Ripsien pidennys

pop ripset

Te jotka teette kotona ripsiä niin paljonko veloitatte? Mua ei kiinnosta teettekö pimeenä vai ei, vaan hinta =). Olen itse juuri käynyt koulutuksen ja alan tekemään ripsiä.

77

11958

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuuliviemä

      Veloitat sen ammattitaidon mukaan.Miten haluat!

      • 8+16

        otan 60e, olen parturi-kampaaja/kosmetologi, kotona samat tarvikkeet kuin töissä. työpaikalla hinta on tuplat. huollosta otan 30-40e, riippuen paljon tarvii laittaa ja paljon menee aikaa. jos sulla ei mitään kauneudenhoitoalan koulutusta ja olet juuri vain käynyt kurssin, niin sinuna ottaisin ensimmäisistä 5 ripsistä n.20-30e. jotta saat kokemusta, varmuutta ja nopeutta.

        tekemällä tämänkin homman oppii, mutta täytyy tietää mitä tekee ja miksi. kurssilla sulle annetaan ohjeet ja sitten käytännöntyössä opit niitä soveltamaan :)


      • Anonyymi
        8+16 kirjoitti:

        otan 60e, olen parturi-kampaaja/kosmetologi, kotona samat tarvikkeet kuin töissä. työpaikalla hinta on tuplat. huollosta otan 30-40e, riippuen paljon tarvii laittaa ja paljon menee aikaa. jos sulla ei mitään kauneudenhoitoalan koulutusta ja olet juuri vain käynyt kurssin, niin sinuna ottaisin ensimmäisistä 5 ripsistä n.20-30e. jotta saat kokemusta, varmuutta ja nopeutta.

        tekemällä tämänkin homman oppii, mutta täytyy tietää mitä tekee ja miksi. kurssilla sulle annetaan ohjeet ja sitten käytännöntyössä opit niitä soveltamaan :)

        Hei,
        Minulla on jalka poikki ja etsin epätoivoisesti ammattitaitoista superhyvää russian volym-ripsien tekijää kotiin Töölöön.
        Voisitko tulla niin pian kuin mahdollista.
        Vastaa ystävällisesti 0400 496818


    • Itse teen myös kotona, otan uusista ripsistä 30€ ja samoin huollosta 30€ on sitten huoltoväli mikä tahansa ja moni jostain syystä haluaa usein kokonaan uuden.

      • Marilyn

        Missä päin ninni712 asut? Mulla on ollu ripsiä mutta nyt pitäny taukoo jotta omat ripset saa vähän happee.


      • mirahhh

        Olisin kiinnostunut. missä päin suomee asut, itse porissa..


    • Saraaaaa

      Hei te jotka teette niitä kotona, missäpäin suomea asutte? :) Itse haluaisin ripsenpidennykset.

      • TE

        Ratsukatu 8 Leppävaara 50 eur :0449930688


      • verottajaiskee!!
        TE kirjoitti:

        Ratsukatu 8 Leppävaara 50 eur :0449930688

        Maksat verot myös? Saahan sulta kuitin??


      • käykö visa
        TE kirjoitti:

        Ratsukatu 8 Leppävaara 50 eur :0449930688

        Voiko maksaa visalla meikä ei maksa, kun kortilla.


    • ölö

      missäpäin teet ripsiä?

      • TERJ

        ESPOO RATSUKATU 8 LEPPÄVAARA PUH:0449930688


    • hohhoijakkaa

      hommatkaa toiminimi ja tehkää töitä rehellisesti
      ei kukaan omaa työtänsä arvostava tee ripsipidennyksiä 30 euron hinnalla.
      ja sitä paitsi työ on sen verran pikku tarkkaa ja aikaa vievää (uusien kans kuitenkin menee se 1,5h jos tekee kunnon työtä) niin kuka tekee 30 euron hinnalla kunnollista jälkeä? itse maksan mielummin enemmän jotta lopputulos on paras mahdollinen.

      • tarkkapirkko

        Kerrohan miten työnjälki vaikuttaa onko yritystä vai ei? Luuletko tosiaan että ihminen tekee heti parempaa jälkeä jos on toiminimi? Mitä jos joku haluaa tehdä harrastusmielessä niin etä tuo 30€ kattaa vaan tarvittavat materiaalit??? Mietipä vähän mitä täällä rustaat!!


      • yrittäjät
        tarkkapirkko kirjoitti:

        Kerrohan miten työnjälki vaikuttaa onko yritystä vai ei? Luuletko tosiaan että ihminen tekee heti parempaa jälkeä jos on toiminimi? Mitä jos joku haluaa tehdä harrastusmielessä niin etä tuo 30€ kattaa vaan tarvittavat materiaalit??? Mietipä vähän mitä täällä rustaat!!

        Toiminimellä rehellisesti toimivat maksaa myös verot ja heillä on myös vakuutukset, jos jokin menee vikaan niin sillon on hyvä olla vakuutukset kunnossa ja myös jos valitat kuluttajaasiamiehelle, niin liike on velvollinen korjaan töppinsä, mutta jos joku harmaantalouden tekijä töppää niin vastuu on kuluttajan.


      • ripsipriimalaatu
        tarkkapirkko kirjoitti:

        Kerrohan miten työnjälki vaikuttaa onko yritystä vai ei? Luuletko tosiaan että ihminen tekee heti parempaa jälkeä jos on toiminimi? Mitä jos joku haluaa tehdä harrastusmielessä niin etä tuo 30€ kattaa vaan tarvittavat materiaalit??? Mietipä vähän mitä täällä rustaat!!

        Harrastusmielessä tekijöillä ei ole ammattimainen työnjälki, vaikka tuntuvat monesti niin kuvittelevan. On noita nähty ja korjattu kymmeniä tapauksia!


    • ---

      Tarkkapirkon kanssa ehdottomasti samaa mieltä! Toiminimi ei tosiaan anna takuuta siitä että työnjälki olisi välttämättä hyvää..

      hohhoijakkaa: itsekin ripsipidennyksiä harrastusmielessä teen eikä uusia ripsiä laiteta tosiaankaan puolessatoista tunnissa, kyllä siihen menee lähemmäs kolme : )

      Lopputuloksesta tulee parasmahdollinen silloin kun ripsikuituja lisätään JOKAISEEN täyspitkään omaan ripseen jolloin ripsiä on oikeasti paljon. Missään liikkeessä ei ole aikaa makuuttaa yhtä asiakasta niin kauaa..

    • hohhoijjakkaa

      joo jos olet alle puoli vuotta tehnyt harrastusmielessä ripsiä silloin tällöin niin siihen menee se lähemmäs kolme tuntia. itse olen tehnyt päivittäin yli vuoden ripsiä niin statsi kehittyy ja tekee uudet ripset alle kahteen tuntiin. ja silloin niitä on jokaisessa ripsessä, myös niissä kasvavissa uusissa ripsissä ja siististi laitettu. paskoja tekijöitä on monia ja niitä on myös liikkeissäkin. itse olen yksityinen elinkeinoharjoittaja ja rakastan työtäni ja teen sen kunnolla. ja voin sanoa että jos oikeasti aikaa menisi se 3 tuntia niin kyllä mä asiakasta makuuttaisin, mutta työ tekijäänsä opettaa ja työ sujuu ongelmitta lyhyemmässä ajassa. jos olet käynyt ripsikoulutuksen niin sieläkin ammattitaitoiset ihmiset kertoo missä ajassa ammattitaitoinen henkilö tekee ripset. oletko käyny koulutusta siis... se onki perseestä että ihmiset jotka ei työskentele kauneudenhoitoalalla duunailee himassa parilla kympillä kynsiä ja ripsiä tietämättä mitään ja googlettaa teko-ohjeita.

      ja se että sanoin että tekee rehellistä työtä ja laittaa toiminimen on nyt ihan totta. niin ne muutkin ihmiset veroa maksaa. paskaahan se on pulittaa 23%. mutta ihmiset jotka tekee pilkkahintaa niitä polkee hintoja alas. ja toiminimellä sä ns. kannat vastuuta siitä mitä teet. itsellänikin oli asiakas joka oli käyny ottamassa jossakin ripset, oli liimattu miten sattuu, ei pysyny hyvin ja osa oli luomeen liimattu. joten hän löysi minut ja puhu että kun työstä ei anneta mitään takuita / korjauksia. itse korjaan jos sattuu tulemaan ettei pysy, mikä on melko harvinaista. seison oman työni takana.

      tarkkapirkolle vielä että mietin todellakin mitä tänne rustaan mutta mitäköhän verottaja on mieltä pimeästä duunista. :) vituttaa maksaa veroja kun niin monet tekee pimeenä. jos ei halua veroja maksella niin menkääs harrastus mielessä poimimaan mustikoita ja myymään torille. niistäku ei tarvi maksaa mittää :)

    • sandra88888888

      mä tein tutulla kotona, ja tosi hyviin tekee, minä ja mun 2 kaveria ovat toooodella tyytyväisiä! nyt aijon itse mennä niille kurssille.

    • anita.a.a

      Hei!
      Te ketkä teette kotona ripsienpidennyksiä? Itse haluaisin sellaiset kovasti, ja asun pääkaupunkiseudulla. Lähden jo ensi viikon lopulla matkalle joten odotan pikaista yhteydenottoa!! Kiitos

    • anita.a.a

      ja mitä mieltä olet emilia321 tuosta paikasta missä kävit, tuliko hyvää jälkeä?

      • helvetinkuusitoista

        Kyllä menee härskiksi toiminta, kun täällä jo kerrotaan näistä "pimeistä luolista" ja kolmekympin ripsistä. Minä ainakin käräytän joka ikisen kotonatekijän, kun vaan kohdalle sattuu.

        Ja tuo, että ripsien tekoon menee kolme tuntia...HALOO, joo menee ammattitaidotomalta, kokemattomalta tumpelolta. Kuka asiakaskaan kehtaa kolmea tuntia maata moisessa käsittelyssä. Jos tekijä osaa hommansa, niin erinomaisen hyvät ja täydelliset pidennykset pystyy tekemään puolessatoistatunnissa!


      • jepjep..
        helvetinkuusitoista kirjoitti:

        Kyllä menee härskiksi toiminta, kun täällä jo kerrotaan näistä "pimeistä luolista" ja kolmekympin ripsistä. Minä ainakin käräytän joka ikisen kotonatekijän, kun vaan kohdalle sattuu.

        Ja tuo, että ripsien tekoon menee kolme tuntia...HALOO, joo menee ammattitaidotomalta, kokemattomalta tumpelolta. Kuka asiakaskaan kehtaa kolmea tuntia maata moisessa käsittelyssä. Jos tekijä osaa hommansa, niin erinomaisen hyvät ja täydelliset pidennykset pystyy tekemään puolessatoistatunnissa!

        Kuules nyt. munkaan mielestä näisen pimeiden luolien mainostaminen täällä ei oo ihan fine. mutta on ihmisiä, jotka on just käynyt kurssin, ja tarvitsee treeniä; eli tekee tuttavilleen kotona. Siinä sitä harjoitusta saa, jotta voi joskus mennä ihan oikeasti hoitolaan joskus tekemään! Alussa siihen menee, usko tai älä, se kolme tuntia kun tekee tarkasti! Kaikilla hyvillä ja nopeilla tekijöillä on joskus mennyt!

        Älä rupea haukkumaan ihmisiä, jotka opettelevat vasta alaa. Parempi, että tehdään huolella, kun yritetään saada siihen 1,5 tuntiin.


    • ripsiteknikoksi

      Olen pa-ka opiskelija ja käynyt ripsienpidennyskoulutuksen. Tarkoitukseni olisi pian sertifikoitua ripsiteknikoksi. Etsinkinkin nyt pidennysasiakkaita jotta saan tehtyä enemmän pidennyksiä ennen sertifikoitumista. Otan nimellisen hinnan joka kattaa materiaalit ja jotain työstä. Työskentelen Espoon Matinkylässä.
      Lillukk(a)hotmail.com

      • tuulimaijakaarina

        Minkä firman sertifiointia olet suorittamassa?


    • rosa

      Kyllä minä olen jo reilu vuoden tehnyt niitä ja paljon parempaa jälkeä tulee kun kellään liikkeessä tulee. Joo minulla menee kauan tehdä huoltoon menee 1,5-2h ja uusiin 3h mutta se johtuu ihan vain siitä että juttelen asiakkaiden (jotka ovat tuttuja) ja teen kunnolla esikäsittelyt ja huonojen ripsien ja ylikasvaneiden irroituksen ( yleensä 1/3 lähtee viel pois huoltoon tulleelta ylikasvaneita ym) ja sitten teen todella tarkkaa työtä jokainen ripsi tulee löytää. Ja suurimmaksi osaksi aikaa vie se että kotona ei ole hyvät tilat ikinä tehdä kun minulla esim asiakas on jenkkisängyllä makaamassa ja minä reunalla jumppapallon päällä istumassa. selkää ja jalkoja pitää välillä suoristella. (teen pari kolme huoltoa kuussa niin älkää huolestuko että selkäni nyt räsähtää;) ) Ja jälki on oikeasti todella hyvää. Jossain vaiheessa alan tehdä näitä täyspäiväisesti koska asiakkaita riittäisi kun pari nykyistä ovat liikkuvia mainostauluja kunhan löydän sopivan kolmion johon saan kunnon tuolit ym huoneeseen) Eli kysykää kokemuksia ja kuvia mutta täytyy kyllä myöntää että jos on hyvä tekijä niin 30e uusista on ihan liian vähän. itse pyydän 70e ja huollosta 35.

    • siis lool lappilaine

      OMG!!! virossa velotetaa huolto 12 eur!! siis mitä vittuu jotai 60.. kävin virossa ja samalla sitte teetin ripset..

    • Steb

      Hei, jos joku haluaa Tampereella ripset, teen laadukkailla minkkiripsillä pidennyksiä ja huoltoja. Teen huolella ja toiveidesi mukaan.
      Hinta 40€, sekä uudet että huolto.

      Terv Tiina 0400350028

    • Hei,
      Minulla on oma toiminimi ja teen ripsienpinnyksiä kotona Itä-Helsingissä tämän loppukuukauden vielä 35€ uudet ja huolto 30€. Syyskuun tarjous liikkeessä on uusista ripsistä 69€ ja kahdet uudet 125€. Huolto on liikkeessä 30€-60€ ripsien kunnosta riippuen :) Liike sijaitsee Kampissa Abrahaminkatu 8. www.beautysalonkikl.fi . Ottakaapi yhteyttä niin teen ammitaidolla MINK-ripsikudista räpsyttimet. Käytän MM-LASHES tuotteita. :))
      Satu 046-5598969 [email protected]

    • l

      Juuu-u! Virosta kyllä saa halvalla koska siellä verotus on täysin erinlainen mitä suomessa. Mutta saahan siellä tottakai käydä jos on reissua sinne.

      Ja tuli muuten mieleen, että Virossa lääkäri saa 5e tunnilta, hoitaja 1,20e. Ainaki näin oli v.2010.

    • LJ
    • ?

      tekeeko oulussa kukaan kotona ripsien pidennyksiä?

    • kiialiinaa

      heippa missä päin teet näitä ripsiä ja paljon pyydät.. :)

    • minnapoh

      tmi kauneushuone Minna Pohjonen Sipoossa tekee hyviä ripsienpidennyksiä 45 eurolla ja huolto 30-40e
      [email protected]

    • paivileh@windowslive

      hei tekeekö kukaan oulussa ripsiä? :) jos tekee niin olisin halukas ottamaan, terkuin päivi :) [email protected]

    • mahti-otso

      Laittakeehan lissää näitten pimeiden tekijöiden yhteystietoja. Ei väliä missä päin maata tekevät.

    • Dixiedixie

      45e pyydän, ainakin näin aluksi.

    • emmi7

      Hei,

      teen ripsienpidennyksiä Jollaksessa, Helsingissä,
      asennus 50€
      huolto 30€

      p. 045 846 1270
      Emmi

    • mohmis

      Olisin kiinnostunut ottamaan ripsienpidennyksen ennen la 2.3.2013 päivää.... Asun espoossa. Ota yhteyttä [email protected]

    • tuleva ripsimuotoili

      Heh, mä kävin koulutuksen joulukuussa ja diplomiin asti harjoittelen kotona kavereiden ripsiä tekemällä, hinta on 20€ koska
      a)vaikka vasta harjoittelen, en halua tehdä kellekään ilmaiseksi
      b)tarvitsen harjoitusta jotta voin mennä näyttöön ja saada ripsimuotoilijan diplomin
      c)aloittaa sen jälkeen ihan "oikean" työskentelyn alalla ja heti kun paperiasiat on kunnossa niin hinta pompsahtaa - ja alan tehdä myös vieraille. Tässä vaiheessa kieltäydyn aina jos joku vieras kysyy että teenkö.. no en tee tuolla hinnalla :-D

    • marbell1
    • kosmetologi:D

      Hei.
      Mä olen kosmetologi.
      Mä laitan kotonani ja työpaikalla ripsienpidennyksiä, ja riippuen ripsistä veloitan 30-50e, riippuen käytetystä ajasta, työkokemuksesta ja ripsistä.
      Ripsien huolto saman verran.
      Työpaikalla tuplat.
      Mä veloitin ekoista 10-parista 25e, kauppa kävi ainakin hyvin.
      Jos haluutte ripsienpidennyksiä niin laitan kotonani niitä.
      Osoite on: Pormestarinkatu 8G 20750 Turku.

      • veronmaksaja.

        Tulis verottaja ja tappais nuo harmaantalouden tekijät .


      • xod

        kosmetologi:D sähköpostia? olisin kiinnostunut myös :)


      • ....

        Kosmetologi: teetkö vielä noita ripsiä? Olisin halukas kokeilemaan. Kauneudenhoitoliikkeissä pyydetään liian rajut hinnat omalle lompakolle. Sähköpostia? ([email protected])


      • helkkud

    • jhjhj

      Edellinen, mikä sun s-posti tms mistä sut saa kiinni? Turussa ripsiä tekevä siis!

    • ripsi3

      Antakaa ihmisten tehdä ripsiä missä haluaa. Jokainen voi valita paikan itse. Ne jotkahaluaa liikkeeseen painukoon sinne ja maksaa 100e. Itte voin maata vaikka 3 tuntia kun saa halvat ja hienot ripset. Rumia en ole vielä koskaan nähnytkään. Terv. Ripsiasiakas jo 2 vuotta =)

    • adsdsadasdf

      Prom Dresses Prom Dresses www.millybride.co.uk offer 2013 Wedding Dresses, Bridesmaid

      Dresses, Evening Dresses ,2013

      Prom Dresses ,Flower Girl Dresses And Mother Of The Bridal Dresses. www.millybride.co.uk

      girl's 2013 spring wedding dresses at www.millybride.co.uk offer 2013 Wedding Dresses,

      Bridesmaid Dresses, Evening Dresses,2013 Prom Dresses ,Flower Girl Dresses And Mother Of

      The Bridal Dresses. www.millybride.co.uk Prom Dresses Prom Dresses

    • KauniitRipset

      Teen pääkaupunkiseudulla ripsipidennyksiä joko omassani tai asiakkaan kotona. Hinta 30-40€ ja huolto sama, riippuen omien ripsien määrästä ja laitan jokaiseen ripseen pidennyksen. Uusiin menee n.2h. Lähetän myös mielelläni kuvia asiakkaille tekemistäni ripsistä. Yhteyttä voi ottaa puh. 0505688185 :)

      • visa credit

        Voiko maksaa visalla?


      • ÄkkiäRipset!

        KauniitRipset: Teetkö vielä ripsiä ja saisko jo tälle viikolle varattua ajan?(:


    • BBBB3

      Joku viitsii viettää "omaa" aikaa 30€/2-3h niin mikäs sinnä, itselläni lapsia niin ei kävisi edes mielessäkään alkaa tekemään ripsiä tuolla hinnalla... Täältähän verottaja löytäisi oikean kultakaivoksen!

    • huhu

      hei kotona tekiät mistä tilaattee ripset kotiin ? ja onko ehdotuksia mistä saisin tilattua sellasen aloitussetin? :)

      • queenitär

        Kiinasta tilataan ja on aivan mahtavia laadultaan. Hae netistä Sanghai Lashes. Hyvä palvelu ja upeat, edulliset tuotteet. Suosittelen lämpimästi.


    • rousa

      teen toiminimellä ripsiä Pasilassa, uudet 60e, huolto alk.40. Aikoja lyhyelläkin varoitusajalla :) ja siistiä jälkeä! p.0442229393

    • kauneuson

      Teen ripsienpidennyksiä Espoossa,

      uudet ripset 45e ja huolto 35e, teen kaunista jälkeä, mutta harjoitteluvaiheessa olen (vasta "valmistunut" työhön) :)

      Yhteydenotot [email protected]

    • Hei!

      Etsin Turun keskustan alueella kotonaan ripsihuoltoja tekevää.
      Muutin vastikään Turkuun ja etsin uutta huoltopaikkaa, pidennykset kaipailevat jo huoltoa.

      Yhteydenotot: [email protected]

      - Julia

    • huoltoavailla

      Hei,

      Jos joku tekee ripsienpidennyksiä Tuusula-Kerava-Järvenpää-Sipoo alueella, tulisin mielelläni huollattamaan ripseni. Eli tänne voi vieläkin heittää yhteystietoja. Teen itsekin ripsiä Tuusula-Kerava alueella, joten jos joku on kiinnostunut huollattamaan ripsiä ristiin (huollamme toistemme ripset ilmaiseksi), niin laitathan yhteystietosi tähän ketjuun! :)

      • sussu4

        Heippa, Teen ripsiä PK-Seudulla sekä Kouvola alueella 50€ uudet ja huolto 30€. Yhteydenotot sähköisesti: [email protected]


      • Mietteliäs99

        Teetkö vielä keravan alueella ripsiä? Jos teet paljonko otat?


      • Mietteliäs99

        Otatko yhteyttä jos vielä laitat ripsiä 0401344257 viestiä vain!!:)


    • sussu2

      Heippa, Teen ripsiä PK-Seudulla sekä Kouvola alueella 50€ uudet ja huolto 30€. Yhteydenotot sähköisesti: [email protected]

    • janttu38

      kouvola kotka hamina alueella onko ripsientekijää kotona? Meitä olisi kolme asiakasta tulossa. Saisit meistä pitkäaikaisia asiakkaita. laita hinnoista ja ajoista meiliä [email protected]

    • susannas1

      Pk-seudulla ripsiä 50e, huolto 40e. Diplomi löytyy, liimaa sekä normaalia että herkille silmille tarkoitettua.

    • kauneusfriikkii

      The lookissa muuten saa nykyisin myös ripsiä, kiva kun kaikki palvelut on saman katon alla!! :)

    • irmeli-kärmeli

      Ketään kuka tekisi hämeenlinna-lahti alueella opiskelijahinnoilla ?

    • Kuuntele tämä
    • verottajat

      jaa, pimeenä vai?

      • harmaatalöytyy

        Seuraava "veropoliisi"iskee näihin ripsiteknikoihin ja kynsiteknikoihin sekä pa-kampaamoihin ja kosmetologipalveluihin.
        Pizzat on nyt rankattu ja halvalla pizzoja myyneet tehosyynnissä.


    • Ent..ripsiteknikko

      Ripsipidennysten tarvikemaksu per asiakas on 3-5€ joten esim 30€ ei ole kuluja.

      Kaikki mistä jätetään asiaankuuluvat maksut hoitamatta on pimeää. Turha yrittää että "harrastaa". Saahan sitä harrastaa mutta sillon kustannusmaksu on max 10€.

      Hinta koostuu sivukuluista, ammattitaidosta ja osaamisesta. Huipputekijän työ maksaa ja siitä kannattaa maksaa. Harjoittelijat tekee harjoittelijahinnoilla. Silti valtiolle pitäis mennä aina osansa, sekä vakuutusyhtiölle jne

    • Anne125000

      Onko haminassa tai kotkass ripsipidennysten tekijöitä?kertokaa kun nyt on pakko ettiä jostaan -> [email protected]

    • annamariannaanna

      kaverini tekee tampereella laadukkaita ripsiä on käynyt koulutuksen 50€ laitto ja 30€ huollot varaa aikasi numerosta 0505453818 :)

    • jokuvaanvaan

      www.ripsiteknikko.simplesite.com 50€ laitto ja 30€ huollot tampereella :)

    • Kepekepe

      Minä teen 50€ uudet ja 30€ huollot, olen tehnyt ripsiä jo pitkään :) nro. 0505453818

    • Epävarmatekijä

      Haluaisin ehkä ruveta tekemään kotona ripsenpidennyksiä eli onko "laillista" jos rupeaisin tekemään kavereille ja sukulaislle about 30€ hintaan ja kannattaako?

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6649
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4300
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2730
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1603
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1094
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1051
    Aihe