Korean kielen opiskelu

Wenny.

Oon 14 vuotias tyttö ja haluisin alottaa korean kielen opiskelun. Mistään en oo löytäny järkevää sivuu josta olis ees vähän apuu....
Jos joku tietää jonkun, jolta voi kysellä neuvoja, pliis, laittakaa viestii.

20

5410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kidutettuOpiskelusta

      btjunkie :ssa on korean oppikirjoja. bookplus :ssassa on edullisia taskusanakirjoja ja oppikirjoja.

      • omnomnom

        ainoo sivu suomeks jonka tiedän on kanjikaveri....
        tietty englankuks löytyy aika paljo


      • omnomnom
        omnomnom kirjoitti:

        ainoo sivu suomeks jonka tiedän on kanjikaveri....
        tietty englankuks löytyy aika paljo

        *enkuks

        ...mitä oon taas miettiny =_="


    • Shoua

      Sitten kun yliopisto alkaa olla aiheellinen, niin Helsingin yliopiston Itä-Aasian laitoksella voi opiskella koreaa pääaineena.

    • OpiskelustaKidutettu
    • gojangi
      • Wenny.

        Kiitos paljon =) toi talktomeinkorean on tosi hyvä


    • Korea^^

      www.caisa.fi ->kielikurssit

    • Jusuuw

      Oon itekki 14 w tyttö :DD itekki halusin opiskella koreaa (opiskelen vieläkin)

      Tältä sivulta opiskelen kieltä: www.seemile.com

      ne opettavat kyl enkuks mut ne opettaa aika paljonki :D ite laitan muistiinpanot vihkoon niin voin myöhemmin sitte myös opiskella :))

    • awawaw

      Tietäisiköhän kukaan suomen kielisiä korean opiskelukirjoi, ku ne '' integrated korean '' on enkulla ja tuottaa vähän ongelmia ni oiskohan kellään tietoa suomenkielisistä? :D

    • Nepazuka

      Mä oon kohta 13v. tyttö ja haluaisin opiskella koreaa ihan valtavasti mutta harmi kyllä en löydä hyviä nettisivuja ja englanti on 6

      • Chazagi

        Hei,

        Valitettavasti korean kieltä opettavaa materiaalia ei pahemmin ole suomen kielellä. Helsingissä on työväenopistolla mahdollista saada korean alkeiskurssin korealaiselta opettajalta, joka osaa kohtalaisesti suomea. Hänelta on mahdollista saada myös yksityisopetusta.

        Mahdollisesti voit löytää myös yksittäisiä suomalaisia, jotka ovat jo opiskelleet koreaa? Itse olin vuoden Koreassa vaihdossa ja olen alkeet opiskellut. Valitettavasti keskitason opetusta on huonosti saatavalla. Itse käyn nyt yksityistunneilla, opiskelen omillani ja pidän yhteyttä korealaisten ystävien kanssa.


    • kkkkkkkkkkkiiiiiiiiaaaaa

      Itte oon kattelu enkunkielisiä videoit, mut sit meni hermo kun ei ymmärtäny joittenkin kirjainten lausumiseroa, joten oon nyt ettimässä kirjaa siihe si. Ja 12 vuotiasolen.

    • KGHG

      Missä päin Suomea pääkaupunkia lukuunottamatta ylipäätään järjestetään korean kielen kursseja? Harmi että kaikki korean kielen oppimateriaali on englanniksi, kun siinä sekoittuu kaksi eri kieltä joita ei suomalainen täydellisesti hallitse. Tampereella opetetaan työväenopistossa/kansalaisopistossa vaikka mitä; kiinaa, japania, jopa thai-kieltä, arabiaa jne mutta ei koreaa... päteviä osaajia ei ole Suomessa tarpeeksi jaettavaksi joka kaupunkiin. Pitäisi muuttaa Etelä-Koreaan ja opetella siellä. ;-)

    • Hangul

      Onneksi Korean aakkoset on nopeasti omaksuttu. Hangul aakkosten käytön oppii muutamassa päivässä. On aika helppoa. Ja sitten pääseekin sanakirjan avulla eteenpäin.
      Yu Seong Ho, Finnish Korean Dictionary Suomalais-korealainen sanakirja
      Myoungi Ji Publishing Co. (ISBN 978-89-311-0851-4)
      Toki Koreassa käytetään myös perinteistä kiinalaista kirjoitussysteemiä. Sen opettelu vaatii enempi sisua. (Tunnen suomalaisia jotka ovat oppineet 2500 kiinalaista kirjoitusmerkkiä vuodessa. Eli ei sekään mahdotonta ollenkaan)
      *******************************************************
      Puhumiseen on sitten omat juttunsa. Korealainen omanikäinen kirjeenvaihtoystävä kannattaisi löytää. Voisi mailata, chättäillä ja jutustella Skypessä (Korea/suomi/englanti).

    • iisaliisa

      Lappeenrannan Joutsenossa voi nykyään opiskella Korean kieltä ja kulttuuria :) se on ihan oma linjansa, oppitunteja 20 viikossa. Aloitus alkeista. Suosittelen!

      • iisaliisa

        joutsenonopisto.fi


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oon 8.v tyttö ja haluaisin myös oppia korkeaa eikä ole ollut mitään hyvää netti sivua mistä oisi ollut iloa

    • Anonyymi

      Kokeile duolingo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      280
      3104
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1565
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1291
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1207
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe