Lumon is the best

Lumofan

Mulla 2010 hankitut Lumonit ja ei mitään vikaa. Hieman vaijeri asennettu kahvanlukitukseen huonohkosti, mutta muuten ei voi vaatia enempää. Heidän vastuulla lasitukset odotti pihalla suojamuovissa, ei saanut mennä koskemaan, eikä siirtämään. Sanoivat, että omat miehet kyllä purkaa ja kantaa sisälle. Pystytys oli 1 krs nopeaa yhdeltä mieheltä, lattioasta kattoon asti korkeat ja kaikki kunnossa 5 tunnissa! Noin yhdeksän pystylasia ja 1 cm paksuisia. Kiskot paikoilleen, suojalevyt, lisäpellit, pidikkeet, aivan fantastista. Ainoa miinus tuo yhteydenoton vaikeus ja hitaus, vastaamattomuus viesteihin. Ihan kuin konttorista puuttuisi henkilö. Niin, ja mm. YIT käyttää nyt lasittajana Lumonia.

112

5156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lasi876

      Taidat olla Lumonin myyjä...hyvä myyntipuhe.

    • Muumaamustikka...

      Taas joku Lumon myyjä kilahti. Ei taida kaveri vielä tietää, ettei tammikuu ole parasta aikaa kauppateon kannalta. Odottele rauhassa niin kyllä se kauppa taas lähtee käyntiin.

    • Ihmettä

      Menkääs LarsLeevit muualle mainostamaan.....

    • leikkinä myyjälle

      Lumon näyttää olevan ainoa järjestelmä, josta pitää kirjoittaa, että toimii. Muilla se, että ei toimi on uutinen? ;)

    • Lumon osaa!

      Lumon on taatusti toimiva ja hyvä järjestelmä. Tämä uusi kahvamalli on niin elegantti, että ranskalainen ystäväni oli sen nähdessään suorastaan hämmentynyt. Jos haluaa parhaat lasi, niin kannattaa ottaa yhteyttä Lumonin ammattitaitoiseen myyntiin.

      • Lasitus Asiantuntija

        Aivan! Olen itse alan asiantuntija ja kyllä se Lumon on ehdottomasti paras. Itse lasikin on parempaa kuin kilpailijoiden. Samoin alumiiniseokset ovat kestävämpää kuin muilla.
        Myyjien asiantuntemus on itsestään selvyys, mutta peräänkuuluttaisin myös rehellisyyttä, joka Lumonin myyntimiehillä on selkeästi parempaa kuin kilpailijoiden myyjillä.


      • TerassiTerttu
        Lasitus Asiantuntija kirjoitti:

        Aivan! Olen itse alan asiantuntija ja kyllä se Lumon on ehdottomasti paras. Itse lasikin on parempaa kuin kilpailijoiden. Samoin alumiiniseokset ovat kestävämpää kuin muilla.
        Myyjien asiantuntemus on itsestään selvyys, mutta peräänkuuluttaisin myös rehellisyyttä, joka Lumonin myyntimiehillä on selkeästi parempaa kuin kilpailijoiden myyjillä.

        Voihan se olla noinkin, - tai voipi olla olemattakin. Itse kyselin aikoinaan tarjousta ja lumonin oli reilusti kaksinkertainen hinnaltaan kuin paikallisen lasifirman toimittamat omavalmisteiset liukuovet ja Nikan parvekelasit. Kaksi vuotta on nuo nyt meillä olleet ja en näe mitään syytä hävetä lumonin tekemiin verrattuna. Eli rahalla saa mutta onko se koko rahan väärti, tosin toiset suostuu maksamaan nimestäkin vaikka mitä (omassa tapauksessani nimilisä olisi ollut yli 3500 €).


      • Lasitus Asiantuntija
        TerassiTerttu kirjoitti:

        Voihan se olla noinkin, - tai voipi olla olemattakin. Itse kyselin aikoinaan tarjousta ja lumonin oli reilusti kaksinkertainen hinnaltaan kuin paikallisen lasifirman toimittamat omavalmisteiset liukuovet ja Nikan parvekelasit. Kaksi vuotta on nuo nyt meillä olleet ja en näe mitään syytä hävetä lumonin tekemiin verrattuna. Eli rahalla saa mutta onko se koko rahan väärti, tosin toiset suostuu maksamaan nimestäkin vaikka mitä (omassa tapauksessani nimilisä olisi ollut yli 3500 €).

        Se ON niin. Lumonin materiaalit ovat luonnollisesti kalliimpia, joten hinnanero selittyy sillä. Lumonin tyytyväiset asiakkaat eivät kuitenkaan joudu juuri koskaan huollattamaan lasituksiaan, joten hieman kalliimpi ostohinta maksaa itsensä nopeasti takaisin.


      • poignée

        Ymmärrän ranskalaista ystävääsi. Kahvahan on selvä kopio Renault 5 vastaavasta. Toi kultaiset muistot kotomaasta mieleen...


      • virhehankinta

        Kyllä Lumonin ja Nikain lasitukset ovat todella hyviä hyviä,hintansa väärttejä,ÄLKÄÄ SORTUKO TL WORKSin PARVEKELASITUKSIIN,yritetty kopioida Lumonin tuotetta,eivät toimi!


      • lasiala40-v
        Lasitus Asiantuntija kirjoitti:

        Aivan! Olen itse alan asiantuntija ja kyllä se Lumon on ehdottomasti paras. Itse lasikin on parempaa kuin kilpailijoiden. Samoin alumiiniseokset ovat kestävämpää kuin muilla.
        Myyjien asiantuntemus on itsestään selvyys, mutta peräänkuuluttaisin myös rehellisyyttä, joka Lumonin myyntimiehillä on selkeästi parempaa kuin kilpailijoiden myyjillä.

        voitko kertoa näsäviisas miten se lumonin lasi on parempaa kuin muiden toimittajien? tuleppa katsomaan lahtelaista Lasimiehen parvekelasin laatua:) Hymy hyytyy lumonilta,skaalalta ja muilta rimpuilijoilta...alansa pioneeri Lasimies Lahest:)


      • sorasenlasse
        lasiala40-v kirjoitti:

        voitko kertoa näsäviisas miten se lumonin lasi on parempaa kuin muiden toimittajien? tuleppa katsomaan lahtelaista Lasimiehen parvekelasin laatua:) Hymy hyytyy lumonilta,skaalalta ja muilta rimpuilijoilta...alansa pioneeri Lasimies Lahest:)

        Totta turiset LASIMIES on parvekelasien valmistuksen alansa uranuurtaja,todella laadukasta lasia! lasien hionnat,upeaa jälkeä ja mitat pitää paikkansa,ei ainuttakaan suunnikasta parvekelasia niikuin muilta perässä tulijoilta on nähty ja kuultu..


      • myösLAHEST
        Lasitus Asiantuntija kirjoitti:

        Aivan! Olen itse alan asiantuntija ja kyllä se Lumon on ehdottomasti paras. Itse lasikin on parempaa kuin kilpailijoiden. Samoin alumiiniseokset ovat kestävämpää kuin muilla.
        Myyjien asiantuntemus on itsestään selvyys, mutta peräänkuuluttaisin myös rehellisyyttä, joka Lumonin myyntimiehillä on selkeästi parempaa kuin kilpailijoiden myyjillä.

        DOVIA DESIGN

        Erikoisalaamme ovat arkkitehtonisesti vaativat kohteet, joissa vaaditaan monialaista osaamista niin suunnittelun kuin valmistuksenkin osalta. Yrityksellä on vankkaa näyttöä nykyaikaisten alumiini- ja lasirakenteiden toimittamisesta sekä pitkät perinteet puusepänteollisuuden erikoisosaamisesta uusissa ja historiallisissa kohteissa.

        Alumiini- ja lasirakenteiset julkisivut, katot,parvekelaitukset,katokset,ovet ja ikkunat
        Arkkitehtonisesti vaativat puusepäntuotteet; ovet, ikkunat, kalusteet
        Nosto-ovet
        Aita- ja porttijärjestelmät
        Teräsovet


      • automekaanikko
        poignée kirjoitti:

        Ymmärrän ranskalaista ystävääsi. Kahvahan on selvä kopio Renault 5 vastaavasta. Toi kultaiset muistot kotomaasta mieleen...

        hyvin kuvailtu:) ja ne vaijerivirtykset..kuvittele vaijeri renaultin oven sisältä...samaa paskaa mut eri vuosikymmeneltä:)


      • pissedoff
        virhehankinta kirjoitti:

        Kyllä Lumonin ja Nikain lasitukset ovat todella hyviä hyviä,hintansa väärttejä,ÄLKÄÄ SORTUKO TL WORKSin PARVEKELASITUKSIIN,yritetty kopioida Lumonin tuotetta,eivät toimi!

        TL Worksin Toni Lappi ei osaa muuta kuin plagioida toisten tuotteita:(


      • lumon345
        pissedoff kirjoitti:

        TL Worksin Toni Lappi ei osaa muuta kuin plagioida toisten tuotteita:(

        totta turiset ja osaa huijata jokaista joka eteen tulee,ihmettelen ettei oo turpaansa saanut..vielä...lumon valmistaa maailman parhaat kaiteet ja lasitukset:)


      • sari34

        olen samaa mieltä,lumon valmistaa parhaat kaiteet ja lasitukset:)


      • lumonkouvola
        Lasitus Asiantuntija kirjoitti:

        Aivan! Olen itse alan asiantuntija ja kyllä se Lumon on ehdottomasti paras. Itse lasikin on parempaa kuin kilpailijoiden. Samoin alumiiniseokset ovat kestävämpää kuin muilla.
        Myyjien asiantuntemus on itsestään selvyys, mutta peräänkuuluttaisin myös rehellisyyttä, joka Lumonin myyntimiehillä on selkeästi parempaa kuin kilpailijoiden myyjillä.

        kyllä me täällä Lumonilla asiat osataan ja hoidetaan mallikkaasti,ohi lyöntejä sattuu kaikille toimijoille välillä tulee valituksi väärät aliurakoitsijat,ja eroon päästään jos ei homma toimi!


      • köyhätkyykkyy
        TerassiTerttu kirjoitti:

        Voihan se olla noinkin, - tai voipi olla olemattakin. Itse kyselin aikoinaan tarjousta ja lumonin oli reilusti kaksinkertainen hinnaltaan kuin paikallisen lasifirman toimittamat omavalmisteiset liukuovet ja Nikan parvekelasit. Kaksi vuotta on nuo nyt meillä olleet ja en näe mitään syytä hävetä lumonin tekemiin verrattuna. Eli rahalla saa mutta onko se koko rahan väärti, tosin toiset suostuu maksamaan nimestäkin vaikka mitä (omassa tapauksessani nimilisä olisi ollut yli 3500 €).

        meidän terassi maksoi lumonilta 12500 euroa ja joka sentin arvoinen:) hyvää kesää kaikille:)


      • sivustakatsojakp
        virhehankinta kirjoitti:

        Kyllä Lumonin ja Nikain lasitukset ovat todella hyviä hyviä,hintansa väärttejä,ÄLKÄÄ SORTUKO TL WORKSin PARVEKELASITUKSIIN,yritetty kopioida Lumonin tuotetta,eivät toimi!

        itse asiassa toni lappi varasti aikoinaan koirasen pekan parvekelasitus idean ja alkoi valmistaa varastamaansa lasitus ideaa,perkele.


      • kusettajatoni
        sivustakatsojakp kirjoitti:

        itse asiassa toni lappi varasti aikoinaan koirasen pekan parvekelasitus idean ja alkoi valmistaa varastamaansa lasitus ideaa,perkele.

        joo niin teki,olen koirasen pekan kaveri,petyin todella perin pohjaisesti toni lapin tekemisiin,ja moni muukin,jätkä kehtaa pyöriä nurkissa niinkuin mitään ei olisi koskaan tapahtunutkaan.ja parille kaverille lappi on ollut monta vuotta velkojaan pystyssä


      • terttu61
        köyhätkyykkyy kirjoitti:

        meidän terassi maksoi lumonilta 12500 euroa ja joka sentin arvoinen:) hyvää kesää kaikille:)

        meidän parveke ja terassi maksoi 30000euroa,köyhät kyykkyyn


      • asumus
        pissedoff kirjoitti:

        TL Worksin Toni Lappi ei osaa muuta kuin plagioida toisten tuotteita:(

        se tiedetään!


      • lohjarules
        myösLAHEST kirjoitti:

        DOVIA DESIGN

        Erikoisalaamme ovat arkkitehtonisesti vaativat kohteet, joissa vaaditaan monialaista osaamista niin suunnittelun kuin valmistuksenkin osalta. Yrityksellä on vankkaa näyttöä nykyaikaisten alumiini- ja lasirakenteiden toimittamisesta sekä pitkät perinteet puusepänteollisuuden erikoisosaamisesta uusissa ja historiallisissa kohteissa.

        Alumiini- ja lasirakenteiset julkisivut, katot,parvekelaitukset,katokset,ovet ja ikkunat
        Arkkitehtonisesti vaativat puusepäntuotteet; ovet, ikkunat, kalusteet
        Nosto-ovet
        Aita- ja porttijärjestelmät
        Teräsovet

        Balco Oy
        Venteläntie 38
        08500 Lohja
        358 (0) 19 388309
        Lasitetut Parvekkeet
        Onko tilaa koskaan riittävästi! Lasitettu parveke tarjoaa sinulle ja perheellesi lisähuoneen, jota voitte käyttää haluamallanne tavalla. Parvekelasitus tekee myös ihmeitä ankeille julkisivuille. Parvekeratkaisumme on investointi, joka auttaa vahvistamaan talon luonnetta samalla, kun se tekee asuinympäristöstä turvallisemman ja vetovoimaisemman.
        ENERGIAKUSTANNUKSET PIENENEVÄT
        Lasitettu parveke tarjoaa myös runsaasti taloudellisia etuja: Sen lisäksi, että se nostaa asunnon arvoa, se myös vähentää energiakustannuksia jopa 20 %, ja pidentää parvekkeen elinkaarta jopa 50 vuodella. On vaikeaa kuvitella kannattavampaa investointia!


      • vittuuntuneet

        TL Works Oy Ei ole suunnittelutoimisto, joka ei tarjoa kenellekkään yhtään mitään tuotekehitys-, suunnittelu-, muotoilu- ja konsultointipalveluita, eikä mitään rakennusteollisuuteen suunnattuja tuotteita ja niiden valmistusta.Laskut aina myöhässä ja maksamatta,yleensä perintätoimiston kautta saa omia hakea.kiitos yhteistyöstä.


      • pirkkolohja
        lohjarules kirjoitti:

        Balco Oy
        Venteläntie 38
        08500 Lohja
        358 (0) 19 388309
        Lasitetut Parvekkeet
        Onko tilaa koskaan riittävästi! Lasitettu parveke tarjoaa sinulle ja perheellesi lisähuoneen, jota voitte käyttää haluamallanne tavalla. Parvekelasitus tekee myös ihmeitä ankeille julkisivuille. Parvekeratkaisumme on investointi, joka auttaa vahvistamaan talon luonnetta samalla, kun se tekee asuinympäristöstä turvallisemman ja vetovoimaisemman.
        ENERGIAKUSTANNUKSET PIENENEVÄT
        Lasitettu parveke tarjoaa myös runsaasti taloudellisia etuja: Sen lisäksi, että se nostaa asunnon arvoa, se myös vähentää energiakustannuksia jopa 20 %, ja pidentää parvekkeen elinkaarta jopa 50 vuodella. On vaikeaa kuvitella kannattavampaa investointia!

        todella hyvät lasitukset:)


      • nastola3

        Lasimies RULES:)


      • yrittäjä666
        pissedoff kirjoitti:

        TL Worksin Toni Lappi ei osaa muuta kuin plagioida toisten tuotteita:(

        ja on helvetinmoinen VASIKKA!!!!


      • Anonyymi
        pissedoff kirjoitti:

        TL Worksin Toni Lappi ei osaa muuta kuin plagioida toisten tuotteita:(

        Aivan!

        TL
        tunnetaan myös sanonnasta "ei pyörää tartte keksiä uudelleen.." (voihan sen varastaakin..)

        Näistä sanottiin ennen, että on " sukua, joka lypsää varastettua lehmää".


    • Kahva kädessä

      Miksi Lumonin huolto ei vastaa....

      • huonotaloyhtiönsijoitus

        yrittäppä soittaa tai ottaa sähköpostilla yhteyttä tl worksin huoltoon.......Toni Lappi ei oo vastannut viel tänä päivänäkään.....asennuksesta yli vuosi


      • mittatäynnä
        huonotaloyhtiönsijoitus kirjoitti:

        yrittäppä soittaa tai ottaa sähköpostilla yhteyttä tl worksin huoltoon.......Toni Lappi ei oo vastannut viel tänä päivänäkään.....asennuksesta yli vuosi

        joo kukaan ei vastaa ja kehtaa tl works mainostaa huollon olevan jokapäivä auki 24/7....


      • lasitihapaskat
        huonotaloyhtiönsijoitus kirjoitti:

        yrittäppä soittaa tai ottaa sähköpostilla yhteyttä tl worksin huoltoon.......Toni Lappi ei oo vastannut viel tänä päivänäkään.....asennuksesta yli vuosi

        lasit jumissa


      • hkirules
        lasitihapaskat kirjoitti:

        lasit jumissa

        no vittu avaa ne


      • suomenturkkunen
        huonotaloyhtiönsijoitus kirjoitti:

        yrittäppä soittaa tai ottaa sähköpostilla yhteyttä tl worksin huoltoon.......Toni Lappi ei oo vastannut viel tänä päivänäkään.....asennuksesta yli vuosi

        yritettiin ottaa taloyhtiömme kautta yhteyttä tl worksiin tarjouspyynnön saamiseksi.ei ole yhtiöstä kukaan vastannut koskaan,outoa toimintaa..lumonilta ja nikalta vastattiin parinpäivän sisällä.toinen yrityksistä tulee saamaan vajaat 400 parveketta kaide ja lasitoimituksin,paras tarjous voittakoon:)


    • Pettynyt vantaalaine

      Lumon Vantaa:

      Taloyhtiömme valmistui 2009, rakennuttaja toimi VVO, joka oli päättänyt säästää ja jättää asentamatta parvekelasituksen. Lumonilta käytiin katsomassa mitat ja kehuttiin miten arkkitehtiinkiin oltiin yhteydessä oikean värisävyn löytämiseksi pellityksiin. Hintaa lasitukselle tuli 2500 e.

      Ensimmäinen asennus meni pieleen, kun seinän ja lasituksen väliin jäi n. 20 cm väli. Tämä korjattiin ihan suht ok aikataululla.

      Taloyhtiö ilmoitti 2010 joulukuussa, että lopputarkastus ei mene rakennusvalvonnasta läpil, koska palo-osastointi oli muuttunut ja savunohjauspelti puuttui.

      Netistäkin löytyy rakennusvalvonnan Yhteiset käytönnöt sivuilta ohje, jossa mainitaan:

      "Savukaasut ohjataan tiiviillä rakenteella yläpuolisen asunnon parvekekaide- ja parvekelasitusrakenteen ulkopuolelle."

      Reklamoimme asiasta, koska Lumon ei ollut huomioinut viranomaismääräyksiä asentamisessa. Naapureiden käyttämät muut lasittajat asensivat puuttuvat pellit veloituksetta. Pellityksen hinta vaihteli 80e - 150e riippuen parvekkeen koosta. Mielestämme tunnetun lasittajan olisi tullut olla tietoinen alan yleisistä viranomaismääräyksistä ja tulkinnoista. Tavallisena kuluttajana meidän olisi tähän pitänyt voida luottaa. Lumonin päätös oli, että eivät korvaa asennusta.

      Nyt osa asukkaista on vienyt asian kuluttajariitalautakuntaan. (Käsittelyaika kuulemma 16 kk) Tarinan opetus, jos asuttu pk-seudulla, varmistakaa, että Lumon asentaa viranomaismääräysten mukaiset lasitukset.

      Päivitän, jos muistan miten kuluttajariitalautakunnassa kävi.

      • Parvekefani muutoin

        Tuossa nyt pitää ihmetellä noiden "parvekkeiden savunohjausta" eli onko nuo tarkoitettu tupakoitsijoita varten ja mistä olikaan kysymys. Nuo Vantaan viranomaisetkin taitavat olla hieman "ufoporukkaa" palovaatimuksineen, mutta en tarkalleen tiedä.
        Itse olen ollut ostamassa Lumonilta neljätkin parvekelasit ja kaikissa asiat olivat osapuilleen kohdallaa, anopilla poksahti yksi lasi säpäleiksi, mutta sekin korjattiin asiallisesti.
        Oman käsitykseni mukaan parvekelasien hinnat muodostuvat lasien neliömäärien mukaan, paljonko kulmia ja paljonko muuta sälää ja vielä lasin vahvuuskin vaikuttaa. Sitten vielä ostetaanko porukalla vai yksinään. Meillä parissakin kohteessa oli molemmissa lähes 100 ottajaa ja laistustapa suhteellisen selkeää. Sitten olen nähnyt toistenkin tekemisisä, mutta niissä noita sokkeloita riitti ja sälää huomattavassa määrin, virhettäkin oli.
        Tuossa juuri yksi paikallinen pieni lasittaja meni konkurssiin, muuten fiksua porukkaa, mutta myikö liian halvalla. Hyvästä työstä pitää maksaa kunnon hinta niin kaikki ovat tyytyväisiä. Kannattaa kuitenkin pyytää teito tehdyistä kohteista ja suosittelijat niissä, sillä hinta ja laatukaan ei aina kulje samassa suhteessa, sillä myyjälläkin on osuutensa mitoituksen ja lopputuloksen suhteen. Toisilla on profiilin kanimmat kuin toisilla, mutta samaa alumiinia pinnoituksineen.


      • parvekevihaajafani

        et vittu pelle ees tiedä koko jutusta mitään..oot vaa kuullu....säälittävää


    • Mukava terassi 3

      Hei

      Tässä vaihtoehto tuolle Lumonille sekä joka etsii vaihtoehtoa

      Tässä facebookissa toteutettuja kohteita.
      Katso http://fi-fi.facebook.com/sisustalasilla. Toivottavasti on apua kun etsit jatkossa vaihtoehtoa.

      Me nautimme heidän toimituksestaan kevät, kesä ja syyspäivät terassin antamasta suojasta ja valosta. Niin tietenkin sinä myös.

      • mukavampiterassi4

        aika huono setti mun mielestä.


    • kiinan mies

      asiantuntija jos vastaisi mitkä seokset jne ?

      • kiinamies2

        kiinan puristettua alumiinia


      • kiinanmies2
        kiinamies2 kirjoitti:

        kiinan puristettua alumiinia

        ja kaikki muutkin osat tilaataan kiinasta


    • lvimyyjä

      Lumon,Nikai,Skaala ovat todella hyviä kaide ja parvekelasitus järjestelmien valmistajia.joku kommentoi tl worksin lasitusjärjestelmää,äitini asuu hki:n viljatiellä,en todellakaan suosittele kenellekkään kyseistä firmaa ja tuotetta,asentajat sekalaista seurakuntaa ja jäljestä päätellen ammattilaisista kaukana,kukaan ei vastaa kun yrittää ottaa yhteyttä parvekelasituksen vikojen/huoltoon liittyvissä asioissa.

      • uutisialukenut

        skaala ei taida enää valmistaa kaiteita eikä lasituksia


      • pohjanmaa3
        uutisialukenut kirjoitti:

        skaala ei taida enää valmistaa kaiteita eikä lasituksia

        konkka kypsä


    • alurakentaja

      eikös tuo tl works ole se konkurssiin edes mennyt lapton oy lahdesta?

      • myyntitykki700

        luin juuri keskustelut parvekelasitoimittajista,omat skaala,asenettu 2016,toimineet erinomaisesti,ajan joka toinen viikko helsingistä lahden jokimaan yrityspuiston alueelle myyntitehtävissä,vanhaa helsingintietä mäntsälän suunnasta tultaessa kalliokadulle oikealle käännyttäessä tulee vastaan ensimmäinen vasemmalla oleva harmaa hallia muistuttava hökötys,pressuja ympäriinsä,tontti kaikenlaista romua täynnä!uteliaisuuttani kyselin alkuvuodesta asiakkailtani jokimaan yrityspuistossa mikä romunkerääjä on kalliokadun alku päässä?kertoivat sen olevan tl worksin (parvekelasifirman)uusi halli:)edellinen lapton oy mennyt nurin ja vasarakadun halli myyty halvalla keskeneräisenä eteenpäin uudelle yrittäjälle.jos tuotantotila ja tontti on suomeksi sanottuna paskaa täynnä,älkää hyvät ihmiset ostako kyseisestä firmasta mitään,mitä tuotetta voi tuollaisesta firmasta odottaa?jättenkäsittelylaitoksessakin on siistinpää:)jos hyvät ihmiset käytte esim.lahden jokimaan raveissa,poiketkaa jokimaan yrityspuistossa katsomassa ja ihastelemassa lahtelaista nähtävyyttä TL WORKS parvekelasituotantolaitosta:)ja romulla ahdettua tonttia,osoite kalliokatu 3 lahti,olen asiakaskäynneilläni käynyt isoimmissa kaide ja parvekelasiyrityksissä,Nikailla,Lumonilla,Skaalalla(ent.parveketekniikka)kyllä on ollut eri kokosia yrityksiä,mutta yhteinen nimittäjä tuotantotiloissa on kaikilla ollut:siisteys,tuotantotilat,toimivuus,laatu:)Hyvää Kesää kaikille:)


      • ravihullut

        unohdin eilen kommentoida ravivoiton sekoittaessa pääni,ajettiin kalliokadun kautta jokimaan ravikeskukseen,huh huh,totta turiset mikä läävä,vaimoni tokaisi että rahat on tainnut loppua ku tönö ja tontti on paskaa täynnä...myisi helvettiin ja vaihtais alaa:)


      • ajomiessavo
        ravihullut kirjoitti:

        unohdin eilen kommentoida ravivoiton sekoittaessa pääni,ajettiin kalliokadun kautta jokimaan ravikeskukseen,huh huh,totta turiset mikä läävä,vaimoni tokaisi että rahat on tainnut loppua ku tönö ja tontti on paskaa täynnä...myisi helvettiin ja vaihtais alaa:)

        tuos ku purkupihoo oon viikon verran velleyt kuormii,onha sielläkki siistinpiää ku tuos helvetin kalliokavun 3 romutontilla.


      • koivunenrules
        myyntitykki700 kirjoitti:

        luin juuri keskustelut parvekelasitoimittajista,omat skaala,asenettu 2016,toimineet erinomaisesti,ajan joka toinen viikko helsingistä lahden jokimaan yrityspuiston alueelle myyntitehtävissä,vanhaa helsingintietä mäntsälän suunnasta tultaessa kalliokadulle oikealle käännyttäessä tulee vastaan ensimmäinen vasemmalla oleva harmaa hallia muistuttava hökötys,pressuja ympäriinsä,tontti kaikenlaista romua täynnä!uteliaisuuttani kyselin alkuvuodesta asiakkailtani jokimaan yrityspuistossa mikä romunkerääjä on kalliokadun alku päässä?kertoivat sen olevan tl worksin (parvekelasifirman)uusi halli:)edellinen lapton oy mennyt nurin ja vasarakadun halli myyty halvalla keskeneräisenä eteenpäin uudelle yrittäjälle.jos tuotantotila ja tontti on suomeksi sanottuna paskaa täynnä,älkää hyvät ihmiset ostako kyseisestä firmasta mitään,mitä tuotetta voi tuollaisesta firmasta odottaa?jättenkäsittelylaitoksessakin on siistinpää:)jos hyvät ihmiset käytte esim.lahden jokimaan raveissa,poiketkaa jokimaan yrityspuistossa katsomassa ja ihastelemassa lahtelaista nähtävyyttä TL WORKS parvekelasituotantolaitosta:)ja romulla ahdettua tonttia,osoite kalliokatu 3 lahti,olen asiakaskäynneilläni käynyt isoimmissa kaide ja parvekelasiyrityksissä,Nikailla,Lumonilla,Skaalalla(ent.parveketekniikka)kyllä on ollut eri kokosia yrityksiä,mutta yhteinen nimittäjä tuotantotiloissa on kaikilla ollut:siisteys,tuotantotilat,toimivuus,laatu:)Hyvää Kesää kaikille:)

        tervehdys,olen ison tukkukaupan kaupparatsu,käyn kerran viikossa lahden talous alueella myyntitehtävissä,niinkuin tänään,luin eilen tästä jokimaan yrityspuiston erikoisuudesta,kävin paikan päällä ja otin upeita kuvia ns.onnistumisesta saada hökötys pystyyn kaiken paskan reunalle:) olen rakennusmestari toiselta ammatiltani enkä ymmärrä mitä helvettiä tästä pitäisi valmistua tai mihin on pyrkimys? ikivanhoja leimaamattomia Malmqvist mastolavoja ympäri hallia,tuskin saa edes käyttää hallia rakentaessa,kaikki ihan mätiä ja ruosteessa..kuvia laitan ku kotia pääsen


      • kouvolanlasi

        niin taitaa olla mutta ennen konkkaa oli välissä oli Stesso Julkisivut Oy


      • Elitloppet15
        koivunenrules kirjoitti:

        tervehdys,olen ison tukkukaupan kaupparatsu,käyn kerran viikossa lahden talous alueella myyntitehtävissä,niinkuin tänään,luin eilen tästä jokimaan yrityspuiston erikoisuudesta,kävin paikan päällä ja otin upeita kuvia ns.onnistumisesta saada hökötys pystyyn kaiken paskan reunalle:) olen rakennusmestari toiselta ammatiltani enkä ymmärrä mitä helvettiä tästä pitäisi valmistua tai mihin on pyrkimys? ikivanhoja leimaamattomia Malmqvist mastolavoja ympäri hallia,tuskin saa edes käyttää hallia rakentaessa,kaikki ihan mätiä ja ruosteessa..kuvia laitan ku kotia pääsen

        ajelin tuossa juuri orimattilasta töistä kotiin lahteen,poikkesin katsomassa ravimiesten keskuudessa puhutusta kalliokadun romunkerääjästä,onkohan julkisivulautakunnalta tullut siivous määräys kun siirtolavoja näyttää olevan tontilla:)


      • jalkaranta
        Elitloppet15 kirjoitti:

        ajelin tuossa juuri orimattilasta töistä kotiin lahteen,poikkesin katsomassa ravimiesten keskuudessa puhutusta kalliokadun romunkerääjästä,onkohan julkisivulautakunnalta tullut siivous määräys kun siirtolavoja näyttää olevan tontilla:)

        käytiin perheen kanssa sunnuntai ajelulla jokimaan yrityspuiston nähtävyyttä katsomassa...kaikkea sitä näkee toisille toi romu on kultaakin kalliinpaa...romurauta taitaa olla euron tonni...kulta ihan toista luokkaa per/gramma


      • villivarsa20
        ravihullut kirjoitti:

        unohdin eilen kommentoida ravivoiton sekoittaessa pääni,ajettiin kalliokadun kautta jokimaan ravikeskukseen,huh huh,totta turiset mikä läävä,vaimoni tokaisi että rahat on tainnut loppua ku tönö ja tontti on paskaa täynnä...myisi helvettiin ja vaihtais alaa:)

        heips,vietiin hevoset valmennukseen jokimaan yrityspuiston reunalle..hui kauhistus..mitä ihmisen päässä liikkuu kun paskaa kerätään nurkat täyteen....?


      • ravit2017
        villivarsa20 kirjoitti:

        heips,vietiin hevoset valmennukseen jokimaan yrityspuiston reunalle..hui kauhistus..mitä ihmisen päässä liikkuu kun paskaa kerätään nurkat täyteen....?

        hevosetkin hirnuu kuljetuskärryssä ku ohi ajaa sen hallihökötyksen:)


      • koivunerules
        koivunenrules kirjoitti:

        tervehdys,olen ison tukkukaupan kaupparatsu,käyn kerran viikossa lahden talous alueella myyntitehtävissä,niinkuin tänään,luin eilen tästä jokimaan yrityspuiston erikoisuudesta,kävin paikan päällä ja otin upeita kuvia ns.onnistumisesta saada hökötys pystyyn kaiken paskan reunalle:) olen rakennusmestari toiselta ammatiltani enkä ymmärrä mitä helvettiä tästä pitäisi valmistua tai mihin on pyrkimys? ikivanhoja leimaamattomia Malmqvist mastolavoja ympäri hallia,tuskin saa edes käyttää hallia rakentaessa,kaikki ihan mätiä ja ruosteessa..kuvia laitan ku kotia pääsen

        joku sit meni itkemään laadukkaista hökkeli/mastolava kuvistajoku narisi kuvalinkistä ylläpidolle...säälittävää..facebookis löytyy kuvat näätte kuinka paljon paskaa ja romua mahtuu kalliokatu 3 tontille:)


      • laptonextyöntekijä

        kyllä on


      • ajomiessavo
        ajomiessavo kirjoitti:

        tuos ku purkupihoo oon viikon verran velleyt kuormii,onha sielläkki siistinpiää ku tuos helvetin kalliokavun 3 romutontilla.

        saatana ku meinas keltanen mersu EBY- numeroita en kerikiny nähhä,tulla perkele sielt romutontilta suoraa kylkee,kehtoo viel nyrkkiä näyttää,voi helvettiläi ku osuu seuraavan kerran kohallee,pataa tulloo!


      • suurhollola
        ravit2017 kirjoitti:

        hevosetkin hirnuu kuljetuskärryssä ku ohi ajaa sen hallihökötyksen:)

        käytiin suur-hollola ajoissa jokimaalla....voi helvetti mikä läävä


      • venicevoitti
        suurhollola kirjoitti:

        käytiin suur-hollola ajoissa jokimaalla....voi helvetti mikä läävä

        joo,saatana mikä läävä!


      • parvekefanimuuten

        taitaa olla konkka kypsä toi tl worksin...ku kattoo talouslukuja niin ei kovin mairittelevaa luettavaa ole...


      • saumarit
        parvekefanimuuten kirjoitti:

        taitaa olla konkka kypsä toi tl worksin...ku kattoo talouslukuja niin ei kovin mairittelevaa luettavaa ole...

        kuulin tuossa juuri tänään että suomen lähiökunnostajat ovat ostaneet tl worksin,ei hyvää päivää...ja onnea...


      • julkisivu
        saumarit kirjoitti:

        kuulin tuossa juuri tänään että suomen lähiökunnostajat ovat ostaneet tl worksin,ei hyvää päivää...ja onnea...

        joo nin tuolla constin työmaalla nauretaan että nyt alkoi jonkun firman alamäki,kaikki tulee olee myöhässä ja paäin helvettiä!


      • mattiwest
        saumarit kirjoitti:

        kuulin tuossa juuri tänään että suomen lähiökunnostajat ovat ostaneet tl worksin,ei hyvää päivää...ja onnea...

        tosi on,lumonille kampoihin:)


      • 900ppk
        ravihullut kirjoitti:

        unohdin eilen kommentoida ravivoiton sekoittaessa pääni,ajettiin kalliokadun kautta jokimaan ravikeskukseen,huh huh,totta turiset mikä läävä,vaimoni tokaisi että rahat on tainnut loppua ku tönö ja tontti on paskaa täynnä...myisi helvettiin ja vaihtais alaa:)

        niin kuulemma myikin,perseaukisena:)


    • tallinna112

      olin työssä firma tl works,johtaja huijari! ei maksa palkka oikein!

    • turhahoma

      joo ei tarte soittaa ku kaveri,nii kertoo kyllä yhdestä holollan hommasta.oli parvekeasentaja Lapin firma,ei maksa

      • rahasaamata

        palka viiskympi viikosa,huijari koko ukko


      • marcoviaviro
        rahasaamata kirjoitti:

        palka viiskympi viikosa,huijari koko ukko

        sähän oot jopa tienannut...veditkö urakkaa


      • laskumaksamata
        marcoviaviro kirjoitti:

        sähän oot jopa tienannut...veditkö urakkaa

        teitkö pitkääki päivää tl worksissä:)......ihan täys pelle se ukko!


      • audiA8
        laskumaksamata kirjoitti:

        teitkö pitkääki päivää tl worksissä:)......ihan täys pelle se ukko!

        niin on,terveiset salpatieltä


      • verokarhu
        rahasaamata kirjoitti:

        palka viiskympi viikosa,huijari koko ukko

        teitkö pimeesti niiku sen kaikki työntekijät?


      • 2300euro
        verokarhu kirjoitti:

        teitkö pimeesti niiku sen kaikki työntekijät?

        ja kuka ei saa raha niin kuin sovittu


      • 2300euro
        rahasaamata kirjoitti:

        palka viiskympi viikosa,huijari koko ukko

        ajattele jos oisit saanut satasen viikko,olisit rikas:)


    • lumonrules

      kannattaa kiertää kaukaa tl worksin lasitukset...kesäiset lumon parvekelasituksista nauttiva tyytyväinen asiakas:) ei ongelmia:)

    • villi50

      ei mullakaan mitään ongelmia Lumonin lasituksissa,ostettu 2016 talvella ja asentaja oli tosi miellyttävä nallekarhu....ihana mies ja ihana tuote:)

    • ihastuneet

      skaalan parvekelasituksesta on käyttökomuksia useasta parvekkeresta,meidän taloyhtiössä toimivat moitteettomasti,myyjä Ari,olet ihana:)

    • eiotayhteyttä

      ole onnellinen että Lumonit toimii...tl works kopioinut aivan varmasti vaijerilukituksen Lumonin lasituksesta.(omat lumonin-2017 asennetut)Lumonissa toimii! tl worksin lasituksessa (mutsin parveke)todella paljon ongelmia!!!!!!!!!

      • vanhaikkunanpesijä

        olen pessyt työkseni 15-v parvekelaseja,varmaan joka ikisen lasitoimittajan laseja tullut vastaan,nykylasituksien kehityssuunta on ihan väärä,kaikenmaailman vaijerivirityksiä ja lasituksien osat mitä hienonpia virityksiä mitkä ikävä kyllä ei toimi,paperilla varmaan mutta parvekkeella ei.kukaan suunnittelija ei varmaan ota huomioon käyttäjiä! mitä helpompi sitä parempi! meitä käyttäjiä on miljoonia erilaisia..käy sääliksi vanhempaa väestöä jotka kuitenkin on iso markkinarako myyjille..vanha narulukko kunniaan! hyvää kesää:)


      • mummimalmi

        kyllä oli edellisessä asunnossani helppo avata parvekelasi,vedä narusta ja nauti kesästä:) nyt käännä,vedä,paina,revi riuhdo vaijerihärpytintä ja yritä saada ikkuna auki,sama tulos kun asentaisi kiinteät ikkunat...


      • vanhus78
        vanhaikkunanpesijä kirjoitti:

        olen pessyt työkseni 15-v parvekelaseja,varmaan joka ikisen lasitoimittajan laseja tullut vastaan,nykylasituksien kehityssuunta on ihan väärä,kaikenmaailman vaijerivirityksiä ja lasituksien osat mitä hienonpia virityksiä mitkä ikävä kyllä ei toimi,paperilla varmaan mutta parvekkeella ei.kukaan suunnittelija ei varmaan ota huomioon käyttäjiä! mitä helpompi sitä parempi! meitä käyttäjiä on miljoonia erilaisia..käy sääliksi vanhempaa väestöä jotka kuitenkin on iso markkinarako myyjille..vanha narulukko kunniaan! hyvää kesää:)

        olet ihan oikeassa.jatka hyvää työtäsi edelleenkin


    • evamaria67

      asun täällä Näsissä Porvoossa ja meillä on iso taloyhtiö,olen kauhuissani lukiessani näitä parvekelasitus asioita,edellisesessä asunnossa oli toimivat Lumon lasitukset..nyt tulevat ovat jotkut julkisivutoimittajan valitsemat lasitukset...joku outo nimi...

    • ihatäynnäkaikest

      samaa sontaa kaikki kaide-parvekelasitoimittajat tarjoavat eri muotissa vaa....eka narikka nurin ja uus tilalle..nii se homma etenee...massit pois eikä kukaa ota romuistaa vastuuta

      • suttajasaatanaa

        totta turiset,mutta kyllä tl works vetää ihan pohjat:(


      • jotairajaasentää

        ton haluaisin kyllä nähdä,lasit keikahtaa vaakatasoon....vittu niin isoja toleransseja laseissa olekkaan että lasit kippaa kiskoissa vaakatasoon...höpöhöpö,käy silmälääkärissä


      • eiikinäenää

        taitaa olla sama venäläinen asentaja kuin täällä helsingin viljatiellä.huhhuh mitä porukkaa


      • kamalaajälkee

        oliko venäläinen asennusmies jonku teekoo työntekijä? tekeekö aliurakkaa lumonille?asennusjälki aivan kamalaa,kaikki ihan päin helvettiä..


      • verottajalletietoa
        kamalaajälkee kirjoitti:

        oliko venäläinen asennusmies jonku teekoo työntekijä? tekeekö aliurakkaa lumonille?asennusjälki aivan kamalaa,kaikki ihan päin helvettiä..

        googlasin tos teekoon ni hyppää lapoton oy:n refrenssisivuille,sit googlasin laptonin oy:n ni hyppää teekoon sivuille..taloustiedoista lapton oy myyty ennen konkurssia stesso julkisivut oy:lle..samat refrenssisivut kuin tl worksilla..mikäköhän helvetin huijari firma tai pöytälaatikkofirman pyöritys tää on?


      • nika600

        kuulostaa ihan tl worksin asentajilta! tiedä vaikka olisi vaihtanut firmaa,onnea ja menestystä!


      • uskotoivovitutus

        kaikki saatanana samaa paskaa toimittaa eri paketissa vaan! herätkää ihmiset!


      • sutta
        kamalaajälkee kirjoitti:

        oliko venäläinen asennusmies jonku teekoo työntekijä? tekeekö aliurakkaa lumonille?asennusjälki aivan kamalaa,kaikki ihan päin helvettiä..

        joku veellä alkava ryssä oli


      • suttasekundaa

        tiedän ton tl worksin lapin,jätkä on niin itteensä täynnä ettei mahdu samalle työmaalle edes ittensä kanssa:)


      • suttasekundaa

        mitkä miehet?


      • muurari50
        sutta kirjoitti:

        joku veellä alkava ryssä oli

        noista saatanan virolaisista ja ryssistä ei ole kuin haittaa rakennusalallamme,kaikki tehdään päin helvettiä!


      • HIABXHIPRO1058JIB
        suttasekundaa kirjoitti:

        tiedän ton tl worksin lapin,jätkä on niin itteensä täynnä ettei mahdu samalle työmaalle edes ittensä kanssa:)

        ollaa huomattu:) se kuvittelee olevansa rekkamies...pikkupilkki ilman jibii....taitaa olla pippelin jatke kaverille ja pilkki vielä katsastamaton..ei kannattaisi paljon työmailla sohia sillä pilkillä..saattaa työsujeluviranomaiset puuttua vielä jonain kauniina päivänä asiaan..sitä odotellessa hyvää kesää kaikille ajomiehille:)


      • selväse
        verottajalletietoa kirjoitti:

        googlasin tos teekoon ni hyppää lapoton oy:n refrenssisivuille,sit googlasin laptonin oy:n ni hyppää teekoon sivuille..taloustiedoista lapton oy myyty ennen konkurssia stesso julkisivut oy:lle..samat refrenssisivut kuin tl worksilla..mikäköhän helvetin huijari firma tai pöytälaatikkofirman pyöritys tää on?

        huijari firmoja kaikki


      • hommakesken
        HIABXHIPRO1058JIB kirjoitti:

        ollaa huomattu:) se kuvittelee olevansa rekkamies...pikkupilkki ilman jibii....taitaa olla pippelin jatke kaverille ja pilkki vielä katsastamaton..ei kannattaisi paljon työmailla sohia sillä pilkillä..saattaa työsujeluviranomaiset puuttua vielä jonain kauniina päivänä asiaan..sitä odotellessa hyvää kesää kaikille ajomiehille:)

        joo,en voi vielä kommentoida muuta kun että ei oo kaikki intiaanit sil kaverilla kanootissa!


    • suttasekundaa

      Olkoon lasit vaikka kuinka hyvät, mutta huono asentaja saa ne kyllä pilalle. Taloyhtiössämme Lumonin laseja asenteli venäläinen mies, joka ei edes ruuvia osannut laittaa oikein. Monessa asunnossa lasit keikahtelivat ja keikahtelevat edelleen vaaka-asentoon, vesi tulee sisään raoista tai
      tuuletusluukku ei aukea tai mene kiinni jne.. Korjausmies heiltä käynyt useammankin kerran, mutta kuntoon ei vain saada laseja. Samat miehet korjailevat omia jälkiään ja sutta vaan tulee lisää.. Lumon on pilannut maineensa, sitä mieltä olen.

      • kaikkeakanssa

        yrittikö panna ruuvia nurinpäin:)


      • suttasekundaa

        aivan hirveetä jälkee


      • suttasekundaa

        myös tl workisin apina


      • wannabehomo
        kaikkeakanssa kirjoitti:

        yrittikö panna ruuvia nurinpäin:)

        pani perseeseen


      • wannapehomo
        suttasekundaa kirjoitti:

        myös tl workisin apina

        paniko perseeseen


      • liipolaisthebest
        suttasekundaa kirjoitti:

        myös tl workisin apina

        tarkoitat varmaan toni lappia..vedin sen oikeuteen edellisestä lapton oy:n työsuhteesta....mulkku!


      • wannabehomo
        wannapehomo kirjoitti:

        paniko perseeseen

        pani ja teki hyvää:)


    • raksa40v

      kaikki järkevät käyttävät lumonia yhteistyökuppanina:)

      • kouvola345

        totta turiset:)


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6163
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3936
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2319
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1373
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe