Pasastar

tyttö_______________

Voi että,minulla oli kauheet ennakkoluulot puhelinmyynti työstä. Pari kaveriani työskenteli media pexillä ja niitä kusetettiin silmään niin pahasti. pikkupomo ollu koko ajan niskassa suurinpiirtein huutamassa. Ja minä jostain "mielialatilastakärsivänä" aattelin itse kokeilla työtä joensuun pasastarilla, nyt oon ollut kuukauden, ennakko luulot lähtenyt pois kokonaan,enkä vois kuvitellakaan meneväni muualle töihin ja nyt tässä vaiheessa haluun kiittää "opettajia" temeä ja jani k:ta mistä saa tommosen ammatitaidon, minä tämmönen jästipää luulin et vedän vitsinä koko homman, mutta kenties tästä tulikin ammatti. Temen pitäessä koulutusta tuli heti semmonen tunnu että oksat pois.Mies tiesi tasan tarkkaan mitä teki. Jännitti sikana, vajaa tunti kun otin ensimmäistä puhelua, en uskaltanut laittaa soittaa niin vähän autettiin ja pistettiin puhelu menemään ja paniikissa menin myyntipuheen läpi ja hupsista asiakas halusi tilata, fiilis nousi kattoon,ja siitä lähtien oon tehnyt omasta mielestä tosi hyvin kauppaa.
Ja kun oon lukenut täältä miten moni on tullut pexsillä kusetetuksi, niin henkilö kohtaisesti suosittelen pasastaria asiat pistetään toimimaan, Ja esimieheni on todella ammatti taitoinen. ps.kaverit jotka luette tän niin ottakaa rohkeesti temeen yhteyttä ja tänne töihin, täällä on tosi hyvä työilmapiiri ja meillä on tosi hauskaa.

313

21068

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pasamyynti joo

      isot alkukirjaimet, yhdyssanat ja kappalejaonkin toimimaan viestissäsi.

      • KERZI 2

        nimi tais vaihtuu kaikki muu on niinku enne SAMAA PAS...AA


      • SAMASI PITÄÄ

        mITÄ SÄ TAKERRUT NIIHIN .LUE ASIA.


      • flippaajaa221
        SAMASI PITÄÄ kirjoitti:

        mITÄ SÄ TAKERRUT NIIHIN .LUE ASIA.

        no just just


      • just joo

        voi helvetin lukiolaiset tosta saan ihan hyvin selvää


      • Anonyymi

        Ei pitäisi kirjoitella kaikenlaisia satuja. Hyvä yhtiö ja mukava olla töissä. Vapaa valinta itsellä työmäärän ,ei ajan ja tuntien kanssa. Mukava olla ihmisten kanssa tekemisissä ja vielä siitä maksetaankin tulosten mukaan. Takuupalkkakin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pitäisi kirjoitella kaikenlaisia satuja. Hyvä yhtiö ja mukava olla töissä. Vapaa valinta itsellä työmäärän ,ei ajan ja tuntien kanssa. Mukava olla ihmisten kanssa tekemisissä ja vielä siitä maksetaankin tulosten mukaan. Takuupalkkakin on.

        Fuck You


    • Pasatrolli

      se on trolli.. Peikko. Trolololoolololololololo You have been trolled.

    • sellainenjuttuse
      • Huijattu

        Tilinauhassakin ne huijaa vaikka olet myyny edelliskuusta vähempi tai enempi,niin sinulla on aina peruutuksia,vaikka ne kusettaa minkä ehtii ja sanoo mitä sanoo vaik sulla ei muka ole ollu peruutuksia!Ne ottaa siitä melkein puolet ittelleen ja kusettaa myyjiä! saman tempun tekevät kun aikaisemmassa toiminnassaan kun ne järjestivät keräyksiä jossa se isompi prosentti menee hyväntekeväisyyteen!kannattaa tarkistaa palkkakuitit oikein ns.myyntipäälliköihon ei kannata luottaa!


      • Anonyymi

        Rapatessa roiskuu ja vahinkoja sattuu itse olen ollut Pasastarilla töissä n .6kk. joskus tuli virheitä palkassa ,mutta itse sen korjasivat .Joskus en saanut myytyä ,kun muutamanlehden. Takuupalkka tuli siitä huolimatta.


    • lopettelija

      Aputoiminimet:
      Nimi Alkaen
      Call Makers
      14.04.1999
      Pasamyynti
      29.09.2010
      Raincover
      14.04.1999
      Vellamon Sanomat
      14.12.2005
      Call Makers
      14.04.1999
      Pasamyynti
      29.09.2010
      Raincover
      14.04.1999
      Vellamon Sanomat
      14.12.2005
      Yrityksen kotipaikka:
      LAHTIYTJ
      Yhtiömuoto:
      OsakeyhtiöYTJ
      Yrityksen kieli:
      suomiYTJ
      Toimitusjohtaja:
      Laaksomaa Pasi JuhaniPRH
      Rekisteröidyt fi-päätteiset verkkotunnukset (Lähde: Ficora)
      Verkkotunnus Myönnetty Voimassaolo päättyy
      pasamyynti.fi
      05.03.1998
      31.08.2012
      pasastar.fi
      02.09.2010
      02.09.2013
      Nimihistoria (Lähde: Kaupparekisteri)
      Nimi Tyyppi Alkanut Päättynyt
      Pasi Laaksomaa Oy Päätoiminimi 22.04.1987 20.03.1990
      Pasamyynti Oy Päätoiminimi 21.03.1990 28.09.2010
      Ehkäisevän huumetyön tuki PM Aputoiminimi 16.11.2001 25.04.2006
      Helppimesta tuki Aputoiminimi 23.01.2004 28.09.2010
      Irti Huumeista tuki PM Aputoiminimi 30.08.2004 28.09.2010
      Pellettitakat PM Aputoiminimi 14.12.2005 28.09.2010
      Suomen autoliikenteessä loukkaantuneiden tuki Aputoiminimi 10.02.2004 28.09.2010
      onkos se kyseinen tuomittu toi pasi laaksomaa
      koht lopetan itse pasastarilla työskentelyn siel puhutaan 400-1000e takuu palkka mut siitäkin joutuu odottamaan 4kk ennenkuin takuupalkkaa rupee saamaan ollenkaan sitä ennen on vain provikat ja uusinta nokialaisen puhelinta ei saa se on 5230 nokia minkä saa kun on myyny 200 myyntiä 4 kk sisäl ja vaik myisit 2 kuukaudes sen 200 myyntiä ja sit lopetat niin et saa puhelinta

    • 11+1
    • kosketusnäyttökin!

      Että ihan kosketusnäyttö! Voiko sillä laittaa mummolle tekstiviestejä?

      • srththr

        Ei voi jos mummo käyttää lankapuhelinta. : D


    • kiristä kravattia

      Otas pari puhelua välillä, luuseri. Luuletko saavasi duunareita tuolla paskan jankutuksella.

    • pasastar

      Ainakin firman etusivut on näyttävät, viron matkoja ja kilpa-auto ajelua firman piikkii.

      • Ahertaja-44

        Matkoja tehty tallinnann ja pietariin., ja ralliauton kyydissäkin oltiin kesänalussa...ei p***a puhetta.
        Työ motivoivaa ja kannustavaa. Ei kukaan tyhjän istumalla tiliä tee missään työssä. Ne ketkä tätä työtä tekee, tietää että on totisinta totta työntekoa. Ja ahertamista saa myös palkkaa. Kertokaa sellainen työpaikka missä tyhjän istumalla saat olla monta kuukautta ja jopa tienaat siitä??? Ei sellasia ole...


      • turre
        Ahertaja-44 kirjoitti:

        Matkoja tehty tallinnann ja pietariin., ja ralliauton kyydissäkin oltiin kesänalussa...ei p***a puhetta.
        Työ motivoivaa ja kannustavaa. Ei kukaan tyhjän istumalla tiliä tee missään työssä. Ne ketkä tätä työtä tekee, tietää että on totisinta totta työntekoa. Ja ahertamista saa myös palkkaa. Kertokaa sellainen työpaikka missä tyhjän istumalla saat olla monta kuukautta ja jopa tienaat siitä??? Ei sellasia ole...

        eduskunta


    • myyjä

      Ootte tosi naurettavii! Ite työskentelen Pasastarilla tälläkin hetkellä ja tienaan sen 400-500e kuukaudessa ILMAN takuu palkkaa! Elikkä takuupalkkaan on selkeät säännöt; 400€ = 60 tuntia PUHETTA ja 60 kauppaa sitten se 1000€ takuu palkka on 90 tuntia puhetta ja 90 kauppaa ja niitten pitää tulla sen kuukaden sisään.

      Olen nyt ollut 3 kuukautta töissä täällä hyvinkäällä ja neljäs kuukausi alko just ja on todella mahtava työilmapiiri, taukoja voi pitää pilvin pimein eli käydä röökillä vaikka puolen tunnin välein jos siltä tuntuu vaan. Mutta se ei tietenkään kannata jos rahaa tuli tienaamaan eli mitä ahkerampi on niin sitä enemmän syntyy kauppaa ja sitä enemmän tienaa eli ahkeruus palkitaan.
      Ja toi ku jotkut haukkuu niin se voi olla ihan paikkakunta kohtaista että onko millainen pomo siellä töissä ja ihan henkilökohtaista onko kuinka hyvä myymään. Yksinkertaistettuna homma ei vain sovi kaikille, siihen on kaks mahollisuutta eli se joko sopii tai ei sovi se on niin yksinkertaista :)

      • Ahertaja-44

        Minä ollu yli 5 vuotta, ja pois ei oo aikomustakaan ollu lähteä missään vaiheessa.


      • Tuntipalkka alle 7 e

        Menee kyllä alle työehtosopimusten nuo palkat. Jos 400 euroa jaetaan 60 saadaan tuntipalkaksi noin 6.7 egee ja tuohon vielä pitäisi myydä 60 tilausta. Orjatyötä. Sanotaanko että huomattavasti mukavammallakin työllä pääsee parempiin palkkoihin. Kannattaisiko opetella laskemaan?


      • PasaStar:D

        Hei camoon. Puhelinmyynti on niin out kun olla voi. Et voi olla tosissas et joku vielä ostaa puhelinsoitolla jotain :D


      • SIISNIINOUT
        PasaStar:D kirjoitti:

        Hei camoon. Puhelinmyynti on niin out kun olla voi. Et voi olla tosissas et joku vielä ostaa puhelinsoitolla jotain :D

        niimpä! Siis nykyään on kaikki niin out. Syöminenkin on out kun lihoo! Liikuntakin on out, kun lihakset tulee kipeeks, ja kuka nyt kivusta haluaa kärsiää? Siis niin out tääki..

        Eikä tietenkään saa unohtaa opiskelua. Opiskelu on niin OUT. Turhaa opiskelet, ku joihinki työpaikkoihi pääsee ilman koulutustakin, siis nyt koko Maailma lopetetaan opiskelu koska se on niin out. Kaikki on niin out..

        Pää kiinni, mikään ei ole out, jos sillä rahaa tienaa. Ei ole muitten ongelma, että itse olet niin saamaton ja työkyvytön että et pääsee minnekkää töihi. Tuollainen on ihan oikeesti OUT


      • Anonyymi

        400 euroa kuukaudessa? sossusta saa melkein tonnin kuussa. Eikä tarvitse kuvettaan heilauttaa.


    • Jormaliini

      Minä olin Mikkelin toimistolla töissä silloin kun nimi oli vielä Pasamyynti.
      Ei minkäänlaista kusetusta,pomo(Janne)hiton mukava ja rento tyyppi,palkka tuli niinkuin piti,taukoja sai pitää silloin kun siltä tuntui.
      Eli suosittelen.

      • jeppista2

        Marttisen janne on khyl rento jamppa :D


      • Anonyymi

        Oon samaa mieltä...pasa on hyvä paikka.. Kivat tyypit, hyvät palkkalaskelmat... Parasta telealan markkinointia. Suosittelen jos ette oo kokeillu älkää turhaan haukkuko. Kannattaa kokeilla, peukutan pasan työntekijöitä, kuulun itsekin joukkoon.. Hyvä me 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon samaa mieltä...pasa on hyvä paikka.. Kivat tyypit, hyvät palkkalaskelmat... Parasta telealan markkinointia. Suosittelen jos ette oo kokeillu älkää turhaan haukkuko. Kannattaa kokeilla, peukutan pasan työntekijöitä, kuulun itsekin joukkoon.. Hyvä me 👍

        "Hyvät palkkalaskelmat"

        XD Palkkalaskelma joko on oikein tai väärin. Ei se ole "hyvä"

        Koittakaa keksiä parempaa propagandaa siellä A-lehtien viestinnässä!


    • Robottii167

      Entä Helsingin Pasastar , onks mitään tietoi?

      • ei helvetti

        olin kaverin kanssa siellä töissä vajaan kk ajan.. Haastattelussa kysyttiin palkkatoivomusta ja työaikoja(jotka sai päättää itse joka oli toki ), sovittiin että tulisn 2 pvnä viikossa koulun takia ja 200-300e palkka olisi hyvinkin mahdollinen ! No, tein kauppoja n. 2-4/pv ja pomo oli erittäin mukava ja muutenkin todella hyvä ilmapiiri. Kun sitte tuli palkkalappunen kotiin niin sain naurettavat 20e.. Tuttu joka oli siellä kanssa töissä ei ole vieläkään saanut palkkaansa ja pomo lyö luuria korvaan kun yrittää soittaa.. Ilmasia lehtiähän sieltä sai niin paljon kun vaan jaksoi ulos kantaa mutta en nyt sen takia töitä tekisi ja pomo on kuulema vaihtunut mutta en TODELLAKAAN suosittele ! Toivottavasta luet tämän.


      • Opetelkaa laskemaan
        ei helvetti kirjoitti:

        olin kaverin kanssa siellä töissä vajaan kk ajan.. Haastattelussa kysyttiin palkkatoivomusta ja työaikoja(jotka sai päättää itse joka oli toki ), sovittiin että tulisn 2 pvnä viikossa koulun takia ja 200-300e palkka olisi hyvinkin mahdollinen ! No, tein kauppoja n. 2-4/pv ja pomo oli erittäin mukava ja muutenkin todella hyvä ilmapiiri. Kun sitte tuli palkkalappunen kotiin niin sain naurettavat 20e.. Tuttu joka oli siellä kanssa töissä ei ole vieläkään saanut palkkaansa ja pomo lyö luuria korvaan kun yrittää soittaa.. Ilmasia lehtiähän sieltä sai niin paljon kun vaan jaksoi ulos kantaa mutta en nyt sen takia töitä tekisi ja pomo on kuulema vaihtunut mutta en TODELLAKAAN suosittele ! Toivottavasta luet tämän.

        Surkea palkka on jo tuo 200-300e, jos puhutaan kuukausipalkoista. Jos työpäivä on vaikka 6h ja niitä tulee kuukaudessa 8 kappaletta, työtunteja kertyy 48. Jos palkkaa saisi sitten sen 200e, niin tuntipalkaksi jäisi noin 4e.


    • jannuspannus

      ihan kivaa duunia mutta huono ilmapiiri

      • työnhakija

        Ai, ite olen kuullu ihan muuta tuosta paikasta. Että siellä erittäin rentoa toimintaa ja mukavaa porukkaa. Kuka siellä sitten ilmapiirin pilaa?? Eiks se yleensä lähde jokaisesta itestään se ilmapiirin muodostus....Pitää vissiin mennä kokeilemaan millasen vastaanoton saa. Kun tuo sinun vastaus ei vastannu kysymykseen....Mutt jos sull( jannuspasnnus) jotakin lisätietoo, luen mielelläni enenneku teen päätöksen työpaikan suhtee.


    • hyihyiyy

      hyi pasastar

      • missä menee

        miten tilanne nyt etenee


      • opiuytre
        missä menee kirjoitti:

        miten tilanne nyt etenee

        iha ok mestaa


    • 164658

      Ottakaa huomioon että jokaisessa kaupungissa on eri ihmiset töissä (niin jännää kun se onkin) niin ilmapiiri on joka toimistossa eri. Että minusta on aika hölmöä jos joku sanoo että ilmapiiri on perseestä, niin yleistetään sillä se että jokaissa kaupungissa olevalla konttorilla olisi huono ilmapiiri. Eihän se nyt ihan niin mene! Että jos tollasta kirjottelee niin olis varmaan ihan kiva kuulla kysyjänkin että mistähän kaupungista on kyse ja milloin on siellä ollut töissä kun ilmapiiri on huono.

      Ihmisetkin kun saattaa vaihtua vuosien aikana. Niin tokihan se ilmapiirikin vaihtuu!

      Itse olen työskennellyt Pasastarilla aikoinaan ja pidin firmasta älyttömästi. Toiminta tavat, palkka ja muut asiat miellytti itteäni suuresti. Olin ensin kesätöissä Kouvolassa ja tykkäsin kyllä olla siellä ja olisin jatkanutkin kesän jälkeen mutta tuli muutto Lahteen!
      Lahdessa sitten myöhemmin menin Pasastarille ja olin puolisen vuotta ja ilmapiiri ainakin oli mitä mahtavin, toimistokin oli erittäin viihtyisä.
      Nyt olen aloittanut taas opiskelut, Helsingissä, ja mietin josko menisin Helsingin toimistolle iltaduuniin! Sillä firmasta ainakin tosi luotettava kuva jäänyt. Täytti justiinsa 25vuottakin että siltä kannalta kyllä luotan toimitatapoihin.

      Olen myös kokeillut muissa firmoissa joiden nimiä en nyt mainitse sillä tässä keskustelussa on tarkoitus ilmeisesti puhua Pasastarista. Niin vaikkakin hommasta tykkään kovasti ja on ollut kiva nähdä eri paikkoja niin kyllä silti pasastar vetää minua puoleensa jos ja kun aion vielä mennä kyseiselle alalle.

      Ja oli kyllä tosi kiva että Hesaankin tuli toimisto, nyt kun opiskelutkin on siellä niin ihan hyvin pystyn iltatöitä mennä sinne tekemään. Vielä en ole toimistolla käynyt mutta kaverini on toimiston nähnyt ja sanoi sen olevat viihtyisä ja tilava ja toimisto on tosi hyvällä paikalla! (nyt kun joku tuota Heslingin toimistosta kysyi niin siksi siitä kerroin.) Mutta voin tulla kertomaan hesan toimistosta lisää jos ja kun sinne menen iltaa tekemään. Vielä en ole viitsinyt iltatöitä ottaa koulun takia mutta kohta alkaa olemaan hyvä ajankohta siihenkin. :)

      Tämäkin toki vain minun mielipiteeni. Älkää aina kuitenkaan sokeasti menkö muiden mielipiteiden mukaan sillä jokaisellahan on omat tykkäämisensä. Jotkut tykkää toimistosta missä on paljon porukkaa ja ääntä toiset tykkää pienestä toimistosta jossa on rauhalliset omat työpisteet.

      • opiskelia15

        Mul ois nimittäin huomenna haastattelu pasastaris, oon opiskelia ja käyn treeneissä 4kertaa vks, nii työvuorot olisi 10h-viikko, palkka ei hireävsti huolestuta, kunhan saan ittelleni taskurahaa vaatteisiin yms.
        Onko hyvä idea vai ei?


    • tuulipukuhiippari

      olipa sotkuinen ja likainen tsto

      • Vastausta kaipaava

        Missä sotkuinen ja likainen toimisto?? Voisko hiippari tarkentaa.


    • kwr22

      Hittu mikä huijaus koko puulaaki

      • Vastausta kaipaava

        kwr22: oletkos ollu siellä töissä, kun noin varmasti uskallat sanoa??


      • mis meneeee

        onks viel?


    • eiväliämielestänni

      tarkistakaa pasin tausta aina?? miksi=?

      • aikaa se oli

        kukas enää lehtiä tilaa,kun kaikki asiat netistä näkyy...Vanha lehtimyyjä.


      • ddddddaaaaaaaaaaaaaa

        ddddddddddddddddddddddddddddd


      • Vanha lehtimyyjä2
        aikaa se oli kirjoitti:

        kukas enää lehtiä tilaa,kun kaikki asiat netistä näkyy...Vanha lehtimyyjä.

        Samaa mieltä..tilasin kokeeksi kun soittivat. Ei tullu luettua oikeastaan yhtään lehteä koko jakson aikana. Niin ajat muuttuu..muuttuuko ihminen ja mihin suuntaan...lalaa vai miten se laulumeni.


    • palkatta jäänyt

      Joo ei kannata Pasastarille mennä, ainakin Kouvolassa kovasti hehkuttivat sitä 4e/h palkkaa 10% provikkaa. Sitten palkkapäivän jälkeen kerrotaankin, että jäit alle minimivaatimusten (joista ei siis yhtään mainintaa missään työsopparissa tai haastattelussa tai muussakaan) ja että ei palkaa ei saa. Ei ole kusetusta ei.

      • jippiee

        hah,oot ollu niih p.......a myyjä :D:D:D:D:D:D:D:D:DD


      • josse21

        ei se palkka ilman työtä tuu missään.


    • dfksdölfk

      sadfgdfg

    • MiniMyynti

      Jäit alle minimivaatimusten. Mitä ne oli?

    • 17+20

      ihme palkkaus..sen mukaan palkkaa mitä asiakkaat vastaa. ois nyt vaikka niin, että kuinka paljon ottaa puheluita...

    • 23rewfsf

      juu kuspdff

    • näinonnnn32

      pasin ralli auto kulkee kovempaa kuin hänen bisnes

    • ensin palkat

      laittavat kalliita valomainoksia ja samalla irtisanovat ihmisiä ku ei oo varaa pitää töissä!!!!!!!!!!!

      • sississ

        Tää taitaa olla Vaasan toimisto? :D


      • 5+12
        sississ kirjoitti:

        Tää taitaa olla Vaasan toimisto? :D

        :DD Tais käydä vähän toisin päin kun suunnittelivat :DD Mainos karkotti vetäjänkin matkoihinsa :DD


      • Taas näitä...
        5+12 kirjoitti:

        :DD Tais käydä vähän toisin päin kun suunnittelivat :DD Mainos karkotti vetäjänkin matkoihinsa :DD

        Taitaa olla naapurihuoneiston kilpailijan katkeraa puhetta.... Niinkuin aina tällä palstalla.


    • Siiipalesipuli

      Mielestäni palkka on aika surkeaa, tuntipalkkakin vain puhutusta tunnista... Esimies rupesi käyttäytymään oudosti työkavereitani kohtaan, aivan kuin mököttäisi jostakin? Saahan siitä jonkin verran rahaa ja kivoja ihmisiä, mutta tosiaan tuo esimieskin vaikuttaa... Jotakin epäilyttävää siinä paikassa on, en osaa vielä sanoa mitä. Palkkaa en ole vielä saanut mutta enpä usko sen olevan ppaljoa mitään. Mainoksessa sanotaan että voi hankkia 1000-5000e kuussa, kertokaa ken tähän pystyy?:DD Tietenkin riippuu kaupungista millainen ilmapiiri..

    • useampi lähti pois

      millä paikkakunnalla olit? itellä samoja kokemuksia....

    • Siipalesipuli

      Olin Jyväskylässä, entäs sinä?

    • Tuija-Maija

      Olen huomenna menossa haastatteluun.
      Ymmärsin että jos ottaa 1000 euron takuupalkan niin pitää puhua 90 tuntia kuukaudessa ja saada 90 kauppaa. Tuleeko noista kaupoista provisiota?
      Entä jos en saa tuota 90 kauppaa kuukaudessa niin pieneneekö takuupalkka?
      Voisko joku vääntää rautalangasta mulle miten se menee.
      Mun pitäis saada vähintään palkkaa 1254,40 euroa kuukaudessa tai 7,29 tunnissa ja 18 h/viikko.
      Näillä summilla sais kerrytettyä työssäoloehtoa ja nollattua työttömyyspäivät.
      Eli onko mitään mahdollisuutta saada tuota 7,29 euroa /tunti viiikon aikana.

      • hui...!jausta!

        Jos olet yhtään fiksu, niin et mene tuohon työpaikkaan ollenkaan. Siellä on ihan mukavaa siihen asti kun alat esittää tuollaisia "hankalia" kysymyksiä. Voi olla, että jäät ilman palkkaa. Olen itse lukenut tarkasti paperit, joissa palkan määräytyminen on kerrottu ja olen sitä mieltä, että huijausta koko pulju. Jos et esimerkiksi ahkerasta puhumisesta huolimatta saa vähimmäisvaatimuksen määräämää 1.5 kpl kauppaa tehdyksi sen tunnin aikana, et saa ollenkaan sitä huikeaa 4 euron tuntipalkkaa (tässä esimerkki). Firma ottaa töihin sellaisia ihmisiä, jotka eivät innostuksissaan ensin tajua lukea sopimuksia tarkoin tai kysele mitään erityistä. Itse halusin tietää muutamia kohtia tarkemmin ja aamulla kun menin sovitusti aloittamaan työtä, mulle ilmoitettiin ettei töitä olekaan tarjolla. Paikan esimies ei pystynyt antamaan mitään järkevää vastausta mihinkään kysymykseen vaan oli koko ajan selkeästi puolustuslinjalla, kierteli ja kaarteli ja viimein alkoi syyttää minua hankalaksi. Mitään ennakkoilmoitusta tai puhelua ei tietystikään tullut etukäteen siitä, että esimies oli muuttanut suunnitelmia. Varokaa tätä firmaa!!!!! Lukekaa paperit ja kysykää epäselvyyksistä ennen kuin alatte tehdä mitään.


      • Mikä takuu?

        Eihän tuo takuupalkka ole mikään takuupalkka. Vaikka puhuisit 90 tuntia, niin kukaan ei takaa sitä 1000e palkkaa - siihen pitää myydä vielä 1 tilaus puhuttua tuntia kohti. Varsinkaan näinä aikoina ihmiset eivät luultavasti ole kovin innokkaita tilaamaan mitään lehtiä, joten tuo kauppa per tunti tahti tuntuu kyllä todella kovalta.


      • josse 1

        Jos oot ahkera mee myyntihommiin ja joku1200 on tosihelppo saada , muuta työtä siinä tarvii tehdä . ite tienaan sillä rutinaaliseti. Eli puhelin myynissä pitää puhua puhelimeen se on vain se tosiasia. litsarit ei sillä pärjää.


    • gaoirgnarignariognåi

      mene paikalle ja kysy esimieheltä. täällä saat vastauksia vain epäonnistuneilta luusereilta tai kilpailjoilta..

    • Tuija-Maija

      Mulla on paperi lukee: tuntipalkan saamisen ehtona on vähintään 10 puhuttua tuntia kuuukaudessa ja minimimyyntitavoite vähintään 1,5 tilausta/tunti, tuntipalkka maksetaan niiltä puhutuilta tunneilta joilta tavoite täyttyy.

      Jos nyt jonain päivänä puhuun esim. 6 tuntia ja saan 9 tilausta asia on ok. Tämän ymmärrän.
      Mutta jos saankin vaan 8 tilausta niin enkä saa koko päivästä mitään?
      Tai jos jonain päivänä saan vaikka 2 tilausta/tunti niin kompensoiko tämä jotain toista, huompaa, päivää?

      Eli millä aikavälillä puhuttuja tunteja ja tilauksia verrataan? Päivässä, viikossa, kuukaudessa?

      • Jotakin tietoa

        Tuo mitä kyselet, lasketaan kuukaudessa. Eli jos sinulle vaikka 50h puheaikaa tarvit siihen 75 kauppaa...kokonaisuus ratkaisee :)

        Seurantaa pidetään kokoajan päällä. Eli ainakun tahdot saat tietää puheaikasi ja kuppa tilanteesi, joten tiedät missä menossa. Eli paljonko tarvii kauppoja saada lisää.


      • hohohohooooooo
        Jotakin tietoa kirjoitti:

        Tuo mitä kyselet, lasketaan kuukaudessa. Eli jos sinulle vaikka 50h puheaikaa tarvit siihen 75 kauppaa...kokonaisuus ratkaisee :)

        Seurantaa pidetään kokoajan päällä. Eli ainakun tahdot saat tietää puheaikasi ja kuppa tilanteesi, joten tiedät missä menossa. Eli paljonko tarvii kauppoja saada lisää.

        hienoa, että pidetään huolta myös terveystilanteesta :D kuppa tilanne :DDDDD


      • Jotakin tietoa
        hohohohooooooo kirjoitti:

        hienoa, että pidetään huolta myös terveystilanteesta :D kuppa tilanne :DDDDD

        Oletko opettaja olevinas???


      • hohohohooooooo
        Jotakin tietoa kirjoitti:

        Oletko opettaja olevinas???

        Minä OLEN opettaja. Luuletko, että kaikki tänne kirjoittavat ovat peruskoulupohjaisia nollia? Etkö tiedä mikä on kuppa? Voin opettaa vaikka sinua ...kun ensin maksat tietenkin.


    • 6+19

      kysy esimieheltäsi. älkääkä herran tähden allekirjoittako sopimusta, jota ette ymmärrä täydellisesti. ensin kysytään kaikki niin monta kertaa, että asia on harvinaisen selvää ja vasta sitten laitetaan nimi paperiin!

    • Tuija-Maija

      Voisko joku joko on ollut ko. firmassa töissä tai vaikka ei ole ollutkaan, miten voi saada 1,5 kauppaa tunnissa? Eli eihän voi saada kauppaa puoliksi tehtyä!!!!

      Eli täytyy tähän joku selitys olla miten kaupat ja tunnit lasketaan.
      .
      En ole allekirjoittanut sopimusta ja kysyn toki asiaa ensin, mutta olisin nyt jo halunnut tietää.

      • voihittomitavakea

        jos se puolikas tarkoittaa melkein tilannu / asiakas jäi miettimää asiaa. nimim. pitkä matematiikka


      • @450

        Ohohoo ahahahaaaa


      • lsoppi

        En ole kyseisessä yrityksessä ollut töissä, mutta parissa muussa puhelinmyyntifirmassa ja se 1,5 tilausta/tunti on keskiarvo. Esimerkiksi jos olet ollut 6 tuntia töissä ja myynyt 9 tilausta niin sitten se on se 1,5 tilausta/h.


    • oral

      Arvonlisävero otetaan työntekijän palkasta.palkka kuitissa sitä ei näy.mistäköhän syystä.asiaikkaille alvi kuuluu maksaa ei työntekijöille.työntekijöitä ei kannusteta eikä juuri kouluteta.

      • Jotakin tietoa

        Missä ei kouluteta?? Minusta vetäjät ovat sitä varten aina paikalla että saa tarvittaessa apua asioissa....
        Ainakin näin olen itse saanut. Kunhan uskaltaa kysyä asiaa.....eikä nyhjäile nurkassa :))


    • kommunistit alas

      alv menee verottajalle tampiot. ei sitä saa myyjä eikä yritys eikä edes kustantaja. mitäs äänestätte kommunisteja, tämän siitä saa kun pitää kustantaa pummien elämä.

    • --

      Itse olin töissä Joensuun Pasastarilla, kauppoja tuli tehtyä, mutta rahoja ei ole vieläkään kuulunut. Ja tästä kuitenkin yli 6kk aikaa.

      • ---

        olit varmaan yks niistä pelleistä ketkä kävi muutaman päivän kuukaudessa ja sitte katos ku pieru saharaan ku ei enää kiinnostanu?


    • äatti

      Suosittelen Kouvolan Pasastaria. Aina kannattaa kokeilla.

    • päähän_ja_vuorille

      v...tuako te täällä inisette, menkää töihin niihin 15€ tuntipalkkaisiin hommiin, niin ei tarvitse täällä norkoilla p...kaa jauhamassa.

      Ja varmasti nuo jauhajat ei ole saanu 10 kauppaa enempää kuukaudessa, niin harmittaahan se kun ei muutenkaan elämässä pärjää.

      t. joskus jotain yrittänyt myydä

    • jondemus94

      oon samaa mieltä ku toi edellinenkin. :D mut true dat, ilmapiiristä ei voi kukaan ENTINEN sanoa kuin sen että ehkä se oli silloin p*ska tai muuta vastaavaa. Se työporukka vaihtuu aika tiuhaan tahtiin sen voin kertoa. Oon ite ollu töissä sekä megalla, pasalla että mediapexillä. Pasastarista mulle on oikeesti jääny paha maku suuhun, koska siitä minimimyyntijutusta ei aikoinaan mitään sanottu, ennenkuin tuli palkka, tai siis mikä palkka? Megalla ei ollut mikään miljoona palkka, mutta sopimus oli selkeä, palkka tuli ajallaan, ja sillä palkalla myös selvisi aina sen kaksi viikkoa. (Kun palkkahan tuli 2 vkon välein) Mediapexiltä on hyviä kokemuksia itelläni, ja niihin voisin mennä uudelleenkin töihin! Syy miks oon ite jääny puhelinmyyjän hommiin, enkä menny parempipalkkaiseen työhön on se, että tää on oikeesti mun mielest ihan vtun hienoo hommaa, eikä oo tylsääkään. Että voin sanoo, et te jotka ette päivääkäää oo tätä duunii tehny, ja ootte kokeillu vaa yhtä firmaa, ni älkää haukkuko koko alaa pystyyn, koska toisilla toimistoilla voi olla niin paskaa ja toisilla toimistoilla kuin unelmaa :)
      Terveisin eräs viisas 1994 syntynyt Nurmijärveläinen :D

    • tyytyväinen

      Olen itse työskennellyt nyt 3,5kk eräässä Viitasaarelaisessa telemarkkinointiyrityksessä. Mulle on tarjottu 900 euron takuupalkkaa kuussa, koska olen saanut ka. sen 5 kauppaa/pvä. Myymme määräaikaisia tilauspätkiä aikakauslehdistä ja ihan hyvin on päässy tienesteille; esim. provikka 30% myynnistä, teet työtä viisi tuntia päivässä ja saat viisi kauppaa 30 euron tilauksista = tuntipalkkasi on 9€ ja mitä kalliimpia tilauksia, tai useampia teet, tuntiliksa nousee. Ei ole meillä ainakaan kusetusta ja tällä systeemillä en ollut heti siirtymässä takuupalkkaan. Pomo on rento ja työilmapiiri loistava. Olen ollut parissa muussakin telemarkkina-firmassa mutta siellä pissittiin asiakkaita silmään yhtälailla kuin työntekijöitäkin. On ihan firmasta kiinni viihdytkö, huijataanko, saatko palkkaa. Itselläni tästä firmasta vain hyviä kokemuksia :)

      • Ei hääviä

        Paljonkos tuohon 900 euron takuupalkkaan täytyy tehdä työtunteja? Tuota 9e/h palkkaa varmaan saa jo Mcdonaldsin työntekijä ja siellä saa varmasti palkan jokaisesta tekemästään työtunnista..


    • Nauran!!

      Voi kun naurattaa nää joidenkin älyvapaat kommentit. :) Just toi ilmapiiri asia! Ilmapiiriä on turha haukkua huonoksi, koska jokaisella toimistolla on eri porukka ja ilmapiirikin eri! Ja jos olet ollut 2 vuotta sitten jollain toimistolla ja siellä on ollut ihan passsssska ilmapiiri, voi asia olla TÄYSIN eri nyt. Joten HOHHOIJAA. ;)

      SEKÄ se että jos jonkun toimiston esimies on epäpätevä, töykeä, ei kerro asioista, on omituinen, tekee jotakin sopimatonta niin miksi sitä itketään keskustelupalstalla?? Kannattaisiko tässä vaiheessa ottaa yhteyttä sitten firman ylempääntahoon ja kertoa asiasta?? Eihän kukaan voi tietää jos vetäjä on täysin epäpätevä eikä kerro mistään mitään ja toimii väärin, ellei asiasta kerrota! Joten kannattaa sitte vaan pistää reklamaatiota eteenpäin vaikka sähköpostilla, niin saa isommat pomot tietää näistä tapahtumista. Eiväthän he nyt jokatoimiston toimintaa näe jatkuvasti ilman mitään kameroita! Ja tuskinpa siellä jokaisella toimistolla mitään kymmentä kameraa ole joka nurkassa?? :D Typerät. Minä ainakin ottaisin fiksuna yhteyttä ylempääntahon ja ilmoittaisin, jos olisi tyytymätön esimieheni toimintaan!

      Ja työsopimus. JOS sinulla on epäselvää työsopimuksen ymmärtämisen kanssa, älä allekirjoita sitä! KYSY KYSY JA KYSY! Ei kukaan allekirjoita sopimusta jos ei sitä ymmärrä, sehän on ihan päivän selvä asia!! Ja jos on alaikäinen, kannattaa se soppari viedä vanhemmile näytille ja käydä sitte isukin tai äidkin kanssa sitä läpi jotta sen tajuaa jos itellä on epäselvyyksiä siitä... Tämänkin luulis olevan niin itsestäänselvää.. Ei kukaan sinua pakota allekirjoittamaan mitään!!

      JA joku kysyi tuota että miten voi saada 1,5 tilausta tuntiin!?!?!?! ÄLY HOI ÄLÄ JÄTÄ! Eiköhän tuo tarkoita aika selkeesti sitä että se otetaan joltakin tietyltä aikaväliltä, esim palkkakaudelta ja katsota siitä. Ihan näin maalaisjärkeä käyttäen. ;)

      Koittakaa nyt ihmiset oikeesti ajatella asioita itse ennen kun avaudutte typerien kysymysten ja ihmetystenne kanssa jollakin kesksutelupalstalla. :D

    • upupup

      up

    • up2

      up

      • up3

        Ihan pas** firma, nimessä varmaan kirotusvire. Pitäisikö olla Pas**Star


      • josse1
        up3 kirjoitti:

        Ihan pas** firma, nimessä varmaan kirotusvire. Pitäisikö olla Pas**Star

        Pasastar Oy


      • eetu12
        up3 kirjoitti:

        Ihan pas** firma, nimessä varmaan kirotusvire. Pitäisikö olla Pas**Star

        No katsoppa peiliin niin ehkä pas. löytyy sieltä


      • Anonyymi
        josse1 kirjoitti:

        Pasastar Oy

        Pasastarin Laaksomaa on tuomittu talousrikoksesta eikö hälykellojen pitäisi jo soida?

        Sitäpaitsi, ei kukaan enää tilaa painettuja lehtiä. Kiinalaisten kulkutaudit pitävät huolen että talouksilla ei ole enää rahaa ja lehdet voi lukea ilmaiseksi netistä. Sossusta saa tonnin kuussa hyvitystä siitä ettei tarvitse herätä aamuisin ja lähteä tälläisiin huijarifirmoihin töihin kuluttamaan housujaan. Työsuojeluviranomaiset puuttuvat myös herkästi jos työntekijä on erehdytetty töihin epärehellisesti. Epärehellisyyttä korostaa se että jos työntekijälle luvataan kuu taivaalta palkka vai realiteetit ovat aivan eri suunnassa.


    • jkl-pasa

      Kiinnitin huomiota Siipalesipulin kommenttiin Jyväskylän Pasastarista. Allekirjoitan tuon, että esimies on outo. Todellakin jotain epäilyttävää siinä miehessä. Aluksi se oli tosi mukava, vähän liiankin mukava, mutta jo pian siitä tuli vittumainen. Itse sain palkkaa n. 20 euroa ja toinen työntekijä ei saanut ollenkaan, kun muka työehtosopimuksessa luki jostain vähimmaispalkasta, vaikka ei lukenut.
      En kyllä suosittele JKL:n Pasaa kellekään, kauhea paikka.

    • hämmentynyttt

      Miten Lahdessa nykyään? Tarvis opiskelun ohessa päästä töihin, mut eipä oo juuri tuottanu vaikka mihin oon hakenu. Oon kuullu puhelinmyyntifirmoista ja siitä työstä/esimiehistä niin paljon pask*a niin vähän arveluttaa tää Pasastar... Ja entä miten suhtaudutaa nuoriin kellä ei oo aiempaa kokemusta ? Kiitos etukäteen jos joku viitsii vastata! :)

      • Oikeita töitä

        Näin ulkopuolisena en suosittele työtä, jos tuo takuupalkkasysteemi on edelleen sama. Eihän se ole mikään takuupalkka, kun sitä ei makseta työtuntien perusteella.. Oikeissa työpaikoissa muuten ei edes puhuta takuupalkoista vaan kuukausi- ja tuntipalkoista, tuo takuupalkka on omiaan hämärtämään käsitteitä. Oikeissa työpaikoissa palkka maksetaan työajan mukaan jos vaan noudattaa työnantajan ohjeita ja määräyksiä.


      • peemari
        Oikeita töitä kirjoitti:

        Näin ulkopuolisena en suosittele työtä, jos tuo takuupalkkasysteemi on edelleen sama. Eihän se ole mikään takuupalkka, kun sitä ei makseta työtuntien perusteella.. Oikeissa työpaikoissa muuten ei edes puhuta takuupalkoista vaan kuukausi- ja tuntipalkoista, tuo takuupalkka on omiaan hämärtämään käsitteitä. Oikeissa työpaikoissa palkka maksetaan työajan mukaan jos vaan noudattaa työnantajan ohjeita ja määräyksiä.

        Ne mitään oikeita töitä ole sen enempää. Itse taas suosin yleistyvää käsitystä että palkka maksetaan työsuorituksen lopputuloksen mukaan. Se ei ole ongelma muille kuin niille jotka tekee vain pakollisen. Olen muuten ollut myynnissä (aloittanut lehtimyynnissä) vuodesta 1992 lähtien ja aina provisiolla. Ihan siitä syystä että jos en hoida hommiani niin ei tartte maksaakaan. Myynnissä mittaaminen on kaikkein helpointa: tuliko kauppaa. Ei siinä pärjää jos "on paikalla ja tekee ohjeiden mukaan" vaan tarvitaan myös tilannetajua ja tahtotilaa. Sitä asennetta. Oletko kuullut koskaan? Ei sitä voi kukaan työnantaja opettaa. Ja jos vaaditaan ammattimiehen tai ammattinaisen liksaa niin pitäisi opiskella alaa pidempään ja antaa joku vakuus että palkkaa kannattaa maksaa jos haluaa työnantajan sitoutuvan johonkin kiinteään palkkaan. Muihin ammatteihin opiskellaan vuosia, myyntityön VOI oppia nopeasti ja se on MAHDOLLISUUS myös kouluttamattomalle päästä töihin. Mutta jos ei ole panostanut koulutuksen hankkimiseen ko alalle niin voipa ainakin kokeilla siipiään.

        Ei ihme kun Suomi on suossa jos työväen asenne on tuo. Läsnä voi olla kotonakin. Ei siitä työnantajan pidä maksaa. Ja ohjeiden mukaan soittelusta tulee kuluja. Kaupoista tuloja joilla ne palkat maksetaan. Vai mistä luulet sen työntekijän tuntipalkan maksuun tarvittavan liksan tulevan jos ei siitä että kauppaa syntyy puhelimessa = hän hoitaa hommansa


    • onkoadbi

      hujaus?

    • mitä jos...

      Pitäisikö sinunkin mennä vaikka töihin ettei tarvitse katkerana haukkua JOULUAATTONA firmaa?

    • mmoi2

      olis tosi kiva tietää, ku ite hain pasastariin kesäksi duuniin PK-seudulle, että millanen ilmapiiri/palkanmaksu siellä on? ;o

    • JKL-pasa

      huono2, joo siinä JKL:n Pasastarin pomossa on jotain niiin hämärää, jos se on yhä se sama. Onkohan siellä kukaan pysynyt paria kk:ta kauempaa?
      Pasastarin seinätkin oli koristeltu jollain susien kuvilla...

      Kun tuttuni ei saanut palkkaa Jkl Pasalta, ja valitti ekaks pomolle, pomo vastas töykeitä viestejä sähköpostilla ja lopulta lakkasi vastaamasta kokonaan, sanoi vain että "hyvästi" :D sitten tehtiin valitus koko Pasastar-yhtiön toimitusjohtajalle, vastaukseksi tuli ihan samanlaista vittuilua. Lopulta uhattiin valittaa ammattiliitolle, jolloin viimein tuli palkka.

    • ettei vain näin?

      varmaan joi olutta niissä bileissä toimistolla mihin sinua ei oltu kutsuttu. senkin lusmu.

    • pasaari889
      • Ranetzki

        No mitähän vittua...
        Siinä näette "suuren johtajan", RAUNON!!!
        PERKELE on siinäkin esimies! >:(


      • _niitä on liikaa_
        Ranetzki kirjoitti:

        No mitähän vittua...
        Siinä näette "suuren johtajan", RAUNON!!!
        PERKELE on siinäkin esimies! >:(

        Asiamieheltähän toi näyttää, ei ainakaan minkään tum..... ystävä. :)


    • töissä tällä

      Mukava ja asiallinen paikka

    • vittumitäpaskaa

      Pasastar on ihan helvetin paska paikka, jos rahaa haluaa, sinne ei ainakaan kannata mennä!

    • Nauran teille

      Saanen nauraa teille valittajille ja haukkujille. :D

      Ranetzki, jos Jyväskylän toimisto ei miellyttänyt niin mikä tekee silloin koko firmasta paskan? ;) Kysynpä vaan ihan mielenkiinnosta.

      Ja jos tuon toimiston pomo on perseestä niin miksi ette valita siitä? Varmaa auttaa iha sikana jos haukkuu jossai keskustelupalstalla siitä. ;) Haha.

      Ja jonku viesti missä valitti että alotti 1. päivä ja 20. päivä ei tullu palkkaa! HALOO!?!?! Ei tietenkään tule jos oot vasta sinä samana kuukautena alottanu! Ihan joka ikisessä työpaikassa se palkka maksetaan aina niin että kun teet tammikuussa töitä niin se tammikuun tienattu palkka maksetaan helmikuussa ja niin edelleen. :) Että jos ikää on se 15vee eikä tietoa vielä mistään niin kannattaa sitte kysyä siellä työpaikalla pomolta miten se palkka homma menee. Ja sitte se että jos tilinumero on väärin eikä sen takia tuu palkkaa niin tohon voin sanoa vaan että NO KATOS PERKELE! Eihän sitä nyt MISSÄÄN firmoissa voida maksaa palkkaa jos tilinumero ei ole oikein! Ei ne ole muissakaa firmoissa mitää ennustaja akkoja palkkoja maksamassa. Haha. :D

      Ihan pakko nauraa kyllä ku tuntuu ettei kaikki ihan oikee ajattele loppuun asti ku tulee tänne itkemään. Ainiiii! Eihän se vika koskaan oo itessää. Aina se on se firma joka on syypää kaikkee. ;) Ja jos kaupasta ostaa jauhopussin joka onki rikki ni se on kaupan syy vaikka olis itte sen kolhinu johonki. ;) Tottakai tottakai.

      En edes tajua miksi alennun kommentoimaan tänne, mutta pakko kun pistää niin mahan kipeeks tää joidenkin tyhmyys!

      • Well well..

        Vastaus nimimerkille "NAURAN TEILLE"

        Kirjoitit paljon tekstiä, mutta kirjoituksessasi on katastrofaalisen paljon kieliopillisia virheitä. Niinkuin et olisi koskaan ollut koulussa. Tämän lisäksi kielenkäyttösi on kuin 4-vuotiaalla, joka ei kykene hillitsemään kiukkuaan. Onko tää jotain pilaa?

        Kirjoitan nyt uudestaan sen, minkä sinä "NAURAN TEILLE" kirjoitit, mutta kieliopillisesti oikein.

        Joku kirjoitti viestissään aloittaneensa työt kuukauden ensimmäisenä päivänä ja ihmetelleensä, miksi ei saanut 20. päivänä palkkaa. Kerron teille, että palkkaa ei makseta sinä samana kuukautena, kuin mitä työt on aloitettu. Jokaisessa työpaikassa yhden kuukauden (esim. tammikuun) palkka maksetaan sitä seuraavana kuukautena (eli helmikuussa). Jos olet kovin nuori, esimerksi vasta 15-vuotias, etkä ole vielä tietoinen kaikista työhösi liittyvistä asioista, niin sinun kannattaa kysyä neuvoa pomoltasi, jos sinulla on jotain kysyttävää palkkaan liittyen. On tärkeää tarkistaa tilinumeronne, ennenkuin annatte sen, muuten ette saa palkkaanne.
        Ja niin edelleen.

        Kohta on puoliyö, joten hyvää yötä.


      • Nauransulle

        Taidat itse arvon "Nauran teille" olla melkoisen kokenut monialaosaaja kun voit väittää, että jokaikisessä työpaikassa palkka maksetaan vasta seuraavassa kuussa. Riippuu kuule aivan palkkapäivästä. Jos palkkapäivä on kuun lopussa, niin saat aivan varmasti palkkaa tehdyistä tunneista silloin ekan kuukauden lopussa jo. Monissa firmoissa maksetaan lisäksi palkkaa etukäteen, eli jos palkkapäivä on 10. tai 15. päivä, niin saat koko sen kuluvan kuukauden palkan silloin, vaikka et ole niitä loppukuun työpäiviä vielä edes tehnyt. Näin siis rehellisissä firmoissa :)


    • narinax

      Näitä oman elämänsä sankareita riittää. Kaikki pitäis tulla valmiina ja jos menee pieleen niin ihan kenen muun paitsi oma vika. Tää olis vain naurattavaa mutta firmat kärsii rekryssä kun osa ottaa näiden uunojen kirjoitukset todesta

      • vastaus narinaksille

        Voi mitä siansaksaa.. Opi kirjoittamaan oikein!
        Korjataanpas nyt ne lauseet, jotka olet kirjoittanut väärin:

        Kaikki pitäisi saada valmiina eteensä. Jos jokin menee pieleen, niin se on olevinaan muiden, eikä oma vika. Nämä negatiiviset kommentit olisivat muuten vain nauramisen arvoisia, mutta firmat kärsivät rekrytoinnissa, jos tälle keskustelupalstalle kirjoittaneiden ihmisten kommentit ottaa todesta.

        Eikö tämä kuulostakin kauniimmalta?


    • guudguud

      Luuserit vinkuu kaikista firmoista. Itse eivät vaan vittu saa mitään aikaan. Sossukansaa.

    • Työntekijä nytkin

      Itse sanoisin että kun toimipisteitäkin on paljon, ilmapiiri varmasti on erilainen eri paikoissa. Paljon vaikuttaa varmasti esimies omassa tapauksessa esimieheni on hyvä, rento ja ammattitaitoinen. Ärrinmurrin olo vaikuttaa myyntitehokkuuteen, vinkki : jos vituttaa, juo kuppi kahvia, käy tupakalla ja kuuntele muiden työtä hetken, poimi hauskoja lausahduksia ja mahdollisesti käytä niitä myös itse jatkossa. Ja jos vituttaa vielä niin älä vittu soita, oma "perkeleenhelvettijahelvetinvittu" asenteesi/olosi kyllä kuuluu puheestasi. Ei varmaan kauppa käy! Kiitän ja kuittaan.

    • provikka is beest

      kyllä se firman palkkaus vaan vaikuttaa

      minä en tee päiväkään tuollaisella pssska provikalla töitä!

      tuntipalkat on alalla ksssetusta ottakaa provisio!

    • massikeisari2

      Monta tuhatta euroa kuussa tulee massia.

    • errorer

      riippuu paljon tulee kauppaa

    • jees2

      kukas se olikaan omistaja ja junailija.taisi olla jo noita talousrikkeitä entuudestaan eli olisko pahin näistä.tietenkin pakkilistat ja muut eli vanha lääke työsuojelupiiriin.heh heh ja pakkilistat pysyy pinnassa

    • jees2

      ihmettelen suuresti tätä itku koska ei rehellisellä yhtiöllä ole mitään hätää jos työntekijä menee tili-ja pakkilistojen kanssa liittoon tai työsuojelupiiriin.eli mistä tämä itku taisi tulla eräille hätä

    • myyntimies mynttinen

      Jees2 eikö sinun olisi viisasta käydä tätä keskustelua jossain yhdessä keskustelussa, jolloin asiaasi oikeasti joku (ehkä) vastaa ja voit käydä vuorokeskustelua.

      Nyt saat vastaukseksi vaan joidenkin muiden satunnaisten palstahäiriköiden viestejä tms. Jokin asiallinen keskustelun aloitun niin asiasi voi olla ihan järkevääkin.

      Myyntityö aiheena kiinnostaa ainakin itseäni ja mielellään luen näitäkin keskusteluja. Sinä jostain syystä sotket näitä kaikkia keskusteluja samoilla kommenteilla. :D

      Tee yksi keskustelun aloitus ja kirjoita sinne niin asiasi on myös paljon mielenkiintoisempaa luettavaa.

    • Sinisilmä

      JKL:n Pasastarista on minullakin _erittäin_ huonoja kokemuksia. Olen nykyään 16-vuotias (täytin huhtikuussa), joten olin "töissä" ollessani 15-vuotias. Menin töihin normaalisti, välillä tammi-maaliskuu. Annoin vasta helmikuussa verokorttini (oli sekaannuksia virkailijoiden kanssa), ja tämä esimies sitten totesi, että maaliskuussa sitten tulee palkka. Odotin innolla sitä 20. maaliskuuta, ja totesin pankkitilini olevan tyhjä. Ajattelin, että ehkä siinä on jokin sekaannus ja odotin 1.4. asti -> ei vieläkään mitään.

      Ei ole tullut mitään ja nyt ajattelin sitten viimein laittaa sähköpostia ja pyytää verokorttini takaisin kysyä palkkaa. Se esimies on outo ja mun mielestä epämiellyttävä. "Haastattelu" oli vain lapun täyttö ja tervetulotoivotus töihin koulutuksen sopiminen. Koulutus? Istuttiin koneille suoraan, annettiin spiikit käteen ja näytettiin miten ne koneet toimii.

      Eli en suosittele, jäi huono maku suuhun. :/

      • Sinisilmä

        ^
        Työsopimuksessa ei ole muuta palkasta, kuin kuun 20. päivä. Minulle valittiin se 4e/h provikat ja sain myytyäkin jotain. Tarkempaa tietoa ei ollut, että vaatimuksena olisi ollut se 1.5kpl/1 puhuttu tunti, joten siinäkin oli epäselvyyksiä. Joskus olin istumassa viisikin tuntia eikä yhtään kauppoja, vaikka puhuin kuitenkin sen yli 4h. Laskin saavani siitäkin päivästä reilun kympin, vaikken myisikään mitään. Epäselvä työsopimus?

        Ehkä kaupunkien väleillä on tosiaan eroa, mutta en kyllä kokeile toista kertaa!


    • trak2

      Vitun idiootit, jos teitä kusetetaan, niin saatte palkkanne palkkaturvasta!!

    • R.p1

      Jep. Eli jos työsopimuksessa lukee tuntipalkka ja palkanmaksupäivä, niin silloin palkka tulee maksaa kyseisenä päivänä ilman muita velvoitteita. Palkkaturvaan vain maksamattomat palkat.

    • Ex puh. myyjä

      KESÄTYÖ ILMAN PALKKAA

      Tein kuukauden seitsemän tuntia päivässä työtä niska limassa Pasa Star nimisessä firmassa (huom. entinen Pasamyynti , jonka nimi huonon palkanmaksu maiseen takia on muutettu) ja sain palkkaa verojen jäkeen kokonaiset 66 euroa.

      Tilauksia tein noin neljä - viisi lehtitilausta per päivä.

      KIITTI MULLE RIITTI!

      • ohhoh :)

        Ei kovin hyvin sulla ole mennyt, jos peräti viisikin tilausta olet jatkuvilla 7 tunnin päivillä tehnyt :D...... Osuva Nikki on kyllä :D


      • yy2h

        näin on


      • yyyyyyyyyyyyyf

        tämäkin on totta.


    • lanaaja1

      liittykää liittoon puupäät älkää täällä itkekö.liitoilla on hyvät lakimiehet

    • liitonlakimies

      Lakinieskö ne kaupat tekee?

    • lanaaja1

      jotenkin en yllätynyt että liitto on joillekkin firmoille kirosana,tiedät mitä tarkoitan.määrätyissä firmoissan se lakimies on tärkeä ettei täysin huijata.samaa peliä pelataan.

    • liitto

      liitto ja luottamusmiehet valvoo että asiat hoidetaan lakien mukaan ja huolehtivat palkkaerimielisyyksistä.myös antaa turvaa ja ei tarvitse kuunnella uhkauksia ja muuta.firma ajaa takaa omia asioita ja sinä omia.ilaman liittoja tekisimme vieläkin 12h työpäiviä.muista että mitään et saa ilaman taistelua

    • myyntitykki2

      Juonto: Puhelinmyyntialalla on jo vuosia ollut työehtosopimus. Sen on allekirjoittanut noin puolet alan yrityksistä.


      Ojala: "Me odotetaan ja toivotaan edelleen, että aivan lähiaikoina saadaan tää sopimus yleissitovaksi, että se on niin kattava. Tällöin kaikille tulee vähimmäispaikka. Silloin poistuu näiltä filunkiveijareilta pelikenttä."

    • suberman

      En suosittele firmaa.valetta koko ajan. jonkinlaista keljuilua välillä. Oli hyviäkin päiviä keljuilu ei minuun vaikuta. MITÄ KYLVÄÄ SITÄ JOKAINEN NIITTÄÄ. Arvonlisä veron voitte tarkistaa verotoimistosta . maksatteko sellasta olesskaa netistä myös. Palkasta valehdeltiin ei kunnolla selitetty moni läksi pois ennen mua.Varokaa kaikkia firmoja jotka ei kuulu mihinkään liittoon.

    • hsrhstrh

      Pasastarilla ei ainakaa myyjät tienaa. Yhdestä myydystä lehtitilauksesta saat n. 1-2 euroa palkkaa, eikä sinulla ole sen lisänä pohjapalkkaa tai muutakaan.

      Siitä voitte laskea, montako lehteä pitäisi saada päivän ja tunnin aikana saatua, että "tuntipalkkasi" olisi esim. sen 8-10 euroa.

      Kaikki lehtimyyjänä työskennelleet tietävät, että kymmenessä minuutissa on vaikea saada ainuttakaan kauppaa aikaiseksi ja jos tunnin aikana saat yhden tai kaksi kauppaa, se on lehtimyyjälle kuin lottovoitto. Monet myyjät myyvät koko työpäivänsä aikana vain sen 1 tai 2 tilausta.

      Yhden asiakkaan kanssa jutellessa menee alle minuutista jopa yli 20 minuuttiin, riippuen siitä, millainen asiakas on vastassa. Toiset asiakkaat miettivät kauan aikaa, tilaavatko vai eivät.

      Jos haluat tienata lehtiä myymällä, mene suoraan kustantajan alaisuuteen töihin, esim. A-lehdille.

      • wtf__iloista_kesää

        Aika uuno pitää olla, jos saa vain 1-2 koko päivän aikana. Ei varmaan mikään firma pystyssä pysyisi, jos tuommoisia myyjiä olisi soittopaikat täynnä.


      • ttyrjö

        aivan totta


      • yyyhol

        totta puhut.


    • heiiii1

      Älkää ikinä menkö Pasalle töihin. Aluksi olin ihan innoissani siellä töissä, meno oli rentoa ja töissä oli mukava ilmapiiri. Tein koulun ohella töitä muutamana päivänä viikossa. Odotin innolla palkkapävää, kunnes palkka oli vaivaiset 20e.. Kaverini ei saanut palkkaa yhtään, vaikka teki töitä lähes saman verran kuin minä.
      Haastattelussa luettiin paperinippu ja esimies kysyi pari kysymystä, sitten toivotti tervetulleeksi. "Koulutuksessa" meille opetettiin vain koneen käyttö nopeasti ja annettiin spiikit käteen. Yhdyn myös tohon joka aikaisemmin sanoi: " me työntekijät saatiin vanhaa moneen kertaan soitettua aineistoa kun pomo soitteli ite puhdasta."
      Pasastar aloitti kaupungissani vasta tammikuussa, ja kun muutama palkka oli tullut, jokaikinen työntekijä lopetti. Esimiehellä meni totaalisesti hermo ja hän lopetti myös, vain sen takia kun kaikki työntekijät lopetti. Tällähetkellä siellä on uusi esimies ja uuden asiakkaat, jotka tuskin pysyvät siellä kauaa.. En tiedä onko joka kaupungissa samantapaiset spiikit, mutta meillä spiikeissä kusetettiin asiakkaita monella tavalla.
      Noita puhetunteja on oikeesti ihan mahoton saada täyteen sellasen joka ei voi käydä ku muutamana iltana töissä, en enää IKINÄ menis pasalle töihin!!!

      • huu3456

        totta joka sana.


    • hämmentynyt124455542

      osaako kukaan sanoa minkälainen on nykyinen Lahden Pasastarin meininki?

    • mummo9

      Vieläkö olet samaa mieltä että on taivaallisen hyvä työpaikka ??

    • AHAA HAAA HAHAHAHAH

      KIRJOITTAJA ON JOUTUNUT HELVVVVETIN LIEKKEIHIN! MUAAHAHAHAHAHAHAHAH

    • myyjä

      Itse sain vähän yli 280 euroa ensimmäisenä kuukautena ja palkka senkun nousee, suosittelen!!

    • eräs ihmettelevä

      kannatta katsoa tuon ison herrantaustat vieläkö se saa firmaa pyörittää.eikös sillä ole liike toimintakielto että oikaskaa jos olen väärässä

    • pastatar

      Pasastar Oy

      Työntekijöiden kertomaa
      Sari, 22-vuotias

      Mistähän tämän stoorin aloittaisin, kuitenkin kun jo lokakuusta 2006 lähtien ollu talossa hommissa… Aluksihan toimin vain toimiston siivoojana eli aina perjantaisin kävin huolehtimassa, että työntekijät voivat maanantaina saapua puunattuun toimistoon töihin. Aikaisempaa kokemusta löytyi kaikenlaisista myyntihommista ennen kuin aloitin soitto hommat Pasastarilla. Oli tullu myytyä autoliitonjäsenyydestä aina puhelinliittymiin asti kaikkea mahdollista, mutta voin ihan rehellisesti sanoa, että missään muussa paikassa en ole viihtynyt niin hyvin kuin täällä! Työilmapiiri on aina ollut mahtava, joskus joukkoon on saattanut eksyä joku hapannaama, mutta ei niistä säikähdetä vaan tartutetaan hyvä fiilis heihinkin. Erityisesti pidän palkkajärjestelmästä, se on selkeä ja yksinkertainen, niin että uusikin työntekijä sen ymmärtää. Ei kartuteta esim. mitään pisteitä joiden mukaan palkkaa maksetaan tai muita hankalia kiemuroita, joita ei osaa laskea matikkanerotkaan. Pomot on mahtavia! Ja erilaiset myyntikilpailut kannustavat myymään enemmän. Itse työhän on toisinaan melko raskasta. Ne jotka luulevat myyntineuvottelijan työn olevan vain helppoa istumatyötä, ovat väärässä. Kyllä se ahkera puurtaminen sitten palkitseekin, kun olet voittanut palkinnon jossakin kilpailussa, saanut taloontulobonuksen tai jotakin muuta mukavaa. Esim. alkuviikosta eräs Kouvolassa työskentelevä sai taloontulobonuksen kriteerit täyteen, enkä ole varmaan ikinä nähnyt niin onnellista ihmistä, kuin tämä herrasmies oli! Toimistokin on viihtyisä, eikä semmoinen perinteinen tylsä koppero, missä ei viihdy villakoiratkaan. Päivän liikunnatkin tulee suoritettua, kun aamulla reippailee rappuset ylös neljänteen kerrokseen. Meno on välillä kuin eläintarhassa, mutta sehän passaa, joten ei muuta kuin let’s go ja saletisti natsaa! :D



      Tiia, 20-vuotias

      Mulla ei ollut aijempaa kokemusta myyntityöstä, kun päätin laittaa työhakemuksen myyntineuvottelijan hommiin ja siksi vähän emminkin aluksi, että uskallanko. Työ kuulosti niin vaikealta ja kaukaiselta minulle, mutta päätin yrittää kaikesta huolimatta. Onneksi kokemusta ei juurikaan vaadittu ja sain paikan. Toimisto on erittäin mukavan oloinen, on mukava tulla töihin joka aamu, koska vastassa on positiivinen ja hauska aamuvastaava. Olisi siis kuin kotiin tulisi, kun naulakkokin jököttää heti oven vieressä. Muutaman päivän päästä yllätin itseni ja huomattavasti muutkin loistavilla tuloksillani vasta 2. päivän työpäivän jälkeen. Pomo on mitä parhaimmista päistä, odotin aivan muuta, mutta en voi valittaa muistakaan työkavereista. Hyviä juttuja riittää ja ilmapiiri on rento. Jokainen päivä on erilainen ja pidän valtavasti tästä työstä ja olen joka päivä valmis kehittymään paremmaksi myyjäksi. Neuvoja saa myös aina kun kysyy, ainakin minulle tulee kaikki asiat selviksi, vaikka saatan jotain kysyä miljoona kertaa. Olen kokonaisuudessaan tyytyväinen työpaikkaani, työkavereihin sekä tuohon meidän emohahmoon, Minnaan, johon saa turvautua pahan paikan tullen!



      "Nuorimies"

      Hyvä ilmapiiri
      Kevyttä työtä
      Hyvät työkaverit
      Realistiset myyntitavoitteet
      - Välillä vähän henkisesti raskasta




      Jyrki, 46-vuotias

      Muutin puolisen vuotta sitten Hollollaan ja pitihän se työpaikka sitten hankkia. Näin Pasastarin työpaikkailmoituksen lehdessä ja ajattelin kokeilla alaa. Aloitin työni Lokakuussa 2010 Pasastarilla myyntineuvottelijana. Homma lähti heti raiteilleen ja olen viihtynyt työpaikallani erinomaisesti. Nyt olen edennyt urallani vuorovastaavaksi ja olen iloinen paikastani. Työkaverit ovat mahtavia ja meillä on hyvä porukka. Tuleehan sitä vapaa-ajallakin heidän kanssa oltua yhteyksissä. Työ on vastuullista ja antaa hyvän tunteen, palkkaan olen erittäin tyytyväinen ja viihdyn toimessani. Aion pysyä talossa pitkään ja edetä mahdollisuuksien mukaan työnjohdollisissa tehtävissä, (jos herra suo. :D) Kilpailuja on paljon, jotka motivoivat kaikkia parempiin tuloksiin todella kannustavalla tavalla. Itsekin olen hyviä palkintoja kahminut kilpailuista. Ja joustavat työajat antavat mahdollisuuden liikkua ja harrastaa omia harrasteita.




      Jenni, 23-vuotias

      Olen ollut täällä töissä puolitoista vuotta ja olen viihtynyt erinomaisesti. Alkuun töihin tulo vähän jännitti ja uusien ihmisten tapaaminen oli pelottavaa. Mutta sitten huomasin että täällä on kaikki niin mukavia ja leppoisia ja työilmapiiri on rento, niin turhaanhan sitä jännitin. Ensin ajattelin, että ei oikein onnistu, kun vaikutti niin monimutkaiselta, mutta sitten kun pääsin itse kokeilemaan, niin totesin sen olevankin hyvin yksinkertaista ja kivaa. Toimisto on viihtyisä ja soittopaikat on hyvin kotoisia, eli kiva aina aamulla tulla töihin. Ja monenmoiset kilpailut ovat piristäviä ja ne antaa lisää potkua työntekoon. Ja satunnaiset tapahtumat työporukan kanssa luovat yhteishenkeä vielä lisää. Täällä on kiva olla! :)

      • pastatar

        Myyntineuvottelija, 10 paikkaa, Pasastar Oy, Salo, Salo
        Pasastar Oy on vuonna 1987 perustettu alan suurimpiin lukeutuva telemarkkinointiyritys, jolla on 16 toimipistettä Suomessa ja yksi Fuengirolassa Espanjassa. Tunnetuimmat myyntituotteemme ovat Suomen suosituimmat aikakausilehdet.
        Pasastar työllistää kaikenikäisiä henkilöitä, jotka työskentelevät päätoimisesti tai hankkivat lisäansioita osa-aikaisesti esim. opiskelun, toisen työn tai eläkkeen ohessa.
        Työnantajana olemme reilu ja luotettava yritys, arvostamme kaikkia työntekijöitämme ja huolehdimme myös Sinun viihtymisestäsi meillä. Meillä ei ketään jätetä yksin!

        Tarjoamme sinulle:
        - Koulutuksen tehtävään
        - Viihtyisät toimitilat
        - Kunnon palkan (tuntipalkka / provisio 1000€:n extrapalkka)
        - Joustavat työajat
        - Mahdollisuuden ansaita jopa 2000 - 4000 euroa kuukaudessa!
        - Aikakausilehtiä ja lounasedun!
        - Mahdollisuuden voittaa upeita myyntipalkintoja!

        Tutustu toimintaamme osoitteessa www.pasastar.fi.

        Sivuilta löydät myös paikkakuntakohtaiset hakemuslomakkeet, joilla voit hakea töihin sinua lähimpänä olevaan toimipisteeseemme.
        Voit myös suositella ystävääsi tai sukulaistasi hakemaan, jos tiedät hänen etsivän töitä.


      • pastatar
        pastatar kirjoitti:

        Myyntineuvottelija, 10 paikkaa, Pasastar Oy, Salo, Salo
        Pasastar Oy on vuonna 1987 perustettu alan suurimpiin lukeutuva telemarkkinointiyritys, jolla on 16 toimipistettä Suomessa ja yksi Fuengirolassa Espanjassa. Tunnetuimmat myyntituotteemme ovat Suomen suosituimmat aikakausilehdet.
        Pasastar työllistää kaikenikäisiä henkilöitä, jotka työskentelevät päätoimisesti tai hankkivat lisäansioita osa-aikaisesti esim. opiskelun, toisen työn tai eläkkeen ohessa.
        Työnantajana olemme reilu ja luotettava yritys, arvostamme kaikkia työntekijöitämme ja huolehdimme myös Sinun viihtymisestäsi meillä. Meillä ei ketään jätetä yksin!

        Tarjoamme sinulle:
        - Koulutuksen tehtävään
        - Viihtyisät toimitilat
        - Kunnon palkan (tuntipalkka / provisio 1000€:n extrapalkka)
        - Joustavat työajat
        - Mahdollisuuden ansaita jopa 2000 - 4000 euroa kuukaudessa!
        - Aikakausilehtiä ja lounasedun!
        - Mahdollisuuden voittaa upeita myyntipalkintoja!

        Tutustu toimintaamme osoitteessa www.pasastar.fi.

        Sivuilta löydät myös paikkakuntakohtaiset hakemuslomakkeet, joilla voit hakea töihin sinua lähimpänä olevaan toimipisteeseemme.
        Voit myös suositella ystävääsi tai sukulaistasi hakemaan, jos tiedät hänen etsivän töitä.

        KOVAT ON LUPAUKSET & TARINAT


      • huplup
        pastatar kirjoitti:

        Myyntineuvottelija, 10 paikkaa, Pasastar Oy, Salo, Salo
        Pasastar Oy on vuonna 1987 perustettu alan suurimpiin lukeutuva telemarkkinointiyritys, jolla on 16 toimipistettä Suomessa ja yksi Fuengirolassa Espanjassa. Tunnetuimmat myyntituotteemme ovat Suomen suosituimmat aikakausilehdet.
        Pasastar työllistää kaikenikäisiä henkilöitä, jotka työskentelevät päätoimisesti tai hankkivat lisäansioita osa-aikaisesti esim. opiskelun, toisen työn tai eläkkeen ohessa.
        Työnantajana olemme reilu ja luotettava yritys, arvostamme kaikkia työntekijöitämme ja huolehdimme myös Sinun viihtymisestäsi meillä. Meillä ei ketään jätetä yksin!

        Tarjoamme sinulle:
        - Koulutuksen tehtävään
        - Viihtyisät toimitilat
        - Kunnon palkan (tuntipalkka / provisio 1000€:n extrapalkka)
        - Joustavat työajat
        - Mahdollisuuden ansaita jopa 2000 - 4000 euroa kuukaudessa!
        - Aikakausilehtiä ja lounasedun!
        - Mahdollisuuden voittaa upeita myyntipalkintoja!

        Tutustu toimintaamme osoitteessa www.pasastar.fi.

        Sivuilta löydät myös paikkakuntakohtaiset hakemuslomakkeet, joilla voit hakea töihin sinua lähimpänä olevaan toimipisteeseemme.
        Voit myös suositella ystävääsi tai sukulaistasi hakemaan, jos tiedät hänen etsivän töitä.

        PASKAPUHETTA! :D

        Rainer usko jo, kukaan ei pidä Pasastarista, eikä varsinkaan PASTATARista...
        Kertonee sinusta kaiken oleellisen, kun nimimerkkiki menee väärin?


    • kalsarikauppaan vain

      Mene sinä myymään kalsareita :D

    • petetty

      joopa joo pasastar,oikein suojatyö keskus aineskin pieksämäellä.lupauksia on mutta räväkällä pullon keruulla hankkii paremmin.täyttä paskaa koko firma ja niitten lupaukset.ETTÄ ELKÄÄ EDES VIITTIKÖ PUHUA JA MAINOSTAA.HO HOIJAA vaan teille..

      • totta1

        JUST NÄIN MITEN EDELLINEN ON ASIAN ILMAISSU.


    • Hyvä myyjä

      Eniten huonojen myyjien idioottimaisuudesta saa irti etsimällä tekstistä edes yhtä lausetta missä ei olisi kirjoitusvirhettä.

      En löytänyt yhtäkään.

    • 1+1

      Ettekö te pöljät vieläkään tajua, mitä nuo puhelinmyynti yritykset on !!!

    • kuka on pöljä?

      En minä ainakaan. Nimittäin puhelinmyyntiyritys kirjoitetaan yhteen...

    • ---00000

      Jokainen voi miettiä, mitä jää käteen puhelinmyyntifirmalle palkkojen, sivukulujen, sairauslomien,vuokrien,kesälomien, useiden pikkupomojen isompien pomojen suurten palkkojen jälkeen. Ei muuta kuin tähtitieteeliset tappiot. Siinäpä miettimisen aihe miten suuret tappiot muutetaan voitoiksi.

    • tytölle !!

      Kyllä ne silmät aukeavat ehkä sinullakin.

      • touho

        mitä tarkoitat?


    • almaata

      En jaksanut lukea läpi koko viestiketjua, joten saattaa olla että tähän kysymykseeni on jo ennen vastattu. Kuitenkin. Mikäli saa ensin tilauksen ja tilaaja peruukin sen myöhemmin. Koska kysymys on kotimyynnistä hänellä on perumiseen täysi oikeus. Lasketaanko peruttu tilaus myös provikan suuruuteen?

    • starstarstarstar

      ainaski puusterilla viedään kaikki pois! pasalla ei viedä peruutuxii! mennään kaikki pasalle!

      pasaaaa!!!!!!

      • Paslainen 10v

        Myyntityö on tosi ahkerien ihmisten työtä. palkan rajana on taivas.rohkea rokan syö, muut jää valittaa.
        PS: aina peruutuksia tulee, muuta hyvi tehty kauppa pysyy.. eivät näyttele suurta osuutta palkaan.


      • eveliina1
        Paslainen 10v kirjoitti:

        Myyntityö on tosi ahkerien ihmisten työtä. palkan rajana on taivas.rohkea rokan syö, muut jää valittaa.
        PS: aina peruutuksia tulee, muuta hyvi tehty kauppa pysyy.. eivät näyttele suurta osuutta palkaan.

        Kerrankin joku puhuu järkee.Myyntityössä ahkera ihminen tekee hyviä tuloksia.
        Pystyt vaikuttaa omiin palkkoihin, mutta laskat älkää vaivautuko .
        Jotkut itte pilaa asenteellaan hyvänhengen.
        Kouvolaan vaan töihin. Siisti ja mukava toimisto.


    • poppasapop!

      puusteri koittaa haukkuu pasaa! ihan turhaa koska kaikki menee puusterilta pasalle! pasa on paraaas!!!!!

    • Naapurix

      Pasan omistajalla on tuomioita oikeudesta. Rehellistä meininkii

    • ei ole on kysytty!

      eikä oo! valehtelet! olen sevittänyt!

    • fsfsdfsdf

      ihan huono mesta

      • eetu12

        Kokeileppa tuolla asentella mitä vaan niin huono mesta.T. itte pärjänny


      • ollu ja hyväksi todu
        eetu12 kirjoitti:

        Kokeileppa tuolla asentella mitä vaan niin huono mesta.T. itte pärjänny

        Kouvolaan vaan töihin , ei oon mitään pähaa sanottavaa.


    • BUUSTERIIIIIII

      MENKÄÄ TÖIHIN PASALLE! MENETÄTTE ELÄMÄNNE MERKITYKSEN! BUUSTERI ON PALJON PAREMPI PAIKKA KUIN JOKU PILIPALIKISKA!!!

      WWW.BUUSTERI.FI

      • puppua puhut

        No asiaton on aina asiaton . Mutta Kouvolan Pasa ainakian kiva työpaikka ja kiva esimies kertoo mistä kyse myynissä . Taidat menett'' el'm'n joka paikassa.


      • ex-myyjä
        puppua puhut kirjoitti:

        No asiaton on aina asiaton . Mutta Kouvolan Pasa ainakian kiva työpaikka ja kiva esimies kertoo mistä kyse myynissä . Taidat menett'' el'm'n joka paikassa.

        aika tiuhaahan tuolla esimies viime kuukausin aikana vaihtunut....kouvolassa siis


    • ahkera soittaja

      Kyllähän se niin on että laiskat täällä ruikuttaa.
      Ei stä mistään työstä palkaa tekemttä mitää saa.
      Pasalla ooon ja pysyn , jo mota vutta.
      Tienestit hyvät ja kiva pomo Kouvolassa nyt.
      Pävätyö ja muuten ei rasita kun peppua istuessa.
      Meille vaan kivaan porukkaan.

    • Mustaa peppua :p :p

      Pasalla ei pääse peppu levenemään! Jää palkatta!!!
      Mä olen Buusterilla ja siellä on tytöillä isot mustat peput :p

    • Pasastar on peestä

      Olen kuullut myös Pohjanmaan toimistoista ikäviä tarinoita.
      Siellä kieroiltiin ja huijattiin työntekijöitä toden teolla. Palkkausjärjestelmä oli niin vaikeaselkoinen, että siitä haistoi käryn jo kauas. Kolmelta kuukaudelta palkkaa tuli 400 euroa, joka ikiselle työntekijälle, vaikka myyntejä tuli kymmenenkin päivässä! Tiedän myös, että eräs esimies on pettänyt vaimoaan useiden naisten kanssa lahjomalla näitä paremmalla palkalla tai asemalla työyhteisössä, tarjonnut hotelliöitä ja muuta.. Varsinaista johtaimistaitoa käyttää nuoria tyttöjä ja syrjäytyneitä naisia hyväkseen.

      Tähän Suomi on menossa. Herran pelossa ja leivän syrjässä kiinnipysymisen vuoksi kaikenlaista paskatyötä pitää koettaa ja pohjalta itsensä uudestaan löytää.

      MediaPexillä ite olin aikoinaan ja kaikki palkat maksettiin ajallaan ja sovitusti, vaikkei sekään hyvä ollut puhumattakaan työilmapiiristä tai esimiesten johtamistaidoista. No, olin silloin 16-vuotias ja minulle 1000 euroa oli ihan hyvä kesätyöpalkka. Liekö tuota yritystä enää olemassakaan.

    • MEdiapex=Buusterii

      Mediapex=Buusteri!!!

    • jask2

      Mitä tässä nyt sitten uskoisi? Ainakin hakemus vaikuttaa kiinnostavalta ja positiiviselta

    • entinenmyyjä

      Jaahas... Toinen haukkuu ja toinen kehuu maasta taivaaseen... Ota siitäkin sitten selvää.

      Ite pistin just yhteydenottopyynnön Heinolan Pasastarille kun on kokemusta ko. työstä enemmän kun tarpeeksi ja kun lukee täällä näitä juttuja niin eipä tule hullua hurskaammaksi.

      Kokeilemalla se selviää... Jos ei myynti kulje niin silloin kannattaa lopettaa ja etsiä muita hommia. Ei luulisi olevan mitään kvanttifysiikkaa laskea tuntipalkkaansa ja miettiä onko se hyvä vai huono.

      Aikaisemmissa paikoissa missä oon ollut oon päässyt paraimmillaan yli 30€:n tuntiliksoille ja huonoimpina päivinä alle viiden euron...

      Nyrkkisääntönä toimii varmaankin hyvin kun laskee kuukauden jälkeen tunnit ja jakaa bruttopalkkansa tuntimäärällä... Jos jää alle kympin/tunti niin kannattaa miettiä jatkaako vai ei.

      Ja haastattelussa kannattaa kysyä jos joku on epäselvää... Tyhmiä kysymyksiä ei ole... On vaan helvetin tyhmiä kysyjiä tai sitten vieläkin tyhmempiä idiootteja jotka ensin tekee päin persettä ja kysyy vasta sitten jos edes sittenkään ja tulee tänne itkemään kurjuuttaan.

      Allekirjoittanutta on yritetty kusettaa ja on taidettu pari kertaa onnistuakin firmoja mainitsematta mutta toisaalta... Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

      Vahingoista viisastuneena ja avoimin mielin kutsua työhaastatteluun oottaessa:

      KIITOS & ANTEEKSI!!!

      • Harriet

        Ilmoittele miten kävi


      • Hölmistynyt

        On alkanut tuntua että joka paikkakunnalla on erilaiset maksusysteemit. Yösopimuksessa ei puhuttu palkasta mitään vaav piti ilmoittaa tuntimäärä jonka tekee viikossa.


      • Sama hölmistynyt
        Hölmistynyt kirjoitti:

        On alkanut tuntua että joka paikkakunnalla on erilaiset maksusysteemit. Yösopimuksessa ei puhuttu palkasta mitään vaav piti ilmoittaa tuntimäärä jonka tekee viikossa.

        Sori kirjoitusvirheeni mutta verenpaine on kohonnut kun luen näitä. Onko muilla 4 euroa kahdesta tilauksesta. Tuntuu että palkkaus on paikkakuntakohtainen.


    • entinenmyyjä

      Joopa joo...

      Eka päivä Heinolan Pasastarilla takana ja eipä oo mitään pahaa sanottavaa toistaiseks...

      Työsoppari selkeä ja palkkaskin selvä kuin pläkki... Tosin itse valitsin suoran provision joka kohoaa portaittain mitä enemmän saa myyntiä (10%-25% omasta myynnistä) mikä on mielestäni täysin selkeä eli palkka riippuu täysin omista myyntitaidoista ja ahkeruudesta.

      Tietysti olisin voinut ottaa tuon tässäkin ketjussa mainitun "puhetuntipalkan" mutta en nää siinä mitään järkeä koska itse ainakin olen mennyt ko. firmaan myymään enkä puhumaan paskaa puhumisen vuoksi.

      Toimiston yleisilme on viihtyisä ja vastaanotto mukava ja kannustava.

      Tulostakin tuli hyvin siihen nähden että siitä kun viimeksi olen Sanoman lehtiä myynyt on aikaa sen viitisen vuotta ainakin ja A-Lehtien myynnistä liki kymmenen vuotta.

      Tämä siis minun näkemykseni näin "vanhana konkarina" ja ainakin Heinolan Pasaa voisin suositella kelle tahansa myyntityöstä kiinnostuneelle.

      • JulleAnkka

        Hienosti luit työsopimuksesta sen vaitiolovelvollisuus kohdan ! Hyviä myyntejä


      • ex-myyjä

        Mutta kerrottiinko että kun provikka nousee niin aian otetaan ensin alin porras ja sitten seuraava jne jne..eli et saa suoraan sitä mitä palkkataulukko näyttä?? tuskimpa sitä kukaan mainitsi, saatikka peruutuksista, että kaikki haäipyy samantien, kuten se lehtiverokin.....


      • Lopputili
        ex-myyjä kirjoitti:

        Mutta kerrottiinko että kun provikka nousee niin aian otetaan ensin alin porras ja sitten seuraava jne jne..eli et saa suoraan sitä mitä palkkataulukko näyttä?? tuskimpa sitä kukaan mainitsi, saatikka peruutuksista, että kaikki haäipyy samantien, kuten se lehtiverokin.....

        Totta puhut. Mitä tulee peruutuksiin niin olin 80-luvulla kustantajan lehtimyyjänä samassa talossa toimituksen kanssa.Kun tuli peruutus sain siitä tiedon itselleni. Tilaajan nimen ja lehden ja tilaajan puhelinnumeron. Palkka oli todella hyvä. Muistaakseni joka kaupasta tuli 20% tuntipalkka. Ei ollut tuntipalkka sidoksissa myyntiin. Siihen aikaan oli myynnissä vain vuosikertoja joten hankin hyvin sillä lisäbisneksellä.Nyt kun on näitä välikäsiä kuten tämä Pasastar niin selväähän se ettei ne raaski maksaa. Kaikki jotka sinne tulevat lähtevät parin kuukauden päästä pois. Hakijoita käy ja uusia yrittäjiä. Sillähän se linnakundi elättää itsensä. Viis siitä vaikka väki vaihtuu. Pääasia että aina on joku reppana soittamassa. Kun olin siellä uusia tuli ja meni mutta linjat oli aina käytössä. Huomasin heti sen kusetukseksi.


    • entinenmyyjä

      Joopa joo...

      Sanotaan vaikka näin että luettua tuli ja vielä kun kerrot mitä olen paljastanut sellaista mikä voisi olla ihan oikea "riski" tai "liikesalaisuus"...

      Voisin melkein arvata että viittaat nyt tuohon palkkaukseen mutta ennenkuin postailet älyttömyyksiä niin mietipä hetki...

      A: Telemarkkinointialalla on niin kova vaihtuvuus että Pasastarin palkkaus siltä osin mitä allekirjoittanut on tuonut julki EI ole "liikesalaisuus" vaan pikemminkin tieto joka on aivan yleisessä tiedossa kun vain jaksaa ottaa selvää...

      B: Tämä vaitiolovelvollisuuden rikkominen tulee esiin vasta silloin jos alan täällä latelemaan nimiä ja numeroita ym. muuta asiakkaiden henk. kohtaista tietoa.

      C: Olen varmaankin lukenut enemmän telemarkkinointialan työsopimuksia kuin sinä tulet koskaan elämäsi aikana lukemaan.

      D: Arvon JulleAnkan kannattaisi varmaan tarkemmin perehtyä yleisestikin käsitteeseen vaitiolovelvollisuus ja miettiä mitä se pitää sisällään eikä kirjoitella tyhmyyksiä viisaammilleen.

      ;D

      • Enkelitär

        Onko tämän kirjoittanut itse "ukko jumala"


    • Ha-Ha-HAASTEMIES?

      Laitatko sitten hymiöitä, kun haastemies koputtaa ovelle?

    • entinenmyyjä

      Sitä haastemiestä ootellessa laittelen

      =D

    • Entinen asiakas

      Miten A-Lehdet antaa pilatata maineensa kun asiakaalle soitetaan Lahden pasaytiöstä ja väitetään että on osallistunut asiakas kydelyyn. ja varmaan en oo. Jätinpä lehden tilaamatta. Pistin palauteen myös A-Lehdille. Kertooko joku miksi valehtelulla puhelin alotetaan?

    • Olet ääliö

      Mitä tarkoittaa "pilatata" :D

    • niinpä miks?

      Minullekin soitettiin , tuli epälutettava ole ja en tilanut.

    • 12+123

      On työntekijällekin todella epäluotettava, en suosittele kenellekään!!!!!!!!!!!!!!!

      • yksvaans

        mukava työpaikka, ja paljon myymällä jää jotain käteenkin. Harmi jos joillain huonoja kokemuksia. Itse oon yli 4kk työskennelly Pasalla.


    • Narrattu

      Mitä tuumasit kun sait kuukauden palkkkasi. Tuliko 2 tilausta per tunti että hankit sen 4 euroa tunnille. Tein itse päiviä etten saanut yhtään tilausta. Enkä ollut ainoa.
      Olisi pitänyt kaupata Tuulilasiakin 20-luvulla syntyneille!!!!!

      • Parvekemies

        Vittu mitä paskaa


      • en kerro

        Tiedän melko varmasti kuka kirjoitti yllä olevan viestin. Kuka pakottaa soittamaan Tuulilasia 20-luvulla syntyneille? Ei kukaan tai sitten on jokin pielessä.


      • Kaikella huippunsa
        Parvekemies kirjoitti:

        Vittu mitä paskaa

        Psastarilla om niitä huippupassiiveja ikäryhmä 66 . Vanhin jolle olisi pitänyt soittaa oli syntynyt 1921. Mielestäni on jo törkeää kaupata 90 vuotiaille. Mutta niin ne vain tekivät.


      • Tuomio tuli

      • Tyytyväinen

        Paljokohan saisit tunti jos ilman koulutusta sähkötöitä alkasit tekee, mitä luulet pääsisitkö ees töihin? Tässä saa sentnään mahdollisuuden oppia, ja siten pääsee palkoille. kuule oppirahat on maksettava.. ja sehän on 4€/ provikka niistä 2 kaupasta.tai 20% tai 25% liikevaihdosta.Tekee yli6€/lehti. Oon kokeillu hommaa mukava on ollu olla töissä ja jokapäivä pystyn laskee palkkani. Nyt kun oon oppinu homman niin kesällä kunnon liksat aion tienata. Kouvolassa ainakin hommapelaa. Kiitti pasa kun tarjoot töitä.


      • Pölö99

    • PASAMYYNTI!

      TÄMÄN FIRMAN ENTINEN NIMI ON PASAMYYNTI!

    • kaksplus1

      Mitä sitten vaikka on?

    • eveliina6

      Voi kun pääsis Kouvolaan töihin , muuta kaikki paikat täysiä. Oisko joku perumassa menoo sinne ?Siisti toimisto ja pomo kyllä keto kaikki asiat hyvin , tuntu mukavalta, mutta asiasialiseta..

    • pasasasasa:)

      Pasastar on paljon parempi kuin Buusteri. Huhu kertoo, että Buusteri on buustannut itsensä käräjille..

    • kiinnostas

      Sattusko kukaan tietämään Jyväskylän pasan nykysestä menosta mitään? :D

    • kas73

      onko nykyään enää toimintaa jyväskylässä?

    • Espanjasta pois

      Espanjassa ei oo lainkaan toimistoo. Lopetettu monta kuukautta sitten.
      Miksi ne kuitenkin ilmoittelee Espanjan duuneista?

      • agadsg

        Miksei Espanjassa muka enää olisi? Mistä tällainen tieto? Kyllä siellä ainakin vielä jokunen aika sitten on ollut.


      • ññññññ9999999
        agadsg kirjoitti:

        Miksei Espanjassa muka enää olisi? Mistä tällainen tieto? Kyllä siellä ainakin vielä jokunen aika sitten on ollut.

        No ku se pomo lähti Nikolexille


    • montako toimistoa?

      Montakohan toimistoa firmalla oikeasti on?

    • Vedän nyt spiikin...

      Runqrunq läiskiskäiskis poksisplötsis pruiskis prööt...

      ...Röyh.

      • Töihinkö?

        Hei, Minkälainen toimisto on Turussa? Onko kokemuksia? Pitäisi tienata ainakin yli 1000e/kk;ssa, kun on sivutoimi ja veroprosentti 40. Kannattaako edes yrittää?Mikä on palkkaus tällä hetkellä? Jos olet koko ajan puhelimessa sanotaan nyt 4 h illassa ja puhut koko ajan puhelimeen niin eikös siinä tule niskaharta kivut ääni joutuu koville ? Muutenkin teen vakipaikassa toimistotöitä . Mitkä ovat ehdot että pääsee töihin? Mietin että jaksanko ?


      • kokemusta on
        Töihinkö? kirjoitti:

        Hei, Minkälainen toimisto on Turussa? Onko kokemuksia? Pitäisi tienata ainakin yli 1000e/kk;ssa, kun on sivutoimi ja veroprosentti 40. Kannattaako edes yrittää?Mikä on palkkaus tällä hetkellä? Jos olet koko ajan puhelimessa sanotaan nyt 4 h illassa ja puhut koko ajan puhelimeen niin eikös siinä tule niskaharta kivut ääni joutuu koville ? Muutenkin teen vakipaikassa toimistotöitä . Mitkä ovat ehdot että pääsee töihin? Mietin että jaksanko ?

        1) Turun toimisto on tietääkseni varsin tuore.
        2) yli 1000 e et tienaa millään, jos veroprosenttisi on 40. Silloinkin olet huippumyyjä jos saat tuolla veroprosentilla 500 käteen.
        3) ei tuu niskat kipeäksi, kunhan istuu hyvin, ja ääni kyllä kestää, kunhan juo tarpeeksi
        4) töihin pääsee kunhan vaan haluaa


    • Turku!

      Turku on tööttööt pruitsis läiskis maiskis muiskis naiskis luiskis litsis lätsis prötis...

      Röyh.

    • masi 6

      Voi teitä , töitä sitä on jokapaikassa tehtävä. Ei ne satset riipu tyäpaikan katossa .
      Laiskuus on pahin este sille tienestille.
      Kouvolassa pomo piti taululle käsitellyt ja soittiajat.
      Hävetti tein 6h töitä ja soittoa siitä reilu tunti ja n. 40soitoo.ja muutama kauppa.
      HÄVETTI. tais tulla tekstailttua.
      Mutta siten tajusin seuraavapäivä tienestini ilikikin 68€/ päivä.
      Ahkeruus palkitiin, kyllä pasalla tienaa kuun vain soittaa eikä tee muuta

    • ranoåna

      JOOJOOJOOJOO! Mä otin loparit kun pomo näytti titetoja! hahahahah! olet itse pomo ja koitat pitää tyäpaikkasi !!! laalaalaa! prööööT

      • masi5

        NO en vielä pomo mutta aijon kyllä mennä takas kun mahdollisuus.. Eipä sillä kukaan loparia ottanunu . hö pöpö sun juttuja.


      • emma 4

        ranoåna sähän oot Buusterilla ,sietäkö sä ne loparit otit/ sait


    • eve4

      Se on vaan niin että kaikista ei oo myyjäksi . Tää on niin kurinalainen työ että en ihmettele ettei kaikki pärjää.

    • topi8

      Turku on hyväpaikka

    • Kesäpoika14

      Pasastelkaa keskenänne

    • tnäm

      Meitä on ainakin kolme jotka mä tiedän pääsee tässäkin kuussa yli 1000€ tinestiin ja eka kuukausi, ei aikaisempaa kokemuta alalta.. ja tiedän jokapäivä paljon tienaan.. suositelen ja huom 6h päivässä ja kuuluu tauot. 6h

    • sarkasmusmaximus

      Teitä on kolme... KOLME IHMISTÄ JOTKA SAAVAT PALKKAA?

      Firmassa on KOLME palkkaa saavaa ihmistä!

      OHO!

    • 11+15

      ja kaikkien nimet löytyy firman nettisuvujen yhteystiedoista :DDDD siellä onki neljä nimee, eli niistäki jäi yks ilman :DDD

    • pois suomest

      Onko joku ollu tuolla espanjan konttorilla töissä? Miten siellä hoituu asunto? Entä lennot? Maksaako noi ne vai pitääks ite ostaa ja hoitaa? Onko muilla yrityksillä espanjassa toimintaa ja onko näilläkään ku mistään ei löydy vastauksia. huvittais lähtee syksyksi veke suomesta. kiitos vastauksista (asiallisista!!!!).

    • jää suomeen

      pasan espanjan toimisto on kadonnu sivuilta ja mollista, ei siellä mitään toimistoa enään oo.

    • pisteprrrr2

      shitti paikka

    • loppu

      Menny kiinni melkeen kaikki toimistot jo.

    • Miten palkat?

      Onko totta? Miten käy palkkojen, jos on jo lopettanut ja palkka tulossa syyskuussa? Joo ja ei mitään soita ja kysy -vastausia, kiitos! Soitin jo ja eivät vastanneet toimistolta puhelimeen.

    • TROLOLOLO!

      Sä et ainaskaan saa mitään! LÄLLLÄLLLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ1!!!!1

    • Lissun

      Mikkä toimistot on auki

      • okok1

        Kaikki 18 toimistoo
        P.aikkakunnat: Helsinki, Vantaa, Hyvinkää, Salo, Lahti, Heinola, Kouvola, Kotka, Kurikka, Mikkeli, Savonlinna, Pieksämäki, Joensuu, Tampere, Turku, Seinäjoki, Vaasa, Jyväskylä


      • afsmaf
        okok1 kirjoitti:

        Kaikki 18 toimistoo
        P.aikkakunnat: Helsinki, Vantaa, Hyvinkää, Salo, Lahti, Heinola, Kouvola, Kotka, Kurikka, Mikkeli, Savonlinna, Pieksämäki, Joensuu, Tampere, Turku, Seinäjoki, Vaasa, Jyväskylä

        Kuopio aloitti loppuvuodesta. Kurikan "toimisto" on omakotitalo Google Street viewin perusteella.


    • missu3

      Jyväskylän pasalla on vissiin vaihtunu pomo :D

    • Paskastar

      Pasastar mainostaa itseään roskapostilla. Rikkoo siis Suomen lakia.

    • Vanhapieru

      Pasastar kokemuksia :

      1) Hastattelijan kokemus hakiessani työpaikkaa

      Jannu, edes täyttäntyt kahta kymppiä, vakuutteli et kunka fantastinen työpaikka heillä on - selvisi, ko.iltavuoroesimeis/työpaikkahastattelija oli ollut työssä vain vajaat 8 kk ko.firmassa.

      Kertoo jo et jos tuossa ajassa nousee esimieheksi/hastattelijaksi. Kysyin myös että edellisesä työpaikassa, joka keskti pitkälti neljännes vuosisadan, olen noussut esimieheksi ja haluaisin täällä jatkaa esimiestehtäviä, meni jannulla sana suuhun - sunhan on noustava arvoasteikolla ennen kuin pääset tähän paikkaan!

      ÖR?!

      2) Työpaikkahakemuksessa sovittu 12 e / ekalta kymmeneltä tunnilta tuntipalkka työhöntullessa

      Selvisi että tuo takuupalkka maksetaan et se maksetaan vasta kun olet saanut 500 varmistettua tilausta aikaiseksi. Eli ei ollut työhön valmennus ajan palkka vaan siihen tuli tuo ehto! =/

      Mitä jos et ssa sitä, et olekkaan valmis ko. työhön tai yms. ?! Ansiosidonnaisella tienaan per päivä paremmin kuin ko. alotuspalkka. kahelta päivältä. (10h, kaksi ja puolpäivää vanhassa työpaikassa, käteen jäävä ansio)

      3) Pallakus - erittäin sekavaa.

      Tuotteet jaettiin nejään ryhmään, jotka prossana olivat 100, 90, 75 ja jotain hiluja. Siitä sitten oman myynnin perusteella kasvatat palkkaasi 10, 25, 50 tai 75 %....

      Eli erittäin sekavaa ja kanaatantonat hommaa...

      Itse hain ko. paikkaan esimieheksi, mutta sekin torpattiin "jannun" toimesta ja tämän keskutelun (suomi24) jälkeen en ole sinne mennossa. Kusuin et saanko käteen 1800 ekeä, ei jannu sanonut, et tule sitä tienaan....

      • Vanhapieru

        Yksi viel tähän - olen ansiosidonaisella - tienaan nyt noin 1400 ekä kk - laitoin et haluan 1700 ekeä kk. JANNU nauroi vain suoraan päin!

        hä - se siitä firmasta!


      • Anonyymi

        Kouvolas pääs esimieheksi nainen jolla ei ollut edes taustaa puhelinmyynnissä.


    • suurtakusetustavaan

      Tämä fima on näitä samoja mitä niin monet muutkin kusettajat täyttä valetta lupaukset. Ei pasalla tienaa kuin esimiehet jos nekään.

    • Masabasa

      Tämä on ihan sitä itteään - kokemusta on

    • Voikoollaoikeasti

      Onko tämä totta?
      keskustelu.suomi24.fi/tyo-ja-opiskelu/toimialat/myyntityo?page=5
      Pasastar Oy omistaja vankeuteen. Pasi Laaksomaa

    • Karolus

      En ihmettelis yhtää

    • paskapasaon

      Pasa on paska firma. yritys hakee töntekijöitä mitä epämääräisimmissä paikoissa. . Lupaukset ovat suuret. todellisuudessa työntekijöistä ei välitetä pätkääkään. Suurta kusetusta koko touhu!!!

    • jöcgkm

      Niin pasassa ei tienaa yhtään mitään ei ainakaan työntekijä

    • myyntitykkiii

      2 päijäthämäläistä yritystä nousi AAA-luokkaan
      Yrittäjäsanomat julkaisee viikoittain parhaaseen AAA-luokkaan päässeiden yrityksien tiedot. Tiedot toimittaa Bisnode. Luokitus perustuu Bisnoden kehittämään automaattiseen luottoluokitusjärjestelmään.



      Se on jatkuvapäivitteinen systeemi, joka kerää yrityksen toimintaa, taustaa, taloutta ja maksutapaa koskevaa informaatiota sekä analysoi ja arvioi yrityksen luottokelpoisuutta ja sen kykyä selviytyä normaaliin liiketoimintaan liittyvistä sitoumuksista.

      Tällä viikolla AAA-luokkaan onnistuivat nousemaan V & H Sankari Oy Hartolasta ja Pasastar Oy Lahdesta.

      Sankari Oy lisätty 8.3. Toimitus pahoittelee sen poisjäämistä alkuperäisestä uutisesta.

    • Uskomatontatuubaa

      Luottoluokitus AAA, kun firma ei maksa palkkoja niin ku pitäs

      • vottövak

        AAA luokkahan tarkoittanee jopa sitä että raha asiat hoidetaan asianmukaisella tavalla. Sillehän kukaan firma ei voi mitään jos jengi kuvittelee että pelkällä istumisella jotain tienaa. Pitää osata myydä. Huonot ei puhelinmyynnissä pärjää. Itse olen muutama vuosi sitten ollut alalla ja voin sanoa että kaiken näköistä kesken kasvuista räkänokkaa olen nähnyt kuvittelevan itsestään liikoja. Hartiat lytyssä lähdetään ja haukutaan kaikki perään kun itse epäonnistuu. Puhelinmyyjä tienaa saman mitä kukatahansa muukin myyjä...kunhan osaa myydä.


      • dgsgdshhj

        Hyvä myyjä tienaa, mutta jossain muussa firmassa kun Pasalla. Ei kukaan voi myydä satoja tilauksia kuukaudessa, siis että pääsis edes lähenle sitä tukea mitä työttömät saa.

        ps. Taas palkka myöhässä.


    • gkljxgncd

      Niin kenenkähän kustannuksella tämä pulju on noussut aaa luokkaan eihän se mitään takaa???

      • EnMeneUudelleenIkinä

        Mitä luulet. Myyjien tietenkin, voitot omistajien taskuu ja duunareille ei mitää


    • Paskxxx

      AAA luokan Pask##

    • hyvaettaniinetta13

      Aaa luokitus ei takaa yhtään mitään. Pasalla ei tosiaan myyjä tienaa kasidesti sensijaan esimiehet ja johtoporras oikein kylpee rahassa ja tulee vain mieleen että kenenkähän kustannuksella???

    • elantoaelantoa

      Niin tämä yhtö mainostaa suureen ääneen jokapuolella. Mutta työntekijän kohdalla tilanne on karmea. Ei tässä yhtiössä tienaa työntekijä elantoansa vaikka olisi millainen tekijä.
      esimihet pääsee jollaisellekin tuloille ja ylin porras vie kerman päältä puhumattakaan omistajista. Erittäin omattitaidottomasti johdettua toiminta.

      • nytriittimullepaskafirma

        Myyjät tienaa n 6e /h. Istukaa vaan perseenne puhki tässä firmassa.


    • Räpsyk
    • tosikuivesiniin

      Niim pasaassa tienaa esimiehet puhimattakaan johtajista tai omistajasta. Katsokaas tilastot jotka ovat julkisia

      • Kohtaulos

        Mistä noita voi kattoo ja ketä ettii?


    • Piipahtajalankinen

      Kävin piipahtamassa. Toiste en mene.

    • kusetettummmmm

      Älkää ihmeessä edes harkitko näitä lehtimyyntijuttuja. Jos oikeesti haluutte myyntineuvottelijaksi niin neuvoisin kääntymään sellaiseen firmaan jossa myydään ihan jotain muuta kun lehtiä. Tää homma on niin kusetusta yhä edelleen. Vaikka sulle luvattas millanen pohjapalkka tahansa niin siihen sisältyy aina joku ihmeen " mutta". Vaikka sulle luvattas joku boonus niin ihan takuulla et sitä saa jos et myy tiettyä määrää tai käsittele tiettyä määrää asiakkaita. Pasalla ei työntekijää arvosteta. Johdolla on ihme niperrystä japalkat lasketaan päin persettä. Taitamaton porukka siellä suhaa ja käärii rahat lompakkoon ja myyjät tekee hikihatussa duunin. Kilpailuissa sääntöjä muutellaan ja kaikki on ihan omituista. Puoli vuotta olis tuossa puljussa ja odotin että palkkaa kilahtaa enemmän pussiin kuukaudessa kun 500. Ja paskat. Kusetusta, kusetusta, kusetusta.

    • nettaliini1

      Pääseekö Espanjaan myymään?

    • luotettavapaikka

      hyvä firma. suomen suurin!

      • eituntipalkkaaeimitn

        Siksi suurin kun maksavat alipalkkaa ja vanhukset siellä orjapalkallla orjatyössä ahdistelee ihmisiä, kun eivät muihin töihin enää pääse.

        Pakottavat myös lukemaan myyntispiikkinsä sanasta sanaan, eikä omin sanoin kertoen.


      • niinsevaanonkun

        kannattaa katsoa ennen kuin katua!!
        tutkikaa omistajien tulotiedot!!

        ei työntekijä mitään pasalla tienaa!!


    • totuusonkarmeaa

      ei pasalla työntekijä mitään tienaa. esimiehetkään eivät viihdy. katsokaas omistajien tulotietoja. ja päätelkää siitä mihin rahat uppoaa!!!

    • PasAstarrrrr

      Tuoretta tietoa: toimistot tyhjillään, vetäjät lopettavat koska eivät tienaa yhtään mitään. VETÄJÄT! Eivätkö myyjät, kuulemma satasta- kahta kuussa. Ihan uppoava laiva!

      • maalainen

        Oletko itse jkn toimistonvetäjä, kun on niin tuoretta tietoa?


    • xlö

      Pasastar on itse laittanut tämän höpö viestin

    • Anonyymi

      Kukahan senkin on aivopessyt..??

      • Anonyymi

        Itsellä vain positiivisia kokemuksia ja palkkakin hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä vain positiivisia kokemuksia ja palkkakin hyvä.

        Paskatar on huono yritys. Ei siellä mitään tienaa. Ei siellä työntekijöistä välitetä. Vaihtuvuus on suuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskatar on huono yritys. Ei siellä mitään tienaa. Ei siellä työntekijöistä välitetä. Vaihtuvuus on suuri.

        Työsuojeluviranomaisille vaan tietoa näistä huijareista


      • Anonyymi

        jos paukku tuli niin hengitä suun kautta.


      • Anonyymi

        Haukkuminen loppui kertalaakista XD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haukkuminen loppui kertalaakista XD

        paljolla myytiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        paljolla myytiin?

        10 miljoonaa


      • Anonyymi

        Paukku tämäkin

        https://www.facebook.com/Kuivuneet-painomusteet-198569653852078/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        10 miljoonaa

        Iha jees. Kyllä tuolla jo rällää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        10 miljoonaa

        hahaha 10 miljoonaa, arvottomasta asiakasrekisteristä jonka sisältö lähinnä käytöstä poistuneita numeroita tai ruokakunnasta lähteneitä vanhuksia.

        A-lehdet on ennenkin tehnyt järjettömyyksiä ja tekee näköjään sitä edelleen


    • Anonyymi

      Ja mitähän teme liittyy Pasastariin?

    • Anonyymi

      Muistakaa että Laaksomaa on tuomittu talousrikollinen lisätietoja saatte lahden käräjäoikeudesta nimillä Pasastar Laaksomaa 2011. Liittyi syöpäkeräys huijauksiin että tälläinen tapaus tällä kertaa.

      Aihe oli ES:ssä esillä, ottakaa mahdollisimman monta kuvakaappausta aiheesta

      Jos ja kun työnantajasi on entinen linnakundi niin miltä firman nimi saattaa näyttää omassa henkilökohtaisessa CV:ssäsi?

      Sitä paitsi ei kukaan tilaa enää painettuja lehtiä kotiinsa lehdet voi lukea maksutta verkossa. Kiinalaisten kulkutaudit pitävät lisäksi huolen että talouksilla ei ole enää mielenkiintoa tai edes ylimääräistä rahaa törsätä tilaamalla roskalehtiä kotiinsa.

      • Anonyymi

        Blogeja pystyyn sitä mukaa kun asiapitoinen keskustelu täältä katoaa


    • Anonyymi

      Fakta on se että Pasastar ja sen Pasi Laaksomaa on tuomittu talousrikollinen, linnassa lusinut konna. Tosin kakku tuli ehtoollisena

      lisätietoja Lahden käräjäoikeuden diaareista 2004-2006

      https://www.ess.fi/2008/08/28/kerayshuijauksen-tuomio-kolmen-viikon-kuluttua

      Kuka haluaa CV:nsä lausunnon että on ollut linnakundilla töissä, siis jos vahingossa erehtyy kokeilemaan näiden huijareiden sorvia?

      Ei kukaan osta tai maksa enää kotiinsa painettuja lehtiä, lehdet voi lukea ilmaiseksi verkossa. Sitä paitsis kiinalaisten kulkutaudit nyt ja tästä kymmenen vuotta etiä päin pitää huolen että suomalaisten kotitaloudet köyhtyy. Ei kenelläkään ole mielenkiintoa saati ylimääräistä rahaa törsätä tavalla että tilaa painomusteen tahraamaa roskaa kotiinsa.

      A-lehtien "kauppa" näyttää olevan osoitus siitä että tälläiset yksittäiset puhelinmyyntivirmat alkavat olla vaikeuksissa. On A-lehdet ennenkin tehnyt tyhmyyksiä lukekaa ketjua.

      • Anonyymi

        kauppasumma oli 10 miljoonaa?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei Pasi mitään huijannut. Eikä ole A-lehdillä töissä. Mukava heppu, T. Ex-pasalainen.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2550
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe