Hiivan hoito

Yllättynyt

Lääkäriltä tuli tieto, että mulla on hiivasienitulehdus. Ostin Gyno-Dakta puikkoja, ja laitoin illalla nukkumaan mennessä yhden sisuksiini. Luulin sen sulaessaan imeytyvän, joten ihmetys oli suuri kun aamulla menin pissalle ja valkoista tavaraa alkoi valua pitkin reisiä. Ei kai sen sitten kuulukaan imeytyä?

2

2847

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helmi

      Ei Gyno-Daktarin imeydy, niin kuin huomasitkin. Olen just tosta syystä itse lakannut Gynoa käyttämästä, ällöttävää!

      Käytän nykyään Canestenia, niitä saa vaikka minkälaisissa ja minkätehoisissa pakkauksissa. Käytän itse salvaa, joka sitten asettimen kanssa ruiskutetaan emättimeen. Salvaa voi myös levittää sormilla häpyhuuliin. Oma hiivani oli joskus niin kova, että häpyhuuletkin oli ihan turvonneet ja arat. Canesten tehosi.

      Huomattavasti siistimpää, ja omasta mielestäni hitosti tehokkaampaa kuin GD. Canestenia voi käyttää, jos vaikka sattuu olemaan kaverilla yötä... On aika noloa herätä ällön lammikon keskeltä vieraassa sängyssä... =)

    • chiib

      Mulla tollaset emätinpuikot ei toiminu. Salva kyllä lievensi kutinaa.

      Sit päätin kokeilla antibioottikuuria. Tuli kaiken maailman sivuvaikutuksia ja kutinakin tuli takas viikossa.

      Jotkut suosittelee hapanmaitotuotteita esim. piimää sekä suun kautta että itse tulehdusalueelle. (en kokeillu tätä itse)

      Viimeisin kokeiluni on 'tea tree oil' (bodyshopista). Pari pisaraa pikkuhousunsuojaan. ja maksaa muistaakseni n.7 euroo.
      Toimii kuin unelma.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1412
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe