Kysymys naisille - kalju + parta

sdgsdggssg

Jos nyt ei oteta sitä huomioon miten kalju sopii kellekkin vai sopiiko ollenkaan niin mitä mieltä olette kalju parta yhdistelmästä?

Kaljusta ei keskustella se pysyy mutta miten parta? parempi ilman? vai kenties joku "siisti" malli? entäs jos jättää naamakarvat kokonaisuudessaan mutta leikkaa hiukset pois?

42

6646

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen vastaa

      Toki erääällä työkaverillani on kalju ja parta, koska hän on hevari. Hänellä oikeesti ei ole kaljua vaan hän poistaa hiuksensa aika usein. Hänellä on kuitenkin silmät sellaset ihanat, ripset pitkät ja ruskeat silmät - hieman ristiriitaista.

      Että ei kiitos kaljulle ja parralle.

    • z

      on ok, mutta en tykkää mistään heviparrasta.

      • ihanat miehet

        Olen aina tykännyt sekä kaljusta, että pidemmistä hiuksista miehellä, siis peruskampaus ei oikein sytytä. Mun mielestä parta kalju yhdistemä on tosi hyvä, jos sopii miehen muuhun tyyliin. Vaatiin kuitenkin aika paljon särmää käyttäjältään.


    • Carita78

      Ei missään nimessä tätä yhdistelmää! Haluaisin tietää, mistä miehet ovat saaneet käsityksen, että kalju ja parta seksikkäitä!

      • lapset pelkää

        Selaillessa kaljujen ja hiuksellisten miesten kuvia, hiukselliset voitti.


    • repesi

      miehestä ja kasvon piirteistä toisille parta sopii ja toisille ei sama ton kaljun kohdalla. Eli miksei :D

    • päänkäyttö sallittua

      Jos metsästät vain yleistä hölinää, niin vastaan minäkin yhtä ympäripyöreästi että se riippuu nii monista asioista.
      Sä jätät kysymyksessäsi sen kaikkein tärkeimmän heti pois (jos nyt ei oteta huomioon...) ja pyydät meitä kommentoimaan vaan jotain. No, saamasi pitää.
      Miltäs nää vastaukset kuulostaa?
      Iskikö heti masis vai kannustimmeko me muka jotenkin??

      Olen nähnyt kyllä niin monenlaista a) kaljua ja b) partaa, että ei voi sanoa mitään tyhjentävää ellei näe miltä kyseinen ihminen niiden kanssa (tai ilman niitä) näyttää.
      Ihan sama kuin kysyis miehiltä, että pitääks naisel olla pitkä vai lyhyt tukka. Joo, pitää, olis oiva vastaus siihen.

    • Woooouuuuuu... itse ainakin tykkään! Oma mies on nimittäin kalju ja parrakas, ja näyttää ihan pirun hyvältä!

    • 15+12

      En tykkää yhtään. Kalju on 95 % huono, joillekin harvoille sopii (yleensä jos näkyy vähän tumma sänki). Siilikään ei ole yleensä hyvä. Pahinta on kuitenkin jos kaljuun lisää parran. Joidenkin tyyliin voi sopia, mutta itse en sen tyylisistä kiinnostu. Parta hiukset yhdistelmä on hyvä, eli parta sinänsä ei ole ongelma, vaan se kalju. Olen kuitenkin pitänyt myös pitkähiuksisesta miehestä, eli en ole ahdasmielinen sinänsä. Ei vaan miellytä.

      • kalju **

        ei, ei mitenkään.


      • !!!
        kalju ** kirjoitti:

        ei, ei mitenkään.

        kaljuja ja parrakkaita!! :P


      • oletkovasemmistoa

        leukaparta, pitkäkin on kai vasemmistoliiton merkki?


    • avaruusoliot

      Mutta tukka täytyy löytyä! Ei kenellekään ihmiselle sovi kalju pää. Tukkaa on oltava päässä, edes nimeksi. Avaruusolioita muituttava massa ei miellytä.

      • olensaturnuksesta

        Siinäpä tyttöjen hassu projekti: kosmetologi-opiskelijat tekevät pojista avaruusolennon näköisiä.


    • i know what i want

      Itseäni (alle 3kymp nainen) miellyttää iso mies jolla kalju ja parta. Mutta. Ei partaa vaalealle eikä punapää miehelle. Vaan täytyy olla tumma parta. Eikä kalju sovi laihalle, siitä tulee liikaa uusnatsifiilis. Itseäni ei siis kiinnosta ruipelot pikkupojat, mutta esim baareissa on ovella välillä vaikka kuinka herkkuja äijiä pokeina, nam.

      Ja jos aiot ajaa kaljuksi, tee se nyt. Ei kesällä jolloin niska ja kasvot ovat ruskeat ja loppupää valkoinen..

    • Kalju on ok.
      Jos parta on siististi rajattu ja huoliteltu, ei siinä ole mitään ongelmaa.
      Lyhyt ja trimmattu (parta) on parempi, kuin rehottava viidakko.

      Kannattaa myös trimmata nenä-, korva- ja rehottavat kulmakarvat, siisti ulkomuoto on aina miellyttävämpi, kuin rönsyilevä "puutarha".

      Viimeistelty, siisti ulkomuoto on aina edustava ja viehättää naisellista silmää.

    • hazzal33

      kaljut ovat aivan ihania mut ilman partaa tietty!!!

    • Xovda

      Voi toimia ihan mainiosti kunhan vaan sopii ihmiselle joka niitä kantaa.

    • neitokakadu(ko)

      Kalju parta TOIMII!!!! itse ainakin tykkään kaljuista ja parrakkaista miehistä. JA mieluiten semmonen pitempi parta.. jonka saa sit söpösti letille :DDDD

    • ei kaljua

      Kalju parta on hirveä yhdistelmä. Siihen jos vielä yhdistää silmälasit, niin ei ei ei... Kaljuista tulee mieleen syöpäpotilaat tms. Pitäkää hyvänen aika miehet ne hiukset päässänne! Tosin liika on sitten taas liikaa :D Kohtuudella siis.

      • pössi

        Miten pidät hiukset jos lähtevät luonnostaan?


      • Mävaanvaan

        ???sitä järkeekin saa käyttää. Ei kaljuutta voi valita. Mites niitä hiuksiä pitää ku kaljuuntuu? Mulla on kalju ja part ja silmälasit. Kiitos vain kommentista. Varmaan olet ylevä ihminen kaikessa ylhäisyydessäsi kun on varaa arvostella toisten ulkonäköä.


      • Tuuheatukkaparta

        Popsi Finasteridia 1mg päivässä ennen kuin alkaa hiukset lähtemään. Loppuu lähtö siihen. Jos oot antanut lähteä niin sit halpa hiustensiirto-operaatio Nordstömin klinikalla.


    • .......

      Käyn kuumana kaljuihin miehiin. pieni parta on jees, mutta sellanen pidempi "ruokalappu" inhottaa. kaljulla miehellä pitää olla vähän massaa ympärillä..klonkkumaiset miehet on suuri yök!

      • Kiitti paljon! Mitäs minä olen muka sinulle tehnyt?


      • kapt. kaljuuna

        Hei, missäpäin maailmaa asut? Saattaisin ehkäpä just ja just saada sinut kuumaksi c;-{)>


    • Voihhh!

      Kalju tai ajettu on hieno, siis paras (tai sit poninhäntä) , mutta mä haluan nähdä mehen leuan ja tuntea tosi karhean parran sängen, sellasen päivän vanhan

    • Nkakskuus

      Kalju ja parrakas on herkku.. :)

    • Minde1977

      Tämän naisen saa ainakin heikoksi tyylikkäällä kaljulla ja parralla :) Oon deittaillutkin sellaisia miehiä ja yhdistelmä vaan toimii jostain syystä. Vaikka mies ei olisi kalju, niin parta uppoaa aika, kunhan on siisti eikä mikään hirveä risukasa naamassa. Huoliteltu parta kertoo miehestä, et hän haluaa olla siisti ja todennäköisesti pitää huolta myös muutenki itsestään ja kodistaan. Oon tällä elämänkokemuksella todennu, et se miltä toinen näyttää ulospäin on ainakin vähän yhteydessä muuhun elämään :) Joten kun mua vastaan kävelee kalju, kellä on hyvin hoidettu parta, niin tää mies saa multa pitkän ihailevan katseen ;)

      • kalju ok

        Muistakaa hyvät naiset, että moni mies on kalju tahtomattaan.
        Ei ole kivaa lukea "yäk-kalju" mielipiteitä, jos hiukset on lähtenyt päästä.
        Minkä sille mies mahtaa.
        Mieluummin koko kalju kuin muutama karva vedetty päälaen yli muka kaljua peittämään.
        Kasvoissa saa olla sänkeä.


    • Nuorehkonainen

      en pidä kaljusta, enkä kunnon parrasta myöskään. Iso parta on aina negatiivinen piirre. sellainen siisti, pienempi parta on kyllä hyvännäköinen. Kalju-parta yhdistelmä ainakin välillä näyttää sellaiselta rikollislookilta tai sellaiselta (en nyt osaa oikein selittää..)

    • eituollaisia

      Minä en pidä parrasta enkä kaljuista Hiukset pitää olla siistit ja vaatteet puhtaat käykää myös pesulla

    • minna-85

      Pitkät hiukset miehellä ja viikset miehellä saa minut kuumaksi ja kun vielä on poikamainen ja pituutta yli 180 ,eikä läski ,eikä missään nimessä tatuoitu alkuasukas

      • Kiitos,mistä löydän Minnan, taidan olla sinun makuusi oleva mies


    • Milffi

      Kalju & parta on ehdottomasti seksikkäin ja miehekkäin tyyli, joka miehellä voi olla!

      • jennis

        HYIII


    • seksy

      Kalju ja pieni parta,nam!

    • Namia

      Nam!...saan heti assosiaation miltä se parta tuntuisikaan reiden sisäpinnoilla. Lihaksikkaat hartiat ja mä olisin myyty.

    • onneksi-nainen.valitsee

      EI partaa! Ei kaljulla eikä hiuksellisella!!!!!
      Kaljusta tykkään, seksikäs.

    • Bronte

      Stanley Tuccillahan on aina jotain parrantynkää. Tyylikäs mies.

    • entäs_tämmöseen
    • Anonyymi

      Aletaanhan samalla keskustelemaan isot rinnat VS pienet rinnat. Kaunis VS ruma naamainen, Pitkä VS lyhyt. Näille saaduille geeneille kun mitään ei voi. Terv. Kalju,ruma lyhytkasvuinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe