoden ajan milloin mitäkin. Pitkään ostin koiran erikoisruokavaliopapanoitakin. Papanat tulivat ilmaiseksi kotiovelle aina ajallaan. Alun perin olisin ostanut kotimaasta, mutta täältä ei saanut koko ruokaa mistään. Eläinlääkärimme vinkkasi, että Zooplussasta ainakin löytyisi. Lisäksi Zooplussan hinta oli paljon halvempi kuin mitä myöhemmin kotimaasta saatava.
      Joskus, kun pankin päässä on ollut häikkää, eikä pankki ole vahvistanut maksua, niin tuotteet on ilmoitettu lähetetyiksi ja saapuneet ajallaan. Minusta tämä ei ole mitenkään epäluotettavaa.

    • Anonyymi

      Tilasin zooplussalta jyrsijöilleni ruokaa ja kuiviketta yli 50 eurolla. Maksoin tilaukseni heti, mutta huomasin myös heti tilausvahvistuksesta, että tilaukseni osoitetieto oli vanhentunut. Tilausta ei voinut muokata itse. Olin toistuvasti yhteydessä zooplussan asiakaspalveluun osoitetiedon korjaamiseksi tilaukseeni. Tästä huolimatta paketin seurantatietojen mukaan tilaukseni toimitettiin ja vieläpä luovutettiin tuntemattomalle henkilölle! En saanut tilaamiani tuotteita enkä edes rahojani takaisin, vaikka olin asiakaspalveluun jälleen yhteydessä. Ala-arvoista ongelmatilanteen hoitoa!

      • Anonyymi

        EDIT: Hain itse pakettini 170km päästä tuntemattomalta henkilöltä. Asia soviteltu yrityksen edustajan kanssa.


    • Anonyymi

      Zooplussan asiakaspalvelu on huonoa. Tässä tökerössä viestittelyssä menee heillä puurot ja vellit pahasti sekaisin ja lopussa jopa valehdellaan heidän olleen postiin useamman kerran yhteydessä.

      Minä: Tilasin tuotteeni kotiinkuljetuksella. Toimititte tilaukseni kahdessa osassa, josta kevyempi paketti tulee kotiin toimitettuna ja toinen, lähes 30 kiloa painava, tulee noutona pakettiautomaatista. Jouduin olemaan postiin yhteydessä, että saan paketin asiamiespostiin, josta sen nouto autolla on mahdollista. Ihmettelen miksi pakettia ei toimitettu kotiin, niin kuin olisi pitänyt.

      Zooplus: DHL -toimituspalveluun ei kuulu valitettavasti kotiintoimitus, yhtiö toimittaa paketin suoraan postitoimipaikkaan. Tilanteissa, joissa DHL valikoituu kuljetusyhtiöksi, asiakas voi tilata Postilta maksullisen kotiinkuljetuksen, jonka me myöhemmin hyvitämme alempana olevan mukaisesti.
      Postin maksullinen palvelu tulee vastaanottajan tilata itse Postin sivustolla Oma posti asiakasprofiilinsa kautta. Sen hinta on 11 euroa ja hyvitämme summan kokonaisuudessaan kuittikopiota vastaan. . Voit lähettää kuittikopion meille tämän viestin vastausviestin liitetiedostona pdf tai jpg mudossa ja liitetiedoston enimmäiskoko on 1 MB. Jos taas haet paketin itse, ilmoita meille kun paketti on hallussasi ja me luomme sinulle 10 EUR alennuskupongin seuraavaan tilaukseen.
      Mikäli kuljettajana toimii DHL, erillisen kuittia vastaan hyvitettävän kotiinkuljetuksen saa tilattua Oma Posti-palvelun kautta paketin saavuttua Suomeen. Oma Posti-tunnuksen saa rekisteröityä sivun https://oma.posti.fi/fi/login kautta kohdasta "Luo Postin käyttäjätunnus". Tunnus on maksuton. Paketin tilaaminen kotiin on mahdollista saatuasi Postilta puhelimeesi noutotiedot.
      Jos taas haet paketin itse, ilmoita meille kun paketti on hallussasi ja me luomme sinulle 10 EUR alennuskupongin seuraavaan tilaukseen.

      Minä: Paketti on hallussani.

      Zooplus: Paketin xxxx lähetysseurannasta saamme sen käsityksen, että paketti on postin toimesta kuitenkin toimitettu sinulle kotiin maksuttomana palveluna xxxx. Voisitko vielä ilmoittaa meille, pitääkö tämä paikkaansa?

      Minä: Soitin postiin ja sovin paketin toimituksesta toiseen toimipisteeseen mihin olivat pakettia toimittamassa alunperin, jotta nouto olisi mahdollista autolla paketin painon 30 kg vuoksi. Koska posti toimitti sen pyynnöstä huolimatta paikkaan mihin en sitä halunnut, toimittivat he sen lopulta ilmaiseksi. Tämän asian selvittäminen soittoineen ja puhelinjonotuksineen oli aikaa vievää ja työlästä. Lupaatte toimittaa paketin ovelle, mutta asian hoitaminen yllättäen jääkin vastaanottajan harteille. Tämä oli harmittava kokemus.

      Zooplus: Pahoittelemme asiasta koitunutta harmia. DHL-kuljettajaa ei olisi pitänyt käyttää lainkaan, koska he eivät ole zooplus.fi:n virallinen toimituspalvelu. Pyrimme lakkauttamaan kuljetusyhtiön käytön mitä pikimmiten.

      Minä: DHL-yhtiöllä ei ole asian kanssa mitään tekemistä vaan asiaa hoiti Suomen posti, joka toimi hienosti ja korvasi aiheuttamansa vaivannäön toisin kuin Zooplus. Häpeällistä toimintaa isolta yhtiöltä. Laitatteko minulle Suomen asiakaspalvelun johtajan s.postiosoitteen.

      Zooplus: Asiakaspalvelu ottaa vastaan tällaiset viestit, joten voit lähettää viestin tähän viestiketjuun. Ymmärrämme toki mitä tämä tarkoittaa asiakkaalle että kotitroimitus ei ollut mahdollista saada tässä tapauksessa automaattisesti. Olemme pahoillamme että virhe toimittajan valinnassa oli päässyt tapahtumaan. Asiaa ei saatu enää Zooplussan puolesta yrityksistämme huolimatta korjattua kun tilaus oli lähetetty. Olimme yhteydessä Postiin useita kertoja asiaa koskien. Tämä virhe on nyt korjattu.

    • Anonyymi

      Tuovat jopa kotiin asti. Ja hinnat puolet pienempia kuin suomessa. Tilasin sieltä kaksi kanin häkkiä ja ruokaa, kaikki ok.

    • Anonyymi

      Vanha ketju, mutta vastaan kuitenkin. Isolle eläinlaumalle tilaan paljon ruokaa, kissanhiekkaa, koirien välineitä jne. Ei vielä ole ongelmia ollut ja isona plussana pidän kotiin toimitusta. Rahaa olen säästänyt vuosien varrella varmasti satoja euroja tällä eläinmäärällä (kymmenpäinen koira ja kissalauma) ja ennenkaikkea hermoja. Viidelle kissalle jo hiekkoja saa raahata kotiin kilotolkulla. Tähän mennessä hyvin on toiminut postikuljetus suoraan kotiovelle ja tarvittaessa ovat jättäneet verannalle eläinten tarvikkeet, niin ei ole tarvinnut kotona olla. Toivottavasti jatkuu yhtä huolettomasti toiminta.

    • Anonyymi

      Meille ainakin kissan tamineita tilatessa alkuun kesti helkutin pitkään että tuli. Piti tulla ovelle ja silti sain ite hakea sen postista. Myöskään tilaamani tuotteet eivät vastanneet lainkaan sitä mitä piti olla. Oli meillä eka ja vika kerta kun tuota kyseistä kauppaa käytetään.

    • Anonyymi

      On toiminut meillä

    • Anonyymi

      Kahdessa päivässä ei ole paketti liikkunut edes Postille asti seurannan mukaan vaikka spostiviestissä sanottiin että paketti on lähetetty.

    • Anonyymi

      Ei voi suositella. Lähettivät väärän tuotteen, asiakaspalvelussa ulkomaalainen huonoa suomea puhuva ihminen eivätkä korjaa virhettään. Paha pettymys. Jäi viimeiseksi virheostokseksi siitä paikasta. Kannattaa ostaa vain suomalaisesta nettikaupasta, jota sitovat suomalaiset säännöt ja lainsäädäntö.

    • Anonyymi

      Kerran tai pari tilannut ja oli ihan positiivinen kokemus. Ei tainnut olla ihan nopein käsittelyaika tilauksella, mutta ei erityisen pitkäkään. Tavara tuli ehjänä perille ja tavara oikeaa. Sinällään voisi tilata joskus uudelleen, jos löytyisi oikein halpoja tarjouksia. Peten koiratarvikkeesta viimeksi kissanruokaa olen tilannut kun oli joku Sheba tarjous, joten zooplussaa en ole viime aikoina siksi käyttänyt.

    • Anonyymi

      On luotettava sivusto. Olen tilannut sieltä ja perille tuli juuri se mitä tilasin.

    • Anonyymi

      Zooplus toimii, jos toimii. Kun ongelmia ilmenee, niin asiakaspalvelussa vastaa aina eri ihminen eikä vaikuta tietävän mistään mitään.
      Vetkuttelavat ja vatkuttelevat, jotta asiakas väsyy koko juttuun.

    • Anonyymi

      Olen tilannut muutaman kerran.Sain ihan hyviäkin toimituksia ja tuli nopeasti.Mutta tämä viimeinen oli järkytys.Pakettissa ei ollut kaikkea mitä olin maksanut.Paketissa vanhaa tavaraa ja pelti purkeista oli vuotanut koko pakettiin ja haju oli kauhea.En suosittele kyllä kellekkään.nimimerkkillä Kissanpieksut.

    • Anonyymi

      Tilaa ihmeessä,on luotettava ja tuotteet ovat hyviä
      Jos on jotain ongelmia,niin korjaavat asian pikaisesti,sattunut vain kerran.
      Tilaan koirani ruoat sieltä jatkuvasti ja joskus myös vanhalle kissalleni.

    • Anonyymi

      Ihmetystä aiheutti tilauksen maksaminen pankkisiirrolla. Siis normaalia verkkopankin kautta maksutoimintaa ei ole? Onpas outoa.
      Noh, maksoin pankin kautta ja nyt sitten odottelen vastausta. Tilausvahvistuksessa lukee, että iloittavat HETI kun maksu on saapunut. Ei ilmoa. Melkein viikko on kulunut ja oma pankki sama kuin heillä. Onko tuo firma ihan ok?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe