MOSSBERG M590

jokurandomsofteri

aion ostaa tuon kyseisen "kuulapyssyn" ja haluaisin tietää sen laadusta ja kestävyydestä sillä se on epäilyttävän halpa vaikkakin tarjouksessa. HINTA:20e
Olisko kellää kokemusta?
Olisko kellää esimerkkejä aseesta?
Olisko kellää kertoa krittiikkiä aseesta?
tai positiivisia juttuja?


;D

45

1325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loltyyppi

      kyllä se ihan aloittelijalle perus hyvä on suosittelen

    • Itelonse

      Joo-o kyl mul ainaski toiminu mut se lataujs kusee, eli pitää lataa väärinpäin 3 vikaa kuulaa

      • kivajäkkä

        itellä sama homma


    • m590

      eiks siihen voi laittaa lippaan lataajan / tähtäimenki ostettii just se... iha hyvin tähä mennes

    • ---

      Itselläni on Mossberg 590 mahtuu noin 10 kuulaa. Ja Mossberg Tactical Kitis:tä sain myös Pistoolin mukana. On muovinen mutta hyvä. Haulikosta lentää pitkälle mutta Pistoolista ei niin pitkälle mutta sattuu kai aika paljon. Ja lippaan sisälle mahtuu kuulia ettei täydy laittaa sormilla koko ajan eli laittaa sen jutun ales ja ravistaa niin tulee taas 10 kuulaa

      • Softaus alottelija:D

        Mä ostin ton saman setin ja se pistooli ei satu yhtään ammuin itseäni poskeen sillä. aseen ja posken välillä oli 2cm matka ja se ei todellakaan satu !! Mutta se pumppari on minunkin mielestä ihan hyvä :D


    • ne name

      kaverilla on aika pska

      • kokemusta on

        kyllä se alotelijalle menee mutta kanttii käsitellä varoen minulla meni oma kahteen osaan.


      • kokemusta on

      • meevittutöihi

    • muutenhyvä

      se ei oo kyllä kestävä ollenkaa. omani tippui lattialle ja meni siitä rikki.

    • lol jannu

      ei kannata ostaa ostin nii 2 viikkoo nii meni lataus paskaks

    • asdfghhhhhhhhhhhhhhh

      i huono

    • Softaushullu

      Hyvä aloittelian ase. Itelläni on ollut 0,5 vuotta ja toiminu hyvin.

    • sdfreg

      itellä ja kaverilla ollu n. 6kk ja hyvin toimii. riippuu vain siitä LAADUSTA.

    • dfhsggahhahja

      mul on sama ja on toiminut kaverit joil on ollut cybergunin ak-47 (se halvin ) ois halunnut vaihtaa mut en halunnut

    • Kiväärimies

      mulla on ollu kanssa mossberg m590 ja toiminu hyvin. paitsi siitä aina lähtee 3 kuulaa kun ottaa lippaan pois.

      • Semikäsääet

        Ota lipas pois ylösalaisin.


      • softailija

        Näin on. Harmi juttu, menee hyviä kuulia turhaan, mutta eiköhän ihmiskunta siitäkin ongelmasta hengissä selviä. =D


    • es Jonne

      mä sain mossbergin pari päivää sitte ja sinne saatana jäi semmonen halppis keltane kuula ja se meni tukkoo. en tee enää samaa virhettä ku vaihan sen uutee. vaa valkosii kuulii.

      • softailija

        Kiitos vinkistä! Itse en vielä ehtinyt samaa virhettä tehdä, enkä, kiitos sinun es Jonne, kyllä varmaan aio tehdäkään. Iso Kiitos! Itellä Diablo 0,20g kuulia, ja hyvin toimii


    • vh39

      se on aivan loistava alottelia setti

    • ÄLÄOSTAIKINÄ!

      SE ON IHAN PASKA ASE MINULLA OLI SE JOS PELAAT SÄHKÖJÄ VASTAAN HÄVIÄT NIILLE 99999999999999999999999999999999999999-0!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      SILLÄ KUN AMPUU KUULA PYSÄHTYY EKAAN OKSAAN JA LIPAS TIPPUU USEIN ITE ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ OSTA

      • OpettelePelaa

        pitää osaa pelaa ;)


    • kalle

      voiko sillä ampua 0.20 g kuulia ?

      • Jiimeri

        Kyllä voi ja kannattaakin.


      • airsofter1

        Voi, mutta se kulkee hiljempaa. Itse kun ostin saman aseen, käytin vielä 25 g kuulia. Se oli tosin hiljaista hommaa.


      • softaus alottelija:D

        Voi ampua 0,20g kuulia mä itse käytän 0,25g kuulia mutta ennen käytin 0,20g kuulia. ja hyvin toimii :D


    • minä

      mul on kestäny 2v 5kk

      • sgtynhbgf

        Mulla on kestäny jo 2 päivää 6 tuntia 38 minuuttia ja 57 sekuntia.


    • suosittelen

      Suosittelen ostamaan, ihan hyvä hintaansa nähden. Jos pelaat laadukkaita sähköjä vastaan niin tietenkinhän se on vempulla veikeaa :D Ammun kyseisellä aseella 0.20 g kuulia ja vähän kun säätää hoppia niin lentää mukavan pitkälle ja tarkasti ;) Aseella on myös hyvä ampua nopeaa semi-auto fireä! Hello lataaminen, mutta lipas tippuu joskus, syytä en tiedä.

    • 11+17

      0,20g kuulat toimii aseessa hyvin, voisin luulla että 0,12g lähtee tuulen mukana.
      Ase on kokonaisuudessaan hyvä, aloittelija kyseisellä aseella pitkällekkin pärjää.

    • mossberg vs marui

      se on hintasekseen aika pirun tehokas ja hyvä, esim jos meet pienel porukal tai vaa vempuil on perempi kantomatka ku josai yli 100e maruis vaikka nekin on tehokkaita ja sata kertaa laadukkaampia

    • softailija

      Kyllä aivan sáiraan hyvä noin halvaks! Jostain (en muista mistä) katoin aseen normihinta about 45e. Tänään ekaa kertaa sillä ammuin, eilen sain, aivan hyvä, melko tarkka. Hop up aseessa ei nyt kovin kummonen oo eli ei se paljon vaikuta. Normaalilla, ilman hopupin vaikutusta tarkempi. Mutta kyseessä olevalla hop upilla kantama ainakin 50m. Kyllä kaveriin osuu helposti 20m päästä, vaikka se liikkuiskin (meinaan kaveri). Kamalasti höpötystä pelkästään tarkkuudesta. =D Ostin, kokeilin ja pidin. Suosittelen kyllä. Pelkkää positiivista sanottavaa. :) Ja harmi vaan ProAirsoft ei tuota enää ilman pistoolia myy, harmi juttu. Itse ehdin saada vielä ilman pistoolia, eipä haittaa kun pistooleja on kertyny jo riittävästi. Ja muuten, jos joku käyttäjistä tietäisi tuohon hyvää ja halpaa punapistetähtäintä, niin linkki olis kiva. Kiitos.

    • softaaja3

      Ajattelin ite ton ostaa. Proairsoftista saa ton 30e ja tulee mukana kuulia ja joku paska pistooli. Eli kannattaako tolla ampuu 20g kuulia?

      • Kokeile.


    • Kaveril on toi!

      Kaveril on toi (kokeiltu on) ja me on menty pikkusotaa surkeella pistoolilla ja tol M590. Pistooli hävii aina ja se lataus oikeesti kusee aika pahasti, mutta suosittelen hyvä aloittelijalle.

      • Se pistooli ei ole edes airsoft-ase, joten miten sillä pärjäisi?


    • nobodysoftaaja

      kannattaa ostaa ittelläni on teleskooppitukin kanssa. MUTTA saattaa tulla vikalatauksia eli kun virität aseen niin silloin kuin se virityspaska tulee eteen niin se voi laukaista itsestään. tämän takia se ampui kaveriani silmään ja hän sokeutui

      • ahlamsahlam

        No onneksi on toinen silmä vielä.


    • 11v

      mul on toi ase ja ostan siihen punapistetähtimen:D oon aloitteleva softaaja ja 20g kuulilla ja hop upilla ampuu tosi kovaa ja tarkasti:D lataaminenkin on melko helppoa vaikka olen 11v:/

    • LOL-LIPOP

      on mossberg hyvä ase aloittelialle vaikka pisla on syvältä eli ihan paska mu lähitaisteluun on tehty kummatkin huom(olen tyttö)

    • 11vuotias

      Iha hito hyvä mulla on tuossa vielä punapistetähtäin ja osuu hyvin liikkuvaan kohteeseenki jopa 50:nen metrin päähän ku on hyvä tähtäin ja ammus lentää sellasen 75:metriä. : )

    • Zaweri

      Erittäin hyvä ase aloittelijalle. Ja teidän retujen jotka puhkovat kaveriensa silmiä, lopettakaa sen liipaisimen pohjassa pito kun viritätte asetta. Niin tapahtuu myös oikeassa Mossbergin haulikossa.

    • KylläToimii

      Itellä ollu kaks vuotta toimii hyvin ja lähtonopeus hyvä mutta en tiä voiko mistään tilata lisälippaita

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1829
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe