nouseva leijona

leijona vai neitsyt?

Hei. Siskoni laski minulle nousevan merkkini joka on leijona. Tahtoisin tietää kuinka hallitseva tuo leijona-merkki on luonteessani, vaikka olenkin syntymäaikani mukaan neitsyt? Eli jos esim katson lehdestä horoskooppini luenko leijonan vai neitsyen?

11

1226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jore

      Ei noita lehtien horoskooppeja kannata lukea, sillä ne eivät mitenkään liity tuohon mainitsemaasi nousevan merkin asiaan.

      Aurinkomerkkisi kylläkin on selvästi näkyvä kun askendentti on Auringon hallitsema. Tosin kannattaa muistaa, että nouseva merkki ja aurinkomerkki ovat eri asia.

    • v-mies,nouseva leijona

      Olet neitsyt.Nousumerkki näkyy ulospäin.Aurinkomerkkisi eli neitsyt on se mitä olet.Nouseva merkkisi on se, miten muut sinut näkevät ja kokevat.Ja kuumerkki kertoo tunne-elämästäsi.Itse olen myös nouseva leijona ja ilmeisesti se näkyy minussa,koska asiasta saa välillä kommenttia.Itse olen huomannut sen lähinnä ylpeytenä,joka ei ole v-miehen leimaavin piirre.Tiedä näistä.Ei astrologiaa tarvitse niin haudanvakavasti ottaa,vaikka se mielenkiintoista onkin.

    • Rem

      Se että olet nouseva leijona voi näkyä monella tapaa. Nousevamerkki on se mikä näkyy ensin vieraille ihmisille, eli minkälaisen ensivaikutelman annat.
      Kun nouseva leijona astuu huoneeseen, kaikki huomaavat hänet. Nousevassa leijonassa on karismaa joka säteilee ulospäin. Olet seurallinen, nautit itseesi kohdistuvasta huomiosta, pidät esiintymisestä, olet kunnianhimoinen, avoin.. Sinulla on lämmin sydän. Materia ja mammona kiehtoo sinua. Saatat olla määräilevä ja itsevarma. ulkoisesti sinulla saattaa olla kiharat hiukset, tai ainakin tuuhea tukka ja sirot kasvonpiirteet.
      Nousevanmerkin piirteet voimistuvat iän myötä, eli jos olet kovin nuori et ehkä vielä tunnista näitä piirteitä itsestäsi kun vasta vanhempana.

      • nousuleo myös

        ..tosin niin rajalla että pyysin astrologi markku manniselta vähän lisä valaistusta askendenttiin, tässä nousu ravun ja nousu leon erot:
        ravulla iho on paksu ja kostea, ruskettuu huonosti, hiuslaatu on VAHVA, rapu nostattaa tunteita (lähiympäristössä vissiin :)) ruumiinrakenne on pykninen

        Leijonan iho on ohut ja kuiva mutta ruskettuu hyvin, hiuslaatu on OHUT (huomaa tämä!!!! vastoin yleistä käsitystä, eikö?) nostattaa innostusta. Ruumiinrakenne atleettinen.

        Hiuksista sen verran että sanotaan tulimerkkien edustajien kaljuuntuvan helpommin kuin esim maamerkkisten.

        No niin, kommentit lähiympäristöstä myös ovat usein selkeyttäviä, sillä vaikutelma minkä annat on tuota nousumerkkiä. Itse olen kuullut huudahduksen " ai, minä luulin että olet varakkaamasta perheestä!!!" heh,
        tai" sulla on niin ylväs ryhti" heh taas!
        ja sen olen kuullut usein että ulkokuori on todella COOL, että ei uskoisi että olet noinkin hauska . Olen muuten myös aurinkomerkiltä neitsyt, ehkä se hauska puoli tulee lähemmässä tuttavuudessa vasta esiin, ja tuo vähän etäisyyttä pitävä ulkokuori pitää tarpeettomat tunkeilijat sopivan matkan päässä :))


      • Rem
        nousuleo myös kirjoitti:

        ..tosin niin rajalla että pyysin astrologi markku manniselta vähän lisä valaistusta askendenttiin, tässä nousu ravun ja nousu leon erot:
        ravulla iho on paksu ja kostea, ruskettuu huonosti, hiuslaatu on VAHVA, rapu nostattaa tunteita (lähiympäristössä vissiin :)) ruumiinrakenne on pykninen

        Leijonan iho on ohut ja kuiva mutta ruskettuu hyvin, hiuslaatu on OHUT (huomaa tämä!!!! vastoin yleistä käsitystä, eikö?) nostattaa innostusta. Ruumiinrakenne atleettinen.

        Hiuksista sen verran että sanotaan tulimerkkien edustajien kaljuuntuvan helpommin kuin esim maamerkkisten.

        No niin, kommentit lähiympäristöstä myös ovat usein selkeyttäviä, sillä vaikutelma minkä annat on tuota nousumerkkiä. Itse olen kuullut huudahduksen " ai, minä luulin että olet varakkaamasta perheestä!!!" heh,
        tai" sulla on niin ylväs ryhti" heh taas!
        ja sen olen kuullut usein että ulkokuori on todella COOL, että ei uskoisi että olet noinkin hauska . Olen muuten myös aurinkomerkiltä neitsyt, ehkä se hauska puoli tulee lähemmässä tuttavuudessa vasta esiin, ja tuo vähän etäisyyttä pitävä ulkokuori pitää tarpeettomat tunkeilijat sopivan matkan päässä :))

        Jaa.. Itse olen nouseva rapu ja nuo kuvaukset eivät pidä lainkaan paikkaansa :)

        ravulla iho on paksu ja kostea (MINULLA ON KUIVA JA OHUT IHO)
        ruskettuu huonosti (KESÄISIN OLEN TUMMANRUSKEA)
        hiuslaatu on VAHVA (MINULLA OHUET JA KUIVAT HIUKSET)
        ruumiinrakenne on pykninen (RUUMIIN RAKENTEENI ON SIRO, OLEN HYVIN HOIKKA JA KESKIMITTAINEN)

        Itsekkin olen syntynyt ravun ja leijonan välillä. Useimmat kartat kertovat minun olevan rapu joten siihen luotan. Myös luonteenpiirteeltäni olen rapumainen, kuvauksesi mukaan muistutan kuitenkin enemmän nousevaa leijonaa.. Outoa.


      • sama
        Rem kirjoitti:

        Jaa.. Itse olen nouseva rapu ja nuo kuvaukset eivät pidä lainkaan paikkaansa :)

        ravulla iho on paksu ja kostea (MINULLA ON KUIVA JA OHUT IHO)
        ruskettuu huonosti (KESÄISIN OLEN TUMMANRUSKEA)
        hiuslaatu on VAHVA (MINULLA OHUET JA KUIVAT HIUKSET)
        ruumiinrakenne on pykninen (RUUMIIN RAKENTEENI ON SIRO, OLEN HYVIN HOIKKA JA KESKIMITTAINEN)

        Itsekkin olen syntynyt ravun ja leijonan välillä. Useimmat kartat kertovat minun olevan rapu joten siihen luotan. Myös luonteenpiirteeltäni olen rapumainen, kuvauksesi mukaan muistutan kuitenkin enemmän nousevaa leijonaa.. Outoa.

        moi!
        mitä tarkoitat että olet synt leijonan ja ravun välillä, tarkoitatko aurinkomerkkiä vai just tuota nousumerkkiä?
        tiedän ja tunnen myös nousurapuja joihin edellä lähettämäni kuvaus ei sovi alkuunkaan..rusketus sun muut, paitsi että tukka näillä nousukkailla on kadehdittavan :) vahva (itsellä pari karvaa ristissä..)

        kirjoitit että useimmat kartat kertovat sinun olevan rapu, kyllähän tuon saat aivan tarkalleen selville jos aika ja paikka on tarkasti tiedossasi, minä sen sijaan en, vaan jään killumaan kahden vaiheille minuutin aikaerolla (huom. synt aikojen pyöristys "ennen vanhaan" - nykyisin ei pyöristellä, tarkistettu sairaalasta :))........niin ja tietty sairaalan kello voipi käydä jokusen minuutin etu/taka-aikaa (jaaaa-a, tässä taitaa aurinkoneitsyt nyt saivarrella !!!)


      • Rem
        sama kirjoitti:

        moi!
        mitä tarkoitat että olet synt leijonan ja ravun välillä, tarkoitatko aurinkomerkkiä vai just tuota nousumerkkiä?
        tiedän ja tunnen myös nousurapuja joihin edellä lähettämäni kuvaus ei sovi alkuunkaan..rusketus sun muut, paitsi että tukka näillä nousukkailla on kadehdittavan :) vahva (itsellä pari karvaa ristissä..)

        kirjoitit että useimmat kartat kertovat sinun olevan rapu, kyllähän tuon saat aivan tarkalleen selville jos aika ja paikka on tarkasti tiedossasi, minä sen sijaan en, vaan jään killumaan kahden vaiheille minuutin aikaerolla (huom. synt aikojen pyöristys "ennen vanhaan" - nykyisin ei pyöristellä, tarkistettu sairaalasta :))........niin ja tietty sairaalan kello voipi käydä jokusen minuutin etu/taka-aikaa (jaaaa-a, tässä taitaa aurinkoneitsyt nyt saivarrella !!!)

        Eli olen aurinko oinas. Nousevamerkkini on useimpien karttojen mukaan rapu, erään toisen nettisivun kartan mukaan nousevamerkkini on leijona. eli olen syntynyt juuri siinä ravun ja leijonan välillä jolloin nousevamerkki vaihtuu. Minullakin on kyse parista minuutista.


      • sama
        Rem kirjoitti:

        Eli olen aurinko oinas. Nousevamerkkini on useimpien karttojen mukaan rapu, erään toisen nettisivun kartan mukaan nousevamerkkini on leijona. eli olen syntynyt juuri siinä ravun ja leijonan välillä jolloin nousevamerkki vaihtuu. Minullakin on kyse parista minuutista.

        heps!
        olet siis "sielunkumppani" lähes! Mua itseäni on harmittanut tuo rajalla oleminen niin vietävästi!
        Nousumerkki leijonassa olisi mulla ainoa tulipitoinen juttu muuten hyvin maa- ja vesipitoisessa kartassa, ja todennäköisesti se leijona onkin. Rapu kyllä tuntuu tutulta monessa kohdassa mutta johtuu varmasti myös kuumerkistäni joka on kaloissa, eli se tunnepitoisuus olisi lähinnä sieltä kotoisin. Mieheni on muuten myös aurinko-oinas , nousuleijona. Hänelle tuo nousumerkki varmasti tulipitoisessa kartassa tuntuu aivan luontevalta, mulle se tuotta lähinnä ristiriitaisen olemuksen, näin sen koen.

        Niin kirjoitit olevasi siro, ohuthiuksinen ja helposti ruskettuvaa tyyppiä, siis jotakuinkin samaa kaliiperia kuin minä (tosin olen pitkä). Samainen astrologi muuten on kirjoittanut kirjassaan, että rapu-kauris nousumerkkeinä aiheuttavat eniten "päänvaivaa", sillä rapunousuinen voi olla yllättävän kaurismainen (siro, suorastaan luiseva jne) ja taas kaurisnousuinen oikea lihavuuden perikuva. Otapa näistä sitten selvää.. :))

        MInä henk.koht koen täysin vieraaksi leijonan esiintymishalun ja yleisön tarpeen ja sosiaalisuuden, täysin käsittämätöntä! Ravusta taas jonkin verran vieraalta tuntuu jonkinlainen menneen ajan palvonta ja vanhassa roikkuminen, keräilyvimma ja nämä paljon mainostetut ruoanlaittotaidot ja yliäidillisyys suorastaan.

        ja toisaalta : miten voisin olla naimisissa noinkin tulimerkkisen miehen kanssa, jos itsestäni puuttuisi täysin tulielementti??
        .....no, menipäs pitkäksi tämä pohdiskelu taas, pöh!

        Hyvää kesää sinulle !!


      • Rem
        sama kirjoitti:

        heps!
        olet siis "sielunkumppani" lähes! Mua itseäni on harmittanut tuo rajalla oleminen niin vietävästi!
        Nousumerkki leijonassa olisi mulla ainoa tulipitoinen juttu muuten hyvin maa- ja vesipitoisessa kartassa, ja todennäköisesti se leijona onkin. Rapu kyllä tuntuu tutulta monessa kohdassa mutta johtuu varmasti myös kuumerkistäni joka on kaloissa, eli se tunnepitoisuus olisi lähinnä sieltä kotoisin. Mieheni on muuten myös aurinko-oinas , nousuleijona. Hänelle tuo nousumerkki varmasti tulipitoisessa kartassa tuntuu aivan luontevalta, mulle se tuotta lähinnä ristiriitaisen olemuksen, näin sen koen.

        Niin kirjoitit olevasi siro, ohuthiuksinen ja helposti ruskettuvaa tyyppiä, siis jotakuinkin samaa kaliiperia kuin minä (tosin olen pitkä). Samainen astrologi muuten on kirjoittanut kirjassaan, että rapu-kauris nousumerkkeinä aiheuttavat eniten "päänvaivaa", sillä rapunousuinen voi olla yllättävän kaurismainen (siro, suorastaan luiseva jne) ja taas kaurisnousuinen oikea lihavuuden perikuva. Otapa näistä sitten selvää.. :))

        MInä henk.koht koen täysin vieraaksi leijonan esiintymishalun ja yleisön tarpeen ja sosiaalisuuden, täysin käsittämätöntä! Ravusta taas jonkin verran vieraalta tuntuu jonkinlainen menneen ajan palvonta ja vanhassa roikkuminen, keräilyvimma ja nämä paljon mainostetut ruoanlaittotaidot ja yliäidillisyys suorastaan.

        ja toisaalta : miten voisin olla naimisissa noinkin tulimerkkisen miehen kanssa, jos itsestäni puuttuisi täysin tulielementti??
        .....no, menipäs pitkäksi tämä pohdiskelu taas, pöh!

        Hyvää kesää sinulle !!

        En tiennytkään että ulkonäkö voisi mennä ristiin, niin että ulkonäkö saattaa tulla myös laskevastamerkistä eli minulla kauriista. Jännää!
        Itsekkin olen välillä todella ristiriitainen, kartallani on eniten tuli merkkejä ja muutamia ilma ja vesi merkkejä. Maata kartallani ei ole lainkaan.
        Tulinen oinas ja vesi merkki nousumerkkinä saa minut välillä ihmettelemään itseäni. Minussa on paljon rapua joka pehmentää oinaan tulisuutta. Olen vanhemmiten huomannut että minusta on tullut hyvinkin huolehtiva, äidillinen. Ennen noita piirteitä ei minussa pahemmin ollut. Vesi on näköjään minulla hiukan lieventänyt tulen roihuamista :)

        Aurinkoista kesää myös sinulle!


    • vielä kysyn

      hei, kun sinulla on samat merkit nousu ja aurinkomerkkeinä kuin minulla, niin kysyisin vielä että kuinka innokas olet esiitymään ja ylipäätään tuomaan itseäsi leijonamaisesti esille?? vai pistääkö neitsykkä hanttiin ja pysyisit mieluummin taka-alalla kuin parrasvaloissa?

    • Nena...

      Entäs kun Venus on Leijonassa...mitä se tarkoittaa...? Miten vaikuttaa...?

      Itse Neitsyt...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      58
      5841
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3697
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1968
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1789
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1199
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      967
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      52
      962
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe