samsung galaxy mini

thumpelo

mites tuossa saa navigoinnin pelaamaan?

59

1883

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fbfgbfbgf

      sorry ei ole tuota puhelinta(ehkä vielä) onko siin muistikortti valmiina,onko muuten hyvä puhelin ja paljon maksoit,näky gigantissa olleen 135e

      • Pööde

        Galaxy mini2 gt-s6500 mitä ne nastat on joita takakansi painaa sivulla virtanapin puolella 2 kpl. Multa puuttuu toinen


    • thumpelo

      on 2gn. iha näpsäkkä ja toimiva peli.yllätti kyl positiivisesti.
      130e maksoin.

    • tyytyväinen.

      110 maksoin...kannattaa seurata hintoja.

      Resoluutio ei ole paras mahdollinen mutta minua ei haittaa ollenkaan. Nopea käyttöliittymä

      Onneksi en ostanut Nokiaa.

      • SAMSUNG Saa Koskea

        misä ostit ton tuuris makso? 149e!


      • hintojen seuraaja

        misä ostit ton keskisellä oli 149e oon ostamassa saisin sen mut ei oo varastos missää kaupois ei oo sitä on kuulemma nii hyvä : )


      • zo
        hintojen seuraaja kirjoitti:

        misä ostit ton keskisellä oli 149e oon ostamassa saisin sen mut ei oo varastos missää kaupois ei oo sitä on kuulemma nii hyvä : )

        ostin DNA.lta 99e


    • saaperi1

      ei oo navigointia tietääkseni. niinkuin ei ole galaxy s:ssäkään

    • asssaaaa

      mistä sait halvimmalla? yhessä kaupassa oli 109 mutta kympin toimituskulut ja markantalossa yht. 118e

    • www.huuto.net

    • haaaaalllllloooooooo

      onko samsung galaxy mini hyvä kaikki sanoo sitä hunoks?

      • kestävä?

      • SAMSUNG GALAXY MINI

        se on hyvä tänää käytii äitee kans tuuris ja myyjä sano et ne on tosi hyviä oli kaikis kaupois menny nii hyvi et varastos ei ollu enää


      • dsfuafasdkg

        on


    • NeDDu

      Onko galaxy minissä keskustelu näkymää tekstiviesteissä ?:)

    • samsiungomistaja

      Mikä on keskustelunäkymä?

      Siinä on sellaiset eriväriset (muistaakseni) puhekuplat joka viestille.

    • akeoo

      Kyllä siinä on keskustelu näkymä

    • NeDDu

      Kiitos paljon!:))

    • xxcjuhy

      Dna-liikkeestä ostin samsung galaxy minin 99e.

    • arnip

      Mitenköhän Galaxy ministä saa esille viestit, jotka ovat Luonnoksina????

      • kestävä?

        en tiiä


    • --------------------

      mulla on samsung galaxy mini gt-s5570 kun kytken sen koneeseen, ei tapahdu mitään, haluun lisätä musiikkia

      • gio gio

        mulla on samsung galaxy gio ja on sama ongelma :( se on vissiin kaikis samsungeis. se rupeaa vaan lataamaan.


    • utiip

      Mistä näkee tiedot mitkä sovellukset/ohjelmat käyttää nettiä/tiedonsiirtoa? ettei tuu yllätyksiä puhelinlaskussa...

      • datat poies pieltä.

        Asetukset/langattomat toiminnan ja verkon asetukset/matkapuhelinverkot ja sieltä ruksit pois pakettidatasta ja dataverkkovierailuista, paitsi saunalahden kiinteähintaisissa 3g liittymissä.


    • sebasian

      todlla hyvä puhelin kannattee ostaa dna.aasta maksaa vain 24 euroa..

    • osku

      kattokaa siitä käyttöohjeen takasivulta siinä on ohjeet miten netistä saa ladattua ohjelman koneelle nii sitte voi siirtää musiikkia,kuvia,videoita ja yms

    • t

      voisitteko kertoa kannattaakko tätä ostaa vai ei???

      • joku vaan

        Ei missään nimessä kannata ostaa. Näyttö on aivan surkee, näppäimet liian pienet, google playn teksteistä ei saa selvää koska on nnii pientä tekstiä yms,yms,yms. Ihan mikä tahansa kuin sg mini gts5570


    • idiootti123

      miten voin nähdä videoita joita olen ottanut? xd

      • Galleriastahan ne.

        Oletetaan että olet onnistunut kuvaamaan videon:
        1. Aukaisemalla puhelin ja simmut.
        2. Menemällä videogalleriaan.
        3. Etsimällä videon.

        Jos on ongelmia niin lue ohjeet netissä, on kattavat.


    • Nektariini

      1. Onko tässä Minissä sisäiset valikot suomeksi?

      2. Onko mahdollista kirjoittaa tekstareita hyvin suomeksi (ennakoiva tekstinsyöttö suomenkielellä)

      3. Onko saatavilla suomenkieliset käyttöohjeet?

      4. Mahdollisuus käydä Facessa, lukea sähköposteja, googlettaa ja onko karttapalvelua?

      • erwerre

        1. On
        2. On
        3. Tähän en osaa sanoa, netistä varmaankin ainakin löytyy
        4. On


      • Nektariini
        erwerre kirjoitti:

        1. On
        2. On
        3. Tähän en osaa sanoa, netistä varmaankin ainakin löytyy
        4. On

        Kiitos! Nuo jo melkein riittää minulle. Minulla on ollut tässä jo kaksi paljon kalliimpaa älypuhelinta, joista hieno Eriksson ei enää mennyt päälle (virtanappulaan jokin vika, pitää yrittää korjauttaa jos ei huippukallista) ja ihan uudessa hienossa Nokiassa ääni häipyy vähän väliä ja välillä on kosketusnäyttö jumissa, milloin ei voi tehdä mitään. Tämäkin luuri lähtee huoltoon huomenna, onneksi on takuu voimassa. Suututtaa vain, kun kovan työn jo olin tehnyt laittamalla sinne hyvät aloitusnäytöt yms. Ja sitten tiedän, että eihän noissa korjaamoissa muuta yleensä osata tehdä kuin tyhjentää kaikki ja ajaa ohjelmalla läpi kerran. Jos vielä vikaa, vaadin toista konetta riittävän painokkaasti.

        Katsotaan nyt, miten tämä toimii. Ainakin on paljon edullisempi.


      • 114
        Nektariini kirjoitti:

        Kiitos! Nuo jo melkein riittää minulle. Minulla on ollut tässä jo kaksi paljon kalliimpaa älypuhelinta, joista hieno Eriksson ei enää mennyt päälle (virtanappulaan jokin vika, pitää yrittää korjauttaa jos ei huippukallista) ja ihan uudessa hienossa Nokiassa ääni häipyy vähän väliä ja välillä on kosketusnäyttö jumissa, milloin ei voi tehdä mitään. Tämäkin luuri lähtee huoltoon huomenna, onneksi on takuu voimassa. Suututtaa vain, kun kovan työn jo olin tehnyt laittamalla sinne hyvät aloitusnäytöt yms. Ja sitten tiedän, että eihän noissa korjaamoissa muuta yleensä osata tehdä kuin tyhjentää kaikki ja ajaa ohjelmalla läpi kerran. Jos vielä vikaa, vaadin toista konetta riittävän painokkaasti.

        Katsotaan nyt, miten tämä toimii. Ainakin on paljon edullisempi.

        Galags. Mini puhelin on siitä hyvä kun on halpa ja siinä toimii viber ohjelma jolla voi soittaa pelkällä nettimaksulla esim..dna3,66/kk ilmaisia puheluja sekä tekstareita. Sekä kuvaviestejä toimii siellä missä netti yleensä eli melkein kaikkialla ja jos on korvessa niin sitten soitan normaalin puhelun


    • hhigfhjy344

      Miten ko. puhelimeen saa adobe flash playerin?

    • kokeiltu

      "1Miten ko. puhelimeen saa adobe flash playerin?"

      Ei saa.

      • Samsung Gio ICS 4.0.4

        Kyllä saa kun jaksaa/osaa ettiä ja asentaa ;D


    • samsung galaxy MINI

      itse ostin puhelimen joku aika sitten, ihan jees on paitsi akku menee nopeasti. ihan hyvä kamera, videokuva saisi olla hieman tarkempi.

    • kertokaa joku mulle!

      mä en osaa laittaa pienemmäksi sitä musiikin soittimen näyttöä niin osaisko joku neuvoo mua siinä ? :)

    • Khyl parempi

      ostin Samsung galaxy mini 2. Se on paljo parempi ku tommonen pska :P TROLOLOL

      • joku vaan

        Onko ollu hyvä käytössä? Aattelin ite hommata verkkokaupasta.


    • Epäilevä

      Paljon Samsung galaxy mini 2 maksoi? Aattelin hommata......

    • vastatkaa tähän

      onko samsung galaxy y:llä ja samsung galaxy gio:lla mitään eroa?

    • vastatkaa tähän

      onko samsung galaxy gio hyvä puhelin?

      kertokaa mielipiteitä:)

      • Really?

        Joo ei tod ole. Lagaa, alle 100 mt muitstia, huono kamera, pieni näyttö, ram muistia pitäis olla 800, mut on vaa 200, huono kaiutin... Ja muutenki ihan turha rohjake. Samaa ku vapunen, osta xperia tipo. About samanhintanen


    • ojghf

      mitä eroo samsung galaxy minillä ja mini 2 on ???

    • Vastatkaa tähän

      voiko puhelimen viedä huoltoon, vaikka ei ole kuittia enään tallella?

    • Riippuu että mistä se on ostettu. Ainakin Gigantti, Expert säilyttää asiakkaidensa takuutiedot heidän koneillaan.

    • vastatkaa tähän

      onko digifon luotettava huolto paikka?

    • Eiköhän tuo ole.

      • hus hus

        Eikö tuo oo vieläkään lähteny lentämään sinne Lontooseen.


    • Heh jo toista päivää täällä..

    • vastatkaa tähän

      voiko puhelimen viedä huoltoon ilman kuittia elisalle?

    • Varmaankin voi. Nykyään ainakin Expert tallentaa asiakkaiden tiedot koneelle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe