alax?

need help

Eli olen 14 vuotias poika ja kiinnostas tietaa et miten kerron tytolle et haluan olla enemman kuin kaveri?nuorempana:alax oli aika normaalia mutta mielestani aika lapsellista.olen tavannut tyton useasti jo ja hankin tykkaa ilmeisesti minusta.kiitos.

56

7138

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :D.:D.D:

      Kysy että haluaisiko seurustella sun kanssa ?

      • rakkaus vei sydämmestäni

        haluan seurustella pojankaa mut en uskalla kysyy mitä voisin sanoo


      • Anonyymi
        rakkaus vei sydämmestäni kirjoitti:

        haluan seurustella pojankaa mut en uskalla kysyy mitä voisin sanoo

        Rakkaus vei sydämmestäni sano sille sellain vaan kasuaalisti "Alax"


    • vastaus on lumi

      sano että rakstat ^ tykkäät siitä^

    • asiantuntija 1213235

      eiks oo vähän tökeröä mennä sanomaan vaan suoraan et "rakastan sua"

      ehkä helpoiten että "oon miettiny vähän ja haluaisin kysyy et haluaisitko olla ennemmänkin kuin kaveri"

    • Avuliashomppeli

      Oo sillei et "mä oon ajattelu sua tosi paljon ja haluuks olla enemmän?? ;))"

    • nainen18v

      Tosiaan, heti ei kannata mennä möläyttämään, että "Alatko seurustelemaan" tai "rakastan sua", koska tyttö voi mennä tästä vähän hämilleen, eikä osaa vastata. Sillon tulee sullekki paha mieli kun luulet et se ei haluu alkaa. Eli ehdottaisin sanomaan vaikka että "Mä pidän susta enemmän kuin kaverina". Sano se jossain rauhallisessa paikassa kun ootte kahden kesken. Ulkona, auringonlaskussa ehkä. Okei, klisee, mutta tytöt tykkää. Itse siis olen nainen, ja poikaystäväni teki mulle just noin. Nyt takana viiden vuoden onnellinen suhde, eli uskon siis että toimii. :) Paitsi jos se tyttö on vähän sellainen jätkämäinen eikä tykkää hempeilystä, sillon toi ei ehkä toimi, vaan se "mä tykkään susta aletaan olee" on parempi. x3

    • hynghh

      oisko mitään et pyytäisit sit ulos

    • omg-tyyppi003

      no esim nii että olet kahdestaa tytön kanssa jossain tilanteessa ja kerrot hänelle silloin, sanot vaikka näin haluaisin olla enemmän kuin kaverisi koska olet mielestäni söpö nii silloin tyttö tykkää sain itse pojan samalla tavalla olen nyt 19 ja olen ollut sen pojan kanssa jo 2 vuotta! ♥

      • kysymys

        yksi poika sanoi mulle alax vaan oon jo yhes toisen kaa ja toinen tuli mustasukkaseks et mitä voisin vastaa koska sen kenekaa seurustelen on mun luokal mut on mua vuoden vanhempi


      • 102735

        Mitä teen jos ihastus kysyy alax mutta en voi vastata joo koska muut pojat nauraa ja pilkkais mua loppu elämäni?


      • jsjsvskdvdndvsldvdlvdvl

        Ei siinä mitään häpeämistä ole


      • Anonyymi
        102735 kirjoitti:

        Mitä teen jos ihastus kysyy alax mutta en voi vastata joo koska muut pojat nauraa ja pilkkais mua loppu elämäni?

        Niin ei olekaan


    • Joku random

      Ei ehk noi kannata kosk sillo tyttö luulee et katot ulkonäön perusteel??

    • 5 luokkalainen poika

      Voiks te jeesii? Oon 11-vuotias poika ja täytän helmikuus 12. Aloin eilen seurustelee yhen meijän koulun tytön kaa, josta olen tykännyt esikoulusta lähtien. Mut nyt pelkäänki että koko juttu on feikki, ja kertoo joku kaunis päivä et koko juttu oli pilaa. :( Kyl se varmaa on tosissaan, mutta se ei haluu et muut kun sen paras kamu tietää siit. Esim. tänään olin koulussa kävellen, ja kerkesin lähtee vähä enne sitä. Sit se vaa menee ohi eikä viittii ees oottaa, et mentäis samaa matkaa. Mitä kantsiis tehä, et tietäis, onks koko juttu vaa joku järjetön pila, vai onks se tosissaan?

      • V:__________

        Ei tossa iässä yleensä ole kovinkaan vakavia suhteita. En usko että tosissaan haluais kuitenkaan alkaa sun kans. En toki tiedä, voihan se olla että hän tykkää susta oikeasti, mutta mä suosittelen että ainakin sinne ylä-asteelle odotat.


      • 5 luokkalainen poika
        V:__________ kirjoitti:

        Ei tossa iässä yleensä ole kovinkaan vakavia suhteita. En usko että tosissaan haluais kuitenkaan alkaa sun kans. En toki tiedä, voihan se olla että hän tykkää susta oikeasti, mutta mä suosittelen että ainakin sinne ylä-asteelle odotat.

        Ok. Kiitti, taidan oottaa sit ylä-asteelle. PS. Ei ollu joo näyttävästi tosissaan ku jätti mut. :( Ja sen takii et sen yks kaveri kerto sil et muka MINÄ en haluis ol sen kaa enää, koska hän on ad hd!


      • Jogu123
        V:__________ kirjoitti:

        Ei tossa iässä yleensä ole kovinkaan vakavia suhteita. En usko että tosissaan haluais kuitenkaan alkaa sun kans. En toki tiedä, voihan se olla että hän tykkää susta oikeasti, mutta mä suosittelen että ainakin sinne ylä-asteelle odotat.

        Mää kuulosta varmaa iha noobilt :D kaikki tän ikäste o vaa semmosii et niingu seurustellaa, mut se o enemmä semmost henkist, eikä mitää fyysist. PS. tiedän kyl yhe poja mikä o 4 luokal ja ne oli pusi pusi


    • Hansku98

      Moi mulla on toi sama ondelma yhen meidän koululaisen pojan kaa mä haluisin olla sen kaa enemmän kuin kaveri mut en tiiä miten sen sanoisin järkevästi sille pojalle ps: oon kolmetoista vuotias tyttönen ;D

    • Amanda h

      saisinko minäkin neuvoa tää menee sitten taas ihan toisin päin, mutta olen 13.v tyttö ja tykkään medän luokkalaisesta pojasta ja olen kuullut että hän tykkää minusta , mutta huhut on huhuja yleensään joten en voi luottaa siihen että tunteeko hän samoin. meillä on hauskaa tunneilla ja ulko puolellakin miten voin kertoa että pidän hänestä ja haluaisin olla hänen tyttöystävä ja ps minulla ei ole rohkeutta sanoa hänelle tätä

      ja kun pyysin yhdeltä meidän luokkalaiselta tytöltä että miten kertoisin hänelle tästä ja sitten hän näytti miten itse tekisi tämän ja sitten hän lähetti ihastukselleni että: tykkään sust.

      • pontela

        Ootko Piikkiöst? :)


    • Hoppupoppu

      Moi seurustelen yhen tyypinkaa

    • Mietteliäs:)

      Miten kertoisin yhelle pojalle tykkääväni siitä ? :oo Sekin ehkä tykkkää musta, mutta ei voi tietää.. :) Oltiin joskus yhdes , mut jätti mut ja nyt vaan uusiks :DD Auttakaa ! Miten kerron sen ? :))

    • Deadmau5_Boss

      Kävelet sitä kohti takaapäin, koputat selkään ja sitten kun se kääntyy sanot: Surprise Motherfucker. Jos se ei vastaa heti se on sun ikuisesti :>

    • Mietteliäs:)

      :DD

    • Apua tarvitseva!

      Auttakaaa mua! Olen ihastunut yhteen meidän koulussa olevaan poikaan. Hän on sanonut, että tykkää minusta ja minä pidän hänestä. Hän sanoi myös ettei voisi elää ilman mua, mutta välillämme ei ole vielä mitäään vakavaa. Mitä voisin sanooo tälle pojalle? Olen yläasteella ja poika on rinnakkaisluokallani. Jonain päivänä poika on aivan ihana ja toisinaan hän ei juttele mulle ollenkaaan. Mistä voisimme jutella? Ja miten voisin sanoa hänelle siise ttä haluan olla enemmän kuin kaveri? Kiitos jo etukäteeen:)

    • apuaaaaaaa!!!

      Oon 13 v tyttö ja olen palavasti ihastunut. Kerroin sen pojalle viestillä ja hän kertoi että tuntee samoin. Hän on yrittänyt kysellä että haluunko olla enemmän kuin kavereita. En oikein osaa vastata sillä minulla on huonoja muistoja seurustelusta. Silloin poika pyysi minua vain koska hänen kaverinsa pakottivat ja kolmen kuukauden "seurustelun" jälkeen hän pisti poikki ja sanoi että ei tykkääkkään minusta

      • siis niin tidän tunteen

        Siis niin normaalia poikaa... mut mun ongelma on että yksi meidän luokkalainen poika on lätkässä muhun. ja kahden kuukauden ajan olen saanut alax viestejä. olen aina vastannut että en mutta hän on lähettänyt muutaman kerran muille tutöille. mutta minä ihan normaalina tyttönä koulussa vain flirttailen kaikki en ikäisteni poikien kanssa näki kuka tahansa olen sii 14. myös kerran kun se poika näki joka oli minuun lätkässä. pusaili (suutelin) yhden pojan kanssa joka oli hänen ystäviään. ja olin myös suudellut hänenkin kanssaan vaikka emme olleet yhdessä mutta tytöt saavat tehdä mitä haluavat ja pussata toisten poikien kanssa vaikka kaikki muut pojat olisivat tyttöön lätkässä. Tässä esimerkkejä poikien huomion herättämisestä jos tahtoo pojan huomion. ja flirttailu on sallittu.


      • heppafani_100
        siis niin tidän tunteen kirjoitti:

        Siis niin normaalia poikaa... mut mun ongelma on että yksi meidän luokkalainen poika on lätkässä muhun. ja kahden kuukauden ajan olen saanut alax viestejä. olen aina vastannut että en mutta hän on lähettänyt muutaman kerran muille tutöille. mutta minä ihan normaalina tyttönä koulussa vain flirttailen kaikki en ikäisteni poikien kanssa näki kuka tahansa olen sii 14. myös kerran kun se poika näki joka oli minuun lätkässä. pusaili (suutelin) yhden pojan kanssa joka oli hänen ystäviään. ja olin myös suudellut hänenkin kanssaan vaikka emme olleet yhdessä mutta tytöt saavat tehdä mitä haluavat ja pussata toisten poikien kanssa vaikka kaikki muut pojat olisivat tyttöön lätkässä. Tässä esimerkkejä poikien huomion herättämisestä jos tahtoo pojan huomion. ja flirttailu on sallittu.

        Yks mun luokan poika on muhun lätkässä ja en pidä siitä yhtään.
        Sit se aina lähettelee mulle moi alax


    • tytö

      Mä oon tyttö ja tytöt huomas jos poikatykkää hänestä. Ensanoisi mitään koska voisitte vaikka laittaa tekstari et voitko tulla jonnee ja puhutte siek

    • 13vpoju

      Mul on taas sellane ongelma et rakastan tyttöä mutten uskalla sanoo mitään tällästä ftf...:(

    • pussyhunter-69

      :Dlaita dickpic

    • 12V.poika

      Mitä mun pitäis tehdä? Oon ihastunut ja se tyttö johon oon ihastunut tietää että tykkään hänestä. Mutta hän ei tykkää miusta. Kuinka saan hänet "tyttöystäväksi"?

    • JKLOBNMuHGVVhGGG

      Whattup MOTHERFUCKER

    • "lähekkö leffaa"
      jos lähtee nii mainitset siellä asiasta, kannattavampaa ku se todennäkösesti arvaa pyynnöstä jo koko homman et ei siellä enää tuu yllätyksenä. -->ei oo enää iha nii hämmentyny siellä ku on ehkä ajatellu jo asiaa

    • Noinsevaanmenee

      Tunteita ei todellakaan kannata mennä suoraan päin naamaa kertomaan, säikäytätte vaan sen tunteiden kohteen :D Eikä suhdetta aloteta kysymällä:"alakko", vaan ensin tapaillaan ja kun ollaan molempien mielestä tarpeeksi tapailtu, nii sovitaan yhdessä että seurustellaan virallisesti.
      Kaikkein hienovaraisin ja fiksuin tapa osoittaa kiinnostus, on kysyy sitä kiinnostuksen kohdetta ulos.

    • Lssnh

      Kkkkk

    • Kauha-Guru_

      Unohda koko juttu suosittelen.

    • Ahoy

      No.. Itse tein niin että aloin vaa juttelee yhen pojan kaa whatsapis.. Kysy mitä tuli läksyks ja miten päivä on menny ja tälle ihan tavallisiin asioita.. Sitten ala silleekattoo siihen koulus.. Ja ku oot tehny sitä n. Kuukauden niin ala hymyile.. Ensin aika ujosti.. Sitten se toinen tajuaa että jotain on tekeillä.. Sitten jonain päivänä sano vaikka wapis et tää päivä oli tosi tylsä.. Mut onneks mul on sut. En oo ennen uskaltanu kysyy tätä sulta, mut mun on pakko! Alax? Sit jos se vastaa kyllä, nii 👍🏻.. Mut jos se vastaa ei nii kysy miks.. En voi auttaa enempää.. Koska en oo viel suhtees.. Mutta näillä tavoin oon ite edenny..(en oo kyl koskaa kysyny alax😞)

    • HelpmeHelpme

      Auttakaa! Melkein kaikki meiän luokan pojat on lätkässä muhun ja se on tosi ahdistavaa ko saat kokoajan alax lappuja sit ne myös lähentelee ! Oon siis 12

    • Ihmeissään

      Oon 12 vuotias tyttö ja oon ollu yhden pojan kaa kävelyllä kun hän on pyytänyt mut ulos. Kun me oltiin kävelyllä niin me mentiin kotaan ja siellä hän koitti sytyttää nuotion vaikka sato (söpöö). Sitten kun sade loppu niin me käveltiin ja hän otti koivun oksan ja me käveltiin viel vähän aikaa jne. Seuraavana päivänä 09 poika kertoo että tykkää musta ja sano että voi alkaa ja toinen poika joka on 011 sano et haluu naimisiin mun kaa ja kaiken lisäksi mä saan kuulla että 5 mun luokkalaista poikaa tykkää musta. Mitä mä teen

    • Anonyymi

      Alax😂

    • Anonyymi

      ota jarno 69 v hoitoon äläkä hae seuraa ala ikäisitä annoin susta nettivinkin

      • Anonyymi

        Nettivinkin henkilöstä ja aloituksesta vuodelta 2011? :D
        Olet noin 10 vuotta myöhässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nettivinkin henkilöstä ja aloituksesta vuodelta 2011? :D
        Olet noin 10 vuotta myöhässä.

        oot huono trolli aloituksesta on 9 vuotta


    • Anonyymi

      Mitä ihmettä te feikit tällaisista saatte? Opetelkaa noita teidän mielestä nuorisoslangia, kun eihän vaikka nyt tuota alax käytä enää kukaan! 🤣

    • Anonyymi

      Neppaa niitä autoja vielä vähän.

    • Anonyymi

      Oon siis pulassa!!
      Mun luokkalainen poika tykkää must ja sen tietää varmaa koko koulu.😱En tiedä mitä tekisin, koska se on tullut kysymään minulta alax joku 6 kertaa ja aina välkällä.
      En ikinä pysty vastaamaan, koska menen lukkoon kun se vaa tulee yht'äkkii siihe metrin päähä kysyy sitä. Oon kuullut kun sen kaverit aina alkaa vaa kuiskii et "Iske se, nyt on hyvä mahollisuus ku se on viel yksin." Mun yöunet on lähteny koska mietin vaa et mitä se taas huomenna aikoo kysyy. Lisäksi sen isosisko tietää täst meijän säädöstä.🥲Haluaisin vastata sille et tykkään itekki siit, mut sit sen kaverit sais tietää siit. JA SE OIS NOLOO!!
      Oon siis 010 tyttö ja meen just kutoselle.🐺
      Kiitti kaikille jotka haluavat auttaa!!! 🙏🙏🙏

    • Anonyymi

      Multa tänään kysyi poika alax ja oon kymmene ja seki on kymmenen mut mitä mä vastaan sille oon ollu jo pitkään ihastunu siihen ja se muhun T:surkea rakkaudessa

    • Anonyymi

      Kannattaa vaa kysyy alax

    • Anonyymi

      Mitä tarkoittaa alax?

    • Anonyymi

      Miten vastata kysymykseen alax?

    • Anonyymi

      Mitä vastaan kysymykseen alax?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1729
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1644
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1482
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1478
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      1344
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1332
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe