Hulluna naisten sukkahousuihin

Suomalainen mies

En tiedä mistä johtuu, mutta aina kun näen naisen, olipa hänellä sitten hame tai housut, niin aina katseeni kiinnittyy ensimäisenä hänen nilkkoihin. Ja varsinkin jos huomaan, että hänellä on sukkauhousut jalassa, niin WOW!
Mikä tekee meidän miesten mielestä naisten ohuista sukkahousuista niin hemmetin kiehtovia?Minun mielestä nainen ei ole nainen ilman sukkahousuja. Itse asiassa kohdallani voisi puhua jopa fetissista koska tämä sukkahousuisten naisten bongailu alkaa käydä jo hermoille...en saa näitä sukkahousuja mielestäni pois! =) Ehkä se tekee niistä niin kauniita ja kiehtovia, että sukkahousut ovat niin naisellinen vaate kuin vain voi olla. Erityisesti pidän siitä kun näen, että naisella on korkokengät/sandaalit, joista näkyy selvästi varpaar, jotka kuultavat sen hieman paksumman kärkivahvikkeen läpi. WOW!
Mitä mieltä te tytöt/naiset olette? Tunnetteko itsenne seksikkäiksi sukkahousuissa? Voin vakuuttaa, että me miehet olemme kerrassaan hulluina niihin. Sukkahousut kunniaan!

40

6155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siedätyshoito

      Kunhan katselet miehiä sukkahousuissa tarpeeksi usein, niin eiköhän sukkahousujen kiehtovuus häviä.

      Sukkahousut on naiselle vain tavanomaisen asuste, ainakin siinä muodossa kuin sinä haaveilet. Kun nainen vetää jalkaansa verkko- tai pitsisukkahousut, silloin taustalla voi olla hieman seksikkyyttäkin.

      • Molla.Maija1

        Siis missä muualla kuin baletissa miehet pitävät sukkahousuja ?


      • zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
        Molla.Maija1 kirjoitti:

        Siis missä muualla kuin baletissa miehet pitävät sukkahousuja ?

        Yllättävän monissa paikoissa ja yllättävän monet miehet pitävät sukkahousuja. Ne ovat ainakin minulle vain tavallinen vaate, pitkien kalsarien korvike. Miksi pitäisi tehdä tikusta asiaa ja huutaa että: "HEI, MINULLA ON SUKKAHOUSUT PÄÄLLÄ" Et siis vain huomaa että niitä on miehilläkin.


      • Molla.Maija1
        zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz kirjoitti:

        Yllättävän monissa paikoissa ja yllättävän monet miehet pitävät sukkahousuja. Ne ovat ainakin minulle vain tavallinen vaate, pitkien kalsarien korvike. Miksi pitäisi tehdä tikusta asiaa ja huutaa että: "HEI, MINULLA ON SUKKAHOUSUT PÄÄLLÄ" Et siis vain huomaa että niitä on miehilläkin.

        Siis jonkinlainen fetissi.Käyätkö korkkareita ja minihametta ?


      • kirjoittaja...
        Molla.Maija1 kirjoitti:

        Siis jonkinlainen fetissi.Käyätkö korkkareita ja minihametta ?

        ja vieläpä nainen. Miksi miesten sukkahousujen käyttö olisi fetissi ja miksi niiden kanssa olisi käytettävä korkkareita ja minihametta (eihän naisetkaan käytä aina). Sukkahousut ei ole missään määrätty vain naisten asusteeksi. Miehet ovat vaan keksineet ne uudelleen ja todennut niiden käyttökelpoisuuden. Naiset ovat käyttäneet pikkuhousuja, pitkiä housuja ja sukkahousuja vasta muutaman vuosikymmenen ja nyt jo syytellään fetismistä. Outoja ajatuksia sinulla.


      • Niinpä! Pyh!
        kirjoittaja... kirjoitti:

        ja vieläpä nainen. Miksi miesten sukkahousujen käyttö olisi fetissi ja miksi niiden kanssa olisi käytettävä korkkareita ja minihametta (eihän naisetkaan käytä aina). Sukkahousut ei ole missään määrätty vain naisten asusteeksi. Miehet ovat vaan keksineet ne uudelleen ja todennut niiden käyttökelpoisuuden. Naiset ovat käyttäneet pikkuhousuja, pitkiä housuja ja sukkahousuja vasta muutaman vuosikymmenen ja nyt jo syytellään fetismistä. Outoja ajatuksia sinulla.

        Valitettavasti tällekin palstalle pääsee näitä sivistymättömiä juntteja fetisseistä huutelemaan, kun eivät muusta tiedä. Pyh!


      • zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
        Molla.Maija1 kirjoitti:

        Siis jonkinlainen fetissi.Käyätkö korkkareita ja minihametta ?

        Käytätkö Mollamaija hyvä itse housuja, nehän ovat miesten vaate. Jos vastasit kyllä sinulla taitaa olla paha fetissi. No kukin tyylillään. Ja jotta voisit oksentaa aamukahvisi niin kyllä käytän myös kilttiä (=hame) enkä todellakaan kysy keneltäkään lupaa siihen tai välitä mitä muut siitä ajattelevat.

        Mutta itse aiheeseen, sukkikset eivät saa aikaan minkäänlaista reaktiota olleessan kenenkään (miehen tai naisen) päällä. Nehän ovat vain vaate siinä missä pitkät kalsaritkin. Toisten pukeutuminen, EVVK...


      • Mieskyllä
        Molla.Maija1 kirjoitti:

        Siis missä muualla kuin baletissa miehet pitävät sukkahousuja ?

        Töissä.


    • Suomalainen nainen

      En omista ainoitakaan sukkahousuja, sillä mielestäni ne ovat ruma ja hankala vaatekappale. Jos tahdon sääreni peittää, käytän stay-upeja tai legginsejä, ja jalkaterät peitän sukilla, lämpötilasta riippuen ohkaisista aina villasukkiin. En ymmärrä mitä hemmetin seksikästä on sukkahousuissa? Nehän jättää mahaankin rumat painaumajäljet ja siis ylipäänsä niin ruma vaatekappale kuin olla voi!

      • ihmettelijä.

        Eikö sitten leggingsit jätä (isoon?) mahaasi rumia painaumajälkiä. Minä en ainakaan kisko päälleni liian pieniä sukkahousuja jotka painaisi jälkiä mahaani, osaan ostaa oikeaa kokoa. Eikö sitten pikkuhousut paina jälkiä mahaasi, vai käytätkö löysiä boksereita.

        Tuosta olen samaa mieltä että mitä seksikästä on sukkahousuissa, aivan tavallinen asuste siinä kuin jotkut pitkät housutkin tai farkut.

        Ihmettelen vaan mikä sinun mielestäsi tekee sukkahousuista rumat. Ehkä joku ruma väri voisi sen tehdä, mutta onko pakko ostaa sellaisia. Itselläni on usean värisiä ja kuviollisiakin sukkahousuja eikä niitä voi sanoa rumiksi. Mutta ainahan löytyy näitä naisia jotka ovat saaneet sukkahousuista lapsuudessa trauman eikä sellaisia haluta enää käyttää, mieluummin pitkiä kalsareita ja nilkkasukkia.


      • Tonttutyttö 32

        Noita miesten sukkahousuja saa ihan verkkokaupoista tilaamalla.Ei mies sukkahousuissa ole enää kummajainen vaan jopa seksikkään tyylikäs.


      • MIES vm72
        ihmettelijä. kirjoitti:

        Eikö sitten leggingsit jätä (isoon?) mahaasi rumia painaumajälkiä. Minä en ainakaan kisko päälleni liian pieniä sukkahousuja jotka painaisi jälkiä mahaani, osaan ostaa oikeaa kokoa. Eikö sitten pikkuhousut paina jälkiä mahaasi, vai käytätkö löysiä boksereita.

        Tuosta olen samaa mieltä että mitä seksikästä on sukkahousuissa, aivan tavallinen asuste siinä kuin jotkut pitkät housutkin tai farkut.

        Ihmettelen vaan mikä sinun mielestäsi tekee sukkahousuista rumat. Ehkä joku ruma väri voisi sen tehdä, mutta onko pakko ostaa sellaisia. Itselläni on usean värisiä ja kuviollisiakin sukkahousuja eikä niitä voi sanoa rumiksi. Mutta ainahan löytyy näitä naisia jotka ovat saaneet sukkahousuista lapsuudessa trauman eikä sellaisia haluta enää käyttää, mieluummin pitkiä kalsareita ja nilkkasukkia.

        Taitaa olla selvä kaikille.Sukkahousupaketeissakin lukee " naisten sukkahousut".


      • Everesti
        MIES vm72 kirjoitti:

        Taitaa olla selvä kaikille.Sukkahousupaketeissakin lukee " naisten sukkahousut".

        Menee sukuonni sukkahousuissa.


      • Suomalainen nainen
        ihmettelijä. kirjoitti:

        Eikö sitten leggingsit jätä (isoon?) mahaasi rumia painaumajälkiä. Minä en ainakaan kisko päälleni liian pieniä sukkahousuja jotka painaisi jälkiä mahaani, osaan ostaa oikeaa kokoa. Eikö sitten pikkuhousut paina jälkiä mahaasi, vai käytätkö löysiä boksereita.

        Tuosta olen samaa mieltä että mitä seksikästä on sukkahousuissa, aivan tavallinen asuste siinä kuin jotkut pitkät housutkin tai farkut.

        Ihmettelen vaan mikä sinun mielestäsi tekee sukkahousuista rumat. Ehkä joku ruma väri voisi sen tehdä, mutta onko pakko ostaa sellaisia. Itselläni on usean värisiä ja kuviollisiakin sukkahousuja eikä niitä voi sanoa rumiksi. Mutta ainahan löytyy näitä naisia jotka ovat saaneet sukkahousuista lapsuudessa trauman eikä sellaisia haluta enää käyttää, mieluummin pitkiä kalsareita ja nilkkasukkia.

        No jättäähän ne sukkikset sellaisen pystysuoran viivan mahaan! Niidenhän on tarkoitus olla tiukat, että ei valu ja mene sylttyyn... Mä olen kuule todella hoikka -pituutta löytyy 174 cm ja painoa 50 kg, vyötärö 58 cm, että siinä sulle isoa mahaa. Iho mulla kuitenkin on pehmeä eikä mikään norsun persnahka niin kuin ilmeisesti sinulla, joten kyllä siihen painauma jää sukkahousuista. Ne on hemmetin ruma vaatekappale, vaikka olisi mikä kuvio.


      • ostanut
        MIES vm72 kirjoitti:

        Taitaa olla selvä kaikille.Sukkahousupaketeissakin lukee " naisten sukkahousut".

        väärää mallia. Pitää ostaa sellaisia joissa paketin päällä lukee Miesten sukkahousut (ei löydy Anttilasta). Löytyy myös sellaisa joissa lukee Tyttöjen sukkahousut, mutta pojille en ole löytänyt omia malleja.


      • enempää
        Everesti kirjoitti:

        Menee sukuonni sukkahousuissa.

        kuin nykyiset miesten pitkät kalsaritkaan tai miesten pikkukalsarit. Jos on sukuonnestaan tarkka, on valittava löysät boxserit joiden puntista sukukalleudet riippuu vapaasti löysien päällyshousujen puntissa. Tiukat farkut on kielletty, joten taitaa moni nuori mies ottaa todesta tuon kun housut roikkuu polvissa.


      • suomalainen nainen
        Suomalainen nainen kirjoitti:

        No jättäähän ne sukkikset sellaisen pystysuoran viivan mahaan! Niidenhän on tarkoitus olla tiukat, että ei valu ja mene sylttyyn... Mä olen kuule todella hoikka -pituutta löytyy 174 cm ja painoa 50 kg, vyötärö 58 cm, että siinä sulle isoa mahaa. Iho mulla kuitenkin on pehmeä eikä mikään norsun persnahka niin kuin ilmeisesti sinulla, joten kyllä siihen painauma jää sukkahousuista. Ne on hemmetin ruma vaatekappale, vaikka olisi mikä kuvio.

        Olen 4 cm pidempi ja siksi käytänkin kokoluokiteltuja sukkahousuja pitkien säärieni takia. Eikä minua häiritse tippaakaan että mahan päällä on sauman painama jälki, eikä edes ne leggarien sääriin jättämät saumapainumat. Hieman huvitti tuollainen syy. Jäljen voi välttää ostamalla yläosastaan saumattomia sukkahousuja. Minulla sukkahousut pysyy napakasti ylhäällä vyötärönauhan avulla, sitä varten ei tarvitse ostaa liian tiukkoja sukkahousuja. Tuosta rumuudesta voi olla montaa mieltä, minusta kauniin väriset ja hyvänlaatuiset sukkahousut voi olla jopa kauniita. Mutta jos ei pidä sukkahousuista periaatteessa niin onhan siihen sitten hyvä syy.


      • Suomalainen nainen
        suomalainen nainen kirjoitti:

        Olen 4 cm pidempi ja siksi käytänkin kokoluokiteltuja sukkahousuja pitkien säärieni takia. Eikä minua häiritse tippaakaan että mahan päällä on sauman painama jälki, eikä edes ne leggarien sääriin jättämät saumapainumat. Hieman huvitti tuollainen syy. Jäljen voi välttää ostamalla yläosastaan saumattomia sukkahousuja. Minulla sukkahousut pysyy napakasti ylhäällä vyötärönauhan avulla, sitä varten ei tarvitse ostaa liian tiukkoja sukkahousuja. Tuosta rumuudesta voi olla montaa mieltä, minusta kauniin väriset ja hyvänlaatuiset sukkahousut voi olla jopa kauniita. Mutta jos ei pidä sukkahousuista periaatteessa niin onhan siihen sitten hyvä syy.

        Pitkät sääret ne on mullakin, ja niistä se pituus tuleekin sillä selkä on lyhyt. Mutta oikeesti -onko mitään naurettavamman näköistä asua olemassa kuin sukkikset?! Siis kun alkaa miehen edessä esim. riisuuntumaan... Nehän on todella ruma vaatekappale, ja epäkäytännölliset muutenkin. Se sukkaosa ei ole mitenkään miellyttävän tuntoinen jalassa kengän sisällä ja minä vain en tykkää niistä. Mutta samapa tuo, jos joku muu tykkää, niin olkoon.


      • paljasjaloin?
        Suomalainen nainen kirjoitti:

        Pitkät sääret ne on mullakin, ja niistä se pituus tuleekin sillä selkä on lyhyt. Mutta oikeesti -onko mitään naurettavamman näköistä asua olemassa kuin sukkikset?! Siis kun alkaa miehen edessä esim. riisuuntumaan... Nehän on todella ruma vaatekappale, ja epäkäytännölliset muutenkin. Se sukkaosa ei ole mitenkään miellyttävän tuntoinen jalassa kengän sisällä ja minä vain en tykkää niistä. Mutta samapa tuo, jos joku muu tykkää, niin olkoon.

        "Se sukkaosa ei ole mitenkään miellyttävän tuntoinen jalassa kengän sisällä ja minä vain en tykkää niistä."

        Minä kyllä kuljen suurimman osan vuodesta sukat jalassa, olkoon nilkka- tai polvisukat, stay-upit tai sukkahousut. Vain kesähelteillä kuljen sandaaleissa paljain jaloin. Olen kyllä nähnyt useinkin nuorten naisten kulkevan vielä melko kylmilläkin ilmoilla leggareissa jalat paljaana kengissä. Onko se sitten muotikysymys, mutta kyllä minusta sukat ovat mukavammat kengässä, helteitä lukuunottamatta. Pitää kyllä myöntää että viime kesänä lähes 30 asteen helteessä virallisessa tilaisuudessa takkipuku ja ohuetkin sukkahousut ahdisti. Mutta luulenpa edelleen että moni sukkahousuja inhoava nainen on saanut trauman lapsuusajan kiristävistä puuvillasukkahousuista joita äiti pakotti pitämään aina.

        Et taida tietääkään että aika moni mies katselee ihastuen naisen sukkahousujen riisumista. Tätä voi vielä parantaa oikeilla sukkahousuilla. Minulla on muutamat sukkahousut joiden housuosan vahvistus on neulottu pitsiseksi tai-malliseksi. Noista kun jättää pikkarit alta pois niin eiköhän mies ole kuumana kun näkee riisuutumiseni. ;)


      • Suomalainen nainen
        paljasjaloin? kirjoitti:

        "Se sukkaosa ei ole mitenkään miellyttävän tuntoinen jalassa kengän sisällä ja minä vain en tykkää niistä."

        Minä kyllä kuljen suurimman osan vuodesta sukat jalassa, olkoon nilkka- tai polvisukat, stay-upit tai sukkahousut. Vain kesähelteillä kuljen sandaaleissa paljain jaloin. Olen kyllä nähnyt useinkin nuorten naisten kulkevan vielä melko kylmilläkin ilmoilla leggareissa jalat paljaana kengissä. Onko se sitten muotikysymys, mutta kyllä minusta sukat ovat mukavammat kengässä, helteitä lukuunottamatta. Pitää kyllä myöntää että viime kesänä lähes 30 asteen helteessä virallisessa tilaisuudessa takkipuku ja ohuetkin sukkahousut ahdisti. Mutta luulenpa edelleen että moni sukkahousuja inhoava nainen on saanut trauman lapsuusajan kiristävistä puuvillasukkahousuista joita äiti pakotti pitämään aina.

        Et taida tietääkään että aika moni mies katselee ihastuen naisen sukkahousujen riisumista. Tätä voi vielä parantaa oikeilla sukkahousuilla. Minulla on muutamat sukkahousut joiden housuosan vahvistus on neulottu pitsiseksi tai-malliseksi. Noista kun jättää pikkarit alta pois niin eiköhän mies ole kuumana kun näkee riisuutumiseni. ;)

        En kulje paljain jaloin muulloin kuin vain kesällä ja sandaaleissa. Muuten on aina jotkut sukat nilkkasukista stay -upeihin (niitä tosin vain juhlissa), ja paksuus vaihtelee ohkaisesta (mutta ei sukkahousumateriaalista) aina villasukkiin.


      • Puuvillasukkis
        Suomalainen nainen kirjoitti:

        En kulje paljain jaloin muulloin kuin vain kesällä ja sandaaleissa. Muuten on aina jotkut sukat nilkkasukista stay -upeihin (niitä tosin vain juhlissa), ja paksuus vaihtelee ohkaisesta (mutta ei sukkahousumateriaalista) aina villasukkiin.

        olla puuvillasukkiksissa ja hörpätä aamukaffit.Näin meillä koko perhe on ja mitä ihmeellistä siinä on.


      • Kyllästynyt useampi
        Puuvillasukkis kirjoitti:

        olla puuvillasukkiksissa ja hörpätä aamukaffit.Näin meillä koko perhe on ja mitä ihmeellistä siinä on.

        oot ruotsinsuomalainen koska Somalit ja Negrut saa 1300 eceä alahuulensa venyneen takia.Sillä Suomea rakennetaan!


      • vekepoka
        paljasjaloin? kirjoitti:

        "Se sukkaosa ei ole mitenkään miellyttävän tuntoinen jalassa kengän sisällä ja minä vain en tykkää niistä."

        Minä kyllä kuljen suurimman osan vuodesta sukat jalassa, olkoon nilkka- tai polvisukat, stay-upit tai sukkahousut. Vain kesähelteillä kuljen sandaaleissa paljain jaloin. Olen kyllä nähnyt useinkin nuorten naisten kulkevan vielä melko kylmilläkin ilmoilla leggareissa jalat paljaana kengissä. Onko se sitten muotikysymys, mutta kyllä minusta sukat ovat mukavammat kengässä, helteitä lukuunottamatta. Pitää kyllä myöntää että viime kesänä lähes 30 asteen helteessä virallisessa tilaisuudessa takkipuku ja ohuetkin sukkahousut ahdisti. Mutta luulenpa edelleen että moni sukkahousuja inhoava nainen on saanut trauman lapsuusajan kiristävistä puuvillasukkahousuista joita äiti pakotti pitämään aina.

        Et taida tietääkään että aika moni mies katselee ihastuen naisen sukkahousujen riisumista. Tätä voi vielä parantaa oikeilla sukkahousuilla. Minulla on muutamat sukkahousut joiden housuosan vahvistus on neulottu pitsiseksi tai-malliseksi. Noista kun jättää pikkarit alta pois niin eiköhän mies ole kuumana kun näkee riisuutumiseni. ;)

        Kuulostaa kyllä, ja varmaan näyttääkin hyvältä!


    • Toinen mies

      Eiköhän se ihan siitä johdu että kyseessä on nimenomaan fetisismi. Ja sukkiksethan eivät ole ollenkaan harvinaisemmasta päästä kun fetisseistä puhutaan. Se, mistä taas itse fetisismi johtuu, on tietääkseni edelleen osin hämärän peitossa, mutta todennäköisimpänä syynä kaiketi pidetään jotakin yleensä lapsena tai hyvin nuorena koettua, jossa fetissi on ollut mukana.

      Hermoille fetisismi voi kyllä välillä käydä, kun se juttu on mielessä lähes koko ajan. Ja vaikka sitä ei jatkuvasti varsinaisesti ajattelekaan, niin koko ajan se on siellä taustalla "tyrkyllä" valmiina pomppaamaan pintaan pienimmästäkin ärsykkeestä. Joskus tuntuu että tuo ominaisuus hallitsee elämää aivan liikaa. Ympäristöä tulee tarkkailtua sillä silmällä lähes alitajuntaisesti, ilman että sitä itse edes sen kummemmin ajattelee. Toisinaan tuo jatkuva piina sitten alkaa kypsyttää. En usko, että sellainen ihminen, jolla ei ole jotain selvää voimakasta fetissiä osaa kuvitellakaan, millaista elämä tuollaisen asian kanssa on.

      • Suomalainen mies

        Kohta alkaa taas pahin aika vuodesta, kevät, kun niin monet naiset haluavat lisääntyneen auringon ja lämmön innoittamina puhea ylleensä hameen/mekon ja laittaa jalkaansa sandaalit/korkkarit kun lähtevät ulos, esim. terassille.
        Voi niitä sukkahousuihin verhoiltuja varpaita joka paikassa! En saa nostettua päätäni yläasentoon!
        Toinen paha paikka on jos saa kutsun kesähäihin. Siellä niitä sukkahousuja ja varpaita vasta viliseekin!
        Kyllä on taas meillä miehillä vaikea kevät/kesä tulossa!!! Antakaa naiset meille miehille armoa! Älkää käyttäkö ohuita sukkahousuja meidän nähden - ne saavat meidät hulluiksi!


      • turhia toiveita
        Suomalainen mies kirjoitti:

        Kohta alkaa taas pahin aika vuodesta, kevät, kun niin monet naiset haluavat lisääntyneen auringon ja lämmön innoittamina puhea ylleensä hameen/mekon ja laittaa jalkaansa sandaalit/korkkarit kun lähtevät ulos, esim. terassille.
        Voi niitä sukkahousuihin verhoiltuja varpaita joka paikassa! En saa nostettua päätäni yläasentoon!
        Toinen paha paikka on jos saa kutsun kesähäihin. Siellä niitä sukkahousuja ja varpaita vasta viliseekin!
        Kyllä on taas meillä miehillä vaikea kevät/kesä tulossa!!! Antakaa naiset meille miehille armoa! Älkää käyttäkö ohuita sukkahousuja meidän nähden - ne saavat meidät hulluiksi!

        Muotitietoinen nainen ei käytä sandaalien kanssa sukkahousuja! Eli jos näet jossain sandaaleista sukkahousujen peittämät varpaat, siinä on tapahtunut moka.


      • Muotiville

        Muotitietoinen mies ei käytä sandaalien kanssa sukkahousuja! Eli jos näet jossain sandaaleista sukkahousujen peittämät varpaat, siinä on tapahtunut moka.


    • keltaisetsukkahousut

      Kaupungilla käveli pimu hameessa ja keltaiset sukkahousut jalassa. Mitkä sääret ! Oikea päivän piriste. Harmi kun en saanut kuvaa. Pimulle terveisiä pirteistä sukkahousuista

      • olluvarmaannäky

        jos ne on jääny pesemättä.


    • Milliet

      sukkikset saa meikeläisen myös aikamoiseen huumaan.. ihanaa minihameessa

    • Minänaapurisi

      Minä taas koin toisenlaisia tunteita kun naapurin herra yhdessä rouvansa kanssa päätti kokeilla legginsejäni ja vei niitä sukkahousut mukaan lukien kymmenen kappaletta. Eipä mitään, kyllä kelpasi muutkin alusvaatteet kun yhtenä männävuotena kelpasi puuvillaisia alushousuja tälle parille yhteensä yhdeksän kappaletta. Rintaliivit jätti rauhaan. Ihmettelin minäkin mihin ihmeeseen vanhoja sloggipöksyjä viedään. On Nut jo vanha muutaman vuoden takainen juttu mutta totta on vieminen.

    • Anonyymi

      Miksi sukkahousut? (epäkäytännölliset niin naisille kuin sitten miehillekkin?) ja klamour on kaukana. Miksei oikeat nylon-sukat/sukkanauhat ja mikseipä ihan nätin-sievät korsetit varsinkin syksystä talven yli kevään tuomiin tuulahduksiin. Kunnes on taas kuuman-lämpöiset päivät ja hamekelit, jolloin on taas sukkanauhojen aika ja mikä sen hienompaa kuin lämpimässä kesä tuulessa lehahtava kukkamekon helma, jolloin kuin flirttailevana nailonsukka vilahtaa sukkanauhoineen. Se on mielekästä kevättä ja käytännöllisyys on aivantoista "sukkiksissa" nostat vain pikkasen helmaa jos oikei hätätulee niin annat vaan pisun tulla puiston pensaan juureen. Ei tarvitse rullailla ja nyhtää kamppeita ees sun taas. Sukkahousut olisisaanut jäähä keksimättä, kyllä nailonsukka aika, jolloin naiset laittautui tanssiloihin saumallisiin nyloneihin toinen toistaan kauniisiin sukkanauhaliiveihin (toki tytöistä äitiin, piti naiset sukkia muulloinkin arkena) niin olihan se poijaat, oli se hienoa kun saatille pääsi, "arvaatte varmaan"? Arvostan naisia jotka nykyäänkin pitää kunnonnailoneita esim. Korseteissa/sukkanauhoissa. Siinä silmälepää mielihyvässä ja saa kieltämättä "pikku tunne väristyksiä(ei stey ap vaan orkinel nylon). Onneksi vaimoni tykkää olla sellainen" nailonsukka pimu"ihmettelee vain kun "risapöksyt" saa 2-3:lla eurolla kun "kunnon sukkikset" maksaa heloposti 10-20€:a pari?? . Mutta hän on onneksi onnistunut löytämään sekä nättejä ja suht edullisia, OIKEITA NAILONSUKKIA👌. Terv: klamourin näkijä. p.s kauneushan on tietysti katsojan silmissä.

    • Anonyymi

      Min käytän sukkapöksyjä koska olen naturel ruotsin-suomalainen Pelle Svensson !!

    • Anonyymi

      Nulon stockings in best👌. Risapöksy svensson😛😄🤭.

    • Anonyymi

      Tulihan se sieltä ! Kiva kommentoida ja nostattaa omaa huonoa egoa !

    • Anonyymi

      Ei kai naiset kiihotus jos miehellä sukkahousut tai en mä tiedä
      .Tuskin naiset kiihottuu sukkahousu miehistä.sukkahousut ja hame kuuluu paljon yhteen

    • Anonyymi

      Itte transnainen.Ei ne sukkahousut ole aina mukavin.Noi leggikset paljon parempi

    • Anonyymi

      Ennen sukkahousut laitettiin päähän ja mentiin pankkiin lainaa kysymään haulikko kainalossa.

    • Anonyymi

      Ja sitten istuttiin 10 vuotta Amarit päässä ja mietittiin mikä vitussa oli sukkahousuissa vikana ko ei onnistana ei ei....

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1432
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      977
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      229
      764
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe