Postilokerovuokrausfirma.

virmanpiikkiin

Onko hyvä vai huono idea.

Minulla on Helsingin keskustassa velaton hieman yli 100m2 varastotila mihin mietin jonkinlaista käyttöä..

Jos perustan toiminimen ja alan vuokraamaan postilokeroita johonkin hintaan. Asiakas ei saa avainta tilaan vaan idea on siinä, että tulevasta postista valikoidaan roska/mainosposti kokonaan pois ja vain tärkeät kuoret lähetetään asiakkaalle eteenpäin.

Hintaan sisältyy eteenpäin lähetys 2 x / kk ja jos asiakas haluaa kerran viikkoon postinsa niin siitä maksetaan extraa. Nykyaikaa kun eletään niin periaatteessa kuoret voisi avata ja laskut skannata & lähettää samantien eteenpäin. Paketit menisi suoraan asiakkaan omaan osoitteeseen.

Postiltahan saa postilokeron osoitteessa PL xxx, minulla se olisi taas ******katu 20 00120 Helsinki

Annankadun postikonttori on noin 200m päässä, joten itselläni postin eteenpäin vieminen ei ole mikään ongelma. Tuohon lajitteluun ym juttuihin menee alta puolipäivää, joten muunkinlaista postitukseen liittyvää voisi ottaa lisätöinä...

Miltä kuulostaa?

10

741

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • _Madonna_

      Ihan ok idea, toteuta pois.

    • Eetuveetu

      Tulen asiakkaaksi. Ilmoittele sitten.

    • just do it

      MInustakin kuulostaa ihan hyvältä idealta

    • postikuskinen

      Itella tarjoaa laskujen skannausta hintaan.. aloitus 1000-4000eur ja sen jälkeen 70snt / lasku, mutta vähintään 350eur/kk alvit.

      Melko edullista..tai sitten ei.

    • Toimitaa aloitteleva

      Hei! Olisin itsekkin kiinnostunut tälläisestä palvelusta,koska olen perustamassa nettikauppaa ja en haluaisin kotiosoitettani jakaa kaikille. Olen kuullut että asiakkaat voivat pöllähtää koti-oven taakse,vaikka tuntuukin niin uskomattomalta.

      Eli kiinnostaisi tietää että miten käytännössä se toimisi että kirjeposti tulisi tähän "postilokeroon",mutta paketit taas omaan osoitteeseen? Eli kun tilaan tavaraa niin voin tietenkin antaa kuljetusfirmalle sen oikean toimitus osoitteen.Mutta entä jos on asiakaspalautuksia?Mitä tarkoitat että paketit tulee suoraan asiakkaalle? Itse olin ajatellut,että asiakaspalautukset joutuu noutamaan postista.Eli ilmoitus tulisi kirjepostina ja hoidan noudon.

      Vinkkinä sinulle että itse en ainakaan haluaisi että postini avattaisiin jossain. Toiseksi 2krt kuukaudessa eteenpäinlähetys kuulostaa tosi huonolta. Jos ajatellaan että postia tulee kuitenkin päivittäin,niin ennemmin peruspalveluun tuo kerran viikossa ja jos haluaa useammin niin siitä maksu.
      Mitä muuten tuollainen osoite kerta viikossa eteenpäin lähetys maksaisi?

    • virmanpiikkiin

      Itellalla vastaava palvelu missä siis kaikki kirjeet ja paketit säilytetään ja lähetetään eteenpäin asiakkaalle maksaa vähän yli 100e/kk ja veloittavat lajittelusta, pakkaamisesta (sis.tarvikkeet) tuohon päälle noin 50e/h

      Itella laskuttaa tietenkin uudestaan lähettämistä vielä erikseen.

      Löytyy nimellä Koontipalvelu.

      Voithan tehdä niin, että yrityksesi virallinen osoite mikä tulee julkisiin rekistereihin olisi postilokeropalvelun osoite. Yleensä kaikki mainostajat ottavat näitä osoitteita julkisista palveluista..

      Kun asiakas laittaa palautuksena sinulle tuotteen takaisin niin se tulee omaan lähipostiisi, mistä noudat sen. Laitat siis palautusosoitteeksi lähipostin osoitteen, etkä omaa kotiosoitettasi. Samoin myös jos tilaat itse muualta paketteja niin ne tulevat lähipostiisi.

      Jos lähettelen useamman kerran viikossa kirjeitä eteenpäin isommassa kuoressa niin ei siitä montaa euroa voi laskuttaa..

    • Jessulijee

      Kysyntää on varmaan, jos hinta kohdallaan. Regus tai joku vastaava (en jaksa tarkistaa nimeä) tarjoaa tuota sinun palveluasi, mutta sen lisäksi he antavat sinulle 09- numeron johon vastaavat ja lähettävät sinulle tulleet soittopyynnöt vaikka sähköpostiisi. Lisäksi lähettävät postisi eteenpäin, ja tarvittaessa asiakas voi vuokrata neuvottelutilat vaikka vain tunnuksi. Eli hinnalla pärjäät, osoitteella ehkä et. Tarkoitan tällä sitä, että Reguksen toimistohotellit (vuokraavat siis myös toimistohuoneita kalustettuina kaikille netti- ja puh yhteyksillä) sijaitsevat kaikki ns. arvostetulla alueella.

      Enemmän voisit saada tuloja, kun teet sinne 1, 3 ja 5 m2 koppeja. Jengi maksaa varastokopeista 70e/m2. Eli käytönnössä tuohon tilaasi mahtuisi 70m2 koppeja = 4900e/kk alv. Tuohon sitten lisäksi vaikka osoitepalvelusi...

      Jos otat käyttöön tämän, niin mulle yksi koppi veloituksetta, kiitos =) Tunnisteeni on 0001322733010060* .D

    • yrittaja...

      Toisen postin lajitteleminen on kyllä hankalaa, toiselle roska on toiselle tärkeää joten miten siinä sitten arvioit mitä kukin haluaa lähetettäväksi? Lisäksi sopimusasiat pitää olla kunnossa jos toisten posteja availet.

      Minä käyttäisin tilan virtuaalitoimistona jossa olisi muutamankymmenen pientä työpistettä, langaton vertto ja postilokerot. Uskoisin että moni firma maksaa 50-100 €/kk osoitteesta ja lokerosta sekä mahdollisuudesta tehdä töitä keskustassa. Joko palkkaat tai istut itse muutaman tunnin kun lajittelet postin lokeroihin (tai kysy Itellalta mitä maksaa) sekä pidät paikat siistinä.

    • Tratula

      http://www.osoitevuokraus.fi/ löytyy Helsingistä mutta ei ole täydellinen...

      Itse paljon olen ulkomailla, niin arvostaisin nettiliittymää, jossa itse voisi lajitella kirjepostia edelleen lähetettäväksi, scannattatavaksi ja mahdollisuus ladata, tuhottavaksi jne..

      Ulkomailta ( esim http://www.privatebox.co.nz/ ) löytyy tämänsuuntaisia hyviä palveluja, ei vielä Suomesta

    • tv20

      osoite.xyz vuokraa osoitteen yritykselle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5600
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1682
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1670
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      83
      1126
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      27
      1107
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe