Jotenkin hävettää nykyinen Nightwish.

täyttä totta nyt

Tarjan aikana olimme vielä ylpeitä bändistä. Tuomas ei kestänyt suosiota ja halusi lopettaa kaiken. Paska jätkä.

55

557

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huomio vaan

      Kävit sitten aamupaskalla?

    • Ongelmansa kullakin

      Tarjan aikana harmitti niin pirusti, kun biisit olivat hyviä, mutta laulajataiteilijatarta en voinut sietää. Paska ämmä.

    • Ongel

      Totuushan on että Nightwish on nykyisellään täyttä sontaa. Laulaja on pelkkä vitsi ja biisitkin on jo jotain markettien taustamusiikkia.

      • Vat5

        Ai, minä kun olen kuullut taustalta niin Nemoa, Ever Dreamia kuin Wish I Had an Angelia kaupassa käydessäni.


    • YrjöJurri

      "Totuushan on että Nightwish on nykyisellään täyttä sontaa"
      Mikä totuus? Se on vain sinun mielipiteesi, jolla ei ole mitään arvoa, totuus on jotain muuta. No, pääsethän täällä vittuilemaan, muualla siitä voisi tulla nenä kipeäksi.

      • zsuitzait

        Ota nyt Yrjökin korva käteen ja kuuntele. Ei tarvi olla Einstein huomatakseen Anneten äänen heikkoudet. Vai oletko kuurokin.


      • Kalkulaattori
        zsuitzait kirjoitti:

        Ota nyt Yrjökin korva käteen ja kuuntele. Ei tarvi olla Einstein huomatakseen Anneten äänen heikkoudet. Vai oletko kuurokin.

        Kirjoititko nimen ihan tarkoituksella väärin?

        Onhan niitä heikkouksia, mutta on vahvuuksiakin. Tarjankin äänessä oli Nightwish-aikana aika roimasti heikkouksia, ja livekeikoilla käyneet olivat kyllä niistä täysin tietoisia.

        Nykyään Tarja laulaa jo aika paljon tasalaatuisemmin, ainakin mitä nyt olen Youtube-pätkistä nähnyt. Anettekin on kehittynyt ihan valtavasti todella lyhyessä ajassa.


      • zsuitzait kirjoitti:

        Ota nyt Yrjökin korva käteen ja kuuntele. Ei tarvi olla Einstein huomatakseen Anneten äänen heikkoudet. Vai oletko kuurokin.

        Tokihan Anetella on laululliset heikkoutensa, mutta en minä ainakaan jaksa keskittyä niihin. Miksi pitäisikään? Kuuntelen musiikkia nautinnonhalusta, en siksi että saisin esittää pätevää ja tietäväistä.


      • popwishilöl
        SilverCreek kirjoitti:

        Tokihan Anetella on laululliset heikkoutensa, mutta en minä ainakaan jaksa keskittyä niihin. Miksi pitäisikään? Kuuntelen musiikkia nautinnonhalusta, en siksi että saisin esittää pätevää ja tietäväistä.

        Noh, faktahan on nyt se että kun kuuntelee vanhaa Nightwishia, niin Tarjan laulutapa jaksaa jatkuvasti joka tavalla positiivisesti yllättää. Ja tämhän johtuu siitä että hän on saanut TODELLA laajan laulukoulutuksen jota harvalla nykyisellä artistilla näkee.

        Olisi hyvä että NW olisi palkannut edes jonkun hieman laaja-alaisemmin laulantaa osaavan henkilön, muta ilmeisesti avoin kirje oli vaikuttanut siten, ettei näitä laulajaehdokkaita ollut kovin montaa.


      • popwishilöl kirjoitti:

        Noh, faktahan on nyt se että kun kuuntelee vanhaa Nightwishia, niin Tarjan laulutapa jaksaa jatkuvasti joka tavalla positiivisesti yllättää. Ja tämhän johtuu siitä että hän on saanut TODELLA laajan laulukoulutuksen jota harvalla nykyisellä artistilla näkee.

        Olisi hyvä että NW olisi palkannut edes jonkun hieman laaja-alaisemmin laulantaa osaavan henkilön, muta ilmeisesti avoin kirje oli vaikuttanut siten, ettei näitä laulajaehdokkaita ollut kovin montaa.

        Fakta ja mielipide taisivat mennä sekaisin?


      • Minun mielipiteeni
        popwishilöl kirjoitti:

        Noh, faktahan on nyt se että kun kuuntelee vanhaa Nightwishia, niin Tarjan laulutapa jaksaa jatkuvasti joka tavalla positiivisesti yllättää. Ja tämhän johtuu siitä että hän on saanut TODELLA laajan laulukoulutuksen jota harvalla nykyisellä artistilla näkee.

        Olisi hyvä että NW olisi palkannut edes jonkun hieman laaja-alaisemmin laulantaa osaavan henkilön, muta ilmeisesti avoin kirje oli vaikuttanut siten, ettei näitä laulajaehdokkaita ollut kovin montaa.

        Itse asiassa Tarjan laulutapa jaksaa jatkuvasti ylläättää, mutta negatiivisesti. Hänen äänensä on ihan kamalaa kuultavaa. Radiosta tuli viime viikolla Karita Mattilan esittämä Myrskyluodon Maija. Tuli mieleen, että saisivat Tarja-fanit kuunnella sitä huomatakseen millainen on kaunis lauluääni.


      • popwishilól
        Minun mielipiteeni kirjoitti:

        Itse asiassa Tarjan laulutapa jaksaa jatkuvasti ylläättää, mutta negatiivisesti. Hänen äänensä on ihan kamalaa kuultavaa. Radiosta tuli viime viikolla Karita Mattilan esittämä Myrskyluodon Maija. Tuli mieleen, että saisivat Tarja-fanit kuunnella sitä huomatakseen millainen on kaunis lauluääni.

        Niin, no jotkut ihmiset tykkää popista, toiset taas osaavat arvostaa hieman laaja-alaisempaa laulantaa ja ammattitaitoa.

        Mielipiteitä on monenlaisia.

        Uskallan silti väittää että vanha NW oli paljon suositumpi kuin nykyinen NW. Tiedän että monet NW-fanit eivät siedä kuunnella nyky-NW:tä itseni mukaan lukien :)


      • popwishilól kirjoitti:

        Niin, no jotkut ihmiset tykkää popista, toiset taas osaavat arvostaa hieman laaja-alaisempaa laulantaa ja ammattitaitoa.

        Mielipiteitä on monenlaisia.

        Uskallan silti väittää että vanha NW oli paljon suositumpi kuin nykyinen NW. Tiedän että monet NW-fanit eivät siedä kuunnella nyky-NW:tä itseni mukaan lukien :)

        "Mielipiteitä on monenlaisia."

        Niinhän niitä on, mutta valitettavan moni käyttäytyy kuin omansa olisivat faktoja.


      • ohoo ygähurri

        itkemässä oikein nimimerkin kera


    • Novoivoivoivoivoiv

      Vedä sitten pipo silmille ja mee jonnekkin piiloon häpeämään.

    • Nyyhjanyyh
    • Näinhän se on

      taso on laskenu ja reippaasti. Kulta-ajat ovat iäksi taakse jääneet.

    • onkojorky

      nimimerkki täyttä totta nyt : "olimme vielä ylpeitä bändistä" Oletko jakomielitautinen ja puhut itsestäsi monikossa vai etkö vain tajua ettet voi puhua muiden ihmisten puolesta??

    • kyllä voi

      koska olen täysin sama mieltä aloittajan kanssa. Pitää olla aika vähäjärkinen jos oikeasti väittää että tämä nykyinen paska ois yhtä hyvää.

      • rC356

        Tämä nykyinen on parempaa!

        Siis MINUN mielestäni.


    • Reeeku

      Vanhaa Nightwishiä ei voita mikään.

    • ____________VVT___

      piti kai olla...Tarja Turusta ei voita mikään...
      Miksi täällä vongut, Tarjan aika loppui 2005 syksyyn.

      • popwishilöl

        Jaa, multinikki ygä se taas täällä peeloilee. Mut joo, vanha Nightwish on erottamaton osa Nightwishia jopa nykyään, jollet voi kestää sitä niin suosittelisin jotain muuta paikkaa mielipiteenvaihdolle =)


      • sadeta--
        popwishilöl kirjoitti:

        Jaa, multinikki ygä se taas täällä peeloilee. Mut joo, vanha Nightwish on erottamaton osa Nightwishia jopa nykyään, jollet voi kestää sitä niin suosittelisin jotain muuta paikkaa mielipiteenvaihdolle =)

        Uusi Nightwish on kans erottamaton osa bändiä nykyään. Jollet voi kestää SITÄ, suosittelen jotain muuta paikkaa mielipiteenvaihdolle!


      • Popwishailuja
        sadeta-- kirjoitti:

        Uusi Nightwish on kans erottamaton osa bändiä nykyään. Jollet voi kestää SITÄ, suosittelen jotain muuta paikkaa mielipiteenvaihdolle!

        Uusi Nightwish elää petoksella, musiikkityyli on vaihtunut niin rajuksi että eipä tuota voi enää nimittää miksikään muuksi kun vanhojen fanien pettämiseksi.


      • Popwishailuja kirjoitti:

        Uusi Nightwish elää petoksella, musiikkityyli on vaihtunut niin rajuksi että eipä tuota voi enää nimittää miksikään muuksi kun vanhojen fanien pettämiseksi.

        Mielenkiintoista, että yksi levy kertoo siulle kaiken tuon.

        Mitä vanha Nightwish sinulle kertoo? Minulle se kertoo, että bändi osaa tehdä hyvin monipuolista musiikkia ja se osaa uudistua joka levyllä. En oikein usko, että kukaan pitäisi heistä, jos he olisivat julkaisseet kuusi samanlaista albumia peräjälkeen. Monia taitaa hyvinkin viehättää se, ettei etukäteen pysty arvaamaan millaista maisemaa seuraavalla lätyllä kuulee. :)


      • Hahaha kaskaskaak
        SilverCreek kirjoitti:

        Mielenkiintoista, että yksi levy kertoo siulle kaiken tuon.

        Mitä vanha Nightwish sinulle kertoo? Minulle se kertoo, että bändi osaa tehdä hyvin monipuolista musiikkia ja se osaa uudistua joka levyllä. En oikein usko, että kukaan pitäisi heistä, jos he olisivat julkaisseet kuusi samanlaista albumia peräjälkeen. Monia taitaa hyvinkin viehättää se, ettei etukäteen pysty arvaamaan millaista maisemaa seuraavalla lätyllä kuulee. :)

        pikku neiti SilverCreek vaan jaksaa päivystää ihkuomalla vissykannulla:)
        mites ygä onko ukko hengissä ? :
        onko ilkeän tarjan vielä ilkeämmät (jos se yleensä voi edes olla mahdollista) fanit ahdistelleet kovasti :D


      • Hahaha kaskaskaak kirjoitti:

        pikku neiti SilverCreek vaan jaksaa päivystää ihkuomalla vissykannulla:)
        mites ygä onko ukko hengissä ? :
        onko ilkeän tarjan vielä ilkeämmät (jos se yleensä voi edes olla mahdollista) fanit ahdistelleet kovasti :D

        Päivystää ja päivystää. Jos olet seuraillut aktiivisuuttani, niin tässä hiljakkoin meni pitkään etten kirjoittanut tänne kovinkaan usein. Kausiluontoista nääs.

        Eipä minua ole kukaan ahdistellut. En koe Tarjan fanien kirjoittelua ahdistavaksi. Suurin osa heistä tuntuu olevan mukavaa ja asiallista väkeä. Harmillista kyllä tuosta otannasta ei ole tänne eksynyt oikein ketään.

        Ja jos touhusa kävisivät liian väkeväksi, niin aina voi paeta semiraskaiden kitaroiden keskelle. ;) (http://www.youtube.com/watch?v=wKqzHvvca_E)


      • lozt
        SilverCreek kirjoitti:

        Päivystää ja päivystää. Jos olet seuraillut aktiivisuuttani, niin tässä hiljakkoin meni pitkään etten kirjoittanut tänne kovinkaan usein. Kausiluontoista nääs.

        Eipä minua ole kukaan ahdistellut. En koe Tarjan fanien kirjoittelua ahdistavaksi. Suurin osa heistä tuntuu olevan mukavaa ja asiallista väkeä. Harmillista kyllä tuosta otannasta ei ole tänne eksynyt oikein ketään.

        Ja jos touhusa kävisivät liian väkeväksi, niin aina voi paeta semiraskaiden kitaroiden keskelle. ;) (http://www.youtube.com/watch?v=wKqzHvvca_E)

        ruumiinavauspöytäkirja

        no jo on nimi biisille keksitty


      • lozt kirjoitti:

        ruumiinavauspöytäkirja

        no jo on nimi biisille keksitty

        Voi kuulostaa hassulta, mutta biisinhän voisi tavallaan tulkita Nightwishin ja Tarjan eron kannalta. Tässä ovat biisin lyriikat, suluissa on omia huomioitani:

        "Leikkaamme auki sen
        Osat yksi kerrallaan
        Läpi käymme heikkouden
        Veri vaahdonnut punnitaan

        (keskustelut niin bändin sisällä kuin mediassa, joissa enemmän tai vähemmän ruodittiin asiota)

        Keuhkot huudosta väsyneet
        Sydän sykkyröitynyt
        Huulet valheista rohtuneet
        Iho huolessa hiertynyt

        (riitoja, huolia, loukattuja tunteita, valheita suunnasta jos toisestakin)

        Potilas kuollut heikkouteen
        Omaan mahdottomuuteensa
        Vuosia tapoimme toisiamme
        Potilas kuollut heikkouteen
        Suremaan jäävät omaisensa
        Sinä ja minä
        Ja syntymättömät lapsemme

        (potilas = bändin ja Tarjan yhteinen taival
        omaiset = bändi, Tarja ja tuleva tuotanto ilman häntä)

        Ruumishuoneen narikassa
        Vielä katseet vaihdetaan
        Mietin kumpi meistä meidät
        Nopeammin hautaakaan

        (mietteitä eroavista teistä ollut luultavasti kaikilla osapuolilla)

        Pöytäkirjan tutkin tarkkaan
        Nurkkapöydässä tavaan sen
        Etten sortuisi uudestaan
        Että en tappaisi taas
        Että en tappaisi taas"

        (bändi ottanut onkeensa tehdyistä virheistä)

        Näin. Kiitoksia äärimmäisen epätodennäköisestä mielenkiinnostanne. SilverCreek kiittää ja kumartaa ja palaa asiaan, jos hänellä on omasta mielestään tähdellistä asiaa.


      • 0staccee
        SilverCreek kirjoitti:

        Voi kuulostaa hassulta, mutta biisinhän voisi tavallaan tulkita Nightwishin ja Tarjan eron kannalta. Tässä ovat biisin lyriikat, suluissa on omia huomioitani:

        "Leikkaamme auki sen
        Osat yksi kerrallaan
        Läpi käymme heikkouden
        Veri vaahdonnut punnitaan

        (keskustelut niin bändin sisällä kuin mediassa, joissa enemmän tai vähemmän ruodittiin asiota)

        Keuhkot huudosta väsyneet
        Sydän sykkyröitynyt
        Huulet valheista rohtuneet
        Iho huolessa hiertynyt

        (riitoja, huolia, loukattuja tunteita, valheita suunnasta jos toisestakin)

        Potilas kuollut heikkouteen
        Omaan mahdottomuuteensa
        Vuosia tapoimme toisiamme
        Potilas kuollut heikkouteen
        Suremaan jäävät omaisensa
        Sinä ja minä
        Ja syntymättömät lapsemme

        (potilas = bändin ja Tarjan yhteinen taival
        omaiset = bändi, Tarja ja tuleva tuotanto ilman häntä)

        Ruumishuoneen narikassa
        Vielä katseet vaihdetaan
        Mietin kumpi meistä meidät
        Nopeammin hautaakaan

        (mietteitä eroavista teistä ollut luultavasti kaikilla osapuolilla)

        Pöytäkirjan tutkin tarkkaan
        Nurkkapöydässä tavaan sen
        Etten sortuisi uudestaan
        Että en tappaisi taas
        Että en tappaisi taas"

        (bändi ottanut onkeensa tehdyistä virheistä)

        Näin. Kiitoksia äärimmäisen epätodennäköisestä mielenkiinnostanne. SilverCreek kiittää ja kumartaa ja palaa asiaan, jos hänellä on omasta mielestään tähdellistä asiaa.

        Kuka on kirjoittanut lyriikat tuohon biisiin?


      • 0staccee kirjoitti:

        Kuka on kirjoittanut lyriikat tuohon biisiin?

        Laulaja Aki Tykki vastaa sanoituksista. Sävellyksistä puolestaan hän yhdessä kitaristi AH Haapasalon kanssa, ja sovituksista koko bändi.


      • Ostaccee
        SilverCreek kirjoitti:

        Laulaja Aki Tykki vastaa sanoituksista. Sävellyksistä puolestaan hän yhdessä kitaristi AH Haapasalon kanssa, ja sovituksista koko bändi.

        Hyvin on Tykillä sitten sanan säilä hallussaan. Pitää varmaan tutustua tarkemmin Happoradion tuotantoon.


      • Ostaccee kirjoitti:

        Hyvin on Tykillä sitten sanan säilä hallussaan. Pitää varmaan tutustua tarkemmin Happoradion tuotantoon.

        Suosittelen ehdottomasti. Moni pitää heitä pelkkänä huumoribändinä, mutta se johtuu lähinnä heidän sinkkuvalinnoistaan, jotka ovat enimmäkseen olleet niitä kepeimpiä. Parilla viimeisimmällä levyllä on menty hieman vakavampaan suuntaan lyriikoiden osalta. Itse liityin fanijoukkoon kuultuani "Ihmisenpyörä" -biisin tarpeeksi monta kertaa. Tässä muutama valittu biisi, joista itse pidän todella paljon. Valitettavasti kovin montaa en saa listattua, sillä Sony BMG:n käsi on pitkä ja taipumaton.

        Tomu: http://www.youtube.com/watch?v=9ClfXSa8paY
        Itä-Suomessa tuulee: http://www.youtube.com/watch?v=3TAGqmFg0Jo
        Lumen alle: http://www.youtube.com/watch?v=29XyLZzXxQ4
        Nukahdistus: http://www.youtube.com/watch?v=y4hRJk63KCE
        Suru on: http://www.youtube.com/watch?v=OJCUJx8SM80


      • Ostaccee
        SilverCreek kirjoitti:

        Suosittelen ehdottomasti. Moni pitää heitä pelkkänä huumoribändinä, mutta se johtuu lähinnä heidän sinkkuvalinnoistaan, jotka ovat enimmäkseen olleet niitä kepeimpiä. Parilla viimeisimmällä levyllä on menty hieman vakavampaan suuntaan lyriikoiden osalta. Itse liityin fanijoukkoon kuultuani "Ihmisenpyörä" -biisin tarpeeksi monta kertaa. Tässä muutama valittu biisi, joista itse pidän todella paljon. Valitettavasti kovin montaa en saa listattua, sillä Sony BMG:n käsi on pitkä ja taipumaton.

        Tomu: http://www.youtube.com/watch?v=9ClfXSa8paY
        Itä-Suomessa tuulee: http://www.youtube.com/watch?v=3TAGqmFg0Jo
        Lumen alle: http://www.youtube.com/watch?v=29XyLZzXxQ4
        Nukahdistus: http://www.youtube.com/watch?v=y4hRJk63KCE
        Suru on: http://www.youtube.com/watch?v=OJCUJx8SM80

        Hyvältä kuulostaa erityisesti tuo Tomu. Tiistaina pitää varmaan käydä hankkimassa heidän levynsä että pääsee syventymään.


    • popwíshíLóL

      Ei niin erottamaton osa kuitenkaan kuin vanha, koska ovat julkaisseet vasta 1 albumin "uuden" kokoonpanonsa alla.

    • mc

      tarja turunen oli kai ihan hyvä
      tarja turunen marcelo cabuli sysipaska

    • Sami Vänskä ja

      tarja olivat kai aika hyviä
      Muu Nightwish suomi24 ygä = Aivan hirveetä PASKAAA

    • Hahahahhehe

      mitämitämitä mitä pikku yökkösvissyn kansainvälinen suomi kokoyön auki oleva kanava sanoo pitkästä aikaa:)

      hmhmmhg

      "Tuomas ei kestänyt suosiota ja halusi lopettaa kaiken. "
      TÄH näinkö siinä kävikin ..en voi sitten varmaankaan muuta kuin olla TÄYSIN SAMAA mieltä kanssasi :P hehhe

    • asdfasdfasdfe

      Tuomtas teki typerästi ja petti/raiskasi fanit. Sai mitä halusi, mutta millä hinnalla?

      • 14

        Ei pettänyt minua, ei raiskannut minua. Minä sain mitä halusin - Tarjan ulos bändistä.


    • Mitä, missä, silloin

      Missä vaiheessa se sen raiskauksenkin suoritti? Aika moni fanityttö voisi suostua ilman pakottamistakin...

    • Niin hävettää

      bändi on pelkkää jenkkiläistä tekoheviä.

      • Pehmometalliksihan taisi Holopainen itse määritellä Nw:n musiikin, joten ei bändi ilmeisesti itsekään pidä musiikkiaan puhtaana hevinä. ;)

        Fanien puolelta onkin sitten tullut sellaisia määritelmiä kuin maisemametalli ja tonttuhevi. Oikein osuvia nekin.


      • NightwishiLoL!

        Hyvä! Nyt löytyi oikea termistö sille, millainen bändi nykyää on.

        Suuri kiitos siitä sinulle!


    • ......x.............

      Vitun runkkarit! Jos bändi ei ole mieleen painukaa vittuun!

    • hilavitkutinko

      v....n ympärillähän se maailma pyörii

    • Jurrin Ykä

      Lähes kaikista studioista löytyy ainakin yksi Genelec pari, kuten Petraxista Hollolasta. Petrax-studion mastermonitorit ovat ; Dynaudio M3
      http://www.recordingladen.de/images/articles/3af9dc37aeb5d46442296c0baad8f434_5.jpg

      Toisaalta on hyvä että katajainen kansamme osaa kaikkea kuten tuon kaiutinsuunnittelun. Iso osa Genelec-kaiuttimien suunnittelusta on Ari Vaarlan ja Topi Partasen hengentuotteita. Henkilökohtaisesti tunnen Genelecin perustajan Ilpo Martikaisen jo 80-luvun alusta saakka. Voi sanoa, että näin pienessä maassa alan ihmiset tuntevat toisensa. Takavuosina (-80..90 luvuilla) tuntui, että koko maailman alan johtavien suunnittelijoiden rinki oli yllättävän pieni.

    • kuraa-ei-jatkoon

      Nightwish on AINA ollut aivan outo ja hirvee.
      Ja Tarjan ääni se kauhein.
      Rokkia ei ole nähnytkään tää bändi. Ja klassistakaan se ei ole.
      Se musa on KURAA.
      Ja ne valikoidut kotkat raakkumassa pineine kireine äänijänteineen.
      Melodiat vois jote joissain biiseissänkin vielä mennä, olla OK, mut mut se laulu ....

      • hyväkielioppi

        Kuten varmasti sepustuksen tasosota jokainen huomaa...ei ihme että koulut kesken jäi:)


    • hytkyn_ja_tärisen
      • heheehohooo

        Troy ja Marko vetivät muuten tuon biisin laivalla.


    • ny_rillataan

      On luusereitten ja epämusikaalisten kökköä tämä paskistakin paskin bändi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe