Homona pieksämäellä

Ukko-90

Minne kannattaa mennä ja tulla jos muut saman henkiset kiinnostaa pieksämäellä?? Voiko täällä lähestyä kundeja suoraan kadulla?? Onko kerhoja tai muuta toimintaa??

53

2659

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äksönitär

      ei kannata välittää näistä suomi24 kommenteista,vaikka kysyisi mitä niin aina saa vittuilut vastaukseksi.
      Ole reilusti oma itsesi äläkä välitä negatiivisista kommenteista.Itse tunnen joitakin homomiehiä ja he ovat todella ihania ihmisiä,minulle ei kuulu kenenkään seksielämä.
      Kyllä se sopiva partneri sattuu kohdalle kun on sattuakseen,ei se aina niin helposti löydy tältä enemmistöväestöltäkään
      Jos ei täällä ole paikkoja niin luulisi kuopiossa ja jyväskylässä olevan?

      • xcv

        Jep, Kuopiossa riittää kavereita.


    • lööv

      Kannattaa tulla tänne Suonenjoelle täällä on kaikki homoja.

      • PersK?

        Homostelu on in


      • 16+10

        Suonenjoelta tullut paljon kaksosia joista toinen tai molemmatkin homoja.


    • skriik

      Lepakoita täältä löytyy ainakin muutaman ihmisen verran. Homoista en tiedä, kun en hirveästi tunne porukkaa

    • tekeeksHomoks

      Tekeeks se kerta homoks jos vaikka harjoittelee kaverin KAA naisen puuttuessa?

      • Hetero 1

        Kerran homo, aina homo. Niin kovaa puutetta ei tule, että hetero edes harjoittelisi kaverin kanssa.


      • hetskuliini
        Hetero 1 kirjoitti:

        Kerran homo, aina homo. Niin kovaa puutetta ei tule, että hetero edes harjoittelisi kaverin kanssa.

        Mistä tietää mille meisseli maistuu jollei koklaa.? Ei kerta homox tee, vaan tietoiseksi suuntauksesta.


      • Hetero 1
        hetskuliini kirjoitti:

        Mistä tietää mille meisseli maistuu jollei koklaa.? Ei kerta homox tee, vaan tietoiseksi suuntauksesta.

        Yäk. Oksettaa koko ajatus. Pitäkää vaan te homot keskenänne "hauskaa" ja jättäkää heterot rauhaan.


      • Ole yksinäsi
        Hetero 1 kirjoitti:

        Yäk. Oksettaa koko ajatus. Pitäkää vaan te homot keskenänne "hauskaa" ja jättäkää heterot rauhaan.

        Hetero 1: Kukaan ole sinua edes pyytänytkään!


    • homo54vee

      Olen laittanut mtv3 textikanavaan ilmoitusta ja löytänyt partnereita.On pieksämäkeläisiä homoja,mutta harva kaapista ulos uskaltaa.Kuten ei minunkaan työtoverit tiedä.

    • ikäRajaa

      Avaajahan on vasta 83v. Siinäkin iässä on yks lysti, toi suuntaus.

    • binuori

      On täällä myös meitä bihenkisiä nuoria parikymppisiä, mutta kuten tälläkin palstalla tulee ilmi niin Pieksämäellä ollaan niin vanhanaikaista, aggressiivista ja epäluuloista porukkaa, että turpaas saat jos uskallat väittää olevas muuta, kuin hetero. Siksi minä ja pari muuta bihenkistä mies ja naisystävääni emme uskalla missään julkisissa paikoissa osoittaa seksuaalista suuntaamme. Lähinnä aikaa tulee vietettyä koodi-, herkku- ja livechatissa. Joskus tullut vastaan noissa chateissa myös heteroita jotka esittävät bi tai gay ihmistä, mutta paljastavat itsensä lopulta kysymällä liikaa yksityisasioita tai esittämällä kysymyksiä liittyen henkilötietoihin. Mitä te edes hyödytte siitä, että saisitte kiinni jonkun gayn? Aloitatte homo/bivainot samaan tapaan, kuin keskiajalla vainottiin ihmisiä noituudesta? Barbaarit.

    • naisen näkemys

      homomiehet on paljon ihanampia,kuin tavalllisemmat ÖRKKI MIEHET joilla ego isompi kuin housun sisällys

      • Hetero 1

        Niin, homoillahan on naisen näkemys!!!!!


      • Sauli*Jyrki
        Hetero 1 kirjoitti:

        Niin, homoillahan on naisen näkemys!!!!!

        En tiiä, en oo jutellu kenenkään naisen kanssa ainakaan niin et muistasin.


      • Anonyymi

        Niin mutkun eihän sen koolla ole väliä kunhan miehellä vaan on rahaa ja Mersu alla. Näinhän ne naiset usein väittää.


    • uusi kaupungissagay

      Kokeilin duunin jälkeen koodi-chatista löytää Pieksämäeltä gayseuraa, mutta sieltä tuli heti yks immeinen joka alkoi oikein arvuuttelemaan henkilötietoja. Ei herätä oikeen luottamusta tuollane touhu. Muutan tällä menolla takasin isompaan kaupunkiin. Siellä ei arvuutella ihmisen nimeä yms. Hyvin moni gay ja bi ihminen pysyttelee kaapissa ja esittää heteroa julkisesti. Entäs sitten kun chateissakin aletaan pelkäämään oman yksityisyyden puolesta niin mistä sitten seuraa etsit?

      • Matskuboyy

        Minkä ikäinem olen minä pieksämäeltä ja voitais tulla juttuun olen itse 12v


      • Anonyymi
        Matskuboyy kirjoitti:

        Minkä ikäinem olen minä pieksämäeltä ja voitais tulla juttuun olen itse 12v

        Laitoit ton 2017 mut eks oo nyt 17 ja jos haluut olla nii voisin oon 13v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitoit ton 2017 mut eks oo nyt 17 ja jos haluut olla nii voisin oon 13v

        Itekki oon 13 jos haluut voitas tapaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitoit ton 2017 mut eks oo nyt 17 ja jos haluut olla nii voisin oon 13v

        mun snäppi on jeesjuuh mee addaa


    • Koppelimies

      Ota homo rohkeasti yhteys . Jos haluat peppuseksiä jos vankilataustani ei haittaa. tykkään olla ottavampi osapuoli
      0469363612 Riku P

    • 78jgu

      Löylykauhan sinä saat perseesees! ! Herraisä

    • Parhaatajat

      Oho oho. Vai se pitää nykyään seura suomi24stä metsästää... mites nyt rikupojalla on alkanu miesmarkkinoilla nuin heikosti menemään? Toista oli ennen... sitä vedettiin homoringissä koko porukka toisiamme vuoronperään peppureikään. Riku oli aina pääjehuna mutta eniten hän nautti siitä kun hänelle annettiin kyytiä. Ja uutta kokeilijaa tuli mukaan minkä ehti. Voi niitä vanhoja hyviä aikoja...

      • Anonyymi

        Junako puksutti, kuka oli konnari.


    • yhtäänhomoa

      Kyllä voi, anna perseen soida. Aloitus oli provo .

    • Hintikkahomo

      Nams

    • Need_I_Say_More_

      Tänään näin Pieksämäen vesi Oy:n pakettiautoa ajavan miehen jolla oli päällä pinkki T-paita jossa luki isoilla kirjaimilla GAY.

    • Anonyymi

      Okei mut haluuks joku olla?

      • Anonyymi

        no siis voisiha mä mink ikäne oot


    • Anonyymi

      Toki voi suoraan kadulla lähestyä ...nyrkkiä. tulee moukari nokkaan.

      • Anonyymi

        Jokainen saa olla mitä on. Mitä tuosta höpöttämöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen saa olla mitä on. Mitä tuosta höpöttämöön.

        AAH ISOA PARRUA PEPPUUN


    • Anonyymi

      No ei kadulla. Eihän muutkaan sillee toimi.

    • Anonyymi

      Rapatut on varma mach

    • Anonyymi

      Mitä toisille kuuluu miten ja kenen kanssa bylsii.

    • Anonyymi

      Onko tulossa pride tapahtumaa kesäll?

    • Anonyymi

      Kadulla lähestyminen kannattaa. Kesäasukkaana voin sania, että harvalla paikkakunnalla on käynyt niin hyvin flaksi kuin täällä.

    • Anonyymi

      Mistä tunnistan kadulla homppelin.

      • Anonyymi

        Kokeile uutta Beats ravintolaa.


      • Anonyymi

        Kun pysähdyt näyteikkunan eteen ja katsot sitä tarkkaan.....noon sieltä se pikku hiljaa alkaa kuva paljastua.


    • Anonyymi

      Tahinlammella ensi pe on g ja H miesten kokoontumisajot, ns. perään ajot.
      Tule yksin tai kimpassa. Omat liukkarit mukaan ja kumit myös jos ei halua luomuna.

      • Anonyymi

        Se Halttusen poika oli sinne asemasillalla menossa. Housut oli valmiiksi polvissa.


      • Anonyymi

        TULOSSA OOOOOOONNNNNN.


    • Anonyymi

      Jos joku ettii parii menkää äddää mut snäpis mun snäppi on jeesjuuh

    • Anonyymi

      "Homona Pieksämäellä"... hmmm. Tässäpä olisi reality-sarjan ainesta.

    • Anonyymi

      Kierrä kaukaa

      • Anonyymi

        HOMONA ON HELPPO OLLA;AINA TUNTUU JA REIKÄ NOLLA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HOMONA ON HELPPO OLLA;AINA TUNTUU JA REIKÄ NOLLA.

        EPÄILEN ETTÄ TUO RIKU RÄNNÄRISSÄ ON HOMO.OTIN SILTÄ WC:SSÄ SUIHIN NIIN SE MAISTU IHAN TAKAPUOLELLE .


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1779
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1694
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1525
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1521
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1508
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1395
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1371
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1202
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1135
    Aihe