APINATEMPPELI-pelin ohjeet

jusse0

Voisiko joku kertoa Ravensburgerin apinatemppeli-pelin ohjeet ja säännöt?
Tai mistä ne voisi saada löytää/tietää?

Kiitos jos autat.

43

3641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minö

      hmm, en tiedä enkä osaa valitettavasti auttaa :(

    • Voikukka123

      Minäkin tarvitsisin nämä ohjeet, joku kertoisisi ne? :)

    • apunaguruhessuapina

      mä tiiän:

      1. kaikille pelaajille on jaettava kolme apinaa

      2. nuorin aloittaa heittämällä apinakuvionoppaa

      3. pelilaudalla liikutaan kuvioiden mukaan

      4. jos osut siniseen apinaruutuun, vuorosi myydään apinavaluutalla seuraavalle pelaajalle ja joudut nostamaan temppelin herran pakasta kirotun apinankarjahdus kortin

      5. jos osut keltaiselle ruudulle, saat viisi apinavaluuttaa, mutta jos olet alle 10-vuotias, saat niitä 10

      6. jos osut apinamahtiruudulle, sinulla kävi tuuri. silloin saat itsellesi kultaisen temppelin aarteen, jos sinulla on tämä aarre, niin toiset pelaajat eivät voi kirota sinua hedelmälihapiirakkasavustemakkarakorteilla

      7. pelin voittaa se, joka ymmärtää ensimmäisenä miten tylsä peli on ja tajuaa nostaa pakasta banaanikortin (kultaisen, ei ruskean)

      Siinä ne nyt suunnilleen oli, toivottavasti auttoi! :)

    • OXG

      Olisiko kenelläkään ohjeita sanasta sanaan? Ylemmän viestin ohjeista ei saa selvää.

      • apina

        No siis tuon ylemmän kommentin kirjoittajahan on selvästi vitsaillut, vai luuletko että pelissä on hedelmälihapiirakkasavustemakkarakortti? :) itselläni on se peli, eikä se kyllä liity tuohon kommenttiin mitenkään!


    • pelle hermanni

      Moi. Ohjeet löytyy
      Apinatemppeli
      Ravensburger,
      2003,
      artno:263264,
      2 - 4 pelaajalle,
      7 - vuotiaista alkaen.
      tekijä Gunter Baars.

      ohjeet on 6 sivuinen ( värillinen).
      Laita osoitteesi niin saat skannattuna.
      Hyvää Joulun odotusta.

    • OXG

      Kiitos hermanni, mutta oman nettiturvallisuuteni takia en viitsi kertoa osoitettani.

      Voisitko laittaa ohjeet lyhyesti tänne?

    • pelle hermanni

      Moi. Valitettavasti en aio kirjoittaa 6 sivua peliohjeita.Olen lähettänyt todella monta peliohjetta ja valituksia ei ole tullut ja minulla on virustorjuntaohjelmat ajan tasalla.
      Tarkoitukseni ei ole levittää haittaohjelmia tai kiusata muita vaan lautapelinkeräilijänä haluan auttaa kaikilla tavoilla muita lautapelinpelaajia esim. niitä jolta puuttuu peliohjeita .tai muita neuvoja.
      Jossain peliohjekyselyssä olen jopa lähettänyt kyselijälle ohjeet postin kautta kun hän on lähettänyt kotiosoitteensa.
      Ehkä olen naivi mutta luotan vielä ihmisiin ja heidän rehellisyytensä ja vilpitmömyyteen.
      Toivotan onnea ohjeiden etsimiseen ja Hyvää Uutta Vuotta 2012.

    • OXG

      Hold on hermanni! Eikö voisi käyttää jotakin muuta tapaa saada ohjeet?

      1.) Ohjeet eivät ehkä ole 6 sivua suomen kieltä. Mukana on varmaan ruotsalaiset tai englantilaiset ohjeet.

      2.) Mitenkäs olisi jos kirjoittaisi ohjeita esim. sivu päivässä (tai puoli sivua se ja sama) niin saisin ohjeet pieni pala kerrallaan. Esim viikon päästä minulla olisi ohjeet kasassa.

      3. Otat ohjeista kuvia ja laitat ne imageshackiin tai jonnekkin muualle kuvasivustolle. Sitten laitat linkin kuviin tänne.

      Eri tapoja on lukemattomasti!

      Pliis pelle hermanni auta! Äänestin sua ylen parhaaksi lastenohjelmaksi!

    • pelle hermanni

      Moi.
      Kiitos vaan kirjoituksesta.
      1. Ohjeet peliin suomenkielisenä on todella 6 sivuinen ja värikuvina jossa näytetään ja selitetään "toimintaohjeet.".

      ps. arkistostani löytyy noin 300 lautapelin ohjeet (paperimuodossa ja osa tietokoneessani,

      2. Olen sen verran mukavuudenhaluinen etten siihen rupea.

      3. Olen sen verran " tumpelo" tietokenehomissa etten ymmärä mitä tarkoitat : imageshackin ja muualle kuvasivustolle.

      Ehkä tapoja on monta mutta en ymmärä miksi tämä on niin vaikeaa.
      Kuten kerroin niin olen ennenkin lähettänyt ohjeita ja he ovat olleet tyytyväisiä.
      Katso keskustelupalstaa jossa on etsitty peliohjeita niin osa on laittanut palautteeen siitä.
      ystävällisin terveisin Pelle Hermanni.

    • Betula

      1. Laita sähköposti Ravensburgerille/Suomen konttoriin. Laittavat sieltä varmasti ohjeet PDF-tiedostona. Moni lautapelifirma on näin tehnyt, kun olen laittanut viestiä ja pyytänyt ohjeita vanhoihinkin peleihin.

      2. Älytöntä vaatia, että joku hyvää hyvyyttään näkisi niin älyttömän vaivan, että kirjoittaisi kuusi sivua ohjeita tänne. Skannaus on huomattavasti helpompaa. Skannatut kuvat tosin voisi ehkä jakaa esim Aijaa:n tai muun kuvanvälityspalvelun kautta, mikäli niissä saa teksteistä selvää.
      Itsellänikin peli töissä on, mutta komppaan Pelle Hermannia täysin siinä, että en niitä todellakaan ala kirjoittamaan. Itse en viitsisi edes skannata.

    • pelle hermanni

      Moi.
      1. On aivan totta että Ravensburgerilta ,tac tic:iltä ja muilta valmistajilta saa vanhoista peleistä ohjeet mutta sitten löytyy niitä " vanhoja " firmoja joita ei ole enää olemassa tai fuusiotunut isompaan. Näitä ohjeita ei löydy kun pelien omistajilta ( jos ohje on vielä tallella ) esim. crazy bomb / peliko, 1999 .

      2. Itselläni on lautapelin ohjeet osa paperikopioina arkistossa ja osa pdf- muodossa koneessani.Pyydettäeessä olen lähettänyt ohjeet e-mailina ja hyvin on ohjeet on saatu tulostettu paperille.
      Olen itse lautapelinkeräilijä ja autan ilomielin jos joltakin puuttuu ohjeet.
      Teen tätä " hyväntekeväisyyttä" niin kauan kun se on mielekästä ja sitten kun herne menee nenään niin arkisto sulkeutuu kuin Moskovan- arkisto ..))
      Ei muuta kun hyvää alkavaa kevättä ja hauskoja pelihetkiä koko porukalle.

      • hjanne87

        Löytyisköhän sulta sitten sitä Crazy Bombin ohjetta? :)


      • apua tarvitseva

        Vieläkö saisi ohjeita?


    • pelle hermanni

      Moi HJannes87.
      Ohjeet löytyy arkistosta.
      Laita osoitteesi niin saat skannattuna.

    • pelle hermanni

      Moi apua tarvitseva.
      Saat ohjeet ( pelin nimi ) skannattuna jos laitat osoitteesi.
      Palataan asiaan.
      Yst.terv. Pelle Hermanni.

      • apua tarvitseva

        Jos saisin tuon Apinatemppelin peliohjeet tällaiseen sähköpostiin kuin [email protected]. Kiitäen etukäteen.


    • pelle hermanni

      Moi apua tarvitseva.
      Yritin lähettää Sinulle peliohjeet mutta ei löydy vastaanottaja, tulee bumerangina takaisin
      Samoin kävi kun yritin lähettää pelkkää tekstiä.

      • apua tarvitseva

        Kyllä tuo sähköposti on ihan oikea, [email protected]
        Yrittäisitkö vielä? onkohan liitetiedosto liian iso? voisit kokeilla laittaa pelkän lyhyen viestin jos niin saisin sinun sähköpostiosoitteesi voisin antaa sitten toisen sähköpostiosoitteen.


    • pelle hermanni

      Moi apua tarvitseva.
      Laitoin äsken ihan tavallisen viestin ja tuli bumerangina takaisin.

    • apua tarvitseva

      Voi harmi mikähän siinä on... kaikki roska postit kyllä löytää perille.. ;) Kokeilisitko [email protected]

    • pelle hermanni

      Moi taas. Nyt näytti onnistuvan.
      Toivottavasti saat sen auki.

      • tiia-m.

    • pelle hermanni

      Moi tiia-m. Ohjeet matkalla.Toivottavasti saat ne auki.
      Hyvää Uutta Vuotta ja hauskoja pelihetkiä kaikille.

    • Shr
      • pellehermanni2

        Moi Shr.
        Ohjeet bittitaivaalla.
        Anna skannerin laulaa ja sitten pelamaan.


    • Tinttarella

      Moi!

      Vieläkö tätä kautta mahtaisi saada ohjeet ko. peliin. Osoite olisi [email protected] Kiitos, jos löytyy jeesiä! :)

      • pellehermanni2

        Moi Tinttarella de Luna.
        Ohjeet matkalla joten anna skannerin laulaa.


    • Hertaller

      Heippa, on vähän vanha ketju, mutta niin ystävällinen Pelle, että näinköhän saisin Crazy Bombin ohjeet osoitteella [email protected].

      • pellehermanni2

        Moi Hertaller.
        Ohjeet lähetetty matkaan.


    • Moi, ostin Apinatemppeli-pelin kirppikseltä mutta ohjeet puuttuivat. Voisitko, Pelle, ystävällisesti lähettää ne osoitteeseen [email protected]? Paljon kiitoksia.

      • pellehermanni2

        Moi WarpEngineer.
        Ohjeet matkalla joten ei kun anna skannerin laulaa.


      • Anonyymi
        pellehermanni2 kirjoitti:

        Moi WarpEngineer.
        Ohjeet matkalla joten ei kun anna skannerin laulaa.

        Hei!

        Vieläkö tätä kautta voisi saada ohjeet?
        [email protected]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei!

        Vieläkö tätä kautta voisi saada ohjeet?
        [email protected]

        Moi.
        Laitan kyllä ohjeet kaikille pyytäneelle kunhan saan selvitetty tätä kaaosta.
        Muutto menossa ja tavarat ja kone ei ole vielä paikallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi.
        Laitan kyllä ohjeet kaikille pyytäneelle kunhan saan selvitetty tätä kaaosta.
        Muutto menossa ja tavarat ja kone ei ole vielä paikallaan.

        Moi.
        Ohjeet matkalla.


      • Anonyymi
        pellehermanni2 kirjoitti:

        Moi WarpEngineer.
        Ohjeet matkalla joten ei kun anna skannerin laulaa.

        Mä kans ostin tän melkein kirppikseltä, Klitsulta. Ei ole apinoiden planeetta, siis ohjeet kans puuttuu! Jos Pelleltä löytyy, laitatko mulle ja Mellille!Siis iso kiitos! [email protected]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kans ostin tän melkein kirppikseltä, Klitsulta. Ei ole apinoiden planeetta, siis ohjeet kans puuttuu! Jos Pelleltä löytyy, laitatko mulle ja Mellille!Siis iso kiitos! [email protected]

        Moi.
        Ohjeet lähetetty tonttujen matkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi.
        Laitan kyllä ohjeet kaikille pyytäneelle kunhan saan selvitetty tätä kaaosta.
        Muutto menossa ja tavarat ja kone ei ole vielä paikallaan.

        Hei, olisiko mahdollista saada ohjeet? Ollaan mökillä ja peli on mutta ei ohjeita. Apinatemppeli ravensburg 2003

        [email protected]


        KIITOS ☺️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei, olisiko mahdollista saada ohjeet? Ollaan mökillä ja peli on mutta ei ohjeita. Apinatemppeli ravensburg 2003

        [email protected]


        KIITOS ☺️

        Moi. Ohjeet lähetetty matkaan joten nyt opiskelemaan / lukemaan 7 sivua ohjeita ja ei kun pelamaan koko porukka.


    • Anonyymi

      Hei täällä myös kiinnostuttu tämän pelin ohjeista?

    • Anonyymi

      Ohjeita peliin APINATEMPPELI. KIITOS KAUNIS

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      89
      4194
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      4102
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      609
      3914
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      20
      2725
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2475
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2074
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      127
      2072
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      190
      1950
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1609
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1422
    Aihe