Vaimo venäjältä

Kohti Itää

Onko kenelläkään tietoa minkälainen sivusto tuo vaimovenajalta.com on? Onko luotettava/ilmainen? Ei tunnu mistään löytyvän tietoa tuosta sivustosta. Mitäköhän muita samanlaisia deitti sivustoja on, jotka ovat hyviä ja luotettavia ja ilmaisia?

101

9654

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MikseiSuomalainen

      Tuttavapiirissäni on kolme miestä, joista kaksi meni venäläisten kanssa naimisiin. Kynivät rahoista ja jättivät. Kolmas on seurustelun alussa ja tuntuu olevan jo tiukassa kaulapannassa. Enpä suosittelisi.

      • Viro parempi.

        Kolme on aika pieni luku jos vertaa kuin monen jätkän omaisuus on lähtenyt suomi muijan matkaan.

        Itse olen yksi näistä.


      • Tee se
        Viro parempi. kirjoitti:

        Kolme on aika pieni luku jos vertaa kuin monen jätkän omaisuus on lähtenyt suomi muijan matkaan.

        Itse olen yksi näistä.

        Avioehto on keksitty.


      • paha ihminen

        Joo mäkin tunnen tuttavia jotka otti venäläisen naisen. Vei kaikki rahat ja otti vielä hengen lopuksi. Hautajaiset pidettiin mutta veivät kukat haudaltakin.
        Sen verran pahoja ihmsiä ovat, ei kannata lähtee sellaiseen mukaan.
        Tosin tunnen kyllä suomalaisnaisiakin jotka on tehnyt samat temput mutta kotimainen on aina parempi vaikka sitten vähän huonompikin.


      • hhehehe
        Viro parempi. kirjoitti:

        Kolme on aika pieni luku jos vertaa kuin monen jätkän omaisuus on lähtenyt suomi muijan matkaan.

        Itse olen yksi näistä.

        miehet kuvittelee omistavansa kaiken.....oliko suurikon omaisuus ennen avioliittoa? yhdessä hankittu , kuuluukin jakaa erossa.
        mutta venakot tuskin osallistuu hankkimiseen, tuhlaamiseen kyll ja jakamiseen...


      • hihihi
        hhehehe kirjoitti:

        miehet kuvittelee omistavansa kaiken.....oliko suurikon omaisuus ennen avioliittoa? yhdessä hankittu , kuuluukin jakaa erossa.
        mutta venakot tuskin osallistuu hankkimiseen, tuhlaamiseen kyll ja jakamiseen...

        Itselläni oli ihan ehta Suomilortto. Työ ei maistunut pätkääkään, kalja kyllä sitäkin paremmin. Noh, tässä tapauksessa paha sai palkkansa.


      • SS-mies Suomesta
        paha ihminen kirjoitti:

        Joo mäkin tunnen tuttavia jotka otti venäläisen naisen. Vei kaikki rahat ja otti vielä hengen lopuksi. Hautajaiset pidettiin mutta veivät kukat haudaltakin.
        Sen verran pahoja ihmsiä ovat, ei kannata lähtee sellaiseen mukaan.
        Tosin tunnen kyllä suomalaisnaisiakin jotka on tehnyt samat temput mutta kotimainen on aina parempi vaikka sitten vähän huonompikin.

        Eikä sitten kannata haudata suomalaisia uhreja sormukset sormessa. Läpimädät idän paholaiset kaivaa muuten haudan auki!!!


      • narsu_osaa_lypsää
        Tee se kirjoitti:

        Avioehto on keksitty.

        Ja se avioehto kannattaakin tehdä ainakin suomalaisen naisen kanssa avioituessa.


      • Jepjepjepjajep
        paha ihminen kirjoitti:

        Joo mäkin tunnen tuttavia jotka otti venäläisen naisen. Vei kaikki rahat ja otti vielä hengen lopuksi. Hautajaiset pidettiin mutta veivät kukat haudaltakin.
        Sen verran pahoja ihmsiä ovat, ei kannata lähtee sellaiseen mukaan.
        Tosin tunnen kyllä suomalaisnaisiakin jotka on tehnyt samat temput mutta kotimainen on aina parempi vaikka sitten vähän huonompikin.

        Niin että rahat ainakin jää kotimaahan jos ei ole muusta valita


      • Anonyymi
        paha ihminen kirjoitti:

        Joo mäkin tunnen tuttavia jotka otti venäläisen naisen. Vei kaikki rahat ja otti vielä hengen lopuksi. Hautajaiset pidettiin mutta veivät kukat haudaltakin.
        Sen verran pahoja ihmsiä ovat, ei kannata lähtee sellaiseen mukaan.
        Tosin tunnen kyllä suomalaisnaisiakin jotka on tehnyt samat temput mutta kotimainen on aina parempi vaikka sitten vähän huonompikin.

        Vaikka onkin vanha viesti niin tuo oli kyllä hauskaa luettavaa.
        Oikeasti tuo väite ei pidä paikkaansa, koska jos tuollainen hengen ottaminen olisi tapahtunut niin siitä ollut maininta uutisissa. Taitaa tässä aiheessa suurinosa venäläisiä naisia mollaavista ihmisistä olla joko suomalaisia naisia tai miehiä jotka eivät hyväksy. Että joku muu suomalainen mies hankkii itselleen venäläisen vaimon. Joten valheilla sitten yritetään pelotella ja estää suomalaisia miehiä pariutumista, lisääntymästä venäläisten naisten kanssa.

        Tilastokeskuksen mukaan suomalaisista miehistä 320kpl avioitui venäläisen naisen kanssa vuonna 2017. Eroon päätyneitä suomalaisia miehiä ja venäläisiä naisia oli samana vuonna vain 26kpl.


    • Kohti Itää

      En ole niin tyhmä etten tätä tietäisi. Osaan kyllä toimia niin, että taloudellista vahinkoa ei itselleni tule. Olen vain saanut tarpeekseni suomalaisista naisista. Minulle on jäänyt vain sellainen ylimielinen ja tasa-arvon liikakorostamisen kuva suomalaisista. Lisäksi en ole ulkonäöltäni sitä tasoa, että voisin saada suomesta haluamani tasoisen naisen.

      • heheheh

        tasa-arvon korostaminen? ehkä esittävät hyväksyvänsä ei tasa-arvon......mutten ihmettele jos jättävät ja vievät rahat jos mies tuolleen ajattelee......


      • taso sekin

        Näinhän se menee, tarpeeksi ruma pitää olla, että joutuu lähtemään itää kohti. Kun katsoo Suomessa olevia vastaavia pariskuntia, suomalainen äijä on lähes aina ruma kaljamaha.


    • 12+13

      "Lisäksi en ole ulkonäöltäni sitä tasoa, että voisin saada suomesta haluamani tasoisen naisen."

      Ja arvelit, että Venäjältä saisit? Käyttämällä ILMAISTA sivua??

      ROTFLMAO

    • :/ ...

      Nythän on niin, että jokainen saa tehdä elämällään mitä haluaa.
      Mitäpäs me ollaan jeesustelemaan ja jakelemaan neuvoja.

      Myös meissä suomalaisissa on näitä onnenonkijoita pilvin pimein, mutta
      se vain tuntuu olevan suotavanpaa, kuin että olisi kysymyksessä venakko.

    • tuttavapiirissä on

      Venäläiset naiset ovat kyllä erittäin vaativia ja hyvin tietoisia omasta korkeasta tasostaan.

      Miehellä pitää olla sekä ulkonäköä, että rahaa elättää tämä nykyvenäläinen laatutietoinen nainen.

      Aloittajan kannattaisi ehkä ennemmin harkita Thaimaan tyttöjä.

      • Tämä ei kyllä pidä

        paikkaansa. Venäjällä huippukauniit naiset etsivät useimmiten älykkäitä ja raavaita miehiä. Suomessa taas kauniit naiset etsivät mallipoikia itselleen.


      • Venäläiset naiset ovat erilaisia. Suurin osa on tämmöstä että perussuomalainen mies ei kiinnosta.
        Yli 40 vuotta vanha nainen maaseudulta ehkä lähtee kokeilemaan onnea. Tuskin Moskovasta, Pietarista.
        Mutta! Nuorilla on mahdollisuus. Jos suomen poika, opiskelija tapaa venäjän tytön, myös opiskelijan, niin niiden välillä voi syntyä aito rakaus.


    • Kohti Itää

      Oikeastaan tässä voisi ottaa Venäjään mukaan koko Neuvostoliiton, kun kaikki ne melko samanlaista kansaa on. En väitä etteikö Venäläiset osaisi vaatia mieheltä samalla tavalla kuin muutkin naiset. He arvostavat korkeammalle sellaisia asioita, joita esim. Suomalaiset eivät arvosta niin paljoa. Tietoa olen saanut yhdeltä kielikurssilta tapaamaltani Venäläiseltä. Lisäksi Venäjän alueella asuu "hieman" enemmän ihmisiä vrt. 5m < 200m.

    • tuttavapiirissä on

      Voisitko kertoa, mitä ovat ne sinulle merkittävät asiat, joita itänaiset arvostavat, mutta suomalaisnaiset eivät?

      • Venäläiset naiset

        arvostavat miehissä älykkyykkä ja miehisyyttä paljon enemmän kuin suomalaiset naiset. Suomalaisten naisten mielestä miehen pitää olla pitkä, tumma ja komea. Ei ole väliä vaikka miehillä olisi apinan pää.


    • Ei jummarra

      Kumma juttu, kun miehet tällä palstalla yleensä valittavat venäläisnaisten yhteydenotoista, että sinun kohdallesi ei ole sellaista napsahtanut.

    • suomalainen nainen

      Mielestäni on kummallista että palstan miehet aina valittavat suomalaisista naisista ja että nämä on femakkoja ja kuinka thaikut ja venakot ovat niin naisellisia ja antaa miehen olla miehiä ja läpälää. Mutta jos suomalainen nainen olisi luonteeltaan "naisellinen" ja haluaisi olla kunnon vaimo kotona ja miehensä elätettävänä niin suomalaiset miehet haukkuvat heidät silti pystyyn, silloin suominaiset ovatkin piloille hemmoteltuja prinsessoja.

      Mikä teitä vaivaa kun mikään ei koskaan kelpaa?

      • Tadja

        Kyllä miehelle kelpaa, se. Kun vielä nainen on hiljaa ja antaa miehen olla ja mennä niin, kelpaa. Kaiken kukkuraksi jos olet aina valmis peuhaamaan peiton alla kun hän haluaa, tämä kelpaa suomalaiselle miehelle. Jatkokysymys: Mitä suomalainen nainen haluaa ja mitä saa?


      • 2+20

        Samaa voisin sanoa naisista. Anoppini oli kova naistenasiain ajaja ja vaati tasaarvoa, mutta ei ottanut vastuuta teoistaan. sanoin hänelle että hyvä hyväksyn tasaarvon kunhan otat hyös 50% vastuusta. Sen jälkeen ei hänellä enään ollut mitään vaatimuksia. Sama tilanne nyt erään venäkon kanssa josta yritän päästä irti. Vaatii, Vaatii mutta ei suostu keskusteluun että voisi nepäkohdat selvittää. Elikä e8i ole korvia kuunnelle. Mitäs tästä sitten. Suomen naisissa vähän samaa vikaa.


      • Mies45 sali
        Tadja kirjoitti:

        Kyllä miehelle kelpaa, se. Kun vielä nainen on hiljaa ja antaa miehen olla ja mennä niin, kelpaa. Kaiken kukkuraksi jos olet aina valmis peuhaamaan peiton alla kun hän haluaa, tämä kelpaa suomalaiselle miehelle. Jatkokysymys: Mitä suomalainen nainen haluaa ja mitä saa?

        Niin ei sumalaisen naisen tarvi olla hiljaa. Mutta ei venäläisenkään. Venä läinen naiskulttuuri on tosiaan että mies on porukan pää. Ite oon nyt 2 kk teittaillut venäläisen naisen kanssa. Hän jopa itse otti yhteyttä sähköpostin kautta, oli nähnyt mun kuvan jollakin reffi sivulla. Kysyin miksi ei ole hällä venäläistä miestä vastaus oli että ne ei tee töitä juovat ja eivät arvosta naista. Kuyllähän suomestakin löytyy tollasia meitä miehiä, tosin ite en allekirjota sitä. Mitä tulee sit sinne peiton alle menemiseen, niin varma merkki on että parisuhteessa on ongelmia jos läheisyyttä ole kuin pakosta vaan. Ite olen suomalaisiin naisii sen verran pettynyt että syy miksi aloin teittailemaan venäläisen kanssa, varsinkin kun vaikuttaa kirjeiden perusteella ja avoimuudelta ihan fiksulta


      • Novosibirskov

        Tarkoitus käydä Transsiperian matka venäläisnaisen kanssa.Moskova-Irkutsk-Ulan baatar-Beijing.Osaan venäjää mutta pitää vielä hieman petrata.


    • onniitä

      laita googleen freerussianpersonals on ilmainen sivusto ja hyviä kontakteja olen sieltä itse saanut. Yksi rahankysyjäkin on ollut mut niistähän pääsee helposti eroon:) tsemppiä!

    • iivari78

      Itse itänaisiin tutustuneena haluiaisin sanoa kommentin näihin.
      Ensinnäkin minun on hyvin vaikea uskoa että itänainen noin vaan ottaisi miehiin yhteyttä, paitsi jos eivät ole pietarista tai asuvat suomessa. Uskoisin että niistä itänaisista missä tässä ketjussa puhuttiin, tarkoitettiin paremminkin niitä itänaisia, jotka eivät oikeasti ole edes olemassa. Puhutaan niin sanotusti huijareista. Vaikka venäjällä onkin paljon tämän sortin kulkijoita ei se kerro koko totuutta heistä. Uskoisin että pitäisi asua siellä jonkin aikaa pääsemällä niinkuin sisään heidän kulttuuriin.
      Itänaisilla on parempi taju parisuhteesta kuin suominaisella, mutta he ovat silti jotenkin epäluotettavampia kuin suominainen.
      Eli heidän kanssaan pitää olla tarkempi. He ovat avoimempia kuin suomalaiset ja heillä on läheisemmät suhteet perheeseen kuin suomalaisilla yleensä.
      He saattavat vaatia paljon mutta pystyvät antamaan myös paljon. Suhde heidän kanssaan on vaativampi kuin suomalaisen kanssa. Miehellä on enemmän miehen rooli ja naisella naisen, toisin kuin Suomessa jossa miehen pitää olla kumpikin mutta nainen saa olla niinkuin haluaa.
      Eli roolit on selkeämpiä idässä. Vaikka pitää ottaa huomioon se, että kun itänainen muuttaa suomeen saattaa ajatukset muuttua myös. Ne itänaiset jotka ovat asuneet suomessa jonkun aikaa ja mitä olen nähnyt, niin he ovat kuin varjo heidän kanssasisaristaan omassa maassaan.

      Kummasakin on puolensa ja kukin valitkoon sen mikä parhaiten itselle sopii.
      Vaikka olen huomannut heissä olevan paljon epäluotettavia niin olen silti viehättynyt heistä.
      En ole viehättynyt tai sitten hyvin harvoin suominaisesta, joten koen omalla kohdallani että sellainen nainen jossa on niitä itänaisen piirteitä joita itse olen huomannut sopii minulle parhaiten. Vaikka se ei sovikkaan kaikille, niin minulle se sopii oikein hyvin.
      .

      • Petettynä

        Joo mulla oli sellainen itänainen ja sitten valitti että ei menty naimisiin, kun kuulemma edellinen suomi aviomies kosi kahden päivän tutustumisen jälkeen, muttei halunut vastata kysymyksiin joilla halusin tietää vähän henkilökohtaisempaa ja kuka hän on, kuin vain että on venäjältä. Joten siksi olen vähän pettynyt. Aina kun asiasta tuli puhe, ei halunut puhua tai ei halunut vastata, rupesi vain haukkumaan epälijäksi, valehtelijaksi huijariksi, bluffiksi ja ties mitä. Hän on kiutenkin ollut täällä jo noin 9 vuotta. Suomen kansalaisuudenkin saanut ja ilmeisesti omaksunut jo suomalaisen naisen tavat. Minulta sai 2,5 vuotta, Ja matkojakin olin maksanut, kaikella tavalla auttanut ennenkuin minulle selvisi että ei käy kun ei suostu asioita ja mahdollisita väärinkäsityksiä selvittämään. Kiitos venakot siitä. Kiiti mulle riitti.


      • jokeripoke
        Petettynä kirjoitti:

        Joo mulla oli sellainen itänainen ja sitten valitti että ei menty naimisiin, kun kuulemma edellinen suomi aviomies kosi kahden päivän tutustumisen jälkeen, muttei halunut vastata kysymyksiin joilla halusin tietää vähän henkilökohtaisempaa ja kuka hän on, kuin vain että on venäjältä. Joten siksi olen vähän pettynyt. Aina kun asiasta tuli puhe, ei halunut puhua tai ei halunut vastata, rupesi vain haukkumaan epälijäksi, valehtelijaksi huijariksi, bluffiksi ja ties mitä. Hän on kiutenkin ollut täällä jo noin 9 vuotta. Suomen kansalaisuudenkin saanut ja ilmeisesti omaksunut jo suomalaisen naisen tavat. Minulta sai 2,5 vuotta, Ja matkojakin olin maksanut, kaikella tavalla auttanut ennenkuin minulle selvisi että ei käy kun ei suostu asioita ja mahdollisita väärinkäsityksiä selvittämään. Kiitos venakot siitä. Kiiti mulle riitti.

        Tuo aika hyvin kuvastaa tätä itäkulttuuria ja kun se yhdisteään suomen kulttuuriin.
        Sanon näin sinulle kun tiedän omasta kokemuksesta. Hän ei ollut valmis oikeasti suhteeseen kanssasi, mutta olisi halunnut namisiin koska siihen olisi ollut joku hyvä syy, ikävää siinä on se ettei hän halunnut sitä tietoa sinulle antaa.
        En yllättyisi jos siihen liittyisi jotain sellaista mistä et pitäisi.
        Mutta tuo ei silti kuvasta kaikkia naisia idässä vain osaa heistä.
        Eli pettymyksiä saattaa tulla myös.


      • Petettynä
        jokeripoke kirjoitti:

        Tuo aika hyvin kuvastaa tätä itäkulttuuria ja kun se yhdisteään suomen kulttuuriin.
        Sanon näin sinulle kun tiedän omasta kokemuksesta. Hän ei ollut valmis oikeasti suhteeseen kanssasi, mutta olisi halunnut namisiin koska siihen olisi ollut joku hyvä syy, ikävää siinä on se ettei hän halunnut sitä tietoa sinulle antaa.
        En yllättyisi jos siihen liittyisi jotain sellaista mistä et pitäisi.
        Mutta tuo ei silti kuvasta kaikkia naisia idässä vain osaa heistä.
        Eli pettymyksiä saattaa tulla myös.

        Kaikki venäläiset naiset ei tietenkään ole samanlaisia. Senverran sain tietää että oli ollut suomalaisen kanssa naimisissa ja suhde ei toiminut, kuinka kauan avio kesti sitäkään ei tiedossa. Lähti turvakotiin, miksi???
        Sanoi että häntä ei miehet jätä, hän jättää miehen, mutta nyt kävikin toisin päin. Hän oli nätti sievä ja kaikella tavalla esittelykelpoinen nainen ISOILLA kirjaimilla. Olen samaa mieltä tuosta mitä sanoit tiedon annosta. Toiveeni oli että jos on jotain sellaista mikä on hankalaa kertoa niin sanoin että on parempi että tiedän, koska joskus tulee sellaisetkin asiat julki ja sitten se vasta piinallista. Jos jotain sellaista mikä ehkä hävettää ja se paljastuu vasta naimisiin menon jälkeen niin ei tunnu kovin luotettavalta henkilöltä.

        No, tämä oli kokemus sekin.
        Itse olen työni kanssa matkustellut 14 vuoden ajan ympäri maapalloa useissa maissa aina Sidneystä Amerikkaan ja sillä välillä, joskus melkein enemmän ilmassa kuin maassa. Joten olen tavannut kaiken värisiä, kielisiä ja eri kulttuureista olevia niin myös eri sosiaalisella tasolla olevia yksilöitä. En vain jostakin syystä osannut lukea häntä tarpeeksi ajoissa niin olisin säästänyt molempia.Olin varmaan liian sinisilmäinen ja rakastunut ihan oikeasti.

        "Kaikki me tehdään erehdyksiä sanoi siili kun lähti juuriharjan päältä pois" Hyviä jatkoja kaikille


      • jokeripoke
        Petettynä kirjoitti:

        Kaikki venäläiset naiset ei tietenkään ole samanlaisia. Senverran sain tietää että oli ollut suomalaisen kanssa naimisissa ja suhde ei toiminut, kuinka kauan avio kesti sitäkään ei tiedossa. Lähti turvakotiin, miksi???
        Sanoi että häntä ei miehet jätä, hän jättää miehen, mutta nyt kävikin toisin päin. Hän oli nätti sievä ja kaikella tavalla esittelykelpoinen nainen ISOILLA kirjaimilla. Olen samaa mieltä tuosta mitä sanoit tiedon annosta. Toiveeni oli että jos on jotain sellaista mikä on hankalaa kertoa niin sanoin että on parempi että tiedän, koska joskus tulee sellaisetkin asiat julki ja sitten se vasta piinallista. Jos jotain sellaista mikä ehkä hävettää ja se paljastuu vasta naimisiin menon jälkeen niin ei tunnu kovin luotettavalta henkilöltä.

        No, tämä oli kokemus sekin.
        Itse olen työni kanssa matkustellut 14 vuoden ajan ympäri maapalloa useissa maissa aina Sidneystä Amerikkaan ja sillä välillä, joskus melkein enemmän ilmassa kuin maassa. Joten olen tavannut kaiken värisiä, kielisiä ja eri kulttuureista olevia niin myös eri sosiaalisella tasolla olevia yksilöitä. En vain jostakin syystä osannut lukea häntä tarpeeksi ajoissa niin olisin säästänyt molempia.Olin varmaan liian sinisilmäinen ja rakastunut ihan oikeasti.

        "Kaikki me tehdään erehdyksiä sanoi siili kun lähti juuriharjan päältä pois" Hyviä jatkoja kaikille

        Vastaan sinulle vielä, ei koskaan oikeasti voi tietää miten joku asia menee, varsinkin ihmisten kanssa, oli ne sitten mistä maasta tahansa. Minusta sinä et tehnyt virhettä teit kaiken aivan oikein, se ei vaan silti toiminut. Ehkä siitä pitäisi oppia jotain tai sitten ei, mutta kokemuksena se varmasti oli arvokas.
        Ehkä jos vastaavaa joskus sattuisi niin osaisi jo aikaisemmin tarttua niihin asioihin mitkä voisi auttaa. Niissä saattaa olla vaan se vaara että voi pilata mahdollisuuden sellaiseen mitä on toivonut itselleen.

        Vaikka olen ulkopuolinen niin uskon ettet voinut hirveästi vaikuttaa tapahtumiin saati niiden lopputuloksiin


      • noujuoppo
        Petettynä kirjoitti:

        Joo mulla oli sellainen itänainen ja sitten valitti että ei menty naimisiin, kun kuulemma edellinen suomi aviomies kosi kahden päivän tutustumisen jälkeen, muttei halunut vastata kysymyksiin joilla halusin tietää vähän henkilökohtaisempaa ja kuka hän on, kuin vain että on venäjältä. Joten siksi olen vähän pettynyt. Aina kun asiasta tuli puhe, ei halunut puhua tai ei halunut vastata, rupesi vain haukkumaan epälijäksi, valehtelijaksi huijariksi, bluffiksi ja ties mitä. Hän on kiutenkin ollut täällä jo noin 9 vuotta. Suomen kansalaisuudenkin saanut ja ilmeisesti omaksunut jo suomalaisen naisen tavat. Minulta sai 2,5 vuotta, Ja matkojakin olin maksanut, kaikella tavalla auttanut ennenkuin minulle selvisi että ei käy kun ei suostu asioita ja mahdollisita väärinkäsityksiä selvittämään. Kiitos venakot siitä. Kiiti mulle riitti.

        Laittaapa kertoen mistä nuita veneäjän neitoja löytyy. Tiiän jo alakaessa että että ei ne sen huonompia ole kuin nämä meijän kaljapöhöt huutajat.


    • Petettynä

      Olet oikeassa mitä kirjoitat, se mikä tässä on se vaara on että tulee liian varovaiseksi. Arvostan että olet niin asiallinen. Koska jo ajattelin olinko ollut liian kova henkilöä kohtaan. Toisaalta tämänlaatuiset asiat on mielestäsi selvitettävä siksi että ei sitten myöhemmin tulisi vaikeuksia, kuten jo aikaisemmin mainitsin. Pahinta tässä on se että edelleen en saa kyseistä henkilöä pois mielestäni. Sen olen tästä oppinut että varovaisemmaksi olen tullut, ja yritän tulevaisuudessa selvittää nämä asiatyypit ennen kuin kiintymys tulee liian suureksi. Silloin luulisin että pääsee nopeammin selville miten asianlaita on. Teen tämän tietenkin vähän sillälailla journalistin tapaan ja pyrin siihen että en loukkaa vastapuolta. Kiitos ajatuksistasi. Hyvää jatkoa.

      • Transsibiir

        Tuumin että sen Transsiperian junamatkan aikana asia selviää mutta eei ole tarkoitus kiintyä liiaksi


    • Nainen rinnalleni

      Tapasin ihanan naisen Venäjältä, kolmekymppinen neitokainen. Mukavat jutut ja kirjoitellaan ja tekstataan päivittäin sekä chattaillaan. Oikeastaan hän bongasi minut suomalaiselta deittipalstalta. Nyt hän on tulossa tänne pariksi viikkoa. Tarkoitus kierrellä Suomea ja tutustua... Englannilla on tultu toimeen. Hän kirjoittaa sopivan perus/virheellistä englantia.
      Yksi asia minua tässä häiritsee. Hänen valokuvat ovat olleet teknisesti liian korkeatasoisia ja ympäristöt kans. Eli kuvat eivät ole olleet sellaisia napattuja vaan ne enempi poseerauskuvia. Ryhmäkuvia sukulaisista tai kavereista ei ole näkynyt. Sukulaisia asuu myös ulkomailla, hyvissä töissä, koulutettuja ihmisiä...
      Olen hälle kertonut että en ole rikas, olen eronnut ja työ on kovaa ja palkka huono. En ole luvannut mitään jetsettiä elämmään. Vain kovaa työtä ja keittoa pöytään. Kuitenkin hän on tänne tulossa...

      • fromrussiawithlove

        Damn boys. Ei teitä kaikkia suomalaismiehiä älykkäiksi voi kehua. Monesti ollaan muiden tyttöjen kanssa putsattu rahat suomalaismiehiltä venäläisnaisina esiintyen. Muun muassa itse harrastin tätä c-datessa ja match-deittipalvelussa. Googlesta haettiin kuvat ja sitten vähän huonolla suomella pistetään viestiä...

        Terveisin "Oksana, Olga ja Nadja"


      • tiedonjanoako
        fromrussiawithlove kirjoitti:

        Damn boys. Ei teitä kaikkia suomalaismiehiä älykkäiksi voi kehua. Monesti ollaan muiden tyttöjen kanssa putsattu rahat suomalaismiehiltä venäläisnaisina esiintyen. Muun muassa itse harrastin tätä c-datessa ja match-deittipalvelussa. Googlesta haettiin kuvat ja sitten vähän huonolla suomella pistetään viestiä...

        Terveisin "Oksana, Olga ja Nadja"

        kerro ihmeessä enemmän, kerro ihan kaikki


      • veruska555
        tiedonjanoako kirjoitti:

        kerro ihmeessä enemmän, kerro ihan kaikki

        Miksi pitää mennä hakemaan rajan takaa vaikeuksia, kun niitä löytyy kotimaastakin. Kyllä suomessakin on itsetietoisia, seksikkäitä, vaativia, kiukuttelevia naisia.

        nyt on miehissä vikaa, kun haluatte ehdoin tahdoin tulla huijatuiksi, so, so pojat


      • Nainen rinnalleni
        fromrussiawithlove kirjoitti:

        Damn boys. Ei teitä kaikkia suomalaismiehiä älykkäiksi voi kehua. Monesti ollaan muiden tyttöjen kanssa putsattu rahat suomalaismiehiltä venäläisnaisina esiintyen. Muun muassa itse harrastin tätä c-datessa ja match-deittipalvelussa. Googlesta haettiin kuvat ja sitten vähän huonolla suomella pistetään viestiä...

        Terveisin "Oksana, Olga ja Nadja"

        On niin ihana nainen, Luotan ihan satana. Enkä ole vielä paljoa rahaa lähettänyt. Sanoi että ei halua lähettää huono laatuisia kuvia, etten joutuisi pettymään.
        Ihanaa olla rakastunut...


      • Nainen rinnalleni
        veruska555 kirjoitti:

        Miksi pitää mennä hakemaan rajan takaa vaikeuksia, kun niitä löytyy kotimaastakin. Kyllä suomessakin on itsetietoisia, seksikkäitä, vaativia, kiukuttelevia naisia.

        nyt on miehissä vikaa, kun haluatte ehdoin tahdoin tulla huijatuiksi, so, so pojat

        Siinä olet oikeassa, että miehessä vika. Liian kiltti olen ollut. Ex-vaimo kulki harrastuksissa ja minä pidin kotia pystyssä ja hoidin lapsia toistakymmentä vuotta työn käynnin ohella... Jos alotin jonkun harrastuksen ( pääasiassa urheilua) niin minä olin se joka jousti menoissa jos ne oli päällekkäin.
        Kyllä suomessakin on itsetietoisia, vaativia, kiukuttelevia naisia. kyllä kyllä.
        Juuri näin mutta ongelma on se kun he eivät pysy naisina, joka haluaisi lämpöä ja hellyyttä.


      • voi voi voi..
        Nainen rinnalleni kirjoitti:

        On niin ihana nainen, Luotan ihan satana. Enkä ole vielä paljoa rahaa lähettänyt. Sanoi että ei halua lähettää huono laatuisia kuvia, etten joutuisi pettymään.
        Ihanaa olla rakastunut...

        Ja kohta tämä nainen menee jonnekin paikalliseen puljuun kyselemään matkalippujen hintoja ja sitten surullisena lähettää viestiä sinulle ettei hänellä ole varaa matkustaa luoksesi, sinun täytyy maksaa. Että voi ihminen olla tyhmä, täälläkin on pilvin pimein kerrottu vastaavia tarinoita kuinka jotkut tatjanat on muka löytäneet suomalaisen miehen suomalaiselta deittisivulta ja kirjoitelleet huonolla enkulla jotain sokerista soopaa ja sitten on alkanut rahan kinuaminen. Sinäkin toope olet jo jotain maksellutkin? Ota oikeasti selvää asioista, nämä huijarit usein käyttävät joitakin hyvännäköisiä mallikuvia ja melko nopeasti alkavat puhua rakkaudesta ym.


      • huijaritpois
        Nainen rinnalleni kirjoitti:

        On niin ihana nainen, Luotan ihan satana. Enkä ole vielä paljoa rahaa lähettänyt. Sanoi että ei halua lähettää huono laatuisia kuvia, etten joutuisi pettymään.
        Ihanaa olla rakastunut...

        Aikaa on jo kulunut siitä kun viimeksi tänne kirjoitit. Toivottavasti ei kyseinen huijari onnistunut sinulta enempää huijaamaan. Kirjoittamasi perusteella, olen melkein 100 varma, että olet ollut tekemisissä huijarin kanssa. Niitä riittää, ja osaavat vikitellä mitä imelämmin. Itsekin muutaman sellaisen kanssa jutellut, mutta viimeistään siinä vaiheessa kun rahaa pyydetään kannattaa pistää luukut kiinni. Ne ovat julkeita ja röyhkeitä, eivätkä häpeä tehdä kataliakaan temppuja. Kaunista kirjettä tulee, mutta osa kirjeistä on kopioitu muualta, joskus sähköposteja saatetaan vaihdella "ristiin", jolla saadaan uskottavuutta. Syvimmät pahoitteluni, jos olet sellaisen huijarin ansaan joutunut. Deittihuijareiden tempuista pitäisi langettaa ankarat rangaistukset, jotta uhrien häpeä ei muodostuisi ylitsepääsemättömäksi.


      • Miesten mies
        Nainen rinnalleni kirjoitti:

        On niin ihana nainen, Luotan ihan satana. Enkä ole vielä paljoa rahaa lähettänyt. Sanoi että ei halua lähettää huono laatuisia kuvia, etten joutuisi pettymään.
        Ihanaa olla rakastunut...

        Hieno homma! Mulla on morsio Ukrainasta. Enää en kusekaan suominaisiin päin.


      • hyvää helpommalla
        veruska555 kirjoitti:

        Miksi pitää mennä hakemaan rajan takaa vaikeuksia, kun niitä löytyy kotimaastakin. Kyllä suomessakin on itsetietoisia, seksikkäitä, vaativia, kiukuttelevia naisia.

        nyt on miehissä vikaa, kun haluatte ehdoin tahdoin tulla huijatuiksi, so, so pojat

        ja vittu, vielä teitä kerjäämään. Ei pimeimmässä mielessäkään


      • Heppu156

        Kiinnitä huomiota miten naiset poseeraavat kun heitä kuvataan. Kylpylöissä, ihan joka paikassa missä ovat. Ihan normaalia, että on poseerauskuvia. Maalaisjärjellä pärjää kyllä, huomaat jos kuvat on jotenkin outoja niin unohda homma tai kysy suoraan mikä epäilyttää kuvissa


      • Transsibiir
        fromrussiawithlove kirjoitti:

        Damn boys. Ei teitä kaikkia suomalaismiehiä älykkäiksi voi kehua. Monesti ollaan muiden tyttöjen kanssa putsattu rahat suomalaismiehiltä venäläisnaisina esiintyen. Muun muassa itse harrastin tätä c-datessa ja match-deittipalvelussa. Googlesta haettiin kuvat ja sitten vähän huonolla suomella pistetään viestiä...

        Terveisin "Oksana, Olga ja Nadja"

        Jos osaat jonkin verran venäjää niin on aika selvitetty onko kyseessä venakko.Kohtuullinen venäjän osaaminen riittää.


    • Nainen rinnalleni

      Näyttää olevan suomalaiset naiset jotka pilaavat ihanien ulkomaalasiten naisten maineen kateellisia ja katkeria kun eivät saa kyykyttää suomalasta miestä.

      • mies45 sali

        Olet oikeassa. suomalaisten naisten ropakantaa. Tosin kyllähän niitä huijareitakin mahtuu, mutta ei kaikki ole huijareita. Venäjällä on kuitenkin pikkusen enempi viehättäviä naisia mitä suomessa. Se vaatii tuuria et löytää sen oikean itänaapurista. Mutta on niitä suomalaisiakin naisia mikkä on pettureita itelläkin 2 kpl kokemusta itänaisista ei yhtään.


    • On melkoiset

      markkinat ja tarjonta Venäjän puolella,kun onnistuu löytämään neulan heinäsuovasta niin käsillä voi olla koko elämän kestävä suuri rakkaustarina.
      Itse pitää kyllä olla valmiuksia vierailla sillä suunnalla,pelkän netin varaan ei kaikkea kannata laskea.
      Jos nyt nyt netin kautta seuraa hakee niin itse jättäisin nuo studiokuvilla varustetut laskuista pois vaikka osa niistäkin on kyllä ihan tositarkoituksella matkassa.
      Itse olen seurustellut Venälaisen naisen kanssa pari vuotta ja ollaan aivan umpirakastuneita.

    • Harkitse ny vielä

      Mul tuli semmonen uusrikas käymään täällä...
      www.russianeuro.com vai mikä se nyt oli...
      Tosin siel makso jäsenyys, mut ei tainnut olla pakollinen.
      Tosin onneks kävi vaan kääntymässä, vaiks pesää sainkin.
      Ehkä Eesti ois se oikee paikka hakee vaimo...

      Meinaan kaikella kunnioituksella naisia ja naapureita kohtaan,
      mut kyl ryssä on aina ryssä =(

    • rikosuhri

      mun visakorttia käytettiin väärin heidän sivuillaan.eivät tarkasta mitään kunhan saavat vaan rahastaa.lähetin sähköpostia ja pyysin palauttamaan luvattomasti viedyt rahat tililleni...tai teen rikosilmoituksen ja ilmoitan luottokunnalle.eipä ko firmasta ole rahoja näkynyt.

      • taas yksi huijaus

        Russianeuro sivuilla tulee jonkin verran yhteydenottoja. pahaa vaan, että kun yrität ottaa yhteyden naiseen niin se katoaa, kuten useimmilla huijarisivustoilla.


    • siisniinomahäpee

      Näistä venakko- huijareista on varoitettu sen tuhannen kerran, mutta neuvot
      ei vain uppoa. Kyllä se sitten pitää paikkansa, että tyhmästä päästä kärsii
      koko ruumis.

      Nuokin rahat jotka hussaatte, voisitte lahjoittaa vaikka sotaveteraaneille,
      kuin jonkun ulkolaisen kusetus liigan vetäjille.

      Siellä ne nauraa partaansa tyhmille suomiäijille.

    • otm09qwinq

      Sellaistakin olen kuullut, että ihanainen ulkonäköönsä satsaava venäläisnainen ei välttämättä kodinhoitoon ja yhtään mihinkään muuhun ulkonäön ja vaatteiden lisäksi satsaakaan. Voi toki olla kiva sängyssä.

      • Kunnon mies

        Siivoamisesta en tiedä, mutta sängyssä Venäjä vie voiton 6-0 Suomesta. Ja juu kokemusta on ihan omakohtaisesti.


    • 26534767

      Itse löysin tuon sivuston kautta Ukrainasta naisen. Nuo varoitukset on varmaan paikallaan, studiokuvat ja liian innokkaat kannattaa blokata pois.
      Joukossa on älykkäitä naisia, jotka on aidosti kiinnostuneita suomalaisesta miehestä. Tsemppiä kaikille seuranhakelijoille ja älkää tuijottako liikaa ulkokuorta, sisin ratkaisee!

    • Ich weis

      Venäläiset naiset ovat aivan samanlaisia, normaaleja, mukavia naisia, kuin suomalaisetkin naiset.

      Nuo "rosvo-naiset" löytyvät aina juuri noiden vaimo venäjältä-sivujen kautta.
      Parisuhde venäläiseen naiseen ei myöskään kestä, jos ette puhu toistenne kieltä.
      Kun nainen menettää kunnioituksen mieheen, hänestä voi tulla katala.

      Nižni Novgorodin alue on tunnettu runsaasta naisväestöstään. Jos osaat kielen, mene sinne ja ala tutustuun.
      Nettisivujen kautta et onneasi löydä sen paremmin kuin Suomestakaan.

    • Carlos

      Voin suositella tätä sivustoa, olen käynyt tapaamassa paria neitokaista heidän kotimaassaan, Ukrainassa ja Valko-Venäjällä. Tytöt olivat kuten pitikin, toki tälläkin sivustolla liikkuu huijareita mutta blokkaavat ne aika tehokkaasti.

      Tuota russianeuro-sivusto kehotaan varomaan, scammer-listan mukaan siellä liikkuu todella paljon feikkejä, pysy poissa sieltä. Elenas models on ihan ok sivusto, hinnaltaan vaan paljon tätä kaliimpi.

    • Etsinjaetsin

      Mitä sivustoa tarkoitat? Siis suosittelet?

    • voi voi

      Voi mies parkoja joita suomalaiset naiset ei huoli. Kyllähän suomessa meitä piisaa ja jos ei kotimaista saa niin onkohan miehessä jokin ei niin miellyttävä piirre?

      • Kyllä,.

        Venäjältä hyvän vaimon saa mutta vaatimustaso on kova,kyllä miehen pitää laittaa suhteen eteen kaikki peliin ja rakkaus pitää tunnustaa suullisesti joka päivä,Venäläinen nainen vaatii paljon mutta antaa myös kaiken suhteen eteen.


      • kantomatka

        Tuohon ei voi todeta kuin sen vanhan viisauden että miljoona kärpästä ei voi olla väärässä: "kyllä paska on hyvää!" Eli makuasioita kaikki tyynni. Suomalainen kulttuuri poikkeaa, seuranhaku on "keskittyneempää" yms. Syitä löytyy, eikä tarvitse automaattisesti tarkoittaa etteikö voisi kelvata ulkomailla jos ei Suomessa.


      • Ei ole helppoa

        saada Suomesta huippukaunis, hoikka ja 10 vuotta nuorempi nainen. Siitä syystä kannattaa etsiä Venäjältä ja Ukrainasta naista.


    • £$€

      Itseasiassa minua ei heivaa mihinkään suuntaan, että jos joku haluaa
      venäläisen vaimon, mutta näin sivusta katsottuna, nuo huijatuiksi tulleet ja
      tulevat kyllä vähän säälittää.

      Amerikkalaisetkin miehet hakee vaimon venäjältä, koska oman maan
      naiset ovat heidän mielestään olleet ruoka-aikaan kotona, eli ovat lihavia.

      Netissä vaan pyörii nämä huijarit. Ovat miehen köriläitä, jotka tarjoaa ei oota
      ja rahat kirstuun.

      • Yksi mielipide

        En tunne ketään venäläistä henkilökohtaisesti, mutta venäläisillä tuntuu olevan ainakin ulkomaisissa lomakohteissa todella huono maine.
        Ovat kuulema kopeita. vaativat paljon, joten käytöstavoissa paljon parantamisen varaa. Kyllä meistä suomalaisista naisista pidetään paljon enemmän : )


      • Ei ihan noinkaan
        Yksi mielipide kirjoitti:

        En tunne ketään venäläistä henkilökohtaisesti, mutta venäläisillä tuntuu olevan ainakin ulkomaisissa lomakohteissa todella huono maine.
        Ovat kuulema kopeita. vaativat paljon, joten käytöstavoissa paljon parantamisen varaa. Kyllä meistä suomalaisista naisista pidetään paljon enemmän : )

        Hyvin paljon suomalaisilla naisilla on taipumusta alkoholin käyttöön ulkomailla ja se on huonoa mainosta.


      • vaimoa etsimässä
        Ei ihan noinkaan kirjoitti:

        Hyvin paljon suomalaisilla naisilla on taipumusta alkoholin käyttöön ulkomailla ja se on huonoa mainosta.

        Ei kannattaa sitä kumppania omasta mielestäni lähteä hakemaan sillä " mistä saa halvalla" asenteella koska jos sitä lähtee tapailemaan naista ulkomailta ni kuluja tulee paljon matkoista yms. Itse toistaiseksi olen kumppania hakenu tuolta http://www.deittipallo.com palvelusta. Usein nuo deittisivustojen kustannukset on niitä pienimpiä murheita.. Onnea kumppaninhakuun vaikka vähän myöhässä tuleekin.


      • Kokemuksen ääni
        vaimoa etsimässä kirjoitti:

        Ei kannattaa sitä kumppania omasta mielestäni lähteä hakemaan sillä " mistä saa halvalla" asenteella koska jos sitä lähtee tapailemaan naista ulkomailta ni kuluja tulee paljon matkoista yms. Itse toistaiseksi olen kumppania hakenu tuolta http://www.deittipallo.com palvelusta. Usein nuo deittisivustojen kustannukset on niitä pienimpiä murheita.. Onnea kumppaninhakuun vaikka vähän myöhässä tuleekin.

        Sen verran varoituksen sanaa deittipallosta (eli AnastasiaDatesta) että siellä on osa naisista "chattityöläisiä". Nappasin sieltä yhden naisen aikoinaan ja kun poistuimme saitilta, tarjottiin hänelle töitä tämän jälkeen. Työ olisi ollut chattailua miesten kanssa 8 h päivässä 6 päivää viikossa. Palkka about 250 euroa kuussa.

        Lisäksi osalla naisista pyörii ennalta nauhoitettu video ns. videochatissa, jossa on rasvainen minuuttiveloitus. Pyydä naista esim. vilkuttamaan oikealla kädellä, kun aloitat videokonferenssin. Jos ei pysty tekemään sitä, juttelet videonauhan kanssa :)

        On siellä oikeitakin naisia. Epäilen, että saittien supermodel-osasto on suurimmaksi osaksi huijareita.


      • hahhhahhaa
        Yksi mielipide kirjoitti:

        En tunne ketään venäläistä henkilökohtaisesti, mutta venäläisillä tuntuu olevan ainakin ulkomaisissa lomakohteissa todella huono maine.
        Ovat kuulema kopeita. vaativat paljon, joten käytöstavoissa paljon parantamisen varaa. Kyllä meistä suomalaisista naisista pidetään paljon enemmän : )

        Suomalaiset baarimikot taas sanovat, että pahin mahdollinen asiakas on juovuksissa oleva, keski-ikäinen suomilortto. Ovat kuulema kopeita. vaativat paljon, joten käytöstavoissa paljon parantamisen varaa.


    • sinisilmäinen mies

      Tunteekos kukaan Irina nimistä naista kaupunkista civilks venäjä. S-posti os.Vip.lifeOnko huijari vai aito?Pongas mut treffi sivuilta,oon teittaillu 2kk.Tumma kurvikas 34v.
      lähettelee myös sms,mut ei soita eikä sillekkään voi soittaa,numero aina varattu?
      Pyytää lähettämään rahaa matkoihin,viisumiin?

      • Numero varattu?

        Niin minäkin luulin kun ensimmäisiä kertoja soitin nykyiselle vaimolleni,hälytysääni on tuut,tuut,myös aluksi ihmettelin miksi aina varattu.
        Eipä tuo soittelu muutenkaan kannata koska on hurjan kallista.


      • Lisäys,.

        Ei kannata mitään rahoja lähetellä,ennemmin itse mennä tapaamaan.


    • Älä mene halpaan

      Todella sinisilmäinen olet jos lähetät. Sehän on tietenkin Igor eikä mikään Irina, nätin kuvan voi kopioida mistä vaan :))

    • sinisilmäinen mies

      On lähettänyt passinsa kopion?Aika taitava jos huijari.Nimi oli siis IRINA CHERNYCHEVA

      • tietäjä

        Hae VK:sta nimellä irina chernysheva, maalla Venäjä ja ikä 34.


    • Älä mene halpaan

      Kyllä sekin huijareilta onnistuu. Vaikka olisit nähnyt naisen livenä Skypessä, ei sekään vielä takaa että se on oikea, voi olla joku työntekijä joka on palkattu juttelemaan liirumlaarumia miehille. Vastaako kysymyksiin maileissa? Jos ei, niin ei välttämättä edes lue niitä.
      Jos tuo mainitsemasi paikka on Kazanin seudulla, suurin osa huijareista tulee sieltä.

      • Mahdoton yhtälö

        Netti avuksi tässäkin asiassa.

        http://www.scammers.ru/index.htm

        Tuolta saa aika hyvin kuvan siitä, miten huijarit esim. kirjoittavat.
        Löytyy myös aika ajantasainen lista s.postiosoitteista ja nimistä.
        Aika samaa kaavaa kirjeet toistavat.
        Ei ihmiset yleensäkään kirjoita jo toisessa tai kolmannessa kirjeessä toiselle, "olet unelmani, en malta odottaa, herään ajattelemaan sinua, elämä tuntuu muuttuvan, olen etsinyt sinua pitkään jne jne"
        Ei kirjoita ei, oli kulttuuri minkälainen tahansa.

        Itse kirjoittelin jonkin venäläisen neidon kanssa kolme kirjettä, en siis ollut edes tietoinen tällaisesta netti huijaus tavasta, ei vaan ollut tullut vastaan.
        Kirjeissä pisti heti alussa silmään kirjeiden persoonattomuus, ne olisi voinut olla osoitettu kenelle tahansa, mainitsin tästä neidolle, niin kolmannen kirjeen ensimmäinen kappale oli sitten muotoiltu persoonallisemmaksi.
        Jopa esittämiin kysymyksiin vastattiin, mutta kirje muuten oli samaa aikaisempaa "massatyyliä".
        Tutkin sitten hetken netistä tätä mahdollisuutta, ja kappas, törmäsin tällaiseen huijausilmiöön ja pariin tuon tyyliseen sivuun, johon on linkki.
        Aika selväksi tuli pelin henki.
        Varmaan on joo aitojakin olemassa, mutta valtaosa varmaan silkaa kuraa.
        Että näin.


    • otan

      kyllä waimo idästä tai ukraina neuvvo sinulle mies jos et ole juoppo tai luuseri saat hywän vaimon ulkomailta eikä ole ikärasismia ahkera hywä vaimo! tosi on! suomalaiset ämmät on ihan pers.........................tä.

    • irina ja heikki

      hei! ukraina on hyvä lennot helsinki ukraina edullinen paljon lentoja.n 300-400 edestakainen lento oleskelu 120 päivää ilman viisumia.venäjä huono matkustaa.paljon upeita naisia sisivistynetä korkea koulutus ymv. ukraina on in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Rakkaus voitti

      Suomalainen mies, vaikka perheellinen voi rakastua Venäläiseen naiseen, niin, että jättää kaiken.
      Tämä on totta, ja onnellinenkin mies on, ei ole missään yhteydessä enää omiin sukulaisiinkaan.

    • kevät14

      Hei,
      olen venäläinen nainen, eronnut , mies oli suomalainen, avioliitto kesti 14v,ja nyt 4 v asun yksin täällä länsi suomessa , ikäni on 46v.
      haluatko joku tutustua:-) minun...?

      • jakama011

        Hei,

        Tutustuisin sinuun mielelläni, annatko yhteystietosi niin voimme jatkaa tämän sivuston ulkopuolella. Olen urheilullinen ja sympaattinen hyvin toimeen tuleva mieshenkilö.


    • eikunkiinasta

      Onko se vaimon saaminen, niin tärkeä, että hakee
      vaikka toiselta puolelta maapalloa ja sitten kun tulee
      ero, niin akka häipyy muksu/muksut mukanaan, tai
      alkaa saatanal.linen käräjöinti.

      Hakekaa, vaikka kuusta, mutta miksi aina saa lukea
      näitä ptetyksi tulleita tarinoita.......Tai ottakaa maho,
      niin jää vain omaisuuden turpa'käräjät.

    • tekes
    • mitä jos

      Tuli mieleen, että mitä jos laittavat vaimot pakotelistalle. Mutta eihän kukaan ikinä välitä ätmeistä, joten tuskin tuollaista pakotetta tulee. Pakotteilla häiritään asioita, joita pidetään tärkeinä.

    • Ylijäämämies

      Jopa mail.ru sivustolla on huijareita, vaikka se on tarkoitettu juurikin venäjän ja itä-euroopan alueiden sisäiseen deittailuun. Mutta asiaan: Luulisin, että enemmän suomalaisilla naisilla on ulkomaalaisia miehiä, kuin suomalaisilla miehillä ulkomaalaisia naisia. Eli jokaista afrikan tuontia kohti tuotaisiin kiintiö itätyttö.

    • Ei suomi-femakoille

      Niin ja suomalainen nainenkin osaa olla rasisti ja tuokin sen esille kun vähänkään kuulee että on suomalainen mies.
      Heti on huorittelua, rahan perässä epäilyä minkä se suomalainenkin nainen osaa....
      osaavat pettää kun ne pettämis prosentitkin suomalais-naisten kohdalta on korkeat ja näkee sen rahankäytönkin kun parisuhteita jos on kauppojen kassalla niin mies se on joka maksaa kun on puhe ainakin suuremmista ostoksista.
      Useamman vuoden kokemuksella venäläisnaisen kanssa, mies on mies ja nainen on nainen tässä suhteessa kun aikoinaan tuli oltua näitten suomais-femakkojen kanssa niin paluuta niihin en enää haikaile.

    • Järki käteen

      Tässä sen nyt näkee.

      Olen moneenkin suomalaiseen mieheen pettynyt, ovat pettäneet, olleet väkivaltaisia ym.
      En silti yleistä, enkä todellakaan halua ulkomaalaista miestä itselleni.
      Mutta jokainen tekee niin kuin haluaa ja katsoo tarpeelliseksi.

    • Nytpelaa

      Velipoika otti naisen venäjältä kun kyllästyi kotimaisiin. Kotimainen vaimo lähti lasten kanssa kun kyllästyi jostakin. Sitten velipoika treffaili kotimaisia naisia je ne teki ihme tempuja, löytyi huulipunapuikkoa sängyn alta ja lappua cd levyjen välistä. Ne ei varmaan uskonu, et velipoika on poikamies. No nyt on kunnon vaimo Venäjältä ja yhteinen lapsi. Vaimo opetteli suomen kielen ja opiskeli ammatin. Molemmat töissä ja perheessä kaikki pelaa, yhteinen lapsi on.
      Itsellä pari pitkää suhdetta ja viimeinen päättyi kun naiseni löysi vihdoin oikean miehensä, omien sanojensa mukaan. Oli oikein satamajohtaja. Sinne meni naiseni, johtajan kanssa. Sitten tuli mieleeni, olisko jotain muuta kulttuuria ja katsastelin itään päin. Nyt olen avioliitossa todella itselleni sopivan naisen kanssa. Molemmat olemme toisiamme täydentävät luonteet. Löysin naapurista aidon pilaantumattoman ihmisen, jonka kanssa voimme olla mies ja nainen, kuin on tarkoitettukin. Molemmat olemme töissä, vaimoni puhuu suomea, venäjää, riittävästi englantia ja vähän espanjaa. Melko tasoissa olemme. Nautimme siitä kun olemme mies ja nainen. Tämä nainen alkaa olla hakusessa monelta suomalaiselta naiselta.
      Tosiaan kannatta olla tarkkana, monella Venäläisellä naisella on omat tavoitteensa, ne saattaa olla jopa vain suomalainen sukunimi. Kun selvittää asioita, niin valinnanvaraa kyllä on, ja paljon.
      Tässä oli vain pintaraapaisu asiasta mutta suosittelen perehtymään asiaan. Jos olet mies sanojesi takana, et ryyppää "liikaa" et petä toisen naisen kanssa, olet jo pitkällä.
      Lyhyesti sanottuna, suosittelen.

    • lapsiako

      -Kaikki morkkaa venäläisiä NAISIA huijareiksi,itselläni kymmenen vuoden kokemus ja päivääkään
      en vaihtaisi pois,aiempi suomi läski kasa sai lähdot kun ei kiinostanut lapsenteko!
      -Vaimoni on 16 vuotta minua nuorempi mutta häntä se ei ole haitannut,enempi kyllä suomalaisia
      naisia tuntuu häiritsevän vaimoni ikä,olenkin aina sanonut kaikille kysyjille ,että katso peiliin ja
      mieti miksi suomi poika ei sinua huoli!
      -siitä sitten loukkaannutaan jos asian sanoo suoraan,kun kysyjä on 86 kiloinenja 160 cm
      LÄSKIKASA!
      -80% naimissa olevista suomi lortoista kun on selkeästi ylipainoisia,tarvitsee vai katsoa perjantai
      iltana marketin kassa jonoissa!
      -Vaimoni on synnyttänyt minulle kolme lasta,ja silti ruoto on kunnossa,pitää itsestään ja kodista
      hyvän huolen!
      -Mitä taas peiton alus puuhiin tulee,niin kyn tyydytän naisesi niin hän on valmis tekemään saman
      minulle haluammallani tavalla ei ujostele eikä kakistele!

    • NAISKONETAMMA

      HEVOSENKO MEINAAT OSTAA NETTIPOSTISTA ?

    • Poekamies35

      Onko kenelläkään päivitettyä tietoa onko tuo russiancupid edelleen paras deittisivusto venäläisille naisille...? Kokeilin ukrainedate.com sivua kesällä ja tuntu olevan todella nihkeää saada keskustelua aikaan kenenkään kanssa kunnolla... (viikko ennen kun membership oli menossa umpeen tuli iso kasa yhteyden ottoja vaikka sitä ennen ei ollu mitään, tuntuivat feikkiprofiileilta, jäi sivusta rahastuksen maku) Vaatimukset rupes olemaan suominaisten luokkaa profiileissa (ilmeisesti ympäri maailmaa kaikki miehet kyttää kauniita Ukrainalaisnaisia? Ja jos haluaa matkustaa venäjälle tapaamaan naisia ilman nettideiteistä tapaamia naisia minne kannattais mennä? Ja muita vinkkejä otetaan vastaan... :D

      • GoEast

        Tämä kiinnostaisi minuakin... Suomessa jo olevat venäläiset ovat joko varattuja tai maatuskoituneet paikalliseen tapaan...


      • Poekamies35
        GoEast kirjoitti:

        Tämä kiinnostaisi minuakin... Suomessa jo olevat venäläiset ovat joko varattuja tai maatuskoituneet paikalliseen tapaan...

        Joo hyvä on kun sais kunnon keskustelun aiheesta tänne ja useita neuvoja/mielipiteitä ilman että keskustelu menee "riitelyks" Uskoisin että monia asia kiinnostaa. :)


      • Poekamies35

        Joo tuntuu olevan tuo russiancupid.com kans ihme touhua. Ei vastata viesteihin, jos jotain tulee niin ne on feikkiprofiileja. Oon tehny jo parista kymmenestä epäilyttävästä ilmoituksen ja suurin osa on poistettu ja ylläpidolta kiitokset. Suurella osalla naisista on kymmeniä maita missä ovat matkustelleet( kukahan lie maksanut😏) Taitavat ettiä raha miehiä vaan...Pitääköhän valkoisen miehen suunnata aasiaan nyt sitten...


      • Anonyymi
        Poekamies35 kirjoitti:

        Joo tuntuu olevan tuo russiancupid.com kans ihme touhua. Ei vastata viesteihin, jos jotain tulee niin ne on feikkiprofiileja. Oon tehny jo parista kymmenestä epäilyttävästä ilmoituksen ja suurin osa on poistettu ja ylläpidolta kiitokset. Suurella osalla naisista on kymmeniä maita missä ovat matkustelleet( kukahan lie maksanut😏) Taitavat ettiä raha miehiä vaan...Pitääköhän valkoisen miehen suunnata aasiaan nyt sitten...

        On itseasiassa melkein globaalimaailman juttu, että naiset matkustelevat paljon jos heillä on siihen mahdollisuus. Varsinkin korkeasti koulutetut naiset matkustavat toisinaan jopa enemmän kuin miehet jos vain rahatilanne sallii. Siksi pelkästään matkustelun perusteella naisen huijariksi tuomitsemisen järkevyys on vähän kyseenalaista. Russiancupid lisäksi Ladadate on ihan hyvä deittisivusto. Toki Ladadatestakin saattaa lyötyä muutamia huijareitakin mutta niin luultavasti löytyy nykyään kaikilta deittisivuistoilta. Tämän takia on syytä olla aina valppaana riippumatta siitä, että mitä deittisivustoa käytät.

        Tuolla on listattu hyviä varoitusmerkkejä huijareiden varalta, myös paljastettu joitakin huijareita.
        https://www.anti-scam.org/warning.html


    • Kokeile mamba piste ru
      Saat valita joko suoraan Venäjältä tai venäjänkielen puhuvia Suomesta. Miljona naista - iso valikoima. ))

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei kukaan täysipäinen tuolta huraskojenmaasta akkaa ota, nähty on että enimmäkseen näitä 5 ruplan emakoita tänne tuo nämä suomalaiset juoppo räkänokat kun kotimaasta ei saa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1689
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1574
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1458
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1435
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1288
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1168
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe