Ottaisitko miehen jolla on seksinukke?

1+1/2=3

Naiset. Jos tutustuisit mieheen, jolla on monta sataa euroa maksanut "oikean" näköinen seksinukke (ei siis mikään puhallettava vaan sellainen iso ja painava millä on liikuteltavat jäsenet, hiukset jne), harkitsisitko enää sekuntiakaan että voisit tavata kyseisen miehen tai haluaisitko rakentaa suhdetta tämän miehen kanssa?




Se oli peruskysymys, sitten jatkoa: tämä mies vielä kehuskelee nukellaan kuvien kanssa yhdellä saitilla ja kehuu sen ominaisuuksia (ei nalkuta, ei vie rahoja..) ja harmittelee vaan sitä kun se ei osaa imeä. Onko tämä mies mielestänne ihan terve päästään, vai pitääkö tuollaiset jutut laittaa vaan seksuaalisuuden piikkiin ja yrittää "ymmärtää" että erilaisilla ihmisillä on erilaiset mielihalut? Vai voiko ihan suoraan sanoa että hyi helv...

97

10002

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tipsukka___

      Mä en kattelis tollasta miestä... Itse sanoisin suhteen alussa varmaan että joko nkke taikka minä! Joku raja sentää :o

      • 11 + 20

        juuri niin, eli ei kiitos.


      • mulla on!

        mulla kyllä on nukke... ja on ollut jo useampia!

        Kyllä mä luopuisin mun kumisesta rakastajastani heti, jos se oikea Nainen tulisi mun elämääni.

        Mut oikeasti?! olisiko parempi jos miehellä on ollut 100 yhdenillanjuttua?


      • naiSeksi
        mulla on! kirjoitti:

        mulla kyllä on nukke... ja on ollut jo useampia!

        Kyllä mä luopuisin mun kumisesta rakastajastani heti, jos se oikea Nainen tulisi mun elämääni.

        Mut oikeasti?! olisiko parempi jos miehellä on ollut 100 yhdenillanjuttua?

        ei ole tervettä ainakaan kehuskella siitä naiselle.


      • hyi helv...

        Minun ei tarvitsisi edes astella ehtoja - koskaan en pääsisi nukkemorsiamesta eroon, se ei häviäisi minun mielestäni. Mies, jolla on ylipäätään joku muu itsetyydytyslelu kuin oma nyrkki, on mielestäni liian kummallinen. Minä lähtisin heti, kyselemättä.


      • Anonyymi
        hyi helv... kirjoitti:

        Minun ei tarvitsisi edes astella ehtoja - koskaan en pääsisi nukkemorsiamesta eroon, se ei häviäisi minun mielestäni. Mies, jolla on ylipäätään joku muu itsetyydytyslelu kuin oma nyrkki, on mielestäni liian kummallinen. Minä lähtisin heti, kyselemättä.

        Lähetä pumpun kuva on sit vaan nyrkki.


      • Anonyymi
        hyi helv... kirjoitti:

        Minun ei tarvitsisi edes astella ehtoja - koskaan en pääsisi nukkemorsiamesta eroon, se ei häviäisi minun mielestäni. Mies, jolla on ylipäätään joku muu itsetyydytyslelu kuin oma nyrkki, on mielestäni liian kummallinen. Minä lähtisin heti, kyselemättä.

        Pelottaako ihan oikeasti että joku tekopillu on parempi kuin oikea?

        On ilmeiseti ihan totta että naiset ovat ottaneet "miesten paikan" moraalivahtina. Ennen miehet älähtivät jos naisella oli joku dildo. Nyt naiset ovat hiilenä jos mies kehtaa toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan itselleen sopivin välinein.

        Olen hiljattain jäänyt sinkuksi ja SINUN viestisi innoittamana tilaan itselleni ensimmäisen seksilelun koskaan, olkoon joku reipas fleshlight jota paukutan menemään jatkossa, varmasti on mukavampi kuin känsäinen kova käteni. Liukkaria samaan pakettiin pari tuubia. Vaikka (joistain) naisista tykkäänkin niin itse itselleen se nautinto on tässä maailmassa taiottava ja jos siinä välineet tuovat uuden ulottuuvuuden tässä hyvinvoinnin muodossa niin se on minun onneni.

        Tämä ei ole yhdeltäkään happamalta naiselta pois, nimittäin minähän en happaman kanssa ala olemaan.


    • never a doll

      Minä sanoisin että pidä se nukkesi, tämä aito nainen poistuu kuvioista nyt!

    • Yhteenlaskun tulos

      Kyllä voisin harkita. Onhan minullakin seksileluja, joskin paljon pienempiä, mutta aidon näköiseksi tehtyjä kuitenkin. En ihan heti näe miten nämä kaksi asiaa eroavat toisistaan.

      • Anonyymi

        Saahan leluja olla ei se synti oo.


    • ummarrus

      olisiko se sille varalle että sinulla alkaa särkemään päätä,,heh heh pääset helpommalla. varsinkin jos kaveri haluaa aamukassit tyhjiksi, niin voi paukuttaa sitä nukkea, tai jos alat käydä liian kuumana, hän voi jäähdytellä itseään ottamalla dollyn parvekkeelta.
      voitte tutkia kimpassa bilteman kuvastoa ja etsiä vakuumipumpun jonka voisi kytkeä nuken anus osastoon. sillä tulisi imuja myös.
      muista anus osasto, sietäs olla itselläsikin kunnossa, sitä varmaan eka rehvien jälkeen tarvitaan.

    • ...

      Hulluhan se on. Älä edes harkitse suhdetta sen kanssa.

    • n35v

      Ei haittais mua. Olis kiva katsoa kun mies vehtaa sen kaa. Haluisin itsekin oman miesnuken.

      • Accex

        Olis kiva leikkiä yhdessä.Tykkäätkö myös roolileikeistä?


    • öjjy

      Kimppakivaa ;D

    • zeuzuyas

      Your love for me is not debatable
      Your sexual appetite's insatiable
      You never ever make me waitable
      Delectable, inflatable you.

      You don't have problems with your weight at all
      You never steal food off my plate at all
      I never have to masturbate at all
      Unstoppable, inflatable you.

      You never seem to menstruate at all
      So you're not angry when I'm late at all
      I feel permanently felatable
      Unpoppable, inflatable you.

    • ffffffffffffz

      Viestistäsi paistaa inho ja kuvotus läpi. Miksi yrität muuttaa tapaa, millä alunperin reagoit asiaan? Luuletko, että se onnistuu tämmöisessä asiassa?

      Heittäisin vielä kysymyksenä, että onko sulla ollut ikinä omia seksileluja? Jos raha on este (mainitsit "monta sataa euroa"), niin mieti tilannetta jossa se ei olisi. Tahtoisitko kokeilla joitakin kalliita seksileluja?


      Henk koht tuntuu siltä että kaveri on luuseri. Siinä tosin ei ole mitään vikaa, että omistaa seksileluja - päinvastoin. Enemmän jokin monen sadan euron nukke kertoo siitä, että kaveri on nahjus eikä saa naista. Joka tässä enemmän on asian ydin, eikä se, että tyypillä on joku barbara lettu levällään kun mieli tekee.

      Se sinua siinä tuntuu mietityttävän. Ei se, että tyypillä on lelu.

      • nainenkin luuseri?

        "Enemmän jokin monen sadan euron nukke kertoo siitä, että kaveri on nahjus eikä saa naista."

        Onko vastaavan logiikan mukaan vaginanvatkaimia käyttävä nainen luuseri kun ei saa miestä?

        On se kumma kun nykyään naisten vaginanvatkaimia esitellään jopa anttilan postimyyntikuvastossa eikä siitä kukaan nosta haloota, että sellaisia käyttävät naiset olisivat luusereita. Eipähän näy kuvastossa miehille tekopimpsaa. Kyllä nämä stereotypiat siitä, mikä on sallittua miehille ja mikä naisille ovat syvään juurtuneet.


    • Keijo kojootti

      Voi vittu mitä vastauksia. Harvempaa miestä haittaa tai edes paskaakaan nakkaa jos eukolla on dildo yöpöydän laatikossa.

      Näinhän se on, että jos naisella on vibra on se villi ja vapaamielinen, kokeilunhaluinen, seksuaalinen ym. itsekehuja, mutta jos miehellä on tekopinpsanderi tai vaikka nyt nukke niin se on säälittävä nahjus?

      Herätkää tälle vuosisadalle taukit! Kaksinaismoralismi kukkii kuin tulppaani lehmänpaskassa.

      Oikeasti, ihminen voi saada kiksinsä vaikka kengänpohjaa nuolemalla. Miten se eroaa tästä? Tai miten se tekee ihmisestä huonon tai vastenmielisen? Kyllä on ahdasmielistä väkeä täällä.

      • Anonyymi

        Juurikin näin asiaa...


    • sairasta..

      No kyllä se kokonainen nukke on vähän eri asia kuin joku tekopimpero tai dildo? Mitä mieltä mies olisi siitä jos naisella olisi joku Johnny Depp-nukke aina kaapissa valmiina muna pystyssä?

      Sitä paitsi nuo naisten "kehut" nyt vielä ymmärtää kun naisten seksuaalisuutta vähyksyttiin vuosisatoja ja vieläkin joillakin miehillä on joku kummallinen perversio naisten "puhtaudesta" ja "siveellisyydestä" eli sivuutetaan naisten seksuaalisuus kokonaan.

      Vähän aiheen vierestä, kyllä se kaksinaismoralismi kukkii ihan molemmin puolin, miehet kun saavat mielestään paneskella pitkin kaupunkia olematta huorpukkeja (ja saavat ylistystä "kokemuksistaan") mutta jos nainen panee pitkin kaupunkia häntä saa tietty haukkua huoraksi ja hän on arvoton. Jos se ei ole kaksinaismoralismia niin mikä on?

      Herätkää tälle vuosisadalle taukit!

      • Fweflmsdfkfmlsdmklsdfsdf

        Niin no, tekopimpero on kuin olisi pillu irti silpaistu puukolla ja mies sitä lykkisi. Tässä suhteessa siis tekopimppin tyytyvä on se joka esineellistää naista ja irrottaa pillun omaksi kapistuksekseen, irti naisesta kokonaan.

        Nuken kanssa vehtaava suuntaa halunsa ja toiveensa selvästi kokonaisempaan olemukseen eli nainen on muutakin kuin pillu.

        Täten siis pelkkään tekopimppiin tyytyvät miehet ovat enemmän niitä esineellistäjiä ja psykopaatteja. Naiset jotka pitävät nukkea "pahempana" kuin naisesta irroitettua pillua ovat vissiin itse pelkkiä pilluja ja arvo tulee pimpistä eikä mistään muusta?

        Itse ajattelen niin että robottitytyt ovat tulevaisuutta, interaktiivisuus ja lopulta tekoälysovellukset mahdollistavat myös aidon romantiikan eikä vain seksuaalikeskeisyyttä "Nukkemarkkinoilla". Tällöin ollaan jo kehitytty pisteeseen jossa voidaan alkaa kysyä että miksi tyytyä aitoon?


      • Fwefsdjkdfsjksdfsdfsdfdf
        Fweflmsdfkfmlsdmklsdfsdf kirjoitti:

        Niin no, tekopimpero on kuin olisi pillu irti silpaistu puukolla ja mies sitä lykkisi. Tässä suhteessa siis tekopimppin tyytyvä on se joka esineellistää naista ja irrottaa pillun omaksi kapistuksekseen, irti naisesta kokonaan.

        Nuken kanssa vehtaava suuntaa halunsa ja toiveensa selvästi kokonaisempaan olemukseen eli nainen on muutakin kuin pillu.

        Täten siis pelkkään tekopimppiin tyytyvät miehet ovat enemmän niitä esineellistäjiä ja psykopaatteja. Naiset jotka pitävät nukkea "pahempana" kuin naisesta irroitettua pillua ovat vissiin itse pelkkiä pilluja ja arvo tulee pimpistä eikä mistään muusta?

        Itse ajattelen niin että robottitytyt ovat tulevaisuutta, interaktiivisuus ja lopulta tekoälysovellukset mahdollistavat myös aidon romantiikan eikä vain seksuaalikeskeisyyttä "Nukkemarkkinoilla". Tällöin ollaan jo kehitytty pisteeseen jossa voidaan alkaa kysyä että miksi tyytyä aitoon?

        Lisäksi haluan muistuttaa että naisten yleisesti suosiossa oleva miestyyppi kohtelee naisia objekteina ja käyttää heitä siekailematta seksileluinaan - nimenomaan ilman mitään todellista henkistä kohtaamista.

        Tässä suhteessa siis seksinukke ja nainen ilmeisesti kilpailevat naistenkin mielestä täsmälleen samalla areenalla.


    • Kojootin reppu

      Herää taukki omaan näppäryyteesi!

      Millä tavalla kuminen kullinsurvin eroaa nukesta? Miten eroaa se onko sulla pelkkä pamppu vai onko pampussa uimapatja kiinni?

      Aika kaukaa haettua tuo syyttelysi joissa vertailet nykyisiä sukupolvia ja niitten tottumuksia joihinkin marskin aikaisiin arvoihin. Tuo on sama kuin väitteet jotka alkavat: mutta kun miehetkin ennen saivat/olivat/tekivät/ym.ym.ym. Sillä ei ole oikeasti kärpänkiveksen verran väliä mitä menneet sukupolvet ovat tehneet tai ajatelleet. En ole vastuussa kollektiivisesti koko miessukupuolen, valkoisen rodun, esi-isieni tai kenenkään muun kuin ITSENI tekemisestä tai sanomisista.


      "vieläkin joillakin miehillä on joku kummallinen perversio naisten "puhtaudesta" ja "siveellisyydestä" eli sivuutetaan naisten seksuaalisuus kokonaan. "

      Nimenomaan: JOILLAKIN. Jotkut naiset tykkäävät silpoa pippeleitä, tekeekö se sitten oikeutetuksi miessukupuolen dissaamisen? Ajatatko tahallasi sivuraiteille keskustelua jossa ole heikoilla?

      Ja viimeiseksi, kuka arvostaa ja kuka ei. Tämä lienee yksilökohtaista kuten kuuluukin. Huomaa että monet naiset havittelevat näitä "huoripukkeja", miten muuten he saaliinsa saisivat? Jokaisen ihmisen ihmisarvon ja arvostuksen ratkaisee loppupeleissä oma asennoituminen. Vittuako sillä on väliä mitä mieltä muut ovat?

      Jos sinua kaduttaa se että olet ns. kokenut nainen, niin turha sitä on täällä purkaa tyylillä: meitä haukutaan... yhyy... Ei se susta huonompaa tee, mutta jos itse teet siitä numeron voi se jotakuta ärsyttääkin. Se haittaako tämä itseäsi on tietysti sinusta itsestäsi kiinni. Nih.

      • sick..

        Ei minua kaduta että olen "kokenut" enkä kovin monen miehen kanssa ole ollut, aina parisuhteessa olen seksiä harrastanut.

        Ja mistähän rautalangasta se pitää vääntää että joku realistisen näköinen ja kokoinen nukke ei ole todellakaan sama asia kuin pelkkä tekopimpero? Sinäkin aika taitavasti kiersit kysymyksen jonka esitin että mitäs mies vastaavasti olisi mieltä jostakin realistisen näköisesti komeasta miesnukesta jota nainen säilyttäisi komerossaan "pahan päivän varalta"? Kuten myös sivuutit myös sen, että toki voit täällä naisia syyllistää kaksinaismoralismista mutta kyllä miehetkin sen taitavasti osaavat joten turha osoitella (ks. edellä mainittu huorat vs huorpukit).

        Kauhea poru jostakin asiasta jonka ei myöskään pitäisi sinua liikuttaa mitenkään, en tajua miksi paneudut puolustamaan jotain asiaa joka ei sinua henk.kohtaisesti koske. Vai koskeeko?

        Kyllä minun sekä monien muidenkin tähän ketjuun vastanneiden naisten mielestä on omituista pitää jotain barbaraa kaapissa, jos asiasta kysytään suoraan niin miksi suutut suorista vastauksista? Jos esim. minä en pidä sitä normaalina niin sitten en pidä, ei se asia siitä miksikään muutu vaikka sinä yrität sitä puolustella.


      • Mies22vkl
        sick.. kirjoitti:

        Ei minua kaduta että olen "kokenut" enkä kovin monen miehen kanssa ole ollut, aina parisuhteessa olen seksiä harrastanut.

        Ja mistähän rautalangasta se pitää vääntää että joku realistisen näköinen ja kokoinen nukke ei ole todellakaan sama asia kuin pelkkä tekopimpero? Sinäkin aika taitavasti kiersit kysymyksen jonka esitin että mitäs mies vastaavasti olisi mieltä jostakin realistisen näköisesti komeasta miesnukesta jota nainen säilyttäisi komerossaan "pahan päivän varalta"? Kuten myös sivuutit myös sen, että toki voit täällä naisia syyllistää kaksinaismoralismista mutta kyllä miehetkin sen taitavasti osaavat joten turha osoitella (ks. edellä mainittu huorat vs huorpukit).

        Kauhea poru jostakin asiasta jonka ei myöskään pitäisi sinua liikuttaa mitenkään, en tajua miksi paneudut puolustamaan jotain asiaa joka ei sinua henk.kohtaisesti koske. Vai koskeeko?

        Kyllä minun sekä monien muidenkin tähän ketjuun vastanneiden naisten mielestä on omituista pitää jotain barbaraa kaapissa, jos asiasta kysytään suoraan niin miksi suutut suorista vastauksista? Jos esim. minä en pidä sitä normaalina niin sitten en pidä, ei se asia siitä miksikään muutu vaikka sinä yrität sitä puolustella.

        Miksi dildo ei ole sama asia kuin nukke? Erohan on ainoastaa siinä, että tasokkaalla nukella saa varmasti enemmän oikeaa seksiä muistuttavan tilanteen aikaan kuin pelkällä dildolla tai tekopillulla.

        Minua ei ainakaan yhtään haittaisi jos naisella olisi nukke kaapissaan ja olisi itsekkin kiva kokeilla miehille suunnattua nukkea, mutta en viitsi rahaa niin paljon sellaiseen kuluttaa. Todennäköisesti tuollaisen puhtaanapito on myös turhan työlästä.

        Miksi ihmeessä pitäisi puolustaa vain niitä asioita, jotka koskee itseä? Aika itsekeskeistä ajaa aina vain omaa etuaan ja yhtyä ahdasmieliseen kantaan jos itse ei ole sorrettuna.

        Minun mielestäni et ole osannut perustella miksi nukke on eri asia kuin dildo. Uskon, että tämä mielipiteesi johtuu siitä, että dildo on jo niin tavanomainen väline, että et pidä sitä enää ällöttävänä. Jos oltaisiin kysytty samaa dildosta tai tekopillusta silloin kun ne olivat vasta tekemässä tuloaan, olisi todennäköisesti samalla ennakkoluuloisella kannallasi niinkuin olet nyt tämän nukkeasian kanssa.

        Toiset vain ovat edelläkävijöitä ja ennakkoluuloiset etenevät jarrut päällä edelläkävijöiden perässä hitaasti, mutta varmasti. Kun määränpää saavutetaan, ollaankin jo uudella jarruttelumatkalla kohti uutta päämäärää.


      • dfgdfghdfg
        Mies22vkl kirjoitti:

        Miksi dildo ei ole sama asia kuin nukke? Erohan on ainoastaa siinä, että tasokkaalla nukella saa varmasti enemmän oikeaa seksiä muistuttavan tilanteen aikaan kuin pelkällä dildolla tai tekopillulla.

        Minua ei ainakaan yhtään haittaisi jos naisella olisi nukke kaapissaan ja olisi itsekkin kiva kokeilla miehille suunnattua nukkea, mutta en viitsi rahaa niin paljon sellaiseen kuluttaa. Todennäköisesti tuollaisen puhtaanapito on myös turhan työlästä.

        Miksi ihmeessä pitäisi puolustaa vain niitä asioita, jotka koskee itseä? Aika itsekeskeistä ajaa aina vain omaa etuaan ja yhtyä ahdasmieliseen kantaan jos itse ei ole sorrettuna.

        Minun mielestäni et ole osannut perustella miksi nukke on eri asia kuin dildo. Uskon, että tämä mielipiteesi johtuu siitä, että dildo on jo niin tavanomainen väline, että et pidä sitä enää ällöttävänä. Jos oltaisiin kysytty samaa dildosta tai tekopillusta silloin kun ne olivat vasta tekemässä tuloaan, olisi todennäköisesti samalla ennakkoluuloisella kannallasi niinkuin olet nyt tämän nukkeasian kanssa.

        Toiset vain ovat edelläkävijöitä ja ennakkoluuloiset etenevät jarrut päällä edelläkävijöiden perässä hitaasti, mutta varmasti. Kun määränpää saavutetaan, ollaankin jo uudella jarruttelumatkalla kohti uutta päämäärää.

        Jos on niin sokea ettei erota sitä muutaman sentin mittaista dildoa ja kokonaista,ihmisen kokoista nukkea toisistaan niin saa olla aika typerä..


      • fdsfdscvx
        dfgdfghdfg kirjoitti:

        Jos on niin sokea ettei erota sitä muutaman sentin mittaista dildoa ja kokonaista,ihmisen kokoista nukkea toisistaan niin saa olla aika typerä..

        Taidettiin puhua muista kuin visuaalisista eroista...


    • Kojootin slaikkari

      Eikö täällä olekaan tarkoitus keskustella? Voidaan tietysti myötäillä kivasti kaikkien mielipiteitä diipadaapa.

      Huomaa että vastaat tunnepitoisesti vain omasta näkökulmastasi:
      Mistä hiivatista revit sen että syytän naisia kaksinaismoraalista? Ihan yhtälailla miehet näin ajattelevat.

      Mistä rautalangasta sinulle pitää vääntää? Lainaan itseäni:
      "Millä tavalla kuminen kullinsurvin eroaa nukesta? Miten eroaa se onko sulla pelkkä pamppu vai onko pampussa uimapatja kiinni?"

      Mutta sanotaan nyt niin että sinäkin ymmärrät: se on oikeasti ihan vitun sama vaikka naisella olisi kaapissa duettokullinen Depp&Pitt-nukke tai Antonio Banderas aidon kokoisilla sukupuolielimillä. Ei se tiputtaisi naisen arvoa ihmisenä tai naisena mun silmissäni. Mutta ehkä sitten olen avarakatseisempi kuin monet muut.

      Ja ei, minulla ei ole barbaraa vaikka niin ilmeisesti haluat kuvitella. Vituttaa vain tällaiset ihmistenpikkumaisuudet mitä täällä saa lukea.

    • oi voi..

      No eikös täällä ollutkaan tarkoitus keskustella eikä vaan myötäillä aloittajan kysymystä?

      "Joo joo, ihanaa kun sulla on seksinukke, kyllä kaikki naiset nyt tykkää". Aloittaja kysyi ihmisten mielipidettä ja sellaisia hän sitten sai, miksi se sinua itkettää jos joku ei olekaan kanssasi samaa mieltä? Aivan samalla tavalla kuin sulla ja aloittajalla on oikeus olla sitä mieltä että seksinuket on ok niin miksei jollakin toisella saa olla eriävää mielipidettä?

      Aika ahdasmielistä (unohtamatta sitä kaksinaismoralismia) kun kaikkien pitäisi olla samaa mieltä tästä sinun mukaasi. Ilmeisesti keskustelu on mielestäsi synonyymi sille, että kaikki ovat yhtä mieltä VAIN sinun kanssasi.

      • Kojootin kulkuset

        Sinähän tässä riekut ja valittelet itkemisistä... jos emme ole samaa mieltä SINUN kanssasi.

        Mitä vitun väliä sillä on mitä naiset tykkää jos jollain on seksinukke? Luuletko oikeasti että maailman miesten maailma pyörii pillun mielipiteen ympärillä?

        Sitten se on varmaan vääränlainen nainen joka ahdistuu seksinukesta. Varmaan parempi odottaa modernimpia naista.


      • oi voi..
        Kojootin kulkuset kirjoitti:

        Sinähän tässä riekut ja valittelet itkemisistä... jos emme ole samaa mieltä SINUN kanssasi.

        Mitä vitun väliä sillä on mitä naiset tykkää jos jollain on seksinukke? Luuletko oikeasti että maailman miesten maailma pyörii pillun mielipiteen ympärillä?

        Sitten se on varmaan vääränlainen nainen joka ahdistuu seksinukesta. Varmaan parempi odottaa modernimpia naista.

        "Luuletko oikeasti että maailman miesten maailma pyörii pillun mielipiteen ympärillä?"

        No näiltä "pilluiltahan" tuota asiaa kysyttiin niin miksi suutut jos jotkut eivät asiasta tykkää? Miksi sinun mielestäsi vain sinulla on oikeus mielipiteeseen kun asiasta vieläpä kysyttiin NAISILTA? Oma mielipiteeni on etten ottaisi mtn seksinukkea panevaa äijää, se on mielestäni omituista. Miksen siis saisi vastata kysymykseen?


    • nukkenainen78.

      no kai minun nyt sitten naisena pitää oikein kuulostaa kaameen säälitävältä, mutta itse suorastaan unelmoin, että olisi oikeasti kunnollinen miesnukke!
      Ja olen muuten ottanut selville, että niitä ei satasilla saa, vaan ne maksavat TUHANSIA euroja, jos vähänkin ihmistä muistuttavan haluaa..
      Ja mitä järkeä on haluta mitään sen vähempää?

      No, onko se sitten sairasta haluta nukkekumppani, niin siinä tullaan aivan eri asioiden äärelle.
      Jos kyseessä on pitkään yksin ollut tyyppi, niin tokihan yksinäinen ihminen haluaa mahdollisimman paljon oikeaa ihmistä vastaavan "tekeleen", itselläni on varaa vain 17 euroa maksavaan dildoon, mutta totta munassa ottaisin mieluumin "kokovartalodildon" jos sellainen olisi mahdollista!

      Mitä ihmeen hävettävää siinä on? Mieluumin otan nukkea paneskelevan äijän, kuin miehen, joka on uittanut munaansa oikeissa naisissa pitkin kylää!
      Noh, tee miten itse haluat, mutta veikkaan että nämä nukke-kumppanit ovat tulevaisuudessa paljonkin näkyvillä, enkä näe sitä ollenkaan huonona asiana.
      Aion hankkia oman mies-nukkeni, heti kun vaan rahatilanteeni sen sallii!

      • nukkemies80

        mm... nainen touhuamassa nuken kanssa... ajatus tuntuu oudolta, mutta siksi juuri se kiihottaa!


      • ulla t

        Nukkea paneskeleva äijä on vaan matkansa varrella saattanut saada siipeensä niin paljon, että oikea, hengittävä, näkevä ja tunteva, kyselevä, mielipiteitä omaava, nainen on hänen itsetunnolleen liikaa.
        Itse olen törmännyt mieheen, jolla tosiaankin oli barbara valmiiksi puhallettuna sänkynsä alla. Katselin hetken, ja totesin, että ai jaa, rouva onkin kotona.
        Ja sitten mä lähdin.


    • valtava parru

      Vihdoinkin joku joka käsitti pointin.

    • hygieenikko74

      Ei haittais mua miehen nukke pätkääkään, aikalailla samoin perustein kuin nukkenaisella. Alkoi vaan mietityttää sen hygieenisyys, miten se pestään kunnolla ja lasketaanko sen sisään?

      • 33nainen

        Eipä haittais siinä mielessä missä alottaja tarkottaa, mutta oishan sitä ikävä säilytellä jossain kaapinpohjilla, kun sais aina pelätä et joku esim. anoppi näkee sen vierailullaan. Enkä kyllä tykkäis et esittelis sitä kavereilleenkaan tai netissä, kun surustelis mun kaa, jotenkin noloa. Muuten en nää siinä kyllä mitään eroa dildoihin ym.


      • Mies22vkl

        Eiköhän noihin voisi yksinkertaisesti toteuttaa irrotettavan ja pestävän osan. Tosin nuo "aidon" tuntuiset materiaalit ovat usein aika herkkiä haurastumaan jos niitä kovin paljon pesee. Tosin itselläni on kokemusta vain tuollaisesta Fleshlightin halppisversiosta. Alkoi repeämään jo ensimmäisillä käyttökerroilla ja pesussa kärsii auttamatta. Ehkä aidot ovat laadukkaampia.


    • kaikkea kanssa...

      No mitä toi mies enää oikealla naisella tekee jos sillä nukke jo makaa sängyssä...anna olla tommoset miehet ihan rauhassa...eihän ne osaa rakastella kuin puupökkelöä...

    • -iippana-

      En! Tuollainen on yhtä kahjo kuin metso soitimella.
      Ja jatkokysymys: jos noin, niin myös parantumaton... ei tuu mittään!

    • --pohdiskelua--

      Päätellen siitä, että seksinukkeja on ollut kauåan jo kymmeniä (?) vuosia, niin kyse lienee aika yleisestä ilmiöstä.

      Mutta se, että mies elvistelee tällä nukellaan netissä ym, kertoo kyllä jostain. Itse ajattelisin, että kaveri ei ole sinut naisten kanssa (ehkä pelkää?), ja läheisyys on korvattu tällaisella elottomalla lelulla. Ehkä miehen itsetunto on heikko, kun nukke pystyy korvaamaan toisen ihmisen läheisyyden. Luulen, että enemmän kuin nuken imuttelutaitoja, mies kaipaa sitä, että nukke voisi koskettaa häntä ja puhua hänelle.

      Kyökkipoliisina tekisin sellaisen johtopäätöksen, että mies ei ole kokenut naisten kanssa. Hän haluaa ennemminkin saada tukea vinksahtaneelle seksielämälleen ulkopuolisilta. Luulen, että häntä itseäänkin hävettää moinen.

      Niin kuin muissakaan fetisseissä, tässäkään ei ole ulkopuolisen puuttumisella mitään vaikutusta. Miehen tulee itse rohkaistua tulemaan ulos sieltä tutusta ja turvallisesta, oikeaan elämään ja elävien naisten keskelle.

      Itse en kyllä tällaisiin nukkemiehiin sekaantuisi, heillä on niin syviä psykologisia aukkoja, että sitä joutuisi sellaisen äitimäisen ymmärtäjän rooliin. Sinänsä en pidä mitenkään pahana sitä, että kukin ihminen koittaa parantaa elämänlaatuaan tavoilla, jotka eivät vahingoita muita ihmisiä.

      • Mies22vkl

        Mielestäni on aika mahdoton lähteä analysoimaan kun ei tiedä kuvien tarkoitusta lainkaan tai sitä millaisia ne ovat. Voihan ne olla siellä ihan huumorimielessä tai sen takia, että hän kuvittelee jonkun pitävän niitä kiihottavina.


    • mies minäkin

      Miehet pitävät nukkeja ja tekopimpsoja lähinnä siksi että olis muutakin mihin tyhjentää pussinsa kuin oikea käsi. Toisilla on tietysti perversionsa mutta pääasiassa nämä ovat näitä vahtelun vuoksi- juttuja.

      Ei kai kukaan seksiäkään harrasta aina lähetyssaarnaajassa. Ja uskokaa pois, kaikkia miehiä ei kiinnosta "saalistaa" seksiseuraansa netistä tai baaresita tai mistä nyt sattuukin. Tällöin mielestäni tällainen korvike tms. on ihan ok juttu.

      Onpa ainakin mielikuvitusta sitten. Kauhen pienestä ihmiset täällä tuomitsevat vinksahtaneeksi muita. Kaikilla lienee kuitenkin omituisuutensa mutta kaikki eivät tuo niitä päivänvaloon. Eikä kuulukaan.
      Yhtälailla jotakuta naista voisi pitää kajahtaneen jos kenkiä löytyy kymmeniä pareja. Tästä voisi vetää johtopäätöksiä hillittömyydestä, kulutushulluudesta, rahankäytöntajun puutteesta, epävarmasta ja huonoitsetuntoisesta ihmisestä joka korvaa ihmissuhteet kenkäkaupoilla ym.ym.
      Tiedämme kuitenkin ettei asia ole näin suurimmassa osassa tapauksista. Sama juttuhan se on seksilelujen kanssa. Niitä käyttävät pääasiassa ihan normaalit ihmiset jotka nyt syystä tai toisesta tykkäävät niitä käyttää.

      • agsdf

        Jep, tää on niin verrattavissa tohon kenkäjuttuun. Mäkin tiiän useampia naisia joilla on joku ihme kenkäkokoelma jossa on ainakin joku kymmenkunta käyttämättömiä kenkäpareja, jotka oli vain pakko saada. Mutta eihän siinä nyt ole mitään outoa tai epäilyttävää kun se on niin IHQ!!!11


    • Minavainseolenmoikka

      Vosiin ihan hyvinkin! Toki se harmittaisi, mut ymmärtäisin miestä hyvin.

    • Paolaoliina

      Jos tapaisin sellaisen miehen jolla olisi seksinukke niin juoksisin kauan pois ja lujaa! Ja varmasti siitä jäisi pahat traumat. Kuulostaa tosi perverssille ja sairaalle. Itse olen sinkku enkä harrasta yhden yönsuhteita. Parit vuotta sitten olin erotiikkatuotteiden esittelyillassa ja ostin itselleni dildon, mutta en kyllä ole saanut sitä sisääni ja sitä paitsi itku tulee kun kaipaisi oikeaa ihmistä vasten vartaloaan eikö moista kumipatukkaa. Ilman seksiä pitää vaan oppia elämään...

      En kyllä ottaisi sellaistakaan miestä joka harrastaisi yhdenillan juttuja, huoria tai strippareita.

      Enkä ole mikään lähetyssaarnaaja-tyyppi vaan aika avomielinen ja kiinnostunut seksistä.

      • Pikku tyttöselle

        Epäilemättä. Jos koskaan pääsisit niin lähelle miestä että voisit uskottavasti paeta. Jota epäilen suuresti.


    • nukkemaakari

      Olkaa te naiset vain tekopyhiä niitten dildojenne kanssa...........

      • ghghf

        Dildo vastaa kylläkin sellaista tekopimperoa eikä kokonaista "ihmistä". Eli dildo ja joku perkeleen seksinukke eivät kyllä ole verrattavissa keskenään perverssit :D


      • Guyrg
        ghghf kirjoitti:

        Dildo vastaa kylläkin sellaista tekopimperoa eikä kokonaista "ihmistä". Eli dildo ja joku perkeleen seksinukke eivät kyllä ole verrattavissa keskenään perverssit :D

        Valkoinen jänis on kivampi kuin ruskea.



        Voi Kristus teidän kanssanne. Tee nyt oikean lista siitä mikä miesten vehje korvaa naisten vehkeen ja niin pois päin.

        Sitten se vois ollakin eri asia jos nukella olis lonkerot ja Halosen naama.


      • Terve nainen
        ghghf kirjoitti:

        Dildo vastaa kylläkin sellaista tekopimperoa eikä kokonaista "ihmistä". Eli dildo ja joku perkeleen seksinukke eivät kyllä ole verrattavissa keskenään perverssit :D

        Nii ja puikota vaan itseäsi kumipatukalla. Hyi vittu, sairas perverssi. Varmaan fantasoit hedelmistäkin?


      • Q
        ghghf kirjoitti:

        Dildo vastaa kylläkin sellaista tekopimperoa eikä kokonaista "ihmistä". Eli dildo ja joku perkeleen seksinukke eivät kyllä ole verrattavissa keskenään perverssit :D

        Aivan, kyllä kunnon seksinukke on parermpi kuin joku tekopimpero.

        http://www.erotiekonline.be/images/mechadoll_l.jpg


      • vcxvxcdfs
        Q kirjoitti:

        Aivan, kyllä kunnon seksinukke on parermpi kuin joku tekopimpero.

        http://www.erotiekonline.be/images/mechadoll_l.jpg

        Kuinkahan aidolta tuollainen tuntuu? Itse olen kokeillut ainoastaan näitä tekopilluja ja yllättävän aidolta ne tuntuvat.


    • ByeDOllie

      En heivaisi jos tyyppi olisi muuten ok ja hakenut vaan jonkinmoista mielihyvää nuken avulla ja ehdoton heivaus nukelle minun astuttua kuvioihin :-D

      • M

        Aika säälittävää olla mustasukkainen nukelle.:D


      • Creeepy
        M kirjoitti:

        Aika säälittävää olla mustasukkainen nukelle.:D

        On. Ja vielä säälittävämpää olisi omistaa sellainen nukke


    • Nugetteja

      Nukke taitaa sopia miehelle paremmin koska mies on
      ainakin seksissä visuaalisempi. Tosin nuken pitäisi olla
      hyvinkin laadukas ainakin materiaalin suhteen jotta sitä
      voisi ihoon verrata.
      Naisille varmaan riittää vibra ja hyvä mielikuvitus. Jotenkin
      tuntuu hassulta ajatus nainen säätämässä laadukkaankin
      nuken kanssa koska mies on yleensä sängyssä aktiivisempi.
      Tai se on miehelle fyysisesti luontevampaa.

    • Totta kai jos mies sattuisi esim. asumaan majakkasaarella tai hylätyllä ydinvoimalan suoja-alueella eikä hänellä olisi mahdollisuutta terveeseen sukupuolikontaktiin.

    • voi sanoa suoraan

      hyi helvetti

    • En omista kylläkään

      Kaksinaamainen maailma: kun nainen ostaa seksilelun, se on "modernia", upeaa, ja hieno juttu naisen seksuaalisuuden kannaltakin.

      Kun mies ostaa seksilelun, se on vain perverssiä.

      "kehuu sen ominaisuuksia (ei nalkuta, ei vie rahoja..) "...siinähän se on oikeassa, pointsit miehelle.

      • adfhadfhadfh

        Jos nainen kokee sen seksilelun korvaavan miehen, ajattelevan (sinun tapauksessasi tosin taitaa olla vähän niin ja näin) ja tuntevan kumppanin, olis sekin tosin sairasta ja perverssiä. Ei tällä nyt ole mitään tekemistä sukupuolen kanssa.

        Lisäksi ihmisen näköinen nukke on hieman eri asia kuin joku vibraattori. Jos et tajua miksi, niin oivoi.

        Eli nainen jolla olisi oikean miehen näköinen seksinukke olisi mielestäni ihan yhtä sairas ja säälittävä kuin mies jolla on oikean naisen näköinen seksinukke. Ollaan nyt tasa-arvoisia kuitenkin. Ei tässä ole mitään kaksinaamaista/kaksinaismoralistista.


    • p+p3gjq

      Minusta on normaalimpaa ja terveempää hakea toisen ihmisen läheisyyttä ym. mitä nukke ei koskaan pysty antamaan.
      Jos miehellä ois tommonen nukke, niin tulis väkisin ajatus, että sen seksuaalisuus ei oo tervettä.
      Koska minusta seksi liittyy aina toisen ihmisen läheisyyteen.
      Olen itse aika intohimoinen nainen eikä joku eloton nukke tosiaankaan pysty antamaan mulle sitä mitä kaipaan.

    • jukkadfgbreg3e4

      on siis ihan ok jos omistaa ruman ja huonon kuin laadukkaan seksinuken koska mitä laadukkaampi niin sitä sairaampi ja irstaampi? sitäkö täällä yritetään sanoa?

    • huh huijaa

      Sairasta. Eihän nukke ole elävä. Yäk. Mieshän voisi maata vaika ruumiin kanssa.

    • sairasta!

      En ottaisi.

    • Sairasta on tuomita

      Mutta mitä jos mies on niin ruma, köyhä ja kokematon että naiset eivät huoli? Harjoittelu (vaikka lahjaksi saadun) nuken kanssa parantaisi tällöin panotaitoja, jolloin mahdollisuus laajentaa pano (jos sellaista joskus saa) seurusteluksi paranee. Realistiset vaihtoehdot ovat prostituutio tahi sitten pakkoselibaatti ja masennus.

    • M37-IS

      Nohuhhuh... Kylläpä mahtuu maailmaan näkökulmia...

      Mitä eroa on muka kokonaisella nukella ja pelkällä muovitoosalla / pampulla? Seksileikkeihin tarkoitettuja leluja yhtäkaikki joilla on se yksi ainoa tarkoitus: Tuottaa seksuaalista mielihyvää ja tyydytystä.

      En tuomitse missään tapauksessa niitä, joskin jos niillä lähetään kehumaan kylillä ja pistetään kuvia vaikka minne ni se on jo vähä kyseenalaista.. Mua ei haittais palaneen puupennin vertaa jos kumppanillani sattus olemaan luonnollisen kokonen nukke kaapissaan ulosottoakseli valmiina toimintaan heti tarvittaessa. Eikä sen nuken paneskelu mun mielestä mitenkään perverssiä olis edes parisuhteessa, se saattaa antaa kummasti kimmokkeita petipuuhiin kumppanin kans.

      Lyhyesti: Seksilelu ei oo pelkästään korvike, vaan antoisa lisämauste vällyjen väliin :)

    • jotain enemmän

      Paljon siedän, mutta en tällaista.

    • 14+20

      En ole nainen, mutta mielipide on minullakin. Tässä on erotettava kaksi asiaa: onko nuken nussiminen sinällään normaalia ja mitä se merkitsee sosiaalisessa kontekstissa. Ensimmäiseen kohtaan on helppo vastata, että kyllä se nuken nussiminen on ihan täysin normaalia. Ei se ole kuin tavallista isompi ja kalliimpi tekovagina ja tekovagina taas on sama asia kuin hieromasauva. Ei seksilelujen, edes isojen ja kalliiden, käyttämisessä ole mitään epänormaalia.

      Tuskinpa sillä miehellä on mitään parafiliaa, eli ei se nukke itsessään ole seksuaalisen mielenkiinnon kohde, vaan vain tapa tyydyttää sitä omaa heteroseksuaalisuutta. Itsekin varmasti kokeilisin, jos tilaisuus tulisi miltä sellaisen nuken paneminen tuntuu ja jos tuntuisi hyvältä (tai olisin jostain kumman syystä investoinut isot rahat siihen leluun), niin varmasti toistaisin temppuni vielä uudestaan, jos elämässäni ei muuta seksiä olisi. Jokainen meistä masturboi joskus ja se on ihan ok.

      Kokonaan toinen juttu on sitten se miten seksileluihin pitää suhtautua sosiaalisesti. Vaikka maailma nykyään onkin sallivampi ja tytöt saattavat jopa antaa dildoja toisilleen lahjoiksi, niin ei se kuitenkaan ole soveliasta tuoda omaa välineistöä julkiseen piiriin. Et täsmentänyt millaisella saitilla mies nukkeaan esittelee, mutta jos tämä tapahtuu esim. facebookissa niin ei kovin hyvin mene. Toisaalta, jos kyse on jostain seksifoorumista niin sittenhän asia on ok ja aihepiiri juuri oikea.

      Pohjimmiltaan kyse on siitä mitä tuollainen käytös kertoo miehestä. Sen voi tulkita joko avoimeksi seksuaalisuudeksi, rohkeudeksi ja kokeilunhaluisuudeksi, jotka ovat yleensä hyviä ominaisuuksia partnerissa. Ainakin jos ei itse ole kovin sulkeutunut ja hissukka. Tällainen tulkinta tukisi ajatusta, että miehelle kannattaa ainakin antaa mahdollisuus todistaa itsensä ääliöksi. Toisaalta toinen luonteva tulkinta olisi se, että mies on outo hyypiö. Ei sen takia, että masturboi nukella, vaan sen takia että tuntee tarvetta tehdä asiasta julkisen. Vähän sama asia kuin jos joku nainen esittelisi dildokokoelmaansa ja kertoisi miten XXL Black Jim on täydellinen sauva juuri ennen kuukautisia. Kuka helvetti haluaisi tavata moista henkilöä?

    • 7+9

      Kysymyksessä mies määritellään pelkästään seksinuken kautta ja siten saa kaikki stereotyyppiset uskomuksiin ja luuloihin perustuvat oletusarvot jotka vastaajalla on seksinuken omistajasta.

      Oletetusti kysymyksen miehen täytyy siis olla perverssi, sairas, luuseri. Jatko-osassa aloittaja antaa vielä kiertoilmaisuna määritelmän, että kysymyksen mies pitää nukesta enemmän kuin aidosta.

      Toisenlaisia vastauksia voisi saada erilaisella kysymyksen asettelulla kuten esimerkiksi, "jos miehellä on seksinukke, millainen hänen pitäisi muutoin olla jotta kelpuuttaisit hänet?"

    • loikoillen

      Nukke pieni mun
      sinuun rakastun
      nyt ja myös aina uudestaan.
      Nukke pieni mun,
      aika haaveilun
      pääty ei meiltä milloinkaan.
      Ethän koskaan luotain lähde?
      Viivy aina tässä vierelläin.
      Hyvä olla on näin.

    • AsennemuutostaHaussa

      Yksi ihmisen perustarpeista, on seksuaalisuus, joka tyydyttämättömänä tuottaa jopa masennusta.
      Älkää tuomitko lähimmäisiänne, joita ette itse halua tai kykene auttamaan, vaan tukekaa heitä.

      Terveellisempi tapa on hoitaa itseään, vaikka apuvälineitä käyttäen, kuin jättää hoitamatta. Sukupuolesta riippumatta, voivat välineet tai keinot olla mitä tahansa, kunhan ne eivät vahingoita lähimmäisiänne.

      Kuten yllä olevasta keskustelustakin ilmenee, on miesten ja naisten asenteet jo niin vääristyneitä, että yli kolmannes elää sinkkuina ja parisuhteissakin tarpeellinen / välttämätön hyväksyntä, läheisyys ja seksuaalisuus suurelta osin jää tyydyttämättä. Onko tämä tervettä ?? .

      Koska asenteet naisten ja miesten toistensa seksuaalisuuden tyydyttämisestä ovat kielteisiä, häpeää tuottavia , pelaamista, pihtaamista jne, eikä toisiaan tukevia, on mukaan astunut, homous, lesbous, seksilelut, jne. , joilla yritetään korvata seksi- ja läheisyysvajetta.

      Yhteisömme olisi todella paljon onnellisempi paikka, jos olisimme avoimia, positiivisia, tukisimme toisiamme ja jättäisimme pois turhan pelaamisen / itsekkyyden.

      Ps. Jokainen ihminen tarvitsee myös toisen ihmisen / vastakkaisen sukupuolen hyväksyntää, läheisyyttä, lämpöä, kosketusta ja seksuaalista tyydytystä.

      Tehkää parhaanne, että emme tarvitsisi korvikkeita , mutta hyväksykäämme myös joidenkin tarvitsemat apuvälineetkin..

    • MMMMMMMMMMMMMMM

      Mua inhottaa kun mies mihin tutustuin otti esille seksileluja. Voi vittu mikä sairas pervo.

    • Dollgöyring

      Olen mies, jolla on kallis n. 150cm seksinukke. Päällisin puolin ihoa muistuttavalla silikonilla päällystetty ja sisällä metallinen "luuranko". Kropaltaan ja kasvoiltaan jopa melko kauniskin. Naisten ei tarvitse minua pelätä, koska en teihin tule sekaantumaan. Tiedän sen itsekin, että olen outo hyypiö joka ei tule ihmisten saati naisten kanssa toimeen. Tämä on minun keinoni täyttää se naisenpuutteen aiheuttama tyhjyys elämässäni, enkä käsittääkseni vahingoita ketään. Jokaisen petihuoneleikit pysyköön heidän omanaan, syöhän jotkut käsittääkseni jopa ulostetta seksuaalisessa mielessä ja se heille sallittakoon.

      Mutta noin yleensä, parempi kai tämäkin kuin prostituoidulla käyminen, vaaaai? Ottaisivatko naiset tällaisessa tilanteessa silti ennemmin huorissakäyneen kuin nukkea köyrineen miehen? Nukkehan kun uhkaa olemassaolollaan koko naiskuntaa ja sen otetta miehiin, joten mennee "uhka-asteikolla" ilotytönkin ohi?

      • Anonyymi

        Ehdottomasti noin on parempi kuin huorissa käyminen. Säästyt taudeilta. Minusta tuossa ei ole mitään kummallista vaan ihan hyväksyttävää.


    • Anonyymi

      Ihan vitun sairas! Varmaan se idiootti yrittäjä. Epätoivo joka pitää naista subjektina. Täys narsisti varo. Yritti mun kaa samaa. Yök
      Meni maku

    • Anonyymi

      Kyllä minä femakkonaisena en ymmärrä että pannaan nukkea, esineellistää naisia.
      Vaihtoon menisi niljakas ukkeli ja nukkekin.
      Itse ottaisin tekopeniksen tuommoisen niljakkeen sijaan hmpfff!
      Kyllä me naiset ollaan tosi fiksuja jee jee.

    • Anonyymi

      En koskisi mieheen jolla on seksinukke tai tekoperseitä

      • Anonyymi

        Olen nainen ja alkoi just kiihottamaan ajatus että mun mies panisi sellaista pyöreää kumista tekopyllyä mun katsellessa. :D


    • Anonyymi

      Pervo

    • Anonyymi

      En huolisi. En voi sille mitään, että tuo nukketouhu on musta naurettavaa.

    • Anonyymi

      Todellakin! mikään ei voita miestä kelle kelpaa jopa muovi kullin ympärillä! aivan ihanteellinen macho hanipuppeli.

    • Anonyymi

      Aika naurettava ajatus verrata jotain tekotyydytintä oikeaan naiseen. Noita ei tulla kehittämään edes vuosikymmeniin vastaamaan lähelle oikeaa.

    • Anonyymi

      Aika vaikeaa olisi suhtautua tuollaiseen mieheen vakavasti.

    • Anonyymi

      Miesten seksilelut yleensäkin koetaan naisten suunnalta usein negatiivisena. Itse väittäisin että tämän takana on se arvoasetelma jossa naisen miehelle antama seksi on hyvin arvokas asia.

      Jos mies pystyy välineellistämään tämän ja hoitelemaan itse itsensä - herrajumala, jopa kenties laillisesti ja suvaitusti - niin sehän on katastrofitilanne naisen arvolle jos asiat ovat todellakin niin surkeasti että seksi on naisen ainoa arvo jopa naisille itselleenkin.

      Monet naiset pitävät kiinni kynsin ja hampain traditionalistisesta roolistaan miehen tyydyttäjänä - mutta miksi? Kysymys herää että eikö noista naisista ole sitten muuhun; kumppaniksi, kanssaeläjäksi, taloudellisen vakauden lisääjäksi, ystäväksi? Miksi joku helvetin nukke nähdään uhkana?

      Samoin seksinukessa väittäisin että juuri se että kyseessä on kuva ihmisestä, nukke, KOKONAINEN ruumis - on erityisen kova pala naisille. Koska väitän että nainen nimenomaan hakee sitä että hän voi saavuttaa mieheen valtaa ja roolia olemalla ainut ihminen ja ainut ruumis miehelle. Fine. Mene ja ole, ei se nukke sitä estä. Vai oikeastiko suhteessa parempi tilanne on että mies menisi ja kävisi vieraissa eikä kaapilla jos niikseen tulee? Elikkä pettäminen olisi pienempi paha kuin nuken kanssa itsetyydytys? Siinähän onkin melkoinen psykopatologian esimerkki; kuinka merkitysetön "uskollisuus" olisi ja kuinka tärkeää "näennäinen konformistisuus" on.

      Sitten olennaiseen:

      Tämän tuhoisaksi tekee se että naisetpa pyrkivätkin nyt tässä kontekstissa vaikuttamaan miehiin joihin heillä EI ole suhdetta, tuomitsemaan satunnaisen sinkkumiehen siksi että hänellä on nukke, näkemään miehen seksuaalisen vapaan toteutumisen negatiivisessa valossa kun mies päättää hoitaa itsensä omin keinoin?

      Oikeastiko te naiset toivotte että miehet vetävät käteen karkealla kädellä ilman liukkaria, sitäkö te kanssakulkijoille toivotte? Toivotteko toisille ihmisille yksinäisyyttä johon edes saavutettavissa olevat välineet eivät tuo lohtua? Häh? Tuo on pahuutta, se on pahansuopaisuutta ja se on sellaista tuomitsemista joka vaikuttaa toihin ihmisiin negatiivisesti eikä se vaikuta teihin itseenne myöskään positiivisesti - tärkeämpää on ajaa naisten asemaa seksuaaliobjektina vaikka kukaan ei siinä mitään voita?! Jos haluatte että miehet eivät nussi nukkeja menkää ja olkaa heille ruumis, jos ette halua sitä - olkaa ennemminkin onnellisia siitä että jokaiselle on tässä maailmassa ehkä jotain, huonoimmassakin tapauksessa 50 kilon köntsä silikonia jonka avulla taikoa kumppanifiiliksiä jos muualta ei löydy. Se ei ole teiltä pois.

      Milloin teistä naisista tuli tuollaisia tuomitsevia vittupäitä ja millä perusteella teitä pitäisi pitää positiivisina ihmisinä? Tämän pitäisi olla vapauksien ja mahdollisuuksien maailma eikä mikään töttöröö paskafeminismin nurkkakuntainen suvaitsemattomuuskerho.

      • Anonyymi

        Éi mua ainakaan miehen käsitäyttöiset seksilelut sen kummemmin häiritse, kun naisenkaan vastaavat. Vaan siis joku tekoperse tai varsinkin koko hiton nukke menee jo koomisen puolelle. En mä niitä paheksu, mutta en oikeis pystyisi enää suhtautumaan kyseiseen mieheen vakavastiotettavana tarjokkaana. Kaverina olisi ihan fine, jos kestäisi kevyen kuittailun siitä "morsmaikustaan" ja aivan sama pätisi naispuoliseen henkilöönkin, jolla olis joku nukkesulho kotona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Éi mua ainakaan miehen käsitäyttöiset seksilelut sen kummemmin häiritse, kun naisenkaan vastaavat. Vaan siis joku tekoperse tai varsinkin koko hiton nukke menee jo koomisen puolelle. En mä niitä paheksu, mutta en oikeis pystyisi enää suhtautumaan kyseiseen mieheen vakavastiotettavana tarjokkaana. Kaverina olisi ihan fine, jos kestäisi kevyen kuittailun siitä "morsmaikustaan" ja aivan sama pätisi naispuoliseen henkilöönkin, jolla olis joku nukkesulho kotona.

        Entä vartalotyyny?

        Entä FWB suhde?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä vartalotyyny?

        Entä FWB suhde?

        Jos sen tyynyn on tarkoitus olla seksilelu, niin yhtä koomisia mielikuvia aiheuttaa minussa. FWB on sentään ihminen, eli se kuvasto ei ole koomista (minusta), että jos tykkää, niin siitä vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Éi mua ainakaan miehen käsitäyttöiset seksilelut sen kummemmin häiritse, kun naisenkaan vastaavat. Vaan siis joku tekoperse tai varsinkin koko hiton nukke menee jo koomisen puolelle. En mä niitä paheksu, mutta en oikeis pystyisi enää suhtautumaan kyseiseen mieheen vakavastiotettavana tarjokkaana. Kaverina olisi ihan fine, jos kestäisi kevyen kuittailun siitä "morsmaikustaan" ja aivan sama pätisi naispuoliseen henkilöönkin, jolla olis joku nukkesulho kotona.

        Samaa mietin, että aiheuttaisi hyvinkin tahattomia naurunpurskahduksia. Mieti nut, kun petipuuhissa tulisi mieleen mies sen nukkensa tai tekoperseensä kanssa. Sellainen huvittuneisuus tappaisi latauksen. En mä pystyisi suhtautumaan sellaiseen mieheen vakavasti "romanttisissa" tunnelmissa. Katsot miestä silmiin ja naurattaa se tekoperse. Joo, mä jätän suosiosta sellaiset miehet naisille, jotka kykenevät suhtautumaan tuohon asiaan vakavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sen tyynyn on tarkoitus olla seksilelu, niin yhtä koomisia mielikuvia aiheuttaa minussa. FWB on sentään ihminen, eli se kuvasto ei ole koomista (minusta), että jos tykkää, niin siitä vaan.

        FWB voidaan mieltää seksileluksi jos tarkoitus on lopultakin vain seksi.

        Entäpä turingin testissä yli 110 äo pojon verran saava tekoälyllinen seksirobotti, upeavartaloinen sellainen joka ei arvosta sinua ja mielpipiteitäsi asiassa laisinkaan ja neuvoo miestä pysymään paremmassa seurassa (tarkoittaen itseään)?

        Myönnän pikkuisen sarkastisen sävyn, mutta en vain kertakaikkiaan ymmärrä miksi seksilelun ympärille ympättävä ihmishahmo tekee asiasta enemmän vastenmielisen? Ainoa mitä käytät argumenttina on se mitä itse koet asian suhteen, että koet sen naurettavana. Mutta millä tavoin ihmisen kaipuu toiseen ihmiseen - vaikka toteutuessaan välineellisesti - on naurettavaa?

        Olen mies, en omista ainuttakaan seksilelua mutta omaan hyvin syvän kaipuun toisen ihmisen yhteyteen. Minä ymmärrän nuken kanssa ihmistä emuloivaa enemmän kuin jotakuta joka suhtautuu tähän ihmisyyden perustarpeeseen ja sen ilmentymiin negatiivisesti tai naureskellen. Se ei ole kunnioittavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        FWB voidaan mieltää seksileluksi jos tarkoitus on lopultakin vain seksi.

        Entäpä turingin testissä yli 110 äo pojon verran saava tekoälyllinen seksirobotti, upeavartaloinen sellainen joka ei arvosta sinua ja mielpipiteitäsi asiassa laisinkaan ja neuvoo miestä pysymään paremmassa seurassa (tarkoittaen itseään)?

        Myönnän pikkuisen sarkastisen sävyn, mutta en vain kertakaikkiaan ymmärrä miksi seksilelun ympärille ympättävä ihmishahmo tekee asiasta enemmän vastenmielisen? Ainoa mitä käytät argumenttina on se mitä itse koet asian suhteen, että koet sen naurettavana. Mutta millä tavoin ihmisen kaipuu toiseen ihmiseen - vaikka toteutuessaan välineellisesti - on naurettavaa?

        Olen mies, en omista ainuttakaan seksilelua mutta omaan hyvin syvän kaipuun toisen ihmisen yhteyteen. Minä ymmärrän nuken kanssa ihmistä emuloivaa enemmän kuin jotakuta joka suhtautuu tähän ihmisyyden perustarpeeseen ja sen ilmentymiin negatiivisesti tai naureskellen. Se ei ole kunnioittavaa.

        Voi tietenkin. Vaan kun kyse ei ole onko seksilelu vai ei. Mä sanoin jo aiemmin, että: "Éi mua ainakaan miehen käsitäyttöiset seksilelut sen kummemmin häiritse, kun naisenkaan vastaavat."

        Kyse on aivan puhtaasti sen mielikuvan huvittavuudesta. Aivan turha yrittää vääntää miksikään muuksi. Olisin aivan liian huvittunut siitä mielikuvasta siitä miehestä ähkimässä sittä nukkeaan (tai tekopersettään), että pystyisin ikinä ajattelemaan häntä vakavasti. Sama jos tietäisin miehen harrastavan vaikka batman roolileikkejä ja kiipeilevän jossain kaapien päällä. Ei kykenisi ikinä miettimään sitä miestä ja seksiä nauramatta. Sori, mutta mä olen mielikuvitusrikasta ja huvittuvaa sorttia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        FWB voidaan mieltää seksileluksi jos tarkoitus on lopultakin vain seksi.

        Entäpä turingin testissä yli 110 äo pojon verran saava tekoälyllinen seksirobotti, upeavartaloinen sellainen joka ei arvosta sinua ja mielpipiteitäsi asiassa laisinkaan ja neuvoo miestä pysymään paremmassa seurassa (tarkoittaen itseään)?

        Myönnän pikkuisen sarkastisen sävyn, mutta en vain kertakaikkiaan ymmärrä miksi seksilelun ympärille ympättävä ihmishahmo tekee asiasta enemmän vastenmielisen? Ainoa mitä käytät argumenttina on se mitä itse koet asian suhteen, että koet sen naurettavana. Mutta millä tavoin ihmisen kaipuu toiseen ihmiseen - vaikka toteutuessaan välineellisesti - on naurettavaa?

        Olen mies, en omista ainuttakaan seksilelua mutta omaan hyvin syvän kaipuun toisen ihmisen yhteyteen. Minä ymmärrän nuken kanssa ihmistä emuloivaa enemmän kuin jotakuta joka suhtautuu tähän ihmisyyden perustarpeeseen ja sen ilmentymiin negatiivisesti tai naureskellen. Se ei ole kunnioittavaa.

        Ja sä saat ihan vapaasti loukkaantua siitä ja pitää sitä epäkunnioittavana, mutta se ei tee asiasta mun mielessäni yhtään vähemmän huvittavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi tietenkin. Vaan kun kyse ei ole onko seksilelu vai ei. Mä sanoin jo aiemmin, että: "Éi mua ainakaan miehen käsitäyttöiset seksilelut sen kummemmin häiritse, kun naisenkaan vastaavat."

        Kyse on aivan puhtaasti sen mielikuvan huvittavuudesta. Aivan turha yrittää vääntää miksikään muuksi. Olisin aivan liian huvittunut siitä mielikuvasta siitä miehestä ähkimässä sittä nukkeaan (tai tekopersettään), että pystyisin ikinä ajattelemaan häntä vakavasti. Sama jos tietäisin miehen harrastavan vaikka batman roolileikkejä ja kiipeilevän jossain kaapien päällä. Ei kykenisi ikinä miettimään sitä miestä ja seksiä nauramatta. Sori, mutta mä olen mielikuvitusrikasta ja huvittuvaa sorttia.

        Tai se mies, joka kerran pani erästä kaveriani cowboyhattu päässä ja huusi "jiihaa". Sori, mutta mäjoudun pidättelemään naurua joka kerta, kun näen ko. tyypin. Hän on ikuisesti mulle se jiihaa tyyppi. xD


    • Anonyymi

      Nainen, entäs jos olisimme kolmen kimppaa yhdessä? Sinä, minä ja Barbarani ❤️‍🔥.

    • Anonyymi

      Enemmänkin säälisin miestä. 😞 en haluaisi tollaista miestä millään tavalla. Ehkä tulis katsottua päästä varpaisiin. Kuolee ressukka nukkensa päälle😄mitähän muistokirjoituksessa lukee?

      • Anonyymi

        "mitähän muistokirjoituksessa lukee?"

        Esim. "Välitti nukestaan enemmän kuin 300 naista kaatanut pelimies ainostakaan saamastaan"

        Surullisin on sensijaan mies jolla ei ole nukkea eikä koskaan naista. Hänen hautakivessään lukee "Kuoli yksin vailla pisaraakaan lohtua."

        Miettikää tätä edes 10 sekuntia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2301
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      64
      1514
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1286
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe