KAIKILLE! Mistä tietää et poika tykkää?

MietteliäsTyttö

Uskoisin että tästä on apua monelle. Mistä siis tietää että jätkä vois mahdollisesti olla kiinnostunu?
Pitääkö tytön olla aina laiha?
Miten saa pojan huomion?

Jos nyt noihin sais mahdollisimman paljon vastauksii niin ilonen oisin :)

116

15273

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rty304

      Huomion saa varmasti parhaiten menemällä suoraan juttelemaan. Ja tästä samalla selviää mahdollisesti, onko hän kiinnostunut (sitä enemmän kiinnostunut - tai vihaa sinua vähemmän - mitä keskittyneempi on kuuntelemaan ja puhumaan sinulle)

      • puheaiheita..

        no jes, ois kiva jos tietäis msitä puhuis =D eihän kukaa nyt suoraan mee asiaajn. xDDD


      • Eehheh

        Siis joo ain koulus ku joudun yhen ärsyttävän tyypin kans samaan ryhmää jossai jutus ni sit se kysyy ekaks multa et mist aiheest mä haluisin tehä. Ja sit se rupes nauraa mun jutulle joka oli sen mielest hauska eli että sanoin johonki juttuun et mopot ei oo autoi ja sit se kysy jotai mopoautoist.


      • Anonyymi
        Eehheh kirjoitti:

        Siis joo ain koulus ku joudun yhen ärsyttävän tyypin kans samaan ryhmää jossai jutus ni sit se kysyy ekaks multa et mist aiheest mä haluisin tehä. Ja sit se rupes nauraa mun jutulle joka oli sen mielest hauska eli että sanoin johonki juttuun et mopot ei oo autoi ja sit se kysy jotai mopoautoist.

        Yks poika tuijottaa mua mitä se tarkoittaa


    • VoiPojat

      Pojan huomion saa parhaiten olemalla oma itsensä. Ei kannata esittää jotain muuta mitä on, se koituu vain harmiksi. Rohkeasti juttelemaan ja kuuntelemaan.

      Tytön ei -herran jestas- tarvitse olla laiha! Jos poika arvostaa vain ulkoista kauneutta, niin suhteella ei ole kovin pitkät odotukset. Se, kuka arvostaa sinua juuri sellaisena kuin olet, on se viisain ja ns. " paras vaihtoehto". Jokainen ihminen on kaunis omalla tavallaan. Voin omasta puolestani sanoa, että painolla tai pituudella ei ole väliä. Itse ylipainoinen ja lyhyt, mutta silti onnellisesti kihloissa.

      Kiinnostumisen osoitus tapoja on erilaisia. Mahdotonta hallita kaikkia, mutta yleisin tapa saada selville on mennä puhumaan. Vaikka ei olisi heti kiinnostunut, saattaa kiinnostus herätä samaan aikaan kun tutustutte. Koskaan ei tiedä minne rakkauden laiva meitä vie.

      • WhenLoveTakesOver

        Mielästäni tytön ei tarvitse olla mikään laiha että poika voisi kiinnostua.
        Kunhan luonne on kohillaan ;)

        Mikä itsessäni herättää kiinnostusta tytöissä?
        - Luonne. Se on kaikkein tärkein. Jos tyttö on Ilkeä/pahis luonteeltaan en kyllä helposti kiinnostu. Yleensä ne kivat ja mukavat tytöt on kiinnostavimpia :)
        - Ulkonäkö. Ulkonäkö on aina plussaa, mutta ei tärkein. Sillä saat ainakin pojan huomion.


    • WhenLoveTakesOver

      Miten tietää että poika on kiinnostunut (mahdollisesti)?

      Katselee sinua aina välillä, on ystävällinen sinua kohtaan sekä vähän ujo.

      Itse ainakin pyysin anteeksi ihastukseltani kaverini käyttäytymistä facessa.
      En tiedä vielä mitä hän tuosta tuumi. Toivottavasti jotain hyvää sillä huomenna on koulua OMG :S

      • MietteliäsTyttö

        Hienosti tullu asiallisia vastauksia :D Kiva kun ees jotkut haluaa auttaa! :D Saisko vielä vastauksii? :)


      • Tavis
        MietteliäsTyttö kirjoitti:

        Hienosti tullu asiallisia vastauksia :D Kiva kun ees jotkut haluaa auttaa! :D Saisko vielä vastauksii? :)

        No ei tietenkään tytön tarvi olla mikään laiha :) sen huomaa heti jos kundi on kiinnostunu ! ! ! Poika tuijottaa sua, kerjää huomiota sulta, on vähä ujo ja silleen . . .:-)


      • ...
        Tavis kirjoitti:

        No ei tietenkään tytön tarvi olla mikään laiha :) sen huomaa heti jos kundi on kiinnostunu ! ! ! Poika tuijottaa sua, kerjää huomiota sulta, on vähä ujo ja silleen . . .:-)

        millä tavalla se pika sit haluu kertä huomioo kiusaamalla vai?????


      • unohdinnimeni
        Tavis kirjoitti:

        No ei tietenkään tytön tarvi olla mikään laiha :) sen huomaa heti jos kundi on kiinnostunu ! ! ! Poika tuijottaa sua, kerjää huomiota sulta, on vähä ujo ja silleen . . .:-)

        Toi oon minä joka tytön seurassa :,D


      • Kylläjooh

        Mut aina valitaan koulus eka esim. pesäpallossa koska oon poikien mielestä paras tytöistä(luokalla vaan 5 tyttöä)


      • Kylläjooh
        Kylläjooh kirjoitti:

        Mut aina valitaan koulus eka esim. pesäpallossa koska oon poikien mielestä paras tytöistä(luokalla vaan 5 tyttöä)

        Oon sii 5lk meen syksyl 6lk(luokan nuorin)


    • arx757

      no ainakin itselläni sen kiinnostuksen usein herättää ensin ulkonäkö jos ei ennalta paljoa tunne, eikä tytön tarvitse olla laiha ollakseen jätkän mielestä kiinnostava... tietenkin jos jätkä on kiinnostunu nii sen voi huomata että katsoo aika usein kohti, käyttäytyy kohteliaasti ihastusta kohtaan ja pyrkii muutenkin ottamaan tämän huomioon. Todennäköisesti jätkä myös juttelee ihastukselle mielellään tai ainakin yrittää jutella

      jotain suunnilleen tähän suuntaan

    • alskugrau

      minä olen rakastunnut yhestä pojasta mutta mä en tiedä tykkäks hän minusta
      joten kertokaa mulle mitä mun pitää tehä ????????

      • Mr Frasier

        Mee puhuu sille.


    • Mr Frasier

      Huomion saa puhumalla (kuten toiset jo mainitsivat). Ei tarvitse olla laiha (vaikka onhan laihuus ihanne muoto ihmisten keskuudessa). Ja miten tietää onko poika kiinnostunut: noh sitä et välttämättä koskaan edes huomaa jos poika ei uskalla tehdä mitään. Eli tyyliin lyöttäydyt jonkun kanssa kimppaan ja vuosien päästä ilmenee että pari muuta rakasti sua salaa. Eli puhumalla pääsee pitkälle ja asiat selkeytyy.

    • koralli94

      Poika on vaikka auttavainen (: Itse en köksäntunnilla löytäny leivinjauhetta ja eräs poika juoksi kaapille ja etsi sitä minulle :)
      Hymyilee
      Tulee juttelemaan ja on kiinostunut mitä puhut hänelle
      Vilkuilee

      • US

        Tai sitten poika yrittää vain saada tyttöjen keskuudessa hyvän maineen. Nuo jututhan leviää. Eikä kukaan halua seurustella kusipään kanssa. Ei tuo tarkoita, että hän olisi välttämättä juuri sinusta kiinnostunut.


    • rakkaus ongelma .

      Minä rakastan yhtä poikaa todella paljon.. hänki rakastin minu jonkun viikon.. mutta sitten hän valehtelin toisen viikon rakastavansa minua :((( eikö olekki törkeeää ??? ..RAKASTAN SITÄ POIKAA IHA HELVETISTI!! MIKÄ KEINOKS???? poika nykyään haukkuu mua kavereiden edessää ja kaikkee.. ja sano et jätä mut rauhaan!! KERTOKAA MITEN SAAN SIITÄ POJASTA VIELÄ JOTAIN IRTI????????????? ja miten saan sen kiinostumaan.????en halua millä luovuttaaa.. se on mun sydämmen keski piste!! se mursi jo mun sydämmeen haavan.. haluun sen vaan omaks meill on iha samallainen luonnekkin.. :))

      • rakkaus ongelma

        Ja .... kaipaan sen pojan perää vieläkin.. vaikka vakuutiin sille etten enään tykkää siitä.. tulin katuman päälle!! AUTTAKAA JOKU OIKEEASTI!!!! IHAN KUKA VAAN!! kertokaan mitä mä teen nyt????????????????


      • Yksinäine tyttö
        rakkaus ongelma kirjoitti:

        Ja .... kaipaan sen pojan perää vieläkin.. vaikka vakuutiin sille etten enään tykkää siitä.. tulin katuman päälle!! AUTTAKAA JOKU OIKEEASTI!!!! IHAN KUKA VAAN!! kertokaan mitä mä teen nyt????????????????

        Mäki sanoin yhelpojal etten enää tykkää siit mut oikeesti rakastan viel sitä nii vitust ja nyt se ehkä seukkaa mun vanha besu kaa jonka kaa pisti välit pikki kuukaus sitte ja seki oli ku en jaksanu riitoi ja nyt se ei haluu olla mun Bff. Mua harmittää et menin sanoo sil pojal sillee :( haluisin sanoo sil pojal kuipal mä oikeesti sitä viel rakastan mut nyt se vaa haukkuu ja oon koulus yksi välitunnit ja tunnil puoliks itken ku kaikki sanoo ain jotai negatiivist mun jutuist. EN RAKASTU ENÄÄ IKINÄ MEINAA OON TODENNU ET RAKKAUSVAA SATUTTAA! hetke on ihanaa olla rakastunu mut sit vaa sydän murtuu eikä elämäl oo enää mitää väliii... Oon nii rakastunu siihe vielki eikä kukaa tiiä sitä...


      • Anonyymi

        Ihan samanlainen luonne ei oo aina paras... Esim. Jos kumpikaan ei haluu olla väärässä niin sano mun sanoneen siitä tulee ongelmia. Oon ite kokenu sellasen tilanteen että minä ja poika(vaikka nyt Joonatan) oltiin molemmat toisiimme rakastuneita ja siis oltiin ihan samanlaisia, liiankin. Melkein alotimme jo suhteen kun kauhea riita syntyi ja päädyimme erilleen. Poika oli luonteeltaan mukava,huumorintajuinen ja itsekäs,aivan kuin minä ja selvästi olisimme olleet melkein täydellinen pari. Huoh. No mutta nyt on sit tullu uus ihastus ja hyvin etenee. Pelottaa mitä tuleman pitää. Onnea kaikille rakkaus/ihastuksienne kanssa!


    • KillerT

      Haittaako isot etu hampaat suutelemiseen?

      • rakkaus ongelma

        Eihän niiden pitäisi mitenkää haittaa.. ku ethän sä niillä suutele .. vaan huulillas ;D


      • kissanpolkka16

        tykkään yhestä pijasta joka tietää että tykkään hänestä ja en tiedä tykkääkö hän minusta, mutta aina kun pelataan jalkapalloa hän valitsee minut ekana omalle puolelleen ja tulee istumaan viereen ja juttelee. mitä pitäis tehä että tietäisin tykkääkö hän minusta?


    • POJKA

      -Katselee välitunnilla, (hymyilee sinulle),(Yrittää jutella), Menee hämilleen jos puhut hänelle

      • POJKA

        Ja vielä:Ulkonäollä voi olla Jotain väliä, mutta yleensä suurinpiirtein riittää, jos et ole hirveä rasvaletti, finninaama tms.
        ____________________________________________________________________

        ONNEA YRITYKSEEN!


    • ammamama

      Minä olen niin pinnallinen että minulle ulkonäöllä ON väliä, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Onneksi jotkut sentään arvostavat rehellisyyttäni. Jos ihastuksellani on paska kuva facessa sanon että onpa paska kuva. Jos on mahtava sanon että onpa söpö :). Mutta kyllä tottakai persoonallakin on väliä.

      • Tyttö123412

        Myöhässä D: siis 2017 mut oviko joku POIKA kertoa et mistä te tykkäätte


      • Poika123456789
        Tyttö123412 kirjoitti:

        Myöhässä D: siis 2017 mut oviko joku POIKA kertoa et mistä te tykkäätte

        Siitä että tyttö tulee juttelemaan ja ite ainakin tykkään tytöistä jotka pukeutuu ihan perus siististi esim farkut ja huppari jne. Ennempää ei tuu nyt mielee.


    • ammamama

      Ai niin se kysymys :DDDDD No siis sen tunnistaa siitä, ainakin minun kohdallani, tosin kukaan ei näytä tajuavan, että katson aina jos on mahdollisuus, käytökseni HIEMAN muuttuu koska yritän melkeimpä tiedostamatta tehdä jotain mihin ihastukseni kommentoisi ja sitten olen sen verta rohkea että uskallan sanoa "moi" ja olemaan varsin tyyni.

    • Ihastunut^^

      Se on sitte ihan totuus että ihmiselle ulkonäöllä on väliä =) Mulle on tärkeää että tyttöystävä on kaunis ja että on luonne kohdillaan =) Pelkällä kauneudella ei mun syliin päästä, pitää ulkonäön ja luonteen olla kummatkin hyvällä mallilla ^^ Mä oon ihastunu tyttöön nimeltä Riina, joka on ihanin ihminen jonka oon tavannu ^^ Oon ollu ihastuneena häneen yli puoli vuotta... enkä sitä ennen edes tuntenu sitä, joskus ehkä nähny ala-asteella =) Ihastuin sillon kun se sano mulle koulun jälkeen "moi" =O

      • poika131

        Missä asut. Mää asun sumiaisissa ja mäkin oon rakastunut riinaan. Mikä sun nimi on mikä ikä


    • Siis poika tykkää sust jos teet jotai niiku esim, kärrinpyörän tai spagaatin jossai luokan takana/eessä ennen tunnin alkuu..Tai siis se tykkää jos se kattoo ku sä teet sen tai viel parempi jos se kehuu.. Ja jos se pika katoo sua nii kato sä myös sitä , jos te katotte toisianne kasvoihin yli 5 sekunttii nii sul on hyvät mahikset ;)

    • poika155555

      Itse ainakin yritän luoda katsekontaktia ihastukseeni jatkuvasti.

    • rakkaus ekspertti

      Jos joku ei vielä ole löytännyt poikaystävää.. nii kyllä voin nytten sano että se löytyy .. jossai vaiheessa.. Minä nimittäin juuri löysin ihanan poikaystävän !!!

    • tyttö hädässä

      Mä oon myös yrittäny luoda katsekontaktia ihastukseeni.

    • so

      don't let it break your heart

    • sdfghjkj7jjjjjjjjjjj

      olen ite poika ja sanon että ei itellä tuli sanottua et
      Painu ........! van olisin ihan mielissäni
      Ja jos mietit onko kukaan ihastunu suhun niin ainakin mulle on monesti tullu joku huitomaan käsiä naaman eteen jos tuoijotan tyttöä jotenn jos poika moikkaa ja juttelee yleensä niin joo ja jos huomaat et se kattoo niin kato hetkii muualle ja takas niin jos se kattoo edelleen niin se on kiinnostunu

      ps:itellä on kokemusta...

    • Näin(kö)..?

      Sen tietää sittekö poika puhuu totta :D *budum bum tss*

    • No ehkä tiedän paremminkun tytöt koska olen poika annan vinkin.
      Jos poika vilkuilee paljon sinua tiedät että hän on kiinostunut
      tarkaile häntä vähän aikaa
      vuosi on hyvä ja sitten...YOU KNOW

    • Mtta varoitan jos poika seuraa kauan sinua etkä ole sen kanssa siihen into menee ja etii uude tytön ei kukaan jaksa samaa katella.

      • LISÄYS
        POIKA on helppo saada mutta tyttöjen saanti kestää LIIKAA!!!!!


        Koitakaa olla opeenpia ihastuksenne kanssa ja kunsiltä tuntuu mete vaan sen tyköön ja sakset auki!! (:pojat inostuu!!


      • aleksi.makila kirjoitti:

        LISÄYS
        POIKA on helppo saada mutta tyttöjen saanti kestää LIIKAA!!!!!


        Koitakaa olla opeenpia ihastuksenne kanssa ja kunsiltä tuntuu mete vaan sen tyköön ja sakset auki!! (:pojat inostuu!!

        J A Tulkaa Velkualle vierailee Tytöt


        täällä on vähän tyttöjä sais tulla lisää niitä mutta täällä meitä poikia riitää PALJON erin kokoisia näköisiä ja luontosia


      • Susanna
        aleksi.makila kirjoitti:

        LISÄYS
        POIKA on helppo saada mutta tyttöjen saanti kestää LIIKAA!!!!!


        Koitakaa olla opeenpia ihastuksenne kanssa ja kunsiltä tuntuu mete vaan sen tyköön ja sakset auki!! (:pojat inostuu!!

        rakastaan kahta poikaa vitusti


      • olen epätöivoinen<3
        Susanna kirjoitti:

        rakastaan kahta poikaa vitusti

        Rakastat kahta poikaa? Voi voi, olen ihan samanlaisessa tilanteessa. Olen rakastanut molempia 7 luokan keväästä lähtien ja nyt olen 9 luokalla... Mikä avuksi? Ja ei, asia ei ole näin yksinkertainen..... Ne pojat on veljeksiä. Ja musta tuntuu, että se toinen olisi kiinnostunut minusta, mutta kun on ujo niin ei ole uskaltanut mitään hirveästi tehdä hän. Suoraan sanotusti kyyläilee tai töllää jatkuvasti, ja ujoudestaan huolimatta, yrittää päästä lähelleni jatkuvasti ja kun meillä on pari töitä ja juoudun hänen kanssaan. Hän menee ihan punaiseksi ja on aivan levoton ja kun katsoo silmiini hän hiljenee ja menee pois tolaltaan, sitä paitsi, olen kuullut että hän olisi joskus 7 luokalla ollut kiinnostunut minusta mutta en tiedä enää.. Ja yhteistansseissa, hän meinasi tulla hakemaan mua tanssimaan, mutta ei kerennyt kun opettajat pistivät toisen pojan minun luokseni.. Perhanan opet! Ja mutkaisempaa kuin tämä, sen velikin saattaa olla kiinnostunut musta, jos ne molemmat tykkää musta ja mä niistä, mitä ****** mä teen? En edes osaa sanoa kummasta pidän enemmän.


    • rakastunut 12v

      Oon 12v tyttö ja tykkään yhestä pojasta tosi paljon, joka kerta ku nään sen se hymyilee mulle.
      Se pn ihana tunne, mulla on sen numeroki joten kysymys kuuluu pitäiskö mun lähettä sille viesti jossa mä kerron tykkääväni siitä vai pitäiskö mun vaa oottaa et se ilmottais mulle jos se ees koskaan aikoo ilmottaa

      • Pojk

        Puhelimitse sanominen että '' Mä tykkään susta '' ei ole paras vaihtoehto. Esim. jos ihastuksesi on ulkomassa pyöräilemässä huuda nimeä ja sitten voit kertoa. Eli kasvotusten on paras :)


    • PULMIA!!!

      Oon rakastunu yhtee poikaa ja oon miettiny miten himputissa kerron sen sille?
      Se poika kyllä oli mun ensirakkaus ja näin mut se ei tiedä sitä!
      Mutta ku siis koko story meni näin:
      Vuonnaa 2010 (?) se muutti meijän naapurii perheesä kanssa seurustelin yhen toisen kaa,silloin me molemmat oltii sillee pienii ettei tajuttu kaikkee sit tein mun kaverin kaa jonku tyhmän jutun niille pojille (en muista mikä sen oli..)
      Sitte se poika kehee oon nytki rakastunu ni alko kiusaa mua sen takii sitä jatkukii sit 1,5 vuotta sit se lopetti sen ja toissa syksynä ihastuin siihe poikaan lopuks rakastuin,,,mut luulin /luulen et se vihaa mua sillä silloin ku ihastuin kyseiseen poikaan sain myös uuden bestiksen ja uusi besuni oli kovasti poikaa vastaan j meni valehtelemalla pilaamaan elämäni! Sillä besuni sanoi että lähetän nyt en kuvan mun puhelimesta sille,ku olin luvannu lähettää yhen kuvan sille...s olikin mennyt mun facebookkiin ottanu pojan numeron omaa kännyysä ja lähettäny viestil et haluu tavata sen,sit se oli keksiny oman storyn tah kaikkee s oli sanonu sille pojalle että mä olisin kuulema sanonu et sen pitää sanooo et lopettaa mun hakkaamisen JNE.ja mulle tää kaikki selvis ku mun bestis oli kehuskellu mun yhdistä hyvistä ystävistä tätä koko juttuu ! Ja se poikakii oli mulle aika vihasen olone! Sit itse kerran mokasin ku me alettii keran juttelee joulukuus aces se oli eka kerta ku puhuin sen kaa ni se meni hyvin,mut sit mul oli pikku joulut 2.pv myöhemmi siis ihan teini pippalot ...JNE.
      Ja menin sit sillai sille et ootko ihminen JNE.ja se li ihan sillee et ok...
      mut sit taas 2.pv aiemmi se oli ollu ihan mukava !
      Miten voin korjata tilanteen ja nii edellee!?

      Vastaisko joku kiitos !! (:

      • Apuaaaaah!

        Oon ollu seiska luokal jo about koht vuoden ja mun ihastukseni on ysillä.
        Tän kevään aikana se poika, on ruvennu käyttäytyy mua kohtaa sillai jännästi esim:
        - Se kattoo mua välkäl käytävil ja mis vaa voikaa.
        - Se hymyilee välil mut ei kokoaja.
        - Kerran se tuli mun ja mun kaverin perää ruokajonoon vaik sen jengi meni toisiin jonoihi.



        - Se tuli myös kerra istuu mua ja mun kaverii vastapäät istuu ja rupes kattoo siin. Ite kyl valitettavasti rupesin nauraa siin ja sit oli vaa pakko häipyy siit ettei se alkais epäilee mtn ( et nauran vaik sille...)
        - Ja sitte myös toisen kerran sen jengi tuli siihe meijjän etee seisoo sillee ja katto siinki. Ja myös joskus on mun kaapin ees et mun pitäs oikee ryssii niitten välist..
        Et voitteko sanoo iha ystävällisesti et onks tää ihastunut vai eikö oo..?


      • elluhh

        Suomeksi kiitos?


    • Nimimerkkii

      Ei tytön tarvitse laiha olla kuhan ei mikään semmonenkaa suaatanan läski ja ne on iha helevetin harvinaisii tääl suomes :D Ja saat kyllä sen huomion kun meet juttelee ja muutenki oot sen kans. Mut ei liikaa hypitä siel peräs. Ja sen huomaa et jätkä on kiinostunu kun se just tekee kans noita et juttelee ja on muutenki tullee vaik välitunnil/koulun jälkee tai enne juttelee:)

      • Väärinmeni

        Erittäin läskit naisetko on harvinaisia suomessa? Bitch Please xD niitä on tää paikka täynnä (no okei on niitä laihojakin mutta kyllä erittäin paljo niitä lihavia on)


    • No tuohan on selvä

      Ei laiha hyvässä kunnossa en meinaa jotai tykinkuulan kokosi hauiksii tai sixpackii vaan ettei hirveästi liikakiloja

    • emppis4

      Moi kaikki! Pikku ongelma, koska mä oon ihastunu poikaan ketä en oo ikinä nähny livenä, mut se on niin kiltti ja se puhuu nätisti eikä koko ajan puhu sillee et ei kiinnosta vaan kyl se kuuntelee. Puhuttiin eilen illalla viel puol 12 ja kun sanoin et meen nukkuu niin se sano et "öit nuku hyvin" awwwww..... En oo ees ollu sen luokalla... Meillä on puolen tunnin ajomatka niiten luo.... Ja sit tää kysinen henkilö se kiusas mua pikkasen.... Pliis kerro jos mulla on mahiksii alkaa senkaa..?

      • Emppis4

        Me nauretaan myös yhteisil tyhmil jutuil aika paljonXD


    • V.M.M.

      No poika on kiinostunut aika varmaan jon hän viestitelee sinulle

    • helpmee

      mul on iso ongelma mul on 1-2 finnii naamas haittaako se teidän mielest

      • ei todellakaan

        Ei


    • poikaa 12

      oon poika ja EI TARVI OLLA LAIHA vaan se on se tyttöjen luonne joka valloitaa pojan ja tämmöne vinkki jos et tiedä tykääkö hän sinusta niin kannataa mennä puhumaa niin huomaat sen

    • Tytsy

      Mutta miten voi puhua pojan kanssa ilaman että hän kyllästyy? Miten puhuminen pitäisi aloittaa? Mitä jos hän on koko ajan kavereiden seurassa eikä kehtaa mennä pyytämään häneltä kaksin keskeistä keskustelua kavereiden edessä? Miten pitäisi toimia???!!!!

    • Ihastunut tyttö

      Oo oma ittes mee juttelee

    • epätoivoinen tyttö

      mulla on ongelma...mä muutin eritä paikkakunnalta tähän paikkakuntaan missä nyt asun..5 lk menin uuten luokkaan ja siellä ihastuin korvia myöten yhteen poikaan. seki ihastu muhun mutta meil ei olllu mitään säätöö oltiin vaan kavereita. sit en ennää yhtäkkiä tykänny siitä ja tykkäsin monista pojista mutta silti en koskaan lakannu tykkäämästä siitä pojasta kenestä alussa tykkäsin...
      nyt kutosen huhtikuussa mä ihastuin siihen poikaan uuestaan ja se tykkäs musta kans ja sit vaan yhtäkkiä alettiin tekstata ja ollaan nyt yhess
      no mulla aina välillä tullee ihan kauheen ahistunu olo sen pojan kanssa ja joskus vihaan sitä ihan sairaasti ja joskus taas rakastan sitä...
      musta tuntuu että mun pitäs lopettaa suhde mutta en uskalla?!
      mitä mun pitäs tehä!

      • auttaja ja keho haka

        Sano sille et tää ei vaan toimi nytriitti tää pelleily se on siin et on käyny vähä hermoille


    • sielu paskana

      Mää olin mun ihastjksenkaa yhes ja sit se vaan sano ett tää koko juttu on ollu läppää vittu mää olin rikki eka se vaan sano ett lutka ja sitse sano ett tää on ollu läppää määen enää pysty tekee mitää mää oon iha rikki .mun sielu on paskottu ei oo enää mitään toivoo mull alkaa olla kenen kaa yhes ei onnistu mää oon ihan hirvee ihminen ei oo toivoo enää tippaakaa. kaikki kaatuu päälle mää oon ihan hirvee ihminen mun kaikki puolet läski ruma ilkee lutka houra lesbo poevo vitun pelle ja muuta paskaa kaikki en ei taarvii olla tätä.mieltä mut musta tuntuu et en enää tuu saamaan poikii 4:ever

    • Zadammm

      Taidan olla rakastunu!:0

      • AUTTaakaa

        Onko tämä ihastumista??Auttakaa! Poika mun luokalta aina kattoo muhun ja silleen kun kävelen sieltä ohi hän yrittää kiinnittää huomiota pelleilemällä! Tämä ärsyttää mua. Yritän olla huomioimatta. Olen ollut oollut hänen kanssa luokalla vain 3luokasta 6luokkaan. Hän vielä punastuu koko ajan... Hän EI kiusaa mua... ONNEKSI


    • KunMuijat

      Poikana voin sanoo et jos joku tyttö on must kiinnostunut enkä alussa häntä huomaisikaan niin kun hän rupee kiusoittelemaan toistaa sanani nauraa laatu jutuilleni ja vilkuilee minuun. Silloin tunnen aina jotain vetoa muijaa kohtaan :D
      Tää oli siis 14-vuotiaan hieno selitys josta kukaan ei tajua mitään.

      • Isoo poikaa

        Kannattaa (poikana) tehä tytölle nopeasti selväks kiinnostaako hän sinua. Eli jos olet jonkun kaa hmhmhmm yhdessä ja joku tyttö vaan nauraa jutuilles ja kiusaa koko ajan. Tee niille ämmille selväks et sua ei kiinnosta :D Tää oli vähän liian epäkohteliasta, mut tiukasti se pitää ilmasta.


    • en mä tiiä

      Riippuu pojasta/tytöstä.

      • Help me!

        Mä alotin vasta seiskan ja ihastuin ensisilmäyksellä yhteen ysin poikaan! Se kattoo mua tosi monesti on kahesti tullu mun viereen istumaan♡♥ ja toissapäivänä katto mua käsi poskella tuijjotti vaa vaikka katoin takas se ei kattonu pois♥ onko mulla mahiksia ja se poika muuten liikkuu isossa jäkäri jengissä jossa on toinenki komea joka on tehny tollai mulle!! Sain tietää siskon kautta sen nimen ja se käveli keskiviikkona ohi ku ootin koulun jälkeen linkkua ni se katto mua mää katoin takas se katto poispäin ja kohta taas takas ♡♥ se on ihana poika onko mulla mahoksia sille?? ♡♥♡♥


      • Help me!
        Help me! kirjoitti:

        Mä alotin vasta seiskan ja ihastuin ensisilmäyksellä yhteen ysin poikaan! Se kattoo mua tosi monesti on kahesti tullu mun viereen istumaan♡♥ ja toissapäivänä katto mua käsi poskella tuijjotti vaa vaikka katoin takas se ei kattonu pois♥ onko mulla mahiksia ja se poika muuten liikkuu isossa jäkäri jengissä jossa on toinenki komea joka on tehny tollai mulle!! Sain tietää siskon kautta sen nimen ja se käveli keskiviikkona ohi ku ootin koulun jälkeen linkkua ni se katto mua mää katoin takas se katto poispäin ja kohta taas takas ♡♥ se on ihana poika onko mulla mahoksia sille?? ♡♥♡♥

        Nii ja vielä vasta se sulki jonku vessaan vitsillä (hauskasti) ja sitte se katto et katoinko ja nauroinko mää sille onko mulla mittään mahdollisuuksia?? ♥


      • lols
        Help me! kirjoitti:

        Nii ja vielä vasta se sulki jonku vessaan vitsillä (hauskasti) ja sitte se katto et katoinko ja nauroinko mää sille onko mulla mittään mahdollisuuksia?? ♥

        harva vastaa 3 vuotta vanhaan threadiin...


      • Help me!
        lols kirjoitti:

        harva vastaa 3 vuotta vanhaan threadiin...

        Siis oikeasti meillä on vaa noim kaks vuotya ikäeroa ja se käyttäytyy nii aina ku vaa näkee mut ja baikka sillä koulu loppu nii se kävelee pois ja kattoo koko ajan mua ♡ vastatkaa kunnolla oikeasti ;)


      • Help me!
        lols kirjoitti:

        harva vastaa 3 vuotta vanhaan threadiin...

        Siis oikeasti meillä on vaa noim kaks vuotya ikäeroa ja se käyttäytyy nii aina ku vaa näkee mut ja baikka sillä koulu loppu nii se kävelee pois ja kattoo koko ajan mua ♡ vastatkaa kunnolla oikeasti ;)


      • kyseliästyttö
        Help me! kirjoitti:

        Siis oikeasti meillä on vaa noim kaks vuotya ikäeroa ja se käyttäytyy nii aina ku vaa näkee mut ja baikka sillä koulu loppu nii se kävelee pois ja kattoo koko ajan mua ♡ vastatkaa kunnolla oikeasti ;)

        Siis mie oon ihastunu yhteen poikaan se vei tänää miun viivottimen koulussa ja sit nyt illalla juttelin sille whats appissa tosi pitkää haluisin seurustella senkaa mut en oo varma tykkääk se miusta se aina vilkuilee minuu päin juttelee ahkerasti miule ja kaikkee ihanaa mie en kyll haluis alottaa tätä kysymistä et alax oon päättäny et seuraan viell tilannetta ja oon tosi kiinostunu sen jutteluista ja sillee mut se on rasittavaa ku miun bff:ki tykkää jollaki tapaq siitä mut se sqko et se on outo välil


    • poojkaaaa

      Mäki oon ihastunu yhtee tyttöö. Se aika ysein tuijottaa mua ja mä tuijotan takas. :) onks se minkää merkki?? Ja mitä mun pitäis tehä???

      • Kyl mä aina uskon et toi on joku merkki :) Kannattaa mennä juttelee jos ei kasvotuste nii eka vaikka faces :)

        Itellä on sellane ongelma et oon amikses ja oon jutellu mua vuoden vanhemmankaa faces pari kk ja se on tosi mukava jne ja oon ihastunu siihe. Jutellaa melkee päivittäi ja oon aatellu kysyy sen numeroo jo jonki aikaa ja jos nähtäis joskus vaikka koulus tai muualla mut ongelma on siinä etten uskalla :P Kerra oltii samaa aikaa syömäs ja ku kävelin sen ohi nii se katto mua ja hymyili ja tein saman takas :D mut hankalaks tästä tekee just se et ku ollaa eri aloilla ja tunnit joka päivä iha eri puolilla :/


      • 1337

        No kysy siltä tykkääkö se sinusta. Esim vaikka face tai instas. Siitä saat ainankin tietää!


    • kissavaahtokarkki

      Nii ja viel et en oo varma onks se kiinnostunu musta. Se kyl laittaa paljo hymiöitä ja naurattaa/ nauraa mun (yleensä aika kuiville jutuille) ja ku monet sanoo et puhun liikaa nii sen mielestä en ja et se on vaa hyvä ettei tuu tylsää mut miten saan sen kiinnostumaa tai mistä tiiän onks se kiinnostunu musta ku molemmat ollaa aika ujoja. :D

    • 14+8

      Jos jätkä on todellinen mies, sellainen joka on oikeasti rakkautesi arvoinen, hän ei yritä machoilla jos hän on ihastunut tai pelleillä hirveästi, vaan katselee sinua aina salaa, todennäköisesti stalkkaa Instaasi, yrittää aina ottaa katsekontaktin ja saada sinut nauramaan.
      Ja tytön ei todellakaan "tarvi" tai edes pidä olla laiha, parhaiten itselleni uppoo normaalivartaloiset tytöt, ja sen pojan huomion saa todennäköisesti tekemällä jotakin "tuhmaa" ;)

      • vastaaja

        Nii pojat arvostaa semmosii tyttöjä jotka ei oo liika itsevarmoja ittestään ja kaikesta


      • 45634655
        vastaaja kirjoitti:

        Nii pojat arvostaa semmosii tyttöjä jotka ei oo liika itsevarmoja ittestään ja kaikesta

        Ehm pojat nimenomaan arvostavat tyttöjä jotka ovat itsevarmoja ja sosiaalisia..


    • MJU17

      Tykkään meijän luokkalaisesta pojasta ja se vilkuilee mua aika usein tunnilla. Sitten rinnakkais luokalla on yks poika jonka oon tuntenut ykkösestä asti. Ensin se oli kiltti ja oli mun kaa mut nykyään se kiusaa mun luokkalaisii. Poika jonka mainitsin ensin niin sen oon tuntenut vasta kolmos luokalla ja ensin pidin sitä ihan tavallisena poikana mutta parin viikon päästä olin korvia myöten rakastunut. Mitä teen????? Molemmat pojat on ihan kivoja. Help!!!!!!!

    • yhtseitsemän

      Siitä, kun ei ole rahaa mainostaa eri äänellä?

    • Mkjihihj

      Mun luokal on 3 poikaa jotka tykkää musta ja oon vasta 10 mutta se yks
      niistä on mussa koko aja kinni ja toinen taas auttaa mua ja puhuu mulle paljo ja sit kolmas on mun mielestä tosi ällöttää minkä otan?

      • tätiii

        Älä ota mitään. Olet vielä ihan lapsi.


      • tietäjättietää

        No sen joka ällöttää? Ei siis oikeest vaa jos sul ny on joku pakko saada poikkis nii ota se josta pidät eniten. Jos et pidä kenestäkää nii mikäs siinä. Tee vaa ninku parhaaks näät.


    • Eimahdollisuuksia

      Mun luokalla on yks poika johon ihastuin pari viikkoo sitten mut aina kun mä yritän saada sen huomion niin se vaan mulkoilee tai sanoo hyi:( ja se on kuulemma vihannut mua jopa aikojen alusta asti:(

    • Stadi16

      Tulisi varmaan ymmärtää, että laiha, normaalivartaloinen ovat kaksi (2) täysin eri asiaa. Suurin osa pitää tytöistä, joilla on normaali, yleensä urheilullinen vartalo. Pidä omasta kropastasi huolta ja pidä se normaalina, mutta älä todellakaan laihduta alipainoiseksi.

    • kokemustaon22
    • Juliaaa00

      Ennenku aloin seurustelee mun poikaystävän kaa se alko yhtäkkii suojelee mua. Mua ahdisteli yks henkilö jota en tuntenu niin se sano et jos se viel ahdistelee mua niin mun pitää kertoo sille niin se sanoo poliisille :'D se oli niinku joku mun henkivartija. Lopulta se myönsi et se haluu olla enemmän ku mun henkivartija 💘

      • suurhenkivartija

        Taisit just kuvailla mun persoonallisuutta... Vielä kun ois se vartioitava <3!


    • Lissu11112

      mistä tiedän tykkääkö poika minusta joka on tunnilla aina kuitenkaan ja si jos on tunti missä ei oo muita poikii nii me aina jutellaan ja silleen mut jos sen vierestä kävelee se heti on sillee älä lähentelee mua. Ja myös yks toinen poika kenenkään olin yhdessä ja si erottiin ja palattiin takas yhteen mut se toinen kerta kesti vaan päivän, nyt se koko ajan haukkuu mua mutta yhdessä vaiheessa se tuli niinkuin tyhjentänyt mun pulpetille sen terottimen ja si se alko nauraa sillee ihanasti ja oli sillee en se mä ollu ja myös se liikkatunnilla halua mennä yhden pojan sisälle kun hyppään sen yli voltilla ja yhes vaiheessa se oli niin mukava mua kohtaan ja nyt taas se on kauheen ja haukkuu mua koko ajan... Mitä teen?

    • vs12vpoika

      No mä just eilen tykästyin yhteen tyttöön ja pyysin yhelt mun hyvält kaverilt (tyttö ja on sen tyypin kehen tykästyin kaa samal luokal) sen numeroo. Ja me molemmat ollaan partios et...

    • Imlovinghim

      Istun yhdellä Ruotsin tunnilla sen Kaa ja se kokoajan tuijottaa mua ja puhuu mulle ja sitten jos mä nauran nii se nauraa😂 se poika on ihan hauska ja hyvännäköinen mut en vaa usko et se tykkää musta.. Mun kaverit ei tykkää siitä yhtään varmaa🙁 se kysy kyl sarahahissa (älkää valittako) läpäl varmaa et pannaanko😂

    • jos se lähettää sydän emojin whatsapp

    • Nimiunohtui

      Tykkään yhdestä pojasta koska se on söpö ja sano että jos mul on paha olla tai joku kiusaa tai haukkuu mua nii mun pitää kertoa sille❤ sanoin et oon ruma nii se sano et en oo. se on ihana❤

      • ikuisestiyksinn

        Oii kumpa mullaki olis tollanen tyyppi mun elämässä❤


    • 11.V.ihastunut

      Onko poika ihastunut jos tuijottelee vähän väliä luokassa? Ja mä ja mun kaveri kerättiin sellasia itsearviointi lappuja luokassa ni sitten se vaa oli sillee et ”pirkko” en siis oo pirkko mutta kuitenki huus mun nimen sillee et keräisin siltä vaikka mun kaveri oli iha lähel sitä ja sitten yks kerta se ja sen kaveri jota en ees tunne tai tiedä nimee tuli vaan siihen kun istuttiin kavereiden kanssa joillain ikkunalaudoilla meidä koulus ni sitte se tuntematon tyyppi oli sillee et(saa nyt olla pertti se mun ihastus) pertillä on ongelma et se tarttis tyttöystävää ja sit se oli sillee et haluaisitko olla pertin tyttöystävä ja vaan hihitin koska joo mut sitte luokas sanottii vähä aikaa sit et se tykkäis yhest toisest

    • I-IhastunutPoika

      Miksi tytön tarvitsisi olla laiha?
      Enhän minä edes ole nähnyt ihastustani, paitsi kerran naaman (sanoi, että näyttää oudolta, totta oli, joten, enhän minä tiedä miltä hän näyttää oikeasti. Tiedän, että hän tykkää minusta, koska, no, sanoin ensin omista tunteistani... Myöhemmin, aloin epäilemään tykkään hän minusta, waiting kysymyksen ovelassa muodossa... Kerroin, että tykkään hänestä, sitten lisäsin toisen lauseen: "en tiedä tykkäätkö minusta, vai et, ja et vain halua sanoa... 😪". Eikö tuo käytännössä pakota vastaamaan? Syy miksi tykkään hänestä, on hänen luonne... Olemme todella samanlaisia.

      Muuhun en oikein osaa vastata...

    • Confused

      Mun luokalla on yksi poika joka on aina yrittänyt esittää mulle ja jutellut mulle ja ollut mulle kiva. Me on käyty elokuvissa ja uimassa ja tehty kaikenlaista kivaa yhdessä jo monen vuoden ajan. Välistä me on suututtu ja se on voinut kestää monta kuukautta mutta sit aina kumminkin oltu taas kavereita. Me on myös pussattu ja sellasta nelosella. Se on ollut vähän niinku mun kaveri ja poikakaveri mun mielestä ja mä aina ajattelin että se ajattelee vähän samalla tavalla ja se joskus sanokin niin. Nyt sitten kutosella syksyllä oltiin taas paljon yhdessä koulussa ja myös koulun ulkopuolella. No yks toinen meidän luokkalainen poika, joka on ennen ollu ihan mun kaveri, alko kiusaamaan mua siis ihan potkimaan ja ärsyttämään ja pilkkaamaan ja kaikkee jatkuvasti koulussa ja se mun kaveri lähti siihen usein mukaan, mutta mä en välittänyt. Sit kun piti valita esimerkiks liikuntatunnilla joukkueita tai pareja niin se kiusaaja pyysi opelta melkein aina että pääsi mun kanssa samaan tai jos se sai valita niin se aina otti mut. Jos se oli vastapuolella niin se oli koko ajan mun kimpussa. Ja välistä se yritti myös naurattaa mua ja välistä se oli ihan hauska, mutta yleensä mä en kiinnittänyt siihen paljon huomiota. Sit kevätlukukaudella se kiusaaja alko seurustelemaan yhden meidän luokkalaisen tytön kanssa ja mä luulin, että nyt se jättää mut rauhaan mut ei sinne päinkään vaan nyt se tyttökin tuli siihen mukaan. Ja siis se mun kaveri oli kyllä myös mukana tossa mun ärsyttämisessä, mutta oltiin silti kavereita ja viestiteltiin ja tapailtiin koulun ulkopuolella ja juteltiin koulussa. Sit kerran se kiusaaja näytti youtubesta sellasen joka oli mun mielestä tosi hauska ja moni muukin nauro, mutta se mun kaveri ei. Se vaan katto mua tosi pahasti ja mä näin että se suuttu mulle. Sen jälkeen se mun kaveri lähti aina ihan ekana ja urakalla mukaan kun se kiusaaja alotti jotain ja mä en halunnut olla senkään kanssa juurikaan tekemisissä. Nyt ihan kutosen lopussa se mun kaveri alko seurustelemaan yhden meidän luokkalaisen tytön kanssa, joka on aina ollut siihen ihastunut, mutta se ei itse ole ollut oikeestaan ikinä kiinnostunut siitä. Kumminkin kun me oltiin samalla leirillä kesäkuussa niin se tuon tuostakin katto mua varsinkin jos mä olin toisten poikien seurassa ja välillä muutenkin. Mikä tää tilanne meidän välillä on? Mä oikeestaan vieläkin tykkään siitä, mutta haluan olla enemmän kaveri, koska ollaan niin nuoria, mutta tykkääkö se musta enää (en voi kysyä koska sillä on nyt tyttökaveri) ja miks se on tollanen?

    • Tyttöö

      Minä huomasin pojan ihastumisen siitä kun hän tuli mustasukkaiseksi kun puhun muille pojille. Hän yrittää olla hauska. Laittaa hiuksiaan. Käyttäytyy oudosti. Yrittää saada huomioi. Yrittää koskettaa kun on mahis. On huolestunut jos sinulle sattuu jotain.


      Kerran yks poika oli sillee kun tein voltin niin se sano hei kato mäkin osaan ja arvatenkin se veti niskoilteen, 😂. Puhuu sulle mahdollisimman paljon ja kyselee paljon.

    • Anonyymi

      Tykkään yhestä pojasta mutta se kattoo mua Koulussa aina Mitä teen

      • Anonyymi

        Meet juttelemaan sille.


    • Anonyymi

      Lähetin mun ihastukselle tällä viikolla watsapissa et Moi eikä se vastannu,mut koulussa se kysy et Miks lähetit eilen mulle Moi,Sanoin et Miks en koska en uskaltanu sanoo totuutta ku kaikki muut oli luokassa,voiks joku auttaa ja sanoo mitä tehä

    • Anonyymi

      Onks se mun ihastus ihastunu muhun ku se haroo hiuksia ku oon näkö piirissä,ja jonossa (koulussa)se painii ku meillä on vaan kaks poikaa luokalla ja se kehuu mun piirustuksia ja sanoo muille meijän luokan tytöille läpällä et hyi kuinka ruma,ja joskus se käyttäytyy ouosti ku se on mun lähellä,mut se on normaali ku se sanoo mulle jotain haluaisin tietää onko hän ihastunut minuun

    • Anonyymi

      Mun ihastus kattoo mua tunnilla ja on ystävällinen mua kohtaan. Tarkottaako se että se tykkää musta?

      T:12-v tyttö

    • Anonyymi

      Alax.? Anonyymi mäki oon 12v oon poika. Mul ei oo ihastusta. Mut tässä se oikee varmaa nyt on. 😘❤️🥺🙂

    • Anonyymi

      Meidän luokalla on poika joka on ihastunut
      Se hymyilee
      Se kehuu
      Se yrittää ärsyttää esim sun inhokki laululla.
      Pyrkii lähelle
      On iloinen kun saa hyvän numeron kokeesta

      Meidän luokkalainen poika siis on mustasukkainen siitä että halaan mun parasta ystävää.

      Osaisko kukaan auttaa et miten poika saa kertoon sen tunteista mä en haluu vaan kysyy et tykkäätkö minusta.

    • Anonyymi

      Rakastan sua bebe ❤️❤️❤️

    • No siis mähän oon tykänny yhest pojasta jo ainakin 2 vuotta mut en vaa uskalla kertoo sille:) Mut siis tapoja on erillaisia! Mut sun kannattaa puhua paljon sille ja niinku ehkä kysyä siltä vaikka et voiko se olla joskus sun kaa:D

    • Anonyymi

      En oo varma sanotaanko se ishastuneksi mutta väkkällä nii tipahtaa mun pääle ja kokoajan hymyile ja naura luokassa ja tuiotta muhun ja ärsytä ja vielä ottaa mun snäpin nii emt

    • Anonyymi

      Aina kun on mikä tahansa tunti nii mun ihastus ( joka on mua 20cm lyhyempi) TUIJOTTAA mua (vaikka se istuu edes ja mä keskel ja ope ei pidä siitä et se ei kato taululle) se on alkanu olla aika outo sii ennen se vaan ingnooras mut ja nykyään se tulee juttelee joka päivä ja se johtuu siitä et mua 1v vanhempi kamu meni kertoo sille et mä tykk!än siitä ILMAN LUPAA!! kamalaa ja ihanaa samaan aikaan eli periaatteessa tartten enää sen mielipiteen mut joo jos se ei puhu nii kato tuijottaako se sua! Ja oo oma ittes koska jos se rakastuu suhun kun et oo oma ittes nii sit se ei oikeesti rakasta sua vaan jotain mitä esitit!

    • Anonyymi

      Mulla on sellainen tilanne että jätkä sano et tykkää mua kans niinku mäkin siitä mut sit olin kai liian päällekäyvä eikä se enää haluu olla hirveesti vapaa ajalla mun kaa ja se naureskelee ja juttelee koko ajan yhden sen vieressä istuvan tytön kaa oon tosi kade mitä tekisin

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      88
      3728
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      588
      3531
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3432
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      52
      2187
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2151
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      320
      1936
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1905
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      159
      1657
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1361
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1332
    Aihe