paras yhden yön juttu

voiko olla

Olisi kiva kuulla onnistuneita kokemuksia ehden yön jutuista. Eli milloin ja minkä ikäisenä? Missä? Mitä? Miksi se oli paras.

56

39190

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mk

      sain yökerhosta mukaan noin 40v rouvan ja itse oli silloin 30v ja illalla hommasta ei tullut mitään naisen humalan vuoksi mutta aamulla 3 tunti kunnon seksiä ja monta kertaa ja nainen tiesi nainnin jälkeen miten mieslaitetaan taas vireeseen ja kivaa oli ja tyydytetty kunnolla. Tapasin myös rouvan muutaman kerran uudestaankin seksin merkeissä ja sehän oli silloin poikamiehelle mukavaa kun oli vakipano.

    • Aamupala huoneeseen

      Elämäni kulttuurimatka.
      Ihana isänsä puolelta aasialainen äiti suomalainen, kehonrakennusta sm-tasolla harrastanut voimailumies, antoi koko yön taivaallista seksiä. Eini lauloi Zanadua viimeisen laukeamisen merkiksi, voi taivas mikä mies.
      Vieläkin värissyttää.

    • sirkka p

      vähän yli 50-kymppinen mies ja hotelliyö Jyväskylässä.
      Ensin olin vähän ennakkoluuloinen, koska olin toistakymmentä vuotta häntä nuorempi.
      Kyllä oli pakko myöntää aamulla, että sellaita seksiä en ole nuoremmilta miehiltä saanut koskaan.
      Hän osasi suhtautua kaikkeen niin luonnollisesti ja ottaa naisen huomioon. Ja potenssia piisasi, eikä mitään muutaman työnnön juttuja...
      Vahinko, että en ole häntä onnistunut enää tapaamaan.

      • asdfhup4rwetwegc

        Vähän yli 50-kymppinen, eli pikaisella kertolaskulla yli 500-vuotias? Metusalem?


      • Mieti_sitä
        asdfhup4rwetwegc kirjoitti:

        Vähän yli 50-kymppinen, eli pikaisella kertolaskulla yli 500-vuotias? Metusalem?

        Mitä kuivempi kelo, sitä kovempi oksa, sanotaan.


      • Anonyymi

        Kokeile mua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeile mua

        Heti


    • aikastanainen

      yhteen jäi niin kiinni et ei vieläkään päässyt eroon enkä haluakkaan..ikäeroa vain 20v :(
      mut aah,niin ihanaa.. ja kuka sen sanoo jääkö sit vain yhdeksi yöksi..
      ja kivoja ylläreitä useimmiten

      • 031178

        Hotelli Moskova vuonna 1986 maaliskuussa naistenpäivän aikaan. Mies oli Lappeenrannasta ja iski mut hotellin hississä. Mentiin hänen sviittiinsä ja yö oli mahtava!! Potenssia riitti ja muutenkin oli kiva mies. Enpä ole sen jälkeen törmänny niin ihanaan mieheen!!


      • 34567
        031178 kirjoitti:

        Hotelli Moskova vuonna 1986 maaliskuussa naistenpäivän aikaan. Mies oli Lappeenrannasta ja iski mut hotellin hississä. Mentiin hänen sviittiinsä ja yö oli mahtava!! Potenssia riitti ja muutenkin oli kiva mies. Enpä ole sen jälkeen törmänny niin ihanaan mieheen!!

        Hotel Fregata, Kostamuksessa vuonna 1991. Sellainen komea venäläinen rouva, tuli pöytääni ja esitteli itsensä Irinaksi. Naitiin oikein kunnolla sitten ja aamulla selvisi että hän olikin pro.


      • Anonyymi
        031178 kirjoitti:

        Hotelli Moskova vuonna 1986 maaliskuussa naistenpäivän aikaan. Mies oli Lappeenrannasta ja iski mut hotellin hississä. Mentiin hänen sviittiinsä ja yö oli mahtava!! Potenssia riitti ja muutenkin oli kiva mies. Enpä ole sen jälkeen törmänny niin ihanaan mieheen!!

        Se olin mie Jyväskylästä Makkosen linjaautol oltiin mä olin viides kerros .


      • Anonyymi
        34567 kirjoitti:

        Hotel Fregata, Kostamuksessa vuonna 1991. Sellainen komea venäläinen rouva, tuli pöytääni ja esitteli itsensä Irinaksi. Naitiin oikein kunnolla sitten ja aamulla selvisi että hän olikin pro.

        Joo Salakan Penan baaris on pantu monta kertaa ,mut mökit parempia .


    • sitoutumis.kammoinen

      Eräissä saunapippaloissa exäni ystävän kanssa karattiin salaa metsään ja pistettiin oikeen rytisemään pienessä metsäkämpässä, kaikki olivat vaan ihmetelleet että mihin oltiin kadottu, mutta eivät osaneet aavistaa. Aah sitä ihanaa jännitystä ja intohimoa!

    • M'mm

      Olin silloin 16 ja hän oli 20. Oltiin erään kaverimme luana, tutustuimme siällä. No meidän kaverit häipyivät hetkeksi hortoilemaan joten jäimme asuntoon kahdestaan. Päätimme sitten panna toimeksi. No kavereiden saapuessa takaisin päätimme siirtyä tämän miehen asuntoon. Kuten arvata saattaa jatkoimme siihen mihin jäimme ja sitä jatkui aamuun asti! Ai että, se oli kyllä aika menoa :) .. Törmäsin tähän samaiseen jätkään viime vuanna baarissa. No eihän me kumpikaan oltu unohdettu sitä iltaa ;) ja jotenkin päädyimme baarin vessaan (mikä ei muuten todellakaan ole mulle tapaista, että oli kyllä siis ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun baarin vessaan eksyn. ) . Saas nähä, jos vaikka viällä törmäillään joku kerta ;) ...

    • katimami

      Ilmeisesti kaikki tähän asti sulle vastanneet ihmiset ovat siinä tilanteessa, että he ovat lopettaneet yhden yön juttunsa. ;)
      Hetkisen minäkin ajattelin vastata, miútta sittenhän mä tajusin, että varmaan mä harrastan uudestaankin näitä yhden yön juttuja ja enhän mä voi silloin sanoa, että mikä on paras yhden yön juttu, kun en tiedä vielä, kuinka hyviä tulevat kerrat ovat. Joten nyt jää toistaiseksi paras kerta kertomatta. ;)

      • JT

        Kyllähän tässä varmaan tulee vielä lisää yhden illan juttuja olemaan, mutta tähän mennessä toi on kyllä ollut mieleenpainuvin :) .... ( Kommentoin nimimerkillä M'mm )


    • tyttö-tälläinen

      Noin vuosi sitten olin pokannut todella kännissä jonku jätkän, ja mentiin sen asunnolle. Harrastettiin ihan taivaallista seksiä aamuun asti, ja olin sitte nukahtanu. Ku heräsin, ei jätkää näkyny missään joten päätin lähteä äkkiä livohkaan. En muista jätkän nimeä, eikä mulla ole hänen numeroaan. Silti muistelen ja näen välilllä vieläkin unia kyseisestä yöstä.

    • väärinluettu

      "Hotel Fregata, Kostamuksessa vuonna 1991. Sellainen komea venäläinen rouva, tuli pöytääni ja esitteli itsensä Irinaksi. Naitiin oikein kunnolla sitten ja aamulla selvisi että hän olikin pro."

      Haha luin aluksi että poro.

    • solttukuningatar

      Paras pano ikinä, tapahtui n vuosi sitten erään baari-illan päätteeksi. Läksin miehen mukaan eräälle mökille ja en ikinä ole saanut vastaavanlaista seksiä. Koko yö ja seuraava päiväkin meni muhinoidessa.. Kumpikin ollaan naimisissa tahoilamme ja sen jälkeen viestitelty tiuhaan.. Jatkoa odotellessa..

    • football plejeri

      Paras pano oli ehdottomasti itseäni muutaman sentin lyhyempi jalkapalloilijamies. Tavattiin seksinhaku-palstan kautta ja päädyttiin sen asunnolle. Sen kroppa oli taivas. ;p Se oli just eronnut exästään, joten sen tarvi päästä purkamaan tunnekuohujaan. En tiedä oliko tuo nyt mun osaltani törkeää hyväksikäyttöä, mutta seksi oli helvetin mahtavaa. Jälkeenpäin juteltiin niitänäitä kuin ois tunnettu vuosikausia - eikä muutamia tunteja. Mut ei se koskaan soittanu. Ehkä ne palas tyttöystävänsä kans yhteen tai jotain..

      • c kuppi

        Kiva, mulla oli eilen samanlainen, mutta pitkä player. Naitiin karaokebaarin wc tosi ihanasti seinää vasten, kaverilla oli pitkä ja paksu.
        Tunti sitten tulin kaverin kyydissä kotia ja oltiin vielä kylvyssä, sain takaapäin pesukoneen päällä..ihana mies

        NÄHDÄÄN HUOMEN ILLALLA JA KOKEILLAAN TORNIA MUHINOINTIPAIKKANA, KAVERI OTTAA HUONEEN SIELTÄ.
        En ole varam, olenko ihastunut mutta kaverilla on sopivan kokoinen ja ihanat sormet..kaveri käytti öljyä ja pyöritteli niitä pehmeästi
        Mun eri puolilla, tosi kiimanen olo


    • jdkjgkldsjgkls

      Yhden illan jutuista mieleenpainuvin ja parhain/hauskin on ollut entisen säätöni kaverin kanssa. Oli aika kiihkeää touhua ja voisi sanoa, että melkoinen sonni oli kyseessä ;)

      Lisäpuhtia juttuun toi se, että sai kostaa kyseiselle säädölle kunnolla kerralla, ihme etten aiemmin jo näpäyttänyt sitä kunnolla. Tietysti jossain sisimmässään tuli omantunnon tuskia, mutta ei kai siihen juttuun voi sanoa muuta kuin että sitä saa mitä tilaa.

      Mutta itse ilta oli mieleenpainuva sen vuoksi, että kun jätkä tuli kämpilleni ja "mentiin nukkumaan" siinä 5 aikoihin illalla siitä asti oli armotonta jyystöä klo 15 asti iltapäivällä, pari kolme kertaa taidettiin ottaa pieniä puolen tunnin torkkuja mutta ei jätkä malttanut pitää näppejä erossa sen kauempaa. Lisäksi tykkään suihkupanoista niin oli toisaalta onni, että oli kauhea helle niin tuli käytyä sielläkin pariin otteeseen ja jatkettua aina siitä mihin jäätiin :P Varmaan tuli siis yhen illan aikana jotain 8 kertaa harrastettua itse aktia. Kyllä teki hyvää kun oli jo vähän puutteessakin ehtinyt olemaan :)

    • ihmemies2

      Paras yhden yön juttuni tapahtui edesmenneellä Finnjetillä pikkujouluristeilyllä v. 2001. Sinänsä se oli perinteinen laivapano. Erityiseksi se teki sen että miten nainen voi tuntua niin hyvältä. Olin siihen asti ollut sitä mieltä että samalta ne naiset tuntuu, kuori vaan vaihtuu. Mutta tämä oli aivan jotain muuta. Hän tuntui niin hyvältä... Tuollaista naista ei saa varmaan kuin kerran elämässään....

    • Athens 02

      Kreikassa itseäni 15 v. nuoremman miehen kanssa... Baari-illan jälkeen paneskelua hotellin parvekkeella ehkä viisi kertaa... Treffit seuraavana iltana ja sängyssä menikin sitten vuorokausi... Loma loppui, mutta kävin Kreikassa pariinkin otteeseen seksilomalla ja aina oli yhtä mahtavaa tämä nuoren ihanuuden kanssa! Pitkään pidettiin yhteyttä, mutta sitten tapasin nykyisen mieheni ja juttu jäi. Joskus on kiva muistella menneitä ... Tosin eipä nykyisessä miehessänikään mitään vikaa ole. Seksiä saan niin paljon kuin haluan ja hyvää sellaista!

    • soittele Jaana!

      Kyllä mieleen painuvin ja paras pano tapahtui n.15-vuotta sitten Entisen työkaverin kanssa.. minä just just 20 vee ja nainen 36 viiden lapsen äiti.. oltiin firman järjestämälla reissulla (kuopiossa)..
      Julkinen tila.. yläkerran hiljainen käytävä.. suu-seksit..
      panot sieltä ja täältä.. (vittu valvonta kamera) heh! Siitä sit juhlimaan.. ja kotimatka.. sit otettiin huone hotellista (omalta pakkakunnalta) pantiin usemamman kerran eri asennoissa.. (nainen tiesi mitä haluaa)! Ja minä vaan panin sen minkä osasin/pystyin! (Nuori jaksaa) Ja se mies joka väittää et viiden lapsen jälk naisella on horo tavara niin se valehtelee! Aamu päivästä havahduin ja nainen oli poissa.. ymmärrän.. ;0) tavattiin jatkossa muutamia kertoja! Aina yhtä ihanaa! Jaana muistan sinut aina! Mies 35wee!
      Senkin jälkeenkin oon saanu todisteena 3 lasta!

      • Anonyymi

        Olin yhteiskunnan maksamalla viikon "lomalla" lapset oli hommannut kaiken sen paperisodan.
        Heti aamulla lähdin lenkille juoksin noin viisitoista kilometriä, ja sitten yhteiselle ruokailulle.
        Tapasin pöydässä naisen Hannele kertoi että juomasi kun tulin lenkiltä, sanoin oli vähän tyhmää juosta tasamaata. Hannele kertoi että juoksee pieniä polkuja niitä on paljon, nauroin eksyn jos sinne lähden. Sovittiin että käydään illalla tutustumassa polkuihin.
        Illalla katsoin kun tuli pihalle vartalo kuin kike Elomaalla pitkä harmahtava tukka ponihännällä.
        Hannele juoksi edellä katsoin on siinä pylly kohdallaan. Istuttiin rinteen luona olevaan penkkii. Hannele kertoi on kuusi lasta nyt saa olla ilman kitinöitä ja nauroi. Viikon saa nauttia vapaasti.
        Kerroin oman tarinan tyttöjen tekemisistä ja tänne ohjaamisesta. Hannele kysyi onko vaimoa sanoin on hanse. Hannele sanoi kuulostaa tutulta ollaan vaan. Nyt juostaan ja sinä edellä olet katsellut jo pyllyä tarpeeksi. Olin aika loppu kun Hannele pyysi vaan vauhtia. Oli pakko levähtää ennen majoitusta, makoilin kuivalla sammaleella, Hannele venytteli laittoi käsiä maahan ja katsoi jalkojen välistä miltä näyttää, sanoin haluaisin nuolla. Hannele nousi ja sanoi kävellään loppumatka.
        Huomasin että katsoo usein minua, perillä sanoi ihana päästä suihkuun, sanoin ja siideri sen päälle sanoi vain en juo alkoholia pyysin tule sitten kun olet käynyt suihkussa.
        Makoilin sängyllä kun koputus havahdutti, Hannele livahti sisään. Katsoin voiko olla kuuden lapsen äiti, kivat rinnat tiukat housut, mentiin parvekkeelle Hannele sanoi voin kyllä polttaa tupakoitiin ja katseltiin maisemia. Sisällä laitoin viinaa ja mehua, Hannele sanoi yli kaksi kymmentä vuotta sitten maistelin ja tanssin.
        Juotiin kolme paukkua kun Hannele nauroi menee päähän sanoin mennään aulaan siellä on tulo tanssit, sanoi heti en minä osaa sanoin tulet vaan kiinni niin se menee hyvin.
        Hannele pyörähti voinko lähteä, sanoin olet varmaan seksikkäin nainen siellä.
        Tanssittiin melko pitkään Hannele kysyi mitä nyt kun tanssin kauempana, kuiskasin olen päivän katsonut pyllyäsi mikä on kiihottava ja vedin lähelle tunnetko, Hannele ol hiljaa sitten kuiskas tunnen ja painoi kiinni kuiskasin lähdetäänkö sanoi lähdetään.
        Sisällä Hannele katsoi päästetään vapaaksi ja avsi housut kosketteli tuli ja kuiskas kuten tiedät meilläpäin ei olla kovin helliä. Molemmat riisui oltiin vierekkäin hyväilin rintoja Hannele kuiskas ihanaa olet niin hellä, koskettelin vatsaa ja karvoitusta Hannele kääntyi vasten hieroi kalua, kuiskas saanko en ole koskaan ja laskeutu varovasti huulet kosketteli kalua ja ensimmäiset imut oli helliä katsoin Hannelea nätit siniset slmät katsoi ylös hymyili hyvää ja jatkoi sanoin älä pitkään nousi viereen kuiskas en saisi mutta haluan.
        Suutelin rintoja Hannele makasi seljällään kuiski ihanaa tuntuu hullulta suutelin vatsaa silloin kiljahti kutittaa jatkoin suutelua kuiskas älä sieltä suutelin suoraan huuliin kiljahti antoi jatkaa tunsin kuinka reenattu pylly nousi ja laski pyysi monta kertaa tule ylös jatkoin hyväilyä äkkiä jalat leveni alkoi kunnon huokailu ja sitten vapina ja supistelu ja se kesti hyvän aikaa.
        Menin viereen Hannele tuli kainaloon kuiskas kukaan ei ole koskaan tehnyt noin ja halasi.
        Nostin Hannelen kainalosta ja suutelin kuiskas tuoksut suutelin lisää alkoi kunnon kielari kierros ja nousin päälle, Hannele kuiskas haluan voi luoja kun on kova ja ohjasi sisään kun työnnyin koko varrella sain karhu syleilyn kuiskasin olethan aamuun hannele vapisi ja riuhtoi olen viikon jos saan jatkettiin rajua panoa nostin jalat ylös huokasi nyt olen sinun ja raapi kynsillä vähän kun laskin sisään puristi jaloilla ja halasi.
        Kun noustiin ylös käytiin suihkussa. Hannele oli kainalossa kertoi että kotona ei ole vuosiin ollut kuin sisään ja ulos halasi tämä oli ihanaa. Kuiskas joskus on ollut syntisiä ajatuksia tämä oli paljon kauniimpaa kuin ajattelin.
        Sanoin Hannelelle että heti kun näin sinut tuntui tutulta, Hannele nousi niin minustakin ja siellä polulla halusin että katsot oli ihana tunne minua katsotaan, sain syntisiä ajatuksia heti.
        Sanoin onko vielä mene vatsalleen , hyväilin pyllyä jännittyi mitä nyt sanoin silmät kiinni.
        Hannele makasi silmät kiinni hyväilin huulia kuiskas ne on vielä halukkaatt sanoin nosta pyllyä varovasti nosti siirryin taakse ja suutelin pyllyn poskia sanoin levitä , eikä en ilkeä levitin jalkoja hieroin kalulla huulia ja panin sisään kiinteä pylly alkoi heti kuin imemään sisään, sanoin olet seksikäs halukas Hannele kuiski ihanaa niin ihanaa, sanoin vieras panee alkoi liukastumaan hurjana ja kiljahteli pane pane täytä Hannele vapisi ja puristeli pillullaan laskin sisään Hannele laskeutu kuiskas älä karkaa kun pyörähdin viereen otin peittoa ja nukahdettiin.
        Aamulla kuudelta soi kello suukotin hereille kohta juoksemaan, pörröinen tukka sai ojennusta katsoin Hannelea sängyssä alkoi hymyilemään kun näki kuinka tiukilla housut oli laskin housut Hannele oli heti valmis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin yhteiskunnan maksamalla viikon "lomalla" lapset oli hommannut kaiken sen paperisodan.
        Heti aamulla lähdin lenkille juoksin noin viisitoista kilometriä, ja sitten yhteiselle ruokailulle.
        Tapasin pöydässä naisen Hannele kertoi että juomasi kun tulin lenkiltä, sanoin oli vähän tyhmää juosta tasamaata. Hannele kertoi että juoksee pieniä polkuja niitä on paljon, nauroin eksyn jos sinne lähden. Sovittiin että käydään illalla tutustumassa polkuihin.
        Illalla katsoin kun tuli pihalle vartalo kuin kike Elomaalla pitkä harmahtava tukka ponihännällä.
        Hannele juoksi edellä katsoin on siinä pylly kohdallaan. Istuttiin rinteen luona olevaan penkkii. Hannele kertoi on kuusi lasta nyt saa olla ilman kitinöitä ja nauroi. Viikon saa nauttia vapaasti.
        Kerroin oman tarinan tyttöjen tekemisistä ja tänne ohjaamisesta. Hannele kysyi onko vaimoa sanoin on hanse. Hannele sanoi kuulostaa tutulta ollaan vaan. Nyt juostaan ja sinä edellä olet katsellut jo pyllyä tarpeeksi. Olin aika loppu kun Hannele pyysi vaan vauhtia. Oli pakko levähtää ennen majoitusta, makoilin kuivalla sammaleella, Hannele venytteli laittoi käsiä maahan ja katsoi jalkojen välistä miltä näyttää, sanoin haluaisin nuolla. Hannele nousi ja sanoi kävellään loppumatka.
        Huomasin että katsoo usein minua, perillä sanoi ihana päästä suihkuun, sanoin ja siideri sen päälle sanoi vain en juo alkoholia pyysin tule sitten kun olet käynyt suihkussa.
        Makoilin sängyllä kun koputus havahdutti, Hannele livahti sisään. Katsoin voiko olla kuuden lapsen äiti, kivat rinnat tiukat housut, mentiin parvekkeelle Hannele sanoi voin kyllä polttaa tupakoitiin ja katseltiin maisemia. Sisällä laitoin viinaa ja mehua, Hannele sanoi yli kaksi kymmentä vuotta sitten maistelin ja tanssin.
        Juotiin kolme paukkua kun Hannele nauroi menee päähän sanoin mennään aulaan siellä on tulo tanssit, sanoi heti en minä osaa sanoin tulet vaan kiinni niin se menee hyvin.
        Hannele pyörähti voinko lähteä, sanoin olet varmaan seksikkäin nainen siellä.
        Tanssittiin melko pitkään Hannele kysyi mitä nyt kun tanssin kauempana, kuiskasin olen päivän katsonut pyllyäsi mikä on kiihottava ja vedin lähelle tunnetko, Hannele ol hiljaa sitten kuiskas tunnen ja painoi kiinni kuiskasin lähdetäänkö sanoi lähdetään.
        Sisällä Hannele katsoi päästetään vapaaksi ja avsi housut kosketteli tuli ja kuiskas kuten tiedät meilläpäin ei olla kovin helliä. Molemmat riisui oltiin vierekkäin hyväilin rintoja Hannele kuiskas ihanaa olet niin hellä, koskettelin vatsaa ja karvoitusta Hannele kääntyi vasten hieroi kalua, kuiskas saanko en ole koskaan ja laskeutu varovasti huulet kosketteli kalua ja ensimmäiset imut oli helliä katsoin Hannelea nätit siniset slmät katsoi ylös hymyili hyvää ja jatkoi sanoin älä pitkään nousi viereen kuiskas en saisi mutta haluan.
        Suutelin rintoja Hannele makasi seljällään kuiski ihanaa tuntuu hullulta suutelin vatsaa silloin kiljahti kutittaa jatkoin suutelua kuiskas älä sieltä suutelin suoraan huuliin kiljahti antoi jatkaa tunsin kuinka reenattu pylly nousi ja laski pyysi monta kertaa tule ylös jatkoin hyväilyä äkkiä jalat leveni alkoi kunnon huokailu ja sitten vapina ja supistelu ja se kesti hyvän aikaa.
        Menin viereen Hannele tuli kainaloon kuiskas kukaan ei ole koskaan tehnyt noin ja halasi.
        Nostin Hannelen kainalosta ja suutelin kuiskas tuoksut suutelin lisää alkoi kunnon kielari kierros ja nousin päälle, Hannele kuiskas haluan voi luoja kun on kova ja ohjasi sisään kun työnnyin koko varrella sain karhu syleilyn kuiskasin olethan aamuun hannele vapisi ja riuhtoi olen viikon jos saan jatkettiin rajua panoa nostin jalat ylös huokasi nyt olen sinun ja raapi kynsillä vähän kun laskin sisään puristi jaloilla ja halasi.
        Kun noustiin ylös käytiin suihkussa. Hannele oli kainalossa kertoi että kotona ei ole vuosiin ollut kuin sisään ja ulos halasi tämä oli ihanaa. Kuiskas joskus on ollut syntisiä ajatuksia tämä oli paljon kauniimpaa kuin ajattelin.
        Sanoin Hannelelle että heti kun näin sinut tuntui tutulta, Hannele nousi niin minustakin ja siellä polulla halusin että katsot oli ihana tunne minua katsotaan, sain syntisiä ajatuksia heti.
        Sanoin onko vielä mene vatsalleen , hyväilin pyllyä jännittyi mitä nyt sanoin silmät kiinni.
        Hannele makasi silmät kiinni hyväilin huulia kuiskas ne on vielä halukkaatt sanoin nosta pyllyä varovasti nosti siirryin taakse ja suutelin pyllyn poskia sanoin levitä , eikä en ilkeä levitin jalkoja hieroin kalulla huulia ja panin sisään kiinteä pylly alkoi heti kuin imemään sisään, sanoin olet seksikäs halukas Hannele kuiski ihanaa niin ihanaa, sanoin vieras panee alkoi liukastumaan hurjana ja kiljahteli pane pane täytä Hannele vapisi ja puristeli pillullaan laskin sisään Hannele laskeutu kuiskas älä karkaa kun pyörähdin viereen otin peittoa ja nukahdettiin.
        Aamulla kuudelta soi kello suukotin hereille kohta juoksemaan, pörröinen tukka sai ojennusta katsoin Hannelea sängyssä alkoi hymyilemään kun näki kuinka tiukilla housut oli laskin housut Hannele oli heti valmis.

        Laskin housut Hannele oli heti valmin kuiskas näin kun nousit en ilennyt sanoi tule heti. Sanoin nyt en välitä mistään tällä viikolla huokas ja suukotti olen vähän ihanan hellä rakasteltiin hellästi välillä lantio nousi voimakkaasti kuiskasin olet haluttava sanoi haluan että panet kunnolla kun noustiin lauleli suihkussa, tuli ja sanoi käyn vaihtamassa vaatteet.
        Juostiin toista tuntia ja syömään, eräs nainen sanoi ihanaa pääsitte yhtä aikaa sanoin kävi onni.
        Naisilla oli päivällä omia harjoituksia ja liikuntaa ei nähty monesti päivän aikaa, illalla odottelin ja nukahdin. Kuulin koputuksen avasin oven Hannele tuli ja suuteli, sanoi oli pitkä päivä ilman sinua. Katsoi saunatakkia riisui jäi vain alusasu. Halasi kuiskas onko väärin että tulin, suukotin ja hyväiln samalla rintoja. Hannele kuiskas miten muistan tämän kuiskasin kuvataan sun puhelimella, huokasi en minä ilkeä olen kotiäiti.
        Sanoin ei kuvata kasvoja anna vähän kuvaan.
        Kerroin mtä tekee, Hannele tuli suihkusta vettä valuen kuvasin rintoja Hannele hieroi rintoja ja nännejä pitkiksi käveli eteen kääntyi levitti jalkoja ja kumartui avonaiset huulet näkyi hyvin hieroi häpyhyylia sormet oli ihan märät, odotti kova kalu painui aukon reunalle ja painui sisään, kuului kuinka pyysi sisään kalu kävi pari kertaa sisässä ja tuli ulos märkanä Hannele laskeutu kontalleen kuiskas rakas tule sisään puhelin oli lattialla lähellä pillua nain hitaasti pillun kiemurrellessa kalua vasten kuului litinä huusi älä ota pane sisään kaikki rajua rakastelua orgasmiin asti vedin sievästi pois spermaa laskeutu puhelimeen Hannele puhisti puhelimen nopeasti.
        Oltiin sängyssä kuiskas katsotaan. Katsoi ja huokasi tuosta ei tunne katsoi voi olenko noin seksy tuossa ihanasti sisään, hei jätit puhelimen kuvaamaan siinä pillu valui nesteitä ja kuului kunnolla pillun äänet, kun vedin pois kuului huokkaisu ja sperma valui ulos pitkinä roikkuina. Hannele halasi en olisi uskonut että olen noin porno aivan ihana kuvaus.
        Loput kasi päivää meni harjoitellessa ja yöt rakastellessa. Meni kuukausia kun sain puhelimeen viestin, ihana kuvaus milloin nähdään vaikka vähän aikaa, aina kun katson tulee riivattu halu. Tavattiin viikkojen päästä olin varautunut sain kaverilta sinisiä kaksi kappaletta, odottelin hotellilla Hannele tuli omalla avaimella, riisui takin ja kengät, katsoin kun riisui alasti nostin peittoa tuli viereen kuiskas koske, oli märkä nousin ja panin heti siisäään nosti jalat ja sanoi pane olen odottanut kuului vain märäkä ääni tuntui että ei saa tarpeeksi kunnes laukesi halasi ja rutisteli painoin kovalla kalulla tuntui että loppua ei tuu Hannele sai toisen kerran panin vauhdilla itki jo kiimasta kunnes tulin olin pyörtyä kalu vain koveni ja laukesi voimalla itsekkin tunsin kuinka voimalla.
        Pani veilä kahdesti ennen aamua edestä ja takaa Hannele oli ihan puhki kun nukahti.
        En tarvinnut kuin yhden tapletin kestin hyvin. Aamulla kuiskas anna käsirasva nyt olen tosi saanut ja nauroi, hiroin käsirasvaa pilluun sievästi ja kaluun Hannele makasi silmät kiinni kuiskas kiitos meni jalkojen päälle levitin Hannele kuiskas kyllä se jo riittää työnnyin sisään liukkaana kuiskas olenko noi haluttava pidin pohjassa kuiskas pidä pidä ei mennyt pitkään kun kiljui luojaah minä tulen laukesi kalu pohjassa puistel päätään jatkoin sievää panoa tosi pitkään kun laukesin kuiskas nyt on rasvaa makasi pitkään sanoin haluaisin olla tässä ja antaa aina vaan. Kun nousi nauroi sisko tulee ostarille katsellaan vaatteita. Miten voin kävellä olen niin kiimassa että pillu ei sovi jalkojen väliin halailtiin pitkään ja Hannele lähti. päivällä tuli viesti sisko kyselee koko ajan miten olen niin rauhallinen, sanoi silmät kiiltää ethän vain ole raskaana, sanoin voin ollakkin on niin hyvä olo. Katseli koko ajan minua. Halusin sanoi ota mies päiväksi niin näet, laitoin viestin käske kylään, luulet vain että sanon.

        Hannele alkoi painostaa minun pitää tavata Teija ennen kuin tekee jotain hullua, on kertonut että kokeilee jonkun kanssa kun mies on ensimmäinen ja ainut, sanoin menee liian suureksi joudun kiinni. Hannele vakuutti että ei mene ja Teijakin käyttää jo nyt salaa pillerejä vaikka vakaumukseen ei kuulu, annoin periksi sain kuvi a Teijasta kesällä otettuja, on kyllä vetävän näköinen kolmekymmentäkasi vuotiaaksi.
        Tapasin Teijan hotellissa odotin että tulee avaimen kanssa. tutustuttiin ja annoin viiniä joi nopeasti lasin sanoi kyllä että ei juo normaalisti mitään. Istuttiin jonkin aikaa, Teija oli vähän hämillään riisui alusasuun, minulla oli pikku housut jalassa.
        Otin viereen istumaan , kertoi että on hankalaa. Katsoin miten aloitan , suutelin yllättyi kuiskas suutele vielä en tiedä mitä tehdä suudeltiin kosketin sievästi laskin olkaimet suukotin rintoja ja lopuksi nännejä Teija sanoi en ole saanut tämmöistä hellyyttä.
        Vedin sänkyyn suutelin lisää rintoja mitkä oli täydelliset hyväilin vatsaa ja housujen päältä Teija rauhottui tunsin pikkarien läpi pulleat huulet hyväilin sievästi suukotin jo vatsaa.


      • Anonyymi

        Teija esteli et kai halua suudella sieltä, siirsin käden ja suutelin housun päältä, Teija kuiskas ei kukaan ole... housut jo laskeutu vedin hitaasti alas, suutelin huulia, pidin Teijan käsistä kiinni koko vartalo värisi jatkoin sievästi, työnsin samalla jalkoja erilleen maistoin puhtaan pillun maun jatkoin ja kosketin sormilla Teija antautui huokasi saat tehdä, ei mennyt pitkään kun tunsin sormissa supistelua jatkoin ja Teija kiljaisi kuiski jatka jatka, sai ensimmäisen orgasmin vieraalta ja imettynä. Teija oli vieressä kuiskas en tä sinä käännyin seljälleen, Teija katsoi ja pristi kalua, laskeutu sievästi ja jatkoi ylös alas runkkausta kuiskasin maista epäröiden maistoi vähän kerrallaan sitten imi kunnolla silmät kiinni, vedin ylös viereen Teija kuiskas onko sisko tehnyt kuiskasin on ja monesti menin Teijan päälle avasi heti haarat tuönnyin sievästi otti vastaan jalat leviällä kysyi panitko siskoa näin kuiskasin vaikka miten, nyt alkoi jalat nousta ja lantio elää huokasi en ole koskaan nauttinut näin, olet ihana haluan pitkään haluan monesti ja suudeltiin.
        Teija antoi kuin todella ammattilainen kun aloin tulla kuiskas laske haluan tuntea pidin pohjassa jännittelin kalua ja laukesin vapisi ja huusi nyyyt ja siirtyi viereen kuiskas se oli älytöntä olen aivan sekaisin. käytiin pesulla. Sanoin Teijalle kyykisty tuohon Teija oli polvillaan sohvalla sanoi levitä jalkoja, huokasi ivan hullua mitä sinä.
        Suutelin huulia Teija säikähti suutelin uudelleen nyt antoi suudella ja levitti haaroja nuolin pyllyä ja pillun huulia. Teija kuiskas antoiko sisko sanoin antoi kuvasin sitä sen puhelimella, valehtelet ei varmaan nuolin lisää huokaili on se voinut antaakkin.
        Teija avasi puhelimen laiton videon ja kuvasin Teijalla oli tiukka paita päällä istui sylissä kuvasin pystyjä rintoja nännit pullotti komiasti rieroin rintoja sievästi Teija huokali pyöritin nännejä hiljakseen Teija nosti paitaa kuvasin sivusta kun maistelin nännejä Teija laittoi kädet kalulle kuvasin alhaalta kalu olihan kiiltävän kova kumarruin suutelemaan nännejä.
        Laitoin puhelimen haaroihin kalun viereen nostin Teijaa liukkaat kalut antoi periksi kalu meni litisevällä äänellä sisään pidin pakaroista kiinni ja nostelin Teija painoi kokonaan kalun sisään ja nousi kuiski ääneen ihana kalu pian painoi syvään ja vapisi pari nostoa ja laukesin syvälle suutelin pitkään kalu sisällä Teija nousi tunsin kuinka spermat valui kiveksiä pitkin, Teija nousi ja kääntyi otin puhelimen käteen.
        Teija tuli syliin, katsotaan.
        Kuiskas heti tuossa halusin jo sisään kun imin nännejä kun laittoi sisään katsoi minua sinä kuvasit, liukkaat pilun huulet aukeni kalu painui sisään hyväilin rintoja Teija kuiskas ihanaa nähdä kun panet minua olen ihan kuin pornokuvissa, kuiskas olen salaa katsonut.
        Katso miten olen auki ja kuinka siemmenet valuu, hyppäsi toisinpäin olet ihana.
        Teija lähti aamulla iloissaan ja harmissaan kuiskas milloin saan uudelleen sitä en tiedä.

        Hannele soitti joku päivä, Teija on vieläkin kuin eri ihminen ja kotonakin kuulema menee hyvin. Kuiskas sitten näin ne kuvaukset, olet roisto ne piti olla vain minun oma kokemuksia, sanoin korvaan sinulle kuiski pusi pusi pitää lopettaa mieheni tulee lasten kanssa, kuiskas haluan vielä kokea sen toisen reijän hei hei.


    • Eiehkäjärkevääollut

      Itse olin kohta 15 ja jätkä oli jo 15. Sillä oli jotain juuria Iranissa (siellä miehet kehittyy suht nopeesti mun käsityksen mukaan) ja sillä oli jo tyyliin parta... Monesti sitä luultiin semmoseks n. 20-vuotiaaks... No joo mutta siis oli meidän koulun ehkä suosituin poika. Oltiin kaupungilla ja päädyttiin sitten hänen kanssaan kauppakeskuksen naisten vessaan... Pyysin panemaan peppuun (koska pidän siitä ja sen kyrpä ei ois mahtunut mun sisälle). Otin vielä suihinki..


      Mä en silloin varsinaisesti seurustellut mutta mulla oli ollut jonkun aikaa säätöä yhden toisen kanssa. Mutta ei keskusteltu tai muutakaan tän jälkeen oikeestaan yhtään. Oli kiva pikapano :-)

    • Kokeilluteikaduttanut

      Aikuisiällä. Jonkin aikaa ilman suhdetta kirjoittelin netissä ja jutut meni jotenkin siihen suuntaan. Tavattiin sokkona selvinpäin, nainen oli todella kiva yllätys. Molemmat halusi, molemmat halusi miellyttää toista. Sen tietäminen tuntui erityisen hyvältä. Mentiin hotelliin. Tapaamisen alkujännitykseen sekoittui pian rentous ja kiihko. Mieletön yö.

    • Heti_uudestaan

      Itsellä (18v) oli eilen paras yhdenillan juttu tapasin 19 vuotiaan miehen Lappeenrannan gm:ssä ja mentiin siitä sitten hänen kämpälleen ja yö oli hyvin pitkä ja nautinnollinen (muna juuri sopivan kokoinen ja osasi laittaa juuri oikeisiin kohtiin , kuten g-piste ;) ) Vaihdettiin snäpit ja ensi viikonloppuna olisi tarkoitus tavata uudestaan ;)

      • Taisit-homoilla

        G-piste teillä kundeilla on perseessä.


    • oihjavoih

      v. 2004 Kuopiossa. Ajelin autolla 5-tietä ja soitin yhdelle puolitutulle naiselle. Hän sattuikin olemaan kotosalla ja sovittiin, että poikkean moikkaamassa. Hän leipoi parsakaali-gratiinin ja söin silloin ekan kerran eläissäni parsakaalia. Juteltiin niitä ja näitä ja huomasin, että kello oli jo aika paljon. Päätettiin, että jään yöksi, kun minulla oli vielä matkaa parisensataa kilometriä kotiin. Hän petasi itselleen vuoteen sohvalle ja minä sain vieraana mennä hänen sängylleen nukkumaan. Makoilin sängyssä selällään ja aivan älyttömän kova himo oli päällä. hyväilin itseäni ja kai huokailin niin äänekkäästi, että hän sen kuuli. Hän kysäisi, voisiko tulla nukkumaan samaan sänkyyn ja tottakai suostuin. Hänellä oli vain stringit jalassaan, kun sujahti saman peiton alle. Juttelut jatkuivat sitten eroottiselle puolelle ja päätimme että voisimme olla ystäviä yli ystävyysrajojen. Rakastelimme kolme kertaa sen yön aikana. Aivan taivaalista seksiä.
      Jäi ainoaksi kerraksi. Muistan kuitenkin koko elämäni sen.

      Olin silloin noin 35v ja hän vajaa kolmekymppinen...

      Kiitos M

      t: J

      • pärttyli

        No, tarinat ovat tarinoita, mutta tosimies ei suutele.


    • sormellakokeillut

      Paras yhden yön juttu tähän mennessä tapahtui Käläviällä. Siellä melkein sain.

      • Ikiätmi

        Minulle sanoi, että haista vittu.
        Eikä sitten antanutkaan haistaa.
        Tämän jälkeen on ollut hiljaisempaa naisrintamalla.


    • waukokemus

      Pari vuotta sitten, puolituttu mies. Seksi eläimellistä, mies nosti minua ties mihin asentoihin. Elämäni parasta seksiä, mies laittaa vielä joskus viestejä tapaamisen toivossa. Kieltäydin, vaikka olen sinkku.

    • jotkutsenosaa

      Olin 44, nainen 47, aika kone täytyy myöntää oli myös sinkku joten elättelin toivoa uusinnasta mutta eipä enää tavattu. Nainen tiesi kyllä mistä mies lämpiää, imi hartaasti ja käytti kieltään taitavasti ja sain minäkin eka kertaa elämässä posliinipillua. Nainen osasi myös pidätellä mun laukeamista parilla jutulla kun huomasi että olen herkillä kunnes sitten sekin huipennus koitti, mikä nautinto eikä varmaan enää toistu samanlainen hekuma.

    • Per-kel

      Oliskohan ollut Mitzushimassa 1977 ? Pieni Geisha otti hoiviinsa , kylvetti, hieroi ja vähän muuta.- Seinillä ja katossa oli peilit ja sänky motoroitu ! :D

    • onnistuneita

      ¿ muutama vuosi takaperi, nelikymppisenä
      ¿ omassa hotellihuoneessa työkeikalla
      ¿ työkaveria paljaalla pitkään, illalla ja aamulla
      ¿ odottamatta ja yllättäen löysin naisen alastomana omasta vuoteestani. Oli anteliasta laatulihaa.

    • Kevyempääkiitos

      Niistä on monia ihan hyviäkin kokemuksia. En tuomitse itseäni tai muita, joilla on ollut yhden yön juttuja. Pitää muistaa, että monilla sinkuilla ei ole muuta keinoa saada! Joskus tarvii toista ihmistä ja sexiä, niin se vain on.

      Niin mutta se paras yhen yön juttu tähän mennessä. Se oli yksi mua nuorempi mies, johon otin yhteyttä vähän randomina... piti tämän tädin huippuvireessä vielä toisellakin tapaamisellamme, eli ei jäänyt tällä kertaa vain yhteen iltaan sextailut hänen kanssa! Ihanaa vaihtelua ainakin tylsähköön arkeen!

    • Alfa-pariskunnalle

      Muutama vuosi sitten, jazzeilla, n.50v nainen haki nuoren miehen tanssimaan :) ilta jatkui mahtavan jutustelun ja tanssien seurassa, kunnes tuli hotelliin lähtö, hän lähti hotelliin luokseni missä vietimme todella nautinnollisen aamuyön.
      Ei osannut nainen aavistaa nuoremman miehen "taitoa" . Toki oli itsekin mahtava huomata että nuori mies saa/kykenee tyydyttämään vanhemman koneen naisen.
      Tänäkin päivänä tapailemme useamman kerran kk.
      Ei voi kuin kehua teitä upeita vanhempia naisia!

    • hkgkjgjgggj

      olin armeijassa vlkp juovuksissa ja likka imi kiinni ja vaati himaansa, vähä karvainen, b 75 kupit kurviks urheilija painoin 3x ammulla kerta kiellon päälle tiukka kuin kivääri, ikä 14v, ihmettelin settiä.
      oli neitsyt luonnollisesti alussa
      neitsyt lukiotyttö, illalla kylään, kertoi että on ongelma kun on neitsyt eikä voi alkaa seukkaan kun on jo niin vanha, otin haasteen vastaan,lähestyin pitkällä kyrvällä, laskin nesua koko yön tiukkaan holeen.
      eronnut 30v nainen, tavattiin tansseissa halusi että tulen joskus kahville. menin sitten joskus, join pullon viinaa esileikiksi, painoin illan ja korkkasin vielä hanuripuolenkin, mikä oli melkoisen tiukka puoli.
      onhan noita kun alkaa muisteleen

    • kaup.tekn

      Oulussa-koulussa. Opiskelin markkinointi instituutissa ja tenttiviikon asusuin hotellissa. Samaan hotelliin sattui myös samassa koulutuksessa oleva rouva. Käytiin ilalla lähi pub íssa muutamalla oluella ja hotellille tultuamme rouva ilmoitti, että ei osaa nukkua yksin vaan minun on lähdettävä hänen luokseen. Huoneeseen saavuttuamme hän ilmoitti: "Tiedätkö poka mihin nyt jouduit" En kyllä osannut aavistaa. Yhtä seksiä koko yö. Vielä ennen aamupalaa suihkussa takaapäin. Oli aivan mahtavaa. Sen jälkeen kaikki luentojaksot samassa hotelissa. Eli ei se ollut varsinaisesti yhdenyön juttu, mutta eka kerta oli mieleen painuvin.

    • Tutor

      Opiskeluaikana, olin tutor ja yksi suoraan lukiosta yliopistoon tullut fuksi oli ihastunut minuun. En ollut kiinnostunut hänestä, mutta yksien bileiden jälkeen oli kova panetus ja laitoin likalle tekstarin, että kiinnostaisiko tulla käymään luonani. Siitä sitten siirryttiin melkein suoraan asiaan, pienen imuttelun jälkeen vaatteet pois ja hommiin, aluksi lähetyssaarnaaja, sitten tyttö tuli päälle ja lopuksi doggystyle. Muistan kun panin tyttöä takaapäin ja mietin, että tämä on pelkkää härskiä naimista. Herätessä tyttö oli kyljellään ja minulla aamuerektio ja ryhdyin heti hommiin ja panin häntä aluksi hetken lusikka-asennossa, josta komensin hänet taas kontalleen ja nain takaapäin. Jälkeenpäin olikin sitten välillä kiusallista, kun tyttö loukkaantui minulle, koska olisi halunnut jotain enemmänkin kuin yhden yön jutun ja törmättiin usein bileissä.

    • Anonyymi

      lehmän kanssa

    • Anonyymi

      nuorena 15- v . kenties yksi yö pimeähkössä navetassa lehmän takana isolla jakkaralla. Tärisin kiimasta, Kosketin lehmän vittua kädelläni ja sen nostaessa häntäänsä en voinut kuin painaa kyrvän sen sisään. Loppua en haluaisi enää tarkemmin kuvailla mutta se kesti niin kauan että ihmettelin että loppuuko tämä koskaan. Muisto on säilynyt mielessäni vielä tähänkin päivään saakka eli yli 50 vuotta. Se oli paras seksikokemukseni ikinä.

      • Anonyymi

        kävitkö välillä suutelemassa mansikkia . . . .


    • Anonyymi

      olin 18v oli ihana naida- Tuli sitten melkein heti- Tyttö ei ollut neitsyt. Minä olin.

    • Anonyymi

      22v ikäisenä jostain chatistä bongasin paikkakunnalla naisporukassa lomailevan lähes 50v naisen. Jutustelu kääntyi aika nopeasti intiimiksi ja sain houkuteltua naisen jäämään mökkiin kun muu porukka lähti ravintola/baarikierrokselle.
      Sovitusti menin mökille kun muut olivat lähteneet, saunaa lämpenemään ja aikalailla koko ilta meni pillua nuollessa ja nussiessa. Naimisissa oleva perheelinen nainen oli kyllä kovassa puutteessa. Mukavaa aikaa oli ja lämmöllä muistelen.

    • Anonyymi

      Viikko sitten kun olin vierailulla vaimon parhaan naisystävän luona. Pullo viiniä ja yhteinen himo.

    • Anonyymi

      Olin kolkyt viis ja menin etukäteen hotelliin päivällä odottamaan miestäni. Menin heti tiskille istumaan, viereen tuli tumma mies halusi tarjota, join yhdet sanoi lähtee hotellista vasta neljältä, paljonko maksaa oli mennä väärään kurkkuun juoma, mietin paljonko maksat sanoi heti neljä sataa mennään on huone. Kävelin melkein täristen huoneeseen, mies oli ystävällinen riisui sievästi vaatteet, olin alusvaatteineen edessä.
      Mies riisui hitaasti kun otti housut, kalu oli vinossa ja jo aika pitkä, näytti alas olin kontallaan hyväilin kasvavaa kalua tähän astisista isoin.
      Imin aika pitkään mies nosti sängylle vetäisi housut ja kumartui tunsin kielen kosteassa mirrissä katosi heti pelko sain nauttuia hulluna nuolemisesta ei lopettanut ennen kuin tulin sitten nousi ja painoi sisään tunne että olen huora sai himon valtaan nostin jalat koukkuun nautin joka työnnöstä tulin toisen kerran ennenkuin mies laukesi paljaalla siinä vaiheessa iski kauhu onkohan tauteja sain pitkiä ruiskauksia sisään, nousin ja kipitin jalat ristissä pesulle.
      Mies sanoi ei ole tauteja vaimo on laitoksella pikku tytön kanssa antoi rahat ja lähdin alas join kossukolan ja menin pesulle pesin pitkään pillu oli vain turvoksissa ja halukas nipistelin nännejä olo ei parantunut, onneksi mieheni tuli olin pikkuhousuissa, riisui äkkiä ja työn si sänkyyn työntyi heti annoin kuin huoran pitää mieheni oli haltioissaan olin odottanut viikon ilman otettiin jonkun aikaa piti lähteä syömään mieheni työnsi sänkyyn ja pani takaa kuiskas sinusta tulisi hyvä huora levitin jalkoja kuiskasin minähän olen, alkoi kiivas pano sain kunnon orgasmin kun pantiin voimalla. Silloin päivällä sain tuntea kiimasena kun otetaan.

    • Anonyymi

      Olin silloin valalomalla armeijasta. Olin etsinyt epätoivoisesti tyttöystävää ennen inttiin lähtöä siinä kuitenkaan onnistumatta. Meillä ei silloin 70-luvun lopussa mulkkukomppaniassa pyörineet lomat kovin hyvin, ja se oli vasta toinen kerta puolentoista kuukauden aikana kun en ollut kiinni. Ekalla lomallakin olin vielä toipilas vatsataudin jäljiltä. Mutta sillä lomalla olin taas kiimainen kuin piru. Ja se olikin paras loma koko inttiaikanani.

      Menin ensin vakidiskooni tanssittamaan kilttejä tyttöjä, mutta jälleen ilman menestystä vaikka en hakenutkaan mitään pikavoittoa. Treffit olisivat riittäneet, suudelma siihen päälle olisi ollut jo hyvä saavutus varsinkin jos tyttö ei olisi tehnyt oharia kuten joskus tapahtui sitten treffipäivinä kun pitivät minua pilkkanaan.

      Suunnistin sen jälkeen kiireellä kohti Cabare Oscaria josta olin ensimmäiset kokemukseni saanut. Molemmat lehmiä joilta joutui kärttämään puolen yötä, ja jotka sitten olivat kaiken lisäksi surkeita panoja. Aikaa oli ehkä minuutti ja matkaa yksi kortteli, kun vastaani tuli punatukkainen rehevä opiskelijatyttö. Päätin panna kaiken yhden kortin varaan, ja rupesin piirittämään häntä. Aluksi hän käski minun painua helvettiin, mutta vaikka olin silloin vielä ujo ja kokematon, jatkoin yrittämistä kuten joku etelänmaalainen jätkä välittämättä vastaanotosta. Yhtäkkiä minua pari vuotta vanhempi tyttö muuttikin mielensä. Ja sitten lähdettiin Pispalaan, jossa oli aikoinaan jo poikuudestani päässyt, kävelemään hänen alivuokralaisboksiinsa. Muistan kuinka harjun päällä satoi vähän, ja syystuulet puhalisivat navakoina kun laskeduimme kohti kattoja alas siihen taloon jossa hän asui, ja hiivimme hiljaa hänen huoneeseensa.

      Sinä yönä sain eka kertaa kunnolla. Tyttö oli valmis kaikkeen, ja tarjosi jopa sellaista mitä en ollut edes ajatellut pyytää. Jätin väliin koska ekan luokan puolikin oli minulle vielä aika uutta. Ihan eri luokkaa seksipartnerina kuin ne lehmät ennen häntä. Myöhemmin olen kyllä saanut vielä paremminkin, mutta olinhan silloin jo itsekin viimein panomies. Olisin pannut häntä toistekin vaikka meillä ei ollut mitään muuta yhteistä. Tyttö oli stallari, ja meinasin mokata koko jutun kun erehdyin keskustelemaan hänen kanssaan politiikasta ennen puuhiin ryhtymistä. Jotenkin en vain voinut uskoa että näin helpostiko se tällä kertaa käy. Elämäni ensimmäinen pikapoka.

      Törmäsin häneen seuraavan kerran pari kuukautta myöhemmin TIllikassa vaan eipä antanut enää kun "mä olin silloin sellaisessa vaiheessa". Vitutti niin saatanasti taas lomalla ollessani kun tietenkin jäin jälleen puutteeseen.

    • Anonyymi

      Intistä lomalla ja iskin kadulta ainskin 50 vuotiaan naisen joka tahtoi kotiinsa yksiöön. Vaatteet pois ja sänkyyn. Sinä yönä laukesin kerta toisensa jälkeen ja hän kehui minulla olevan oikea miehen kalu. Paljaalla pohjaan ja pussit tyhjäksi. Pienen levon jälkeen yhä uudestaan ja uudestaan, kerrankin sain panna kunnolla.

    • Anonyymi

      Mun silloisen poikaystävän veljen kanssa eksyttiin sänkyyn. Hän kertoi olleensa ihastunut kaiken aikaa (siitä asti kun oli minut nähnyt). Taivas kun tuntui hyvältä. Ei ollut pelkästään panemista vaan rakastelua. Tällä hetkellä tämä velipoika on minun aviomies ja meillä on kaksi ihanaa lasta.

      • Anonyymi

        Oi, onpas ihana tarina! ❤️❤️


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4714
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1904
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      229
      1463
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    10. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1234
    Aihe