gallup seksikäyttäytymisestä

mamikolmelle

Onko sinulla ollut ikinä seksiä yhden yön kumppanin kanssa?
Kuinka monta seksikumppania sinulla on kokonaisuudessaan ollut elämäsi aikana?
Minkä ikäinen olet?
Oletko mies vai nainen?

Omat vastaukset:

Ei ole ikinä ollut seksiä yhdenyön kumppanin kanssa.
9 kappaletta.
36 vuotta.
Olen nainen.

55

987

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gaeq

      On ollut useampia yhden yön suhteita.
      Partnereita 30. Miehiä 28 ja naisia 2.
      Ikää 26vuotta.
      Olen nainen.

      Ja tiedän, olen elänyt turhankin rajua elämää.
      Onneksi tässä on nyt muutama vuosi tullut eletty aikuismaisesti ja onnellisessa parisuhteessa.

    • mun vastaukset

      - Ei ole ollut
      - Vain 1 kpl
      - 20 vuotta
      - Nainen

      • mamikolmelle

        Ihanaa huomata, että meitä "kunnollisiakin" naisia on vielä olemassa. Mä luulin, että nämä yhdenyönjutut ovat tavallisia melkein kaikille. Miten sinä olet selvinnytkin näin hyvin? Oletko alkanut seurustelemaan tosi nuorena? Mä olen löytänyt puolisoni vasta 22- vuotiaana, mutta jos en nuorena seurustellut, niin suutelu oli ihan maksimissaan mitä katsoin sopivaksi yhdenillan kumppanin kanssa. Olen aina ajatellut, että yhdenillan naisia ei arvosteta.


    • Vastaukseni

      Onko sinulla ollut ikinä seksiä yhden yön kumppanin kanssa?
      - ei

      Kuinka monta seksikumppania sinulla on kokonaisuudessaan ollut elämäsi aikana?
      - 1

      Minkä ikäinen olet?
      - 24 v.

      Oletko mies vai nainen?
      - nainen

      • mamikolmelle

        Oletko sinä alkanut nuorena seurustelemaan, vai miten sinä olet noin "kiitettävästi" selviytynyt? Mikä sinun mielipiteesi on noista yhdenyönseksijutuista?


      • Vastaukseni
        mamikolmelle kirjoitti:

        Oletko sinä alkanut nuorena seurustelemaan, vai miten sinä olet noin "kiitettävästi" selviytynyt? Mikä sinun mielipiteesi on noista yhdenyönseksijutuista?

        14-vuotiaana tuon puoliskoni tapasin, eli nuorena hyvinkin :)

        Yhdenyönjutut tuskin olisivat missään tilanteessa minun juttuni, minulle seksi on sen verran intiimi asia että en voisi päästää vierasta ihmistä niin lähelle, paljastaa itseäni. Minulle se edellyttää luottamusta. En osaa ajatella seksiä "vain seksinä", pelkästään fyysisenä toimituksena. Ilman tunteita seksi olisi minulle varmaan yhtä innostavaa kuin gynen sisätutkimus. Vaikka toki tunsin himoa aikaisessakin vaiheessa miestäni kohtaan, niin en usko että himo olisi yksistään kantanut tyydyttävään seksiin asti, siihen tarvittiin lisäksi muitakin tunteita ja luottamusta.

        Mutta jos joku oikeasti kokee saavansa yhdenyönjutuista tyydytystä, ja molemmat osapuolet ovat selvillä pelin hengestä ja ehkäisystä huolehditaan, niin minusta aikuiset voivat tyydyttää halujaan parhaaksi katsomallaan tavalla. En voi eläytyä siihen tilanteeseen, että yhdenyönseksi olisi tyydyttävää (olen kyllä yrittänyt, oikeasti, olisi mielenkiintoista ymmärtää erilaisia ilmiöitä tässä maailmassa!), mutta jos se jollekulle sitä on eikä satuta yhtään osapuolta, niin miksei. Haluaisinko itse kumppanikseni ihmisen, joka voisi suhtautua seksiin noin irrallisena ilmiönä suuremmista tunteista? En tiedä. Ei ole onneksi tarvinnut miettiä :) (Oli miehelläni seksikokemuksia ennen minua, mutta ei mitään hillitöntä.)

        Sitten, jos yhdenyönjuttujen tehtävä on täyttää jotain emotionaalista tyhjiötä tai pönkittää omaa seksuaalista itsetuntoa, niin se onkin jo tarina erikseen.


      • ei kukkia hatussa
        Vastaukseni kirjoitti:

        14-vuotiaana tuon puoliskoni tapasin, eli nuorena hyvinkin :)

        Yhdenyönjutut tuskin olisivat missään tilanteessa minun juttuni, minulle seksi on sen verran intiimi asia että en voisi päästää vierasta ihmistä niin lähelle, paljastaa itseäni. Minulle se edellyttää luottamusta. En osaa ajatella seksiä "vain seksinä", pelkästään fyysisenä toimituksena. Ilman tunteita seksi olisi minulle varmaan yhtä innostavaa kuin gynen sisätutkimus. Vaikka toki tunsin himoa aikaisessakin vaiheessa miestäni kohtaan, niin en usko että himo olisi yksistään kantanut tyydyttävään seksiin asti, siihen tarvittiin lisäksi muitakin tunteita ja luottamusta.

        Mutta jos joku oikeasti kokee saavansa yhdenyönjutuista tyydytystä, ja molemmat osapuolet ovat selvillä pelin hengestä ja ehkäisystä huolehditaan, niin minusta aikuiset voivat tyydyttää halujaan parhaaksi katsomallaan tavalla. En voi eläytyä siihen tilanteeseen, että yhdenyönseksi olisi tyydyttävää (olen kyllä yrittänyt, oikeasti, olisi mielenkiintoista ymmärtää erilaisia ilmiöitä tässä maailmassa!), mutta jos se jollekulle sitä on eikä satuta yhtään osapuolta, niin miksei. Haluaisinko itse kumppanikseni ihmisen, joka voisi suhtautua seksiin noin irrallisena ilmiönä suuremmista tunteista? En tiedä. Ei ole onneksi tarvinnut miettiä :) (Oli miehelläni seksikokemuksia ennen minua, mutta ei mitään hillitöntä.)

        Sitten, jos yhdenyönjuttujen tehtävä on täyttää jotain emotionaalista tyhjiötä tai pönkittää omaa seksuaalista itsetuntoa, niin se onkin jo tarina erikseen.

        Mutu-tietona sanoisin, että ainakin -20 ikäisenä yhdenyön jutut johtuvat voimakkaasta humalatilasta ja sitä seuraavasta 'eläimellistymisestä'. Ei siihen sen kummempaa analyysia tarvita.

        "..täyttää jotain emotionaalista tyhjiötä tai pönkittää omaa seksuaalista itsetuntoa.." hah hah

        Eikä tee ihmisestä yhtään kunnottomampaa (vrt. 'kunnollinen') tai huonompaa kumppania.


      • Vastaukseni
        ei kukkia hatussa kirjoitti:

        Mutu-tietona sanoisin, että ainakin -20 ikäisenä yhdenyön jutut johtuvat voimakkaasta humalatilasta ja sitä seuraavasta 'eläimellistymisestä'. Ei siihen sen kummempaa analyysia tarvita.

        "..täyttää jotain emotionaalista tyhjiötä tai pönkittää omaa seksuaalista itsetuntoa.." hah hah

        Eikä tee ihmisestä yhtään kunnottomampaa (vrt. 'kunnollinen') tai huonompaa kumppania.

        "..täyttää jotain emotionaalista tyhjiötä tai pönkittää omaa seksuaalista itsetuntoa.." hah hah

        -> Näitäkin löytyy joukosta, jos et ole huomannut, kuljet silmät kiinni. Yhtä ikävää on, jos ripustautuu pitkäaikaiseen suhteeseen vain noista syistä. Molemmissa motiivi ratkaisee valinnan arvostettavuuden.

        Irtosuhteet ei lähtökohtaisesti tee ihmisesta kunnollistä tai kunnotonta, mutta ehkä arvomaailmaltaan ja/tai persoonaltaan sillä tapaa erilaisen kuin minä, että minulle irtosuhteiden "harrastaja" ei välttämättä olisi sopiva kumppani. Onneksi se ei ole mitenkään sinulta pois! ;)


    • elämäni miehet

      1. on ollut, kai 1 kpl!
      2. 16, ainakin suunnilleen oikea luku
      3. 53 v
      4. nainen

    • Klippani

      1. Muutamia, joista on kehkeytynyt melko monen yön suhteita.
      Pisin kesti 6 vuotta.
      2. 12.
      3. 26v.
      4. Nainen

    • mimi mimi mimi

      Onko sinulla ollut ikinä seksiä yhden yön kumppanin kanssa?
      Juu-u. Tosin ainoastaan kerran se on päätynyt yhdyntään, useimmiten jäänyt käteenvetoon (puolin ja/tai toisin) ja pussailuun. Näitä en tietenkään laske seksikumppaneiksi.
      Kuinka monta seksikumppania sinulla on kokonaisuudessaan ollut elämäsi aikana?
      5
      Minkä ikäinen olet?
      32 v.
      Oletko mies vai nainen?
      Nainen

    • daadah

      On ollu yhden yön kumppaneita, parhaat kaksin yötä tai enemmän. :)Kumppaneita on ollu 23 ainaki muistaakseni...
      Ikää onpi 25
      Ja nainen oon

    • mamikolmelle

      Lisää vastauksia, please...

    • Jeiyo

      Ei.
      Kaksi.
      18 vuotta.
      Nainen.

    • Platantera bifolia

      Ei ainuttakaan yhden yön suhdetta. Ainoa vakavasti seurustelemattoman parisuhteen ulkopuolinen seksikokemukseni oli sellaisen henkilön kanssa, josta välit(i)n ihmisenä niin paljon että olen edelleen täysin pirstana. Sekin kokemus(7v. sitä ennen tiedetty toisemme)oli niin että hän rikkoi ihan ekalla tapaamisella(7 v. sitten)sovitut säännöt täydestä seksittömyydestä, pusuttomuudesta ja ihastumattomuudesta jne ihan ensimmäistä kertaa ja täysin ylättäen nyt kesällä n.7v. tuntemisen alusta(sitä ennen ei mitään ongelmia noudattaa seksittömyyttä ihastumattomuutta)viimeiseksi jääneellä tapaamiskerralla=raiskaus.
      En voi mitenkään laskea yhden yön jutuksi,TÄLLÄ SYDÄMELLÄNI, koska välitin(ja varmaan välitän vieläkin, ei sitä vuosikausien pos. tunteita noin vain pureta)ihmisestä niin paljon(halusin vain ystävyyttä)ja nyt olen todella pirstaleina, ilmeisesti syvemmältä kuin koskaan ennen elämässäni(en edes tiedä mihin kaikkeen asti karmea kokemus ylsi) enkä tiedä pääsenkö tästä koskaan yli.

      3kpl

      39vuotta

      Nainen

      • mamikolmelle

        Hei!

        Nykyaikana tuntuu, että kaltaisemme naiset ovat harvinaisuuksia. Oletko myös sinä uskovainen, vai minkä takia teillä oli tällaiset tiukat säännöt? Voisitko kertoa tapauksesta uudelleen, minun oli vähän vaikea ymmärtää kirjoitustasi. Minulla on myös kokemusta seksuaalirikoksen uhriksi joutumisesta, eli yymärrän, kuinka raastavaa tällainen kokemus voi olla. Sinun kohdalla kokemus on varmasti erityisen vaikea, koska rakastat rikoksentekijää.


      • Platantera bifolia
        mamikolmelle kirjoitti:

        Hei!

        Nykyaikana tuntuu, että kaltaisemme naiset ovat harvinaisuuksia. Oletko myös sinä uskovainen, vai minkä takia teillä oli tällaiset tiukat säännöt? Voisitko kertoa tapauksesta uudelleen, minun oli vähän vaikea ymmärtää kirjoitustasi. Minulla on myös kokemusta seksuaalirikoksen uhriksi joutumisesta, eli yymärrän, kuinka raastavaa tällainen kokemus voi olla. Sinun kohdalla kokemus on varmasti erityisen vaikea, koska rakastat rikoksentekijää.

        Hei. En ole enää uskossa. Olin kyllä, v.1984 - 2011 alku. Mutta sillä olenko uskossa ei ole mitään tekemistä näiden mielestäni itsestään selvien seksikäyttäytymisjuttujen kanssa.
        Olen sitä mieltä, että jos ihmisillä on päässään tai sydämessään minkäänlaisia tunteita, inhimillisyyttä, ylevyyttä, herkkyydestä tai kauneudentajusta puhumattakaan, tajuaa jokainen sellainen ihan luonnostaan ettei seksikumppaneita voi tyydyttävällä, ihanalla ja kauniilla tavalla olla kuin maksimissaan 1 kpl elinkaaren aikana(olen myös aina ollut sitä mieltä, että sitten jos puoliso - koska suhteen tulee olla julkinen - kuolee ennen itseä, ei kukaan täysjärkinen tietenkään enää voi eikä halua ikinä ottaa enää ketään toista tilalle. Riippumatta kuoleeko toinen vaikka heti häiden jälkeen.
        Kaikille ei tosin ole sitä yhtäkään. Olen ollut äärettömän hajalla jokaisesta yhdynnästäni, eli tarkoitan jokaisesta eri kerrasta,koska en ole koskaan hyväksynyt seksiä itselleni käytännössä, koska mm. avioliitto on puuttunut. Ne kaksi vilpitöntä, avioliittoon tähtäävää seurusteluani(olin uskos ja eka oli ateisti, toka uskova)olen joutunut todella käsittelemään ihmeellisillä tavoilla jälkikäteen ja niiden aikana, mutta tahalliseen huoraamiseen sortuminen on todellakin jäänyt minulta tyystin kokematta. Samoin seksille antautumisesta kokemukseni on ihan täydellinen nolla.(Ekasta yhdynnästä vielä sellainen maininta, että se varsinkin oli kaikkea muuta kuin tahallinen, kun en edes tiennyt/huomannut milloin se tapahtui.En rupea tarkemmin selittämään.Olen ymmärrettävästi ollut katkera asiasta, koska ilman sitä emme olisi varmastikaan sortuneet lisäkoituksiin silloisen tyhmän ja jopa inhottavankin poikaystäväni kanssa jne...Mutta noista kokemattomuuksistani/monen sortin avaamattomuuksistani olen erittäin kiitollinen, koska sisältä on kaikesta huolimatta todellakin jäänyt jotain menemättä rikki noiden takia. Ja mm. kädestä pitämiseen parisuhteessa en vielä koskaan ole ollut valmis, joten en todellakaan tiedä miltä se tuntuisi silloin kun on oikea kumppani, Rakkaus ja valmis siihen.
        Mutta en jaksa selittää tarkemmin tätä nykyistä asiaa, olen aivan täysin rikki äärettömän syvältä hänen takiaan, hyvä ettei järki ole lähtenyt. (olisi lähtenyt kyllä, jos olisin alkanut työstää heti tapahtuman jälkeen.mutta kokeneena viivytin, venytin ja synkronoin tapahtumia niin etten pirstoutuisi psykoosiin.)Voi olla jopa että hän tietyllä tavalla mennyt jopa syvemmälle kuin kukaan muu, toistemme tietämisen kestokin pitempi kuin yhdenkään seurusteluni.Lisäksi miehellä tyydyttävämpi henkinen kapasiteetti kuin mahd kellään jos ajattelen omia tarpeitani.Myös tämän miehen tajuamiskyky ja mm. mahdollisuus tuottaa minulle jopa turvallisuuden tunne ovat täysin vailla vertaa olevia, niin hullulta kuin asia kuulostaneekin. Siis turvallinen siksi, koska kykenee ajattelemaan riittävällä tasolla. Sellaisia en hänen lisäkseen tiedä kuin yhden, vikan exäni.
        Rakastamisesta - en sentään käyttäisi sanaa Rakkaus romanttisessa mielessä tähän mieleen, koska sekin on mielestäni vain kerran elämässä siihen yhteen käytettävä sana.(tosin uskossa ollessani ajattelin, että armosta saa tämänkin alueen erheet anteeksi ja ne pystytään poistamaan tyystin ja aloittamaan puhtaasti uudestaan, jonka olen myös kokenut, uutta rukoilemaani immenkalvoakin myöten.)Silti Rakkaus-sanan käyttäminen ei kuulosta tai tunnu pahalta käytettäessä tunteistani k.o. mieheen, sen myönnän.(Hän teollaan ikäänkuin pakkoihastutti minut itseensä, kun minulla oli niin syvät ystävänrakkauden ja kunnioituksen tunteet ennestään.)Ystävänrakkaudella tai pikemminkin Persoonaan kohd rakkaudella rakastan kyllä. Asian myötä ja muutenkin olen sitten 'nähnyt' hänessä lisää ominaisuuksia, joista pidän. Myönnän myös käyneeni hänestä mielessäni tutkien joskus jopa avioliittoajatuksetkin läpi(mutta se on tyylini ja tapani, mm mietin pääni puhki 19-v. menisinkö inttiin,sivariin vai vankilaan, jos oisin poika)todeten, että jos jokin vanhanaikainen pakko- tai päätetty avioliitto mulle ja hälle määrättäisi, sen kestäessä esim. jäljellä olevat n. 80vuotta, en kaikessa vaativuudessani, herkkyydessäni ja perfektionismissani joutuisi kärsimään liikaa. Silti hän ei vastaa ihannemiestäni. Hänen kaikesta laajasta henkisestä raiskaamisestaan minua kohtaan huolimatta en voi olla pitämättä persoonasta. Paljonkin, koska on niin vähän mitään koskaan missään.


      • Platantera bifolia
        Platantera bifolia kirjoitti:

        Hei. En ole enää uskossa. Olin kyllä, v.1984 - 2011 alku. Mutta sillä olenko uskossa ei ole mitään tekemistä näiden mielestäni itsestään selvien seksikäyttäytymisjuttujen kanssa.
        Olen sitä mieltä, että jos ihmisillä on päässään tai sydämessään minkäänlaisia tunteita, inhimillisyyttä, ylevyyttä, herkkyydestä tai kauneudentajusta puhumattakaan, tajuaa jokainen sellainen ihan luonnostaan ettei seksikumppaneita voi tyydyttävällä, ihanalla ja kauniilla tavalla olla kuin maksimissaan 1 kpl elinkaaren aikana(olen myös aina ollut sitä mieltä, että sitten jos puoliso - koska suhteen tulee olla julkinen - kuolee ennen itseä, ei kukaan täysjärkinen tietenkään enää voi eikä halua ikinä ottaa enää ketään toista tilalle. Riippumatta kuoleeko toinen vaikka heti häiden jälkeen.
        Kaikille ei tosin ole sitä yhtäkään. Olen ollut äärettömän hajalla jokaisesta yhdynnästäni, eli tarkoitan jokaisesta eri kerrasta,koska en ole koskaan hyväksynyt seksiä itselleni käytännössä, koska mm. avioliitto on puuttunut. Ne kaksi vilpitöntä, avioliittoon tähtäävää seurusteluani(olin uskos ja eka oli ateisti, toka uskova)olen joutunut todella käsittelemään ihmeellisillä tavoilla jälkikäteen ja niiden aikana, mutta tahalliseen huoraamiseen sortuminen on todellakin jäänyt minulta tyystin kokematta. Samoin seksille antautumisesta kokemukseni on ihan täydellinen nolla.(Ekasta yhdynnästä vielä sellainen maininta, että se varsinkin oli kaikkea muuta kuin tahallinen, kun en edes tiennyt/huomannut milloin se tapahtui.En rupea tarkemmin selittämään.Olen ymmärrettävästi ollut katkera asiasta, koska ilman sitä emme olisi varmastikaan sortuneet lisäkoituksiin silloisen tyhmän ja jopa inhottavankin poikaystäväni kanssa jne...Mutta noista kokemattomuuksistani/monen sortin avaamattomuuksistani olen erittäin kiitollinen, koska sisältä on kaikesta huolimatta todellakin jäänyt jotain menemättä rikki noiden takia. Ja mm. kädestä pitämiseen parisuhteessa en vielä koskaan ole ollut valmis, joten en todellakaan tiedä miltä se tuntuisi silloin kun on oikea kumppani, Rakkaus ja valmis siihen.
        Mutta en jaksa selittää tarkemmin tätä nykyistä asiaa, olen aivan täysin rikki äärettömän syvältä hänen takiaan, hyvä ettei järki ole lähtenyt. (olisi lähtenyt kyllä, jos olisin alkanut työstää heti tapahtuman jälkeen.mutta kokeneena viivytin, venytin ja synkronoin tapahtumia niin etten pirstoutuisi psykoosiin.)Voi olla jopa että hän tietyllä tavalla mennyt jopa syvemmälle kuin kukaan muu, toistemme tietämisen kestokin pitempi kuin yhdenkään seurusteluni.Lisäksi miehellä tyydyttävämpi henkinen kapasiteetti kuin mahd kellään jos ajattelen omia tarpeitani.Myös tämän miehen tajuamiskyky ja mm. mahdollisuus tuottaa minulle jopa turvallisuuden tunne ovat täysin vailla vertaa olevia, niin hullulta kuin asia kuulostaneekin. Siis turvallinen siksi, koska kykenee ajattelemaan riittävällä tasolla. Sellaisia en hänen lisäkseen tiedä kuin yhden, vikan exäni.
        Rakastamisesta - en sentään käyttäisi sanaa Rakkaus romanttisessa mielessä tähän mieleen, koska sekin on mielestäni vain kerran elämässä siihen yhteen käytettävä sana.(tosin uskossa ollessani ajattelin, että armosta saa tämänkin alueen erheet anteeksi ja ne pystytään poistamaan tyystin ja aloittamaan puhtaasti uudestaan, jonka olen myös kokenut, uutta rukoilemaani immenkalvoakin myöten.)Silti Rakkaus-sanan käyttäminen ei kuulosta tai tunnu pahalta käytettäessä tunteistani k.o. mieheen, sen myönnän.(Hän teollaan ikäänkuin pakkoihastutti minut itseensä, kun minulla oli niin syvät ystävänrakkauden ja kunnioituksen tunteet ennestään.)Ystävänrakkaudella tai pikemminkin Persoonaan kohd rakkaudella rakastan kyllä. Asian myötä ja muutenkin olen sitten 'nähnyt' hänessä lisää ominaisuuksia, joista pidän. Myönnän myös käyneeni hänestä mielessäni tutkien joskus jopa avioliittoajatuksetkin läpi(mutta se on tyylini ja tapani, mm mietin pääni puhki 19-v. menisinkö inttiin,sivariin vai vankilaan, jos oisin poika)todeten, että jos jokin vanhanaikainen pakko- tai päätetty avioliitto mulle ja hälle määrättäisi, sen kestäessä esim. jäljellä olevat n. 80vuotta, en kaikessa vaativuudessani, herkkyydessäni ja perfektionismissani joutuisi kärsimään liikaa. Silti hän ei vastaa ihannemiestäni. Hänen kaikesta laajasta henkisestä raiskaamisestaan minua kohtaan huolimatta en voi olla pitämättä persoonasta. Paljonkin, koska on niin vähän mitään koskaan missään.

        saatana et oon ollu rikki rikun raiskauksesta. Tiedän, että hän jatkaa samaa ja taatusti vielä todella pahemmassa mittakaavassa muille (koska meil oli vaan se yks yhdyntäkerta kaikkina vuosina yhteensä eikä esim. kunnon ihastumista koskaan, silti sai mut niin helvetin rikki ja teki sen äärettömän tahallaan), tulee jatkamaan loputtomiin eikä tule koskaan jäämään läheskään kaikistaan kiinni, millään tavalla.


      • mamikolmelle
        Platantera bifolia kirjoitti:

        saatana et oon ollu rikki rikun raiskauksesta. Tiedän, että hän jatkaa samaa ja taatusti vielä todella pahemmassa mittakaavassa muille (koska meil oli vaan se yks yhdyntäkerta kaikkina vuosina yhteensä eikä esim. kunnon ihastumista koskaan, silti sai mut niin helvetin rikki ja teki sen äärettömän tahallaan), tulee jatkamaan loputtomiin eikä tule koskaan jäämään läheskään kaikistaan kiinni, millään tavalla.

        Hei!

        Kai olet tehnyt rikosilmoituksen raiskaajasta? Minä en aikoinani tehnyt minuun kohdistuneesta rikoksesta. Jos näin aikuisiällä minulle tapahtuisi jotakin vastaavaa, niin taatusti tekisin ilmoituksen.

        Voimia!!!


      • ,,,,,,

        ..varmasti syvemmältä kuin koskaan ennen.. mä rakastin rikua kuitenki jollai tavalla.mul ehti olla loppujen lopuks aika saatanasti tunteita sitä kohtaan.....,.........


      • Riittävän raskas
        Platantera bifolia kirjoitti:

        Hei. En ole enää uskossa. Olin kyllä, v.1984 - 2011 alku. Mutta sillä olenko uskossa ei ole mitään tekemistä näiden mielestäni itsestään selvien seksikäyttäytymisjuttujen kanssa.
        Olen sitä mieltä, että jos ihmisillä on päässään tai sydämessään minkäänlaisia tunteita, inhimillisyyttä, ylevyyttä, herkkyydestä tai kauneudentajusta puhumattakaan, tajuaa jokainen sellainen ihan luonnostaan ettei seksikumppaneita voi tyydyttävällä, ihanalla ja kauniilla tavalla olla kuin maksimissaan 1 kpl elinkaaren aikana(olen myös aina ollut sitä mieltä, että sitten jos puoliso - koska suhteen tulee olla julkinen - kuolee ennen itseä, ei kukaan täysjärkinen tietenkään enää voi eikä halua ikinä ottaa enää ketään toista tilalle. Riippumatta kuoleeko toinen vaikka heti häiden jälkeen.
        Kaikille ei tosin ole sitä yhtäkään. Olen ollut äärettömän hajalla jokaisesta yhdynnästäni, eli tarkoitan jokaisesta eri kerrasta,koska en ole koskaan hyväksynyt seksiä itselleni käytännössä, koska mm. avioliitto on puuttunut. Ne kaksi vilpitöntä, avioliittoon tähtäävää seurusteluani(olin uskos ja eka oli ateisti, toka uskova)olen joutunut todella käsittelemään ihmeellisillä tavoilla jälkikäteen ja niiden aikana, mutta tahalliseen huoraamiseen sortuminen on todellakin jäänyt minulta tyystin kokematta. Samoin seksille antautumisesta kokemukseni on ihan täydellinen nolla.(Ekasta yhdynnästä vielä sellainen maininta, että se varsinkin oli kaikkea muuta kuin tahallinen, kun en edes tiennyt/huomannut milloin se tapahtui.En rupea tarkemmin selittämään.Olen ymmärrettävästi ollut katkera asiasta, koska ilman sitä emme olisi varmastikaan sortuneet lisäkoituksiin silloisen tyhmän ja jopa inhottavankin poikaystäväni kanssa jne...Mutta noista kokemattomuuksistani/monen sortin avaamattomuuksistani olen erittäin kiitollinen, koska sisältä on kaikesta huolimatta todellakin jäänyt jotain menemättä rikki noiden takia. Ja mm. kädestä pitämiseen parisuhteessa en vielä koskaan ole ollut valmis, joten en todellakaan tiedä miltä se tuntuisi silloin kun on oikea kumppani, Rakkaus ja valmis siihen.
        Mutta en jaksa selittää tarkemmin tätä nykyistä asiaa, olen aivan täysin rikki äärettömän syvältä hänen takiaan, hyvä ettei järki ole lähtenyt. (olisi lähtenyt kyllä, jos olisin alkanut työstää heti tapahtuman jälkeen.mutta kokeneena viivytin, venytin ja synkronoin tapahtumia niin etten pirstoutuisi psykoosiin.)Voi olla jopa että hän tietyllä tavalla mennyt jopa syvemmälle kuin kukaan muu, toistemme tietämisen kestokin pitempi kuin yhdenkään seurusteluni.Lisäksi miehellä tyydyttävämpi henkinen kapasiteetti kuin mahd kellään jos ajattelen omia tarpeitani.Myös tämän miehen tajuamiskyky ja mm. mahdollisuus tuottaa minulle jopa turvallisuuden tunne ovat täysin vailla vertaa olevia, niin hullulta kuin asia kuulostaneekin. Siis turvallinen siksi, koska kykenee ajattelemaan riittävällä tasolla. Sellaisia en hänen lisäkseen tiedä kuin yhden, vikan exäni.
        Rakastamisesta - en sentään käyttäisi sanaa Rakkaus romanttisessa mielessä tähän mieleen, koska sekin on mielestäni vain kerran elämässä siihen yhteen käytettävä sana.(tosin uskossa ollessani ajattelin, että armosta saa tämänkin alueen erheet anteeksi ja ne pystytään poistamaan tyystin ja aloittamaan puhtaasti uudestaan, jonka olen myös kokenut, uutta rukoilemaani immenkalvoakin myöten.)Silti Rakkaus-sanan käyttäminen ei kuulosta tai tunnu pahalta käytettäessä tunteistani k.o. mieheen, sen myönnän.(Hän teollaan ikäänkuin pakkoihastutti minut itseensä, kun minulla oli niin syvät ystävänrakkauden ja kunnioituksen tunteet ennestään.)Ystävänrakkaudella tai pikemminkin Persoonaan kohd rakkaudella rakastan kyllä. Asian myötä ja muutenkin olen sitten 'nähnyt' hänessä lisää ominaisuuksia, joista pidän. Myönnän myös käyneeni hänestä mielessäni tutkien joskus jopa avioliittoajatuksetkin läpi(mutta se on tyylini ja tapani, mm mietin pääni puhki 19-v. menisinkö inttiin,sivariin vai vankilaan, jos oisin poika)todeten, että jos jokin vanhanaikainen pakko- tai päätetty avioliitto mulle ja hälle määrättäisi, sen kestäessä esim. jäljellä olevat n. 80vuotta, en kaikessa vaativuudessani, herkkyydessäni ja perfektionismissani joutuisi kärsimään liikaa. Silti hän ei vastaa ihannemiestäni. Hänen kaikesta laajasta henkisestä raiskaamisestaan minua kohtaan huolimatta en voi olla pitämättä persoonasta. Paljonkin, koska on niin vähän mitään koskaan missään.

        Joo. Noin oli asiat pitkään sen 19.6.10 aamun jälkeen. Pakolla otetut tunteet..mut toi kaikki syvyys ei kyl johdu niist vuosista, enkä tiedä kapasiteetista


    • yh-84

      Onko sinulla ollut ikinä seksiä yhden yön kumppanin kanssa?
      Kuinka monta seksikumppania sinulla on kokonaisuudessaan ollut elämäsi aikana?
      Minkä ikäinen olet?
      Oletko mies vai nainen?


      1. Ei
      2. 2
      3. 26
      4. nainen

      • mamikolmelle

        Hei!

        Miten olet pystynyt elämään noin kiitettävästi? Oletko alkanut seurustelemaan nuorena? Mikä sinun käsityksesi on näistä nykyaikana niin yleisistä yhden yön seksijutuista?


      • yh-84
        mamikolmelle kirjoitti:

        Hei!

        Miten olet pystynyt elämään noin kiitettävästi? Oletko alkanut seurustelemaan nuorena? Mikä sinun käsityksesi on näistä nykyaikana niin yleisistä yhden yön seksijutuista?

        Moi

        Seurustelin 7 vuotta, ehkäpä se selittää sen ;) Joillekkin sopii yhden illan jutut, toisille ei. Itseäni ei kiinnosta hakea baarista vain yhden illan juttuja, ja jos mies kertoo totuuden omista yhden yön jutuista niin kyllä se kertoo jo paljon ihmisestä.


    • 13123123

      Ei yhdenyön kumppaneita.
      2 seksipartneria.
      20 vuotta.
      Nainen.

    • Ei enää haittaa niin

      Ei semmosia irtosuhteita
      Ei semmosia pidempiä suhteita
      No en mä kyllä oo tuntenu edes naisia saati ollu suhteessa
      31
      Mies

    • houdini86

      mies 25v

      85 eri naista
      mahdoton muistella monta yötä meni minnekkin mutta tein aina säännöt selviksi ja en pelaillut toisten elämällä.
      nyt parisuhteessa

    • Vastauksia;

      Ei yhdenyön juttuja.
      5, nykyinen mieheni siis laskuissa mukana.
      Olen 43v nainen.

    • ...

      Onko sinulla ollut ikinä seksiä yhden yön kumppanin kanssa?
      - On

      Kuinka monta seksikumppania sinulla on kokonaisuudessaan ollut elämäsi aikana?
      - Ei tarkkaa tietoa, yli 50

      Minkä ikäinen olet?
      - 27

      Oletko mies vai nainen?
      - Nainen

    • _vierailija_

      -ei seksiä yhden yön kumppanin kanssa
      -4 kpl kokonaisuudessaan seksikumppaneita
      - 25v
      -nainen

    • ohopaska

      -yhenyönjuttuja ollut
      -seksikumppaneita 40 miestä ja 3 naista
      -16v
      -nainen

    • 14+4

      Onko sinulla ollut ikinä seksiä yhden yön kumppanin kanssa?
      -onon

      Kuinka monta seksikumppania sinulla on kokonaisuudessaan ollut elämäsi aikana?
      -ööööö 13

      Minkä ikäinen olet?
      -19

      Oletko mies vai nainen?
      -n

    • yökukkuja taas:)

      - 1 yhdenyön.
      - 3 seksikumppania.
      - 20v.
      - nainen.

    • minäpä minä

      ei yhtään yhden yön juttua (eikä toivottavasti tule..)
      1 mies (nykyiseni)
      olen 22v
      nainen

    • 6mies8

      Yhden yön suhteet yli 50 alle 100
      seksikumppanit 10 edelliseen.
      42vuotias mies.

    • Sex on the beach

      Onko sinulla ollut ikinä seksiä yhden yön kumppanin kanssa?
      - On ollut monenkin.

      Kuinka monta seksikumppania sinulla on kokonaisuudessaan ollut elämäsi aikana?
      - En ole pysynyt laskuissa, mut on niitä suunnilleen 50 - 60. Mulla on ollut villi nuoruus, mutta mitään en kadu. Nykyään elän uskollisessa ja onnellisessa parisuhteessa. :)

      Minkä ikäinen olet?
      - 31 v.

      Oletko mies vai nainen?
      - Nainen

    • gsdggsg

      On
      9
      18
      Nainen

    • pistetalo

      yhdenyönkumppaneita: n.10
      yhteensä: 15 (?) (mukaan ei ole laskettu suihinottaja ja epämääräisiä värkkkäyksia jota tuskin voi seksiksi sanoa)
      20v, nainen

    • lutkannussija

      Ei oo mikään ihme et sä oot poistanu ton sun viestin ku sulta on saanu tussua tosi helpolla ja sä oot jakanu sitä ja sun persettäs liki kenelle vain ja milloin vain. Sulle ei tarvii ku tarjoo vähän valkkarii niin jo reidet aukee. ;P

    • Onko sinulla ollut ikinä seksiä yhden yön kumppanin kanssa? Ei ole
      Kuinka monta seksikumppania sinulla on kokonaisuudessaan ollut elämäsi aikana? 3kpl
      Minkä ikäinen olet? 25v
      Oletko mies vai nainen? Mies

    • Onko sinulla ollut ikinä seksiä yhden yön kumppanin kanssa?
      Kuinka monta seksikumppania sinulla on kokonaisuudessaan ollut elämäsi aikana?
      Minkä ikäinen olet?
      Oletko mies vai nainen?

      Omat vastaukset:

      Ei ole ikinä ollut seksiä yhden yön kumppanin kanssa
      7 kappaletta.
      20 vuotta.
      Olen nainen.

    • qht

      Onko sinulla ollut ikinä seksiä yhden yön kumppanin kanssa?
      - Onhan noita ollu.

      Kuinka monta seksikumppania sinulla on kokonaisuudessaan ollut elämäsi aikana?
      - Jotain 30-40 välillä.

      Minkä ikäinen olet?
      -21.

      Oletko mies vai nainen?
      - N.

    • ---------

      On ollut ja useammankin muttei enää koska elän nykyään vakavassa parisuhteessa.

      En osaa antaa tarkkaa lukumäärää... noin 30-40.

      20 vuotta.

      Olen nainen.

    • äuu

      Onko sinulla ollut ikinä seksiä yhden yön kumppanin kanssa?

      Kyllä on, yhden.

      Kuinka monta seksikumppania sinulla on kokonaisuudessaan ollut elämäsi aikana?

      Kaksi

      Minkä ikäinen olet?

      24

      Oletko mies vai nainen?

      Nainen

    • GirlieGirl87

      - On
      - 21
      - 24 vuotta
      - Nainen

    • läähätän ja läkähdyn

      1. on. Monenkin! En muista monenko..
      2. äkkiä laskien 38. Voi olla että joku unohtui..
      3.nainen.
      4. 34

    • Tämmönen...

      Useita yhdenyön juttuja.
      Kumppaneita n. 50... voi olla enemmänkin.
      Ikäni 46v ja olen nainen.

    • st

      1. Ei
      2. 1
      3. 22
      4. M

    • Bytes

      - Ei varsinaisesti. Pari kertaa eksynyt baarista sänkyyn hyvän kaverin kanssa.
      - 9 miestä ja 1 nainen. Pienempää säätöä on ollut muutaman muun miehen ja naisen kanssa. Neitsyys lähti 19-vuotiaana. Olen bi.
      - 28v.
      - Nainen.

    • Rohmu

      Onko sinulla ollut ikinä seksiä yhden yön kumppanin kanssa?
      Kyllä
      Kuinka monta seksikumppania sinulla on kokonaisuudessaan ollut elämäsi aikana?
      n. 20. En oo pitäny tarkkaa lukua.
      Minkä ikäinen olet?
      21
      Oletko mies vai nainen?
      Nainen

    • 12312312313

      Ei yhden yön juttuja.

      2 kumppania

      20

      Nainen

    • Yksi oikea

      Vanha ketju,mutta jatkan: 1:ei yhden yön suhteita. 2: yksi seksikumppani, nyt aviomieheni. 3: 50v. 4: nainen
      Miten sulla voi olla 9 suhdetta, vaikka olet kohtalaisen nuorena avioitunut ja sanot olevasi uskossa?
      Kiinnostava yhtälö, voitko avautua?yk

    • On ollut seksiä yhden yön kumppanien kanssa.
      --
      22-vuotias.
      Nainen.

    • 20N

      Onko sinulla ollut ikinä seksiä yhden yön kumppanin kanssa? On
      Kuinka monta seksikumppania sinulla on kokonaisuudessaan ollut elämäsi aikana? 7
      Minkä ikäinen olet? 20
      Oletko mies vai nainen? Nainen

    • Onko sinulla ollut ikinä seksiä yhden yön kumppanin kanssa?
      > On ollut, monesti
      Kuinka monta seksikumppania sinulla on kokonaisuudessaan ollut elämäsi aikana?
      > 34
      Minkä ikäinen olet?
      > 27-vuotias
      Oletko mies vai nainen?
      > Nainen

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1184
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe